Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Bij de winst van Ocon in Hongarije komt het verdedigen van Alonso op Hamilton ook niet in beeld.
Dat was wel vrij cruciaal voor die overwinning. Laat dat dan ook terugkomen...

De gemaakte rivaliteit tussen Yuki en Ocon was er eigenlijk helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:44

sjaool

Every life should have 9 cats

dutchgio schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:00:
Bij de winst van Ocon in Hongarije komt het verdedigen van Alonso op Hamilton ook niet in beeld.

Hier blijkt dan ook wel uit dat degene die het script heeft geschreven geen enkele binding of in ieder geval voldoende binding heeft met de F1 als sport. Ik hoop dat de FIA er vanaf volgend seizoen bovenop zit dat dit soort dingen niet meer voor komen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-05 20:37
Zijn er ook nog mensen positief over het huidge DtS seizoen?

Vind vooral de behind the scenes beelden leuk, maar die waren niet fantastisch dit jaar. Voor dat we zo'n gaaf seizoen hadden, hebben ze er opvallend weinig écht leuke dingen uit weten te halen. Het herbeleven van bepaalde momenten en de emoties die daar bij kwamen kijken is leuk, maar had daarbij meer te danken aan mijn geheugen i.p.v. de Netflix documakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27
Ypuh schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 09:28:
Zijn er ook nog mensen positief over het huidge DtS seizoen?

Vind vooral de behind the scenes beelden leuk, maar die waren niet fantastisch dit jaar. Voor dat we zo'n gaaf seizoen hadden, hebben ze er opvallend weinig écht leuke dingen uit weten te halen. Het herbeleven van bepaalde momenten en de emoties die daar bij kwamen kijken is leuk, maar had daarbij meer te danken aan mijn geheugen i.p.v. de Netflix documakers.
DtS is niet voor fans met kennis van de sport bedoeld.

Het is net alsof er zo'n serie over American Football wordt gemaakt als ze dat hier zouden willen promoten. Daar weet hier niemand iets van en alles zal dan ook voor zoete koek worden geslikt. Terwijl Amerikanen er allerlei gaten in zouden schieten.

DtS is een film over Formule 1, zeer gedramatiseerd en deels gebaseerd op waargebeurde verhalen. Het is geen documentaire of seizoensoverzicht.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
@Ypuh ik vond het DTS seizoen wel leuk om te kijken, maar dan vooral om de uitspraken te horen die men achter de schermen gefilmd heeft. Soms natuurlijk uit context en het een en ander is zeker in elkaar gezet om het spannender te maken. Vooral iemand die minder afweet van F1 kan dit wel toe bijdragen dat zo iemand wel de F1 wedstrijden gaat volgen.

Wil je meer chronologisch en meer waarheidsgetrouw het afgelopen seizoen bekijken, kan ik de serie "Beyond All Limits" op F1 TV Pro aanraden.

Afbeeldingslocatie: https://f1tv.formula1.com/image-resizer/image/1000005492-c3464311-e9e1-46bc-8314-f26fedf20d3c?w=829&h=340&q=HI&o=L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Nog niet gekeken, maar ik gok dat het afgebrand word.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Het is onvoorstelbaar, maar waar deze gast normaal best leuke filmpjes maakt vond ik zelfs deze memes over DtS niet grappig :X. Maar dat komt misschien omdat ik alleen de laatste 2 afleveringen heb gezien :).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Laatste seizoen van DTS was echt een stuk minder dan de seizoenen er voor. Ik gok omdat je met zo'n seizoen verwacht dat het een spectaculaire show moet worden. Echter heb je vorig seizoen eigenlijk al het meeste op het scherm gezien terwijl de soms wat saaie seizoenen er voor er veel meer speelde op de achtergrond wat je (al dan niet realistisch) in DTS kon zien.

Merk toch wel dat de UK journalisten (Will Buxton & Jenny Gow) toch wel iets neutraler hadden mogen zijn in een serie die niet ingericht zou moeten zijn op voorkeuren.

Hamilton omschrijven als "clean faultless racer" en Max die "over the limit gaat"
En dat met Silverstone incident, maar ook Albon incident vorig jaar. Baku fout. En zo is er wel meer. Dat is geen aanval op Hamilton. Alle grote coureurs maakten fouten onder druk. Ja, in de cruise control jaren bij Mercedes hoefde Hamilton niet tot het uiterste en dus weinig fouten, waar Max moest gokken om nog wat losse overwinningen binnen te halen: Meer alles op niks.

Stoorde ik mij wel een beetje aan.
Het was nog vermaak genoeg, maar voor mij niet meer wat de eerste 2 seizoenen brachten en had wel hoge verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

dutchgio schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 19:00:

Het ging volgens mij ook niet om rivaliteit, maar om de vergelijking: Beide rijders moesten zich gaan bewijzen want dat hadden ze nog niet gedaan tot op dat punt in het seizoen.

Echter is de vergelijking wel heel erg ver gezocht. Ik vond het in ieder geval ook totaal niet sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hann1BaL schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:36:
Laatste seizoen van DTS was echt een stuk minder dan de seizoenen er voor. Ik gok omdat je met zo'n seizoen verwacht dat het een spectaculaire show moet worden. Echter heb je vorig seizoen eigenlijk al het meeste op het scherm gezien terwijl de soms wat saaie seizoenen er voor er veel meer speelde op de achtergrond wat je (al dan niet realistisch) in DTS kon zien.

Merk toch wel dat de UK journalisten (Will Buxton & Jenny Gow) toch wel iets neutraler hadden mogen zijn in een serie die niet ingericht zou moeten zijn op voorkeuren.

Hamilton omschrijven als "clean faultless racer" en Max die "over the limit gaat"
En dat met Silverstone incident, maar ook Albon incident vorig jaar. Baku fout. En zo is er wel meer. Dat is geen aanval op Hamilton. Alle grote coureurs maakten fouten onder druk. Ja, in de cruise control jaren bij Mercedes hoefde Hamilton niet tot het uiterste en dus weinig fouten, waar Max moest gokken om nog wat losse overwinningen binnen te halen: Meer alles op niks.

Stoorde ik mij wel een beetje aan.
Het was nog vermaak genoeg, maar voor mij niet meer wat de eerste 2 seizoenen brachten en had wel hoge verwachtingen.
De 3-delige documentaire Beyond All Limits op F1TV Pro is dan een stuk beter ook al zit daar af en toe nogal gekleurd commentaar bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

sjaool schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:51:
[...]

De 3-delige documentaire Beyond All Limits op F1TV Pro is dan een stuk beter ook al zit daar af en toe nogal gekleurd commentaar bij.
Ja ik heb een stukje gezien. Dat viel mij sowieso bij de races en het commentaar al op.
Tot begin 2021 was Max een underdog die soms wat races won en dat vonden de Britten allemaal machtig mooi voor het spectakel. Tot hij ineens een WK ging winnen.

Ook in DTS, S04E09 geloof ik: "Poor Lewis, with cameras on him all the time; always" "Max doesnt have that"
Nogal logisch: Hamilton zoekt de camera op en heeft altijd in de picture willen staan. Max wil alleen racen en als dat zonder cameras zou kunnen had hij het gedaan. En dat is beide een valide keuze en geen verwijt, maar ga dan ook niet moeilijk doen als je meer aandacht krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ebbie73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-05 15:25
ZuinigeRijder schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:56:
@Ypuh ik vond het DTS seizoen wel leuk om te kijken, maar dan vooral om de uitspraken te horen die men achter de schermen gefilmd heeft. Soms natuurlijk uit context en het een en ander is zeker in elkaar gezet om het spannender te maken. Vooral iemand die minder afweet van F1 kan dit wel toe bijdragen dat zo iemand wel de F1 wedstrijden gaat volgen.

Wil je meer chronologisch en meer waarheidsgetrouw het afgelopen seizoen bekijken, kan ik de serie "Beyond All Limits" op F1 TV Pro aanraden.

[Afbeelding]
Prachtig, die Nederlandse vertaling van de titel _O-
En dan ook nog die plaatjes bij elke aflevering, net The Bold And The Beautiful:
E1: Max keert Hamilton de rug toe.
E2: Max draait zich om naar Hamilton
E3: Max en Hamilton kijken elkaar verliefd aan

E4: Max en Hamilton gaan zoenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Hann1BaL schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:36:
Hamilton heeft dit jaar 3 grote fouten gemaakt. Imola, Baku en Silverstone hadden net zo goed alle 3 voor hem in tranen kunnen eindigen in plaats van alleen Baku.

Dus allesbehalve een 'clean faultless racer'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
De botsingen waarbij hij de races van Albon vergooit was hij ook al weer vergeten.

Dit serie is wel heel erg een Mercedes en Hamilton PR feestje geworden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-05 19:32
Wat ik persoonlijk erg kwalijk vond is het framen van Hamilton als een gebalanceerde rijder, waarbij verstappen als ene dolle stier iedereen aan de kant duwt. en dan vult Hamilton nog even aan dat ie het wel gewend is het slachtoffer te zijn, want hij is zwart............ bizar..........
Alsof iedereen die naar Hamilton kijkt daarmee bezig is, hij trekt het blacklivematters gewoon ín de F1 zeg.......

Maargoed, dat ze daarin zijn meegegaan vind ik bizar en doet afbreuk aan de topcoureur die Hamilton is, en vette Kudos voor max dat ie er niet in meegaat.

DTS is voor mij vooral interessant vanwege het kijkje achter de schermen, en heeft me wel opgepompt om Hamilton en Toto vet te zien verliezen dit jaar. Kijken of ze beide een slechte verliezer blijven zijn... Kan ik wel van genieten ja

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Dat is wat ik in feite ook al zei @wowly
En ook de fouten die hij maakt: Dat doet niets af aan hem als coureur!
De grootsten hebben fouten gemaakt, Senna die Monaco in zijn broekzak had en crasht. Schumacher die crasht/botst. Het hoort er gewoon bij en zeker als het allemaal op het randje is. Dus ik snap ook niet wat het nut is van het framen zoals jij het noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:41

-tom-562

Oliesjeik

Huh, ik kijk net afleveren 9. Wtf is dat stukje tussen Jack Plooij en Toto Wolff :D "Do you drink during the day?". Ik heb dat echt totaal gemist :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

F1 plans talks with Netflix and drivers over DTS’s fake drama

Formula 1 plans talks with Netflix to ensure future Drive to Survive series don’t distort the truth too much and deter drivers from wanting to take part.
https://www.motorsport.co...s-dts-fake-drama/9245374/

F1 is not happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Wait wut? oops...

[ Voor 94% gewijzigd door Illegal_Alien op 23-03-2022 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josh-hill
-tom-562 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 21:50:
Huh, ik kijk net afleveren 9. Wtf is dat stukje tussen Jack Plooij en Toto Wolff :D "Do you drink during the day?". Ik heb dat echt totaal gemist :P
https://www.gpblog.com/en...plooij-you-are-lying.html

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Ja, dat is wat ik kon vinden. Maar niks over het drankgebruik

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:35

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik vind bij Aflevering 9 wel heel erg dat Lewis zegt dat hij altijd netjes rijdt en geen botsingen op zijn naam heeft staan, hoever ga je dan met je eigen leugens?

En dan komt kort erna Toto Wolf over Monza waarbij je echt denkt hij gelooft het serieua ook? Dat Max expres op warmere banden even bovenop Lewis wil belanden, duidelijk dat Merc blind is voor hun eigen fouten / zwaktes.

Maar dit is natuurlijk mijn mening erover en kijk op de situatie :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RdAVAeWee4_59XNL0jHK22ADpFo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JMkyC3dWADKMsEx096VJWU8N.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

In een interview bevestigd Max dat hij meewerkt aan Drive to Survive seizoen 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:11

Chocoball

瞧好吧!

sjaool schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:31:
In een interview bevestigd Max dat hij meewerkt aan Drive to Survive seizoen 5.

[Streamable: download]
Dat zijn rol in seizoen 5 niet groot zal zijn, niet op de voorgrond en onder zijn condities.

https://the-race.com/form...-doc-but-demands-control/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QVbXa6Ea6Wq9ebNBztBZ8gIexH0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EpMt0TjwypT1W5qWfrCWXVRn.jpg?f=fotoalbum_large

Zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Teaser

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FngFtXnXgAAhwor?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Drive To Survive Season 5: Final Trailer

Deze kijkt wat makkelijker

[ Voor 37% gewijzigd door Chocoball op 16-02-2023 20:43 ]

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:54

Erazzzer

Fear me, I'm German!

When joe niet to be smoet, joe niet to be smoet :+

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Erazzzer schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 21:30:
When joe niet to be smoet, joe niet to be smoet :+
We kunnen nu eenmaal niet allemaal zo perfect accentloos Engels spreken zoals Arnold Schwarzenegger Toto Wolff.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

*Spoileralert* de titels per episode
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FpGg1x7WcAImvCa?format=jpg&name=900x900

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Dit is een DtS Max Verstappen Editie ofzo? :p

• dutchgio
  • Nu online
Illegal_Alien schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 23:00:
Ze hebben nog wat in te halen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:28
Valt wel mee toch?
#3 is een Gunther Steiner uitspraak
#6 iets met Leclerc ofzo
#8 Alpha Tauri
Dat is al 3/10, en dan heb ik nog niet eens verder nagedacht.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-05 10:44
sig69 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 00:03:
[...]

Valt wel mee toch?
#6 iets met Leclerc ofzo
#8 Alpha Tauri
Jammer, ik had op een aflevering " tramalanto" gehoopt met het pit-crew en strategie gestuntel van Ferrari.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ben benieuwd wat ze met de opmerkingen van de coureurs hebben gedaan. Die waren zelf namelijk ook erg kritisch over het vorige seizoen.

Mede om die reden heb ik dat seizoen niet gekeken, in tegenstelling tot de eerdere seizoenen. Dit jaar wil ik het misschien weer een kans geven als blijkt dat Netflix een iets realistischer beeld heeft neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:32
sig69 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 00:03:
[...]

Valt wel mee toch?
#6 iets met Leclerc ofzo
#8 Alpha Tauri
#6 denk ik Alpine / Alonso / Gasly
#7 Ricciardo gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
#10 Vettel, Ricciardo & Schumacher. Laatste EP gaat altijd over de coureurs die vertrekken. Of anders gezegd, waarvan de drive niet goed genoeg was to survive :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:58
RobertMe schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:37:
#10 Vettel, Ricciardo & Schumacher. Laatste EP gaat altijd over de coureurs die vertrekken. Of anders gezegd, waarvan de drive niet goed genoeg was to survive :+
#5 de soap van Alpine/McLaren/Piastri?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:27
Muse schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 09:03:
Ik ben benieuwd wat ze met de opmerkingen van de coureurs hebben gedaan. Die waren zelf namelijk ook erg kritisch over het vorige seizoen.
[..]
Gezien deze opmerking van Gasly denk ik dat ze er helemaal niets mee hebben gedaan.
YouTube: Formula 1: Drive to Survive - Season 5 | Official Trailer | Netflix
( :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 08:16

OMD

loekf2 schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 08:42:
[...]

Jammer, ik had op een aflevering " tramalanto" gehoopt met het pit-crew en strategie gestuntel van Ferrari.
Of gewoon een aflevering met de naam: Question?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Is wel te hopen dat er dit seizoen meer afwisseling kent, ik vond vorig seizoen meer de titel "Meet up with Mercedes: the Toto & Susie show" had. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

F1 fotograaf Kym Illman die een behind the scenes doet over DtS zoals over het ontstaan, waarom alle afleveringen in 1 keer beschikbaar komen op Netflix en andere zaken. Verder geen seizoen 5 spoilers.

[ Voor 5% gewijzigd door Chocoball op 19-02-2023 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:13
Dit wordt toch niet weer een poging om te zien of Will Buxton zich elke episode kan overtreffen met het verkondigen van nog grotere onzin:
This season formula 1 has changed beyond recognition. -> het is 95+ % hetzelfde als het jaar er voor.
:O

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Stukje over Episode 9:

spoiler:
De vraag is hoe Verstappen daar na het zien van het nieuwe seizoen over denkt. Want aflevering 9, waarin de grands prix van Singapore, Japan en de Verenigde Staten aan bod komen, gaat een klein beetje over de tweede wereldtitel van de Nederlander, maar vooral over het feit dat zijn team Red Bull de budgetcap heeft overschreden in 2021. Netflix brengt in beeld hoe sommige teambazen van de tegenstanders van het team van Verstappen hard uithalen naar Red Bull. De termen ‘valsspelen’ en ‘frauderen’ vallen regelmatig in een aflevering die Over The Limit heet.

Het kan makkelijk gezien worden als een poging om afbreuk te doen aan op z’n minst de eerste wereldtitel van Verstappen in 2021, iets waar met name Horner zich al maandenlang hevig tegen verzet. Maar wie door het thema van aflevering 9 heenkijkt, hoort ook zeker de superlatieven voor Verstappen. Van voor- en tegenstanders. ,,Hij is waarschijnlijk de beste coureur van 2022’’, stelt ook Mercedes-teambaas Toto Wolff terwijl er beelden worden getoond van een Verstappen die onbedreigd van overwinning naar overwinning rijdt.

https://www.ed.nl/formule...-controverse-op~aa0cfe97/

[ Voor 85% gewijzigd door Rivanov op 21-02-2023 14:23 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

spoiler:
Nou boehehoehoe, volgens mij is dat juist iets waar hij dan wel mee kan leven. Is geen verzonnen drama...

Iets met spijkers op laag water zoeken en sensatie enzo van een of ander vage clickbait-website. Ow het is een "normaal"blad. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Illegal_Alien op 21-02-2023 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Hoelaat komt het op Netflix? 8:00?

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:38
Rivanov schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 06:20:
Hoelaat komt het op Netflix? 8:00?
Als het goed is 12 AM pacific tijd. Dat zou 9:00 moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Yup het is online :) midden in episode 1.
hollywood gehalte is weer lekker hoog :P maar geniet er wel van dat we weer terug zijn.

Direct zin in volgende week.

Ze zeggen het ook:

We'd like to say this is a documentary. en dan zegt Toto. Yes, but it's not. this is more like Top Gun than a documentary :+ :D

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Lol die opening met Gunther en Binotto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Laatst online: 08:16

OMD

Ricmaniac schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 09:32:
Yup het is online :) midden in episode 1.
hollywood gehalte is weer lekker hoog :P maar geniet er wel van dat we weer terug zijn.

Direct zin in volgende week.

Ze zeggen het ook:

We'd like to say this is a documentary. en dan zegt Toto. Yes, but it's not. this is more like Top Gun than a documentary :+ :D
Denk dat je het ook niet anders moet bekijken dan zo. Hollywood gehalte vond ik altijd wel leuk. 10 seconden penalty duurt bij DTS altijd minstens een halve minuut :+
Ik word er in ieder geval blij van en dat si het belangrijkste.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 12:21
Buxton ook weer lekker bezig: 'Je wil 1e starten, omdat dan alle andere auto's achter je staan' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-05 20:37
Yeah, eindelijk. Lekker commercieel Hollywood F1 kijken. Hate the haters, not the game wohoo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:40
Als je het F1-nieuws een beetje gevolgd hebt afgelopen jaar, eigenlijk niets nieuws onder de zon. Stuiterende Mercedes krijgt een aflevering, Szafnauer mag 2 afleveringen lang los gaan over het gebrek aan loyaliteit van Alonso en Piastri, alle teams mogen 1 aflevering los op RBR vanwege de budget cap.

Heb je voorgaande seizoenen van DtS gezien, ook dan eigenlijk niets nieuws onder de zon. Russell heeft weer eens een keer shot met weinig kleding aan (al is het meer kleding dan vorig seizoen), een einde dat geen recht doet aan het seizoen (Ricciardo krijgt de laatste minuten de volle aandacht terwijl hij soort van actief blijft in de F1, wat mij betreft hadden ze die tijd besteed aan het vertrek van Vettel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 11-05 09:37
Na de eerste aflevering weet ik het zeker. Ferrari wordt WCC in 2022.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ben er net weer aan begonnen en Guenther is fucking killing it *O*

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 11-05 10:44
Begrijp na de eerste scene in die Fiat 500 wel waarom Binotto gewieberd is bij Ferarri. Gewoon te veel Mr. Nice Guy, geen klootzakje als het moet.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
Gekkenhuis schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 19:37:
Ben er net weer aan begonnen en Guenther is fucking killing it *O*
De teambazen hebben door hoe ze het Netflix spelletjes moeten spelen. Drama verkoopt in de VS, zie "professional wrestling".

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-05 19:35
loekf2 schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 19:41:
Begrijp na de eerste scene in die Fiat 500 wel waarom Binotto gewieberd is bij Ferarri. Gewoon te veel Mr. Nice Guy, geen klootzakje als het moet.
Wat zie je dan in die eerste scene dat je dat snapt: kan me wel voorstellen dat hij weg moest vanwege gebrek aan resultaten en Ferrari en zo, maar uit die scene zie ik het niet?

Ik bedoel, Guenther zit ernaast en wat zegt hij dan wat zo anders is?
Zelf zie ik twee vrienden die een beetje genieten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
RocketKoen schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 23:24:
[...]

De teambazen hebben door hoe ze het Netflix spelletjes moeten spelen. Drama verkoopt in de VS, zie "professional wrestling".
Niet alleen het bespelen van Netflix, ook van de regie van FOM. Daarom dat vorig jaar de "FIA radio" ook weer weg was. Grappig genoeg iets waar Hornet om had gevraagd, zowel de invoer als het afschaffen. En nu in DtS vraagt hij ook of "dit" gedaan moet worden met camera's erbij.

spoiler:
Het toneelspel van Wolff bij de Team Principaal meeting in Canada dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-05 20:57
Even los van de inhoud van DtS, ben ik de enige die het geluid verschrikkelijk vindt? De gesprekken zijn nauwelijks te volgen door het veel te harde geluid van motoren, omgvevingdgeluid en muziek. Ik dacht dat het aan mijn reciever lag, maar ik heb het ook met de combinatie apple tv + airpods max.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

JeroenTheStig schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 07:43:
Even los van de inhoud van DtS, ben ik de enige die het geluid verschrikkelijk vindt? De gesprekken zijn nauwelijks te volgen door het veel te harde geluid van motoren, omgvevingdgeluid en muziek. Ik dacht dat het aan mijn reciever lag, maar ik heb het ook met de combinatie apple tv + airpods max.
Ah, ik ben dus niet de enige! Ik gebruik geen receiver o.i.d. (gewoon stereo uit mijn LG C1), maar het klinkt echt alsof je via 5.1 surround kijkt zonder centerspeaker.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
In aflevering 2 is er ook motorgeluid gemonteerd terwijl er niet eens gereden wordt. Heel irritant.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-05 18:51
Vettel-fan in aflevering 5: "Ik volg je al sinds Ferrari." -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
RobertMe schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 06:43:
[...]

Niet alleen het bespelen van Netflix, ook van de regie van FOM. Daarom dat vorig jaar de "FIA radio" ook weer weg was. Grappig genoeg iets waar Hornet om had gevraagd, zowel de invoer als het afschaffen. En nu in DtS vraagt hij ook of "dit" gedaan moet worden met camera's erbij.

spoiler:
Het toneelspel van Wolff bij de Team Principaal meeting in Canada dus.
het viel mij vooral op dat de andere teambazen naderhand negatieve opmerkingen maakten over toto. Op een toom alsof het een privé opmerking is. Maar die weten dondersgoed dat er een camera in de buurt is.

En Netflix monteert dat dan zodat het lijkt of iedereen toto een huilbaby vindt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
RocketKoen schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 09:49:
[...]
het viel mij vooral op dat de andere teambazen naderhand negatieve opmerkingen maakten over toto. Op een toom alsof het een privé opmerking is. Maar die weten dondersgoed dat er een camera in de buurt is.

En Netflix monteert dat dan zodat het lijkt of iedereen toto een huilbaby vindt.
Uit de meeting zelf bleek toch ook wel dat ze Toto allemaal een huilbaby vonden?

En daarnaast geven teambazen/commentatoren/... vaak genoeg aan "ik wist niet dat Netflix daar bij was" of "en ineens kijk je op/om en blijkt er een Netflix microfoon boven je te hangen". Wat je ook ziet in E05. Hoe hebben ze daar dat telefoongesprek van Otmar weten op te nemen dat hij bovenop het motorhome heeft terwijl ze van " op de grond" filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik ben nu S2 aan het kijken, en zo rond 12:55, het gniffelen van Horner wanneer hij zegt dat Toto/Mercedes problemen heeft, ze hebben de competitie 8 jaar lang gedomineerd en nu heeft Toto een nieuwe ervaring dat het fout loopt, en dan de brede glimlach met "everybody is really enjoying this" of zo :+

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 25-02-2023 12:34 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Begin steeds meer te skippen tijdens een episode. Sowieso alle kwali en race beelden skip ik, met dat nep commentaar.

Vind enkel de BTS scènes leuk, maar die zijn spaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
gambieter schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 12:34:
Ik ben nu S2 aan het kijken, en zo rond 12:55, het gniffelen van Horner wanneer hij zegt dat Toto/Mercedes problemen heeft, ze hebben de competitie 8 jaar lang gedomineerd en nu heeft Toto een nieuwe ervaring dat het fout loopt, en dan de brede glimlach met "everybody is really enjoying this" of zo :+
Dat doet Horner altijd toch. Beetje stoken bij Toto en zo. En daarnaast zitten er genoeg gniffels van Red Bull in.

spoiler:
Ferrari aflevering. Pitstop gebeuren in Monaco, zie je een halve seconde beeld van de Red Bull pitmuur waar Horner en die jongere naast hem met een brede glimlach zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Als je de beelden zo ziet is het helemaal niet gek dat mick schumacher weg is bij Haas 😂

Maar wat was aflevering 2 smullen zeg. Heerlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Kenny_026 schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 13:17:
Als je de beelden zo ziet is het helemaal niet gek dat mick schumacher weg is bij Haas 😂

Maar wat was aflevering 2 smullen zeg. Heerlijk!
Die aflevering over Schumacher hadden ze inderdaad net zo goed kunnen vullen met alleen zijn crashes en dan steeds de super dramatische reacties.

Bij de Zhou crash heb ik zitten "timen". 4 minuten vanaf crash totdat je de helm (nog in auto) ziet, vervolgens is het met nog wat dramatische beelden erbij 5 minuten na laten zien van de crash voordat je Zhou in levende lijve zit (de Netflix "studio" in lopen, daarna pas duimpje van de dokter en dat ze hem in ambulance "laden").

Hadden ze dit "effect" voor elke crash van Schumacher gedaan hadden ze zo een aflevering vol.

[ Voor 6% gewijzigd door RobertMe op 25-02-2023 13:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _jero_813
  • Laatst online: 09-05 16:22
Vind het begin van afl 2 alweer verschrikkelijk en weer pro Mercedes. Niemand die tegen Toto of Lewis eens zegt dat het hele jaar door zo goed als alles pro MB besloten is en rare regelwijzigingen en als de regels het hele jaar gevolgd waren MB nooit een kans op de titel gehad zou hebben etc.. maar wel blijven volhouden dat AD fout geweest is wat in mijn ogen en vele andere niet zo was.

En dat Lewis niet eens de naam van het team weet, goede commitment zeg 😀

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Aflevering 2 is inderdaad een lange zit, de Toto en Lewis huilspecial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12:40
RobertMe schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 13:36:
[...]

Die aflevering over Schumacher hadden ze inderdaad net zo goed kunnen vullen met alleen zijn crashes en dan steeds de super dramatische reacties.

Bij de Zhou crash heb ik zitten "timen". 4 minuten vanaf crash totdat je de helm (nog in auto) ziet, vervolgens is het met nog wat dramatische beelden erbij 5 minuten na laten zien van de crash voordat je Zhou in levende lijve zit (de Netflix "studio" in lopen, daarna pas duimpje van de dokter en dat ze hem in ambulance "laden").

Hadden ze dit "effect" voor elke crash van Schumacher gedaan hadden ze zo een aflevering vol.
Die crash van Zhou komt ook maar 3-4x terug in het seizoen, beetje overdreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

dutchgio schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:55:
Was even doorbijten om de 2e aflevering helemaal af te kijken.

Denk dat Toto wat acteerlessen van Cruise heeft gekregen want de andere teambazen waren zo van waar maak jij je druk over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Transportman schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 23:00:
[...]

Die crash van Zhou komt ook maar 3-4x terug in het seizoen, beetje overdreven.
Dat komt natuurlijk doordat ze niet het seizoen op chronologische volgorde doen. Maar in de plaats per episode een verhaal kiezen en daarbij de races pakken die er op van toepassing zijn. Hetzelfde met Monaco, de crash van Schumacher zit er denk ik drie keer in? De Ferrari aflevering, de Schumacher aflevering, en de Red Bull / Perez aflevering. En Ferraris pitstop fuckup in Monaco dan ook 2 of 3 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Chocoball schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 23:14:
Denk dat Toto wat acteerlessen van Cruise heeft gekregen want de andere teambazen waren zo van waar maak jij je druk over :)
Mwa, niet "waar maak jij je druk over" toch? Volgens mij erkende iedereen de problemen bij Mercedes, alleen was het ook precies dat: een Mercedes probleem. Steiner zei het dan ook het beste "veiligheid is de verantwoordelijkheid van het team", gevolgd door nog iets m.b.t. remmen. Iets waar Haas natuurlijk voldoende ervaring mee heeft. Meerdere races falende remmen, Grosjean die op de boordradio smeekte om het meteen te laten weten als er ook maar enig teken was dat de remmen stuk gingen. Toen hebben we niks gehoord van Toto dat de FIA de coureurs moet beschermen en de regels aangepast moeten worden zodat de remmen op alle auto's veilig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

RobertMe schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 23:21:
[...]

Mwa, niet "waar maak jij je druk over" toch? Volgens mij erkende iedereen de problemen bij Mercedes, alleen was het ook precies dat: een Mercedes probleem. Steiner zei het dan ook het beste "veiligheid is de verantwoordelijkheid van het team", gevolgd door nog iets m.b.t. remmen. Iets waar Haas natuurlijk voldoende ervaring mee heeft. Meerdere races falende remmen, Grosjean die op de boordradio smeekte om het meteen te laten weten als er ook maar enig teken was dat de remmen stuk gingen. Toen hebben we niks gehoord van Toto dat de FIA de coureurs moet beschermen en de regels aangepast moeten worden zodat de remmen op alle auto's veilig zijn.
Was bedoeld op de reactie van Toto "als er wat gebeurd kom ik achter jullie aan". Het was ook duidelijk dat het een probleem is waar Mercedes van alle teams het meeste last van had.

offtopic:
Benieuwd of ze met de verplichte AOM, stijvere vloer, verhoogde vloerranden en diffuser dit seizoen hun zin hebben gekregen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:10
"Focus on the lights"

Bij Ferrari zijn ze dol op compleet onnodige teksten, als je dit als coureur hoort dan denk je toch wees alsjeblieft stil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:54

Erazzzer

Fear me, I'm German!

NotSoSteady schreef op zondag 26 februari 2023 @ 01:16:
"Focus on the lights"

Bij Ferrari zijn ze dol op compleet onnodige teksten, als je dit als coureur hoort dan denk je toch wees alsjeblieft stil.
D2S kennende is dit ergens bij een mediamoment gezegd en hebben ze het geplakt bij de start. Dit hebben ze echt niet letterlijk voor de start tegen een rijder gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Erazzzer schreef op zondag 26 februari 2023 @ 01:26:
[...]

D2S kennende is dit ergens bij een mediamoment gezegd en hebben ze het geplakt bij de start. Dit hebben ze echt niet letterlijk voor de start tegen een rijder gezegd.
Die radios kloppen vaker niet dan wel. Er is een verbod op communicatie van team naar de coureur vanaf start formation lap tot aan lights out (enige uitzondering: "last car joining the back of the grid). Bij DtS zit het wachten op lights out altijd vol berichten. En hetzelfde met kwalificaties, tijdens de hot lap is het team altijd stil (uitzondering regen waarbij elke ronde een hot lap is). Maar in DtS zitten daar continu "push" berichten onder gemonteerd, of de coureur die informatie opvraagt, etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _jero_813
  • Laatst online: 09-05 16:22
Chocoball schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 23:14:
[...]

Was even doorbijten om de 2e aflevering helemaal af te kijken.

Ik snap niet dat de FIA met Toto en MB mee is gegaan. Letterlijk zegt Toto dat zij zelf een probleem hebben dat ze gewoon niet kunnen oplossen en dat andere teams dat al wel gedaan hebben. En dan nog zo te keer gaan is belachelijk. Ze hadden alleen hun auto hoger moeten zetten ten koste van wat performance alleen zoals Buxton aangaf was de MB gebouwd om zo laag mogelijk bij de grond te liggen om te werken. Daarom heeft MB dus zo gepushed bij de FIA, niet voor een oplossing voor iedereen maar alleen om andere tegen te werken. En Russell die altijd in de media gezegd heeft dat alle rijders voor waren (wat door meerdere rijders nooit gezegd is), super smerig weer van het hele MB kamp (beetje zoals gewoonlijk hoe dat team is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
En precies dag achterbakse is de reden dat een Horner zo lekker kan gniffelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ISaFeeliN
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04 10:58
JeroenTheStig schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 07:43:
Nogal ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:10
Weer erg vermakelijk. Hoewel ik erg om zijn humor kan lachen, is het wel de grote Guenther Steiner show aan het worden.

Maar dat fragment van Toto in de Principal Meeting "I'm gonna come after you if... blablabla". De enige juiste reactie kwam ook van Horner: "Toto, change your fucking car.".

[ Voor 46% gewijzigd door renegrunn op 26-02-2023 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
De tweede helft qua afleveringen vind ik een stuk beter. Was weer vermakelijk maar nu op naar het echte werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vkf4qg_AmZFrPZm5Bs05BuTcYWU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GmWsIabKaJiMew61yI0XDPyt.jpg?f=fotoalbum_large

Hmm...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik ben inmiddels aangekomen bij aflevering 8 van de 10 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11:37
Nu snap ik ook waarom ie zoveel meer aandacht kreeg bij zijn vertrek dan Kimi en Seb |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat in dit vijfde seizoen ik tot aflevering 5 naar dezelfde circuits zit te kijken. Miami en Silverstone komen wel erg veel voorbij. Zo ook de crash van Zhou Guanyu. Lijkt maar alsof Netflix op een paar circuits is geweest om te filmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 27 februari 2023 @ 08:15:
Ik ben inmiddels aangekomen bij aflevering 8 van de 10 :)
Dus je gaf mijn post een plusje zonder...? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 11:52

JB

Cédric roelt!

dutchgio schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 22:55:
Mooi hoe die zichzelf voor lul zetten in dit seizoen. Rugklachten geacteerd of niet, neerleggen bij de overige teams. "Zet je auto dan hoger..." :z

Nog mooier dat Toto zelf notabene later in het seizoen iets roept over slechte verliezers :F

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
RobertMe schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:32:
[...]

Dus je gaf mijn post een plusje zonder...? :+
Huh? Wat snap ik eventjes niet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 11:52

JB

Cédric roelt!

Woudloper schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:03:
Moet zeggen dat ik het wel jammer vind dat in dit vijfde seizoen ik tot aflevering 5 naar dezelfde circuits zit te kijken. Miami en Silverstone komen wel erg veel voorbij. Zo ook de crash van Zhou Guanyu. Lijkt maar alsof Netflix op een paar circuits is geweest om te filmen.
Viel me ook op. Wel leuk om te zien wat er allemaal (ook) is gebeurd, omdat je dat vaak niet direct mee krijgt.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:47

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Woudloper schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:03:
Viel mij ook op, en ik heb er pas drie gezien. Gaat een beetje van de hak op de tak daarmee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 27 februari 2023 @ 09:39:
[...]

Huh? Wat snap ik eventjes niet :o
Je hebt de laatste 6, 7 minuten van E10 nog niet gezien, dus... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
JEightyFive schreef op maandag 27 februari 2023 @ 08:54:
[...]

Nu snap ik ook waarom ie zoveel meer aandacht kreeg bij zijn vertrek dan Kimi en Seb |:(
Kimi en Seb gingen met pensioen, bij Ricciardo konden ze een silly season show met Piastri/Gasly/Hulkenberg maken omdat hij nog wel op zoek was naar een stoeltje.
Daarnaast zullen Kimi en Seb ook wat minder zitten te wachten op Netflix, waar Ricciardo daar juist van geniet.
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste