Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +3Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16:13
Afgesplitst van [F1] Seizoen 2019 - Deel 1

Beetje afgeknapt op de Netflix docu, vooral omdat ze geen toegang hadden tot Mercedes en Ferrari en eigenlijk veel te veel tijd aan Haas besteden.

Ze hadden wel toegang tot Redbull, maar besteden voor de buhne dan veel tijd aan Riccairdo. Horner vs Renault was dan wel weer leuk

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 11-03-2019 15:38 (12%)

iMac 27" 2019 | HTPC (i5, GTX1650) | iPhone XS 256GB | iPad Pro 11" 256GB 4G | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Onkyo TX-NR686 | Shield TV | PS4 Pro/PS VR | Xbox One S | Echo (WeMO, Netatmo, Canary) | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 (XS4ALL)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• alki
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16:16
loekf2 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 07:13:
Beetje afgeknapt op de Netflix docu, vooral omdat ze geen toegang hadden tot Mercedes en Ferrari en eigenlijk veel te veel tijd aan Haas besteden.

Ze hadden wel toegang tot Redbull, maar besteden voor de buhne dan veel tijd aan Riccairdo. Horner vs Renault was dan wel weer leuk
Beetje gekleurd verhaal over Ricciado, Wint idd in Monaco maar de prestaties erna in oostenrijk van Verstappen laten ze even erbuiten, wat zeker met zijn beslissing te maken heeft gehad...
Wel lachen om de te zien dat die andere teams ook lachen om Grosjean :D

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 18:49
loekf2 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 07:13:

Die hele Netflix docu is onderdeel van het pr-offensief om de Amerikanen warm te krijgen voor F1. Daarom stoppen ze er dingen in waar de Amerikanen zich mee kunnen identificeren

Je ziet daarom in de docu dat er veel aandacht wordt besteed aan de Amerikaanse spelers in de F1 (en dan kom je automagisch bij dingen als Haas uit, en bijv. Zak Brown).

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 16:21
Gisteren begonnen met de docu, lekker dik aangezet qua geluidseffecten.
Ik vind het leuk, lekkere opmaat naar komend weekend!

• Ypuh
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 21:58
Vond de Netflix docu eerlijk gezegd wel een beetje tegenvallen. Leuk om een kijkje te krijgen in de wereld van, maar de serie is veel te Amerikaans opgezet met hoogte en dieptepunten, de emotie/drama van rijders en teams gedurende het seizoen, rivaliteit en transfers. Had veel liever wat meer in de garage/ontwikkeling van de wagen gekeken, beslissende acties in de races of de politiek die om teams heen hangt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 07:47
Docu was leuk om te zien, zeer fraai gefilmd en gemonteerd, erg Amerikaans en zeer sterk gedramatiseerd. Er wordt echt een epos gefilmd die vaak de plank misslaat vwb de waarheid. Idd de focus op ric terwijl Max in de tweede helft ric overklast. Wel mooi om te zien hoe ric zich gewenst voelde door de topteams. En hoe Abiteboul zich gedraagt als hij onder druk staat en als hij ric heeft weggekaapt...

Mbt Dekker/NOS: ze hebben Jan Lammers en die is erg sterk. Het zou zomaar kunnen dat Leclerc WDC wordt....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 16:22

TrekDr0p

QR niet scannen

Spotmatic schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:48:
[...]

Dat klinkt eigenlijlk nogal cru... ook al heb je het niet zo bedoeld. ;)
Cru niet nee, maar meer is er niet bekend. Laatste bericht is ergens eind januari geweest van zijn zoon.
En er is nog geen overlijdensbericht geweest, dus ik ben positief :+

Acties:
  • +3Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: oktober 2001
  • Nu online

De_Bastaard

Bastaardicious - FinFleet

wowly schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:55:
Docu was leuk om te zien, zeer fraai gefilmd en gemonteerd, erg Amerikaans en zeer sterk gedramatiseerd. Er wordt echt een epos gefilmd die vaak de plank misslaat vwb de waarheid. Idd de focus op ric terwijl Max in de tweede helft ric overklast. Wel mooi om te zien hoe ric zich gewenst voelde door de topteams. En hoe Abiteboul zich gedraagt als hij onder druk staat en als hij ric heeft weggekaapt...

Mbt Dekker/NOS: ze hebben Jan Lammers en die is erg sterk. Het zou zomaar kunnen dat Leclerc WDC wordt....
Jan Lammers heeft echt zo'n roze bril op, ongelofelijk. Ik vind geen van beide 'goed', laat staan de combinatie van die twee.

Maar goed, my 2 cents. Ik kijk liever naar wat analyses van Doornbos, al is die natuurlijk ook pro-max biased, maar nog altijd minder dan Jan.

Over het commentaar van Louis laat ik me verder maar niet uit, dat is in het verleden al genoeg gedaan hier :X.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JB
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18:39

JB

Cédric roelt!

wowly schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:55:

Aan de andere kant snap je wel iets beter de kant van RIC in dit verhaal. Balen voor hem dat hij eigenlijk niet meer echt terug kon (of ja; het gevecht met Max niet aan gaat) en alleen Renault nog een optie bleek. Verder sneu om te zien welke invloeden van belang zijn tov talent. De Hulk en Ocon (ook al raakt ie mijn irritatiegrens) bijvoorbeeld echt pech op basis van kansen die voornamelijk gepaard gaan met geld/sponsors tov zo'n Stroll.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 12-11 13:36
JB schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:59:
[...]

Aan de andere kant snap je wel iets beter de kant van RIC in dit verhaal. Balen voor hem dat hij eigenlijk niet meer echt terug kon (of ja; het gevecht met Max niet aan gaat) en alleen Renault nog een optie bleek. Verder sneu om te zien welke invloeden van belang zijn tov talent. De Hulk en Ocon (ook al raakt ie mijn irritatiegrens) bijvoorbeeld echt pech op basis van kansen die voornamelijk gepaard gaan geld/sponsors.
Ik kon Ricciardo zijn beslissing ook een stuk beter begrijpen na het zien van de docu inderdaad. Tijdens de eerste seizoenshelft vorig jaar maakte Max een aantal fouten en had Ricciardo de betere papieren, vervolgens wordt Max zijn contract verlengd en spreekt RBR openlijk hun voorkeur voor hem uit. Ik kan me goed voorstellen dat dat verkeerd valt bij Ricciardo als je kijkt naar de verhoudingen op dat moment in het seizoen.

Zeker na Monaco zou je je als team kunnen afvragen of je niet op het verkeerde paard hebt gewed, dus dat Ricciardo daarna besloot te vertrekken lijkt me niet meer dan logisch. Die voelde zich door zijn team in de steek gelaten terwijl hij op dat moment de betere van de 2 was..

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16:01

Bosmonster

*zucht*

Gelukkig zien ze dat soort dingen los van elkaar, anders werd het een saaie bende. Want de sport draait ook niet om crashes, maar filmpjes zitten er vol mee.

Dus goed dat ze de editors de creatieve vrijheid geven om de volledige spanning, sensatie en emotie te verwerken.

Bosmonster wijzigde deze reactie 11-03-2019 12:05 (11%)

Error failed

• YakuzA
  • Laatst online: 17:50

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Soggney schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:49:
Ik heb er een gemengd gevoel bij dat de duw van Max tegen Ocon in die intro zit. Ja je toont er passie mee, maar het is niet de kern van de sport.
Hij is er voor gestraft, maar nu gebruiken ze het voor reclame. Beetje een dubbele moraal. Of is dit eerder FIA versus Liberty?
FIA vind het idd niet bij de sport horen en heeft de straf uitgedeeld, en vind eigenlijk dat die niet continu moet worden getoond ivm voorbeeldfunctie.

FOM wil geld verdienen met filmpjes en kliks en zullen hem dus zo vaak mogelijk meenemen in hun filmpjes.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Holkers
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 14:44
Grimmie187 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:08:
[...]

Hmmz, ik dacht dat Max begin vorig seizoen verlengd had?
Tijdens de GP van Amerika het jaar ervoor. Daniel had inderdaad een goede streak aan het begin wat mede door de fouten van Max naar voren kwam (in quali was Max vaak beter), maar na Monaco is Max wat constanter en sneller gaan rijden en toen vielen de prestaties van Daniel minder op plus de enorme pech. Ik blijf het grappig vinden dat hij alles wil doen om WK te worden en vervolgens voor Renault te kiezen

• TrekDr0p
  • Registratie: augustus 2002

TrekDr0p

QR niet scannen

Holkers schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:11:
[...]

Tijdens de GP van Amerika het jaar ervoor. Daniel had inderdaad een goede streak aan het begin wat mede door de fouten van Max naar voren kwam (in quali was Max vaak beter), maar na Monaco is Max wat constanter en sneller gaan rijden en toen vielen de prestaties van Daniel minder op plus de enorme pech. Ik blijf het grappig vinden dat hij alles wil doen om WK te worden en vervolgens voor Renault te kiezen
Maar als je via een omweg. REN en dan HUL declasseren, in de picture van FER of MER komt dan kan je dan WDC worden.
Niet dat ik denk dat dat gaat gebeuren, maar toch.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grimmie187
Holkers schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:11:
[...]

Hij heeft er lang genoeg over nagedacht dus het zal redelijk weloverwogen zijn?.. ;)

En ALS Renault zijn zaken een keer echt goed voor elkaar krijgt zit je wel gebakken bij een fabrieksteam, dat zal vast ook meegespeeld hebben bij zijn keuze (en het gebrek aan betere stoeltjes).

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18:23
iichel schreef op maandag 11 maart 2019 @ 11:24:
[...]

En Daytona, Bathurst... :)
Formula E heb ik een beetje moeite mee om enthousiast van te worden. Daytona en Bathurst zou verplichte kost moeten zijn, maar schiet er vaak bij in. Net als V8 Supercars, supergave klasse maar in mijn geval lastig om te volgen.

Het wordt (om verschillende redenen) tijd dat ik de loterij win zodat ik kan stoppen met werken en meer tijd hebben om autosport te kijken :P

Acties:
  • +7Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12:40
Ik vond het hoogtepunt uit de docu het moment dat Horner en Abiteboul elkaar voor het eerst zien na de bekendmaking dat RBR met Honda verder gaat. Wachtend voor de press co.. echt super awkward :-D

Acties:
  • +4Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Grimmie187 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:04:
[...]
Ik kon Ricciardo zijn beslissing ook een stuk beter begrijpen na het zien van de docu inderdaad. Tijdens de eerste seizoenshelft vorig jaar maakte Max een aantal fouten en had Ricciardo de betere papieren, vervolgens wordt Max zijn contract verlengd en spreekt RBR openlijk hun voorkeur voor hem uit. Ik kan me goed voorstellen dat dat verkeerd valt bij Ricciardo als je kijkt naar de verhoudingen op dat moment in het seizoen.

Zeker na Monaco zou je je als team kunnen afvragen of je niet op het verkeerde paard hebt gewed, dus dat Ricciardo daarna besloot te vertrekken lijkt me niet meer dan logisch. Die voelde zich door zijn team in de steek gelaten terwijl hij op dat moment de betere van de 2 was..
Volgens mij had Ricciardo werkelijk gedacht dat ie, of door Mercedes, of door Ferrari zou worden opgepikt voor dit seizoen. Toen die interesse uitbleef heeft ie misschien voor het geld gekozen en voor een team waarbij hij hoopt dat ie daar Top Dog kan worden. Voor nu is dat door Renault (en anderen), wel zo opgepikt en wordt de Ricciardo "uitstraling" ten volle benut. Beetje zuur voor Hulkenberg (al staat deze volgens mij graag wat minder in de belangstelling als het om -buiten de race-activiteiten- gaat), maar als deze straks boven komt drijven als betere van de twee, dan heeft Ricciardo iig de centjes alvast in de pocket ;)

Het lijkt er nu wel sterk op dat iedereen verwacht dat Ricciardo Hulkenberg wel even onder de duim gaat houden, en misschien is dat ook wel zo. Het antwoord daarop heeft echter de nodige races nodig, zoals menig ander vraagteken nu ook nog.

A smile a day....

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Grimmie187
hardware-lover schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:17:
[...]

Volgens mij had Ricciardo werkelijk gedacht dat ie, of door Mercedes, of door Ferrari zou worden opgepikt voor dit seizoen. Toen die interesse uitbleef heeft ie misschien voor het geld gekozen en voor een team waarbij hij hoopt dat ie daar Top Dog kan worden. Voor nu is dat door Renault (en anderen), wel zo opgepikt en wordt de Ricciardo "uitstraling" ten volle benut. Beetje zuur voor Hulkenberg (al staat deze volgens mij graag wat minder in de belangstelling als het om -buiten de race-activiteiten- gaat), maar als deze straks boven komt drijven als betere van de twee, dan heeft Ricciardo iig de centjes alvast in de pocket ;)

Het lijkt er nu wel sterk op dat iedereen verwacht dat Ricciardo Hulkenberg wel even onder de duim gaat houden, en misschien is dat ook wel zo. Het antwoord daarop heeft echter de nodige races, zoals menig ander vraagteken nu ook nog.
Yep, ik denk ook dat Ricciardo op een stoeltje bij Ferrari of Mercedes had gehoopt (had hij ook nog best verdiend imo). Maarja, dat soort dingen lopen vaak anders dan je denkt in de F1..

Zoals mijn opa altijd zei: je moet je oude schoenen pas weggooien als je fatsoenlijke nieuwe hebt! :+

• SnowDude
  • Registratie: januari 2002
Grimmie187 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:23:
[...]

Yep, ik denk ook dat Ricciardo op een stoeltje bij Ferrari of Mercedes had gehoopt (had hij ook nog best verdiend imo). Maarja, dat soort dingen lopen vaak anders dan je denkt in de F1..

Zoals mijn opa altijd zei: je moet je oude schoenen pas weggooien als je fatsoenlijke nieuwe hebt! :+
Tja ik denk dat het ook een spel is dat door de grote teams wordt gespeeld op het moment dat een rijder van je concurent met een nieuw contract bezig is. Door hem het gevoel te geven dat je hem misschien wel wil hebben zal hij altijd twijfelen aan het aanbod van zijn huidige team.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 12:07

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

De docu is dan ook meer om de F1 bij het (nog) bredere publiek te promoten niet zozeer om in-depth analyses te geven over het vorige seizoen. Ik heb 4 afleveringen gezien en moet zeggen dat ik hem wel echt mooi in elkaar gezet vind. Verder ook typisch dat Ferrari en Mercedes weer niet willen meewerken. Ik begin wat dat betreft wat meer antipathie te krijgen voor die twee. Het is ook in hun belang dat de autosport zo groot mogelijk wordt. Een inkijk in hun ''keukens'' kan ook hun positie extra verstevigen.. Des te meer respect voor een Williams wat wel gewoon meewerkt ondanks de shit positie waar ze in zitten. Zelfde geldt voor Force India.

Acties:
  • +12Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16:01

Bosmonster

*zucht*

oZy schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:17:
Ik vond het hoogtepunt uit de docu het moment dat Horner en Abiteboul elkaar voor het eerst zien na de bekendmaking dat RBR met Honda verder gaat. Wachtend voor de press co.. echt super awkward :-D
"You have any money left for your engine, after you spent it all on your driver?" _/-\o_

Error failed

Acties:
  • +3Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 31-10 10:23

bakvis

Tweakers.Nerd

demonic schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:11:
[...]

Inderdaad. Ziet er naar uit dat ik tot aankomend weekend maar niet in dit topic moet gaan kijken. :X
Als iedereen zich nu lekker aan de spoiler tag houdt of de serie bespreekt waar het hoort in films, TV & muziek...

code:
1
[spoiler=title] spoiler tekst [/spoiler]

spoiler:
Dan kunnen ze ook niet zien dat ik de gehele serie al gezien heb. Was inderdaad zoals velen zeggen best prima kijken, al was hetgeen wat in beeld was gebracht wel erg selectieff. Maar wij kijken natuurlijk met de oranje Max bril, al dan niet onbewust.

Mijn Specs

• Razorbite
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 07:29
spoiler:
subjectief zul je bedoelen

• warp
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
Grimmie187 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:23:
Marchionne en Arrivabene hadden anders al aangegeven dat ze RIC niet zien als het type coureur dat in hun team past. Beetje raar dan van RIC om te blijven hopen op een zitje bij Ferrari.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 13-11 16:03
DeKaerften schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:13:
Zou de discussie over de Netflix serie elders gevoerd mogen worden? Continue spoilers posten hier is een beetje flauw richting de mensen die het nog niet (helemaal) gezien hebben.
Die docu bevat niets nieuws hoor. Alles wat er vertoond wordt, is hier al tot in den treure uitgekauwd. Je ziet nu alleen live reacties van teambazen op ongelukjes van hun rijder(s) en hoort de ongecensureerde boordradio. Spoilers dus alleen als je het seizoen niet gevolgd hebt... :+

Ik wil nog wel even wat kwijt over die serie zonder de spoileren oid. Meer een eigen indruk vs de verwachtingen die ik en misschien vele anderen hadden. Ik dacht eerst dat het van alles zou laten zien over hoe het eraan toegaat bij zo'n team. Dat is op een bepaalde manier ook wel zo, maar niet zodat je bijvoorbeeld een hele briefing meekijkt en ziet hoe ze de tactiek bepalen.
De clou zit 'm in de titel: Drive to survive, rijden voor je leven. Wat je dus voornamelijk ziet, zijn teams en rijders die voor hun leven/contract/carrière/voortbestaan rijden. De stress, de problemen, de fouten, (een beetje) de politiek en het geld. Dus dat is dan ook de reden dat (voor ons dan) Max niet zoveel in beeld komt, maar Ricciardo wel. Hij zat namelijk op een moeilijk punt in zijn carrière, zoals we allemaal weten. Max zat al gebeiteld met zijn contract. Maar zo waren er meer rijders die op een moeilijk punt in hun carrière zaten: Grosjean, Leclerc, Ocon, Sainz, Alonso en dan de teams: Williams, Haas, Force India en Renault. Die hadden allemaal belangrijke beslissingen te nemen, of afwachten welke beslissingen anderen over hen nemen. Dat is volgens mij het hele punt van de serie. En dat hebben ze erg goed in beeld gebracht naar mijn idee.

spoiler:
hopelijk kijkt Grosjean zelf niet...

Поехали! - Mijn Spacenerd Tweakblog

• TAA
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 12-11 11:57

TAA

Liever IRC

mphilipp schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:54:
[...]
spoiler:
hopelijk kijkt Grosjean zelf niet...
spoiler:
Mijn vrouw - die eigenlijk zelden F1 meekijkt - zei na het zien van de serie wat een brokkenpiloot is die Grosjean! :D

• pinda powerrr
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 17:19

pinda powerrr

Slow down...

DeKaerften schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:13:
Zou de discussie over de Netflix serie elders gevoerd mogen worden? Continue spoilers posten hier is een beetje flauw richting de mensen die het nog niet (helemaal) gezien hebben.
Ik heb er nu dusdanig veel over gelezen, dat mijn interesse in de serie totaal weg is :+
warp schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:37:
[...]

Marchionne en Arrivabene hadden anders al aangegeven dat ze RIC niet zien als het type coureur dat in hun team past. Beetje raar dan van RIC om te blijven hopen op een zitje bij Ferrari.
RIC heeft er dusdanig hard over geroepen dat hij die kant op wilde, dat de media dat gingen overnemen dat hij een potentiële kandidaat was. Ferrari heeft zich redelijk op de vlakte gehouden over dit onderwerp.

Sommigen hebben geen dipje, maar een bobbel...

Acties:
  • +4Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17:13
spoiler:
Het 'grapje' van Guenther Steiner (Haas teambaas) tijdens het etentje ten koste van Grosjean was wel een tenenkrommend moment ...

D-Ed wijzigde deze reactie 11-03-2019 14:29 (9%)

• pro_6or
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 13-11 17:43

pro_6or

amateur_60r

pinda powerrr schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:12:
[...]

Ik heb er nu dusdanig veel over gelezen, dat mijn interesse in de serie totaal weg is :+

[...]

RIC heeft er dusdanig hard over geroepen dat hij die kant op wilde, dat de media dat gingen overnemen dat hij een potentiële kandidaat was. Ferrari heeft zich redelijk op de vlakte gehouden over dit onderwerp.
wel kijken hoor, mooie beelden en op zich mooi iopgebouwde verhaallijnen. Dat ze ten onrechte ten koste van Max (en idd ook Grosjean wordt heel erg te kakken gezet, dat gegrinnik van die twee losers vooraf aan spanje was ook echt niet om aan te zien) gaan is dan maar jammer. Leuker kijkwerk dan heel wat youtube geneuzel rond de F1.

pro_6or wijzigde deze reactie 11-03-2019 14:29 (9%)

een treffende spreuk

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 17:02

sjaool

Every life should have 9 cats

pinda powerrr schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:12:
[...]

Gewoon kijken want de beelden zijn echt heel gaaf. Veel scherper dan normaal en de standpunten zijn ook vaak totaal anders.

"When you grow up your heart dies"

• Pascalito
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 17:29

Pascalito

♥ ♥ Love is the air ♥ ♥

Het moment tussen Horner en Abiteboul :D

Zo ongemakkelijk, man man man.

Verder kon ik wel genieten, maar jammer dat ze mercedes en ferrari niet mee konden krijgen. Weinig Max ook. Maar wie weet in de toekomst wanneer Max WC is geweest dat ze nog een mooie docu maken.

Behind the scenes spul was wel erg gaaf, Vooral Gunther Steiner die constant loopt te vloeken.

Reisblog: Pascal and Andrea.com - Lees nu over het kleurrijke Mexico! - Zwem met dolfijnen!

• majoh
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 11:41

majoh

PSN id: majoh_nl

Ik vond de documentaire dan wel weer erg leuk. Ik wist niet wat ik er van moest verwachten, maar de beelden die zijn toch wel erg tof zo.

Soms merk ik wel wat montage foutjes op (In Monaco klopt de bochten volgorde in een clipje niet) en soms worden bepaalde dingen niet eens getoond wat ik wel verwachtte, bijvoorbeeld terwijl Ricciardo uitvalt dat Verstappen wel nog wint, sowieso dat Verstappen wel de punten pakt en Ricciardo niet in de tweede helft van het seizoen. Ik denk zelf dat dat een goede toevoeging geweest was op het hele Ricciardo verhaal.

Maar in het totaal heb ik toch wel weer genoten en is het een leuke voorbereiding van het komende seizoen. Niet standaard nog een keer de races, maar nieuwe beelden en verhalen, aangevuld met beelden uit de race en het verleden.

Battlenet: majoh#2774

Acties:
  • +2Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 17:44
D-Ed schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:28:
spoiler:
Het 'grapje' van Guenther Steiner (Haas teambaas) tijdens het etentje ten koste van Grosjean was wel een tenenkrommend moment ...
Die was echt awkward ja!

Nog een moment:
(spoiler aflevering 9)
spoiler:
Als Hulkenberg bij Microsoft aan dat kindje vraagt hoeveel races hij gewonnen heeft

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
D-Ed schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:28:
spoiler:
Dat was echt vreselijk onder de gordel ook. Verre van gepast

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 18:15
Jasphur schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:39:
[...]

Ja, deze snapte ik ook niet. Zelfs al is Grosjean een prutser, zo ga je volgens mij niet met je werknemers om.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 17:13
Jasphur schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:39:
[...]

Vooral omdat hij er zelf niet was om de ‘grap’ in ontvangst te nemen..

Maar goed, na het zien van de docu kunnen we concluderen dat (wat we altijd al wisten) deze wereld knetterhard is..

Acties:
  • +4Henk 'm!

• 3x3
  • Laatst online: 11-11 19:31
10 afleveringen in 1 weekend gezien. Normaal doe ik zoiets niet. Ik vond het een hele mooie documentaire. Wel wat aangezet qua dramatiek, maargoed dat kunnen Amerikanen.

Ik vond het wel verfrissend dat niet Max, Lewis & Vettel centraal stonden. De documentaire was minder feitelijk dan F1 verslaggeving, maar ging veel meer mee in de emoties in de teams, bij de bazen en de rijders. Het liet je ook meekijken en meebeleven in momenten die tijdens het seizoen wel gebeurd zijn, maar lang niet zo diep en persoonlijk uitgelicht zijn door de overige pers.

Ik ben blij dat hij gemaakt is, ik hem gezien heb, het maakt mijn beleving van s2018 nog completer en is een prima opwarmer voor 2019.

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
3x3 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:07:
10 afleveringen in 1 weekend gezien. Normaal doe ik zoiets niet. Ik vond het een hele mooie documentaire. Wel wat aangezet qua dramatiek, maargoed dat kunnen Amerikanen.

Ik vond het wel verfrissend dat niet Max, Lewis & Vettel centraal stonden. De documentaire was minder feitelijk dan F1 verslaggeving, maar ging veel meer mee in de emoties in de teams, bij de bazen en de rijders. Het liet je ook meekijken en meebeleven in momenten die tijdens het seizoen wel gebeurd zijn, maar lang niet zo diep en persoonlijk uitgelicht zijn door de overige pers.

Ik ben blij dat hij gemaakt is, ik hem gezien heb, het maakt mijn beleving van s2018 nog completer en is een prima opwarmer voor 2019.
Ik hoop eigenlijk dat ze van 2019 ook een dergelijke docu maken. :)

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Reinier
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18:35
Ik zie in de eerste paar minuten van aflevering 1 al drie spelfouten in de ondertiteling. Lijkt getikt door een zesjarige :P

Maar de beelden zijn wel tof.

• alexbl69
  • Laatst online: 14:38
De ondertiteling is niet al te sterk inderdaad ('Ricciardo staat op pool' 8)7) ...

Tevens lijkt het me dat er flink wat gesprekken gescript zijn... Zogenaamde 'contractbesprekingen' met managers waarbij vrij opvallend geen teamnamen worden genoemd. Zo praat je in het echt toch niet met elkaar?

Daarnaast (ben bij aflevering 4) vind ik de focus op Ricciardo een beetje té.

Verder wel leuk om naar te kijken.

iRacing Profiel

• mphilipp
alexbl69 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:55:
De ondertiteling is niet al te sterk inderdaad ('Ricciardo staat op pool' 8)7) ...
Dat heb je bijna altijd bij specialistische films/docu's. De ergste die me altijd bij zal blijven was de vertaling van '10-4 now' als 'Het is nu 10 voor 4' :X
Tevens lijkt het me dat er flink wat gesprekken gescript zijn... Zogenaamde 'contractbesprekingen' met managers waarbij vrij opvallend geen teamnamen worden genoemd. Zo praat je in het echt toch niet met elkaar?
Wat wil je dan? Dat ze voor de camera gaan praten over de onderhandelingen met Renault of Ferrari? Nee, dat doen ze niet. Dus filmen ze een geanimeerde conversatie en als er genoeg gefilmd is, gaat de camera weg en praten ze echt. Lijkt me niet zo ingewikkeld. Dan verwacht je écht veel te veel.

Ik snap nu ook waarom Mercedes en Ferrari niet mee wilden doen. In de geest van het onderwerp van de serie zouden ze het dus gaan hebben over Bottas en Raïkkonen die afgelopen seizoen dus zogezegd reden voor hun voortbestaan in de F1. Dat zou best een verkeerde invloed kunnen hebben op de rijders. Behalve op Kimi natuurlijk...die laat zich door niets van de wijs brengen.

• Reinier
"Verstappen krijgt een mooie afrit" :P

• Woudloper
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Nog niet alles gekeken, maar wel tijd om er iets van te vinden. Heb net de aflevering met Monaco gekeken en vallen mij toch een paar dingen op:
  • Afwezigheid Ferrari, Alfa Romeo, Torro Rosso en Mercedes (maakt het toch een documentaire van ‘net niet’);
  • Veel aandacht tot op heden voor Ricciardo als rijder en Stroll;
  • Leuke kijk achter de schermen met ongecensureerde berichten over de boardradio;
  • Leuk inkijkje in achtergrond van Horner en Williams;
  • Geen rivialiteit rondom Perez en Ocon te merken in de afleveringen tot op heden;
  • Etc

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18:39
Ik had er persoonlijk wel wat meer van verwacht, beetje oppervlakkig. Vooral die situatie van Ocon, waar ze het ook nog spannend probeerden te maken door net te doen of Perez ook zijn zitje zou kunnen verliezen. Nee, dan heb ik wel betere docu's gezien. In mijn ogen is het veel leuker om een enkel team gedurende het jaar te volgen.

Die Claire Williams komt overigens totaal niet over en na het zien van deze docu is het niet bepaald een verrassing dat het een chaos is bij het team.

NotSoSteady wijzigde deze reactie 11-03-2019 23:21 (14%)

• alki
Woudloper schreef op maandag 11 maart 2019 @ 23:15:
Nog niet alles gekeken, maar wel tijd om er iets van te vinden. Heb net de aflevering met Monaco gekeken en vallen mij toch een paar dingen op:
  • Afwezigheid Ferrari, Alfa Romeo, Torro Rosso en Mercedes (maakt het toch een documentaire van ‘net niet’);
  • Leuke kijk achter de schermen met ongecensureerde berichten over de boardradio;
  • Geen rivialiteit rondom Perez en Ocon te merken in de afleveringen tot op heden;
  • Etc
Alfa komt nog aan de beurt met Leclerc als de next generation

• Damian
  • Laatst online: 16:14

Damian

Insane Obtrusion

Woudloper schreef op maandag 11 maart 2019 @ 23:15:
  • Etc
Ben juist blij dat het een keer niet alleen de grote teams zijn...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• beany
  • Laatst online: 13-11 17:45

beany

Meeheheheheh

De subtitel van de documentaire verteld eigenlijk waar het echt om gaat: het overleven in de F1. En dat zie je ook aan de onderwerpen: Ocon en Perez, Grosjean, Renault vs RedBull / Honda, etc. Allemaal elementen die gaan over het overleven in de F1. Verstappen hoeft niet te overleven, en komt dus amper aan bod. Zelfde voor andere zaken die speelde in 2018.

Het is niet de 'achter de schermen' waar ik op had gehoopt. Maar dit is dan dus ook duidelijk niet het doel geweest van de makers.

Ik begreep dat ze dit seizoen weer een documentaire maken. Ik hoop dat ze de kritieken ten harte nemen en er meer behind the scenes van maken.

En ja, de ondertiteling was af en toe tenenkrommend.

Airsoft benodigdheden! https://www.BlindMan.nl Gebruik de kortingscode TWEAKERS bij het afrekenen voor 5% korting op alles dat niet in de aanbieding is!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• albino71
  • Niet online
Leuke docu, wel net wat te veel Amerikaans aangedikt.

Elke keer die net te lange pauze voordat een rijder na een crash antwoordt op de vraag "of alles in orde is".
Beetje te nep w.m.b..

Is het iets dat de "die hard" F1 fan niet mag missen? Nee, maar kijkt prima weg.

Ik ben wel een beetje bang dat het sensatie maken met de komst van Liberty steeds meer wordt, en dat maakt me voor de lange termijn best huiverig voor hoe F1 zich ontwikkeld. Hopelijk zit ik er naast.

Te koop....

• HeAdWaVe74
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 13-11 10:21
Ook ik ben begonnen met de NF serie, niet alle afleveringen gekeken.

Maar wat me voornamelijk erg opviel was het feit dat Ricciardo zo vol van zichzelf is ( en zijn manager )
En Renault ook van zichzelf , wat dat betreft passen die wel bij elkaar.

Ik vond het er sterk op lijken dat Renault Ricciardo heeft binnen gehaald om Redbull een hak te zetten.
Op zich heeft Renault een goed rijder aan Ricciardo, maar voor welke prijs moet je zover gaan.

Verder inderdaad jammer dat de 2 grote niet echt mee werken.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Grimmie187 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:04:
[...]

Grimmie, dit klopt echt helemaal niet. Max zijn contract was ALLANG verlengd, zelfs voor het begin van 2018. Dat verlengen was echt een meesterzet imho. Max was eigenlijk na een paar races in de RB12 al de snellere maar door zijn contract zo te verlengen onderstreepte hij zijn vertrouwen in- en positie binnen het team.

hier mijn takeaway:

Dat was juist mijn takeaway van de docu, dat sommige spelers total verrast werden waar andere vooruit denken (natuurlijk allemaal gebaseerd op talent en commercie).

De docu hangt wel mooie verhalen op maar dat is natuurlijk nooit wat o.a. Ricci echt besprak met zijn waarnemer. Die hebben echt wel gesproken over imagoschade omdat Max hem te snel af was. Elk interview met Ric afgelopen seizoen was hij daar uitvluchten voor aan het zoeken. Elke keer had hij weer een draai klaar. De docu bied hem daartoe ook nog eens dunnetjes over alle ruimte toe.

In de oostenrijk races "Ric needs a win to stay on the champiosnship race" en dan zie je hem uitvallen VOOR Hamilton alsof hij daar de race aan het winnen was (dikke vette redbullshit want dat was Max een heel stuk daarvoor aan het doen).

Bij die laatste race in abu dhabi wordt het ook gebracht alsof door de pitstop allen Max voor Ric kon eindigen (je hoort volgens van mij Leclerc nog een radio bericht "they shafted Ric?" er mooi ingemonteerd). Punt 1 Max was een stuk sneller (zoals nagenoeg elke race afgelopen seizoen) punt 2, RedBull had net door de frustratie aanslag van Ocon op Max de race win in Brazilie verloren, ze wilde natuurlijk nu niet weer een frustratie aanslag van Ric (Baku anyone) riskeren en hebben dat juist handig opgelost met een pistop waarbij de man die sneller was en die blijft natuurlijk het voordeel kreeg (Max heeftd enk ik wel geweten dat hij deze pitstop zou krijgen indien noodzakelijk) en het was noodzakelijk want de Renault stond te koken bij de start).

Will Buxton kreeg ook vrij speelveld om Max met de grodn gelijk te maken.

Nare bijsmaak door de nepperige soapverhalen maar wel mooie beelden.

een treffende spreuk

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 16:49
pro_6or schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:25:
[...]

Oftewel het lijkt meer op zo'n verschrikkelijke Amerikaanse scripted serie dan op een docu?

• beany

beany

Meeheheheheh

Albinoraptor schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:03:
[...]

Oftewel het lijkt meer op zo'n verschrikkelijke Amerikaanse scripted serie dan op een docu?
Aan de uitkomst van het seizoen 2018 hebben ze niks veranderd :+

Maar de dramatische muziekjes en toegevoegde sound effects bij bepaalde beelden van on track actie zijn wel wat storend vind ik.

Airsoft benodigdheden! https://www.BlindMan.nl Gebruik de kortingscode TWEAKERS bij het afrekenen voor 5% korting op alles dat niet in de aanbieding is!

• Grimmie187
[...]

Grimmie, dit klopt echt helemaal niet. Max zijn contract was ALLANG verlengd, zelfs voor het begin van 2018. Dat verlengen was echt een meesterzet imho. Max was eigenlijk na een paar races in de RB12 al de snellere maar door zijn contract zo te verlengen onderstreepte hij zijn vertrouwen in- en positie binnen het team.

hier mijn takeaway:

Dat was juist mijn takeaway van de docu, dat sommige spelers total verrast werden waar andere vooruit denken (natuurlijk allemaal gebaseerd op talent en commercie).

De docu hangt wel mooie verhalen op maar dat is natuurlijk nooit wat o.a. Ricci echt besprak met zijn waarnemer. Die hebben echt wel gesproken over imagoschade omdat Max hem te snel af was. Elk interview met Ric afgelopen seizoen was hij daar uitvluchten voor aan het zoeken. Elke keer had hij weer een draai klaar. De docu bied hem daartoe ook nog eens dunnetjes over alle ruimte toe.

In de oostenrijk races "Ric needs a win to stay on the champiosnship race" en dan zie je hem uitvallen VOOR Hamilton alsof hij daar de race aan het winnen was (dikke vette redbullshit want dat was Max een heel stuk daarvoor aan het doen).

Bij die laatste race in abu dhabi wordt het ook gebracht alsof door de pitstop allen Max voor Ric kon eindigen (je hoort volgens van mij Leclerc nog een radio bericht "they shafted Ric?" er mooi ingemonteerd). Punt 1 Max was een stuk sneller (zoals nagenoeg elke race afgelopen seizoen) punt 2, RedBull had net door de frustratie aanslag van Ocon op Max de race win in Brazilie verloren, ze wilde natuurlijk nu niet weer een frustratie aanslag van Ric (Baku anyone) riskeren en hebben dat juist handig opgelost met een pistop waarbij de man die sneller was en die blijft natuurlijk het voordeel kreeg (Max heeftd enk ik wel geweten dat hij deze pitstop zou krijgen indien noodzakelijk) en het was noodzakelijk want de Renault stond te koken bij de start).

Dat Max eerder verlengd had was al geconstateerd direct na mijn eerdere post, dus dat klopt.

Verder baseer ik mijn standpunt op wat ik in de docu te zien krijg, niet wat ik niet te zien krijg of zich achter de schermen afspeelt. Dat weten jij en ik namelijk niet.. ;)

Feit blijft dat Ricciardo een betere eerste seizoenshelft had dan Max. Als je team dan openlijk hun voorkeur voor Max uitspreekt en je ook nog eens een minder contract krijgt aangeboden ga je terecht opzoek naar iets anders.

Wat zich in de 2e helft van het seizoen verder heeft afgespeeld doet er voor bovenstaand verhaal niet toe.

Geen idee hoe je er trouwens bij komt dat Will Buxton Max met de grond gelijkt maakt? Hebben we wel dezelfde docu zitten kijken? 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 07:04

d0s

sssst

[...]

hier mijn takeaway:

Helemaal mee eens. RIC werd teveel neergezet als WDC contender, terwijl VER het hele seizoen sneller is geweest.

• Grimmie187
.

Grimmie187 wijzigde deze reactie 12-03-2019 14:14 (99%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 13:49

Stoffel

Engineering the impossible

[...]

Yup, ik ben zwaar F1 fan maar ben afgehaakt na aflevering 6 en ga de rest ook niet meer kijken. Het gaat nergens echt inhoudelijk op in (dus je ziet niets dat je nog niet wist) en alle verhaallijnen zijn of compleet fantasie of zo gekleurd dat ik er ongemakkelijk van word. Het is duidelijk niet bedoeld voor de doorgewinterde F1 fan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wowly
Ik kan me niet herinneren dat Max zo duidelijk is gepositioneerd als eerste rijder, tot aan dat ric heeft besloten met Renault in ze te gaan kregen ze gelijke kansen. Ric heeft vaak mazzel gehad dat Max zichzelf zo in de weg zat waardoor hij het voordeel pakte. In ieder geval zie ik het zo dat Max weer een teammaat heeft gedevalueerd...

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 16:49
Stoffel schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:19:
[...]

Het is duidelijk niet bedoeld voor de doorgewinterde F1 fan.
Ok, dan ga ik mijn tijd er niet aan vol doen, weet niet of ik het hier had gelezen, maar lijkt dus idd meer een productie te zijn om Amerikanen wat meer enthousiast te maken voor F1.

• beany

beany

Meeheheheheh

Albinoraptor schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:23:
[...]

Ok, dan ga ik mijn tijd er niet aan vol doen, weet niet of ik het hier had gelezen, maar lijkt dus idd meer een productie te zijn om Amerikanen wat meer enthousiast te maken voor F1.
Mwa, er zitten wel leuke stukjes in. Vooral als doorgewinterde fan zegt een bepaalde stilte of uitspraak je heel veel wat het zo nu en dan dus wel vermakelijk maakt.

Feit blijft voor mij: ze hadden meer behind the scenes en minder on track beeldmateriaal moeten gebruiken.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• The Killer
  • Registratie: april 2004
  • Niet online
Alles gezien, vond er vrij weinig aan. Paar highlightjes van Steiner, Horner en Abiteboul. Buxton praat vooral zijn vriendjes de hemel in. Wat krijg ik een hekel aan die kerel. Daarnaast, Abiteboul komt op mij over als een beetje een vreemde vogel, heel volatiel. Kreeg een hele rare vibe bij die kerel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• wowly
Op dit moment is de hate richting Max in ieder geval behoorlijk verhoogd, lekker Netflix....

• Twynn
  • Laatst online: 17:53
Grimmie187 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:09:
[...]
Feit blijft dat Ricciardo een betere eerste seizoenshelft had dan Max. Als je team dan openlijk hun voorkeur voor Max uitspreekt en je ook nog eens een minder contract krijgt aangeboden ga je terecht opzoek naar iets anders.
Blijkbaar ziet het team dan toch meer in Max ondanks de betere seizoenshelft. Daar zullen ze ook hun redenen voor hebben.
Maar Ricciardo heeft naar mijn idee gewoon gegokt dat hij wel een plekje zou krijgen bij een van de twee topteams en heeft die gok verloren.

En verder is Ric natuurlijk ook een ideaal karakter in zo'n serie om op in te zoomen. Dat zie ik ook terug in die PR filmpjes van Red Bull. Het huidige promotiemateriaal met Gasly en Verstappen is naar mijn idee ook niet om aan te zien, te gemaakt. Daar was Ricciardo echt een stuk beter op z'n plek.

• alki
[...]

Mwoa in de docu zegt Horner volgens mij dat ie alles kreeg wat ie wilde hoefde maar een cijfer in te vullen

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

[...]

Dat Max eerder verlengd had was al geconstateerd direct na mijn eerdere post, dus dat klopt.

Verder baseer ik mijn standpunt op wat ik in de docu te zien krijg, niet wat ik niet te zien krijg of zich achter de schermen afspeelt. Dat weten jij en ik namelijk niet.. ;)

Wat zich in de 2e helft van het seizoen verder heeft afgespeeld doet er voor bovenstaand verhaal niet toe.

Geen idee hoe je er trouwens bij komt dat Will Buxton Max met de grond gelijkt maakt? Hebben we wel dezelfde docu zitten kijken? 8)7
Will Buxton zegt op een moment letterlijk (na Monaco) dat Ricci eigenlijk de betere keus is voor RBR. Dat vind ik echt volledig onrecht doen aan wat Max heeft laten zien in al zijn tijd in de F1 (tot aan dat moment).

een treffende spreuk

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mphilipp
beany schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:04:
De subtitel van de documentaire verteld eigenlijk waar het echt om gaat: het overleven in de F1. En dat zie je ook aan de onderwerpen: Ocon en Perez, Grosjean, Renault vs RedBull / Honda, etc. Allemaal elementen die gaan over het overleven in de F1. Verstappen hoeft niet te overleven, en komt dus amper aan bod. Zelfde voor andere zaken die speelde in 2018.

Het is niet de 'achter de schermen' waar ik op had gehoopt. Maar dit is dan dus ook duidelijk niet het doel geweest van de makers.
Inderdaad. Alleen niet heel veel mensen die dat door hebben. In die zin is de opzet geslaagd. En je moet altijd in gedachten houden dat het voor een zo breed mogelijk publiek wordt gemaakt. Ik denk dat mijn broer (die nu af en toe kijkt vanwege Max) dit ook leuk vindt. Voor de fanatieke kijker die iets meer weet van hoe het gaat komt er natuurlijk nooit een écht interessante docu. Behalve over het leven van een coureur of een bepaald team, maar het blijft een balancing act. Een docu alleen voor de mensen die er al veel van weten is moeilijk en niet interessant voor anderen, en die zijn in de meerderheid...

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Grimmie187
pro_6or schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:17:
[...]

Will Buxton zegt op een moment letterlijk (na Monaco) dat Ricci eigenlijk de betere keus is voor RBR. Dat vind ik echt volledig onrecht doen aan wat Max heeft laten zien in al zijn tijd in de F1 (tot aan dat moment).
Nee, hij zegt letterlijk dat RBR al hun vertrouwen voor de toekomst in Max hebben gestopt en vraagt zich af of dat specifiek na het resultaat in Monaco (en andere fouten eerder in het seizoen) wel een terechte keuze is.

Ik vind dat op dat moment gewoon een terechte vraag.

Max heeft met zijn 2e seizoenshelft antwoord gegeven op die vraag maar dat heeft zich pas later afgespeeld.. ;)

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Max heeft al vanaf 2015 (in de F1) antwoord gegeven op hoe ongelovelijk goed hij is. Dat antwoord lag er al, hij zou veel meer krediet verdienen ook bij de engelstalige pers, ik vond het totaal geen terechte vraag.

Ook begin 2018 heb ik ongelovelijk sterke manouvres gezien (bijvoorbeeld in China in de openingsfase met Kimi) totdat Lewis hem met een rukje van het stuur van de baan drukt). maar oom in Bahrein waar hij naar voren zoefde (en Lewis het niet kon accepteren (toegegeven daar was Max wel erg gretig maar hij was gewoon fantastisch aan het oprukken)).

een treffende spreuk

• sjaool

sjaool

albino71 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:05:

Elke keer die net te lange pauze voordat een rijder na een crash antwoordt op de vraag "of alles in orde is".
Beetje te nep w.m.b..
Je crasht met bijna 300km/u en je antwoord binnen 10 tellen? Knappe jongen als je dat lukt. ;)

• sjaool

sjaool

[...]

Nee, het is gefilmd en daarna hebben ze een script gemaakt. Het is een verhaal geworden dat gaat over coureurs die moeten rijden voor hun leven om hun stoeltje te behouden. Het kampioenschap staat geheel op de achtergrond.

Ik vind de documentaire lekker weg kijken. Vooral de beelden en andere camera standpunten voegen veel toe vind ik. Dat het geluid is aangepakt is vrij normaal, dat gebeurt in vrijwel elke documentaire. Alles is gewoon wat meer gedramatiseerd en zal daardoor een veel grotere doelgroep aanspreken dan alleen de doorgewinterde F1 kijker. Ik ken mensen die nooit F1 keken maar door de documentaire nu juist gaan kijken.

• d0s
  • Laatst online: 07:04

d0s

sssst

pro_6or schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:17:
[...]

Riccardo heeft al zijn successen de eerste helft van het seizoen te danken gehad aan VER's falen. Dat heeft de leiding van RBR ook wel gezien. Buxton is gewoon gruwelijk irritant.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• alexbl69
d0s schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 21:56:
[...]
Riccardo heeft al zijn successen de eerste helft van het seizoen te danken gehad aan VER's falen. Dat heeft de leiding van RBR ook wel gezien. Buxton is gewoon gruwelijk irritant.
De opzet lijkt een beetje dat Ricciardo onrecht wordt aangedaan door Verstappen/Red Bull.

Het wordt echter allemaal wel heel eenzijdig in beeld gebracht. Enorm veel aandacht voor Daniels overwinning in Monaco, terwijl bij de race in Oostenrijk ook alleen hij met z'n pech (uitvalbeurt) in beeld is terwijl de overwinning van Verstappen niet eens wordt genoemd.

Een good guy/bad guy scenario is natuurlijk logisch bij dit soort formats, maar als Nederlander komt het wel een beetje vreemd over :).

Als promofilm voor de F1 doet het z'n werk echter uitstekend.

iRacing Profiel

• luxzenburcht
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 13-11 17:50
Die diner sneer van Steiner over Grosjean...scripted? Zoiets zeg je toch niet over je collega? Tenminste niet als je het terplekke in zijn gezicht kunt zeggen. Dat is mijn mening natuurlijk.

Drive to survive meets GTST. Vond het een leuke serie. Vooral de reacties van Ricciardo's ouders. Zo trots op hun zoon en tegelijk bang. Kan me helemaal niets voorstellen van een zoon in de formule 1 die met 200+ km/h over een baan rijdt.

Hoop dat Ocon in 2020 terugkomt. Goede coureur met veel potenties (helaas zonder $$$ :( ).

Verwachtingen van 2019:

Daniel Ricciardo wordt wereldkampioen. :)

• Erapaz
  • Laatst online: 18:15
sjaool schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 19:33:
[...]

Je crasht met bijna 300km/u en je antwoord binnen 10 tellen? Knappe jongen als je dat lukt. ;)
Toch waren die pauzes veel langer dan in het echt. Beide momenten zijn op YouTube terug te vinden, Ericsson op Monza en daarna Hulkenberg "hanging like a cow" in Abu Dhabi.
Sowieso maken ze het vaak spannender dan het in het echt was. Hulkenberg vs. Magnussen in Amerika, daar zat gewoon een pitstop tussen. Ricciardo moet winnen om kans te houden op WDC, dat was een theoretische kans.

En Grosjean bashen door Steiner, tot en met de laatste aflevering aan toe, dat dat er überhaupt in is gekomen en dat die Grosjean dit jaar nog bij Haas rijdt...

• B-Real
  • Laatst online: 18:23
Nou, eerste twee afleveringen gezien. Ik mocht van vriendinlief zelfs niet eerder beginnen, want zij wil de serie ook zien O+

Toch maar afwachten of ik het vol houd tot het einde...
Pluspunten:
- Gave beelden van goede kwaliteit
- Behind the scenes beelden

Minpunten, waarvan sommige echt tenenkrommend slecht
- Het geluid. Soms best aardig, maar het geluidsniveau tussen interviews en racende auto's is té groot
- Geluiden zijn er later onder geplakt bij crashes en veel fly-by's, dit klinkt erg nep
- De ondertiteling, echt bizar slecht. Even kijken of we dat uit kunnen zetten.

Ik moet nog even zien hoe het de rest van de afleveringen gaat, maar de eerste twee afleveringen lijken vooral gericht op de Amerikanen om die maar enthousiast te maken. Dat is op zich niet erg, maar zorgt wel voor een iets andere insteek dan die ik als F1 liefhebber had verwacht.

• sjaool

sjaool

Erapaz schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 06:23:
[...]

Toch waren die pauzes veel langer dan in het echt. Beide momenten zijn op YouTube terug te vinden, Ericsson op Monza en daarna Hulkenberg "hanging like a cow" in Abu Dhabi.
Sowieso maken ze het vaak spannender dan het in het echt was. Hulkenberg vs. Magnussen in Amerika, daar zat gewoon een pitstop tussen. Ricciardo moet winnen om kans te houden op WDC, dat was een theoretische kans.

En Grosjean bashen door Steiner, tot en met de laatste aflevering aan toe, dat dat er überhaupt in is gekomen en dat die Grosjean dit jaar nog bij Haas rijdt...
Dat alles wat spannender gemaakt wordt vind ik helemaal niet erg. Dat kijkt ook lekker weg. :)

Wij weten niet hoe de relatie tussen Steiner en Grosjean is. Misschien hebben die wel zo'n relatie waarbij ze elkaar continu een beetje afzeiken. Dat komt die documentairemakers natuurlijk heel goed uit. ;)

• G_Dragon
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 15:48
ik ben nu bij aflevering 7 en toen lieten ze race 19 al zien, ik mis de bijvoorbeeld de overwinningen van max verstappen. Hopelijk komen deze nog, want wil die tribune wel is heen en weer zien gaan, verder kijk ik het echt met plezier.

Vond het sneu voor Occon hoe zijn carrier gelopen is

• Ypuh
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 21:58
HeAdWaVe74 schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 13:05:
Ook ik ben begonnen met de NF serie, niet alle afleveringen gekeken.

Maar wat me voornamelijk erg opviel was het feit dat Ricciardo zo vol van zichzelf is ( en zijn manager )
En Renault ook van zichzelf , wat dat betreft passen die wel bij elkaar.

Ik vond het er sterk op lijken dat Renault Ricciardo heeft binnen gehaald om Redbull een hak te zetten.
Op zich heeft Renault een goed rijder aan Ricciardo, maar voor welke prijs moet je zover gaan.

Verder inderdaad jammer dat de 2 grote niet echt mee werken.
Vol van zichzelf kan ik best begrijpen op dat niveau. Het zijn soort van de 'beste 20 coureurs ter wereld'. Natuurlijk heb je verschillende disciplines zoals rally, DTM, Formule E en noem het allemaal maar op. Toch zouden die hun stoeltje waarschijnlijk allemaal inruilen voor een plek in de F1.

Vergelijk je dat met voetballers dan zijn er jongetjes van 18 met nog geen 50 wedstrijden achter hun naam die zichzelf al de beste van de wereld vinden (neem een Letschert of Bakkali). Die staan nog niet eens in de top 500 van beste voetballers en daar is het speelveld ook niet beperkt tot 20 stoeltjes.

Een Ricciardo doet het ten minste nog met een glimlach, maar in een contractonderhandeling met jouw baas doe jij (hopelijk) ook alsof jij de meest geschikte persoon bent voor die positie met de ambitie om door te groeien. Helemaal als leeftijd ook nog een rol gaat spelen.

• Plenkske
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15:51
Gisteravond de laatste afleveringen afgekeken.
Zoals de meeste hier heb ik er een beetje mixed feelings over.

De serie keek wel lekker weg en het was leuk om dingen te zien en horen die je normaal nooit zal zien.
Ik denk dat de insteek van de serie, en dat verklapt ook de titel, vooral was om te laten zien hoe je als coureur je zitje kan behouden. Hoe zijn ze de formule 1 binnengekomen en wat is de invloed van prestaties, geld en politiek op jou plek in een team. Het is ze mijns inziens goed gelukt om dat te laten zien. Ze hadden natuurlijk hiervoor ook een perfect seizoen en waarschijnlijk hebben ze deze insteek niet vooraf bedacht maar gedurende het seizoen pas.

Wat ik dan wat minder vond aan de serie: sommige dingen werden spannender neergezet dan ze echt waren (tijdens de races). Weinig gezien van Toro Rosso, of hadden die net als Mercedes en Ferrari geen of weinig toestemming gegeven ? Mijn mening hierover is kort en simpel: their loss... Ik heb Mercedes en Ferrari ook niet echt gemist in de serie.
Soms werden bepaalde feiten niet benoemd of klopte volgorde van beelden niet helemaal. Dat valt de meeste mensen niet op, maar de f1-fan wel. Ook vond ik dat ze soms wat te snel van de ene race naar de andere gingen en dan in een volgende aflevering weer terug. Voor het verhaal klopte dat wel, maar chronologisch niet.

En als laatste: werd de serie in Nederland niet gepromoot met Max Verstappen ? Hij zou één van de hoofdrollen hebben ? Zo is de promotie in ieder geval bij mij overgekomen. Maar hij is bijna niet in beeld of aan het woord geweest...

• ppbruins
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 16:25
De eerste 4 afleveringen gezien. Het is tot nu toe meer een documentaire over Ricciardo, maar de 'scenes' tussen Horner en Abiteboul alleen al zijn het kijken meer dan waard.

• 3x3
  • Laatst online: 11-11 19:31
G_Dragon schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 09:49:
ik ben nu bij aflevering 7 en toen lieten ze race 19 al zien, ik mis de bijvoorbeeld de overwinningen van max verstappen. Hopelijk komen deze nog, want wil die tribune wel is heen en weer zien gaan, verder kijk ik het echt met plezier.

Vond het sneu voor Occon hoe zijn carrier gelopen is
Die valt met de neus in de boter als Bottas ook dit seizoen te licht blijkt.

• Bloodclot
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 16:04

Bloodclot

Jawier!

Ben het ook aan het zien, kijkt leuk weg. komt meer te weten over andere rijders.

Wat ik wel vreemd vond was de hele soap met redbull/renault en de race van oostenrijk. Redbull heeft het moeilijk met de renault motor, ricciardo valt uit met een motor probleem, dikke drama, maar Redbull (max) wint wel de race en daar wordt niks over gerept (afl5?).

• D_V
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15:36
Je zou bijna denken dat je naar de verkeerde serie hebt zitten kijken als je dit terugleest en de trailer bekijkt.

https://www.manners.nl/max-verstappen-netflix-documentaire/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mphilipp
Plenkske schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:06:
Ik denk dat de insteek van de serie, en dat verklapt ook de titel, vooral was om te laten zien hoe je als coureur je zitje kan behouden.
Misschien moeten ze dat ik grote letters bij elke aflevering zetten, want veel mensen denken nog steeds dat het een generieke F1 docu is.
Wat ik dan wat minder vond aan de serie: sommige dingen werden spannender neergezet dan ze echt waren (tijdens de races).
Dat is gewoon een snufje Hollywood om het wat leuker te maken. Het moet nu eenmaal een breed publiek aanspreken. Gewoon doorheen kijken.
Weinig gezien van Toro Rosso, of hadden die net als Mercedes en Ferrari geen of weinig toestemming gegeven ?
Zou zomaar kunnen dat ze niet wilden dat de camera teveel in de pitbox kwam ivm het testwerk voor Honda/RBR dat ze vorig jaar deden. Misschien zie je dan dat ze performance grafieken van RBR-Renault en de STR-Honda naast elkaar leggen enzo...Mag niemand zien.

Want in de geest van de docu zou de 'struggle' van Hartley er wel in passen.
Soms werden bepaalde feiten niet benoemd of klopte volgorde van beelden niet helemaal. Dat valt de meeste mensen niet op, maar de f1-fan wel.
Het was ook geen seizoensoverzicht in de zin van rangen en standen, maar meer over gebeurtenissen met een team of coureur. Dus dan ga je even terug naar een andere GP om iets van Haas terug te halen. Niet als storend ervaren eigenlijk.

Max zal gewoon al promo in Nederland zijn gebruikt. Of was dat een global trailer? Maakt niet uit. Allerlei sites gebruiken zijn naam ook voor allerlei onzin artikelen om mensen te trekken.

• The_Scarabial
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 13-11 23:08

The_Scarabial

MTB for life!

Zojuist ook eens even drie afleveringen bekeken, kijkt best lekker weg, met de kennis van nu dan is het wel grappig om te zien dat RIC volgensmij toch echt wel een verkeerde keuze gemaakt lijkt te hebben.

• Daniel_Elessar
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10-09 10:41
Ik heb deze serie met veel plezier zitten kijken. Het is leuk dat er veel aandacht gaat naar het middelveld. Zo heb ik veel sympathie gekregen voor Occon en Leclerc.
Het niet meedoen van Ferrari en Mercedes heb ik niet gemist eigenlijk, vond de serie vermakelijke genoeg met de teams die ze wel volgden.

Ik miste inderdaad Torro Rosso, maar zoals hierboven al aangehaald wordt kan dat zijn omdat ze nog volop aan het testen waren met de Honda motor. Iets dat met het statement van Honda over het vertrek van Hartley ook wel veel verduidelijkte over zijn race pace in sommige GP's.

Ook vind ik het grappig dat er veel geklaagd wordt over het gebrek van Verstappen in deze serie. De dingen die er wel inkomen zijn inderdaad zijn fouten en eigenlijk ook zijn "anger issues" iets dat we allemaal wel weten en daarmee vind ik het echt niet erg dat hij niet zo veel screentime krijgt. Het is een coureur die enorm mooie dingen laat zien op de baan, maar ook domme dingen doet.

Zoals met Occon na de race in Brazilië, als je de boordradio al hoort dat hij er gewoon voorbij moet zonder tijd te verliezen en ze maken toch contact omdat Vertappen hem ver naar buiten laat lopen. Ja...

De ondertiteling heb ik hier in België niks vreemds mee opgemerkt daar las ik ook wel wat klachten over. Mijn vrouw is nogal snel dat ze dingen opmerkt als er fouten staan/zinnen niet goed lopen en die heb ik er niet over gehoord.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• Rukapul
  • Laatst online: 15:04

Rukapul

Moderator General Chat
Daniel_Elessar schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:46:
De ondertiteling heb ik hier in België niks vreemds mee opgemerkt daar las ik ook wel wat klachten over. Mijn vrouw is nogal snel dat ze dingen opmerkt als er fouten staan/zinnen niet goed lopen en die heb ik er niet over gehoord.
Dit was, uit mijn hoofd, het programma waar safety car met bezemwagen werd vertaald? 8)7

Netflix ondertitels zijn rampzalig.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexbl69
"Hamilton staat op pool" :)

Op zich zaten er geen taalkundige fouten in de ondertiteling, alleen bepaalde autosport-specifieke termen zijn een beetje vreemd vertaald.

iRacing Profiel

• Daniel_Elessar
Rukapul schreef op zondag 24 maart 2019 @ 11:58:
[...]

Dit was, uit mijn hoofd, het programma waar safety car met bezemwagen werd vertaald? 8)7

Netflix ondertitels zijn rampzalig.
Bezemwagen komt hier wel voor in het Vlaams maar wordt er de auto bedoeld die achteraan rijdt bij het wielrennen. Dus ja dat is niet hetzelfde als de safety car.
Moet er ook bijzeggen dat ik er niet zo op let, ondertiteling stond aan maar als het Engels is luister ik gewoon en lees ik niet. Vaak zet ik zelfs Engelse op of gewoon uit, tenzij het een Engelse serie is waar ze al meer dialecten gebruiken.

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 17:34
Na de vele lovende woorden over deze serie van vrienden en hier op het forum, ben ik er ook aan begonnen.

En ik moet zeggen... *dramatic pause* ...echt niet mijn ding.

Hoewel er grappige stukken in voorkomen, vraag ik me oprecht af hoeveel er echt van waar is. Volgens mij is alles gescript, handig gemonteerd of aangedikt met muziek.

"De strijd om de titel" van Ricciardio, ik kan me niet herinneren dat hij een serieuze kanshebber was.
Die ontmoeting tussen Horner en Abittabul leek mij ook kunstmatig awkward. Op YouTube staan genoeg filmpjes waarin bepaalde scènes uit films ontdaan worden van conversatie, waardoor je een zeer awkward scene overhoud met uitwisselingen van ongemakkelijke blikken. Dat lijkt hier ook gewoon het geval te zijn.

Nee, het voelt voor mij als nep. Het is duidelijk dat de gemiddelde niet-F1-kijkende Amerikaan de doelgroep is. Verder hebben ze drama proberen toe te voegen waar er (volgens mij) geen drama speelt. Ook de geluidseffecten zijn veel te overdreven, waardoor het duidelijk nep is.

Ik ben beslist geen die-hard F1 fan, maar het neppe ligt er hier tè dik bovenop. Hopelijk heeft seizoen 2 een andere focus.

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

• Plenkske
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15:51
Volgens Rick is Netflix ook dit seizoen weer aan het filmen. En ook bij de F2 filmen ze wat.
(zegt hij zojuist als commentator bij FP2 in China)

• mphilipp
alexbl69 schreef op zondag 24 maart 2019 @ 12:00:
"Hamilton staat op pool" :)

Op zich zaten er geen taalkundige fouten in de ondertiteling, alleen bepaalde autosport-specifieke termen zijn een beetje vreemd vertaald.
Gewoon een standaard vertaler die niets weet van autosport. Dat krijg je ook als je zo iemand Star Wars of Trek laat ondertitelen. Dan krommen je tenen zelfs door klompen heen.
Hopelijk heeft Netflix commentaar hierop gehad en vragen ze een Nederlandse autosportjournalist om te helpen met de kreten en uitdrukkingen.

• Daniel_Elessar
mphilipp schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:18:
[...]

Gewoon een standaard vertaler die niets weet van autosport. Dat krijg je ook als je zo iemand Star Wars of Trek laat ondertitelen. Dan krommen je tenen zelfs door klompen heen.
Hopelijk heeft Netflix commentaar hierop gehad en vragen ze een Nederlandse autosportjournalist om te helpen met de kreten en uitdrukkingen.
Of gewoon vertalen an zich. Boeken die vanuit het Engelse vertaalt zijn krijgen toch de meest vreemde namen. Neel de Game of Thrones serie of elk ander fantasy boek dat vertaald wordt naar het Nederlands 8)7 :X |:( Echt zó slecht.

Ik snap dat fans van Verstappen die reclame zien dat hij een van de hoofdrollen zou spelen het niet leuk vinden als hij maar weinig in beeld komt. Ik vond het persoonlijk niet erg.

• JoteW
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 13-11 16:12

JoteW

FIFA / F1

Twente komt eraan!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

A smile a day....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:38
Ik sprak iemand van het Netflix productieteam bij onze hotelbar na de GP van Duitsland. Ze hebben niet alleen bij Mercedes gefilmd, maar ook een uitgebreid item over Hulkenberg (en Renault) gemaakt. Ze waren ontzettend blij met het materiaal dat ze hebben verzameld, want er gebeurde zoveel interessante dingen bij beide teams.

Of ze dit seizoen ook iets moois omtrent Max kunnen maken was nog te bezien. Max schijnt niet echt gecharmeerd te zijn geweest met hoe hij vorig jaar werd geportretteerd in de 1e serie.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DJTimo schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 10:23:
Ik sprak iemand van het Netflix productieteam bij onze hotelbar na de GP van Duitsland. Ze hebben niet alleen bij Mercedes gefilmd, maar ook een uitgebreid item over Hulkenberg (en Renault) gemaakt. Ze waren ontzettend blij met het materiaal dat ze hebben verzameld, want er gebeurde zoveel interessante dingen bij beide teams.

Of ze dit seizoen ook iets moois omtrent Max kunnen maken was nog te bezien. Max schijnt niet echt gecharmeerd te zijn geweest met hoe hij vorig jaar werd geportretteerd in de 1e serie.
Groot gelijk Max, laat ze maar lekker wegblijven bij RBR. Ze brengen ongeluk, gezien het gebeuren afgelopen weekend, bij de teams waar ze dan blijkbaar hun opnames hebben gemaakt. :+

Laat ze de rest van het seizoen maar bij Haas rond gaan hangen ;)

A smile a day....

• alexbl69
Wat was er dan zo negatief? Kan het me niet herinneren eerlijk gezegd, behalve dat hij bijna niet aan bod is gekomen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
Onderlinge strijd met Ricciardo, Netflix maakte er een show van.
Ze hadden de race in Monaco waarbij Verstappen crasht en Ric wint.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15:53
alexbl69 schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 13:30:
Wat was er dan zo negatief? Kan het me niet herinneren eerlijk gezegd, behalve dat hij bijna niet aan bod is gekomen.
Vrijwel alles waar hij wel mee aan bod was gekomen ging over fouten van Verstappen en andere negatieve zaken. Alle overwinningen of zijn hotstreak in de 2e helft van het seizoen is 0,0 van uitgezonden.
Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True