Mijn boefje is liev!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De hele lichaamshouding van Zak was alsof hij zo ongeveer door de telefoon getrokken was.
En de aflevering van Nyck is helemaal droevig…om zoveel redenen…
Ben je zeker naar seizoen 6 aan het kijken? Ik ben er al lang klaar mee, sinds gisteren... kan mij niet meer herinneren dat dit zo overkwam, maar ben dan ook geen Nederlander die daar zo gefixeerd zit naar te luisterenLynx schreef op maandag 26 februari 2024 @ 07:44:
Hoop dat de rest wat te pruimen is want de eerste twee vallen vies tegen. Na tien minuten heeft LH al twee keer de tijd om te vermelden dat zijn wk gestolen is. Hele aflevering om de polsen van stroll en 2 minuten actie op de baan.
Nyck wie?En de aflevering van Nyck is helemaal droevig…om zoveel redenen…
Ben benieuwd waar die laatste twee afleveringen over gaan, zover ik als hoorde hoeven we niet op een te rekenen over het grote succes van Red Bull.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je moet iets als je grootste successen inmiddels in het verleden liggenG_Dragon schreef op maandag 26 februari 2024 @ 08:03:
In een weekend 8 afleveringen gekeken dus nog twee te gaan, tot nu toe vind ik het weer vermakelijke afleveringen waarin je wederom een leuk kijkje achter de schermen krijgt. Wel vind ik het heel treurig dat Mercedes nog steeds in het verleden hangt en dit meerdere malen herhaalt, kunnen ze nou niet gewoon loslaten en doorgaan?
Ben benieuwd waar die laatste twee afleveringen over gaan, zover ik als hoorde hoeven we niet op een te rekenen over het grote succes van Red Bull.
Ik vind het knap dat ze van een relatief saai seizoen er toch nog een verhaal van hebben kunnen maken.
Het seizoen was helemaal niet saai op strategisch gebied. Dat Max dominant was was nu eenmaal een feit. In de Hamilton periode kwam dat elke episode langs en moest Lewis in beeld komen, Max hebben ze een paar keer laten zien omdat het echt moest.stylezzz schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:05:
[...]
Je moet iets als je grootste successen inmiddels in het verleden liggen
Ik vind het knap dat ze van een relatief saai seizoen er toch nog een verhaal van hebben kunnen maken.
er had veel meer ingespeeld kunnen worden op de strategie. Dat leclerc Norris een tow geeft om voor de mercedessen te blijven bv in singapore (en niet zelf belaagd werd zoals de docu suggereert) of dat Leclerc zichzelf liet terugvallen om Perez een kans te geven aan te haken en een mercedes te verschalken, desnoods ten koste van een eigen plaats. Dat zijn de verhalen die ik mooi vond, de racegevechten in het middenveld. Ik vond het seizoen niet saai, alleen de overwinnaar.
de rijke 1% van de wereld en dan dat feestje.
De laatste was ook top de frustratie van Charles dat ze geen 2e worden en toch wel verdiend hadden
Dat die de Vries al te laat was op t Red Bull feestje is natuurlijk ook niet positief

[ Voor 15% gewijzigd door alki op 26-02-2024 11:01 ]
Er zijn echt betere personen die je op deze stoel kan zetten. En dan komen ze met een ex indy car coureur. WTFChocoball schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:46:
Na een aantal afleveringen kan ik zeggen dat 2 Will Buxton's duidelijk teveel wordt voor de show.
[Afbeelding]

Xbox Live: Miesjh NL
De beste, ik werd een beetje misselijk van de gruwelijke arrogantie van de rijken. Stroll was al geen favoriete baas om te zien maar hij liet zich redelijk in de kaart kijken. Als ik het wil koop ik het en de rest maak ik kapot. Het feestje vond ik vreselijk om te zien, allemaal in de baai dumpen lijkt me de beste oplossing.alki schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:28:
Alfevering 1 was nog eigenlijk de beste een kijkje in het leven van de superrijken van Stroll en Wolff.
De laatste was ook top de frustratie van Charles dat ze geen 2e worden en toch wel verdiend hadden
Dat die de Vries al te laat was op t Red Bull feestje is natuurlijk ook niet positief
Het gaat om Survive toch, dit is geen overleven maar arrogantie over het plebs.
Succession, alleen dan met de Strolls i.p.v. de Roys.alki schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:28:
Alfevering 1 was nog eigenlijk de beste een kijkje in het leven van de superrijken van Stroll en Wolff.
Amerikaans ✅Miesjh schreef op maandag 26 februari 2024 @ 11:33:
[...]
Er zijn echt betere personen die je op deze stoel kan zetten. En dan komen ze met een ex indy car coureur. WTF
Vrouw ✅
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Eerste of tweede?Willem30 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:20:
Het verhaal over Alpine had wat korter gemogen.
2 Alpine afleveringen
2 AlphaTauri afleveringen
"1,5e" Ferrari aflevering
"1,5e" Mercedes aflevering
Is valse aangifte diefstal geen strafbaar feit op zichzelf?Lynx schreef op maandag 26 februari 2024 @ 07:44:
Hoop dat de rest wat te pruimen is want de eerste twee vallen vies tegen. Na tien minuten heeft LH al twee keer de tijd om te vermelden dat zijn wk gestolen is. Hele aflevering om de polsen van stroll en 2 minuten actie op de baan.
En de aflevering van Nyck is helemaal droevig…om zoveel redenen…
Die verbouwde koppen van die zogenaamde modellen, griezelig. Deed mij denken aan die villain uit WO2 uit originele Captain Americaalki schreef op maandag 26 februari 2024 @ 09:28:
En daarom kijk dus geen Drive to Survive. Seizoen 1 vond ik redelijk de rest heb ik niet meer gekeken.Vroem Boem schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:44:
Enerzijds hartelijk gelachen om Hamilton, hoe die nog zo enorm in 2021 blijft hangen. Nog steeds blijven doen alsof iets hem ontnomen is terwijl iedereen met een grijntje objectiviteit weet dat hij zonder lucky escape Imola, Baku klapband Max (waarna brake magic blunder Lewis volgde) en daarop volgende nieuwe compounds die beter voor Merc werkten, Silverstone en Hongarije (eraf rammen Max door Mercedes boys) Hamilton al meerdere races voor het einde was uitgeschakeld voor WK.
Dus enerzijds gelachen, maar anderzijds is het toch wel treurig dat zo iemand zo in zijn eigen leugens gelooft en dit jaren na dato blijft spuien terwijl hij dondersgoed weet dat het olie op het vuur is van zijn fanbase die met die leugens in de hand allerlei zwaar grensoverschrijdend gedrag vertoont o.a op social media. Tot zover meneer 'no hate'.
Wel raar dat er door Netflix geen aflevering wordt besteed aan het historische seizoen van Max. Het is een beetje alsof je een documentaire maakt over wielrennen in 2023 en dan Jumbo weg laat. En dan wel 2 afleveringen over Alpine, een team dat echt 0,0 invloed op het seizoen heeft gehad.![]()
Begin inmiddels te vermoeden dat er ook een zekere afkeer onder de Netflix-mensen richting Max zit, heb het idee dat die enorm in het Lewis-kamp zitten, ook vanwege de docu die ze samen maken - wat iets anders is dan de film met Brad Pitt. Heb dat gevoel al een paar jaar als je ziet hoe Max zijn prestaties telkens worden weggemoffeld, Lewis wordt opgehemeld (2021 aflevering DtS over Silverstone was letterlijk omgekeerde wereld, werd Lewis als het slachtoffer gepresenteerd), en Red Bull elke misstap wordt uitvergroot (budget cap van €400.000 hele euro's, niks in F1 termen) terwijl hun prestaties afgelopen jaren (zo ongeveer elke race gewonnen) compleet genegeerd worden.
Tot slot: dacht dat ze zouden afstappen met het compleet uit context editen van stukken race? Russell heeft het zogenaamd al zwaar 200 meter na de start van het seizoen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
"When you grow up your heart dies"
Wat ik wel mooi vond om te zien: de afgunst van de verschillende TP's tegen Stroll senior.
[ Voor 18% gewijzigd door Kurios op 26-02-2024 20:37 ]
Max is geen fan van dit soort dingen. Dus mogelijk daarom ook niet echt een interview en tijd.
Als RB en Max het willen zou er vast meer aandacht zijn denk ik.
Verder is dit seizoen idd wat tegenvallend.
Kan om zijn dat het al de 6e keer is, en de charme er een beetje af is.
Maar alsnog wel even prima om in een paar dagen te weg te kijken.
Vond het gesprek met Toto en Susie dan wel weer grappig hoe hij ook speelt met de "drama" shots.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verstappen heeft een aantal jaren geweigerd om mee te werken, voornamelijk naar aanleiding van hoe hij tegen Riccardo is weggezet (2018 seizoen). 1 of 2 jaar terug heeft hij echtee aangegeven weer mee te doen. En nu in S06 heeft hij ook voor de camera gezeten. In ieder geval laatste EP zit hij heel kort in.DarkSide schreef op maandag 26 februari 2024 @ 20:48:
Geen idee wat de afspraken zijn tussen DtS en Max.
Max is geen fan van dit soort dingen. Dus mogelijk daarom ook niet echt een interview en tijd.
Als RB en Max het willen zou er vast meer aandacht zijn denk ik.
Maar als je kijkt naar S23 is dat natuurlijk niets.
wat dat betreft zou een wat betere representatie van een seizoen mooier zijn geweest.
Zoals hier boven al genoemd is.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Daarom had ik het geklungel van Perez nog wel verwacht

Fun moment in the pitlane before green light yesterday. As I passed the Haas garage one of the guys pulled a spoon out of his pocket and gave me a wink. A methodical week of testing, top 10 quali and really promising race pace, Haas have got every reason to be optimistic for 2024
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 3 maart 2024

Ik vind dit zo'n dooddoener. Doe het lekker een maand of 2 maanden voor de seizoenstart, zodat we in de winter nog wat te kijken hebben.Chocoball schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 18:25:
Seizoen 7 start op 7 maart, 1 week voordat het 2025 seizoen losbarst.
[Afbeelding]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik denk dat ze ook nog wel wat tijd voor de montage nodig hebben. En er zullen vast afspraken gemaakt zijn met de F1 over wanneer het de beste tijd is voor de release. Het idee is vast dat iedereen helemaal hyped is na het kijken en dan gelijk de eerste race kan gaan kijken.Mad-Matt schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:59:
[...]
Ik vind dit zo'n dooddoener. Doe het lekker een maand of 2 maanden voor de seizoenstart, zodat we in de winter nog wat te kijken hebben.
Nou kan nu al niet wachten op de bitch fight tussen Verstappen en Russell en niet te vergeten Verstappen vs. Ome Ben z'n strijd tegen vulgair taalgebruik.Bartske schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 12:02:
[...]
Ik denk dat ze ook nog wel wat tijd voor de montage nodig hebben. En er zullen vast afspraken gemaakt zijn met de F1 over wanneer het de beste tijd is voor de release. Het idee is vast dat iedereen helemaal hyped is na het kijken en dan gelijk de eerste race kan gaan kijken.
Ik heb DTS seizoen 2024 niet eens afgekeken volgens mij. Beetje klaar mee.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nav jouw bericht ook eens gekeken, maar ik ben ook na aflevering 3 afgehaakt vorig jaar. Al die gemaakte ophef stond mij echt tegen.loekf2 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 14:42:
[...]
Nou kan nu al niet wachten op de bitch fight tussen Verstappen en Russell en niet te vergeten Verstappen vs. Ome Ben z'n strijd tegen vulgair taalgebruik.
Ik heb DTS seizoen 2024 niet eens afgekeken volgens mij. Beetje klaar mee.
Flickr PSN ID= cheironnl
Inderdaad het is iets te vaak gemonteerd als een aflvering van Extreme Makeover: Home Edition zeg maar. Typisch voor de amerikaanse markt.cheiron schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 15:27:
[...]
Nav jouw bericht ook eens gekeken, maar ik ben ook na aflevering 3 afgehaakt vorig jaar. Al die gemaakte ophef stond mij echt tegen.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verder is het allemaal natuurlijk hartstikke gemaakt / verzonnen. Met ook nog vaak verkeerde beelden of audio (boordradio's die niet kloppen / van andere races zijn, etc).
Elke keer zit ik het in dat laatste weekend voor het nieuwe seizoen begint te bingewatchen
Heeft ook wel wat maarja heb ik niet altijd meer tijd voor haha
Het was leuk toen het nieuw was, maar elk jaar hetzelfde verhaal wat ik al weet want ik kijk zo goed als alles al het jaar door.
Ga dit seizoen niet meer kijken, wellicht had ik wel gekeken als het in januari zou beginnen en dan een week voor de testdagen de laatse aflevering. Ik hou het lekker bij de raceweekenden.
D2S wordt in principe niet gemaakt voor bestaande F1 fans. Het wordt gemaakt om nieuwe fans aan te trekken. Dan is het beter dit vlak voor de start van het seizoen uit te brengen, omdat ze dan in 1 door kunnen. Zit er te veel tijd tussen, dan haken ze weer af.Mad-Matt schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 11:59:
[...]
Ik vind dit zo'n dooddoener. Doe het lekker een maand of 2 maanden voor de seizoenstart, zodat we in de winter nog wat te kijken hebben.
Dat weet ik, maar ondanks alle opgeblazen zooi vind ik het wel geinig om te kijken. Als bestaande fan prik je wel door alle drama heen.Erazzzer schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 17:41:
[...]
D2S wordt in principe niet gemaakt voor bestaande F1 fans. Het wordt gemaakt om nieuwe fans aan te trekken. Dan is het beter dit vlak voor de start van het seizoen uit te brengen, omdat ze dan in 1 door kunnen. Zit er te veel tijd tussen, dan haken ze weer af.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Nee joh, das Albons poster.RobertMe schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 22:51:
[...]
De Stroll versie is ook al gelekt:
[Afbeelding]
ping 127.212.23.124
Albon kijkt normaliter wel in zijn spiegels, toch? Stropl daarentegen staat daar niet bekend om, dat hij spiegels heeft.
Klopt, maar Albon verloor een spiegel dit jaar, kan je zo een aflevering over vullen waar iemand dan zegt: "The worst thing.. Happened... As Albon.. Lost.. His mirror. On the straight."RobertMe schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 23:03:
[...]
Albon kijkt normaliter wel in zijn spiegels, toch? Stropl daarentegen staat daar niet bekend om, dat hij spiegels heeft.
ping 127.212.23.124
Formula 1: Drive to Survive - Season 7 | First Look | Netflix
Het hollywood gehalte is weer lekker extreem hoog
De interactie tussen Lando en Max weer lekker gedramatiseerd haha ik had niet anders verwacht.
Wel gelijk mega zin in volgende week hoor
Komen alle afleveringen vandaag uit ?G_Dragon schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:24:
Aflevering 1 vandaag gekeken, begint leuk!
Zijn ze toch al?
Haha oké
Episode 3 spoiler:
Ik vond het dan weer knap saai, al dat geleuter over Horner aankijken wat zeker de helft van de aflevering doorging.G_Dragon schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 14:24:
Aflevering 1 vandaag gekeken, begint leuk!
Kijk het nog even aan, maar als er niet meer racen in voorkomt ga ik dit seizoen weer niet afkijken.
Hier de eerste twee afleveringen gekeken en een beetje hetzelfde gevoel. Waarschijnlijk kijk ik nog een paar afleveringen, maar zodra het echte werk begint vrijdag haak ik af..rachez schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:48:
[...]
Ik vond het dan weer knap saai, al dat geleuter over Horner aankijken wat zeker de helft van de aflevering doorging.
Kijk het nog even aan, maar als er niet meer racen in voorkomt ga ik dit seizoen weer niet afkijken.
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20
de belichting van de andere teambazen, vooral richting het Horner conflict, is dan weer typisch zij tegen hun. Zak komt er uit zoals hij volgens mij, een zak.
En natuurlijk zijn de beelden altijd de moeite waard om een keer te bekijken.
[ Voor 17% gewijzigd door Bvanham op 08-03-2025 21:13 ]
Sainz aflevering vond ik ook wel leuk. Ik hoop ook van harte dat dat wat wordt. Gun het zowel Sainz als Williams.Bvanham schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 21:08:
Ik vind het nog niet heel slecht. natuurlijk zitten er heel veel fouten in voor de mensen die de sport echt volgen maar de verhalen van Sainz en Leclerc vind ik weer behoorlijk goed dan. Ik mis toch wel een beetje het echte ouderwetse vijanden en vrienden maken, het is minder extreem dit keer..
Je begrijpt dat D2S een serie is en geen documentaire? Voor het verhaal was die win nodig en eerlijk is eerlijk, het was voor 95% een win. Ik begrijp prima dat ze dat stukje eruit gelaten hebben.Ricmaniac schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:01:
Holy moly ik begin echt te twijfelen of ik nog wel wil kijken naar deze poppenkast van Netflix...
Episode 3 spoiler:
spoiler:George Russel als focus zetten in de aflevering en een win erin knallen maar vervolgens niet laten zien dat die gediskwalificeerd werd en alsnog de win naar Hamilton ging.
Maar dat is het wel. Dat is niet hoe ze het verflimen nee maar het is niet zomaar een fictieve tv serie. Imiddels bij episode 7 en het kijkt gewoon lekker weg om weer lekker warm te worden voor volgende week ook.. maar het is wel weer heel naar hoe het verfilmt wordt imo. en elk seizoen is erger. Ik snap ook waarom Max er zo min mogelijk aan mee werkt, Ze verdraaien bijna alles.Erazzzer schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 22:19:
[...]
Je begrijpt dat D2S een serie is en geen documentaire? Voor het verhaal was die win nodig en eerlijk is eerlijk, het was voor 95% een win. Ik begrijp prima dat ze dat stukje eruit gelaten hebben.
En die win specifiek, tuurlijk moest die er in maar het had wel even wat duidelijker mogen worden al was het als afsluiter een paar zinnen.
Vond er weer leuke en openhartige gesprekjes in voorkwamen. Zin in het echte seizoen
Dat is(/was) anders de enige manier om legaal in Nederland racebeelden in 4K te zienMikejux schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 22:51:
Ik spoel de wedstrijd beelden juist door. Weet wel wat er gebeurd.

Net als dat gedoe met Horner, veel sensatie en het eindigd enkel met een kort zinnetje dat het beroep afgewezen is.Ricmaniac schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 20:01:
Holy moly ik begin echt te twijfelen of ik nog wel wil kijken naar deze poppenkast van Netflix...
Episode 3 spoiler:
spoiler:George Russel als focus zetten in de aflevering en een win erin knallen maar vervolgens niet laten zien dat die gediskwalificeerd werd en alsnog de win naar Hamilton ging.
Ik zag ook al voorbij komen dat de de regen in Brazilië komt en ze vervolgens een shot van de Mclaren pitmuur op Silverstone laten zien.
DtS is ook geen realistische weergave, maar heeft wel achtergrond beelden die interessant zijn en een mooie recap geven van het afgelopen seizoen.
Voor mij is het vooral simpele chille tv om een beetje in the mood te komen voor volgende week. Ik kijk het ook maar met een half oog.dutchgio schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 23:08:
[...]
DtS is ook geen realistische weergave, maar heeft wel achtergrond beelden die interessant zijn en een mooie recap geven van het afgelopen seizoen.
Achtergrond beeld zijn ook wel cool. Als Horner losgaat over checo haha
[ Voor 33% gewijzigd door alki op 08-03-2025 23:18 ]
Klopt. Het behind the scenes van de "vriendengroep" (Leclerc, Albon, "Sjors", Lando) was ook OK. Ik vond het iets minder cringe en over the top dan vorig jaar. Alleen wel veel Horner-Spice. Duidelijk dat Verstappen nooit direct met de DTS crew wilde praten, een microfoontje wilde dragen of een camera crew in z'n nek.alki schreef op zaterdag 8 maart 2025 @ 23:17:
Alleen Endgame is de moeite waar max in Brazilië ze even een lesje leert.
Achtergrond beeld zijn ook wel cool. Als Horner losgaat over checo haha
Ik snap alleen die laatste aflvering over pappa Stroll en z'n hobby niet. Stroll was sponsor van DTS ? Stroll moet een keer begrijpen dat ie niets gaat winnen met z'n zoon in het team.
Kijk mega uit naar aanstaande weekend en vooral benieuwd natuurlijk hoe de auto's presteren wanneer het weer voor het echie is.
Vind t toch wel ver gaan waar norris wint in Miami en ze dan beelden van een balende verstappen van Zandvoort erin monteren,sjaool schreef op maandag 10 maart 2025 @ 00:09:
Ik moet zeggen dat ik het lekker vind weg kijken. Sommige dingen worden aangepast om binnen een episode een verhaal te kunnen vertellen want dat is eigenlijk wat ze doen. De dingen die niet zouden kloppen stoor ik mij niet aan. Juist de beelden van het geheel er omheen zijn leuk om te zien en te horen. Tot nu toe vind ik seizoen 7 nog het beste van alle seizoenen en een lekkere opwarmer om weer in de stemming te komen voor de eerste race van dit jaar.
Verstappen was het meest blij voor norris in Miami
Voor de rest maakt het toch niet uit, die gaan zich toch niet inleven in de echte F1
Precies. Het is een promotie gebeuren voor de F1. Het gaat om een verhaal vertellen en dat dat waarheid een beetje verdraaid doet er in dit geval niet zo toe. Een George die gediskalificieerd wordt gaat te diep om uit te leggen voor een leek. Een Max die teleurgesteld neergezet wordt is puur gedaan voor het creëren van drama. Ik maak mij er niet druk om. Het gaat erom om zieltjes te winnen die ook F1 gaan kijken. Voor de rest is het puur vermaak.Bvanham schreef op maandag 10 maart 2025 @ 12:52:
Zie het waar het voor bedoeld is, een teaser met mooie beelden, af en toe verrassende interviews met coureurs en een opwarmertje voor ons. Echte fans kennen de content al en de beelden.
Voor de rest maakt het toch niet uit, die gaan zich toch niet inleven in de echte F1
:strip_exif()/f/image/FTXeSzIiIDIt35QppIYzteCv.jpg?f=fotoalbum_large)
Er mist in dit seizoen zo onzettend veel;
- Het ongelofelijke debuut van Ollie Bearman in Jeddah
- Russells diskwalificatie in Spa
- De crash van Stroll in Q3 op Singapore
- Newey's Red Bull-saga en de ondertekening met Aston
- Franco Colapinto vervangt Logan Sargeant bij Williams halverwege het seizoen
Verder is het wel heel leuk om buiten de races een blik achter de schermen te krijgen, dat zie je namelijk anders nooit. En daar zie je ook weer nieuwe dingen die we nog niet wisten zoals; Sainz die niet op komt dagen voor het ondertekenen van zijn contract bij Williams.
Hij beweerde dat er zoveel materiaal is dat er wel eens een foutje insluipt ook al werd hem voorgehouden dat Leclerc in Monaco toch echt niet van start ging op de harde band. Aan de andere kant het is geen docu-serie maar amusement over de F1.
In het verleden was het nog wel leuke amusante tv, maar dit jaar... wat een aanfluiting.
Je mist zoveel punten dat ik ze niet eens ga proberen op te noemen.
Mijn vriendin vond het niet eens vervelend dat ik een Scifi serie ging kijken.... dat zegt hier in huis genoeg.
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
[ Voor 12% gewijzigd door Illegal_Alien op 14-03-2025 21:27 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik geloof het ook niet wat hij zegt maar dat had ik dan nog onder mijn reactie moeten zetten.Illegal_Alien schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 21:26:
Dat geloof ik net zo erg als DtS; Niet dus@Chocoball
Vroeger waren de achter de schermen beelden wel leuk maar heb weinig zin in nog 8 afleveringen zoals de 2e te bekijken. Eventuele spoilers graag maskeren voor anderen
Ik ben iemand die iets af moet kijken als ik ergens aan beginChocoball schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:00:
Even een vraag, Is het de moeite waard om seizoen 7 te bekijken? Na de 2e aflevering ben ik maar gestopt met kijken want ik kwam er amper doorheen.
Vroeger waren de achter de schermen beelden wel leuk maar heb weinig zin in nog 8 afleveringen zoals de 2e te bekijken. Eventuele spoilers graag maskeren voor anderen
Zo veel hollywood editing.
Hoop dat het volgend seizoen wat minder wordt dan dit jaar.
ik vond dit seizoen beetje matigjes. Van de strijd tussen Norris en Verstappen was eigenlijk niet veel te zien, de controverse met de inhaalacties, de straffen niet gezien. Het gaat vooral om de teams, bijv een aantal afleveringen vooral over McLaren vs RB en met name Zack vs Christian.Chocoball schreef op maandag 31 maart 2025 @ 19:00:
Even een vraag, Is het de moeite waard om seizoen 7 te bekijken? Na de 2e aflevering ben ik maar gestopt met kijken want ik kwam er amper doorheen.
Wat ik wel juist leuk vind is het kijkje achter de schermen bij de kleinere teams, bijv hoe Sainz naar Williams gaat.