✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het F1 seizoen gaat van de hak op de tak. Maar de DtS afleveringen zijn veelal losse verhaaltjes die focussen op 1 team / coureur / onderwerp. Dus ja, het is apart dat je de crash van Zhou een keer of 3 ziet. Maar dat komt dus omdat het één aflevering over Russell / Mercedes is, één aflevering over Sainz / Ferrari (en Sainz zijn eerste pole meteen uitloopt op een start crash en die nog eens van pole mag starten), en volgens mij dan nog een keer. Dus deze zaken zie je daarmee eigenlijk uit verschillende perspectieven.MikeyMan schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:40:
[...]
Viel mij ook op, en ik heb er pas drie gezien. Gaat een beetje van de hak op de tak daarmee.
Maar ik blijf er bij dat je DtS niet moet kijken voor de F1 of zo (Suzuka is gewoon een race, zonder rode vlag van 2 uur

Ze hoeven ook niet perse aan het woord te zijn maar je kan in ieder geval wel iets van een soort tribute maken ofzo? Een klein beetje aandacht? Alleen een Danke Seb? Weet ik veel, er is een hoop te verzinnen.dutchgio schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:40:
[...]
Kimi en Seb gingen met pensioen, bij Ricciardo konden ze een silly season show met Piastri/Gasly/Hulkenberg maken omdat hij nog wel op zoek was naar een stoeltje.
Daarnaast zullen Kimi en Seb ook wat minder zitten te wachten op Netflix, waar Ricciardo daar juist van geniet.
Nu zijn beiden eigenlijk zonder enige aandacht vertrokken, terwijl het beiden veel grotere coureurs zijn dan Danny Ric. Grappige vent hoor maar verder weinig bijzonders.
Ondertussen krijg je van Danny Ric wel een compleet overzicht van zijn carrière tot dusver

Van een show over de F1 mag je imo toch wel iets meer verwachten richting legendes van de sport.
Mee eens hoor. Tis gewoon licht vermaak voor een avondje bank hangenRobertMe schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:45:
[...]
Het F1 seizoen gaat van de hak op de tak. Maar de DtS afleveringen zijn veelal losse verhaaltjes die focussen op 1 team / coureur / onderwerp. Dus ja, het is apart dat je de crash van Zhou een keer of 3 ziet. Maar dat komt dus omdat het één aflevering over Russell / Mercedes is, één aflevering over Sainz / Ferrari (en Sainz zijn eerste pole meteen uitloopt op een start crash en die nog eens van pole mag starten), en volgens mij dan nog een keer. Dus deze zaken zie je daarmee eigenlijk uit verschillende perspectieven.
Maar ik blijf er bij dat je DtS niet moet kijken voor de F1 of zo (Suzuka is gewoon een race, zonder rode vlag van 2 uur). Het is voornamelijk een blik achter de schermen en wat achtergrond verhaaltjes.
De volgorde van de eerste afleveringen is wat uit balans, daardoor zie je inderdaad de crash van Zhou en de inhaalacties op Silverstone twee keer achter elkaar.MikeyMan schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:40:
[...]
Viel mij ook op, en ik heb er pas drie gezien. Gaat een beetje van de hak op de tak daarmee.
Dat je Mercedes volgt op Silverstone is logisch, maar dat is vervolgens ook de highlight van Sainz in de Ferrari aflevering die de race wint.
En Mick die eindelijk punten paktdutchgio schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:47:
[...]
De volgorde van de eerste afleveringen is wat uit balans, daardoor zie je inderdaad de crash van Zhou en de inhaalacties op Silverstone twee keer achter elkaar.
Dat je Mercedes volgt op Silverstone is logisch, maar dat is vervolgens ook de highlight van Sainz in de Ferrari aflevering die de race wint.
Same here. Heb ook t/m 5 gehad nu en kom er best moeilijk doorheen. De 2e en 3e keer Silverstone heb ik maar overgeslagen.Woudloper schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:03:
Moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat in dit vijfde seizoen ik tot aflevering 5 naar dezelfde circuits zit te kijken. Miami en Silverstone komen wel erg veel voorbij. Zo ook de crash van Zhou Guanyu. Lijkt maar alsof Netflix op een paar circuits is geweest om te filmen.
Waarom niet op chronologische volgorde? Nu gaat het echt alle kanten op!
En bij de crash van Zhou miste ik nog een Netflix kernexplosie ofzo
Je merkt al aan de aflevering van Yuki, als die niet presteert komende 5 races dat Ricciardo daar in zn auto zitJEightyFive schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:46:
[...]
Ze hoeven ook niet perse aan het woord te zijn maar je kan in ieder geval wel iets van een soort tribute maken ofzo? Een klein beetje aandacht? Alleen een Danke Seb? Weet ik veel, er is een hoop te verzinnen.
Nu zijn beiden eigenlijk zonder enige aandacht vertrokken, terwijl het beiden veel grotere coureurs zijn dan Danny Ric. Grappige vent hoor maar verder weinig bijzonders.
Ondertussen krijg je van Danny Ric wel een compleet overzicht van zijn carrière tot dusver![]()
Van een show over de F1 mag je imo toch wel iets meer verwachten richting legendes van de sport.
Verder vind ik niet dat Mercedes er echt goed vanaf komt. Toto heb ik altijd wel respect voor, maar komt er toch uit als slechte verliezer. Hamilton begon ik af en toe zelfs gewoon een beetje medelijden mee te krijgen. De combinatie van 'groot' en 'kampioen' zal ik in mijn hoofd niet snel maken. Hij lijkt ook een redelijk buitenbeentje en ineens 2 koppen kleiner nu hij niet iedere race domineert, maar als rijder kan ik hem zeker waarderen.
Daniel Ricciardo begon ik wel medelijden mee te krijgen. Ben nooit echt fan geweest van dat jolige karakter (zonder dat gespeeld grappige vind ik hem leuker), maar nu zie je ineens dat topsport hard is. Heb het gevoel een bijna-live burnout mee te maken terwijl je weinig medelijden hoeft te hebben met iemand die 25 miljoen per jaar verdiend, doet wat hij leuk vindt en gevolg is van zijn eigen vrije keuzes. Zal hem niet snel missen i.t.t. bijvoorbeeld Vettel of straks Alonso.
Had ook stiekem toch wat meer inkijkjes verwacht in al het gezeik achter de schermen over porpoising gezien alle belangen en hoe lang het geduurt heeft. Ook over het gedoe met Piastri, ze zijn toch ook voor Piastri langs het "Contract Recognition Board" geweest om het contract al dan niet af te laten keuren? Daar is geen woord over gezegd in DtS, enkel over een mogelijke rechtszaak tegen Piastri zelf (die niet doorgegaan is).
Al met al vond ik dit een mager DtS seizoen gezien de vele dingen die totaal niet aan bod gekomen zijn maar wel een grote rol speelden.
Het ongeluk van Grosjean wisten ze tot 6,5 minuut op te rekken maar elke keer als ik het zie maakt het indruk op mij.Ypuh schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:57:
Van Zhou was toch ook gewoon een bijzondere crash? Net als die van Grosjean toen.
Helemaal mee eens. Dat de F1 zich voor dit soort 'documentaires' leent is eigenlijk wel triest en ik krijg steeds meer begrip voor Max z'n standpunt en hoop dat ie snel weer stopt. Ik merk dat ik ook steeds vaker wat skip en dingen oversla.Hatsjoe schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:17:
Wat ik bijzonder vind van DtS dat vol op de drama afgaat is dat er helemaal niks te zien is geweest over de rare manier van de 2e WDC van Max waarbij iedereen in de war was over de puntentelling. Lijkt er dan toch op dat ze geen volledige carte blanche hebben en de FIA/FOM toch een vinger in de pap heeft over wat er wel en niet uitgezonden mag worden...
Had ook stiekem toch wat meer inkijkjes verwacht in al het gezeik achter de schermen over porpoising gezien alle belangen en hoe lang het geduurt heeft. Ook over het gedoe met Piastri, ze zijn toch ook voor Piastri langs het "Contract Recognition Board" geweest om het contract al dan niet af te laten keuren? Daar is geen woord over gezegd in DtS, enkel over een mogelijke rechtszaak tegen Piastri zelf (die niet doorgegaan is).
Al met al vond ik dit een mager DtS seizoen gezien de vele dingen die totaal niet aan bod gekomen zijn maar wel een grote rol speelden.
Dat de populariteit van de F1 verviervoudigd is door D2S is niet triest te noemen. Een betere zet dan meewerken kon de FOM/Liberty niet doen.D-Ed schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:39:
[...]
Dat de F1 zich voor dit soort 'documentaires' leent is eigenlijk wel triest
Het klopt deels wel maar heeft DtS het alleenrecht op die vernieuwde populariteit? Volgens mij is er ook een andere factor de F1 in gekomen die er voor zorgt dat meer mensen kijken namelijk..Erazzzer schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:50:
[...]
Dat de populariteit van de F1 verviervoudigd is door D2S is niet triest te noemen. Een betere zet dan meewerken kon de FOM/Liberty niet doen.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Het is best vermakelijk om naar te kijken maar een echt goed beeld geeft het vind ik, ook in seizoen 5, nog niet van de F1.
Wat ik echt mistte.
Het geblunder rond het ontwerp van Mercedes.
De aanpassingen die de FIA daarop deed ten gunste van de twee meest zeurende teams (McL en MB) wederom midway seizoen de regels aanpassen ten gunste van een team.
Het afscheid van Vettel kwam er echt niet uit. Een grootheid die afscheid neemt, dat had best wat beter belicht mogen worden
De interne strijd tussen verstappen en Perez kwam niet heel duidelijk uit de verf, alleen dat Perez het moeilijk had
En zo zijn er nog veel meer zaken ..
[ Voor 5% gewijzigd door Bvanham op 27-02-2023 11:16 ]
Ik denk niet dat die andere factor (Verstappen bedoel je?D-Ed schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:54:
[...]
Het klopt deels wel maar heeft DtS het alleenrecht op die vernieuwde populariteit? Volgens mij is er ook een andere factor de F1 in gekomen die er voor zorgt dat meer mensen kijken namelijk..
Wellicht niet in Amerika alleen maar ik kan me nog berichten herinneren vanaf het moment dat Verstappen in de F1 kwam de kaartverkoop van tickets van GP’s ook omhoog ging en hij de F1 wereld op z’n kop zette (positieve pers en in de F1 wereld). Maar natuurlijk is een Netflix een belangrijke factor maar (IMHO) zeker niet alleen..RobertMe schreef op maandag 27 februari 2023 @ 12:42:
[...]
Ik denk niet dat die andere factor (Verstappen bedoel je?) veel bijdraagt aan de populariteit van F1 in Amerika. Terwijl op basis van DtS Patrick O'Ward (IndyCar coureur die ook onder contract van McLaren F1 staat) ineens van oud klasgenoten vragen over (zijn kansen in) F1 krijgt, terwijl IndyCar die oud klasgenoten niet interesseert.
Edit: wellicht een gelukkige samenloop van omstandigheden
[ Voor 3% gewijzigd door D-Ed op 27-02-2023 13:41 ]
Dat Verstappen heeft bijgedragen aan de populariteit valt zekee niet te ontkennen. Anders keek ik zelf ook niet, nadat ik het vroeger ook wat gevolgd heb ten tijden van Michael Schumacher en Jos Verstappen. V.w.b. het tradionelere kijkpubliek liet Verstappen weer een frisse wind waaien en zorgde voor wat opschudding. Daardoor zullen denk ik kijkers die gestopt waren omdat het een snoozefest geworden was zijn teruggekeerd. Daarnaast heeft het hier in NL natuurlijk jaren achter een betaalzender gezeten en heeft Ziggo het in 2016 op een "open" kanaal gezet. Maar de Amerikanen zullen naar mijn idee dan weer niet zijn gaan kijken door Verstappen, maar echt door het "showbizz" gehalte van DtS.D-Ed schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:40:
[...]
Wellicht niet in Amerika alleen maar ik kan me nog berichten herinneren vanaf het moment dat Verstappen in de F1 kwam de kaartverkoop van tickets van GP’s ook omhoog ging en hij de F1 wereld op z’n kop zette (positieve pers en in de F1 wereld). Maar natuurlijk is een Netflix een belangrijke factor maar (IMHO) zeker niet alleen..
Edit: wellicht een gelukkige samenloop van omstandigheden
Yep sluit ik mij bij aan.. En een beetje dezelfde F1 beleving gehad vwb verloop zo te zien (hoewel niet altijd even fanatiek zoals de laatste zeven jaar...).RobertMe schreef op maandag 27 februari 2023 @ 13:52:
[...]
Dat Verstappen heeft bijgedragen aan de populariteit valt zekee niet te ontkennen. Anders keek ik zelf ook niet, nadat ik het vroeger ook wat gevolgd heb ten tijden van Michael Schumacher en Jos Verstappen. V.w.b. het tradionelere kijkpubliek liet Verstappen weer een frisse wind waaien en zorgde voor wat opschudding. Daardoor zullen denk ik kijkers die gestopt waren omdat het een snoozefest geworden was zijn teruggekeerd. Daarnaast heeft het hier in NL natuurlijk jaren achter een betaalzender gezeten en heeft Ziggo het in 2016 op een "open" kanaal gezet. Maar de Amerikanen zullen naar mijn idee dan weer niet zijn gaan kijken door Verstappen, maar echt door het "showbizz" gehalte van DtS.
Een episode vol met Mercedes-tranen, altijd leuk.
Singapore,

etc. etc. geweldig zo fake als het is, ik heb genoten.
erutangiS
Ik had ergens nog gehoopt op een iets dramatische concurrentiestrijd met Latifi. Maar die heb ik niet langs zien komen. Stroll ook niet, behalve dan zijn crash met Alonso.
Ook Ocon, Norris, Bottas en Albon maar weinig gezien.
Wat ik wel minder vond waren al die "spoilers" aan het eind van een aflevering.
Ene kant te begijpen dat je daardoor wat meer beelden kan laten zien. Maar aan de andere kant neemt het wel direct de spanning weg voor een volgende aflevering.
Waarom niet de aflevering van Magnussen laten eindigen met een crash van Schumacher om de keerzijde van Haas te laten zien?
let the past be the past.
Sure, here's a possible storyline for the next season of Drive to Survive:
Episode 1: The New Challengers
As the new season begins, all eyes are on the rookies as they join the grid for the first time. We follow the journeys of Yuki Tsunoda, Mick Schumacher, Nikita Mazepin, and Callum Ilott as they prepare for their debut races.
Episode 2: The Battle for Supremacy
Lewis Hamilton and Max Verstappen continue their epic rivalry as they fight for the championship. But with the rest of the field closing in, every race is a battle for supremacy.
Episode 3: The Teammates' Dilemma
As the season progresses, tensions rise within teams as the fight for the championship heats up. We take a closer look at the relationships between teammates, such as Sergio Perez and Max Verstappen at Red Bull and Valtteri Bottas and Lewis Hamilton at Mercedes.
Episode 4: The Rise of the Midfield
With the top two teams dominating, the midfield battle becomes even more intense. We focus on the stories of drivers such as Pierre Gasly, Charles Leclerc, and Fernando Alonso as they fight for points and podiums.
Episode 5: The Great American Hope
Haas driver and American hopeful, Logan Sargeant, aims to become the first American driver to win a race since Mario Andretti. We follow his journey as he faces the challenges of being a rookie on a struggling team.
Episode 6: The Struggle for Survival
As the season enters its second half, some teams begin to struggle to stay afloat. We look at the difficulties faced by teams like Williams and Alfa Romeo, who are fighting to remain in the sport.
Episode 7: The Game Changers
In a season full of surprises, some races prove to be true game-changers. We focus on the races that shook up the championship battle and changed the course of the season.
Episode 8: The Last Chance
As the season draws to a close, the pressure is on for drivers to secure their seats for the following year. We follow the stories of drivers who are fighting for their last chance to stay in Formula 1.
Episode 9: The Showdown
The championship battle comes down to the wire as Hamilton and Verstappen head to the final race of the season with only a few points separating them. We witness the drama and tension of the championship-deciding race.
Episode 10: The Champions
We look back at the highlights of the season and celebrate the champions of the year. From the drivers to the teams, we reflect on the triumphs and challenges of the season and look forward to the next chapter of Formula 1.
Het vliegt alle kanten op, er zit geen lijn in. Niet. Om. Aan. Te. Zien

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 27-02-2023 20:43 ]
Nogmaals, er zit wel een lijn in. Alleen is die lijn niet het F1 seizoen. Het zijn eigenlijk 10 losse verhaaltjes die zich in F1 in 2022 hebben afgespeeld die elke 10 een eigen aflevering gekregen hebben. De rode draad zijn dus de background stories, niet het F1 seizoen met 22 races. De serie heet ook "Drive to Survive", en niet "F1 2022". Dus krijg je verhaaltjes over "rijden om in F1 te rijden en te blijven" en niet een jaarverslag van race tot race. Dat laatste is wel iets dat F1TV doet / gedaan heeft ("Year in review" serie).FastFred schreef op maandag 27 februari 2023 @ 20:42:
Ik heb even een poging gedaan het te kijken maar.... Een boel spanning opbouwen in aflevering 1, dan de Bahrain race in aflevering 1, dan pre-season testing in aflevering 2 en dan Imola (4), Spanje (6), Monaco (7) en Baku (8 ) er even snel door jassen, gevolgd door Silverstone (10) met Zhou's crash. Dan in aflevering 3 ineens terug naar race 5 (Miami) en vervolgens wéér Silverstone (10).
Dit is niet te volgen voor iemand die graag meer te weten wil komen over F1. Overigens ook niet voor iemand zoals ik die F1 wel volgt en iedere race live kijkt.
En gezien de reacties hier ben ik niet de enige.
[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 27-02-2023 21:33 ]
Zoals ik al zei; ik had dan wel iets over Latifi verwacht.RobertMe schreef op maandag 27 februari 2023 @ 21:17:
[...]
Nogmaals, er zit wel een lijn in. Alleen is die lijn niet het F1 seizoen. Het zijn eigenlijk 10 losse verhaaltjes die zich in F1 in 2022 hebben afgespeeld die elke 10 een eigen aflevering gekregen hebben. De rode draad zijn dus de background stories, niet het F1 seizoen met 22 races. De serie heet ook "Drive to Survive", en niet "F1 2022". Dus krijg je verhaaltjes over "rijden om in F1 te rijden en te blijven" en niet een jaarverslag van race tot race.
Of hadden ze al door dat hij de GOAT was en rustig met pensioen ging.
En dus niet werd "verslagen door een invaller" die daardoor zijn stoeltje heeft verdiend.

Als je niets weet van F1 vind je de serie wel leuk (als ik mijn partner moet geloven die half meekijkt naar de races)
Maar er is veel mooie info gemist en teveel zaken herhaalt. de crashes van Mick en zhou zijn inmiddels wel 20 keer in beeld geweest.
Volgend jaar weer een kans
Je zat er bijna zo in dan ik 😏 Ik heb de eerste aflevering van seizoen 1 bekeken en daar kwam zo'n berg onzin in voorbij (niet werkelijk gebeurd), dat ik het daarbij verder maar gelaten heb tot dit laatste seizoen. Mijn oudste dochter stelde nu voor om seizoen 5 maar eens te gaan bekijken en ik kan niet anders concluderen dan dat het niet aan mij is besteed.FirePuma142 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 10:58:
Ik heb de eerste twee afleveringen gekeken, maar de rest heb ik doorgeskipt of helemaal overgeslagen. Na seizoen 1 was dit weer het eerste seizoen waar ik aan begon, maar ik laat het voortaan weer links liggen.
Geen disrespect voor de liefhebbers van deze reeks hoor, maar in mijn beleving staat het simpelweg te ver weg van de chronologische volgorde zoals dat in mijn hoofd zit. Het enige wat voor mij opgeklopt mag zijn is slagroom en volle melk 😉
Ik laat het maar weer voor wat het is....
Testing, one, two ...

Günther Steiner heeft wel z'n roeping gevonden hoor, wat een clown blijft 'ie.
[ Voor 6% gewijzigd door CodeCaster op 01-03-2023 10:35 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf
Ik denk dat je met de verkeerde verwachting bent gaan kijken. Iedere aflevering heeft een ander team inde hoofdrol. Dat is ook te zien aan de intro van welk team de auto een pitstop maakt.FastFred schreef op maandag 27 februari 2023 @ 20:42:
Ik heb even een poging gedaan het te kijken maar.... Een boel spanning opbouwen in aflevering 1, dan de Bahrain race in aflevering 1, dan pre-season testing in aflevering 2 en dan Imola (4), Spanje (6), Monaco (7) en Baku (8 ) er even snel door jassen, gevolgd door Silverstone (10) met Zhou's crash. Dan in aflevering 3 ineens terug naar race 5 (Miami) en vervolgens wéér Silverstone (10).
Er is gefilmd vanuit het perspectief vanuit het team, dus ja dat kan over meerdere races zijn en niet alles is in chronologische volgorde.
Zo was de crash van Zhou eerst vanuit het perspectief vanuit een team en de aflevering erop vanuit een ander team. Het is dus niet Aflevering 1 => Race 1 en 2, Aflevering 2 => Race 3 en 4 enz..
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Yep, zoals ik al in een andere thread zei…_jero_813 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:26:
Haha wat laat Netflix zich weer kennen in aflevering 10 zeg. Hamilton die bij Sainz weer de chicane afsnijdt en teruggefloten wordt door de FIA dit keer maar dat wordt vakkundig niet laten horen. Wel dat Sainz Hamilton inhaalt daarna maar dat was omdat het moest. Ook de reactie van Sainz dat Lewis dit vorig jaar ook deed wordt vakkundig 'gemist'.
Bovendien kunnen de Netflix producers volgens mij al het commentaar gebruiken dat ze nodig achten in hun DTS serie.. En tja, later dit jaar gaat Brad Pitt nog een F1 film opnemen waar Hamilton ook wat geld in stopt dus ga er maar vanuit dat Hamilton dit seizoen met fluwelen handschoentjes wordt aangepakt door alle 'journalisten'
Haha ik snap hem nu ik alles heb gezien

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die regel geldt een beetje maar niet bij elke aflevering. Aflevering 9 bijvoorbeeld zie je Alfa Romeo als intro maar die komt niet voor in die aflevering. Zelfde geldt voor de auto van Red Bull.Gekkenhuis schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:41:
[...]
Ik denk dat je met de verkeerde verwachting bent gaan kijken. Iedere aflevering heeft een ander team inde hoofdrol. Dat is ook te zien aan de intro van welk team de auto een pitstop maakt.
Er is gefilmd vanuit het perspectief vanuit het team, dus ja dat kan over meerdere races zijn en niet alles is in chronologische volgorde.
Zo was de crash van Zhou eerst vanuit het perspectief vanuit een team en de aflevering erop vanuit een ander team. Het is dus niet Aflevering 1 => Race 1 en 2, Aflevering 2 => Race 3 en 4 enz..
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ben het helemaal met je eens, en veel andere ook. Vond het wel vreemd dat Ricciardo die zo goed als niets gepresteerd heeft in de F1 (zeker de laatste jaren) een stuk belangrijker was voor ze.G_Dragon schreef op vrijdag 3 maart 2023 @ 08:32:
Ik had graag meer aandacht gezien voor het afscheid van Vettel in Drive To Survive..
De vertwijfeling van Mercedes en hun groei naar het succes (voor het gemak laten ze Max en RB uit de reeks en maken Lewis de kampioen of ze nemen de wederopstanding van Perez mee en de genadeloze strijd naar de top. De groei van Mclaren, Albon zijn eenzame strijd van achter uit het veld naar voren toe, de enorm succesvolle strategisten van Ferrari. Je komt een heel eind hoor als je maar genoeg Fanta drinktBiaggioLuciano schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 16:02:
Benieuwd hoe ze hier 10 afleveringen uit gaan krijgen. Ik denk sowieso Las Vegas, Sainz Singapore overwinning, Aston Martin en hun val, en de overige 7 allemaal Max?
Vergeet het 11e team niet.Bvanham schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 16:20:
[...]
De vertwijfeling van Mercedes en hun groei naar het succes (voor het gemak laten ze Max en RB uit de reeks en maken Lewis de kampioen of ze nemen de wederopstanding van Perez mee en de genadeloze strijd naar de top. De groei van Mclaren, Albon zijn eenzame strijd van achter uit het veld naar voren toe, de enorm succesvolle strategisten van Ferrari. Je komt een heel eind hoor als je maar genoeg Fanta drinkt
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Die zijn meer een concurrent voor Netflix dus verwacht niet dat er veel aandacht aan geschonken wordt, hoogstens.smalend dat de beelden waardeloos zijn geworden door de stakingen
En de strijd om het stoeltje van Perez. En die van AT.
Het vorige seizoen eindigde met de introductie van Nyck de Vries en een afscheid van Ricciardo.
Kunnen ze gelijk beginnen met: "guess who's back!"
Krijgt hun favoriete coureur weer tijd op het scherm.
[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 20-02-2024 16:47 ]

Ik ook! Alleen ik kan hem pas Zondag gaan bingen en weet niet of ik er in een keer doorheen wilRicmaniac schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 23:28:
Zin inlekker bingen dit weekend en dan klaar voor volgende week
Of gasly vs oconIllegal_Alien schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 08:17:
Welke civil war zouden ze bedoelen? Alpine?
Yup: Alpine’s Esteban Ocon and Pierre Gasly have been competing since childhood. Can they overcome their rivalry now that they’re on the same team?
Ik ben benieuwd hoeveel de Writers Strike invloed heeft gehad op dit seizoen
Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net
Is ongeveer hetzelfde
Volgens komt er ook nog een special over t ontslag van de teambaas.
episode 10 zou Hamilton de move al verteld hebben aan Netfilx?
[ Voor 13% gewijzigd door alki op 22-02-2024 10:43 ]
Of gaat het enkel om Alpine.
Zal wel over de strijd om p2 in het kampioenschap voor constructeurs zijn.alki schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 10:41:
[...]
episode 10 zou Hamilton de move al verteld hebben aan Netfilx?
Ik lees nergens Verstappen of RedBull, alsof die afgelopen jaar onzichtbaar waren...alki schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:02:
Helaas weinig verstappen
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
De struggles van Perez dan hahaBartske schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:06:
Waarom helaas? Dan hadden ze wel behoorlijk in de grabbelton met fictieve verhaallijnen moeten duiken, aangezien hij niet echt een 'interessant' seizoen als in veel drama heeft gekend.
Hoe t is om vermorzeld te worden
Als er zoveel verdraaid wordt of verkeerd voorgesteld, zoals veel mensen aan hebben gegeven, snap ik überhaupt niet waarom deze serie in Nederland zo populair is. Wel dat Verstappen er niet aan mee wil werken.hoevenpe schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:07:
[...]
Ik lees nergens Verstappen of RedBull, alsof die afgelopen jaar onzichtbaar waren...
Ik zelf heb overigens nog nooit een aflevering gezien en ik heb niet het idee dat ik wat mis. Heb de indruk dat het vooral voor de Amerikaanse markt gemaakt wordt.
De beelden zijn natuurlijk wel echt. Waarbij je soms ook gewoon echt wat leuke beelden krijgt. Zoals vorig seizoen jankende Toto bij een team principle meeting met FIA & FOM over porpoising. Waarbij Horner zegt van "fix your damn car" en na de meeting, die op vrijdag tussen FPs was(?) Steiner nog loopt te trollen met "Let's go porpoising".dawg schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:42:
[...]
Als er zoveel verdraaid wordt of verkeerd voorgesteld, zoals veel mensen aan hebben gegeven, snap ik überhaupt niet waarom deze serie in Nederland zo populair is. Wel dat Verstappen er niet aan mee wil werken.
Ik zelf heb overigens nog nooit een aflevering gezien en ik heb niet het idee dat ik wat mis. Heb de indruk dat het vooral voor de Amerikaanse markt gemaakt wordt.
Of bv Zhou zijn crash in 4K met (meer) camerabeelden en in slomo.
Maar voor het (gemaakte) verhaal moet je het zeker niet kijken.
Slechte verhaallijnen, mooie beelden van het afgelopen F1 jaar en Gunther Steiner die vloekt.dawg schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:42:
Als er zoveel verdraaid wordt of verkeerd voorgesteld, zoals veel mensen aan hebben gegeven, snap ik überhaupt niet waarom deze serie in Nederland zo populair is.
Combineer met een biertje en chips en je hebt een leuke avond...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

/edit: haha wat is dat voor James Bond / Succession scène met Stroll.
[ Voor 54% gewijzigd door Rivanov op 23-02-2024 11:59 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het is dan ook vooral voor de Amerikaanse markt gemaakt. De Formule 1 moest daar een succes worden en dat is ze dan ook aardig gelukt.dawg schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 16:42:
[...]
Als er zoveel verdraaid wordt of verkeerd voorgesteld, zoals veel mensen aan hebben gegeven, snap ik überhaupt niet waarom deze serie in Nederland zo populair is. Wel dat Verstappen er niet aan mee wil werken.
Ik vind de serie vooral vermakelijk omdat ze net wat andere beelden tonen dan wij tijden een race te zien krijgen. De beeldkwaliteit is natuurlijk ook veel hoger dan wij tijdens een race voorgeschoteld krijgen. Dus als je F1 in 4K wil zien dan moet je dus D2S kijken.
"When you grow up your heart dies"
Gelijk extra zin in volgende week!
HAHAHA ik dacht exact precies hetzelfde. dit word de meme van dit seizoen.
Dus enerzijds gelachen, maar anderzijds is het toch wel treurig dat zo iemand zo in zijn eigen leugens gelooft en dit jaren na dato blijft spuien terwijl hij dondersgoed weet dat het olie op het vuur is van zijn fanbase die met die leugens in de hand allerlei zwaar grensoverschrijdend gedrag vertoont o.a op social media. Tot zover meneer 'no hate'.
Wel raar dat er door Netflix geen aflevering wordt besteed aan het historische seizoen van Max. Het is een beetje alsof je een documentaire maakt over wielrennen in 2023 en dan Jumbo weg laat. En dan wel 2 afleveringen over Alpine, een team dat echt 0,0 invloed op het seizoen heeft gehad.
Begin inmiddels te vermoeden dat er ook een zekere afkeer onder de Netflix-mensen richting Max zit, heb het idee dat die enorm in het Lewis-kamp zitten, ook vanwege de docu die ze samen maken - wat iets anders is dan de film met Brad Pitt. Heb dat gevoel al een paar jaar als je ziet hoe Max zijn prestaties telkens worden weggemoffeld, Lewis wordt opgehemeld (2021 aflevering DtS over Silverstone was letterlijk omgekeerde wereld, werd Lewis als het slachtoffer gepresenteerd), en Red Bull elke misstap wordt uitvergroot (budget cap van €400.000 hele euro's, niks in F1 termen) terwijl hun prestaties afgelopen jaren (zo ongeveer elke race gewonnen) compleet genegeerd worden.
Tot slot: dacht dat ze zouden afstappen met het compleet uit context editen van stukken race? Russell heeft het zogenaamd al zwaar 200 meter na de start van het seizoen

[ Voor 40% gewijzigd door Vroem Boem op 26-02-2024 18:43 ]
Blijf het apart vinden dat Liam Lawson geen stoeltje heeft. Fred Vasseur is wel een leuke vent, je ziet wel dat hij 1x echt pisnijdig is.
[ Voor 29% gewijzigd door makooy op 23-02-2024 22:49 ]
Dat is eerder andersom. Max heeft niets met DTS en blijft er liever vandaan.Vroem Boem schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:44:
Enerzijds hartelijk gelachen om Hamilton, hoe die nog zo enorm in 2021 blijft hangen. Nog steeds blijven doen alsof iets hem ontnomen is terwijl iedereen met een grijntje objectiviteit weet dat hij zonder lucky escape Imola, Baku klapband Max (waarna brake magic blunder Lewis volgde) en daarop volgende nieuwe compounds die beter voor Merc werkten, Silverstone en Hongarije (eraf rammen Max door Mercedes boys) Hamilton al meerdere races voor het einde was uitgeschakeld voor WK.
Dus enerzijds gelachen, maar anderzijds is het toch wel treurig dat zo iemand zo in zijn eigen leugens gelooft en dit jaren na dato blijft spuien terwijl hij dondersgoed weet dat het olie op het vuur is van zijn fanbase die met die leugens in de hand allerlei zwaar grensoverschrijdend gedrag vertoont o.a op social media. Tot zover meneer 'no hate'.
Wel raar dat er door Netflix geen aflevering wordt besteed aan het historische seizoen van Max. Het is een beetje alsof je een documentaire maakt over wielrennen in 2023 en dan Jumbo weg laat. En dan wel 2 afleveringen over Alpine, een team dat echt 0,0 invloed op het seizoen heeft gehad.![]()
Begin inmiddels te vermoeden dat er ook een zekere afkeer onder de Netflix-mensen richting Max zit, heb het idee dat die enorm in het Lewis-kamp zitten, ook vanwege de docu die ze samen maken - wat iets anders is dan de film met Brad Pitt. Heb dat gevoel al een paar jaar als je ziet hoe Max zijn prestaties telkens worden weggemoffeld, Lewis wordt opgehemeld (2021 aflevering DtS over Silverstone was letterlijk omgekeerde wereld, werd Lewis als het slachtoffer gepresenteerd), en Red Bull elke misstap wordt uitvergroot (budget cap van €400.000 hele euro's, niks in F1 termen) terwijl hun prestaties afgelopen jaren (zo ongeveer elke race gewonnen) compleet genegeerd worden.
Tot slot: dacht dat ze zouden afstappen met het compleet uit context editen van stukken race? Russell heeft het zogenaamd al zwaar 200 meter na de start van het seizoen
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ze hebben wel vaker bijzondere keuzes, en als ik de lijst met afleveringen van dit jaar zie, heb ik eigenlijk de behoefte niet om te kijken. 2 afleveringen Alpine, 2 afleveringen AT, een aflevering over het contract van Hamilton die op basis van de omschrijving eigenlijk al achterhaald is door de aankondiging dat hij naar Ferrari overstapt, het voelt als een net-niet seizoen.Vroem Boem schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:44:
Wel raar dat er door Netflix geen aflevering wordt besteed aan het historische seizoen van Max. Het is een beetje alsof je een documentaire maakt over wielrennen in 2023 en dan Jumbo weg laat. En dan wel 2 afleveringen over Alpine, een team dat echt 0,0 invloed op het seizoen heeft gehad.
De eerste seizoenen waren nog wel aardig, maar de soms bizarre beslissingen van verhaallijnen zorgen dat ik dit seizoen oversla. De reeks over seizoen 2020 met de crash van Grosjean, dat had een uitstekende laatste aflevering kunnen zijn van dat seizoen, maar in plaats daarvan mocht Hamilton de laatste halve aflevering een monoloog afsteken over hoe zwaar hij het wel niet heeft gehad en BLM, vorig jaar beetje hetzelfde dat er gewoon gigantisch veel tijd werd besteed aan het vertrek van Ricciardo (wat dus voor een half jaar was) terwijl er ook een viervoudig WDC de sport verlaat waar geen woord aan wordt besteed. Op zulke momenten gaat het voor mijn gevoel niet meer om de sport, maar om wat poppetjes.
Hij rijdt in een Mercedes, dat is ook heel zwaarTot slot: dacht dat ze zouden afstappen met het compleet uit context editen van stukken race? Russell heeft het zogenaamd al zwaar 200 meter na de start van het seizoen
Vroem Boem schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:44:
(budget cap van €400.000 hele euro's, niks in F1 termen)
Die overtreding was een paar ton hoger en was daarmee ergens in het miljoen. Áls Red Bull het een en ander had verrekend met de belasting / een terugvordering had gedaan bij de belastingdienst, dán was de overschrijding 400k geweest. Maar dat had Red Bull niet gedaan. En dat was ook nog eens eigen schuld dikke bult. Want over het 2020 seizoen hadden ze al een proef run kunnen doen bij de FIA. Maar Red Bull had daar, als een van de weinige teams?, niet voor gekozen. Hadden ze dat wel gedaan dan was toen al gebleken dat ze dat trucje niet hadden toegepast, hadden ze het over 2021 wel gedaan, en was de overschrijding dan maar 400k geweest. Maar gezien ze het trucje niet hadden toegepast was de overschrijding meen ik 1,2M?
RobertMe schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 23:43:
[...]
offtopic:
Die overtreding was een paar ton hoger en was daarmee ergens in het miljoen. Áls Red Bull het een en ander had verrekend met de belasting / een terugvordering had gedaan bij de belastingdienst, dán was de overschrijding 400k geweest. Maar dat had Red Bull niet gedaan. En dat was ook nog eens eigen schuld dikke bult. Want over het 2020 seizoen hadden ze al een proef run kunnen doen bij de FIA. Maar Red Bull had daar, als een van de weinige teams?, niet voor gekozen. Hadden ze dat wel gedaan dan was toen al gebleken dat ze dat trucje niet hadden toegepast, hadden ze het over 2021 wel gedaan, en was de overschrijding dan maar 400k geweest. Maar gezien ze het trucje niet hadden toegepast was de overschrijding meen ik 1,2M?
Enigzins, de FIA gaf zelf al aan dat dit simpelweg een administratieve fout was en dus geen 'teveel uitgeven'. Het 'teveel uitgeven' was 400k. Het is een WK auto's maken (dus de 400k is relevant maar drop in the ocean), niet WK boekhouden (dan was de administratieve fout relevant geweest)
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vroem Boem schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 01:48:
[...]
offtopic:
Enigzins, de FIA gaf zelf al aan dat dit simpelweg een administratieve fout was en dus geen 'teveel uitgeven'. Het 'teveel uitgeven' was 400k. Het is een WK auto's maken (dus de 400k is relevant maar drop in the ocean), niet WK boekhouden (dan was de administratieve fout relevant geweest)
IIRC was de straf toch voor de daadwerkelijke overschrijding (van het miljoen) en niet na de fictieve belastingaftrek. Dus wat de FIA er dan verder over zegt maakt niks uit. Als RBR een straf krijgt voor de overschrijding van 1,xM kun je moeilijk zeggen dat ze er maar 400k boven zaten. Als dat namelijk het geval was dan had de FIA ook wel een straf gegeven die hoort bij 400k.
De serie heet Drive to Survive. Met twee vingers in de neus kampioen worden is niet een een struggle or survival zeg maar. Zelfs de probleempjes van Perez zijn relatief gezien klein bier. Denk niet dat het met antipathie te maken heeft, maar een bewuste keuze om juist die kant van F1 te belichten.Vroem Boem schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:44:
Wel raar dat er door Netflix geen aflevering wordt besteed aan het historische seizoen van Max. Het is een beetje alsof je een documentaire maakt over wielrennen in 2023 en dan Jumbo weg laat.
Ik heb daar wat minder moeite mee. Ik kijk bv. ook veel liever 'Sunderland till I' die of 'Last Chance U' dan al die kleedkamerdocu' s over de superteams die geblindoekt nog bijna alles winnen. Juist die existentiele crisis bij slechtlopende teams/atleten en de strijd om aan te klampen bij de grootheden is boeiend. De succesverhalen met klatergoud en champagnefonteinen laten ze maar zien op management seminars
Ik denk toch dat die exit F1 was als die zich vorig jaar niet bij elkaar had geraapt (en Ricciardo niet meteen zijn duim had gebroken). Perez was immers al met 1 been de deur uit gestapt in 2020. Als Red Bull hem niet had opgepikt voor 2021 wist intussen niemand meer wie Perez was. En als die vorig jaar door Red Bull ontslagen was (mid season of nu voor 2024) denk ik dat dat ook wel einde carriere was. Anders had iemand hem al eerder opgepikt voor 2021.Oilslick schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:28:
Zelfs de probleempjes van Perez zijn relatief gezien klein bier.
Je blijft zelf anders ook hangenVroem Boem schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 22:44:
Enerzijds hartelijk gelachen om Hamilton, hoe die nog zo enorm in 2021 blijft hangen. Nog steeds blijven doen alsof iets hem ontnomen is terwijl iedereen met een grijntje objectiviteit weet dat hij zonder lucky escape Imola, Baku klapband Max (waarna brake magic blunder Lewis volgde) en daarop volgende nieuwe compounds die beter voor Merc werkten, Silverstone en Hongarije (eraf rammen Max door Mercedes boys) Hamilton al meerdere races voor het einde was uitgeschakeld voor WK.
Wel raar dat er door Netflix geen aflevering wordt besteed aan het historische seizoen van Max. Het is een beetje alsof je een documentaire maakt over wielrennen in 2023 en dan Jumbo weg laat. En dan wel 2 afleveringen over Alpine, een team dat echt 0,0 invloed op het seizoen heeft gehad.![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 24-02-2024 14:06 ]
I served in a company of heroes.
Daarom spoel ik de racebeelden altijd door.Vuvuzela schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:05:
2 afleveringen gezien, stoor me meteen aan de overdreven edit. Boordradio's dat de pace goed is als de race 5sec onderweg is.. Oud nieuws ik weet het, maar het blijft tenenkrommend. Ligt het aan mij of wordt Nyck lichtelijk onsympathiek neergezet (als praatjesmaker)? Dat beeld had ik sowieso al van hem dus prima.
[...]
Je blijft zelf anders ook hangen

RobertMe schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 08:09:
[...]
offtopic:
IIRC was de straf toch voor de daadwerkelijke overschrijding (van het miljoen) en niet na de fictieve belastingaftrek. Dus wat de FIA er dan verder over zegt maakt niks uit. Als RBR een straf krijgt voor de overschrijding van 1,xM kun je moeilijk zeggen dat ze er maar 400k boven zaten. Als dat namelijk het geval was dan had de FIA ook wel een straf gegeven die hoort bij 400k.
in de uitleg stond dat ze bij de strafmaat rekening hielden met het feit dat het deel boven de 400k geen daadwerkelijke overspend was. DM me even als je er meer over wilt hebben anders staat het straks hier vol met grijze tekst
[ Voor 7% gewijzigd door Vroem Boem op 24-02-2024 18:28 ]
Ik ben niet degene die een Netflix docu heeft, honderden miljoenen op de bank, droombaan, 7 jaar lang dominante auto en zichzelf telkens als slachtoffer afschildert over een gebeurtenis die sowieso nooit had plaatsgevonden zonder veel geluk aan zijn kant met diezelfde FIA (bij fair verloop seizoen was hij meerdere races eerder uitgeschakeld voor WK)Vuvuzela schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:05:
2 afleveringen gezien, stoor me meteen aan de overdreven edit. Boordradio's dat de pace goed is als de race 5sec onderweg is.. Oud nieuws ik weet het, maar het blijft tenenkrommend. Ligt het aan mij of wordt Nyck lichtelijk onsympathiek neergezet (als praatjesmaker)? Dat beeld had ik sowieso al van hem dus prima.
[...]
Je blijft zelf anders ook hangen
[ Voor 12% gewijzigd door Vroem Boem op 24-02-2024 18:31 ]
Die gaat niet komenG_Dragon schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 18:28:
Bijna klaar met aflevering 4, vind het tot nu toe erg vermakelijk en wederom goed in elkaar gezet. Kan niet wachten tot de aflevering over Red Bull voorbij gaat komen
Fair enough. Staat mij echter wel iets van bij dat ze toen Mercedes alles won met die raketmotor ze in DtS daar wel bij stilstonden als zijnde hoe fantastisch het allemaal was.Oilslick schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 13:28:
[...]
De serie heet Drive to Survive. Met twee vingers in de neus kampioen worden is niet een een struggle or survival zeg maar. Zelfs de probleempjes van Perez zijn relatief gezien klein bier. Denk niet dat het met antipathie te maken heeft, maar een bewuste keuze om juist die kant van F1 te belichten.
Ik heb daar wat minder moeite mee. Ik kijk bv. ook veel liever 'Sunderland till I' die of 'Last Chance U' dan al die kleedkamerdocu' s over de superteams die geblindoekt nog bijna alles winnen. Juist die existentiele crisis bij slechtlopende teams/atleten en de strijd om aan te klampen bij de grootheden is boeiend. De succesverhalen met klatergoud en champagnefonteinen laten ze maar zien op management seminars
Wat? Het was een histories seizoen en dan ga je nu zeggen dat daar niks over verteld word?

Een of twee jaar terug was het nieuws nog dat Verstappen er "aan mee ging werken". Na 1 of 2 seizoenen met kijkje in de keuken, maar daarbij ook het seizoen over 2018 waarbij Verstappen als grote boeman werd weggezet en als "wegjager van Ricciardo" heeft hij besloten niet meer mee te doen. Tot dus seizoen 21? 22? (/serie van 22 / 23), alleen heeft die er ook toen niet meer in gezeten.DutchOwnage schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 18:47:
Is het niet eerder dat Max en Netflix geen vriendjes zijn? Max heeft een gruwelijke hekel aan Drive to Survive. En we weten om wie alles draait bij RB.
Reden mag ook wel duidelijk zijn "drive to survive". De serie gaat helemaal niet over de WDC of zo. Het gaat voornamelijk om de rijders en teams die rijden om hun voortbestaan of zich naar voren te vechten. En uiteraard wat een sappig verhaal oplevert.
Wat Verstappen in 2023 heeft gedaan kun je kijken door een season recap te kijken. Daarvoor is DtS niet nodig.
Je hoeft geen interview met Max te houden om de historische prestaties van Max te tonen. Letterlijk het sterkste seizoen ooit van een coureur (en team) in de geschiedenis sport en het dan negerenDutchOwnage schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 18:47:
Is het niet eerder dat Max en Netflix geen vriendjes zijn? Max heeft een gruwelijke hekel aan Drive to Survive. En we weten om wie alles draait bij RB.

Maar goed, als ze het willen gooien op 'reed niet om te overleven' dan zou je het kunnen verantwoorden. Wat dan niet verklaart waarom het er wel inzit ten tijde van de Mercedes/Hamilton raketmotor tijd. Dus ik ga toch echt zeggen: de makers achter DtS hebben gewoon een pesthekel aan Max. Toevallig Engelse producers?
[ Voor 25% gewijzigd door Vroem Boem op 24-02-2024 19:11 ]
Wilma BuxtonChocoball schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 14:46:
Na een aantal afleveringen kan ik zeggen dat 2 Will Buxton's duidelijk teveel wordt voor de show.
Ja, zij en Claire Williams zitten er duidelijk in om het diversiteitsquotum op te hogen. Al moet ik zeggen dat Claire als ervaringsdeskundige natuurlijk wel de uitgelezen persoon is om te duiden hoe het voelt als je team bagger presteert.
G_Dragon schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 18:44:
[...]
Wat? Het was een histories seizoen en dan ga je nu zeggen dat daar niks over verteld word?dat moet een grapje zijn want anders begrijp ik er helemaal niks meer van...
Oh meer niet?Illegal_Alien schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:07:
[...]
spoiler:In de laatste aflevering komt het voorbij als voetnoot.
Moet alleen de laatste aflevering nog
Vind het nog steeds leuk om te kijken maar niet meer dat gevoel was seizoen 1 had waar het heel nieuw was dat we er zo dicht op zaten en gewoon vet gefilmt met al die slomo's enzo.
Moet zeggen dat ik nog meer een hekel heb gekregen aan Stroll (rijkeluiszoontje die er eigenlijk niet hoort en iedereen weet het eigenlijk wel), Wolff en zijn politieke kliekje (James Vowles als mini-Toto, Lawrence Stroll die zich gedraagt als bond-schurk en op het eind vreemde toenadering heeft tot Vowles over 'anything I can to help'), LH al genoeg over gezegd, en eigenlijk ook wel beetje moeite dat Tsunoda zo de hand boven het hoofd wordt gehouden puur alleen vanwege de Honda-links. Het is inmiddels duidelijk dat hij niet stabiel genoeg is voor een topteam, dus als ze zelf zeiden dan heeft voortzetting bij AT geen zin bij Nyck.... (die komt trouwens ook erg arrogant over in de serie zoals hij bijv. praat tegen taximan alsof het zijn voetveeg is). Vind persoonlijk wel dat Horner zich teveel bemoeit met AT, dat kan Zak Brown bij de FIA tegen ze gebruiken dus niet handig. Let op hoe hij tijdens de test lijkt te bepalen dat Daniel naar AT gaat en zich snel corrigeert 'mocht Bayer dit ook vinden' (je weet wel, de daadwerkelijke CEO van AT).
Anderzijds kan ik steeds meer genieten van Albon en eigenlijk ook Vasseur. Die hebben echt humor, samen met Alonso met zijn geintjes (zie laatste aflevering) en Piastri. Voor mij de leuke karakters in F1. Leclerc heb ik vooral medelijden mee inmiddels.
[ Voor 55% gewijzigd door Vroem Boem op 25-02-2024 03:00 ]