[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 40 Laatste
Acties:
  • 252.441 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Player1S schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:04:
Ben ik de enige met kpn waar ziggo hele weekend al af en toe hapert?
Hier ook met XS4ALL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Geluid bij F1 pro lijkt soms wat te haperen? (Vooral commentaar…). Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Tortelli schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:06:
Geluid bij F1 pro lijkt soms wat te haperen? (Vooral commentaar…). Meer mensen last van?
hier werkt het een dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

@demonic luister je NL commentaar of engels? NL commentaar hapert soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Tortelli schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:08:
@demonic luister je NL commentaar of engels? NL commentaar hapert soms.
engels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-09 16:05
Oeps

[ Voor 90% gewijzigd door CCJJVV op 12-12-2021 15:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Wat betreft F1TV, ik hoop van harte dat ze iets meer nationaliteiten mix gaan creeeren, het is beetje overkill met Palmer, Aitken nu en het vaste team, het is 90% Brits met af en toe een bekende erbij. Wellicht dat ze Rosberg en HUlkenberg kunnen strikken.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05:57
Tortelli schreef op zondag 12 december 2021 @ 15:06:
Yes, alleen Ziggo commentaar geluid was vervelend hier.

Bij rondje 40 ofzo begonnen, niet lang daarna maar even naar ziggogo over geschakeld.

Hele jaar geen probleem bij f1tvpro , maar helaas dus bij de laatste audio problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:08
ppeterr schreef op zondag 12 december 2021 @ 17:55:
[...]

Yes, alleen Ziggo commentaar geluid was vervelend hier.

Bij rondje 40 ofzo begonnen, niet lang daarna maar even naar ziggogo over geschakeld.

Hele jaar geen probleem bij f1tvpro , maar helaas dus bij de laatste audio problemen.
De F1 timing app werkte vanaf ongeveer rondje 40 ook niet meer.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Vorige week F1 pro aangeschaft. Mooie mogelijkheden! Maar hoe krijg ik op verschillende schermen de beelden synchroon? Op m’n tv de wedstrijd en op de tablet bijvoorbeeld de cam van een coureur. Zeer irritant dat die cam dan 10 seconden voorloopt. (NB racecontrol werk voor mij niet, daar vind ik mijn tv-scherm te klein voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:59
Waar ze zenden ze de meeting met stewards en beroepsprocedures uit? Zeg maar het afterseason :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Moet zeggen dat met het terugkijken het Nederlandse commentaar vandaag echt slecht te verstaan was, heel veel stotteringen vanaf ongeveer de helft van de aflevering...

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 16-09 15:55

Damian

Insane Obtrusion

Worden de aankomende bandentests nog ergens uitgezonden? Wel stoer om Bottas al in de Alfa te zien zitten.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:25
Damian schreef op zondag 12 december 2021 @ 22:00:
Worden de aankomende bandentests nog ergens uitgezonden? Wel stoer om Bottas al in de Alfa te zien zitten.
Die zijn altijd achter gesloten deuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik kijk F1 graag op tv maar heb geen zin om te betalen voor onzin die ik niet ga kijken en zeker niet naar zo’n *knip*

F1tv lijkt me dan een optie. Kort twee vragen;
-is er Nld commentaar?
-ik heb een niet smart tv. Wel een Apple TV (oud model) Maar kijk wel graag op de tv. Dat wordt dan HDMI kabel denk ik?
-want dat Viaplay kan je kijken via het ziggo kastje toch?

Denigrerend over vrouwen praten voegt niets toe.

[ Voor 21% gewijzigd door tweakduke op 13-12-2021 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 12-09 15:00
Deruxian schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:42:
F1tv lijkt me dan een optie. Kort twee vragen;
-is er Nld commentaar?
-ik heb een niet smart tv. Wel een Apple TV (oud model) Maar kijk wel graag op de tv. Dat wordt dan HDMI kabel denk ik?
-want dat Viaplay kan je kijken via het ziggo kastje toch?
-is er Nld commentaar? Ja.
-ik heb een niet smart tv. Wel een Apple TV (oud model) Maar kijk wel graag op de tv. Dat wordt dan HDMI kabel denk ik? Of met de F1TV Viewer App op je TV of Apple TV.
-want dat Viaplay kan je kijken via het ziggo kastje toch? Vraag 3, dat telt niet. Maar ja, het Ziggo kastje zal één van de opties zijn. Ik neem dat Viaplay ook met een eigen app/player komt.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• MaxPelle12
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 16:20
Deruxian schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:42:
Ik kijk F1 graag op tv maar heb geen zin om te betalen voor onzin die ik niet ga kijken en zeker niet naar zo’n Hilversums meisje die lekker met de mannen wil meepraten..
Deze opmerking is echt niet nodig. Zij is al jaren betrokken bij F1 vanuit de NOS en kijkt het al jaren. Zij zit daar niet omdat ze vrouw is. Zij heeft verstand van zaken en kan er tenminste zonder oranje bril naar kijken.

Vindt het zelfs ook heel fijn dat er een keer een vrouw zit. Kunnen die mannen eens ophouden met het haantjes gedrag dat ze daar vaak vertonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 20:18
Divak schreef op maandag 13 december 2021 @ 10:53:
[...]

-is er Nld commentaar? Ja.
heb je daar een bron van voor volgend seizoen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Divak
  • Laatst online: 12-09 15:00
alwind schreef op maandag 13 december 2021 @ 14:16:
[...]
heb je daar een bron van voor volgend seizoen?
Voor de volgende dag heb ik daar niet eens een bron van:
Formula 1 reserve the right to remove or add supported languages and commentary at any time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-09 12:56

spartacusNLD

This is Sparta!!

Iemand die een oplossing heeft voor mij. Hoe krijg ik deze video's werkend? Ik ben ingelogd, en heb een f1tv pro abbo, en heb zelfs een browser zonder enige block oid geprobeerd. Nog steeds werkt de video niet (groot zwart blok onder de tekst waar je de videoplayer verwacht).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nan53CpBDnE73DwTQbWsQjYf-es=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jmlczQxCFZhGOBrAMqPMf0VQ.jpg?f=fotoalbum_large

Linkje: https://www.formula1.com/...nwasHcfpwAp2Awso4lvZ.html

[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 13-12-2021 15:58 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 18:49
spartacusNLD schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:57:
Iemand die een oplossing heeft voor mij. Hoe krijg ik deze video's werkend? Ik ben ingelogd, en heb een f1tv pro abbo, en heb zelfs een browser zonder enige block oid geprobeerd. Nog steeds werkt de video niet (groot zwart blok onder de tekst waar je de videoplayer verwacht).

[Afbeelding]

Geen idee waarom het bij jou niet werkt, maar in mijn Chrome werkt die gewoon zonder dat ik ingelogd ben. Voor dit artikel en filmpje heb je geen account nodig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaxPelle12
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-09 16:20
spartacusNLD schreef op maandag 13 december 2021 @ 15:57:

[Afbeelding]

Bij mij werkt die ook niet maar staat op youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 15-09 07:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

En anders is het antwoord meestal: Zet je VPN uit :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Van de week F1 TV Pro afgesloten, Kodi geupdate naar Matrix (v19) en de onofficiële F1 TV Pro plug-in geconfigureerd. Kostte een beetje moeite en de navigatie is een beetje omslachtig, maar het staat wel keurig op mijn LG :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qkDo5Ny86u6oh7SaZiAiS-ZxEjk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TG6R50tuIfdPCjsi2gPXVhqw.jpg?f=fotoalbum_large

Heb het idee dat de kwaliteit van de stream beter is dan wat ik normaliter bekijk via ziggogo.tv. Ik dacht dat beide 1080p 50FPS waren.

[ Voor 34% gewijzigd door Seroczynski op 13-12-2021 20:33 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
Seroczynski schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:32:
Van de week F1 TV Pro afgesloten, Kodi geupdate naar Matrix (v19) en de onofficiële F1 TV Pro plug-in geconfigureerd. Kostte een beetje moeite en de navigatie is een beetje omslachtig, maar het staat wel keurig op mijn LG :)

[Afbeelding]

Heb het idee dat de kwaliteit van de stream beter is dan wat ik normaliter bekijk via ziggogo.tv. Ik dacht dat beide 1080p 50FPS waren.
Ziggo Go is volgens mij 1080/25

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Seroczynski schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:32:

[Afbeelding]

Welke plugin om exact te zijn? De Formula 1 add-on die in de standaard repos zit, heeft alleen de publiek beschikbare videos volgens mij. Ik k wam ook https://github.com/bbsan2k/plugin.video.f1tv tegen, maar die is al lang niet meer geupdate en volgens mij heeft F1TV tegenwoordig een API (Race Control maakt daar ook gebruik van immers).

EDIT: Al zie ik dat deze plugin een laatste release heeft gehad op 13 mei. zal ik wel kippig gekeken hebben op de Github pagina. :+

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 13-12-2021 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
CH4OS schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:25:
[...]
Welke plugin om exact te zijn? De Formula 1 add-on die in de standaard repos zit, heeft alleen de publiek beschikbare videos volgens mij. Ik k wam ook https://github.com/bbsan2k/plugin.video.f1tv tegen, maar die is al lang niet meer geupdate en volgens mij heeft F1TV tegenwoordig een API (Race Control maakt daar ook gebruik van immers).

EDIT: Al zie ik dat deze plugin een laatste release heeft gehad op 13 mei. zal ik wel kippig gekeken hebben op de Github pagina. :+
Klopt, je kan mij daar ook terugvinden in de issues.. Er is een v0.2.0 beta release die alleen functioneert op Kodi v19, maar daarmee kan je wel de premium content bekijken (nadat je bent ingelogd uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Seroczynski schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:32:
Klopt, je kan mij daar ook terugvinden in de issues.. Er is een v0.2.0 beta release die alleen functioneert op Kodi v19, maar daarmee kan je wel de premium content bekijken (nadat je bent ingelogd uiteraard).
Dat is dan een release van een branch neem ik aan? Welke? Ik zie dat er meerdere "Matrix_" branches zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
CH4OS schreef op maandag 13 december 2021 @ 22:39:
[...]
Dat is dan een release van een branch neem ik aan? Welke? Ik zie dat er meerdere "Matrix_" branches zijn...
Deze moet je hebben (toch geen beta, wel beetje onduidelijk imo): https://github.com/bbsan2k/plugin.video.f1tv/releases

Direct link: https://github.com/bbsan2...archive/refs/tags/0.2.zip

[ Voor 11% gewijzigd door Seroczynski op 14-12-2021 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 16:50
Voor mensen die nog wel zitten te twijfelen over viaplay

https://www.totaaltv.nl/n...ld-formule-1-dan-viaplay/ :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Binnen de NL IPTV repo is er ook een F1TV addon beschikbaar, die lijkt het ook prima te doen (onder Matrix).

[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 14-12-2021 14:10 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Voor mij de reden om geen viaplay te nemen. Dan maar F1TV voor volgend jaar. Al vindt ik de opmerking onder het artikel ook wel weer interessant:

''Is de getrokken conclusie niet wat voorbarig wat betreft wie het beste beeld levert? Als Viaplay een veel grotere bandbreedte gebruikt kan volgens mij 720p nog wel eens beter uitpakken dan 1080p. Op dit moment zenden de Duitse zenders, zoals ARD en ZDF, ook uit in 720p op de satelliet en kan niet anders zeggen dat beeld er gewoon prima uitziet.''

Wat me wel opviel is dat ik die app niet kan vinden op mijn TV. Is dit dan de reden waarom ik de F1TV app niet kan vinden op mijn tv met AndroidTV?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h8fWpCLsgHXYHWowpLDsOt4JmRc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N8Itg8IdoDsIwFMLgffgTIME.png?f=fotoalbum_large
Omdat het een ''smart tv'' is? wanneer is iets geen smart tv maar heeft het wel androidtv als besturingsysteem. Dat begrijp ik niet.

Heb eigenlijk geen zin om te moeten gaan klooien met chromecast (build-in) wat dan halverwege blijft hangen of weer eens niet werkt :(

[ Voor 19% gewijzigd door spartacusNLD op 14-12-2021 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:18

Harrie

NederVlaming

spartacusNLD schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 15:51:
[...]

Voor mij de reden om geen viaplay te nemen. Dan maar F1TV voor volgend jaar. Al vindt ik de opmerking onder het artikel ook wel weer interessant:

''Is de getrokken conclusie niet wat voorbarig wat betreft wie het beste beeld levert? Als Viaplay een veel grotere bandbreedte gebruikt kan volgens mij 720p nog wel eens beter uitpakken dan 1080p. Op dit moment zenden de Duitse zenders, zoals ARD en ZDF, ook uit in 720p op de satelliet en kan niet anders zeggen dat beeld er gewoon prima uitziet.''

Wat me wel opviel is dat ik die app niet kan vinden op mijn TV. Is dit dan de reden waarom ik de F1TV app niet kan vinden op mijn tv met AndroidTV?
[Afbeelding]
Omdat het een ''smart tv'' is? wanneer is iets geen smart tv maar heeft het wel androidtv als besturingsysteem. Dat begrijp ik niet.

Heb eigenlijk geen zin om te moeten gaan klooien met chromecast (build-in) wat dan halverwege blijft hangen of weer eens niet werkt :(
Ja het lijkt android TV boxes te ondersteunen, zoals de nvidia shield, maar niet TV's die evengoed Android TV draaien.

Dat kan je omzeilen door gewoon de Android TV apk te downloaden en op je TV te installeren, maar handig is het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Harrie schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 16:55:
[...]

Ja het lijkt android TV boxes te ondersteunen, zoals de nvidia shield, maar niet TV's die evengoed Android TV draaien.

Dat kan je omzeilen door gewoon de Android TV apk te downloaden en op je TV te installeren, maar handig is het niet...
Echt raar. Ik kan de app wel vinden op mijn veel goedkopere TV voor de slaapkamer. Maar niet op de 4k TV die ik in de woonkamer heb hangen. :F

Nu maar hopen dat ze dat voor het volgend seizoen alsnog oplossen.. of zit er iets inherent in de weg bij dit soort TV's dat zoiets nooit gaat gebeuren?

[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 14-12-2021 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
spartacusNLD schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 17:13:
[...]

Echt raar. Ik kan de app wel vinden op mijn veel goedkopere TV voor de slaapkamer. Maar niet op de 4k TV die ik in de woonkamer heb hangen. :F

Nu maar hopen dat ze dat voor het volgend seizoen alsnog oplossen.. of zit er iets inherent in de weg bij dit soort TV's dat zoiets nooit gaat gebeuren?
Je zou ook kunnen kijken of je F1 TV Viewer kan vinden. Deze maakt gebruik van dezelfde streams als de officiele F1TV app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Senaxx schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 18:32:
[...]
Je zou ook kunnen kijken of je F1 TV Viewer kan vinden. Deze maakt gebruik van dezelfde streams als de officiele F1TV app.
Ja, deze ken ik al. Wat ik me echter af vroeg is of deze ook 1080p50 beeldkwaliteit laat zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
spartacusNLD schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 18:36:
[...]

Ja, deze ken ik al. Wat ik me echter af vroeg is of deze ook 1080p50 beeldkwaliteit laat zien?
Ja, deze dit staat wel bij de selectie opties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:44
spartacusNLD schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 17:13:
[...]

Hier hetzelfde: wel beschikbaar op mijn low-budget Nokia 8000 Android TV box en niet op mijn Sony TV.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:17
Zit net even F1 Café van gisteravond te kijken en die Jack Plooij is echt compleet gek geworden met zijn complot theorieën over Mercedes die ervoor gezorgd zou hebben dat het circuit in Abu Dhabi aangepast wordt. En Mick Schumacher zou er voor gezorgd hebben dat Lewis niet een 8e wereldtitel kon halen en zo zijn vader voorbij zou gaan in het aantal WK titels. Erg onprofessioneel…

[ Voor 26% gewijzigd door PatrickC op 15-12-2021 07:38 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Laatst online: 21-12-2023
PatrickC schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 23:55:
Zit net even F1 Café van gisteravond te kijken en die Jack Plooij is echt compleet gek geworden met zijn complot theorieën over Mercedes die ervoor heeft gezorgd zou hebben dat het circuit in Abu Dhabi aangepast wordt. En Mick Schumacher zou er voor gezorgd hebben dat Lewis niet een 8e wereldtitel kon halen en zo zijn vader voorbij zou gaan in het aantal WK titels. Erg onprofessioneel…
Vond ik ook. Totaal ongegrond en hij had uiteraard geen enkel bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
kraanwagen schreef op woensdag 15 december 2021 @ 06:46:
[...]

Vond ik ook. Totaal ongegrond en hij had uiteraard geen enkel bewijs.
Hij heeft de laatste tijd wel vaker uitspraken gedaan over Mercedes die over het randje waren. Ik ben zeker geen fan van Mercedes (en al helemaal niet na dit seizoen), maar als verslaggever zou Jack zich wat onafhankelijker moeten opstellen, zekere omdat hij als pitreporter direct in contact is met alle teams (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Tom Coronel in de studio). Een paar jaar terug ging het wat dat betreft ook al mis met Renault. Ik kan me dan ook voorstellen dat ook vanwege dit soort zaken ViaPlay hem niet gevraagd heeft als pitreporter. Jack is verder een prima kerel, met het hart op de goede plek. Dat blijkt ook aan het einde van de uitzending als hij zichtbaar ontroerd raakt bij de beelden van Max die wereldkampioen wordt en Nederlanders daarbij uit hun dak ziet gaan.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:25
Zit net even F1 Café van gisteravond te kijken en die Jack Plooij is echt compleet gek geworden met zijn complot theorieën over Mercedes die ervoor gezorgd zou hebben dat het circuit in Abu Dhabi aangepast wordt. En Mick Schumacher zou er voor gezorgd hebben dat Lewis niet een 8e wereldtitel kon halen en zo zijn vader voorbij zou gaan in het aantal WK titels. Erg onprofessioneel…
Die tandarts lult gewoon een GRAP van Horner na en doet alsof het waar zou zijn :X
YouTube: Christian Horner blames Karun for changing Abu Dhabi track !!!! 😂😂 (...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Laatst online: 10-09 15:48
F1 cafe is gewoon even lekker niet nadenken met een borrelnootje en een biertje voor de buis hangen. Neem het gewoon niet serieus en dan is het gewoon een leuk uurtje Youtube.

Voor wat betreft ViaPlay, Het biedt mindere kwaliteit dan F1TV en de rest wat ze aanbieden is totaal niet interessant voor mij en dan is het een behoorlijk dure dienst. Daarnaast ben ik benieuwd naar het team, want ik ben nog niet overtuigd. Nelson kan mij niet bekoren qua commentator, dus ik ga denk ik overschakelen naar audio van DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:43
Dit maakt mij zelfs aan het twijfelen. Ik was van plan om Viaplay te nemen omdat ik ook graag Bundesliga en Premier League voetbal kijk. Maar deze kwaliteit is nog slechter dan Ziggo Sport Go (en dat is is verschrikkelijk). 1080p vind ik toch wel echt het minimale in 2022 en ik was er al vanuit gegaan dat ze in UHD zouden uitzenden, wat voor €14,99 per maand ook wel mag imo. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 09:41
Komt op mij vooral over als sensatie maken... Hij moet toch wat aangezien dit een van zijn laatste keren voor de camera is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik vind persoonlijk de 50 fps van F1TV belangrijker dan 4K. Maar inderdaad, voor dat geld mag Viaplay wel iets meer z'n best doen.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
ZFLaSH schreef op woensdag 15 december 2021 @ 08:35:
F1 cafe is gewoon even lekker niet nadenken met een borrelnootje en een biertje voor de buis hangen. Neem het gewoon niet serieus en dan is het gewoon een leuk uurtje Youtube.
Tja, dat betekent niet gelijk dat je maar van alles moet gaan roeptoeteren. Zeker niet als je een verslaggever bent en te maken hebt met andere mensen.
PatrickC schreef op woensdag 15 december 2021 @ 07:48:
[...]

Hij heeft de laatste tijd wel vaker uitspraken gedaan over Mercedes die over het randje waren. Ik ben zeker geen fan van Mercedes (en al helemaal niet na dit seizoen), maar als verslaggever zou Jack zich wat onafhankelijker moeten opstellen, zekere omdat hij als pitreporter direct in contact is met alle teams (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een Tom Coronel in de studio). Een paar jaar terug ging het wat dat betreft ook al mis met Renault. Ik kan me dan ook voorstellen dat ook vanwege dit soort zaken ViaPlay hem niet gevraagd heeft als pitreporter. Jack is verder een prima kerel, met het hart op de goede plek. Dat blijkt ook aan het einde van de uitzending als hij zichtbaar ontroerd raakt bij de beelden van Max die wereldkampioen wordt en Nederlanders daarbij uit hun dak ziet gaan.
Jack is met alle respect ook gewoon een onprofessionele hobbyist. Waarschijnlijk kent hij de journalistieke basisregels niet eens. Denk hierbij aan één bron is geen bron en zo veel mogelijk open vragen stellen. Dat roeptoeteren in het F1 Café vind ik ook gewoon onprofessoioneel als je een dergelijke functie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:08

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Snap echt niet dat mensen zo lopen te klagen over die €13,99 per maand bij Viaplay, want je krijgt voor die prijs een combinatie van films, series en sport. Bij KPN betaalde je voor de Formule 1 alleen al 15 per maand, natuurlijk snap ik heel goed dat er een aantal tussen zitten die het gratis van Ziggo waren gewend en nu moeten omschakelen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
G_Dragon schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:46:
Snap echt niet dat mensen zo lopen te klagen over die €13,99 per maand bij Viaplay, want je krijgt voor die prijs een combinatie van films, series en sport. Bij KPN betaalde je voor de Formule 1 alleen al 15 per maand, natuurlijk snap ik heel goed dat er een aantal tussen zitten die het gratis van Ziggo waren gewend en nu moeten omschakelen.
De vraag is of de gemiddelde F1 fan zit te wachten op de Films, Series en de andere sport op ViaPlay en daar betaal je natuurlijk ook voor. Ik zelf heb bijvoorbeeld al Netflix, Amazon Prime Video en Apple TV+ en zit niet op nog een streaming dienst abonnement te wachten met opnieuw ook series en films. Als ViaPlay nu een F1 only abonnement zou uitbrengen met dezelfde kosten als F1 TV Pro, dan zouden ze denk ik veel meer klanten krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZFLaSH
Soccer98 schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:44:
[...]

Tja, dat betekent niet gelijk dat je maar van alles moet gaan roeptoeteren. Zeker niet als je een verslaggever bent en te maken hebt met andere mensen.

[...]
Nee, dat is ook zo maar dan moet men ook geen RTL Boulevard kijken, want daar is 90% onzin van en noemen sommige zich daar ook "reporter" of "journalist". Ik neem Jack al jaren niet meer serieus met als dieptepunt het moment dat hij Ocon "That French Fuck" noemde. Neemt niet weg, dat ik het gewoon een lekker wegkijk programma vind en veel zaken die daar, vooral Tom Coronel, geroepen wordt onzin is.
Ik heb even zitten kijken, maar de rest wat ze uitzenden boeit me vrij weinig. Daarnaast heb ik al F1TV, Netflix, Disney+ en Spotify. Dat vind ik wel genoeg. Dat is gewoon onbetaalbaar aan het worden en het illegale circuit is weer volop aan het groeien. Dat vind ik niet gek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:22
Wacht wat? Werd F1 in 4K uitgezonden via de Mediabox Next? Ik dacht dat Ziggo wel op die manier F1 in 50fps aanbood, maar niet in 4k.

Zwaar gemiste kans van Viaplay overigens. 720p is echt niet van deze tijd.

Sinds ik die nieuwe Chromecast heb (die met remote) en daarop de F1TV app kan gebruiken was het voor mij al een no-brainer om F1TV Pro te behouden. Dat werkt echt retegoed, en de 1080p stream met 50hz is zeer prima :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 12:07
Van het weekend de Quali eens gestreamd via de app.

het beeld was scherper en fijner om naar te kijken dan via mijn Horizon box van Ziggo.

Erg tevreden tot noch toe. Komende maanden eens wat docu's terug gaan kijken :)

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:08

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
PatrickC schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:51:
[...]

De vraag is of de gemiddelde F1 fan zit te wachten op de Films, Series en de andere sport op ViaPlay en daar betaal je natuurlijk ook voor. Ik zelf heb bijvoorbeeld al Netflix, Amazon Prime Video en Apple TV+ en zit niet op nog een streaming dienst abonnement te wachten met opnieuw ook series en films. Als ViaPlay nu een F1 only abonnement zou uitbrengen met dezelfde kosten als F1 TV Pro, dan zouden ze denk ik veel meer klanten krijgen.
ZFLaSH schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:53:
[...]

Nee, dat is ook zo maar dan moet men ook geen RTL Boulevard kijken, want daar is 90% onzin van en noemen sommige zich daar ook "reporter" of "journalist". Ik neem Jack al jaren niet meer serieus met als dieptepunt het moment dat hij Ocon "That French Fuck" noemde. Neemt niet weg, dat ik het gewoon een lekker wegkijk programma vind en veel zaken die daar, vooral Tom Coronel, geroepen wordt onzin is.

[...]

Ik heb even zitten kijken, maar de rest wat ze uitzenden boeit me vrij weinig. Daarnaast heb ik al F1TV, Netflix, Disney+ en Spotify. Dat vind ik wel genoeg. Dat is gewoon onbetaalbaar aan het worden en het illegale circuit is weer volop aan het groeien. Dat vind ik niet gek.
Dan moeten we gaan hopen dat ze in de toekomst een los Formule 1 abonnement gaan aanbieden, ik snap op dat gebied wel dat niet iedereen op meer series/films zit te wachten. Maar wat je krijgt voor €13,99 per maand is geen matig pakket :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 20:18
het wordt het ziggo cafe. F1 wordt maar een klein stukje daarvan want ze moeten natuurlijk al hun andere races promoten die ze wel uitzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Je vertrouwde talkshow blijft en krijgt een nieuw jasje: Ziggo Sport Race Café. Met Formule 1 en andere racesporten als NASCAR, IndyCar racing en de nieuwste aanwinst MotoGP.
https://www.ziggosport.nl/talkshows/formule-1-cafe/

Dat volgt inderdaad de trend van hoe het cafe de afgelopen weken al was; een promo show voor de racing sporten die Ziggo wel zelf heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Niet helemaal alleen voor F1, je kreeg dan Ziggo Sport Totaal, dus ook golf, voetbal enz. alleen inderdaad geen films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

ZFLaSH schreef op woensdag 15 december 2021 @ 09:53:
[...]

Die diensten kun je met 2 klikjes per maand aan- en uitzetten. Ik wissel Disney+ met Amazon af, of soms staan ze beide uit, tot er weer wat films of series opstaan die ik wil zien: dan zet ik het weer aan voor een maandje.

Dan nog is het vele malen goedkoper dan DVD's kopen vroeger :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:41

Chiron

Moderator Discord
Ik klaag niet, maar ik zit er niet op te wachten. Zit bij KPN dus was sowieso al veroordeeld tot betalen voor F1; Ik heb al Netflix Disney en Amazon voor de films en series, en F1TV voor 65 euro per jaar.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Oh, even een stap in de way-back machine.. Een discussie over 720p vs 1080i?
720p is inderdaad beter dan 1080i voor (snel) bewegend beeld. Dus daar heeft viaplay een punt.
Ziggo zendt al haar HD kanalen in 1080i uit. Een deinterlacer (in je mediabox of tv) maakt daar vervolgens weer een mooi progressive plaatje van. Feit blijft dat er 50x per seconde informatie over 540 beeldlijnen binnen komt.
Bij 720p komt er 50x per seconde informatie over 720 beeldlijnen binnen en hoeft er niet gedeinterlaced te worden. Meer beeldinformatie en minder beeldbewerking dus.

Verder is dit weer een reden voor mij om via F1TV Pro te blijven/gaan kijken volgend seizoen. Die zenden "gewoon" in 1080p uit.

Meer info over bitrates en resoluties van de NL providers:
https://breedbeeldweetjes...itrates-bij-kpn-en-ziggo/

En informatie over progressive vs interlaced:
https://www.winxdvd.com/v...rlaced-vs-progressive.htm

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:34
Ziggo gaat toch ook Viaplay uitzenden (met korting zeggen ze). Kan zijn dat bij streaming de bitrate minder is maar ik verwacht toch dat via DVB-C / mediabox Next een hogere bitrate mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Is er al iets bekend hoeveel korting Ziggo gaat geven?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee, maar ik vermoed iets van 13,99 naar 9,99.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZFLaSH
G_Dragon schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:01:

Dan moeten we gaan hopen dat ze in de toekomst een los Formule 1 abonnement gaan aanbieden, ik snap op dat gebied wel dat niet iedereen op meer series/films zit te wachten. Maar wat je krijgt voor €13,99 per maand is geen matig pakket :)
Ik vond het best een teleurstellend pakket voor die prijs om eerlijk te zijn, maar smaken verschillen inderdaad.
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:14:
[...]

Die diensten kun je met 2 klikjes per maand aan- en uitzetten. Ik wissel Disney+ met Amazon af, of soms staan ze beide uit, tot er weer wat films of series opstaan die ik wil zien: dan zet ik het weer aan voor een maandje.

Dan nog is het vele malen goedkoper dan DVD's kopen vroeger :)
Ik heb 2 kleine kindjes die ongeveer 1,8 miljoen keer alle Disney films e.d. aan het kijken zijn en een vrouw die van compleet andere series houdt dan ik. Een optie zou zijn om veel weer te gaan downloaden, maar daar heb ik eerlijk gezegd nog geen trek in. Mocht de nood aan de man zijn, dan start ik mijn SickChill en CouchPotato containers wel weer op, maar het continue switchen van Streamingdienst is iets waar ik op dit moment geen toestemming van de dames voor krijg ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:13

Budha

Online ergo sum

Ik denk dat die site zich vergist. Het klopt dat Viaplay sport gebruikelijk in 720p uitzendt, maar er zijn uitzonderingen.

Vertaald met Google:
What sports content can I watch in Ultra HD 4K?
In our sports overview you will find two different streams for selected events. One stream is our ordinary broadcast which is broadcast in 720p, while the other called "Ultra HD" is broadcast in Ultra HD 4K.

We offer selected events from the following sports:

Formula 1
Champions League
Premier League
Bundesliga
Bron: https://help.viaplay.com/da/ultra-hd/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:34
ZFLaSH schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:56:
[...]

Ik vond het best een teleurstellend pakket voor die prijs om eerlijk te zijn, maar smaken verschillen inderdaad.
ik verwacht dat ze ruim verlies maken in het begin en zich nu inkopen in de Nederlandse markt. Ga maar na: 40 miljoen voor de rechten F1 en daar komt Darts/Bundesliga/Premier league nog bij, productiekosten, BTW, marge voor Ziggo/KPN etc. Valt niet mee om dat rond te krijgen.
Ze hebben wel de samenvattingsrechten doorverkocht aan de NOS en Ziggo dus daarmee verdienen ze weer wat terug maar hoeveel miljoen dat is kan ik lastig inschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
maxtrash schreef op woensdag 15 december 2021 @ 11:01:
[...]

ik verwacht dat ze ruim verlies maken in het begin en zich nu inkopen in de Nederlandse markt. Ga maar na: 40 miljoen voor de rechten F1 en daar komt Darts/Bundesliga/Premier league nog bij, productiekosten, BTW, marge voor Ziggo/KPN etc. Valt niet mee om dat rond te krijgen.
Ze hebben wel de samenvattingsrechten doorverkocht aan de NOS en Ziggo dus daarmee verdienen ze weer wat terug maar hoeveel miljoen dat is kan ik lastig inschatten.
Inderdaad… na het eerste jaar zal het wel duurder gaan worden en dan is dat niet vanwege de op dit moment hoge inflatie. Ik ben dan ook zeer benieuwd wat dit met de prijs van het abonnement van F1 TV Pro in NL gaat doen. Als dit zo goedkoop blijft tov ViaPlay, dan kost dat ViaPlay flink wat klanten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Budha schreef op woensdag 15 december 2021 @ 10:56:
Ik denk dat die site zich vergist. Het klopt dat Viaplay sport gebruikelijk in 720p uitzendt, maar er zijn uitzonderingen.

Vertaald met Google:

[...]

Bron: https://help.viaplay.com/da/ultra-hd/
https://www.totaaltv.nl/n...ultra-hd-dit-is-de-reden/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronaldjanssen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-08 11:37
Weet iemand eigenlijk of Rick Winkelman ook bij Ziggo blijft of toch nog mogelijk naar ViaPlay . Ik vind Rick namelijk de beste race verslaggever die er is en als hij naar ViaPlay gaat dan hoef ik geen minuut te twijfelen voor een abonnement. Ziggo gaat sowieso de deur uit aangezien ik me mateloos stoor aan de hype zender die het geworden is en hoe ze het afgelopen jaar steeds meer complotten zijn gaan verspreiden. Als race liefhebber vind ik ook het eindeloos gepush van een circuit (Zandvoort) slecht voor de sport omdat deze baan helemaal niet meer geschikt is voor de huidige Formule 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:25
ronaldjanssen schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:04:
Weet iemand eigenlijk of Rick Winkelman ook bij Ziggo blijft of toch nog mogelijk naar ViaPlay . Ik vind Rick namelijk de beste race verslaggever die er is en als hij naar ViaPlay gaat dan hoef ik geen minuut te twijfelen voor een abonnement. Ziggo gaat sowieso de deur uit aangezien ik me mateloos stoor aan de hype zender die het geworden is en hoe ze het afgelopen jaar steeds meer complotten zijn gaan verspreiden. Als race liefhebber vind ik ook het eindeloos gepush van een circuit (Zandvoort) slecht voor de sport omdat deze baan helemaal niet meer geschikt is voor de huidige Formule 1.
Volgens mij blijft hij bij Ziggo jammer genoeg, ik had ook gehoopt dat hij de overstap zou maken naar Viaplay.
Als hij maar 1 letter zegt dan heeft ie hierin al meer (en beter) gezegd dan Jack.
Ik heb nog niets afgesloten voor het komende jaar maar no way dat hier in huis Jack Plooij op komt te staan, ik wil een neutraal en fatsoenlijk commentaar en alles er omheen en geen circus.

Maar wie weet kunnen we hem nog ruilen met Tom..... het is bijna een petitie waard :+

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@ronaldjanssen @Ad de Jong Rick heeft al verteld dat hij het enorm naar zijn zin heeft bij Ziggo, dus hij gaat niet naar ViaPlay. Wel jammer, maar mooi voor Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:25
PatrickC schreef op woensdag 15 december 2021 @ 12:37:
@ronaldjanssen @Ad de Jong Rick heeft al verteld dat hij het enorm naar zijn zin heeft bij Ziggo, dus hij gaat niet naar ViaPlay. Wel jammer, maar mooi voor Ziggo.
Dat zeker, waar dan ook hij is een aanwinst.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Vandaag is de Fire TV Stick 4K Max bij Amazon in de aanbieding voor € 36,99. Prima device voor de F1TV-app, zodat je volgend jaar gemakkelijk rechtstreeks op je tv kunt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:21
Kan het kloppen dat de kortingscode F1GAME25 al verlopen is? Op spydeals staat aangegeven dat hij gelding is tot ergens in 2022, maar ik krijg nu de melding dat hij verlopen is.. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Die is inderdaad ergens vorige week verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
In de eerste helft van maart 2022 komt er vast wel weer een vergelijkbare aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Ik heb nu F1TV Pro voor 7,99 per maand. Aankomende 3 maanden is er weinig te zien, dus weg gegooid geld.

Is het verstandig hem te stoppen en te hopen op een aanbieding? Is er wellicht nu al een betere deal te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Damian schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 08:35:
Ik heb nu F1TV Pro voor 7,99 per maand.
[...]
Is het verstandig hem te stoppen en te hopen op een aanbieding? Is er wellicht nu al een betere deal te verkrijgen?
Hoe kom je aan 8 euro per maand? De normale prijs is 65 euro via de F1tv site, en met de kortingscode van vorige week heb ik iets van 48 euro betaald voor een jaar abo. Dat is de helft van wat jij betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

grun93 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 08:43:
[...]

Hoe kom je aan 8 euro per maand? De normale prijs is 65 euro via de F1tv site, en met de kortingscode van vorige week heb ik iets van 48 euro betaald voor een jaar abo. Dat is de helft van wat jij betaald?
Per maand betalen, en niet per jaar. Maar dat is nu idd mijn fout geweest. Ik heb F1 TV Pro ooit maar eens als test genomen, en toen in het best bevallen, maar eigenlijk nooit om gezet naar per jaar :P

Die code die jij hebt gebruikt, doet die het nog? Welke code is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Damian schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 08:45:
Die code die jij hebt gebruikt, doet die het nog? Welke code is dit?
Dat was F1GAME25, maar naar verluid doet die het nu niet meer (staat in een paar berichtjes boven jouw post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zelfs een nieuw jaarabonnement is goedkoper dan de prijs die je nu per maand betaald, dus die zou ik sowieso stopzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 13:25
IkWilbert schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:50:
Ter info, de f1tv code voor 25% korting (f1game25) is verlopen!
Sinds vorige week vrijdag werkt de code niet meer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:39
Ik heb nu F1TV Pro voor 7,99 per maand. Aankomende 3 maanden is er weinig te zien, dus weg gegooid geld.

Volgens mij hebben ze tot nu toe elk jaar een kortingscode gehad voor aanvang van het seizoen (dus eind februari, begin maart). Daarnaast hebben ze met uitzondering van vorig jaar (en dit jaar waarschijnlijk) in december een 50% kortingsactie gehad.
Als je nu stop zet heb je dus een grote kans dat je februari/maart een nieuw abonnement kunt afsluiten met ik meen 25% korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:37

IkWilbert

Het is mij!

Ter info, Viaply gaat in 1080p uitzenden en in de toekomst wordt er zeker gewerkt aan 4k.

https://gostreaming.nl/fo...bij-viaplay-in-nederland/

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 14:27
dutchgio schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 08:54:
Zelfs een nieuw jaarabonnement is goedkoper dan de prijs die je nu per maand betaald, dus die zou ik sowieso stopzetten.
Dit inderdaad! Er komt tegen maart vast een nieuwe aanbieding online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
TexMex schreef op woensdag 15 december 2021 @ 20:59:
Die is inderdaad ergens vorige week verlopen.
Vorige week woensdag deed hij het nog.

oh spuit 11, was vrijdag dus verlopen...

[ Voor 9% gewijzigd door Plenkske op 17-12-2021 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 19:11

Weinig te zien? :P Heb je wel eens door hun archief gescrolled? Er komen vrij vaak (kleine) docu's bij. Ook de tech-talks zijn super interessant.

Er staat echt genoeg content op om elke zondag dat het gat van een race kan vullen. En ik denk zelfs wel genoeg om de tijden van de FP's en Q ook te vullen

edit: oh wacht. je betaald per maand. never mind. nee dan zou ik stoppen en gaan voor een jaar abbo

[ Voor 7% gewijzigd door Jasphur op 17-12-2021 09:25 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:13
Mjelnir schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:21:
[...]

Dat en anders kan je altijd nog via een referral 20% korting scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:23
Wat is een reden om Viaplay te kiezen boven F1TV?

Kun je ondertussen de F1TV app ook casten of nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 14:27
StealthyPeanut schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:31:

- Casten kan volgens mij wel
- heb je een smarttv dan werkt de f1tv app ook op sommige modellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16-09 13:19
StealthyPeanut schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:31:

De content. Er komt een complete productie inclusief shows die specifiek gemaakt wordt voor het Nederlandse publiek, in plaats van door (biased) britse journalisten die eigenlijk gewoon even elke coureur in de post show even een zegje laten doen en dan weer doei.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroVAX3400
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15-09 14:07
Mjelnir schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:21:
[...]
Is er al vastgesteld dat de verkoop van nieuwe F1TV PRO abo's in +31 door mag gaan? Er zijn immers landen waarbij de uitzendrechten voor F1 exclusief is voor alle manieren van kijken, landen waar F1TV Pro abo alleen via de eigenaar van de uitzendrechten te verkrijgen is, of zelfs gewoon helemaal niet.
Voor reeds lopende abo's geldt dan in de meeste van die landen dat lopende abo's mochten blijven bestaan.

Iemand ergens objectief bewijs gezien voor het blijven toestaan van nieuwe F1 TV Pro abo's vlak voor of gedurende het 2022 F1 seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48

Pierre

Van nature lui!

MicroVAX3400 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:01:
[...]

Is er al vastgesteld dat de verkoop van nieuwe F1TV PRO abo's in +31 door mag gaan? Er zijn immers landen waarbij de uitzendrechten voor F1 exclusief is voor alle manieren van kijken, landen waar F1TV Pro abo alleen via de eigenaar van de uitzendrechten te verkrijgen is, of zelfs gewoon helemaal niet.
Voor reeds lopende abo's geldt dan in de meeste van die landen dat lopende abo's mochten blijven bestaan.

Iemand ergens objectief bewijs gezien voor het blijven toestaan van nieuwe F1 TV Pro abo's vlak voor of gedurende het 2022 F1 seizoen?
Dat is hier al meerdere malen voorbij gekomen, ja het blijft beschikbaar in Nederland.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Plenkske
Programmering Ziggo vanavond:

20:30 Formule 1 Jaaroverzicht 2021
21:30 Miracles Happen - het Max Verstappen interview
22:30 LIVE Formule 1 Café

Eerder deze week stond het jaaroverzicht op 21:30. Is dus veranderd. Veel kijkplezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timx2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:31
MicroVAX3400 schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 10:01:
[...]

Ja, in ieder geval geldt dit voor het seizoen van 2022. Het blijft alleen een gok met aanbiedingen. In sommige landen waar viaplay actief is gaat de prijs van F1TV ook omhoog. Ik heb de knoop gisteren doorgehakt en 65,- afgetikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Timx2 op 17-12-2021 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik probeer van Ziggo maandelijks gratis nu een jaarlijks abo af te sluiten bij F1TV, maar als ik de Complete Order knop druk (na creditcard + adres ingevuld te hebben) gebeurt er helemaal niks. Meer mensen met die ervaring?

Ik was vergeten vorige week te verlengen dus heb de korting gemist, maar voor die paar tientjes ga ik niet wachten op een eventuele korting. Alleen ik kan het niet afsluiten. Heel gek

EDIT:
F1TV accepteert geen AMEX, maar geeft geen kick. VISA ingevuld en het werkt wel. Handig!

[ Voor 10% gewijzigd door Hann1BaL op 18-12-2021 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joehoe900
  • Laatst online: 01-03-2022
Door deze actie van Amazon op Apple Store tegoed 15% korting op F1 tv pro.

Toeslaan mensen!

https://nl.pepper.com/aan...-store-itunes-card-221927

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16-09 17:34
IkWilbert schreef op vrijdag 17 december 2021 @ 09:14:
Ter info, Viaply gaat in 1080p uitzenden en in de toekomst wordt er zeker gewerkt aan 4k.

https://gostreaming.nl/fo...bij-viaplay-in-nederland/
Hoop dat dit waar is, las vele geruchten over 720P. Dat zou een achteruitgang zijn geweest vergeleken met Ziggo. Of zond Ziggo in lager bits 1080P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ter voorbereiding van het seizoen 2022:
We kijken nu via Ziggo totaal sport (via de IPad en dan airplay) vanwege het nederlandse commentaar. Nu dat de rechten weg zijn moeten we dus uitwijken. Mijn vrouw wilt graag meekijken met Nederlands commentaar waardoor we zeker enkel bij Viaplay terecht kunnen denk ik? Zijn er andere alternatieven?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 05:39
Chevy454 schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 14:56:
Ter voorbereiding van het seizoen 2022:
We kijken nu via Ziggo totaal sport (via de IPad en dan airplay) vanwege het nederlandse commentaar. Nu dat de rechten weg zijn moeten we dus uitwijken. Mijn vrouw wilt graag meekijken met Nederlands commentaar waardoor we zeker enkel bij Viaplay terecht kunnen denk ik? Zijn er andere alternatieven?
F1TV had ook het Nederlandse commentaar van Ziggo. Of er Nederlands commentaar beschikbaar blijft, en of dat dan van ViaPlay of iets anders is is AFAIK echter nog niks over bekend. Daarnaast haalde ik meen in dit topic laatst iemand een stuk uit de voorwaarden aan wat vrij letterlijk was "we mogen zonder aankondiging talen toevoegen en verwijderen". Dus dat er nu Nederlands commentaar is betekent niet dat dat er volgend jaar ook is, en dat het er aan het begin van het jaar is betekent dus ok niet perse dat het er aan het eind van het jaar ook nog is.
Pagina: 1 ... 37 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.

Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.