2 afleveringen gezien, stoor me meteen aan de overdreven edit. Boordradio's dat de pace goed is als de race 5sec onderweg is.. Oud nieuws ik weet het, maar het blijft tenenkrommend. Ligt het aan mij of wordt Nyck lichtelijk onsympathiek neergezet (als praatjesmaker)? Dat beeld had ik sowieso al van hem dus prima.
Je blijft zelf anders ook hangenVroem Boem schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:44:
Enerzijds hartelijk gelachen om Hamilton, hoe die nog zo enorm in 2021 blijft hangen. Nog steeds blijven doen alsof iets hem ontnomen is terwijl iedereen met een grijntje objectiviteit weet dat hij zonder lucky escape Imola, Baku klapband Max (waarna brake magic blunder Lewis volgde) en daarop volgende nieuwe compounds die beter voor Merc werkten, Silverstone en Hongarije (eraf rammen Max door Mercedes boys) Hamilton al meerdere races voor het einde was uitgeschakeld voor WK.
Dus enerzijds gelachen, maar anderzijds is het toch wel treurig dat zo iemand zo in zijn eigen leugens gelooft en dit jaren na dato blijft spuien terwijl hij dondersgoed weet dat het olie op het vuur is van zijn fanbase die met die leugens in de hand allerlei zwaar grensoverschrijdend gedrag vertoont o.a op social media. Tot zover meneer 'no hate'.
Wel raar dat er door Netflix geen aflevering wordt besteed aan het historische seizoen van Max. Het is een beetje alsof je een documentaire maakt over wielrennen in 2023 en dan Jumbo weg laat. En dan wel 2 afleveringen over Alpine, een team dat echt 0,0 invloed op het seizoen heeft gehad.![]()
Begin inmiddels te vermoeden dat er ook een zekere afkeer onder de Netflix-mensen richting Max zit, heb het idee dat die enorm in het Lewis-kamp zitten, ook vanwege de docu die ze samen maken - wat iets anders is dan de film met Brad Pitt. Heb dat gevoel al een paar jaar als je ziet hoe Max zijn prestaties telkens worden weggemoffeld, Lewis wordt opgehemeld (2021 aflevering DtS over Silverstone was letterlijk omgekeerde wereld, werd Lewis als het slachtoffer gepresenteerd), en Red Bull elke misstap wordt uitvergroot (budget cap van €400.000 hele euro's, niks in F1 termen) terwijl hun prestaties afgelopen jaren (zo ongeveer elke race gewonnen) compleet genegeerd worden.
Tot slot: dacht dat ze zouden afstappen met het compleet uit context editen van stukken race? Russell heeft het zogenaamd al zwaar 200 meter na de start van het seizoen
[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 24-02-2024 14:06 ]
I served in a company of heroes.