Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:29
Deze week ook maar eens begonnen met kijken; op zich kijken de afleveringen wel lekker weg.
Geinig zijn de extra geluidjes die er in gemonteerd zijn. Het laat wel zien dat de F1 wereld harder is dan het soms lijkt.
Als je als vader Stroll elk weekend chagrijnig gaat rondlopen omdat je miljoenen investeert terwijl je weet dat die auto niet sneller kan dan kan hij beter wat anders gaan doen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:11

mphilipp

Romanes eunt domus

Hogader schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 15:28:
[...]
Vrijwel alles waar hij wel mee aan bod was gekomen ging over fouten van Verstappen en andere negatieve zaken. Alle overwinningen of zijn hotstreak in de 2e helft van het seizoen is 0,0 van uitgezonden.
Dat klopt, maar de focus van de serie ging over coureurs die voor hun 'leven' of liever hun voortbestaan (in de F1) vechten. Ricciardo was er zo een. Dus ging het meer daarover. Het is hun focus, niet een bewuste poging om Max slecht af te schilderen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 20:24
Denk ook dat ze meer sympathie hadden voor het Amerikaanse team en de Australische rijder, omdat dat beter is voor de kijkcijfers in de USA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:18
mphilipp schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:42:
[...]

Dat klopt, maar de focus van de serie ging over coureurs die voor hun 'leven' of liever hun voortbestaan (in de F1) vechten. Ricciardo was er zo een. Dus ging het meer daarover. Het is hun focus, niet een bewuste poging om Max slecht af te schilderen.
Wat ook begrijpelijk was voor de entertainment value. Mijn opmerking ging over waarom Max niet bepaald happy/tevreden was met Netflix. Dat kwam door hoe hij werd afgeschildert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyperActive
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 10-09 16:18
Hogader schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:16:
[...]

Wat ook begrijpelijk was voor de entertainment value. Mijn opmerking ging over waarom Max niet bepaald happy/tevreden was met Netflix. Dat kwam door hoe hij werd afgeschildert.
Ja Max werd wel een beetje afgeschilderd als de grote boze bedreiging voor Ricciardo en daarnaast lieten ze vooral de fouten van Max zien. Dus werd het weergegeven als Redbull maakt de verkeerde keus voor Max. Tenminste zo kwam het op mij over.

Ik vond de serie overigens erg leuk om te zien. Vooral ook bij Williams hoe ze hun best deden om pa Stroll tevreden te houden. Of hoe mentaal zwaar het voor die coureurs kan zijn. Één miniscuul klein foutje met overstuur en ze belanden in de bandenstapel met als gevolg een verpest weekend voor het hele team aan mecaniciens erachter. Dat moet zwaar zijn in de bovenkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:31

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoop van harte dat ze dat contractueel hebben opgelost, en gewoon wel uitzenden.
Beetje zielig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dat is niets meer dan een (oudere) clickbait en verdraaiing van woorden. Daar zijn ze goed in op dat soort websites, iets roepen wat niet helemaal waar is, enkel om bezoekers te trekken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 19:43
Zit wel wat in. Als hij idd hondsberoerd was en vervolgens zo'n dramaweekend rijdt. Waarom zou je je 'merk' zo laten beschadigen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:21
Kick!

Morgen schijnt het 2e seizoen van Formula 1: Drive to Survive online te staan op NF. 9 afleveringen deze keer. (ipv 10 in het eerste seizoen)

Het lange wachten wordt hopelijk rijkelijk beloont. :)

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:12
Nr. 10 was de GP van Duitsland waarschijnlijk :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:05
Ben benieuwd of ik dit seizoen wel af ga kijken, dat is me bij seizoen 1 niet gelukt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Niet?

Hoezo dat niet?

Ik ben me van bewust dat niet alle beelden kloppen met de tekst wat je hoort...
Maar desalniettemin heb ik me kostelijk vermaakt met seizoen 1

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30
Over twee uur start Season 2!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ah. Vandaar dat ik hem nu niet kon bekijken tijdens mijn ontbijt.
Thanks. Even geduld nog

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Showtime!

Veel plezier

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
It’s live!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:47
Wat een heerlijke docu om te zien. De kwaliteit is ook geweldig 4K Dolby Vision. Net 1 aflevering gezien maar kijk vanavond de rest als het echt donker is!

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
robbinonline schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 10:34:
Wat een heerlijke docu om te zien. De kwaliteit is ook geweldig 4K Dolby Vision. Net 1 aflevering gezien maar kijk vanavond de rest als het echt donker is!
Haas komt goed aan bod de 1e 2 afleveringen in ieder geval. Mooi die Gunter 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hebben er meer mensen last dat hij om de zoveel tijd buffert? Dit was bij seizoen 1 ook al een probleem bij veel mensen..

Dit is de enige serie die dit doet op netflix

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:08

SomerenV

It's something!

Ik ga er vanavond na m'n werk even lekker voor zitten. Kan in ieder geval niet wachten :D

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou, de Mercedes in Duitsland aflevering was vermakelijk. :+
RBR met Gasly werd eigenlijk wel pijnlijk. Kleine spoiler:
spoiler:
Wat we nooit zagen, maar nu wel is dat Gasly meermaals in tranen was na een race. Hij lijkt helemaal gebroken te zijn onder de druk. :/

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-02-2020 13:33 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Günther kraakt Grosjean continu af in aflevering 1 :D

Geen last van buffering. Ik denk omdat het cdn nu gevuld is.

[ Voor 37% gewijzigd door PcDealer op 28-02-2020 14:00 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

https://streamable.com/6sntd

Deze is wel weer goud van RIC _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Had vandaag vrijgenomen om dit te gaan kijken, en seizoen 1 als het pas in de avond kwam ....

Zit nu toch op mijn werk vanwege bezetting/ziekte. Heb gister middag toch ja gezegd tegen de baas toen hij vroeg of ik toch niet kon werken.

Straks even het nummer 11 tekenen als ik naar huis ga :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 12:44

Pierre

Van nature lui!

Die team baas van Haas is geweldig haha.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 19:11
Pierre schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:54:
Die team baas van Haas is geweldig haha.
Je bedoelt de “fucking” baas van Haas hehe Man wat schelt die kerel veel.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:35
Jasphur schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 19:24:
[...]

Je bedoelt de “fucking” baas van Haas hehe Man wat schelt die kerel veel.
Blijft een cult figuur. Zit nu S2 te kijken, ja the greatest show on earth is de F1.

Spoiler... ze zijn Rich Energy ook niet vergeten ;-)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Die gunter is tenminste eerlijk, dat kun je van de Renault teambaas niet zeggen. Die is ongelofelijk achterbaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:17

Wok

Dakloos...

loekf2 schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 21:02:
[...]

Blijft een cult figuur. Zit nu S2 te kijken, ja the greatest show on earth is de F1.

Spoiler... ze zijn Rich Energy ook niet vergeten ;-)
Ben benieuwd of dat nog een staartje gaat krijgen... Gene Haas die Rich nog ff compleet afbrand in een Netflix-docu... :X

En verder... Steiner.... _O_

[ Voor 3% gewijzigd door Wok op 28-02-2020 21:13 ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Super leuk stuk over Albon

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:51
En toch, is het een neppe docu en meer een romantisering op basis van de echte beelden.

Commentator die verteld dat Verstappen in Australië Vettel in de laatste ronde inhaalt? Was toch echt eerder.
Zelfde voor de mix & match met beelden. Eerste EP dan alleen over Australië maar je ziet wel vrachtwagens van de teams door de pitstraat rijden. Maar vrachtwagens van de teams zijn uiteraard helemaal niet daar. Alles gaat via air freight en containers worden voor de garage gezet.

En in EP2 wordt IMO nogal neergezet dat Rich Energy vertrekt bij Haas omdat ze onderpresteren. Terwijl het toch eerder andersom is, en Rich Energy onderpresteerde qua voldoen aan contract / betalen. Ja, Gene Haas zegt wel dat ze alleen de eerste termijn betaald hebben. Maar IMO krijgt William Storey echt veelsteveel aandacht / podium om zijn zegje te doen, en het wordt ook allemaal verteld binnen het "Haas presteert niet" verhaal waardoor die opmerking van Storey juist veel geloofwaardigheid krijgt.

Overigens blijft Horner wel een geweldige vent.
Zijn jullie hier voor een tweede seizoen? Holy fack.

Of als in Australië voor FP1 hij bij Verstappen staat "zorg dat die er aan het eind van de sessie ook zo uit ziet" + die opmerking van "Zorg dat Olly (monteur)... hij is al genoeg haren kwijt, laat het niet nog sneller gaan".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Hey waren wel degelijk tien afleveringen.

Heerlijk grappig met Kvyat tegen het eind daarvan haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
RobertMe schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 22:32:
En toch, is het een neppe docu en meer een romantisering op basis van de echte beelden.

Commentator die verteld dat Verstappen in Australië Vettel in de laatste ronde inhaalt? Was toch echt eerder.
Zelfde voor de mix & match met beelden. Eerste EP dan alleen over Australië maar je ziet wel vrachtwagens van de teams door de pitstraat rijden. Maar vrachtwagens van de teams zijn uiteraard helemaal niet daar. Alles gaat via air freight en containers worden voor de garage gezet.

En in EP2 wordt IMO nogal neergezet dat Rich Energy vertrekt bij Haas omdat ze onderpresteren. Terwijl het toch eerder andersom is, en Rich Energy onderpresteerde qua voldoen aan contract / betalen. Ja, Gene Haas zegt wel dat ze alleen de eerste termijn betaald hebben. Maar IMO krijgt William Storey echt veelsteveel aandacht / podium om zijn zegje te doen, en het wordt ook allemaal verteld binnen het "Haas presteert niet" verhaal waardoor die opmerking van Storey juist veel geloofwaardigheid krijgt.

Overigens blijft Horner wel een geweldige vent.
Zijn jullie hier voor een tweede seizoen? Holy fack.

Of als in Australië voor FP1 hij bij Verstappen staat "zorg dat die er aan het eind van de sessie ook zo uit ziet" + die opmerking van "Zorg dat Olly (monteur)... hij is al genoeg haren kwijt, laat het niet nog sneller gaan".
Juist omdat wij als trouwe volgers die dingen weten die jij nu zegt vind ik die ‘head shot’ interviews zo geinig om naar te kijken. Je ziet in hun ogen dat het anders is dan ze vertellen. Zeker die aflevering waar HUL meer in de spotlight staat. Wat kan die kerel lachen als ene boer met kiespijn.

Overall gewoon weer een docu-serie gemaakt voor de massa en het heeft mij ondanks de onwaarheden prima vermaakt. Eigenlijk zouden ze Steiner een eigen seizoen moeten geven hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
@RobertMe ik vraag mij trouwens af hoe dat gegaan is tussen Haas, Rich en Netflix. Kan mij niet voorstellen dat Haas dit erg leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Jasphur schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 08:37:
[...]

Juist omdat wij als trouwe volgers die dingen weten die jij nu zegt vind ik die ‘head shot’ interviews zo geinig om naar te kijken. Je ziet in hun ogen dat het anders is dan ze vertellen. Zeker die aflevering waar HUL meer in de spotlight staat. Wat kan die kerel lachen als ene boer met kiespijn.

Overall gewoon weer een docu-serie gemaakt voor de massa en het heeft mij ondanks de onwaarheden prima vermaakt. Eigenlijk zouden ze Steiner een eigen seizoen moeten geven hehe
Hier idem.
Al ben ikzelf geen hardcore fan maar ik kijk wel al jaren (bijna) elke race live.

Ik heb hem na aflevering 6 afgezet maar ik heb tot nu toe mijzelf prima vermaakt met de beelden.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
@streamnl ik weet niet of je van plan bent nog verder te kijken. Maar kijk e09 anders nog even. Gaat over RUS en ik had persoonlijk niet zoveel meegekregen van hem afgelopen seizoen dus was wel leuk even wat meer te zien van hem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Jasphur schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 09:14:
@streamnl ik weet niet of je van plan bent nog verder te kijken. Maar kijk e09 anders nog even. Gaat over RUS en ik had persoonlijk niet zoveel meegekregen van hem afgelopen seizoen dus was wel leuk even wat meer te zien van hem.
Ik ga hem zeker afkijken. Je ziet toch nieuwe beelden. En de kwaliteit is erg goed

Bedankt voor de tip

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik miste alleen 1 ding heel erg in heel het seizoen:

spoiler:
Alle sensatie omtrent het roze team

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik hoop nog steeds dat ze 11 afleveringen maken.

1 aflevering achter de schermen bij de fia e.d.
En dan 1 team laten zien per aflevering. Dat je de gehele seizoen meemaakt door de ogen van het team.
De dieptepunten, hoogtepunten en achter de schermen (zoals Ric die aan het basketballen was met zijn coach/maatje)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 09:31:
Ik miste alleen 1 ding heel erg in heel het seizoen:

spoiler:
Alle sensatie omtrent het roze team
Wat was er vorig seizoen dan aan sensatie bij Racing Point? Het onder curatele stellen en de strijd tussen Perez & Ocon was in 2018. In 2019 is er volgens mij niet veel sensatie geweest binnen dat team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
RobertMe schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 09:40:
[...]

Wat was er vorig seizoen dan aan sensatie bij Racing Point? Het onder curatele stellen en de strijd tussen Perez & Ocon was in 2018. In 2019 is er volgens mij niet veel sensatie geweest binnen dat team?
Echt? Oh wauw. Wat vliegt de tijd dan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Jasphur schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 09:41:
[...]

Echt? Oh wauw. Wat vliegt de tijd dan…
Vorig seizoen reed Stroll er ook al. Dus toen heeft Ocon er niet gereden (waarvan afgelopen weken ook vaak genoeg is gezegd dat die jaar aan de zijlijn heeft gezeten), en was het team dus al van Racing Point en dus Lawrence Stroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
RobertMe schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 09:44:
[...]

Vorig seizoen reed Stroll er ook al. Dus toen heeft Ocon er niet gereden (waarvan afgelopen weken ook vaak genoeg is gezegd dat die jaar aan de zijlijn heeft gezeten), en was het team dus al van Racing Point en dus Lawrence Stroll.
Duts. I feel stupid now

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 18:32
Ik moest zo hard lachen om het einde vd laatste aflevering. Kimi voor het eerst in beeld en hoe :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:09
Hm, ben nu bij aflevering 5, maar het is toch wel veel meer een cringy flashy ding dan een echte docu, met al die flashy oneliners en kekke raceshots er tussendoor.

Het irriteert me.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
Geronimous schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 10:05:
Hm, ben nu bij aflevering 5, maar het is toch wel veel meer een cringy flashy ding dan een echte docu, met al die flashy oneliners en kekke raceshots er tussendoor.

Het irriteert me.
Persoonlijk kijk ik ook meer voor de echte behind the scenes (het gescheld van Steiner, Magnussen die deur kapot gooit, ...). En niet voor het verhaal en alles wat ze in de docu willen neer zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:52
Leuke serie, veel "oh ja dat was er ook nog" momenten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 22:12

iichel

Gazoooo

Toto aan de telefoon met Cyril... :D

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:20

OMD

Het irriteert me.
Hebben ze een goede oplossing voor... niet meer kijken ;)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Het irriteert me.
Het is ook geen docu, het is een kijkje achter de races, en er omheen
Vooral een reclame campagne, ik vermoed dat de Mercedes en Ferrari licht gepushed zijn om mee te doen dor de FIA

geheel *toevallig* tegelijk met de testsessie ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 20:33
Ik kijk het echt als docu en blik achter de schermen en vergeef ze het creatief monteren zo nu en dan :+ Kwaliteit van beeld en geluid is wel echt heel erg goed, zowel het Atmos deel is goed op orde als de kwaliteit van beeld qua scherpte (4K).

Dat moment dat Magnussen met de deur gooit en Steiner erachteraan gaat :Y)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:09
OMD schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 11:51:
[...]

Hebben ze een goede oplossing voor... niet meer kijken ;)
lekkere dooddoeners altijd dit d:)b
FreshMaker schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 12:24:
[...]

Vooral een reclame campagne, ik vermoed dat de Mercedes en Ferrari licht gepushed zijn om mee te doen dor de FIA

Ja ik kijk het dan ook maar met die gedachte :) Moet zeggen dat de afleveringen wat beter zijn geworden. Leuk om eens te kijken in de moeilijkheden bij Williams bijv., of Albon's achtergrond.

Maar blijf van mening dat er teveel in de postproduction gebeurd hier: de manier waarop closeups en uitspraken worden verknipt, pauzes in worden ge-edit om voor nog meer drama te zorgen... het is zo Amerikaans...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heel de F1 is Amerikaans geworden.
volledig mee eens, het heeft goede en slechte kanten.

Maar ik hou wel van de commentaren naast de getoonde rijders en races, het heeft imho wel een deel 'eerlijkheid'
Zoals het stukje met Albon, waar de interviewer te veel wilde pushen over zijn moeder, dus ging het gewoon niet door.

( en ik snap ook wel dat er dingen niet verteld worden, en bewust verzwegen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iambig
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09 23:23

iambig

* z.o.z *

FreshMaker schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 12:24:
[...]

Vooral een reclame campagne, ik vermoed dat de Mercedes en Ferrari licht gepushed zijn om mee te doen door de FIAFOM

NEE: dit is geen signature...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 12:44

Pierre

Van nature lui!

Heb net aflevering 2 gezien, dat is 1 lange piep volgens mij in de USA.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:09

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

RobertMe schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 10:17:
[...]

Persoonlijk kijk ik ook meer voor de echte behind the scenes (het gescheld van Steiner, Magnussen die deur kapot gooit, ...). En niet voor het verhaal en alles wat ze in de docu willen neer zetten.
Heb ik dus ook. Vind het mooi om andere beelden te zien dan de standaard tv beelden. Waarbij je emotie ziet en dingen buiten de baan.

Daarbij zijn het mooie beelden van races die ik toch allemaal al gezien heb.

Perfecte opwarmer voor t seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:32
majoh schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 13:48:
[...]
Heb ik dus ook. Vind het mooi om andere beelden te zien dan de standaard tv beelden. Waarbij je emotie ziet en dingen buiten de baan.

Daarbij zijn het mooie beelden van races die ik toch allemaal al gezien heb.

Perfecte opwarmer voor t seizoen.
Ik ook. Het viel me vooral op hoe weinig leiderschap er is bij Williams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Ondertussen al vier afleveringen gezien, morgen de rest kijken aangezien de vrouw weer thuis is.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heeft Murray walker nu nog teksten ingesproken voor de serie? Lijkt niet crofty te zijn...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
MikeyMan schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 17:40:
Heeft Murray walker nu nog teksten ingesproken voor de serie? Lijkt niet crofty te zijn...?
Veel commentaar is inderdaad van "een vreemde". Volgens mij ook niet Murray Walker. Toevallig past dat commentaar ook precies in het verhaal dat ze willen vertellen, en is het voorspellend. In EP 1 of 2 "Stroll drives into Sainz" en vervolgens gebeurt het pas.

Net de "brand Gasly af" aflevering gezien. Ook weer lekker gedramatiseerd incl. "tikkende tijdbom" audio onder de onboards.

En volgens mij waren er nog wel meer quirks. In ieder geval "intro" van Canada en dan beelden van Verstappen die uit pitbox wegrijdt, maar de rijrichting niet klopt met de richting van het circuit.

Oftewel: blijft leuk voor de dingen die echt gebeurd zijn achter de schermen. Maar het verhaal is compleet verzonnen, beelden kloppen niet, etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 20:11
Pijnlijk die afleveringen met Gasly..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Tijdens de laatste aflevering heb ik toch enkele keren met een brede grijns op de bank gezeten. Met een fealgood grijns.

En Kimi... _O- wat een kerel is dat ook.

Wat had ik graag een halve aflevering met hem gezien.

Zo. In 2 dagen 10 afleveringen gezien. En ik maar klagen dat ik het te druk heb om sociale dingen te ondernemen :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zo, dat was ‘m weer. Alle afleveringen bekeken. Vond het overall een beter seizoen dan vorig jaar. Hopelijk komt er weer een nieuw seizoen! :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik vind de afleveringen wel leuk maar op de een of andere manier vond ik vorig seizoen leuker. Dat laatste zal denk ik vooral door de montage komen. En ik heb het idee dat er toen veel meer racebeelden in zaten.

En dat ze nu helemaal het overlijden van Charlie Whiting hebben genegeerd viel mij ook wat tegen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 11:18
Ik vond het vorig seizoen niet al te best, eigenlijk dit seizoen ook niet geweldig. Naast het commentaar toen (soms teveel naar narratives gezocht, shit die door montage anders lijkt dan het daadwerkelijk was etc), vond ik het dit seizoen erg storend dat er niet echt een chronologische volgorde inzat ofzo (was vorig seizoen misschien ook het geval, maar stoorde me daar toen minder aan).

Ik zou het persoonlijk leuker vinden als ze gewoon alle races 1 voor 1 afgaan en dan laten zien wat daar gebeurd is ipv wat (voor mij) lijkt op losse afleveringen zonder veel samenhang waarin je tig keer dezelfde dingen ziet, terwijl andere dingen helemaal niet aan bod komen.

Maar goed, ben geen groot fan. Een te groot reality tv/fake-gehalte wat mij betreft en als het een ander thema had dan had ik er absoluut een hekel aan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Snowdog schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 21:00:
Ik vond het vorig seizoen niet al te best, eigenlijk dit seizoen ook niet geweldig. Naast het commentaar toen (soms teveel naar narratives gezocht, shit die door montage anders lijkt dan het daadwerkelijk was etc), vond ik het dit seizoen erg storend dat er niet echt een chronologische volgorde inzat ofzo (was vorig seizoen misschien ook het geval, maar stoorde me daar toen minder aan).
Vorig seizoen hadden ze volgens mij ook meer een rode draad gezocht. Nu zijn met echt losse EPs. De shitshow bij Haas; Mercedes met het verlies van Lauda en 125 jaar Mercedes / Hockenheim weekend; de dubbele EP over Gasly (& Albon); En verder ben ik nog niet :P
Daar waar ze vorig seizoen net iets meer rode draad (/draden) hadden en dat over paar EPs uitsmeerden over de races. Waar ze nu races herhalen binnen "het team" / "het verhaal" hadden ze vorig seizoen IIRC meer de verhalen en wel de races in chronologische volgorde en waar relevant bespraken ze een van de rode draden / verhalen.
Maar goed, ben geen groot fan. Een te groot reality tv/fake gehalte wat mij betreft en als het een ander thema had dan had ik er absoluut een hekel aan gehad.
Eens. Zoals ik intussen al een aantal keren heb gezegd :P Gewoon kijken voor de behind the scenes en verder niet teveel op het verhaal / de inhoud letten. Zo wist ik bv helemaal niet dat de moeder van Albon in de gevangenis had gezeten. Maar dan ook dat je nu een kijkje krijgt in de "treehouses" van de teams, waar ze hun briefings doen etc. Hamilton die het boetekleed aantrekt na Hockenheim, etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 11:18
RobertMe schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 21:13:

Eens. Zoals ik intussen al een aantal keren heb gezegd :P Gewoon kijken voor de behind the scenes en verder niet teveel op het verhaal / de inhoud letten. Zo wist ik bv helemaal niet dat de moeder van Albon in de gevangenis had gezeten. Maar dan ook dat je nu een kijkje krijgt in de "treehouses" van de teams, waar ze hun briefings doen etc. Hamilton die het boetekleed aantrekt na Hockenheim, etc etc
Dat kijkje in de keuken is idd wel leuk, maar helaas wel vrij beperkt (qua tijd). Wat betreft de moeder van Albon, dat had ik al eens gelezen op Reddit geloof ik. Die heeft geloof ik wat mensen opgelicht met het verkopen van auto's die er niet waren. Zoals altijd is financiële misdaad echter wel lonend, want na een paar jaar was ze dus alweer vrij. Maar goed dat haar zoon nu succesvol is, hoeft ze niet meer in dat gedrag te vervallen. Wat mij betreft zouden ze zo iemand wel mogen weren van de paddock (maja da's een andere topic I guess).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Seizoen 2 was aardig maar voelde heel rommelig aan. Het was niet echt een lopend verhaal.
Ook vreemd dat er totaal niks voorbij kwam mbt Charlie Whiting.
Vanwege deze opzet (wat meer gewoon een herhaling was van races) voelde het voor mij meer aan als een extra van Sky Sports die ze voor een race altijd uitzenden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Deze serie is er denk ik vooral op gericht om de F1 te introduceren bij kijkers die er wellicht niet direct veel mee hebben maar hierna toch nieuwsgierig worden. Aangezien de F1 eigenaar een Amerikaans media concern is denk ik dat de US vooral de markt is die ze hier willen bereiken via Netflix.

Ik zelf ben door deze serie vorig seizoen ook meer geïnteresseerd geraakt en nu ben ik helemaal hooked en hebben ze er een betalende F1 TV Pro abonnee bij. Verstappen helpt natuurlijk maar ik vind wat er achter de schermen gebeurd bij de andere teams net zo interessant en dat brengen zie hier mooi in beeld. Wat dat betreft bereiken ze met deze serie hun doel wel denk ik. Kan me voorstellen dat voor doorgewinterde fans dit niet helemaal hun cup of tea is en weinig nieuws brengt, behalve de behind the scenes.

Overigens, je weet dat je teveel Battlefield 4 gespeeld hebt als je sommige achtergrond muziek herkend :X

[ Voor 6% gewijzigd door kazuka op 01-03-2020 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:21
De aflevering met Albon was inderdaad prachtig. En ook fijn dat uiteindelijk de Hockenheim aflevering niet door Mercedes of Hamilton gevétoot is.

De race elementen zijn voor de vaste zondagkijkers minder boeiend, dat hebben we allemaal al veelvuldig gezien.
Stop right now, thank you very much
I need somebody with a human touch
- Christian Horner, 2019 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-09 19:59
NotSoSteady schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 15:49:
[...]

Ik ook. Het viel me vooral op hoe weinig leiderschap er is bij Williams.
Dat gedeelte was echt pijnlijk om te zien. Claire die alles vanuit haar eigen perspectief bekijkt en weinig als team lijkt te denken. Overal antwoord ze op hoop te hebben maar hoeveel controle ze er echt op heeft....als je kijkt naar Paddy die al tijdens de testdagen met zijn ziel onder de arm staat, maar aangeeft dat je die emotie moeilijk van hem kan aflezen. Hij probeerde bijvoorbeeld een praatje te maken maar ze negeerde hem simpelweg gewoon.

Hopelijk hebben ze hier nu wat aan veranderd want anders zie ik het somber in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Williams was in seizoen 2 gewoon een kopie uit het 1e seizoen. Hopelijk dat ze in 2020 wat meer mee kunnen doen of dat het weer niks gaat worden en ze dan maar hopelijk alles in 2021 gaan stoppen mbt ontwikkelingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik vind seizoen 2 tegenvallen overall.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smurf_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:02
Jasphur schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 08:37:
[...]

Inderdaad, het lijkt een beetje op de discussie over de film van Queen. De waarheid is het net niet helemaal maar toch verdomd goed in elkaar gezet. Verhaallijn per episode en niet op volgorde van races geeft ander perspectief en als dat dan hier en daar afwijkt van de geschiedenis zoals die is geschreven, ach zo'n ramp is dat ook niet, ik heb mij in ieder geval erg vermaakt en de quote van Kimi zal ook ongetwijfeld ergens anders op gebaseerd zijn maar is briljant in de laatste aflevering net voor de aftiteling :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:03
PcDealer schreef op zondag 1 maart 2020 @ 16:19:
Ik vind seizoen 2 tegenvallen overall.
Idem. Haalt het niet bij seizoen 1.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Die laatste aflevering... Ik vraag mij af of bij race Brazilië ook maar één stuk boordradio zit dat daadwerkelijk onder het juist beeld zit. Want dat leek echt helemaal nergens op te slaan. En de volgorde van momenten was ook uhm, absurd. Klopte gewoon niks van de chronologische volgorde etc. Bv bij Sainz, laatste gestart dan, hij haalt een Williams in, boordradio "that's P10" of whatever. Heeft er dan serieus een Williams op enig moment in de punten gereden in Brazilië? Bij mijn weten toch niet.

Zelfde overigens net zo hard bij "de Hulkenberg aflevering" bij GP Duitsland. Daar hebben ze gemonteerd dat Hulkenberg achter Verstappen rijdt op P2, vervolgens de spin van Verstappen, en dan Hulkenberg weer / nog steeds vanaf P2. Die spin was toch echt veeeeel eerder en de combinatie van beelden kan niet eens. Gezien onboards van Hulkenberg kan Verstappen niet spinnen en nog steeds exact net zo ver ervoor rijden.

TL;DR: eigenlijk was dit hele seizoen een aanfluiting. Alleen de echte behind the scenes waren leuk in die zin dat ze niet geregistreerd waren. Maar de race beelden, de audio erbij (of het nu onboards of het neppe commentaar achteraf passende bij verhaal), de interviews / "voice overs" waren een aanfluiting en volledig uit de duim gezogen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:52
De hufter van het seizoen was ook dit jaar weer Abiteboul. Vieze opmerkingen steeds weer om je tekortkomingen in te wrijven :X
Ocon zal zich daar wel thuis voelen denk ik zo :|

[ Voor 4% gewijzigd door jip_86 op 01-03-2020 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

Misschien is het voor S3 nog een idee om compleet door te slaan met het knippen van boordradio's en de coureurs ook liedjes te laten zingen. :P

Toch vind ik S2 denk ik leuker dan S1. Iets minder geforceerd drama. En met Merc, Ferrari en meer RB wat betere vulling. Ricciardo en Steiner/Haas zitten er wel weer te veel in.

[ Voor 39% gewijzigd door Vuvuzela op 01-03-2020 21:32 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-09 15:17
Vuvuzela schreef op zondag 1 maart 2020 @ 21:23:
Misschien is het voor S3 nog een idee om compleet door te slaan met het knippen van boordradio's en de coureurs ook liedjes te laten zingen. :P

Toch vind ik S2 denk ik leuker dan S1. Iets minder geforceerd drama. En met Merc, Ferrari en meer RB wat betere vulling. Ricciardo en Steiner/Haas zitten er wel weer te veel in.
Ik vond persoonlijk de aflevering van Haas heel langdradig. En ook kan ik mij niet echt herinneren of Alfa er in voor kwam. Volgens mij niet. Dit is opzich wel jammer, vind dat toch een interessant team.

Maar de quote van Kimi was wel geweldig op het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 13:12
Ze focussen zich wel enorm op 'losers' en 'losers and then winners' (Gasly).

Wellicht logisch, want daar zit het verhaal natuurlijk.

Zo krijg je maar weinig mee van de successen van Mercedes, enkel aan het dramatisch verlopen weekend in Duitsland is een hele aflevering besteed.

Verstappen komt bijna helemaal niet in beeld. Die doet het blijkbaar te goed :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:25
Deze serie zal wel niet op de F1-fan gericht zijn, maar op de gemiddelde Amerikaan die er niets van af weet.

Ik heb seizoen 1 al links laten liggen na een paar afleveringen, maar nu ik lees dat seizoen 2 niet beter is, ga ik er maar niet aan beginnen.

Ik snap ook echt niet waarom ze de waarheid zo zouden willen verdraaien. Dat heeft toch alleen maar teleurstelling als resultaat wanneer die onwetende nieuwe kijkers met eigen ogen zien dat veel races al gewonnen zijn na de eerste ronde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hebben ze ooit gepretendeerd een waarheidsgetrouwe documentaire neer te zetten? Tis gewoon licht vermaak, haal er de dingen uit die je leuk vindt, zoals inderdaad de blik achter de schermen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-09 15:17
Ik gebruik de serie gewoon om mezelf en mijn vriendin op te hypen voor het nieuwe seizoen. Je ziet een beetje de dingen die gebeurt zijn in het vorige seizoen waardoor je weer beetje na gaat denken over aankomend seizoen.

Ik denk dat de serie voor dat idee gemaakt is, vind het een heel vermakelijke serie om lekker op een zondagje te bingen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:25
MikeyMan schreef op maandag 2 maart 2020 @ 09:10:
Hebben ze ooit gepretendeerd een waarheidsgetrouwe documentaire neer te zetten? Tis gewoon licht vermaak, haal er de dingen uit die je leuk vindt, zoals inderdaad de blik achter de schermen.
Dat weet ik niet, maar de definitie van een documentaire is "een non-fictieve film met scènes uit de werkelijkheid die een beeld proberen te geven van een bepaalde situatie".

Dat schept toch een bepaalde verwachting? Noem het dan geen documentaire, maar gewoon een (gedramatiseerde) serie over formule 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 22:59

The_Scarabial

MTB for life!

Mooi stukje entertainment voor een middagje met slecht weer 👌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:10
Ik vond seizoen 1 leuk omdat je, voor je gevoel, echt een kijkje achter de schermen kreeg. Daarmee doel ik op bij de coureurs thuis, tijdens hun voorbereiding, met hun gezin, enz. Naar aanleiding daarvan ben ik, na een 'pauze' van 10 jaar weer f1 gaan volgen. Dat was zo'n beetje halverwege het seizoen van 2019 denk ik.

Dit seizoen keek lekker weg maar haalde het niet bij seizoen 1. Het was allemaal wat minder persoonlijk. Grote afwezigen van vorig jaar, mercedes en ferrari, waren er nu wel bij. Maar beide afleveringen hadden weinig inhoud. Het hele relletje met vettel vs le clerc dat de boordradio genegeerd kwam ik wel in de voorstukjes tegen maar niet meer in de specifieke aflevering. Als ze daar achteraf de 'behind the scenes' gesprekken van hadden gepubliceerd dan was dat interessant geweest.

Van mij mogen ze het format herzien en zich meer richten op het leven van coureur x en y rondom de races.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 11:35
Vond de serie dit seizoen beetje tegenvallen. Kimi had maar 1 zin in de serie en dat was meteen t hoogte punt van de serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:06
Heerlijk genoten.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 13:32
Die artikelen zijn echt pure clickbait. Steiner zegt alleen in dat stuk dat hij liever niet naar zichzelf kijkt en daarom niet naar de serie kijkt. Hij rept geen woord over dat hij niet blij is hoe hij wordt neergezet in de docu.

De quote van Max gaat volgens mij over het eerste seizoen en heeft dus geen waarde voor het tweede seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
“Drive to Survive”.. Dat is het onderwerp en daar gaande ‘verhalen’ in de documentaire dus ook over.. Prima spul om met de familie op de bank te kijken en via de groepsapp/hier op Tweakers je ongenoegen te uiten over de (bewuste) foutjes en creatieve vrijheid die men heeft genomen om de onderlinge strijd te duiden 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op zondag 1 maart 2020 @ 20:43:
Die laatste aflevering... Ik vraag mij af of bij race Brazilië ook maar één stuk boordradio zit dat daadwerkelijk onder het juist beeld zit. Want dat leek echt helemaal nergens op te slaan. En de volgorde van momenten was ook uhm, absurd. Klopte gewoon niks van de chronologische volgorde etc. Bv bij Sainz, laatste gestart dan, hij haalt een Williams in, boordradio "that's P10" of whatever. Heeft er dan serieus een Williams op enig moment in de punten gereden in Brazilië? Bij mijn weten toch niet.

Zelfde overigens net zo hard bij "de Hulkenberg aflevering" bij GP Duitsland. Daar hebben ze gemonteerd dat Hulkenberg achter Verstappen rijdt op P2, vervolgens de spin van Verstappen, en dan Hulkenberg weer / nog steeds vanaf P2. Die spin was toch echt veeeeel eerder en de combinatie van beelden kan niet eens. Gezien onboards van Hulkenberg kan Verstappen niet spinnen en nog steeds exact net zo ver ervoor rijden.

TL;DR: eigenlijk was dit hele seizoen een aanfluiting. Alleen de echte behind the scenes waren leuk in die zin dat ze niet geregistreerd waren. Maar de race beelden, de audio erbij (of het nu onboards of het neppe commentaar achteraf passende bij verhaal), de interviews / "voice overs" waren een aanfluiting en volledig uit de duim gezogen.
Ik heb me er niet toe kunnen zetten om alle afleveringen van S1 te bekijken, en ook nu gaat dit met S2 weer niet gebeuren. Ik ervaar het meer als fictie door verdraaiing van feiten. Misschien erg vermakelijk voor menigeen, maar ik haak af als er maar naar hartenlust geknipt en geplakt wordt, om daardoor een mogelijke werkelijkheid uit het oog te verliezen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:28

Chiron

Moderator Discord
alexbl69 schreef op maandag 2 maart 2020 @ 08:17:
Verstappen komt bijna helemaal niet in beeld. Die doet het blijkbaar te goed :)
Max is afgelopen seizoen op eigen verzoek ook niet gevolgd door een Netflix filmcrew.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
Chiron schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 19:24:
[...]

Max is afgelopen seizoen op eigen verzoek ook niet gevolgd door een Netflix filmcrew.
Wat enigszins te begrijpen is als je kijkt hoe hij vorig seizoen werd neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:44
Misschien voor volgend jaar een idee om ook bij de driver meetings te zijn. Wat daar besproken wordt, bv na Oostenrijk tussen max en lecler. Benieuwd hoe dat volgende race wordt uitgelegd aan de overige coureurs en de handhaving.
Niet alleen maar vanuit team perspectief, maar stukje fia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:51
Heb DTS niet gezien, maar het lijkt bedoeld ook om de F1 wat populairder te laten zijn in de VS en andere markten.
Stel dat Netflix exacte hetzelfde zou maken over Indycar of NASCAR, zou dat jullie F1 fans aansporen om meer Indy/NASCAR te kijken? Het lijkt me dat het vooral daarvoor is bedoeld, maar vraag mij af of het daar in slaagt.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
Chiron schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 19:24:
[...]

Hij heeft wel een paar interviews gegeven. Helemaal genegeerd is hij niet.
i.t.t. tot Raikonen (sauber), helemaal niet aan bod gekomen (op die ene zin van Raikonen na).

Ik vond het leuk wegkijken, maar ook niet meer dan dat. vorig seizoen vond ik wel leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
[Roland] schreef op zaterdag 7 maart 2020 @ 21:17:
[...]

Hij heeft wel een paar interviews gegeven. Helemaal genegeerd is hij niet.
i.t.t. tot Raikonen (sauber), helemaal niet aan bod gekomen (op die ene zin van Raikonen na).

Ik vond het leuk wegkijken, maar ook niet meer dan dat. vorig seizoen vond ik wel leuker
Kvyat zit er ook niet in, of ja, ook op het eind met drivers parade waarbij Albon hem vraagt of die door Netflix is gefilmd "No, and they an fuck off" (of zoiets). Stroll, Stroll (Lawrence & Lance) & Perez zitten ook alleen op het einde erin. Zijn er dus wel meer die missen. Giovinazzi IIRC helemaal niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste