[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 40 Laatste
Acties:
  • 251.497 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:04
bounto schreef op maandag 26 april 2021 @ 22:40:
Is Ziggo Sport Totaal Go ook niet een oplossing om te kijken? Ik heb bijvoorbeeld mijn internet via KPN, maar heb een Ziggo sport totaal go abonnement genomen. Nu heb ik dus alle Ziggo sport zenders voor 9,99 per maand.

https://go.ziggosporttotaal.nl/
Als je alleen F1 kijkt op die sport kanalen is het duurder dan F1 TV Pro (ook zonder korting).
Tenzij je een aantal races/maanden overslaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Plenkske op 28-04-2021 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:39
Iemand enig idee hoe ik een Amerikaans F1TV-abonnement kan afsluiten? M'n app komt momenteel niet door de Microsoft Store certificering en ik denk dat dat komt doordat ik een Nederlands F1TV-account meestuur om te testen. Deze zal wel geo-locked zijn en daardoor werkt er niets bij de (ik neem aan US-based) persoon die de certificering doet.

Een Amerikaanse VPN moet nog wel lukken, maar een Amerikaanse credit card heb ik niet. Zijn hier workarounds voor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 13:35
Spollie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:52:
Iemand enig idee hoe ik een Amerikaans F1TV-abonnement kan afsluiten? M'n app komt momenteel niet door de Microsoft Store certificering en ik denk dat dat komt doordat ik een Nederlands F1TV-account meestuur om te testen. Deze zal wel geo-locked zijn en daardoor werkt er niets bij de (ik neem aan US-based) persoon die de certificering doet.

Een Amerikaanse VPN moet nog wel lukken, maar een Amerikaanse credit card heb ik niet. Zijn hier workarounds voor?
Je zou kunnen proberen met een revolut account. Heb ik wel eens mee iets in Indonesië gekocht bij PlayStation, wellicht kan je via die weg wat in Amerika kopen?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-06 10:11
Waarom stuur je een account mee? Een release versie bevat toch geen test data? :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Spollie
Ik heb contact met Microsoft gehad en de update is nu wel geaccepteerd in de Microsoft Store. Gelukkig geen US account nodig gehad, ik denk dat ze mijn gezeur gewoon zat waren :P

Hierbij de release notes van Race Control 2.1:

Internal player:
  • Internal player now uses Flyleaf video player instead of VLC
  • Improved performance and stability
  • Replaced menu bar with right-click menu
  • Added option to change aspect ratio
  • Duration for non-live streams is shown
General:
  • Added button to import layout from file
  • Selected audio track and aspect ratio are saved to layout
  • Removed selection of stream type since DASH doesn't work
De grootste verbetering is dat ik ben afgestapt van VLC voor de interne speler. Deze gaf te veel problemen zoals audio niet in sync, wegvallen van geluid bij wisselen van audio track en allerlei vreemde haperingen. De nieuwe player (Flyleaf) is een hobbyproject van iemand waarmee ik inmiddels goed contact heb. Deze player is een stuk sneller en stabieler. Bijkomend voordeel is dat ik bugs en feature requests direct aan de ontwikkelaar kan melden, en in de meeste gevallen heeft hij de volgende dag een hotfix klaar.

Voor nu even de vraag aan de Race Control gebruikers om te kijken of de interne speler goed werkt. Ik heb het uiteraard bij mijzelf getest, maar dat zegt niet altijd alles. Dus mocht je problemen tegenkomen graag even melden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Net even getest met casten vanuit de iOS app. Werkt dikke prima. Maakt het F1 kijken op mn tv weer een stapje makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-06 21:52
Ik mis in de nieuwe app de optie om 2 onboards naast elkaar te zetten. Verder mooi dat nu eindelijk casting wordt ondersteund en zijn nu ook documentaire series compleet te bekijken zoals ‘Race to perfection’.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ar2roow
  • Laatst online: 04-06 00:05
Ik ben blij met de mogelijkheid om te casten, dit is zeker een meerwaarde. Helaas werkt het niet voor Android. Zijn er mensen waar dit toch op een of andere manier mogelijk is? Ik kan bijvoorbeeld wel een YT filmpje casten van mijn telefoon naar mijn Smart-TV (allebei Samsung). Het mooie is dat ik vorig jaar toevallig een chromecast gewonnen hebt, maar deze verkocht gezien het niet nodig was.

Zou tof zijn als iemand dit toch op de ene of andere manier is gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 06-06 13:35
ar2roow schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:11:
Ik ben blij met de mogelijkheid om te casten, dit is zeker een meerwaarde. Helaas werkt het niet voor Android. Zijn er mensen waar dit toch op een of andere manier mogelijk is? Ik kan bijvoorbeeld wel een YT filmpje casten van mijn telefoon naar mijn Smart-TV (allebei Samsung). Het mooie is dat ik vorig jaar toevallig een chromecast gewonnen hebt, maar deze verkocht gezien het niet nodig was.

Waarschijnlijk ondersteund je samsung geen chromecast. Dat is verwarrend want je youtube app ondersteund dat wel.

Youtube kan namelijk naar een andere youtube app casten maar je kan niet een willekeurige app die casting ondersteund casten naar je tv, daar heb je toch echt een chromecast voor nodig... :X

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Melantrix schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:47:
[...]

Waarschijnlijk ondersteund je samsung geen chromecast. Dat is verwarrend want je youtube app ondersteund dat wel.

Youtube kan namelijk naar een andere youtube app casten maar je kan niet een willekeurige app die casting ondersteund casten naar je tv, daar heb je toch echt een chromecast voor nodig... :X
@ar2roow In sommige moderne TV’s zit tegenwoordig ook een chromecast ingebouwd. En ook in bijvoorbeeld een Nvidia Shield TV zit een chromecast ingebouwd. Maar... als je beide niet hebt is €30 voor een chromecast natuurlijk prima te doen en je hebt er veel plezier/gemak van.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-06 09:53
Ik moest opnieuw inloggen, wat mij doet denken dat ze zelf ook eindelijk overgestapt zijn naar de nieuwe API. Waardoor ik verwacht (nog niet kunnen testen) dat 1080p50 nu ook in de app ondersteunt wordt.

Op Reddit is trouwens ook iemand bezig met spelen met de F1TV API. Nu gaat er ook een web applicatie komen waarbij je eenvoudig kunt slepen met vensters _/-\o_ _/-\o_

linkje

edit: Wow, de app werkt ook echt veel sneller. En vooral het bufferen. Hulde _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door LoeWn op 30-04-2021 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
LoeWn schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:10:
[...]

Ik moest opnieuw inloggen, wat mij doet denken dat ze zelf ook eindelijk overgestapt zijn naar de nieuwe API. Waardoor ik verwacht (nog niet kunnen testen) dat 1080p50 nu ook in de app ondersteunt wordt.

Op Reddit is trouwens ook iemand bezig met spelen met de F1TV API. Nu gaat er ook een web applicatie komen waarbij je eenvoudig kunt slepen met vensters _/-\o_ _/-\o_

linkje
Nu je het zegt. Inderdaad, dat moest ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:59
Ik hoef niet opnieuw in te loggen in de iOS F1TV app?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Ik moest opnieuw inloggen in de iOS app. Er werd ook om toestemming tot tracking van data gevraagd, terwijl ik nog geen iOS 14.5 draai, dus dat vond ik wel opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
LoeWn schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 10:10:

linkje
Zoiets was er toch al? Zelfs een interview aan gewijd hier op Tweakers.
reviews: Naar diverse F1-streams tegelijk kijken met de Race Control-app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Dat is geen webapplicatie ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Spollie schreef op donderdag 29 april 2021 @ 14:50:

Voor nu even de vraag aan de Race Control gebruikers om te kijken of de interne speler goed werkt. Ik heb het uiteraard bij mijzelf getest, maar dat zegt niet altijd alles. Dus mocht je problemen tegenkomen graag even melden.
getest op de vorige race met 2 schermen, 5 actieve windows in de layout.
geen bijzonderheden (behalve dat het vooruit/terugspoelen en daarna syncen een stuk sneller is!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Laatst online: 06-06 15:56

ResuCigam

BOFH

Ik heb vandaag de update naar de laatste versie gedaan en alles werkt prima, de sync optie lijkt ook beter te werken. (y)

Wel krijg ik een foutmelding als ik voor 'close all players' kies en dan wordt er 1 van mijn 5 players niet afgesloten. Windows 10 20H2.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R_QpkVhgH_54A5DwkJbtNOuGQDA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8FGlC4uExVj7uLa8qcDTlwp6.png?f=user_large

We do what we must because we can.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

@Spollie Ik kan bevestigen dat ik nu wel van audio kan wisselen. Er zit nog een zekere delay op hoe lang het duurt, maar het werkt nu. :)
Wat ik wel opmerkte is dat de optie voor onboard audio nu "undetermined" heet. Geen idee of dat de bedoeling was of een placeholder is.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Bij mij werkt switchen tussen audio juist niet. Ik eindig sowieso zonder geluid. Beeld blijft wel gewoon doorlopen.

edit: Soms wel, soms niet.

[ Voor 11% gewijzigd door LoeWn op 30-04-2021 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 07:47
ar2roow schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:11:

Met de laatste versie van de F1TV Android app werkt casten naar Chromecast bij mij. Ik heb een Samsung Galaxy S9 en een Google Chromecast.

Edit: het werkt, maar de stream is tijdens het casten bij mij wel 2x uitgevallen. Moet dan eerst stoppen voordat ik vanuit de app opnieuw kan casten.

[ Voor 9% gewijzigd door PatrickPR op 30-04-2021 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
ResuCigam schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 11:51:
[...]

Ik heb vandaag de update naar de laatste versie gedaan en alles werkt prima, de sync optie lijkt ook beter te werken. (y)

Wel krijg ik een foutmelding als ik voor 'close all players' kies en dan wordt er 1 van mijn 5 players niet afgesloten. Windows 10 20H2.

[Afbeelding]
Thanks, die foutmelding kan ik waarschijnlijk wel fixen in de volgende release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
LoeWn schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:32:
Bij mij werkt switchen tussen audio juist niet. Ik eindig sowieso zonder geluid. Beeld blijft wel gewoon doorlopen.

edit: Soms wel, soms niet.
Je hebt versie 2.1.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:43

IkWilbert

Het is mij!

Meer mensen die de communicatie tussen Verstappen en engineer niet horen via f1 race control?
Versie 2.1.0 geinstalleerd. Hoor wel de motor maar de communicatie dus niet.
Audio staat op unditermined.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
IkWilbert schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:03:
Meer mensen die de communicatie tussen Verstappen en engineer niet horen via f1 race control?
Versie 2.1.0 geinstalleerd. Hoor wel de motor maar de communicatie dus niet.
Audio staat op unditermined.
Ik heb gewoon team radio bij de onboards als ik de Undetermined audio track kies. Mocht dat bij een bepaalde coureur niet zo zijn dan is het een F1TV issue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Ik heb op F1TV inderdaad geen boordradio bij Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik heb contact met Microsoft gehad en de update is nu wel geaccepteerd in de Microsoft Store. Gelukkig geen US account nodig gehad, ik denk dat ze mijn gezeur gewoon zat waren :P

Hierbij de release notes van Race Control 2.1:

Internal player:
  • Internal player now uses Flyleaf video player instead of VLC
  • Improved performance and stability
  • Replaced menu bar with right-click menu
  • Added option to change aspect ratio
  • Duration for non-live streams is shown
General:
  • Added button to import layout from file
  • Selected audio track and aspect ratio are saved to layout
  • Removed selection of stream type since DASH doesn't work
De grootste verbetering is dat ik ben afgestapt van VLC voor de interne speler. Deze gaf te veel problemen zoals audio niet in sync, wegvallen van geluid bij wisselen van audio track en allerlei vreemde haperingen. De nieuwe player (Flyleaf) is een hobbyproject van iemand waarmee ik inmiddels goed contact heb. Deze player is een stuk sneller en stabieler. Bijkomend voordeel is dat ik bugs en feature requests direct aan de ontwikkelaar kan melden, en in de meeste gevallen heeft hij de volgende dag een hotfix klaar.

Ziet er goed uit! De interne player start nu vrijwel even vlot op als MPV, een flinke boost.

Ik heb dezelfde Thread abort error als hierboven genoemd. Je ziet ook dat als je daarna weer je players opstart zonder eerst heel Race Control te stoppen, het nummer van die player oploopt. Verder geen ramp.

Bij mij werkt alleen de sync knop helemaal niet meer nu. Alle streams stoppen dan en komen ook niet meer op gang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spollie
Tralapo schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:27:
[...]

Ziet er goed uit! De interne player start nu vrijwel even vlot op als MPV, een flinke boost.

Ik heb dezelfde Thread abort error als hierboven genoemd. Je ziet ook dat als je daarna weer je players opstart zonder eerst heel Race Control te stoppen, het nummer van die player oploopt. Verder geen ramp.

Bij mij werkt alleen de sync knop helemaal niet meer nu. Alle streams stoppen dan en komen ook niet meer op gang.
De sync knop heb ik inderdaad ook gemerkt dat deze niet werkt bij live uitzendingen (wel bij terugkijken). Ga ik nog naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
PatrickC schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:26:
Ik heb op F1TV inderdaad geen boordradio bij Max.
Dit komt op Twitter ook steeds voorbij, geldt voor groot deel van de coureurs. Storing aan de kant van F1 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Oke de vrije trainingen kijk ik voortaan op Ziggo Sport, kan de vrouwelijke commentator niet uitstaan. Het zal vast en zeker te maken hebben met politieke correctheid ja nee meer vrouwen in de sport blabla maar nee, ze doet echt een afbreuk aan de beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:46

Harrie

NederVlaming

magnifor schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:37:
Oke de vrije trainingen kijk ik voortaan op Ziggo Sport, kan de vrouwelijke commentator niet uitstaan. Het zal vast en zeker te maken hebben met politieke correctheid ja nee meer vrouwen in de sport blabla maar nee, ze doet echt een afbreuk aan de beleving.
Je kan ook de Nederlandse audiostream kiezen. Maar via Ziggo kijken is dan bijna hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:42
Mol en Plooij zijn niet op locatie dit weekend ivm quarantine. Hoop niet dat ze ziek worden maar een weekend zonder die 2 juich ik zeker toe!

https://www.gpblog.com/nl...ooij-niet-op-circuit.html

[ Voor 29% gewijzigd door GrooV op 30-04-2021 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Harrie schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:40:
[...]

Je kan ook de Nederlandse audiostream kiezen. Maar via Ziggo kijken is dan bijna hetzelfde.
Ja idd, maar kijk normaal via RaceControl dan is het toch iets makkelijker om dan gewoon de ziggo app te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
De vorige race keek ik via een side loaded apk van de officiële app van f1tvpro. Dat ging lekker, goed beeld
eigenlijk super. Gister bleek dat deze niet meer werkte, en een verse versie ook niet. Deze sprong steeds terug naar het menu etc. Vervolgens dus F1tviewer erop gezet, en daarmee vrije training 1 gekeken. (is die van jou @Spollie ja toch?)

Ik heb de hele training gekeken, en zitten zoeken naar een afstelling van mijn oledje om een soepel beeldje te krijgen. Ik werd letterlijk een beetje misselijk van de verspringende frampjes. Ik kon mij niet herinneren dat ik dat 2 weken terug ook had bij de voorgaande race.

Anyway, blijkbaar ben ik een beetje traag these days, en bedacht mij dat er een frame rate match functie
op de Nvidia shield zit. Aangezet, en botttttttttter smooth :)

Als ik het zo beredeneer had de sideloaded apk niet de stream met 50fps en de stream van F1tviewer wel.

Maar opgelost, op naar vrije training 2 supersoepel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Sorry, had ik er bij mogen zeggen. Yes 2.1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 09:57
Vanmorgen niet gekeken, maar ik neem aan dat je op het Sky commentaar doet en dat Natalie Pinkham daar weer zat? Dan heeft het namelijk naar mijn idee absoluut niks te maken met politieke correctheid. Pinkham en ook Rachel Brooks lopen al heel wat jaartjes mee bij Sky. Ik vermoed eerder dat Crofty gewoon geen zin had om elk weekend 5 sessies van om en nabij de 1,5 uur (ja, FP3 en Q zijn korter, race weer langer) aan elkaar te babbelen. Er is ook geen enkele commentator bij Sky die alle sessies op TV is. Brundle hoor je ook nooit bij FP1 en meestal in FP2 maar een aantal keren trackside en dus niet de hele sessie. En de overige doen ook maar enkele sessies of veel meer "inbreken" (Ted bv).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-06 13:45
GrooV schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 13:40:
Mol en Plooij zijn niet op locatie dit weekend ivm quarantine. Hoop niet dat ze ziek worden maar een weekend zonder die 2 juich ik zeker toe!

https://www.gpblog.com/nl...ooij-niet-op-circuit.html
Da's gek, ik dacht dat Plooij en Mol een vaccinatie gepakt hadden in Bahrein (1e tijdens de test dagen, 2e tijdens de 1e race), maar misschien is de overige crew wisselend.

Dat hebben wel veel F1 coureurs gedaan, oa Verstappen.

[ Voor 3% gewijzigd door loekf2 op 30-04-2021 15:34 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:52

Vuvuzela

My spire is forming

Wat was er mis mee? Is een dame die al tig jaar in de F1 wereld mee loopt. En ze zit tussen ex f1 coureurs en "experts" dus het geheel blijft sowieso 10x beter dan NL commentaar.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjeeraar84
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:35
PatrickPR schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:37:
[...]
Edit: het werkt, maar de stream is tijdens het casten bij mij wel 2x uitgevallen. Moet dan eerst stoppen voordat ik vanuit de app opnieuw kan casten.
Same here, fp1 2x uitgevallen en fp2 al 3x. Kijk op een Chromecast aangestuurd door een Nokia 7.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trubo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:53
Zojuist ook de stream tweemaal uitgevallen hier in combinatie met een chromecast. App leek eenmaal ook gecrashed te zijn.

Nu al weer even stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Casting met chromecast en Shield TV is inderdaad nog niet stabiel. Al een paar keer gecrashed. En steeds switched de taal dan terug naar Nederlands, maar ik luister liever naar het Engelse commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:05
Klopt het dat je in de F1 TV app nu niet meer meerdere streams op je scherm kan krijgen>

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trubo
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:53
MasterMaceMichu schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 17:05:
Klopt het dat je in de F1 TV app nu niet meer meerdere streams op je scherm kan krijgen>
Zie niet zo snel een mogelijkheid voor picture in picture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Laatst online: 10:05
Dat zat er dus wel in, je kon twee verschillende 'vensters' in de App hebben, één boven en één beneden.

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
PatrickC schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 17:04:
Casting met chromecast en Shield TV is inderdaad nog niet stabiel. Al een paar keer gecrashed. En steeds switched de taal dan terug naar Nederlands, maar ik luister liever naar het Engelse commentaar.
Bij de f1viewer app voor de shield gebeurd dit ook. Het terug switchen naar Engels.
Verder ben ik wel erg te spreken over die app, zeker in combi met de framerate match.

Denk je niet dat de beeldkwaliteit beter is via de app, dan via chromecast ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
ppeterr schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 17:54:
[...]

Bij de f1viewer app voor de shield gebeurd dit ook. Het terug switchen naar Engels.
Verder ben ik wel erg te spreken over die app, zeker in combi met de framerate match.

Denk je niet dat de beeldkwaliteit beter is via de app, dan via chromecast ?
f1viewer app is geen officiële app volgens mij? Ik laat mijn inloggegevens liever niet achter bij een derde partij, ook al geeft die wellicht aan dat daar veilig mee wordt omgegaan. Ik vond de beeldkwaliteit via Shield TV en chromecast verder prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
PatrickC schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 18:00:
[...]

f1viewer app is geen officiële app volgens mij? Ik laat mijn inloggegevens liever niet achter bij een derde partij, ook al geeft die wellicht aan dat daar veilig mee wordt omgegaan. Ik vond de beeldkwaliteit via Shield TV en chromecast verder prima. :)
Niet officieel nee. Maar ik vind de beeld kwaliteit die ik voorheen van ziggo naar cc deed beduidend minder.
Zal het later eens bekijken met de app van f1tvpro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 09:57
ppeterr schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 18:08:
[...]

Niet officieel nee. Maar ik vind de beeld kwaliteit die ik voorheen van ziggo naar cc deed beduidend minder.
Zal het later eens bekijken met de app van f1tvpro.
Is dat niet gewoon omdat Ziggo (Go) mindere kwaliteit geeft dan je "over de coax kabel" krijgt?

Dat is in ieder geval zeer zeker geen beperking van Chromecasten an zich. De (F1TV) app kan gewoon de beste (1080p@50fps) stream link naar de Chromecast spelen en gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
RobertMe schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 18:41:
[...]

Is dat niet gewoon omdat Ziggo (Go) mindere kwaliteit geeft dan je "over de coax kabel" krijgt?

Dat is in ieder geval zeer zeker geen beperking van Chromecasten an zich. De (F1TV) app kan gewoon de beste (1080p@50fps) stream link naar de Chromecast spelen en gaan met die banaan.
Dat ga ik uitzoeken :) En om eerlijk te zijn, mocht de kwaliteit het zelfde zijn. Dan is het geen
lastige keuze. Een app zoals F11tviewer is leuk, maar lastiger te bedienen. Heb al een aantal
keren gehad dat tijdens een spannend moment ik iets indruk, en ik 10sec terug spoel ofzo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
heb dit weekend nu al meerdere keren gehad dat de F1TV stream er mee stopt; gewoon via Firefox op de pc; geen casten of zo. Er komt een rode overlay met op en neer dansende bolletjes alsof hij moet bufferen. Verversen van de pagina of het kiezen van een andere camera lost het probleem op, maar het is zeer irritant dat dit om de 5 minuten nodig is. Hebben meer mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ik dacht eindelijk fatsoenlijk AirPlay functionaliteit van de F1 TV app echter gaat het beeld na een tijdje op zwart, komt weer terug en vervolgens geen audio. Het is toch ook ongelofelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-06 14:50
Haribo112 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:31:
heb dit weekend nu al meerdere keren gehad dat de F1TV stream er mee stopt; gewoon via Firefox op de pc; geen casten of zo. Er komt een rode overlay met op en neer dansende bolletjes alsof hij moet bufferen. Verversen van de pagina of het kiezen van een andere camera lost het probleem op, maar het is zeer irritant dat dit om de 5 minuten nodig is. Hebben meer mensen dit probleem?
Same here. Heb deze training al stuk of 10 keer moeten refreshen.

Als dit tijdens de race gebeurt dan wordt het Ziggo..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 07-02 18:11
Meer mensen last van dat die na 5 minuten casten beeld op zwart komt en er in beeld komt ready to cast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
magnifor schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:37:
Ik dacht eindelijk fatsoenlijk AirPlay functionaliteit van de F1 TV app echter gaat het beeld na een tijdje op zwart, komt weer terug en vervolgens geen audio. Het is toch ook ongelofelijk.
Ja na mijn problemen met de gewone web stream dacht ik over te stappen naar F1TV app + AirPlay, maar dat gaat dus ook kut zoals jij beschrijft. Lekker allemaal dit. Moet ik de race toch met Nederlands commentaar via Ziggo kijken morgen 🤮

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
@Formula one Tot nu toe vandaag geen problemen gehad met chromecast en Engels commentaar, maar gisteren ook een paar keer het probleem wat je beschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb FP3 nu eens via de onofficiële app voor Android TV bekeken omdat de Shield nog actief stond ingeschakeld op TV, en dit ging foutloos. Ik kan 4k via Ziggo bekijken maar eigenlijk is het zo ook prima te doen. Ik zal deze vanmiddag voor Q ook weer eens gebruiken, dan kan ik ook aan audio selecteren wat ik maar wil 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 06-06 09:31
Spollie schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 12:40:
Thanks, die foutmelding kan ik waarschijnlijk wel fixen in de volgende release.
Over foutmeldingen gesproken;

Ik onderhoud m'n eigen F1TV client (de essentie; ./f1tv start de huidige livestream in mpv) en het viel me op dat ze recent kennelijk aan het authenticatie-endpoint (/v2/account/subscriber/authenticate/by-password) hebben lopen sleutelen.

Eerst was het meegeven van een obscuur cookie (reese84) voldoende om niet tegen een bot detection algoritme aan te lopen, maar nu krijg ik het enkel werkend als ik ook een andere user agent meegeef.

En niet zomaar een UA: ik krijg het alleen werkend als ik 'RaceControl' als prefix gebruik. Alle andere pogingen (inclusief een gangbare Chrome UA) leveren de error op. Wat is dat voor hekserij? Hebben ze jouw applicatie gewhitelist ofzo?

EDIT: Fantastisch. Volgens deze site heeft dat cookie iets met een oplossing van Imperva Networks te maken. En die verkopen Advanced Bot Protection met 'Machine Learning'. Dan is de oplossing 'iets proberen tot het werkt' zo gek nog niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Thralas op 01-05-2021 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Staat mol z'n geluid op 'internal microphone' IPV z'n headset? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Is vast een fantastisch akoestisch quarantainekamertje. :+

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 08:49

Roytoch

Nietes

Wat een drama qua geluid haha. Ik heb zelf niet zo'n bezwaar tegen Mol an sich overigens, maar ik heb voor het thuiswerken een microfoon van 50 euro en die klinkt 10x beter dan dit :/ ik zit 5 dagen per week te GoogleMeeten met mensen die hun interne mic gebruiken zonder oordopjes, nu moet ik er in het weekend ook nog aan geloven :+

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Roytoch schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:08:
Wat een drama qua geluid haha. Ik heb zelf niet zo'n bezwaar tegen Mol an sich overigens, maar ik heb voor het thuiswerken een microfoon van 50 euro en die klinkt 10x beter dan dit :/ ik zit 5 dagen per week te GoogleMeeten met mensen die hun interne mic gebruiken zonder oordopjes, nu moet ik er in het weekend ook nog aan geloven :+
Mee eens, was er serieus geen betere tech?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:46
Formula one schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 13:55:
Meer mensen last van dat die na 5 minuten casten beeld op zwart komt en er in beeld komt ready to cast
Ik heb exact hetzelfde. Al 3x gebeurd tijdens quali, maar 0x bij de practice. Overbelasting?

Refresh pagina is het enige wat werkt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:55

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Ik had tot nu toe nog geen problemen gehad met f1tvpro (heb het sinds vorig seizoen) maar vandaag maar de Ziggo go van mijn broertje aangezet. Casten vanaf de laptop viel de hele tijd weg, en direct op de laptop bleef die ook hangen. Hopelijk is het iets eenmaligs

iemand iets leuks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 10:01
Ah Olav klinkt weer zo goed als vanouds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:46

Harrie

NederVlaming

Bij mij cast hij vooralsnog goed. Heb het probleem al wel gezien in een van de VT's, maar nu (nog) niet.

Edit: yup, hier net dus ook gestopt ... :/

[ Voor 18% gewijzigd door Harrie op 01-05-2021 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Bas van Veenendaal toch weer terug voor de kwalificatie? Kamphues deed gisteren wel gewoon Formule 1 Café.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
De F1 TV Player voor Android werkt wederom perfect _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oS99rxvqck-bLr4bnf8siEpU1jE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/puNZxJoPJyojvfK0nMCh1r6j.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Rivanov schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:26:
Bas van Veenendaal toch weer terug voor de kwalificatie? Kamphues deed gisteren wel gewoon Formule 1 Café.
Idd apart. Heb daar geen reden over gehoord.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roytoch
  • Laatst online: 06-06 08:49

Roytoch

Nietes

DutchOwnage schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:28:
[...]

Idd apart. Heb daar geen reden over gehoord.
Geeft zelf op zijn instagram aan dat hij een hersteldagje heeft. Kan me voorstellen dat hij nog een beetje af en aan is qua fitheid.

Bron: https://www.instagram.com/p/COTXIZshWcb/

In ander nieuws: Olav is gewisseld van microfoon, opeens prima audio-kwaliteit.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Roytoch schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:32:
[...]

Geeft zelf op zijn instagram aan dat hij een hersteldagje heeft. Kan me voorstellen dat hij nog een beetje af en aan is qua fitheid.

Check. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Roytoch schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:32:
[...]

Tot maandag zegt ie op Insta. Dan zal ie er morgen ook nog wel niet zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-06 01:36

Felyrion

goodgoan!

Hier op F1TV nu al diverse keren stream uitgevallen en dat "buffering" achtige icoontje te zien gekregen, maar herpakken doet hij niet.
Refresh van de pagina en hij pakt hem direct weer op. Vorige race gelukkig weinig last van gehad, maar ik hoop niet dat dit morgen ook zo gaat zijn :(

edit:
Ze weten er blijkbaar van:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zF_HqCVWxPfS4UsEIUTEsUIKjM4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/OqgZsFtkFaPQAz9XwnVQJkHQ.png?f=user_large

[ Voor 28% gewijzigd door Felyrion op 01-05-2021 16:41 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
DutchOwnage schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:34:
[...]

*O*

Voetbal presentatoren naar F1 is een trend. David Alorka op F1TV is ook een voetbal analyst. ;)
Jake Humphreys (vroeger op Channel 4) kwam ook van voetbal af, en is daar ook weer terug.

[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 01-05-2021 16:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
Felyrion schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:38:
Hier op F1TV nu al diverse keren stream uitgevallen en dat "buffering" achtige icoontje te zien gekregen, maar herpakken doet hij niet.
Refresh van de pagina en hij pakt hem direct weer op. Vorige race gelukkig weinig last van gehad, maar ik hoop niet dat dit morgen ook zo gaat zijn :(

edit:
[Afbeelding]
Refresh pakt hem inderdaad weer op, maar om de een of andere reden mute die het geluid volledig bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

Transportman schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:46:
[...]

Refresh pakt hem inderdaad weer op, maar om de een of andere reden mute die het geluid volledig bij mij...
Ja, hier ook en ik luister graag in het Engels, en hij reset hem ook naar NL, dus constant geluid opnieuw aanzetten en engels selecteren... wordt er niet vrolijk van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
Felyrion schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:48:
[...]

Ja, hier ook en ik luister graag in het Engels, en hij reset hem ook naar NL, dus constant geluid opnieuw aanzetten en engels selecteren... wordt er niet vrolijk van.
Bij mij blijft die dan wel op het Engels staan, maar heb ook iedere dag wel weer dat ik de hele site terug op EN moet zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion

Felyrion

goodgoan!

Transportman schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:49:
[...]

Bij mij blijft die dan wel op het Engels staan, maar heb ook iedere dag wel weer dat ik de hele site terug op EN moet zetten.
Aha, thanks, die optie had ik nog niet ontdekt, daarmee blijft de taal in elk geval bewaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Laatst online: 09:56
DutchOwnage schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:34:
[...]

Misschien hebben ze bij Ziggo ook hun conclusies getrokken. Nu die jongen met de pet en de gebroeders coronel nog weg en dan hebben ze een leuk concept voor een goed programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:09
Oeps verkeerde topic.

[ Voor 70% gewijzigd door NotSoSteady op 01-05-2021 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
RobertMe schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 18:41:
[...]

Ja je hebt gelijk, ik heb het getest met de f1tvpro app casten naar de shield. En de beeld kwaliteit
is gewoon identiek. Wat ik wel vervelend vond. Bij q1 floepte de stream 1x naar "ready to cast".
q2 heb ik gekeken via de app f1tviewer app op de shield, en dat ging prefect.
q3 in het begin gelijk 2 keer achter elkaar dat de stream stopte, daarna overgeschakeld naar de app verder.

Dus voor nu heb ik geen vertrouwen in het casten van de app via de telefoon, zal het andere
keer weer eens proberen te casten vanaf de pc. Voor nu is die app betrouwbaarder.

Enig idee hoe dat komt ? (verder ziggo casten loopt normaal door trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

G_Dragon schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:28:
De F1 TV Player voor Android werkt wederom perfect _/-\o_
Hier ook probleemloos gedraaid, goed alternatief voor de vrijdag en zaterdag. Maar op racedag wordt toch de Next weer aangeslingerd, omdat ik daarmee iets kan wat niet met de app kan en het gaat dan niet over 4k weergeven 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:42
Felyrion schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 16:38:

edit:
[Afbeelding]
Vorige race stopte hij er een enkele keer mee, maar deze kwalificatie was het één ellende. Het maakte niet uit hoe ik bekijk, maar het ging op allerlei manieren fout:
  • Casten via de F1TV app van de telefoon naar een Chromecast ultra (aangesloten via LAN-kabel): gaat een tijdje goed en dan ineens springt het beeld op 'klaar om te casten'.
  • Casten via een tabblad in Chrome op mijn laptop (WiFi) naar diezelfde Chromecast, hetzelfde probleem
  • Direct in de browser van mijn laptop kreeg ik wat hij hierboven beschrijft, dat hij blijft hangen op bufferen. Keer F5-en en hij pakt de stream meteen weer op (met audio muted en weer op Nederlands commentaar). Super irritant en frustrerend. Omdat ik net verhuisd ben vraag ik mij soms af of het aan het netwerk ligt (T-Mobile thuis en allerlei Ubiquiti spul), van de andere kant, ik heb tot nu toe nog geen enkele keer problemen gehad op wat voor apparaat dan ook met andere streaming services...

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
LA-384 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:00:
[...]

Misschien hebben ze bij Ziggo ook hun conclusies getrokken. Nu die jongen met de pet en de gebroeders coronel nog weg en dan hebben ze een leuk concept voor een goed programma.
Van Gameren *O* _O-

Tom Coronel kan wegblijven ja. Arrogante zak. Tim is nog wel te pruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Luuk1983 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:21:
[...]

Vorige race stopte hij er een enkele keer mee, maar deze kwalificatie was het één ellende. Het maakte niet uit hoe ik bekijk, maar het ging op allerlei manieren fout:
  • Casten via de F1TV app van de telefoon naar een Chromecast ultra (aangesloten via LAN-kabel): gaat een tijdje goed en dan ineens springt het beeld op 'klaar om te casten'.
  • Casten via een tabblad in Chrome op mijn laptop (WiFi) naar diezelfde Chromecast, hetzelfde probleem
  • Direct in de browser van mijn laptop kreeg ik wat hij hierboven beschrijft, dat hij blijft hangen op bufferen. Keer F5-en en hij pakt de stream meteen weer op (met audio muted en weer op Nederlands commentaar). Super irritant en frustrerend. Omdat ik net verhuisd ben vraag ik mij soms af of het aan het netwerk ligt (T-Mobile thuis en allerlei Ubiquiti spul), van de andere kant, ik heb tot nu toe nog geen enkele keer problemen gehad op wat voor apparaat dan ook met andere streaming services...
Volgens mij ligt het niet aan je netwerk. Ik had op mijn laptop via wifi de live timing screen aanstaan, die is geen enkele keer vastgelopen. En op mijn HTPC (Win10, gigabit via kabel) liep ook bij mij steeds de main stream in de browser vast.

Ik heb flashbacks naar 2 jaar geleden, toen was F1TV ook zo onbetrouwbaar.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
hardware-lover schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:21:
[...]

Hier ook probleemloos gedraaid, goed alternatief voor de vrijdag en zaterdag. Maar op racedag wordt toch de Next weer aangeslingerd, omdat ik daarmee iets kan wat niet met de app kan en het gaat dan niet over 4k weergeven 😉
Ik ben er ook wel te spreken over, enkel zo af en toe springt ie naar Engelse taal toe. Heb zo het idee dat de stream met NL taal achter gaat lopen door de framerate match van mijn shield. En er dan niet meer is en dus omspringt.

Heb je soms ook dat de audio omschakelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Dit lijkt me overigens wel een goede bevestiging dat het aan F1TV ligt: https://twitter.com/search?q=f1tv&src=typed_query

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:03
Ik kijk via de Apple TV F1. Werkt perfect.

Wellicht is de Chromecast hier een issue? Ik lees alleen maar problemen met casten naar een Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
Rav schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:27:
Dit lijkt me overigens wel een goede bevestiging dat het aan F1TV ligt: https://twitter.com/search?q=f1tv&src=typed_query
Duidelijk ze hebben de cast functie in de app niet op orde dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Luuk1983 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:21:
[...]

Exact dezelfde problemen met casten hier in de Verenigde Staten, dus denk niet dat het je netwerk na verhuizing is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

ppeterr schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:26:
[...]
Ik ben er ook wel te spreken over, enkel zo af en toe springt ie naar Engelse taal toe. Heb zo het idee dat de stream met NL taal achter gaat lopen door de framerate match van mijn shield. En er dan niet meer is en dus omspringt.

Heb je soms ook dat de audio omschakelt?
1: ik heb de Shield standaard op 50Hz staan, er behoeft niets te matchen in mijn geval
2: ik selecteer standaard Engels of Duits als audio maar dan heb ik nog niet meegemaakt dat ie naar een andere taal springt.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Nu online
hardware-lover schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:43:
[...]

1: ik heb de Shield standaard op 50Hz staan, er behoeft niets te matchen in mijn geval
2: ik selecteer standaard Engels of Duits als audio maar dan heb ik nog niet meegemaakt dat ie naar een andere taal springt.
Aha, de standaard 50hz maken. dat is het wel denk ik :) Niet bij stil gestaan dat het kon. Top. Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-05 20:11
La1974 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 17:30:
Ik kijk via de Apple TV F1. Werkt perfect.

Wellicht is de Chromecast hier een issue? Ik lees alleen maar problemen met casten naar een Chromecast.
Hier ook. Ging vlekkeloos vandaag achter KPN. Die app (https://github.com/NoahFetz/F1AppleTV) is echt geniaal.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

Het viel te trouwens ook op dat tijdens de pauzes van de kwalificatie er iemand bij F1TV aan het aankutten was met muziek. Steeds 10 seconden ofzo een liedje gestart. Beetje gênant slecht.
Engelse stream overigens.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rav schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:57:
Het viel te trouwens ook op dat tijdens de pauzes van de kwalificatie er iemand bij F1TV aan het aankutten was met muziek. Steeds 10 seconden ofzo een liedje gestart. Beetje gênant slecht.
Bij Sky hebben ze reclames tussen de Q gedeeltes door, vandaar dat gestuntel met audio.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rav
  • Niet online

Rav

hardware-lover schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 19:01:
[...]

Bij Sky hebben ze reclames tussen de Q gedeeltes door, vandaar dat gestuntel met audio.
Dan zullen ze wel een foutje hebben gemaakt met muten, was me voorheen nooit opgevallen.

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Nu online

Blokker_1999

Full steam ahead

Rav schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:57:
Nee, dat is gewoon Sky die dat doet. Ongetwijfeld zijn er wat onscreen graphics die het bij Sky ook aangeven. Daarom ook dat het daarna een minuutje of 2 stil is, dan heb je op Sky reclame om daarna commentaar te horen vanuit Sky Race Control waar men enkele momenten uit de sessie herbekijkt en analyseert waardoor je de commentatoren hoort praten over iets wat je zelf niet ziet in de F1 app.

Wat mij betreft is dat iets waar men bij F1tv dringend wat aandacht aan moet besteden. Ofwel pak je heel de Sky stream mee zodat we dat ook kunnen zien, ofwel zorg je voor alternatieve commentaar. Maar horen hoe men iets analyseert zonder de bijhorende beelden is gewoon idioot.

En ja, de stream vandaag was rotslecht, uiteindelijk voor Q3 snel de race control app geïnstalleerd en daarmee geen enkele hapering gezien. Probleem moet dus bij de webplayer zitten.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
Blokker_1999 schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 20:05:
[...]
Wat mij betreft is dat iets waar men bij F1tv dringend wat aandacht aan moet besteden. Ofwel pak je heel de Sky stream mee zodat we dat ook kunnen zien, ofwel zorg je voor alternatieve commentaar. Maar horen hoe men iets analyseert zonder de bijhorende beelden is gewoon idioot.
Tip voor die situatie: Op pitlane kanaal lijkt wat men vertelt wel aan te sluiten bij de beelden. Tijdens de pauze tussen de sessies wissel ik dus daarheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Nu online

Blokker_1999

Full steam ahead

ANdrode schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 20:36:
[...]

Tip voor die situatie: Op pitlane kanaal lijkt wat men vertelt wel aan te sluiten bij de beelden. Tijdens de pauze tussen de sessies wissel ik dus daarheen :)
🤦‍♂️ |:( 8)7

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 05-06 17:59

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

ANdrode schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 20:36:

Ik vind het commentaar op pitlane kanaal best goed en overweeg om dat als primaire kanaal te gaan nemen. Dusver heb ik altijd het hoofdkanaal gevolgd met het commentaar van Sky maar de laatste tijd vind ik het daar allemaal wat te melig en gezellig worden. Het pitlane kanaal lijkt meer focus te hebben, en de pip met coureurs werkt prima. Ik kan het ook zelf doen, maar het is fijn dat er een regisseur is die de kanalen voor me selecteert.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Pagina: 1 ... 3 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het eindeloze gebash op Olav / Jack / Doornbos / Crofty of wie dan ook is hierbij weer eens klaar.
Als je er wat over kwijt wil dan onderbouwd en constructief.

Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.