[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 40 Laatste
Acties:
  • 252.439 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05:14
Ja met dat laserpennetje alles aanwijzen. Vond ik fantastisch.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Top! Dan maar voor volgend jaar een F1TV abonnement afsluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:19
Plenkske schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:40:
[...]

Ja, dat kan.
Gisteren keek ik even en elke race vanaf seizoen 2018 kan je op deze manier terugkijken in F1TV Pro. 2017 en ouder heeft alleen de "main feed".
Net ook even geprobeerd met de laatste race. Hij laadt de world feed, dan de cockpit van Max en dan crasht de app.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:49
Master FX schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:50:
[...]

Net ook even geprobeerd met de laatste race. Hij laadt de world feed, dan de cockpit van Max en dan crasht de app.
De app heb ik eerlijk gezegt nog niet eens geprobeerd. In de browser (Chrome) kan ik elk kanaal van de laatste race gewoon laden (ik heb daarbij niet álle onboards geprobeert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:11

-tom-562

Oliesjeik

Rembock schreef op donderdag 9 december 2021 @ 13:13:
[...]

Dit! Doe ik nu ook :)
[Afbeelding]

Als er iemand is die deze layout wilt kan ik die delen :)
Vet. Lopen de streams ook synchroon?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Niet online
Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door ElementriX op 09-12-2021 15:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

alki schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:02:
[...]

Nou vroeger liep Olav altijd door de pitstraat en liet alle nieuwtjes bij de teams zien, voorvleugels, remmen etc. Dat vond ik altijd interessant, maar ziggo/olav heeft dat item eruit gegooid.
Of mogen ze niet meer in de pit komen vanwege COVID.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Nu online
*Content available immediately for F1 TV Pro users.

Dus bij Pro kan het wel gelijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElementriX
  • Niet online
Ja zag ik ook later. Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:15
-tom-562 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:55:
[...]

Vet. Lopen de streams ook synchroon?
Nee dat niet. Er is wel een experimentele functie voor MPV die live uitzendingen synchroniseert, maar dat geeft problemen met meer dan 2 streams.
Je kunt wel met de standaard speler synchroniseren na de race m.b.v. het klikken op de synchronisatie knop vanuit 1 van de streams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacques112
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-08 19:45
sverzijl schreef op donderdag 9 december 2021 @ 09:53:
[...]

Vorig jaar lukte het me ook niet met kortingscode op bestaand account, dus toen nieuw email/account aangemaakt.

Als ik het nu probeer lukt het me wel.
- Huidig abo cancellen (had ik al gedaan), abo is nog geldig voor mij tot 8-3-2022.
- Ga naar My subscriptions -> Upgrade (niet Renew)
- Kies TV Pro en selecteer de jaarprijs
- Voucher code werkt nu op volgende pagina
maar kan je dan nog steeds alleen met een credit card betalen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Maasluip schreef op donderdag 9 december 2021 @ 15:59:
[...]

Of mogen ze niet meer in de pit komen vanwege COVID.
Dat item was al lang weg voordat covid kwam kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:22
Jacques112 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 16:59:
[...]
maar kan je dan nog steeds alleen met een credit card betalen?
Ja, dat is via website nog steeds de enige betaalmogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
sverzijl schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:04:
[...]

Ja, dat is via website nog steeds de enige betaalmogelijkheid.
En jaar abbo's zijn via de play store helaas niet mogelijk. Ook schijnen pre-paid debet cards niet geaccepteerd te worden. Dus voor de niet CC bezitters is er geen simpele manier om een jaar abbo af te sluiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:22
AtlAntA schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:17:
[...]

En jaar abbo's zijn via de play store helaas niet mogelijk. Ook schijnen pre-paid debet cards niet geaccepteerd te worden. Dus voor de niet CC bezitters is er geen simpele manier om een jaar abbo af te sluiten?
Niet dat ik weet in ieder geval, heb F1TVPro alleen met CC betaald de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
AtlAntA schreef op donderdag 9 december 2021 @ 17:17:
[...]

in de appstore koop je ook gewoon het jaar abbonement volgens mij toch alleen kun je geen korting krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:22
alki schreef op donderdag 9 december 2021 @ 10:02:
[...]

Nou vroeger liep Olav altijd door de pitstraat en liet alle nieuwtjes bij de teams zien, voorvleugels, remmen etc. Dat vond ik altijd interessant, maar ziggo/olav heeft dat item eruit gegooid.
Ja, hoe zou dat nou komen denk je? |:(

Ooit van de covid pandemie gehoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:25
Frappuccino schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:10:
[...]

Ja, hoe zou dat nou komen denk je? |:(

Ooit van de covid pandemie gehoord?
Voor de pandemie was dit al weg slimmerik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
alki schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:16:
[...]

Voor de pandemie was dit al weg slimmerik
Serieus? Mij staat echt bij dat het pas sinds covid weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
nieuws: F1 TV Pro-streamingdienst blijft na 2021 beschikbaar in Nederland

Dat artikel is van 20 mei 2021. Een passage uit het artikel: Het is onbekend of F1 TV Pro vanaf volgend jaar voor iedereen beschikbaar blijft, of dat dat alleen geldt voor al bestaande abonnees.

Is dit de juiste plek om te vragen of hier inmiddels al duidelijkheid over is? Dus moet je het abbonement dit jaar nog aflsuiten voor F1 of kan het gewoon ook bijv in maart 2022 wanneer het nieuwe seizoen begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:37

IkWilbert

Het is mij!

LightTwi schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:23:

Dat artikel is van 20 mei 2021. Een passage uit het artikel: Het is onbekend of F1 TV Pro vanaf volgend jaar voor iedereen beschikbaar blijft, of dat dat alleen geldt voor al bestaande abonnees.

Is dit de juiste plek om te vragen of hier inmiddels al duidelijkheid over is? Dus moet je het abbonement dit jaar nog aflsuiten voor F1 of kan het gewoon ook bijv in maart 2022 wanneer het nieuwe seizoen begint.
Nog geen 100% zekerheid hierover. Ik verwacht dat het wel beschikbaar blijft maar mogelijk tegen een hogere prijs...

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
IkWilbert schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:27:
[...]

Nog geen 100% zekerheid hierover. Ik verwacht dat het wel beschikbaar blijft maar mogelijk tegen een hogere prijs...
Ah, want veel is me nu onderhand wel duidelijk. Maar DAT detail is nog wel iets waar ik "men" nog te weinig over hoor, maar ik persoonlijk wel een belangrijk punt van aandacht vind zo voor de jaarwisseling. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Wat een schijtbende dat Viaplay zeg. Eerst die domme actie met Olav Moll en de rest en dan nu geen 4k… Dan lees ik onderstaande verklaring.
Marco Zwaneveld – Head of Sports Viaplay Nederland – geeft desgevraagd uitleg. “De reden dat in Nederland Viaplay in HD beschikbaar komt is door het uitzenden van live sport.” Het is technisch ingewikkelder om live sport dan een film of serie in 4K Ultra HD-beeldkwaliteit uit te zenden. Dat dit in enkele Scandinavische landen wel gebeurt, komt omdat in deze landen een lineair 4K-kanaal met de gelijke content ‘in de lucht’ is. “Dit maakt het streamen in 4K eenvoudiger”, aldus Zwaneveld. In Nederland krijgt Viaplay geen lineair kanaal. Het directe gevolg is dat Viaplay vooralsnog alleen in HD-beeldkwaliteit beschikbaar is. Zowel bij live sport als bij films en series. Dit zal op korte termijn ook niet veranderen.
Kan iemand dit uitleggen? Het is toch gewoon data wat ze over de lijn gooien? Hebben ze hun eigen apparatuur in Nederland niet voor elkaar?

Ben er al klaar mee voordat ze nog moeten beginnen. Kan me ook niet voorstellen dat ik de enige ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:17
LightTwi schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:23:

Antwoord van F1 TV:
Thank you for contacting Formula 1! I am Bogdan and I will happily further help you!

F1TV Pro subscription will remain independently available in The Netherlands through F1TV Website.

So you don't have to worry about it, you will still be able to keep your F1TV Pro subscription active.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

LightTwi schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:32:
[...]

Ah, want veel is me nu onderhand wel duidelijk. Maar DAT detail is nog wel iets waar ik "men" nog te weinig over hoor, maar ik persoonlijk wel een belangrijk punt van aandacht vind zo voor de jaarwisseling. ;)
In ieder geval werkte de 25% kortingscode F1GAME25 vandaag nog dus als je die nu gebruikt zit je in ieder geval voor komend seizoen geramd. En in de 'stille tijden' tot het begin van seizoen 2022 kan je je helemaal suf kijken in het Archive op F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
Uhm, eigenlijk geef je alsnog geen antwoord op de vraag. Je geeft antwoord op de vraag of de dienst beschikbaar blijft voor reeds bestaande klanten. NIET of de dienst nog beschikbaar blijft voor nieuwe klanten in 2022 en in welke hoedanigheid ook. Als ik je engelse berichten goed lees en interpreteer.

[ Voor 6% gewijzigd door LightTwi op 09-12-2021 18:54 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
IkWilbert schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:27:
[...]

Snap niet dat er onduidelijkheid over is/was. Stond letterlijk in het persbericht.
Information on Viaplay’s launch date, pricing and packaging in the Netherlands will be announced in due course. The recently updated F1® TV Pro service will continue to be available for fans in the Netherlands.
https://corp.formula1.com...-netherlands-for-viaplay/

[ Voor 8% gewijzigd door NotSoSteady op 09-12-2021 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Kenny_026 schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:41:
Wat een schijtbende dat Viaplay zeg. Eerst die domme actie met Olav Moll en de rest en dan nu geen 4k… Dan lees ik onderstaande verklaring.

[...]

Kan iemand dit uitleggen? Het is toch gewoon data wat ze over de lijn gooien? Hebben ze hun eigen apparatuur in Nederland niet voor elkaar?

Ben er al klaar mee voordat ze nog moeten beginnen. Kan me ook niet voorstellen dat ik de enige ben.
Geen idee, misschien kosten? Ik vind het ontbreken van 4K in ieder geval echt een lachertje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
LightTwi schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:53:
[...]

Uhm, eigenlijk geef je alsnog geen antwoord op de vraag. Je geeft antwoord op de vraag of de dienst beschikbaar blijft voor reeds bestaande klanten. NIET of de dienst nog beschikbaar blijft voor nieuwe klanten in 2022 en in welke hoedanigheid ook. Als ik je engelse berichten goed lees en interpreteer.
F1TV Pro subscription will remain independently available in The Netherlands through F1TV Website.
Ik zie nergens de opmerking dat dit alleen zo is voor bestaande abonnees? Maar wat let je om de vraag zelf aan F1 TV te stellen? Heb ik ook gedaan en kreeg binnen een dag antwoord.
https://support.f1.tv/s/?language=nl_NL

[ Voor 10% gewijzigd door PatrickC op 09-12-2021 19:36 ]

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:19

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 12:55
Heb vannacht een mail vanuit Trined gekregen. Vanaf vrijdag tot en met zondag zijn alle Ziggo Sport Totaal-kanalen gratis beschikbaar voor Trined-klanten.

Deden ze eerder al met de NL GP en het EK, erg netjes van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:48

Chocoball

瞧好吧!

Mijn F1 TV Pro abonnement loopt in maart 2022 af. Vanuit hun support word ik weer doorverwezen naar deze pagina https://support.f1.tv/s/a...go-in-2022?language=nl_NL
Hoe kan ik F1 blijven kijken
Als je volgend jaar live of on-demand content via F1 TV wilt blijven bekijken, ga dan voor het nieuwe seizoen naar F1TV.com om te zien hoe.
Ik schiet niet veel op met dit antwoord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Chocoball schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:14:
Mijn F1 TV Pro abonnement loopt in maart 2022 af. Vanuit hun support word ik weer doorverwezen naar deze pagina https://support.f1.tv/s/a...go-in-2022?language=nl_NL

[...]

Dit is het recept: sverzijl in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2"

Je heb daarna een gecanceld abo tot maart 2022 en een actief abo tot dec 2022.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
Chocoball schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:14:

[...]

Als je het niet gratis via Ziggo hebt is dus dit het enige dat voor jou geldig is:
Als je een F1 TV-abonnement hebt dat je rechtstreeks bij F1 of via je App Store hebt gekocht, wordt dit niet beïnvloed door de wijzigingen.

Hoe kan ik F1 blijven kijken
Als je volgend jaar live of on-demand content via F1 TV wilt blijven bekijken, ga dan voor het nieuwe seizoen naar F1TV.com om te zien hoe.
Die laatste zin geeft eigenlijk wel aan dat volgend jaar een nieuw abonnement nog steeds mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:48

Chocoball

瞧好吧!

@noo, dank, misschien na dit race weekend maar eens overwegen.
@Plenkske, dat gevoel heb ik dus ook maar alleen voor nieuwe of reeds bestaande is dan de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Chocoball schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 09:35:
@noo, dank, misschien na dit race weekend maar eens overwegen.
@Plenkske, dat gevoel heb ik dus ook maar alleen voor nieuwe of reeds bestaande is dan de vraag.
Ohja, door het "blijven kijken" is het nog steeds niet duidelijk of het ook voor nieuwe is haha.
Achja, ik zou iedereen aanraden om nu gebruik te maken van de kortingscode. Je hebt dan zeker het hele 2022 seizoen. Dan ben je van deze "onzekerheid" af. Of er moeten wijzigingen in de kalender komen.

[ Voor 6% gewijzigd door Plenkske op 10-12-2021 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capirex65
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15-09 11:16
Ik heb nu de fttv app op mijn tv staan.

Hoe kan ik met mij. Afstandbediening de geluidssporen en camera's selecteren?

Ik zie de icoontjes, maar hoe selecteer ik die met de ab van de tv?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:26

Major_ton

Shoot!

Er zit met de F1TV Pro app nog wel heel veel delay tussen verschillende devices. Als ik dezelfde stream op mijn laptop en mijn telefoon opzet, dan loopt mijn telefoon ongeveer 20sec achter op de laptop. Beide zitten op hetzelde netwerk. Is daar nog wat aan te doen?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

Alvast vooruitlopend op volgend jaar. Is er een manier om GrandPrix radio in sync te krijgen met de live stream van de beelden? Lijkt me wel mooie combo om F1TV pro voor het beeld en dan commentaar van Olav erbij te krijgen, maar natuurlijk niet als het audio bijvoorbeeld een minuut achter loopt..
O ik zie dat @Major_ton hierboven het ook al over delays heeft. Ja zou fijn zijn als er een buffer is waarbij je dan zelf de delay kunt kiezen. Misschien pauzeren en op juiste moment weer starten?

[ Voor 25% gewijzigd door CyBeRSPiN op 10-12-2021 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:36:
Alvast vooruitlopend op volgend jaar. Is er een manier om GrandPrix radio in sync te krijgen met de live stream van de beelden? Lijkt me wel mooie combo om F1TV pro voor het beeld en dan commentaar van Olav erbij te krijgen, maar natuurlijk niet als het audio bijvoorbeeld een minuut achter loopt..
Als je beide kan terugspoelen dan wordt het handmatig syncen. F1TV Pro is terug te spoelen, maar dat heeft geen nut als de radio voor loopt. Dan moet je dus de radio kunnen terugspoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
CyBeRSPiN schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:36:
O ik zie dat @Major_ton hierboven het ook al over delays heeft. Ja zou fijn zijn als er een buffer is waarbij je dan zelf de delay kunt kiezen. Misschien pauzeren en op juiste moment weer starten?
Pauzeren en terugspoelen van F1TV Pro gaat dus inderdaad wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLRacing
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 20:08
Onderstaand bericht kreeg ik van formula1.com betreffende gratis f1tvpro via ziggo sport.

Hallo x

We hopen dat je hebt genoten van dit spannende Formule 1 seizoen. Nu het bijna is afgelopen, willen we je laten weten wat er gaat veranderen bij F1 TV Pro in Nederland.

De veranderingen en wat ze voor jou betekenen

Formule 1 zal in Nederland van 2022 tot 2024 te zien zijn bij Viaplay. Nu kijk je F1 TV Pro nog gratis omdat je Ziggo Sport Totaal hebt. Vanaf 16 december kan dat niet meer, dan stopt je gratis F1 TV Pro. Maak je geen zorgen, je kunt nog steeds alle live race-actie van het laatste evenement in Abu Dhabi zien!

Jouw F1 account

Je hebt met je F1 account ook na 16 december toegang tot de F1.com- en F1 Fantasy-websites. Je kunt alleen geen F1 TV meer kijken zoals nu.

Als je een F1 TV-abonnement hebt dat je rechtstreeks bij F1 of via je App Store hebt gekocht verandert er niets, dan kun je gewoon blijven kijken.

Hoe kan ik F1 TV blijven kijken?

Ga naar f1tv.com voor de start van het nieuwe seizoen om te zien hoe je F1 TV weer kunt kijken. Heb je vragen over Ziggo Sport Totaal? Neem dan contact op met Ziggo.

Bedankt,
Het F1 team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 12:03
Capirex65 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 10:02:
Ik heb nu de fttv app op mijn tv staan.

Hoe kan ik met mij. Afstandbediening de geluidssporen en camera's selecteren?

Ik zie de icoontjes, maar hoe selecteer ik die met de ab van de tv?
Tijdens het afspelen pijltje omhoog en daarna evt opzij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:07
Frappuccino schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:18:
[...]

Serieus? Mij staat echt bij dat het pas sinds covid weg is.
Het is ook pas sinds COVID weg, in 2019 was het er nog wel namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
Ryur schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 11:47:
[...]

Het is ook pas sinds COVID weg, in 2019 was het er nog wel namelijk :)
Dank voor de bevestiging. (y)

Het stond mij tenminste bij dat dat toen werd afgeschaft omdat de toegang tot de pitstraat werd beperkt
voor alles wat niet met de FIA en de teams te maken had. En dan wordt het lastig voor Ollie om door
de pits te gaan struinen op zoek naar nieuwe flapjes, andere vleugelvormpjes, nieuwe groefjes in de bodemplaat etc...

Het is wel jammer dat dat weg is want het was wel interessant. Maar de reden dat het weg is is bekend
en daar doe je weinig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:59
Mijn vader heeft een 2021 Panasonic Oled tv.

Weet iemand of daar de F1TV app ook al beschikbaar voor is, of is de enige f1tv manier voor hem om het via de chromecast en de app op de telefoon te doen?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
Devian schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 13:37:
Mijn vader heeft een 2021 Panasonic Oled tv.

Weet iemand of daar de F1TV app ook al beschikbaar voor is, of is de enige f1tv manier voor hem om het via de chromecast en de app op de telefoon te doen?
Als die Android TV heeft dan zou het moeten kunnen denk ik? nieuws: F1 TV-app komt uit voor Android TV, Google TV, Amazon Fire TV en Appl...

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011

Major_ton

Shoot!

Om nog even terug te komen op de delays in de streams van F1 TV pro, heb ik gemerkt dat de app ongeveer 20 sec achterloopt op de streams in de Google Chrome webbrowser. Je kan dat uiteraard zelf syncen door de webbrowser stream even te pauzeren, maar het switchen van camera brengt altijf weer een kleine nieuwe delay met zich mee, dus zo blijf je bezig. De theorie is dus mooi, de praktijk laat nog iets te wensen over.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Ter info, de f1tv code voor 25% korting (f1game25) is verlopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
IkWilbert schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:50:
Ik merk het! Net te laat..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Ben wel benieuwd hoe synchroon de streams van ViaPlay en F1 TV gaan zijn. Als je zo dadelijk het F1 topic op Tweakers bij de race volgt, dan is niets zo irritant als al die spoilers. Dat probleem is een van de redenen dat ik meestal nog via Ziggo TV keek, omdat die altijd flink voor lag op F1 TV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01:41
Als je Apple hebt kan je regelmatig 15% extra iTunes tegoed krijgen waarmee je dus ook abonnementen zoals F1TV mee kan betalen :)

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Ziggo Sport krijgt toch beelden van Formule 1

Ziggo Sport blijft toch Formule 1 uitzenden. De sportzender kocht de rechten van de samenvattingen van de races, de kwalificaties en de vrije trainingen voor de komende drie jaar.

https://www.ad.nl/show/zi...n-van-formule-1~a2fba1bf/

[ Voor 41% gewijzigd door IkWilbert op 10-12-2021 22:36 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
Nou… Ziggo mag dus ook samenvattingen gaan uitzenden en… F1 Café blijft, zelfs met een extra uitzending op zondagavond. Rob, Rob, Rick en Robert zijn gered! Nu Olav en Jack nog… :+

[ Voor 3% gewijzigd door PatrickC op 10-12-2021 22:38 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Joehoe900
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
Goed nieuws, plus viaplay komt met korting bij ziggo!

Ziggo Sport komt daarna met zijn eigen programma’s met samenvattingen van vrije trainingen, kwalificaties, sprintwedstrijden en de races zelf, 23 in totaal. Beerthuizen: ,,We behouden onze succesvolle formule van sport, journalistiek en entertainment. Met analyses, discussies, vooruitblikken, maar ook met een lach. We blijven een enthousiast familieprogramma. We vinden het belangrijk dat onze Vodafone/Ziggo-klanten gratis via Ziggo Sport de autosport kunnen blijven zien. Ziggo-klanten kunnen bij de lancering op 1 maart 2022 een Viaplay-abonnement met korting toevoegen aan hun tv- of internetpakket.”

[ Voor 69% gewijzigd door Joehoe900 op 10-12-2021 22:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:42
No way dat ik dat ga kijken hier. Al veel te blij dat we van Jack af zijn.
Ik moet nog kijken waar ik het af ga sluiten maar ik heb nog een paar maanden om dat uit te zoeken :)

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Joehoe900 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:38:
Goed nieuws, plus viaplay komt met korting bij ziggo!

Ziggo Sport komt daarna met zijn eigen programma’s met samenvattingen van vrije trainingen, kwalificaties, sprintwedstrijden en de races zelf, 23 in totaal. Beerthuizen: ,,We behouden onze succesvolle formule van sport, journalistiek en entertainment. Met analyses, discussies, vooruitblikken, maar ook met een lach. We blijven een enthousiast familieprogramma. We vinden het belangrijk dat onze Vodafone/Ziggo-klanten gratis via Ziggo Sport de autosport kunnen blijven zien. Ziggo-klanten kunnen bij de lancering op 1 maart 2022 een Viaplay-abonnement met korting toevoegen aan hun tv- of internetpakket.”
Ik heb het idee dat Ziggo er een klein beetje spijt van heeft dat ze niet de portemonnee hebben getrokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joehoe900
Gokje. €9,99 voor Viaplay eerste jaar per maand bij ziggo met vodafone abo. Zou prima prijs zijn :)

[ Voor 15% gewijzigd door Joehoe900 op 10-12-2021 22:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Ad de Jong schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:39:
No way dat ik dat ga kijken hier. Al veel te blij dat we van Jack af zijn.
Ik gebruikte niet voor niets de :+ , maar daar is hier al genoeg over gezegd denk ik…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:39
NotSoSteady schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:42:
[...]

Ik heb het idee dat Ziggo er een klein beetje spijt van heeft dat ze niet de portemonnee hebben getrokken.
Tsja, Ziggo wou iets van 10 miljoen betalen voor de licentie? Dus in principe hebben ze die nu over. Een beetje bijleggen op abonnementskosten naar Viaplay zal dus vast kunnen. En tsja, als klant betaal je het uiteindelijk toch. Alleen hebben ze nu "extra winst" doordat ze geen licentie aan FOM hoeven te betalen, en die X miljoen ga je als klant echt niet krijgen door verlaagde abonnementskosten. Het aanbieden van Viaplay met "korting" is dan ook meer een lokkertje (/"houdertje") dan wat anders.

[ Voor 14% gewijzigd door RobertMe op 10-12-2021 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
RobertMe schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:55:
[...]

Tsja, Ziggo wou iets van 10 miljoen betalen voor de licentie? Dus in principe hebben ze die nu over. Een beetje bijleggen op abonnementskosten naar Viaplay zal dus vast kunnen. En tsja, als klant betaal je het uiteindelijk toch. Alleen hebben ze nu "extra winst" doordat ze geen licentie aan FOM hoeven te betalen, en die X miljoen ga je als klant echt niet krijgen door verlaagde abonnementskosten. Het aanbieden van Viaplay met "korting" is dan ook meer een lokkertje (/"houdertje") dan wat anders.
Dat snap ik, maar F1 is toch ook een belangrijk promotiekanaal voor Ziggo. Het zijn flinke bedragen, desondanks was het ook een kanaal om gebruikers van andere providers te bereiken door middel van een betaald abonnement. Ziggo heeft simpelweg gekozen om geld te besparen en of dat een goede beslissing is zal moeten blijken. Persoonlijk geloof ik meer in investeren dan besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:11

sjaool

Every life should have 9 cats

NotSoSteady schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 23:13:
[...]

Dat snap ik, maar F1 is toch ook een belangrijk promotiekanaal voor Ziggo. Het zijn flinke bedragen, desondanks was het ook een kanaal om gebruikers van andere providers te bereiken door middel van een betaald abonnement. Ziggo heeft simpelweg gekozen om geld te besparen en of dat een goede beslissing is zal moeten blijken. Persoonlijk geloof ik meer in investeren dan besparen.
Je kunt ook denken dat Liberty Global even lekker wilde cashen van NENT en dat Ziggo over 3 jaar weer gewoon de rechten heeft... We zullen het zien.

Als ik NENT als extra pakket bij een Vodafone/Ziggo abonnement dat zou ik er nog over nadenken. Is dat niet het geval dan wordt het F1TV Pro of de illegaliteit...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Als Ziggo wat kan scoren dan kan KPN ( of anderen ) dat toch ook neem ik aan.
Viaplay zal vast ook hen een aanbod doen zodat die klanten een "goedkoper" abonnement kunnen aanbieden lijkt mij.
Nog breder publiek en massa = kassa.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Gelukkig kan iedereen zich blijven ergeren aan het F1 café :)
Ziggo Sport Race café

Je vertrouwde talkshow blijft en krijgt een nieuw jasje! Vanaf volgend jaar volg je gewoon de hoogtepunten en samenvattingen van Formule 1 op kanaal 14. En uiteraard ook andere racesporten, zoals MotoGP

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
YakuzA schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:14:

[...]
Volgens mij niet? Het heet voortaan Ziggo Race Café. ;) Als dat dan meer andere race klassen zijn op 4 wielen (Indycars met Rinus Veekay, WEC met RTN, etc.) dan is dat prima, maar ik vrees vooral meer MotoGP en dat boeit mij totaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 14:50
Humma Kavula schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 00:10:
Als Ziggo wat kan scoren dan kan KPN ( of anderen ) dat toch ook neem ik aan.
Viaplay zal vast ook hen een aanbod doen zodat die klanten een "goedkoper" abonnement kunnen aanbieden lijkt mij.
Nog breder publiek en massa = kassa.
Weet ik niet. Zoals eerder gezegd iedere klant betaalde al iets voor de F1 in het basis abonnement. Aangezien ze dit niet afdragen aan Liberty voor de volledige rechten kunnen ze dit gebruiken als korting op het Viaplay abonnement. Productie kosten van de programma’s zijn waarschijnlijk gedekt door de reclame inkomsten.
Ziggo heeft namelijk meer te verliezen dan KPN aangezien klanten die naar ziggo zijn gestapt voor de F1 nu ook over kunnen overstappen naar bijv T mobile icm een Viaplay abbo (en zijn dan goedkoper uit).
KPN abonnees betaalde al extra voor de F1 dus voor hun maakt het geen verschil of dat geld naar Ziggo gaat of Viaplay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
IkWilbert schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 22:35:
Ziggo Sport krijgt toch beelden van Formule 1

Ziggo Sport blijft toch Formule 1 uitzenden. De sportzender kocht de rechten van de samenvattingen van de races, de kwalificaties en de vrije trainingen voor de komende drie jaar.

Leuk voor de Formule 1-fans, maar ik hoop niet dat de MotoGP nu ook versimpeld wordt en we 60 procent van de tijd het alleen maar hebben over Zonta van den Goorbergh en Bo Bendsneyder. Ik vrees er wel voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het_Eendje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:24
Heerlijk artikel in NRC over de symbiose tussen Max en Ziggo, met een veelzeggende titel: Hoe Ziggo zich tot ‘Omroep Max’ ontplooide.

https://www.nrc.nl/nieuws...p-max-ontplooide-a4068647

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Soccer98 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:43:
[...]

Leuk voor de Formule 1-fans, maar ik hoop niet dat de MotoGP nu ook versimpeld wordt en we 60 procent van de tijd het alleen maar hebben over Zonta van den Goorbergh en Bo Bendsneyder. Ik vrees er wel voor.
Ik ben wel fan van Peter Bom, hoopt dat hij blijft! Verademing om naar te luisteren qua kennis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Gaan we bij Ziggo nu constant alles uitgebreid uitleggen vanwege alle ‘nieuwe’ kijkers omdat het gratis is dit weekend?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:18
Mol en Plooij blijven bij Ziggo.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
En Olav gaat het commentaar verzorgen bij de samenvattingen. Nou… rest van Nederland ook weer blij? 8)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
PatrickC schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 13:23:
En Olav gaat het commentaar verzorgen bij de samenvattingen. Nou… rest van Nederland ook weer blij? 8)
Lijkt me ideaal, daar zal hij een stuk minder missen dan in de wedstrijd mag ik hopen.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
miicker schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 13:23:
[...]

Lijkt me ideaal, daar zal hij een stuk minder missen dan in de wedstrijd mag ik hopen.
Lol ja en heeft hij wat meer tijd om af te koelen voordat hij mensen van alles toewenst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Soccer98 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 11:43:
[...]
Dat zal dan misschien net zo gaan als met het eerste seizoen van Verstappen in de Formule 1. Buiten diverse spectaculaire acties (natuurlijk ook in beeld gebracht), werd je op de hoogte gehouden van zijn rijden/plek op de baan, maar meer ook niet.

Ik zie vooralsnog geen reden waarom dat voor beide Moto2 rijders anders zal gaan, als ze niet vooraan meedoen, en dat zie ik niet zomaar gebeuren.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capirex65
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15-09 11:16
Plooij en mol gaan ook gewoon naar de circuits voor interviews e.d. als ik het goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Capirex65 schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 15:37:
Plooij en mol gaan ook gewoon naar de circuits voor interviews e.d. als ik het goed begrijp.
Volgens mij zeiden ze vanmiddag voor de kwalificatie precies het tegen overgestelde?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
YakuzA schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 10:14:

[...]
Spreek voor jezelf.
Ik vind het prima vermaak op een vrijdagavond.
Nee het is niet het beste programma dat er is maar als je je er aan ergert, kijk je wat anders. Zo simpel is het soms gewoon ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:06
IkWilbert schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 20:50:
Dank voor ale tips hier, was ik op de 9e dus precies op tijd !

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joehoe900
Tip voor de mensen met een Apple apparaat die de F1 tv actie hebben gemist met 25% korting. Tot en met morgen 20% extra apple store tegoed.

Met deze deal

https://nl.pepper.com/aan...d-app-store-itunes-220918

20% korting :) :) kan je ook f1tv mee aanschaffen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

https://www.ziggosport.nl/freeview2021/

Volgens Ziggo kan heel Nederland gratis kijken, maar het is mij niet duidelijk hoe. Het was met Zandvoort ook opengesteld, hoe was dat toen gegaan?

Via de website?
Via Ziggo gebied is het kanaal tijdelijk open?
Stel dat je nu KPN hebt, is Ziggo Sport dan als kanaal daar te zien?

Ik heb nu geen idee wat ik moet doen morgenmiddag…

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:17
Motrax schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 19:23:

Volgens Ziggo kan heel Nederland gratis kijken, maar het is mij niet duidelijk hoe. Het was met Zandvoort ook opengesteld, hoe was dat toen gegaan?

Via de website?

Idem. Kijk zelf tv via NLziet, heb dus geen ziggo kanaal. Ben benieuwd of het te volgen is via de ziggo go app of ziggo sport app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45

Via de website?

Hier kan je kijken.

spoiler:
:+ of gewoon het Ziggo sport kanaal van je provider. Even door de epg scrollen. Zou nu al open moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Via de website?

Via je normale TV boer, bij KPN dus als volgt:
Vrijdag 10 december:
10.25 uur F1 GP Abu Dhabi: Vrije training 1 (zender 233)
13.55 uur F1 GP Abu Dhabi: Vrije training 2 (zender 233)
22.30 uur Formule 1 Café (zender 233)

Zaterdag 11 december:
10.55 uur F1 GP Abu Dhabi: Vrije training 3 (zender 233)
13.15 uur F1 GP Abu Dhabi: Kwalificatie (zender 233) - start om 14:00 uur (live)

Zondag 12 december:
12.00 uur F1 GP Abu Dhabi: Race (zender 233) - start om 14:00 uur (live)
https://www.kpn.com/belee...abu-dhabi-live-kijken.htm

[ Voor 27% gewijzigd door noo op 11-12-2021 19:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

DoeEensGek schreef op zaterdag 11 december 2021 @ 19:34:
[...]

Hier kan je kijken.

spoiler:
:+ of gewoon het Ziggo sport kanaal van je provider. Even door de epg scrollen. Zou nu al open moeten zijn.
Ik heb helemaal geen tv thuis :+ Nu even geregeld dat we bij mijn schoonouders op bezoek gaan en daar kijken d:)b
Hartelijk dank!

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jurgen69
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:52
Voor mensen met een schotelantenne, Channel 4 zend de laatste race live uit, FTA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 05:39
Jurgen69 schreef op zondag 12 december 2021 @ 00:06:
Voor mensen met een schotelantenne, Channel 4 zend de laatste race live uit, FTA
Ted had het in zijn notebook over dat "zij" op Channel 4 zouden zijn. Dus op Channel 4 is de Sky uitzending en niet hun eigen uitzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 16:34
Ik begrijp dus goed dat je zonder tv provider niet gratis kunt meekijken?
Je kunt niet casten via de Ziggo Go app oid?

(Ik heb alleen een glasvezel verbinding, vrouw kijkt via NLZiet.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
Estylicious schreef op zondag 12 december 2021 @ 08:18:

Dat begrijp je inderdaad goed. :)

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Niet online

noo

Zonder TV provider ben je inderdaad de sjaak. Heb je geen familie die Ziggo heeft? Dan kan je hun inlog even lenen om via ziggogo.tv te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estylicious
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 16:34
Bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:18

DDX

Schoteltje neerzetten en je kan gratis channel 4 kijken zonder provider :)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
De sponsor van Robert Doornbos heeft even een paar huiskamer relax stoelen geregeld voor in de studio bij Ziggo zie ik… hij blijft toch een gehaaid commercieel mannetje! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

RobertMe schreef op zondag 12 december 2021 @ 07:13:
[...]

Ted had het in zijn notebook over dat "zij" op Channel 4 zouden zijn. Dus op Channel 4 is de Sky uitzending en niet hun eigen uitzending.
Het is dus wel hun eigen uitzending :)
Net begonnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:43

Hupske

AFCA

Oke. Waarom hebben ze Giedo aan tafel zitten bij Ziggo als ze hem werkelijk iedere keer afkappen en niks doen met zijn verhalen. Voel een beetje zeer zitten bij die gasten aan tafel.
Hopelijk maakt viaplay er wat moois van en stuk objectiever. Bij ziggo is Max als wereldkampioen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

Ben ik de enige met kpn waar ziggo hele weekend al af en toe hapert?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Player1S schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:04:
Ben ik de enige met kpn waar ziggo hele weekend al af en toe hapert?
Hier ook af en toe inderdaad, alsof ze het niet helemaal aan kunnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

dutchgio schreef op zondag 12 december 2021 @ 13:06:
[...]

Hier ook af en toe inderdaad, alsof ze het niet helemaal aan kunnen.
Ja zat ook al te denken dat het er mee te maken had dat het komt omdat alles open staat

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Hmms toch wel sky, channel4 draait nu stokje over.

Pagina: 1 ... 36 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.

Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.