Ik begrijp dat tweaken het leukste is, maar toch even een check: is er ook een plek waar ik zonder ziggo/kpn/etc en zonder allerlei gepuzzel gewoon geld kan betalen en eenmalig een race kan bekijken, het liefst de NL variant (ivm leuk commentaar)?
Ik denk dat dat alleen bij Ziggo zelf kan, via Ziggo Sport Totaal GO.Valorian schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:15:
Ik begrijp dat tweaken het leukste is, maar toch even een check: is er ook een plek waar ik zonder ziggo/kpn/etc en zonder allerlei gepuzzel gewoon geld kan betalen en eenmalig een race kan bekijken, het liefst de NL variant (ivm leuk commentaar)?
https://go.ziggosporttotaal.nl/payperview
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Voor F1TV bestond keek ik F1 op deze manier. Tip: neem dan voor iets meer geld dan een enkele race een maandabo van 9,99. Van 17 april t/m 17 mei kan je dan 3 F1 races kijken plus de rest van de sporten.Joost1991 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:17:
[...]
Ik denk dat dat alleen bij Ziggo zelf kan, via Ziggo Sport Totaal GO.
Ah super dank (ook aan @Joost1991 ), wist niet dat ziggo zelf ook zoiets aanbiedt . Helemaal prima, en 3 races voor 10 euro is wel weer prima dannoo schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:26:
[...]
Voor F1TV bestond keek ik F1 op deze manier. Tip: neem dan voor iets meer geld dan een enkele race een maandabo van 9,99. Van 17 april t/m 17 mei kan je dan 3 F1 races kijken plus de rest van de sporten.
Dat is nieuw. Eerst moest je echt een abo afsluiten om F1 te kijken. PPV was niet mogelijk, mooi dat het nu wel kan.Joost1991 schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 22:17:
[...]
Ik denk dat dat alleen bij Ziggo zelf kan, via Ziggo Sport Totaal GO.
Ik hoop dat het zsm mogelijk gaat worden om gewoon op mijn Samsung TV naar een F1 app te gaan oid en daar native F1 in te kijken zodat ik op mijn laptop gewoon lekker de data erbij kan houden. Maar dit ziet er wel super naice uit. Alleen... F1 kijken achter mijn bureau waar ik al de hele week zit. Liever niet hahaprof.Lupardi schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:49:
Ultrawide Master Race Control
[Afbeelding]
Super app, layout gesaved en klaar voor zondag.
Het duurde even voor ik doorhad dat je resizeable window moet uitvinken om mooie borderless windows te krijgen met de internal player. Hopelijk synchroniseert hij live net zo goed als bij terugkijken.
Blij mee
En hoe geweldig de apps ook zijn, ik kijk toch gewoon de live uitzendingen in 4K via Ziggo.RoyK schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 02:05:
[...]
Ik hoop dat het zsm mogelijk gaat worden om gewoon op mijn Samsung TV naar een F1 app te gaan oid en daar native F1 in te kijken zodat ik op mijn laptop gewoon lekker de data erbij kan houden. Maar dit ziet er wel super naice uit. Alleen... F1 kijken achter mijn bureau waar ik al de hele week zit. Liever niet haha
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nice! Dat saven van die layout snap ik nog niet echt....Als ik heb ingesteld en op save heb gedrukt, krijg ik wel de melding dat de layout is opgeslagen, maar als ik dan afsluit en opnieuw opstart, krijg ik alleen het basis scherm, niet de opgeslagen layout.prof.Lupardi schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 23:49:
Ultrawide Master Race Control
[Afbeelding]
Super app, layout gesaved en klaar voor zondag.
Het duurde even voor ik doorhad dat je resizeable window moet uitvinken om mooie borderless windows te krijgen met de internal player. Hopelijk synchroniseert hij live net zo goed als bij terugkijken.
Blij mee
Perfect in sync. 

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik krijg de interne speler van de race control app niet aan de praat, zwart scherm. VLC en MPV werken wel. NET Desktop Runtime is geinstalleerd. Iemand een idee?
Ik heb alleen de allereerste training 3 weken geleden in 4K gezien, daarna niet meer werkend gekregen.Rivanov schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 08:06:
[...]
En hoe geweldig de apps ook zijn, ik kijk toch gewoon de live uitzendingen in 4K via Ziggo.
Iemand tips hoe je dit voor elkaar krijgt?
Beeld staat op automatisch in de Next, LG CX geeft aan dat hij op 2160p zit.
Ik kan ook 4K kiezen op de Next maar dan krijg ik zwart beeld met geluid na een reboot.
ik heb afgelopen week Race Control ingesteld op basis van de Bahrain race. Werkte allemaal prima met de internal player, maar nu kan ik enkel nog maar met MPV naar streams kijken. VLC geeft een foutmelding en internal geeft een zwart scherm. Streams op HLS of DASH maakt niet uit. Iemand enig idee?
[edit] na een herinstallatie en wat geduld werkt het nu. Het duurt gewoon lang voordat een stream opent. Beetje jammer dat ze bij F1TV de boel zo inconsequent inrichten. Je weet nooit wat er gaat werken in een race weekend
[edit] na een herinstallatie en wat geduld werkt het nu. Het duurt gewoon lang voordat een stream opent. Beetje jammer dat ze bij F1TV de boel zo inconsequent inrichten. Je weet nooit wat er gaat werken in een race weekend
[ Voor 27% gewijzigd door lexi op 17-04-2021 12:12 ]
ik had meer geduld nodig, duurde lang voordat er een stream opent. Ik heb nu ook meer moeite om de boel in sync te krijgen.Daiov97 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:21:
Ik krijg de interne speler van de race control app niet aan de praat, zwart scherm. VLC en MPV werken wel. NET Desktop Runtime is geinstalleerd. Iemand een idee?
Ah dat had ik denk ik ook dan... MPV werkte wel meteen maar daar kun je de layout niet van opslaan en resizen op mijn surface go was wat lastiger.lexi schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 12:25:
[...]
ik had meer geduld nodig, duurde lang voordat er een stream opent. Ik heb nu ook meer moeite om de boel in sync te krijgen.
Nu met terugkijken lukt het wel met de standaard optie (view). Benieuwd of het straks bij de kwali ook live werkt...
Gamertag: FinrazielNL
Heb m’n Next op automatisch staan. That’s it. Werkt altijd bij mij.Crusader1978 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 12:03:
[...]
Ik heb alleen de allereerste training 3 weken geleden in 4K gezien, daarna niet meer werkend gekregen.
Iemand tips hoe je dit voor elkaar krijgt?
Beeld staat op automatisch in de Next, LG CX geeft aan dat hij op 2160p zit.
Ik kan ook 4K kiezen op de Next maar dan krijg ik zwart beeld met geluid na een reboot.
Als je de sessie weer aanklikt na een herstart zie je dat je de layout kan laden. Als je de app opent doet de knop het inderdaad nog niet.MasterMaceMichu schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 09:46:
[...]
Nice! Dat saven van die layout snap ik nog niet echt....Als ik heb ingesteld en op save heb gedrukt, krijg ik wel de melding dat de layout is opgeslagen, maar als ik dan afsluit en opnieuw opstart, krijg ik alleen het basis scherm, niet de opgeslagen layout.
[knip] blijkbaar al opgelost
[ Voor 93% gewijzigd door hardware-lover op 17-04-2021 14:01 ]
Testing, one, two ...
Nou doet hij het bij mij ook, 4K staat erbij.Rivanov schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 13:19:
[...]
Heb m’n Next op automatisch staan. That’s it. Werkt altijd bij mij.
Gisteren de hele zooi opnieuw opgestart, heeft toch geholpen lijkt het.
Verplaatst.
Iemand enig idee of ge F1 TV Pro kunt delen met iemand?
( of een betaalbaar alternatief dat hogere kwaliteit heeft dan de illegale alternatieven )
Iemand enig idee of ge F1 TV Pro kunt delen met iemand?
( of een betaalbaar alternatief dat hogere kwaliteit heeft dan de illegale alternatieven )
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-04-2021 17:01 ]
Synced de live timing in de Race Control app goed bij iemand?
...
Race control doet sowieso niets bij mij. Interne player blijft zwart. Vrije trainging kan ik wel terug kijken via intern. VLC kkrijg ik een foutmelding.
Naja, ik wou het proberen, mij teveel gedoe.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
@Spollie vandaag weer eens getest met de interne player en de sync-knop. Dat werkt eigenlijk verrassend goed! Soms even 2 of 3 keer proberen, maar dan loopt het toch redelijk goed synchroon.
Tijden in World Feed en Timing kloppen, positie op tracker en op de onboards kloppen. Geinig.
Tijden in World Feed en Timing kloppen, positie op tracker en op de onboards kloppen. Geinig.
/f/image/fLJGUAovsMUkqvuxck44qdqp.png?f=fotoalbum_large)
De Automatic setting lijkt niet te werken met de interne player. Als je hem op HLS zet werkt het (bij mij).OMD schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:19:
Race control doet sowieso niets bij mij. Interne player blijft zwart. Vrije trainging kan ik wel terug kijken via intern. VLC kkrijg ik een foutmelding.
Ziet er mooi uit zo! Bij mij is alles binnen een seconde gelijk, maar de live-timing loopt op tot nu toe zo'n 45 seconden achter.Tralapo schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:20:
@Spollie vandaag weer eens getest met de interne player en de sync-knop. Dat werkt eigenlijk verrassend goed! Soms even 2 of 3 keer proberen, maar dan loopt het toch redelijk goed synchroon.
[Afbeelding]
Na 3 keer syncen loopt het perfect gelijk!
[ Voor 3% gewijzigd door Luxicon op 17-04-2021 14:28 ]
...
Beeld heb ik nu maar als ik geluid op Nederlands zet loopt alles vast helaas.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Het is een test van een nieuwe layout met meer streams. Tot nu toe lijkt vooral m'n internetverbinding het er alleen nog niet helemaal mee eens te zijnLuxicon schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:25:
[...]
Ziet er mooi uit zo! Bij mij is alles binnen een seconde gelijk, maar de live-timing loopt op tot nu toe zo'n 45 seconden achter.
Gebruikte eerder deze, met meer ruimte voor minder informatie:
/f/image/T1wInANVHxOnri0VQsziIo4e.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Tralapo op 17-04-2021 14:30 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het het geprobeerd ook zo te krijgen, het is redelijk gelukt. Het synced nu ook inderdaad (meerdere malen proberen).Tralapo schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:28:
[...]
Het is een test van een nieuwe layout met meer streams. Tot nu toe lijkt vooral m'n internetverbinding het er alleen nog niet helemaal mee eens te zijn
:fill(white):strip_exif()/f/image/N0sr4jcmBt5nwZa3GhoO4lkV.png?f=user_large)
...
Casten van uit chrome naar chromcast ultra is nou al een paar keer uitgevallen. Computer gaat niet op slaap.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Heb dezelfde lay-out nog eens geopend in MPV met de volgende extra parameters en dan starten ze eigenlijk ook al vrij strak gesynchroniseerd op. Variëren 3-4 seconden.Tralapo schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 14:20:
[Afbeelding]
code:
1
| --no-cache --untimed --no-demuxer-thread --demuxer-readahead-secs=0 --video-sync=audio --vd-lavc-threads=1 |
Weet iemand of en hoe je de post quali/race persconferenties live kan zien? F1TV zet ze altijd vele uren later online en dan heeft een YouTuber ze al gepost. Iemand enig idee?
Via Race Control of de website? Computer mag overigens uit zodra de Chromecast de stream heeft opgepikt. Ik had tijdens de quali ook 1x een hickup van de Chromecast, maar dat betekent dus dat de Chromecast zich verslikt in de stream of even een connectieprobleem heeft o.i.d., staat verder los van Race Control.Jasphur schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:01:
Casten van uit chrome naar chromcast ultra is nou al een paar keer uitgevallen. Computer gaat niet op slaap.
@Spollie gewoon via de website. Geen andere apps of side loading. Op zich niet storend laptop staat vrijwel altijd naast mij tijden een race dus een refresh is zo gebeurd. Maar opvallend was het wel. Was lang geleden dat een stream happerde.
Ik zag overigens wel F1 ready to stream in beeld op mn tv
Ik zag overigens wel F1 ready to stream in beeld op mn tv
Ik weet trouwens niet of de gene die Race Control nog een UI nodig heeft? (en volgt hij dit draadje?)
Was gister een beetje aan het spelen, voor een UI voor racecontrol.. en het liep allemaal een beetje uit de hand
/f/image/QSnStuyoP3tx1cHj7gg7dthF.png?f=fotoalbum_large)
Figma link: https://www.figma.com/fil...ace-Control?node-id=0%3A1
Was gister een beetje aan het spelen, voor een UI voor racecontrol.. en het liep allemaal een beetje uit de hand
/f/image/QSnStuyoP3tx1cHj7gg7dthF.png?f=fotoalbum_large)
Figma link: https://www.figma.com/fil...ace-Control?node-id=0%3A1
13:37
Morgen vervangt Jack van Gelder, Rob Kamphues als studio presentator.
Bron: ziggo sport
[ Voor 14% gewijzigd door Newb678 op 17-04-2021 19:00 ]
Ik probeer de kwalificatie terug te kijken via mijn iPad maar het werkt voor geen meter. Iemand een idee of er weer problemen zijn bij F1 tv?
Via 4g op mijn iPhone werkt het ook niet en de browser wordt niet ondersteund volgens F1 TV dus device en/of verbinding zou het niet moeten zijn
Durf niet te zoeken ivm spoilers namelijk
Via 4g op mijn iPhone werkt het ook niet en de browser wordt niet ondersteund volgens F1 TV dus device en/of verbinding zou het niet moeten zijn
[ Voor 9% gewijzigd door GrooV op 17-04-2021 19:50 ]
De app op mijn Android werkt prima, kan de kwali gewoon terug kijken.GrooV schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:49:
Ik probeer de kwalificatie terug te kijken via mijn iPad maar het werkt voor geen meter. Iemand een idee of er weer problemen zijn bij F1 tv?
Gamertag: FinrazielNL
Jammer, Bas deed het erg goed.Newb678 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:00:
Morgen vervangt Jack van Gelder, Rob Kamphues als studio presentator.
Iemand die hier F1Viewer gebruikt op een Mac M1? Werkt dat allemaal naar behoren?
Wie is die donkere man links van Buxton in de pre-show. Hij heeft een erg fijne stem om naar te luisteren. Spreekt alles goed uit, hetzij met een accent
David Alorka is de man met de baard.Jasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:24:
Wie is die donkere man links van Buxton in de pre-show. Hij heeft een erg fijne stem om naar te luisteren. Spreekt alles goed uit, hetzij met een accent
De andere is Lawrence Barretto.
Thanks
Lawrence Barretto kende ik al wel, maar heb de heer Alorka gemist de vorige keren.
Moet zeggen dat ik ook deze pre-show weer leuk vind. Wordt steeds beter en beter en beter...
Moet zeggen dat ik ook deze pre-show weer leuk vind. Wordt steeds beter en beter en beter...
Hij was er ook alleen in Bahrein / sinds dit seizoenJasphur schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:38:
ThanksLawrence Barretto kende ik al wel, maar heb de heer Alorka gemist de vorige keren.
Iemand anders problemen met de F1 Control app?
Heb geen beeld via die app.
Same hereSir_Lion schreef op zondag 18 april 2021 @ 14:49:
Iemand anders problemen met de F1 Control app?
/edit
Stream type HLS werkt wel
[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 18-04-2021 14:52 ]
Hij vroeg bij mij of ik wil updaten, dat heb ik gedaan en nu werkt het weer met de interne speler( 2.0.5 dacht ik)
We do what we must because we can.
hmm ik heb geen NL commentaar
edit: nu wel, werkte pas nadat ik deed casten
edit: nu wel, werkte pas nadat ik deed casten
[ Voor 45% gewijzigd door wowly op 18-04-2021 15:36 ]
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ziggo Go op Chome latest op Windows 10 wired heb ik schokkerig beeld.
Enig idee?
Edit:
Onbegonnen werk nu ik op internet even zoek. Een heel arsenaal aan soortgelijke meldingen...
Enig idee?
Edit:
Onbegonnen werk nu ik op internet even zoek. Een heel arsenaal aan soortgelijke meldingen...
[ Voor 38% gewijzigd door technorabilia op 18-04-2021 15:15 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Argh, krijg geen feed via de F1TV IOS app. Nu noodgewongen via PC kijken.
Meer mensen met dit probleem?
Meer mensen met dit probleem?
@Spollie is het ook mogelijk om de synchronisatie functie op één of andere manier na te bouwen in MPV?
De interne player is bij mij helaas heel erg onbetrouwbaar bij 6 actieve streams. De fans van de laptop worden heel actief, streams haperen en ik heb deze race nu al 2 keer gehad dat een stream stopt en Windows vervolgens zegt dat Race Control is vastgelopen als ik iets probeer aan te klikken.
Met MPV loopt bij mij alles veel rustiger, maar hoewel ze met onderstaande extra commands al best strak lopen, lopen ze niet zo goed synchroon als met de knop in de interne speler.. tips?
De interne player is bij mij helaas heel erg onbetrouwbaar bij 6 actieve streams. De fans van de laptop worden heel actief, streams haperen en ik heb deze race nu al 2 keer gehad dat een stream stopt en Windows vervolgens zegt dat Race Control is vastgelopen als ik iets probeer aan te klikken.
Met MPV loopt bij mij alles veel rustiger, maar hoewel ze met onderstaande extra commands al best strak lopen, lopen ze niet zo goed synchroon als met de knop in de interne speler.. tips?
code:
1
| --no-cache --untimed --no-demuxer-thread --demuxer-readahead-secs=0 --video-sync=audio --vd-lavc-threads=1 |
Gaat wel van alles mis met de infographics
Bij mij wil hij in de interne speler uberhaupt niet syncen. hij synct even en dan stopt ie steeds een van de streams om vervolgesn weer uit out of sync te lopen.Tralapo schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:28:
@Spollie is het ook mogelijk om de synchronisatie functie op één of andere manier na te bouwen in MPV?
code:
1 --no-cache --untimed --no-demuxer-thread --demuxer-readahead-secs=0 --video-sync=audio --vd-lavc-threads=1
Voor mijn beeldvorming: je drukt een keer op die sync knop van de main feed and that's it?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ja ik probeer het meestal een paar keer, maar je blijft daarna af en toe die stop/start houden ja. Ik heb geen idee of dat eigenlijk de bedoeling is.
Maar uiteindelijk loopt de hele boel bij mij dan toch weer vast helaas.
Maar uiteindelijk loopt de hele boel bij mij dan toch weer vast helaas.
Ik heb de Chromecast aangeslingerd via Race Control 2.0.4 met de world stream en dat werkt perfect.
⛔ Trackers of betalen ⛔
kan je ook meerdere stream tegelijk casten, zoals me nu wel lukt met de interne speler?
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
F1 tv pro hapert nu al een aantal keer (hangt voor paar sec, en 1x hing ie totdat ik een refresh deed). Meer mensen hier last van ?
net in het begin eenssverzijl schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:41:
F1 tv pro hapert nu al een aantal keer (hangt voor paar sec, en 1x hing ie totdat ik een refresh deed). Meer mensen hier last van ?
Geen idee, ik kan het eens gaan testen met mijn tweede Chromecast maar nu even niet.wowly schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:38:
kan je ook meerdere stream tegelijk casten, zoals me nu wel lukt met de interne speler?
⛔ Trackers of betalen ⛔
F1tv via de browser (chrome) is momenteel heel slecht
hier nergens last van.nielsfields schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:06:
F1tv via de browser (chrome) is momenteel heel slecht
probeer de cache is leeg te gooien
Wel jammer dat F1TV iets vertraagd is, hoorde de buurman (die via Ziggo kijkt) eerder brullen toen HAM van de baan ging.
Blijft gelukkig bij deze 2x. Nu overigens wel fijn dat je terug kan spoelen:)sverzijl schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:41:
Lijkt nu aardig stabieldemonic schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:09:
[...]
hier nergens last van.
probeer de cache is leeg te gooien
F1tv met chrome browser via de chromecast geeft bij mij continue een draaiend 'laden rondje linksonder en regelmatig dat de beeldkwaliteit terug valt (beeld wordt minder scherp). Nu geswitched naar race control met casten naar de chromecast en nu is het cirkeltje weg en blijft de kwaliteit goed.
2 keer gehad dat ik moest refreshen. Ik stream hem via chromecast nu.sverzijl schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:41:
En weer twee keer moeten refreshen.
[ Voor 5% gewijzigd door Clifdon op 18-04-2021 16:37 ]
Always look on the bright side of life.
Maak dat sinds een paar seconden geleden 3 keer en we hebben hetzelfde hahaClifdon schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:23:
[...]
2 keer gehad dat ik moest refreshen. Ik stream hem via chromecast nu.
En weer twee keer moeten refreshen.
Niet naar dezelfde Chromecast als je dat bedoelt.wowly schreef op zondag 18 april 2021 @ 15:38:
Precies, dat was eigenlijk mijn bedoeling. Ik kan zo namelijk naar de beamer streamen. Idealiter met aan de rechtse zijde de tijden en enkele cams van de rijders die ik dan on the fly kan aanpassenSpollie schreef op zondag 18 april 2021 @ 17:27:
[...]
Niet naar dezelfde Chromecast als je dat bedoelt.
Overigens vond de app prima werken!!!
Iets vertraagd?! Ligt zowat een halve baan achter.Woudloper schreef op zondag 18 april 2021 @ 16:12:
Wel jammer dat F1TV iets vertraagd is, hoorde de buurman (die via Ziggo kijkt) eerder brullen toen HAM van de baan ging.
Ook als ik f1 tv kijk via android f1 viewer en op mijn telefoon in de f1 app onboard van Max open heb staan.schumi2004 schreef op maandag 19 april 2021 @ 08:56:
[...]
Iets vertraagd?! Ligt zowat een halve baan achter.
Zit ook ongeveer 15 seconden vertraging dan in de onboard met de beelden in de f1 viewer app.
I intend to live forever. So far, so good.
F1TV loopt ongeveer 10-20 seconden achter op de kabel stream van ziggo.IkWilbert schreef op maandag 19 april 2021 @ 09:01:
[...]
Ook als ik f1 tv kijk via android f1 viewer en op mijn telefoon in de f1 app onboard van Max open heb staan.
Zit ook ongeveer 15 seconden vertraging dan in de onboard met de beelden in de f1 viewer app.
de on-baords van alle drivers als ook de tracker en data stream loopt ongeveer 10(soms meer) seconden voor op de rest van de stream.
Als je de stream aanzet van ziggo loopt die ook niet gelijk aan de kabel van ziggo, wat is je punt?
Er zitten pauze knoppen op zodat je de meerdere streams gelijk kan krijgen. en doorgaan.
Pfft, normaal geen problemen met F1 TV, maar gisterenavond, dus niet live, de race proberen terug kijken..
Om de paar ronden ging het wel fout en zaten we ff naar het bufferen te kijken. Dat haalt de flow er wel uit..
Heb het via chromecast en via de laptop; (browser, chrome) geprobeerd. Allebei ellende..
Als ik hier zo kijk viel het mee met de problemen. Naja, volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Om de paar ronden ging het wel fout en zaten we ff naar het bufferen te kijken. Dat haalt de flow er wel uit..
Heb het via chromecast en via de laptop; (browser, chrome) geprobeerd. Allebei ellende..
Als ik hier zo kijk viel het mee met de problemen. Naja, volgende keer beter zullen we maar zeggen.
Houd er ook rekening mee dat mediaplayers als MPV en VLC een buffer aanhouden van 25 tot 30 seconden. Dit is wel te verkleinen door instellingen aan te passen, maar dan heb je uiteraard een grotere kans op haperingen, zeker als je 5+ streams open hebt staan.
Ja leuk en aardig, maar dat grapje kost me gewoon 150 euro per jaar (10 maanden a 15 euro per maand) en dat mag ik nu voor 50 euro doen. Ik klooi wel een beetje, het gaat bestRivanov schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 08:06:
[...]
En hoe geweldig de apps ook zijn, ik kijk toch gewoon de live uitzendingen in 4K via Ziggo.
Dit weekend had ik nul hikjes, geen draaiend icoontje en perfect beeld op mn grote TV. Via de laptop even een stream naar de chrome cast en draaien die handel!
Met de Live timing app op mn iPad pro ernaast zat ik er warmpjes bij! Ik ga er vanuit dat in de nabije toekomst dit 'gehannes' met steams naar de TV sturen verleden tijd zal zijn.
ps, voor het eerst heb ik de F1 wedstrijd met Engels commentaar bekeken en dat beviel me prima. Wel een vaag moment dat (Croft geloof ik) zijn excuus aanbood aan iedereen die 'offended' zou zijn van de middelvinger van Bottas naar Russel. Ik was even van... huh... maar.....eh..

[ Voor 17% gewijzigd door RoyK op 19-04-2021 10:55 ]
Dat is echt een ding van SKY, gebeurd wel vaker. Ook als er in een interview ineens iets gezegd wordt dat niet kan wordt er meteen excuus aangeboden. Op zich niet heel verkeerd, maar we zijn er niet aangewend. Ik heb eigenlijk geen idee of we in Nederland ook zoiets doen bij live uitzendingen.RoyK schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:51:
[...]
Ja leuk en aardig, maar dat grapje kost me gewoon 150 euro per jaar (10 maanden a 15 euro per maand) en dat mag ik nu voor 50 euro doen. Ik klooi wel een beetje, het gaat best
Dit weekend had ik nul hikjes, geen draaiend icoontje en perfect beeld op mn grote TV. Via de laptop even een stream naar de chrome cast en draaien die handel!
Met de Live timing app op mn iPad pro ernaast zat ik er warmpjes bij! Ik ga er vanuit dat in de nabije toekomst dit 'gehannes' met steams naar de TV sturen verleden tijd zal zijn.
ps, voor het eerst heb ik de F1 wedstrijd met Engels commentaar bekeken en dat beviel me prima. Wel een vaag moment dat (Croft geloof ik) zijn excuus aanbood aan iedereen die 'offended' zou zijn van de middelvinger van Bottas naar Russel. Ik was even van... huh... maar.....eh..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In Nederland doen we niet zo moeilijk...Jasphur schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:58:
[...]
Dat is echt een ding van SKY, gebeurd wel vaker. Ook als er in een interview ineens iets gezegd wordt dat niet kan wordt er meteen excuus aangeboden. Op zich niet heel verkeerd, maar we zijn er niet aangewend. Ik heb eigenlijk geen idee of we in Nederland ook zoiets doen bij live uitzendingen.
YouTube: Interview with Paul Stoddart during Indianapolis 2005
I intend to live forever. So far, so good.
It's the law!RoyK schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:51:
[...]
ps, voor het eerst heb ik de F1 wedstrijd met Engels commentaar bekeken en dat beviel me prima. Wel een vaag moment dat (Croft geloof ik) zijn excuus aanbood aan iedereen die 'offended' zou zijn van de middelvinger van Bottas naar Russel. Ik was even van... huh... maar.....eh..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.ofcom.org.uk/...ion/what-is-the-watershedFrequent use of offensive language must be avoided before the watershed, and must always be justified by its context.
[ Voor 11% gewijzigd door noo op 19-04-2021 11:24 ]
Haperingen?
Stapte gister om 14:55 binnen, deed de TV en stereo aan, opende de alternatieve app op mijn chromecast en heb genoten van een race.
Stapte gister om 14:55 binnen, deed de TV en stereo aan, opende de alternatieve app op mijn chromecast en heb genoten van een race.
Nou, Olaf wou er in eerste instantie ook niks over zeggen, maar het was dat Jack er over begon (althans, Jack meende iets gezien te hebben, en wou dat checken bij Olaf. Olaf had het direct gezien, en bedacht, daar hebben we het later wel/niet over)Jasphur schreef op maandag 19 april 2021 @ 10:58:
[...]
Dat is echt een ding van SKY, gebeurd wel vaker. Ook als er in een interview ineens iets gezegd wordt dat niet kan wordt er meteen excuus aangeboden. Op zich niet heel verkeerd, maar we zijn er niet aangewend. Ik heb eigenlijk geen idee of we in Nederland ook zoiets doen bij live uitzendingen.
13:37
Ik zit in mijn 7 dagen proefperiode van F1 TV PRO en moet vandaag beslissen of ik verder ga met een jaarabbo. Op zich ben ik heel tevreden. Heel handig om de driver tracker, live timings en de cam van Max erbij te hebben op een apart scherm, maar de Ziggo uitzending op tv loopt behoorlijk voor en dat kijkt niet fijn. Nu kan ik het tv-signaal opnemen en dan gesyncd afspelen maar wellicht zijn er nog handiger manier. Ik zag ook dat er een Nederlandse audiotrack beschikbaar is maar dat zal alleen Olav Mol zijn en niet de uitzending vanuit de Ziggo studio en dat zou ik liefst hebben.
Weet iemand nog een andere methode om Ziggo gesyncd met de F1 TV PRO streams te kijken?
Weet iemand nog een andere methode om Ziggo gesyncd met de F1 TV PRO streams te kijken?
Als je toch al Ziggo hebt, kun je de pre- en postshow toch gewoon op Ziggo kijken en tijdens de intro (waarbij rijders in beeld komen en daarna circuit wordt "uitgelegd" toch wisselen? Vanaf dat moment zijn alle zenders verplicht om de main feed uit te zenden dus dan heb je gewoon hetzelfde. Tijdens de podiumceremonie of whatever wissel je dan weer terug.-Moondust- schreef op maandag 19 april 2021 @ 19:56:
Ik zit in mijn 7 dagen proefperiode van F1 TV PRO en moet vandaag beslissen of ik verder ga met een jaarabbo. Op zich ben ik heel tevreden. Heel handig om de driver tracker, live timings en de cam van Max erbij te hebben op een apart scherm, maar de Ziggo uitzending op tv loopt behoorlijk voor en dat kijkt niet fijn. Nu kan ik het tv-signaal opnemen en dan gesyncd afspelen maar wellicht zijn er nog handiger manier. Ik zag ook dat er een Nederlandse audiotrack beschikbaar is maar dat zal alleen Olav Mol zijn en niet de uitzending vanuit de Ziggo studio en dat zou ik liefst hebben.
Ahja, goed punt, totaal niet aan gedacht. Hoef ik alleen ff te switchen. Dat ga ik doen denk ik. Bedankt!RobertMe schreef op maandag 19 april 2021 @ 20:01:
[...]
Als je toch al Ziggo hebt, kun je de pre- en postshow toch gewoon op Ziggo kijken en tijdens de intro (waarbij rijders in beeld komen en daarna circuit wordt "uitgelegd" toch wisselen? Vanaf dat moment zijn alle zenders verplicht om de main feed uit te zenden dus dan heb je gewoon hetzelfde. Tijdens de podiumceremonie of whatever wissel je dan weer terug.
Ik heb trouwens Race Control gebruikt voor 4 streams, werkte prima. Maar als ik op Watch klikte wilde de streams niet starten. Pas op MPV startten ze wel maar had ik minder mogelijkheden om de schermen mooi te positioneren. Ik heb niet gekeken naar audiosporen enzo maar ik neem aan dat ik ook via MPV het Nederlandse audiospoor kan kiezen. Toch?
[ Voor 22% gewijzigd door -Moondust- op 19-04-2021 20:04 ]
Ik heb een persoonlijke -20% discount code voor F1TV.
Tweakers hier die ik er blij mee kan maken? DM, first come first serve.
Tweakers hier die ik er blij mee kan maken? DM, first come first serve.
Ja, ik heb mijn proefabbo van 7 dagen dus gecancelled. Stream ziet er redelijk uit, maar het is vooral de fps wat echt het verschil maakt, ik had iig betere kwaliteit verwacht. Ook is de pre en post show erg karig, liep de stream 2-3 keer vast tijdens de race en valt het NL commentaar vaak weg. Dus als er geen goede aanbieding komt voor het eind van het jaar, hou ik het gewoon bij ziggo sport totaal.
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
De officiële F1TV app voor Android is zojuist bij mij naar versie 2.0 geupdate.
Werkt tot nu toe perfect en ook casten werkt goed, al heb ik het gevoel dat het minder vloeiend uitziet als met de app van @Spollie.
Werkt tot nu toe perfect en ook casten werkt goed, al heb ik het gevoel dat het minder vloeiend uitziet als met de app van @Spollie.
Jaaaa eindelijk Chromecast vanuit de (android) app bij F1TV! heel benieuwd hoe die zich volgend weekend gaat houden
iOS app ook geupdate naar 2.0.1
Na opstarten kreeg ik gelijk de vraag om bluetooth te activeren voor Chromecast?
Na opstarten kreeg ik gelijk de vraag om bluetooth te activeren voor Chromecast?
Nou op mijn Pixel C krijg ik de app niet in landscape. En als ik hem dan draai draait de app weer de andere kant opZawaponga schreef op donderdag 22 april 2021 @ 12:54:
De officiële F1TV app voor Android is zojuist bij mij naar versie 2.0 geupdate.

Even een app gedownload om landscape te forceren, opgelost.
[ Voor 7% gewijzigd door Pierre op 22-04-2021 19:15 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Airplay werkt nu ook in de iOS app.
Zijn er ook goede opties om Formule E te kijken? Ik kijk via Eurosport, maar ben geen fan van Nederlands commentaar. Ziggo valt ook af.
...
Ik heb de mogelijkheid om via het 2e audiospoor het Engels commentaar te kiezen bij Eurosport, die optie heb jij niet begrijp ik?Luxicon schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:20:
Zijn er ook goede opties om Formula E te kijken? Ik kijk via Eurosport, maar ben geen fan van Nederlands commentaar. Ziggo valt ook af.
Testing, one, two ...
Oke, dat klopt. Voor zover ik zie is dat hier niet mogelijk. Tenminste niet bij de Formule E. Wat er gelukkig wel is, is een 'No breaks' channel tijdens de race. Dat de internationale variant van Eurosport is.hardware-lover schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:48:
[...]
Ik heb de mogelijkheid om via het 2e audiospoor het Engels commentaar te kiezen bij Eurosport, die optie heb jij niet begrijp ik?
...
Ah, ik heb die optie wel, ook bij Formula E. Zal provider afhankelijk zijn misschien, zenders heb ik beschikbaar via Ziggo. Ik kijk overigens via Ziggo Sport Racing, daar ook geen onderbrekingen en ook Engels commentaar als mogelijkheid.Luxicon schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:51:
[...]
Oke, dat klopt. Voor zover ik zie is dat hier niet mogelijk. Tenminste niet bij de Formule E. Wat er gelukkig wel is, is een 'No breaks' channel tijdens de race. Dat de internationale variant van Eurosport is.
Testing, one, two ...
Dat is misschien het verschil, dat Ziggo de aanbieder is en rechten heeft voor het Engelse commentaar. Ik wist niet dat je bij Ziggo kan kiezen voor Engels commentaar. Toch best gek dat je via de bron van het materiaal zelf zo gebonden bent aan je locatie van betalen.hardware-lover schreef op zondag 25 april 2021 @ 13:57:
[...]
Ah, ik heb die optie wel, ook bij Formula E. Zal provider afhankelijk zijn misschien, zenders heb ik beschikbaar via Ziggo. Ik kijk overigens via Ziggo Sport Racing, daar ook geen onderbrekingen en ook Engels commentaar als mogelijkheid.
@hardware-lover Bij het wielrennen kan ik kiezen tussen verschillende 7 talen of omgevingsgeluid.
[ Voor 8% gewijzigd door Luxicon op 25-04-2021 15:23 ]
...
Hier de iOS ook naar 2.0.1 op een iPhone 11 en op een iPad Air 2, en op beiden kan ik niet meer inloggen: Oops, something went wrong. Hopelijk is dit voor vrijdag weer opgelost...
Is Ziggo Sport Totaal Go ook niet een oplossing om te kijken? Ik heb bijvoorbeeld mijn internet via KPN, maar heb een Ziggo sport totaal go abonnement genomen. Nu heb ik dus alle Ziggo sport zenders voor 9,99 per maand.
https://go.ziggosporttotaal.nl/
https://go.ziggosporttotaal.nl/
Ik moet binnenkort mijn F1 tv pro abbo verlengen en ben dus op zoek naar een korting code.
Iemand een tip?
Iemand een tip?
Ik heb evt een referral link.MaXeRs schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 20:10:
Ik moet binnenkort mijn F1 tv pro abbo verlengen en ben dus op zoek naar een korting code.
Iemand een tip?
Geeft jou 20% korting in ik krijg $10.
edit,
hmm ik kijk net nog ff naar de voorwaarden: "Residents of eligible territories (USA, Canada, Brasil, Costa Rica, Guatemala, Honduras, Mexico, Nicaragua, Argentina, Chile, Colombia, Ecuador, Paraguay, Peru, Uruguay, Venezuela.)"
je zal dus even moeten verhuizen
[ Voor 32% gewijzigd door misteriks op 28-04-2021 12:57 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.
Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.