Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Die Steiner is leuk voor entertainment. Als teambaas of manager in zijn algemeen is het echter wel echt een vreemde man. Kijk naar Toto Wolf die een inspirator voor zijn team is. Of Horner, die wat amicaler om gaat met het team.

Kunnen ook erg boos worden natuurlijk als het moet. Maar hun teams gaan wel door het vuur door die kerels. Het team bij Haas wil waarschijnlijk Steiner in het vuur werpen. Geen gezonde manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:54
PWM schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:21:
Die Steiner is leuk voor entertainment. Als teambaas of manager in zijn algemeen is het echter wel echt een vreemde man. Kijk naar Toto Wolf die een inspirator voor zijn team is. Of Horner, die wat amicaler om gaat met het team.

Kunnen ook erg boos worden natuurlijk als het moet. Maar hun teams gaan wel door het vuur door die kerels. Het team bij Haas wil waarschijnlijk Steiner in het vuur werpen. Geen gezonde manager.
Volgens mij is dat ook heel erg hoe Steiner wordt afgebeeld in de serie!

Ik ken de verhalen van Steiner ook vanuit de NASCAR wereld (waar hij Technical Director was van Team Red Bull NASCAR team) en daar was hij wel heel erg geliefd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:21:

Want? Je ziet alleen wat gefilmd is, grote kans dat achter de schermen met Toto dingen anders lopen en dit geacteerd is waar Gunther altijd zichzelf is (of ook niet).

Ik vond het zeer vermakelijk om te kijken, alleen wat is die Sainz zo ubersaai zeg en zijn irritante manager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

*Megabump*

Will Buxton over DTS S3.

[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 01-02-2021 14:33 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:37

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
Is dit seizoen wel in HDR of ook niet? :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:31
Max had al zn eigen drive to survive gemaakt met ziggo haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:46
Toch wel erg veel zin in nieuw seizoen. Was er al een datum?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54
Op de NF pagina staat nog niks over de release vermeld helaas

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
DJTimo schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:34:
Op de NF pagina staat nog niks over de release vermeld helaas
Nee inderdaad :'(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:53

19-3

YouTube: F1 Netflix | Formula 1: Drive to Survive Season 3 | Teaser

[ Voor 67% gewijzigd door nachtnet op 19-02-2021 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:57

Chiron

Moderator Discord
Jasphur schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:01:
Is dit seizoen wel in HDR of ook niet? :)
Ook niet? Seizoen 2 is bij mij 4K HDR met Atmos, dus ik neem aan dat seizoen 3 dat ook zal zijn :?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
Chiron schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:33:
[...]

Ook niet? Seizoen 2 is bij mij 4K HDR met Atmos, dus ik neem aan dat seizoen 3 dat ook zal zijn :?
oops. My bad!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:28
Nieuwste trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Wel/Niet/Ongeveer spoilers:

Van wat er inzit.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

gambieter schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 15:38:
https://wtf1.com/post/her...rive-to-survive-season-3/

Jummie, de episode guide voor Drive to Survive season 3 ziet er goed uit :)
De episode guide van WTF1.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Only a few days left, are we ready for this? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djmelvee
G_Dragon schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:37:
Only a few days left, are we ready for this? :)
Zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Hopelijk beter dan deel 2.
Maar ik zie in de previews dat Riccardo alweer de hemel in geprezen word

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:58
Zou het seizoen vannacht 0:01 online gaan of pas ergens later. Weet iemand nog hoe dat vorig jaar seizoen was?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
robbinonline schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:58:
Zou het seizoen vannacht 0:01 online gaan of pas ergens later. Weet iemand nog hoe dat vorig jaar seizoen was?
Series die wekelijks een nieuwe aflevering krijgen, worden tussen 9.00 uur en 12.00 uur verwacht.

Als dit nog klopt tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Ahh jammer, de popcorn stond al klaar 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 18:49
Hoolz14 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 16:01:
[...]

Series die wekelijks een nieuwe aflevering krijgen, worden tussen 9.00 uur en 12.00 uur verwacht.

Als dit nog klopt tenminste.
Maar bij deze serie wordt het hele seizoen in 1x uitgebracht morgen.
Ik heb verder geen idee hoelaat.

@robbinonline

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Morgenochtend om 8u CET.

[ Voor 17% gewijzigd door sloth op 18-03-2021 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Morgen om 09:00 maar klaarzetten met de popcorn dan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbinonline
Het staat al online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Plenkske schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:27:
[...]

Maar bij deze serie wordt het hele seizoen in 1x uitgebracht morgen.
Ik heb verder geen idee hoelaat.

@robbinonline
Oh dat wordt feest vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Heel benieuwd! Tijd voor E01 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Helaas moet ik wachten tot vanavond met kijken, maar de hype is real *O* *O* *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Even binnenhalen, maar ik zit nog bij S1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 08:38:
Even binnenhalen, maar ik zit nog bij S1 :p
Prima te doen in een weekendje. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Yess we hebben weer wat te kijken <3
Weet nu al dat voor het einde van het weekend alle afleveringen bekeken zijn oOo

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
* nachtnet zit te genieten van de Ferrari aflevering.

spoiler:
Er kan er maar 1 Ferrari zijn, en die kunnen heel goed een kuil graven waar ze zelf in duiken. En dat politiek geneuzel als Seb bij AM getekend heeft.. :)

[ Voor 14% gewijzigd door nachtnet op 19-03-2021 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 19:50
Eerste aflevering vind ik weer lekker waardeloos en bij elkaar geraapt. Het wintertesten waarbij ze boordradios eronder monteren, en dan bij Norris "Scenario 7, scenario 7" gevolgd door "You've got the fastest lap". En dan even later bij Stroll, "fastest on track". Alsof het gewoon een race is...

Daarnaast leuke fout. Ze laten bij de wintertests redelijk vaak een helikoptershot van start/finish zien. Alleen kan dat niet van de wintertests zijn, want op de tribune ligt het grote doek met de foto's van alle coureurs. Dat is dus een opname van het gewone raceweekend.

Maar hetzelfde rare monteren en dingen weglaten zit ook in de tweede EP. Albons aanrijding met Hamilton in Oostenrijk, Albon kan verder, vervolgens gaan ze naar Norris die dan nipt derde wordt, en dan terug naar Red Bull waar Albon die in de pitbox voor het grote scherm staat te kijken, net terwijl de top 3 hun auto op de grid parkeert. Terwijl er dus nergens langs komt dat Albon is uitgevallen, waardoor die dus net na finish al in de pitbox kan zijn.

Maar Horner staat er in ieder geval weer goed op met al zijn pesterijtjes :+ Die videocall / pers-ding tijdens de lockdown met schijnbaar ook Toto Wolff en Susie. En dan even aan Susie vragen of Toto al goed helpt met het huishouden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Het is inderdaad een bij elkaar geraapt zootje qua beelden en er zijn hier en daar overgedramatiseerde verhaallijnen bij bedacht die in werkelijkheid toch echt anders waren. Bijvoorbeeld aflevering 9, de aflevering van de crash van Grosjean. In de aflevering heeft de auto welgeteld 4 minuut en 50 seconden in de fik gestaan voordat Grosjean eruit sprong en in de tussentijd zag je beelden van o.a. coureurs die in spanning naar de beelden zaten te kijken. Die hadden zich blijkbaar in de tussentijd al uit de auto gehesen en omgekleed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:37
ik zit me vooral af te vragen of de manier waarop Mercedes Bottas op de tweede plaats zet in 2020 echt is, of door Netflix in scene gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

iichel

Gazoooo

BasvanS schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 23:25:
ik zit me vooral af te vragen of de manier waarop Mercedes Bottas op de tweede plaats zet in 2020 echt is, of door Netflix in scene gezet...
Dat is enorm in scene gezet. Ik zat net de Renault aflevering te kijken, die zich voornamelijk op Silverstone afspeelt. Ineens een stukje pitwall met een stukje commentaar, met de Red Bull ring op de driver tracker. 't is allemaal knip en plak werk voor de sensatie.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:36
Had jullie versie van Netflix wel een episode met Williams dit seizoen?

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
iichel schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 23:29:
[...]

Dat is enorm in scene gezet. Ik zat net de Renault aflevering te kijken, die zich voornamelijk op Silverstone afspeelt. Ineens een stukje pitwall met een stukje commentaar, met de Red Bull ring op de driver tracker. 't is allemaal knip en plak werk voor de sensatie.
Dat gold andere seizoenen natuurlijk ook al.

Echter... was het dit jaar/seizoen natuurlijk wel allemaal een stuk moeilijker samen te stellen. Immers is er maar één filmcrew, en die moesten zich het hele weekend in een team embedden / in die bubbel blijven. Blijkbaar waren ze bij Renault dus bij de GP van Steiermark en Silverstone. Maar andersom, de beelden die je aanhaalt heb je grote kans bij dat die door FOM zijn gemaakt zoals zij altijd verscheidene cameramannen in de pitstraat hebben lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

iichel

Gazoooo

Klopt, maar ik zag op Reddit een post over de Ferrari episode met de Leclerc crash op Monza.
De F1TV beelden laten de crash gewoon zien zoals die gebeurde, de DTS aflevering laat het nogal gedramatiseerd zien, maar ook met extra teksten erin die gewoon niet bij die crash horen. Da's gewoon storytelling en editorialiseren ipv dramatiseren :P

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Kort gezegd is het eigenlijk gewoon slecht. Jammer, zat meer in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
* nachtnet ziet het altijd maar als entertainment. Morgen laatste aflevering kijken, nu maar naar bed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yamotek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-07 00:36
Ach, gewoon kijken op 1,5x snelheid en genieten van wat 'achter de schermen' praat. Voor de rest weinig nieuws omdat ze ook bij DTS steeds meer 'mediacorrect' lijken te worden en meer opletten over wat ze doen als er camera's bij zijn. Alhoewel, Bottas gaat wel heel erg met de billen bloot :+

Door het op een hogere snelheid te kijken valt de drama factor ook wel weer mee. Er zit dan weer wat snelheid in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik begrijp sommige van jullie niet.
Dat het niet klopt is tot nu toe elk seizoen geweest. Dat weten we. Het was ook te verwachten dat dit seizoen niet klopt.

Netflix wil meer mensen bereiken dan alleen ons.

Ik kijk het zoals @nachtnet, als entertainment. En dan is het leuk gedaan.

Vanmiddag de “Ferrari aflevering “. Ben toch wel benieuwd wat ze laten zien.

spoiler:
En maandag doe ik niet mee met de discussies over F1 op mijn werk. Want de nieuwe experts weten het toch beter na één seizoen op Netflix :+

[ Voor 8% gewijzigd door streamnl op 20-03-2021 07:53 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Nouja of het klopt of niet, wat een rollercoaster aan emoties is F1 toch altijd.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Is toch gewoon lekker kijkvoer?! Beetje F1 entertainment zodat je er weer lekker in zit en volgende week weer voor de buis zit voor het nieuwe seizoen. Nog 1 aflevering te gaan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Inmiddels hier alles gezien, was erg vermakelijk. Ik zie het ook vooral als entertainment en opwarming voor aankomend seizoen, en met als bonus dat je wat meer “achter de schermen” ziet.

Mag wat mij betreft wel een standaard worden na ieder seizoen :Y

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:08
Heb hem vandaag in zijn geheel gekeken, weinig nieuws onder de zon, maar wel weer vermakelijk. De beelden van de crash van Grosjean gaven me nog wel steeds de rillingen, hoe goed die daar is weggekomen blijft bizar.

Wat me wel opviel, bij alle intro's rijden de auto's naar rechts na de pitstop, behalve bij de aflevering van Haas, dan rijdt de auto naar links, alsof het een verwijzing is naar de staat van het team afgelopen seizoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Transportman op 20-03-2021 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:42
Was weer vermakelijk :) de aflevering over de crash van Grosjean was wel indrukwekkend, blijft bizar om die beelden te zien

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tomahawk_nr1
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:46
Was ik trouwens de enige die zich doodergerde aan de communicatie/teamleider dame van Ferrari. Ze praat tegen een viervoudig wereldkampioen alsof het een kleuter is. Laten we hopen dat dit ook een beetje gedramatiseerd is. Sowieso een vreselijke aflevering van Ferrari. Constant over de naam uit het verleden. Maargoed....seizoen keek lekker weg en volgend weekend alweer het echte werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Transportman schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:36:
Heb hem vandaag in zijn geheel gekeken, weinig nieuws onder de zon, maar wel weer vermakelijk. De beelden van de crash van Grosjean gaven me nog wel steeds de rillingen, hoe goed die daar is weggekomen blijft bizar.

Wat me wel opviel, bij alle intro's rijden de auto's naar rechts na de pitstop, behalve bij de aflevering van Haas, dan rijdt de auto naar links, alsof het een verwijzing is naar de staat van het team afgelopen seizoen.
De meeste circuits gaan met de klok mee, en echt maar enkelen tegen de klok in. Waarschijnlijk dus gewoon toevallig net gefilmd in een weekend dat tegen de klok in is (nu ik even zit te denken weet ik niet eens welke anti-clockwise is. Oostenrijk, Hongarije, Silverstone, Barcelona, Spa, Monza, Imola, Nurnbergring, Bahrein, Abu Dhabi in ieder geval niet).

Edit:
Istanbul Park anti-clockwise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
Brazilië, Turkije en Cota volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Tosemime schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 23:15:
Brazilië, Turkije en Cota volgens mij
Uiteraard zat ik te denken aan 2020 circuits. En hoewel Brazilie en Cota wel op de kalender stonden, hebben ze daar niet gereden :+ Er vanuit gaande dat de aangehaalde beelden dus inderdaad van 2020 zijn, en het lijstje van deze 3 circuits klopt, zou het dus Turkije zijn.

Overigens wat ik me nu pas bedenk. Williams zit eigenlijk helemaal niet in dit seizoen. Ja, Claire wordt een aantal keren getoond "in interview", maar dan gaat het bv over het Pink Mercedes verhaal. Maar ik ben nu even aan het twijfelen of de verkoop nu wel of niet is benoemd? En als het al voorbij is gekomen, dan was het echt maar kort.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:33

ricardo246

Life's what you make it!

Zojuist seizoen 3 afgekeken.
Heerlijk weer om te zien wat er achter de schermen zich afspeelt.
Tijdens de race weekenden zien we iedereen op zijn opperbest, top media getraind en allemaal standaard antwoorden geven, maar in de Netflix serie zit er toch meer emotie in (wat je eigenlijk ook verwacht).
Dat er hier en daar wat vrijelijk gemonteerd is voor de show, is geen nieuws, maar de montages zijn niet onwaar, meer iets aangedikt.
Ik vind het qua timing ook wel lekker, een week voor de aftrap van het 1e race weekend, even een recap van 2020, met meer een persoonlijke blik.

Heerlijk genoten.

En Jack kwam ook regelmatig voorbij (vaak alleen audio of we zagen zijn oranje mic)

[ Voor 6% gewijzigd door ricardo246 op 21-03-2021 00:02 ]

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
RobertMe schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 23:23:
[...]

Uiteraard zat ik te denken aan 2020 circuits. En hoewel Brazilie en Cota wel op de kalender stonden, hebben ze daar niet gereden :+ Er vanuit gaande dat de aangehaalde beelden dus inderdaad van 2020 zijn, en het lijstje van deze 3 circuits klopt, zou het dus Turkije zijn.

Overigens wat ik me nu pas bedenk. Williams zit eigenlijk helemaal niet in dit seizoen. Ja, Claire wordt een aantal keren getoond "in interview", maar dan gaat het bv over het Pink Mercedes verhaal. Maar ik ben nu even aan het twijfelen of de verkoop nu wel of niet is benoemd? En als het al voorbij is gekomen, dan was het echt maar kort.
Het is wel genoemd, maar dat was echt een keer met je ogen knipperen en je had het gemist. Daar hadden ze wat mij betreft wel iets meer stil bij mogen staan.

Eigenlijk net als de hele WeRaceAsOne, daar hadden ze ook wel iets mee mogen doen, en dan bedoel ik niet die laatste 5 minuten van de laatste aflevering met Hamilton. Dat voelde voor mij iets te veel als dat het gedaan was om het onderwerp maar gehad te hebben in plaats van er echt aandacht aan te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:37

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Oke, dat was weer seizoen 3. Moeten we weer een jaar wachten :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:37

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Transportman schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 23:41:
[...]
Eigenlijk net als de hele WeRaceAsOne, daar hadden ze ook wel iets mee mogen doen, en dan bedoel ik niet die laatste 5 minuten van de laatste aflevering met Hamilton. Dat voelde voor mij iets te veel als dat het gedaan was om het onderwerp maar gehad te hebben in plaats van er echt aandacht aan te besteden.
Ik ben blij dat ze hier niet te veel aandacht aan gegeven hebben. D2S gaat om de sport, niet om een politiek doel duidelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
RobertMe schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 23:23:
[...]

Je hebt helemaal gelijk :p was alweer vergeten dat ze daar niet gereden hebben afgelopen jaar..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

Ik vind het tegenvallen. Met alle toegang die Netflix heeft is dit niet waar je mee wilt eindigen.. Horner en Toto achter de schermen is heel mooi maar verder is alles compleet nep of gewoon niet zo boeiend. Ik mis ook wel wat gebeurtenissen die 2020 maakten. Rare balans.. en eigenlijk vond ik het meer frustrerend om te kijken dan vermakelijk.

Je ziet dat een raceweekend begint, maar dan start hun eigen verhaaltje ipv wat die race speciaal maakt.
Sinds wanneer hebben Lando en Carlos geen bromance meer? In S1 hadden Max en Daniel ook zogenaamd "ruzie". Lando's onboardradio "he turned in on me" was ook van een andere race over iemand anders :N

Ik hoop dat Netflix het anders gaat doen, er is veel potentie. Laat ons zien wat we niet kunnen zien, ipv ons te laten zien wat we al hebben gezien maar dan op een neppe gedramatiseerde manier.
Ik weet dat het voor Netflix publiek is ipv f1 fans, maar het kan alsnog zoveel beter.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:00
@Vuvuzela Ik ben ook van mening, als je al fan van F1 bent, kan je DtS beter laten voor wat het is ;)

Mijn YouTube

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

kevz schreef op zondag 21 maart 2021 @ 02:34:
@Vuvuzela Ik ben ook van mening, als je al fan van F1 bent, kan je DtS beter laten voor wat het is ;)
Ja maar als "fan" kijk je toch voor dat 1/10e deel dat wel boeiend is :P

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Is het niet overduidelijk dat Liberty Media dit ziet als vehikel (pun intended) om F1 interesse te wekken bij mensen die dat voorheen niet echt hadden? Met name in landen als Amerika waar de sport niet echt groot is zullen ze dit zien als ideale promotie van de sport.

Als doorgewinterde fan zullen dingen vast opvallen die niet helemaal kloppen of zijn aangedikt maar het is in elkaar gezet om lekker weg te kijken en spektakel te bieden. Daar slagen ze mijn inziens goed in. Als je de seizoenen zo achter elkaar bekijkt leer je de acteurs (coureurs, team principals) steeds beter kennen en ben je benieuwd hoe de zaken zich tijdens het komende F1 seizoen zullen ontwikkelen.

Zo hebben ze mijn interesse 3 jaar geleden ook gewekt en nu heb ik al 2 jaar een F1TV abo, precies wat ze willen :P

Ik vind het de moeite alleen al waard voor de behind the scenes banter tussen de coureurs en team principals.

[ Voor 6% gewijzigd door kazuka op 21-03-2021 03:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Vind dat ze ondanks Corona toch vreselijk veel materiaal hebben kunnen schieten, monteren en tien afleveringen goed hebben kunnen vullen.

+ dat ze veel bij coureurs thuis gefilmd hebben (Bottas)

En de ziggo microfoon was uitzonderlijk vaak in beeld

Ook hier geen naamsverbastering aub.

[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 23-03-2021 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
nachtnet schreef op zondag 21 maart 2021 @ 08:59:
Vind dat ze ondanks Corona toch vreselijk veel materiaal hebben kunnen schieten, monteren en tien afleveringen goed hebben kunnen vullen.
Dat valt wel mee toch? Buiten de interviews die ze zelf doen komt denk ik 75% van het beeldmateriaal gewoon van FOM af. Die aflevering van Gasly met de race op Monza zit geen eigen Netflix materiaal bij. Immers zaten ze toen het hele weekend bij Ferrari. Als in: alle beelden van de race zijn sowieso van FOM, maar FOM heeft natuurlijk ook voldoende cameramensen door de pitstraat lopen, dus beelden van de pitmuur en van aan de "garagepoort" naar binnen toe zullen ook vrijwel gegarandeerd van FOM zijn.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Ach als opwarmertje voor volgende week is het wel aardig. Ik heb mij er wel mee vermaakt.

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
Erazzzer schreef op zondag 21 maart 2021 @ 01:05:
[...]

Ik ben blij dat ze hier niet te veel aandacht aan gegeven hebben. D2S gaat om de sport, niet om een politiek doel duidelijk te maken.
Maar sport is ook politiek (hoe graag we het ook anders willen zien), en WeRaceAsOne was toch een van de belangrijke onderwerpen van afgelopen jaar. D2S had daar wat mij betreft of langer stil bij moeten staan met meer diepgang of compleet niet moeten behandelen in plaats van 5 minuten HAM zijn verhaal laten doen, het onderwerp zou groter moeten zijn dan alleen HAM (hoe lief HAM dat misschien anders wil zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
WeRaceAsOne is sowieso iets breder dan HAM zijn riedeltje. Het hele WeRaceAsOne incl. regenboog is ook (/initieel?) bedoeld voor het corona verhaal. Waarbij de regenboog in de UK het symbool voor de dank aan de NHS is geworden. Die regenboog staat dus niet (alleen) voor inclusiviteit van de LHBT gemeenschap. Waarbij je w.m.b. sowieso kunt stellen dat HAM alleen op komt voor de zwarte mens, en niet voor ieder ander, of dat nu anders gekleurd of anders geaard is.

Overigens zou het mij ook niks verbazen als dit een eis van HAM was om mee te doen aan Drive to Survive. Dat hij zijn verhaal moest kunnen doen. En dat het daarom een beetje onsamenhangend aan het eind eraan is geplakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Wederom weer een geweldig seizoen van Drive to Survive , heb hem in een weekend uitgekeken met veel plezier. Je leert weer veel over de correurs waarvan je niet wist dat het speelde en je herbeleefd het hele seizoen weer even opnieuw, kippevel momenten. Vooral de aflevering met Haas en Grosjean waarin hij crashed, dat stuk waarin zijn vrouw zichzelf voor de kop slaat wanneer Grosjean een opmerking maakt. Prachtig om te zien!

Het moment van de crash was een minder leuke herbeleving, hoe hij later in de aflevering ook uitlegt wat hij dacht en hoe hij handelde. Pff dat was wel even heftig om te zien en horen..

Jammer dat Lewis wederom weer begon te janken over zijn hele protest en dit in Drive to Survive heeft gekregen, hopelijk gaan we dit seizoen dat ego zien breken en zijn we snel van dit gezeik af.

Laat het nieuwe seizoen maar begonnen en dan zullen we zien waar de teams echt staan :)

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 21-03-2021 11:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 21:58
Zit nu de Ferrari aflevering te kijken 'We moeten praten over Ferrari'. Wat een aanfluiting alles achter de schermen zeg :X Alles verloopt een beetje kneuterig en 'net niet', van briefing tot interviews etc.

Vettel laat ook héél duidelijk weten dat hij echt schoon genoeg heeft van Ferrari.

[ Voor 24% gewijzigd door FastFred op 21-03-2021 20:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
"Het is alsof het uit is met je ex, maar ze nog steeds bij je in huis woont." 😂

Geen spoilers over wie het gaat. Het is wel vermakelijk, wel soms misschien wat overdreven in beeld gebracht, maar tot nu toe valt het mee. :)

Zit nu bij de aflevering over Ferrari, de quote hierboven ging daar niet over. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
FastFred schreef op zondag 21 maart 2021 @ 20:32:
Zit nu de Ferrari aflevering te kijken 'We moeten praten over Ferrari'. Wat een aanfluiting alles achter de schermen zeg :X Alles verloopt een beetje kneuterig en 'net niet', van briefing tot interviews etc.

Vettel laat ook héél duidelijk weten dat hij echt schoon genoeg heeft van Ferrari.
En in Mugello, dat Vettel tijdens de teammeeting zegt "that is exactly what happened". En dan die blik van LeClerc! _O-

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:18
Muse schreef op zondag 21 maart 2021 @ 22:30:
[...]

En in Mugello, dat Vettel tijdens de teammeeting zegt "that is exactly what happened". En dan die blik van LeClerc! _O-
Ik vind dat stuk over de kledinglijn van Leclerc mooi. "Ik kan zeggen wat ik wil" door Vettel _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Trouwens had er geen extra episode bij gekund?

spoiler:
Ik miste een episode over Russel zijn debut weekend bij Merc, what happend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wat leuke inside weetjes van F1 fotograaf Kym Illman over Drive To Survive:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
G_Dragon schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:19:
Trouwens had er geen extra episode bij gekund?

spoiler:
Ik miste een episode over Russel zijn debut weekend bij Merc, what happend..
Tsja, wat hadden ze hier mee gemoeten? Netflix kan niet zomaar bij elk team binnen lopen nu in corona tijd. Daarnaast lijkt Mercedes ook niet heel erg open te staan voor Netflix (eerste seizoen helemaal niet mee gedaan). Dus vraag is of ze zonder corona wel hadden kunnen/mogen filmen bij Mercedes.

Dan zou je weer zo'n soort aflevering krijgen als van Gasly in Monza. Netflix liep toen met Ferrari mee, dus dat hele stuk van die GP zijn gewoon de FOM beelden en helemaal niks nieuws / "achter de schermen".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Muse schreef op zondag 21 maart 2021 @ 22:30:
[...]

Ik vond die vrouw (persvoorlichter?) erg slecht. Weet niet of het komt doordat DtS een beetje wilt 'oorlog' wilde schetsen, maar alles wat ze leek te doen maakte dingen erger of minder plezierig. Kreeg echt medelijden met Vettel, die leek echt behandeld te worden als iemand die niet echt deel uitmaakt van het team.

Verder snapte ik helemaal niets van die teambaas, alles was eigenlijk een puinzooi onder hem. Die vrouw zorgde daarin ook niet echt voor rust kreeg ik het idee.

Vettel komt mij wel over als een sympathieke en eerlijke persoon, zelfde met Lando. Dat vond ik tot nu toe bij Leclaire en Bottas wel anders, wat een blaaskaken en ego's - maar zoals gezegd misschien zijn ze dat niet?

[ Voor 9% gewijzigd door HollowGamer op 22-03-2021 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:57
JohanKupers schreef op zondag 21 maart 2021 @ 09:21:
Ach als opwarmertje voor volgende week is het wel aardig. Ik heb mij er wel mee vermaakt.
Veel meer dan dat was het in ieder geval niet, niet echt iets gezien wat ik nog niet wist.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
We need to replace that .. object [..]
Elke keer als ik fotograaf zie, heb ik enorm de neiging om uit te halen. Wat een l*l. :(

Nu bij de aflevering van Castly, ben benieuwd. Komt Sainz nog wel aan het woord? Het lijkt dat je van sommige maar weinig ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
HollowGamer schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:52:
Nu bij de aflevering van Castly, ben benieuwd. Komt Sainz nog wel aan het woord? Het lijkt dat je van sommige maar weinig ziet.
Sainz zit een redelijk stuk van er in ja. Inclusief privé en stukje met z'n pa.

En het is sowieso de ene voor de andere coureur qua meedoen. Verstappen weigert zo ongeveer om mee te doen, IIRC ook op basis van hoe die het eerste seizoen is neergezet.
Daarnaast is de serie drive to survive, en dat geldt zeker niet voor alle coureurs. Verstappen staat bv niet op het randje om uit stoeltje gehaald te worden. In die zin zou je je alleen kunnen afvragen wat Hamilton er in zit. Als in: Bottas moet rijden om zijn zitje als "tweede viool" te behouden, of rijden om te overleven naast Hamilton. Albon is bekend verhaal. Ferrari moet als team weer naar voren. Racing Point, Renault en McLaren de "drive voor de derde plek". Haas en Alfa drive voor het financiële voortbestaan van het team. Gasly de drive om naar Red Bull te gaan / "verbetering" na vorig seizoen. Enige wat er dan echt uit springt qua ontbreken is Williams. Want ook daar waren ze aan het spartelen om te overleven, en uiteindelijk de boel verkocht. Terwijl dat maar snel tussen neus en lippen door wirdt gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
@RobertMe Dat vind ik dan wel opvallend van Williams, ben nu bij de voorlaatste, heb inderdaad al het hele interview gehad met Lando en Sainz.

Zou Williams ook niet willen meedoen omdat ze het contract niet in gevaar wilde brengen of dat de nieuwe eigenaren het niet wilde? Kan mij niet voorstellen dat er nog geen ontwikkelingen waren, DtS doet dit wel zo in beeld brengen, maar niet alles is toeval lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
HollowGamer schreef op maandag 22 maart 2021 @ 17:52:
[...]

Elke keer als ik fotograaf zie, heb ik enorm de neiging om uit te halen. Wat een l*l. :(
Wat bedoel je precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 21:37
RobertMe schreef op maandag 22 maart 2021 @ 18:37:
[...]
En het is sowieso de ene voor de andere coureur qua meedoen. Verstappen weigert zo ongeveer om mee te doen, IIRC ook op basis van hoe die het eerste seizoen is neergezet.
Hamilton en Verstappen zijn de enige coureurs in het veld die zo'n beetje contractueel af kunnen dwingen dat ze niet aan de serie mee hoeven te werken.

Drive to Survive heeft veel opnames om hun verhaallijnen te onderbouwen. Ze weten natuurlijk van tevoren niet wat een mooi verhaal wordt en wat niet, dus vermoed dat ze enorm veel op (mogen) nemen. Ook personen die dat weekend eigenlijk niet 'aan de beurt' zijn. Je ziet het regelmatig dat gesprekspartners elkaar waarschuwen dat er een DtS microfoon boven ze hangt.

Vermoed dat Hamilton en Verstappen geen zin hebben om daar de hele dag rekening mee te houden. Ze geven toestemming om in een aantal shots te figureren, maar verder gaat de verhaallijn totaal niet over ze. En dat is toch best vreemd, aangezien je het over de beste 2 coureurs van het hele veld hebt.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

alexbl69 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:26:
[...]

Hamilton en Verstappen zijn de enige coureurs in het veld die zo'n beetje contractueel af kunnen dwingen dat ze niet aan de serie mee hoeven te werken.

Drive to Survive heeft veel opnames om hun verhaallijnen te onderbouwen. Ze weten natuurlijk van tevoren niet wat een mooi verhaal wordt en wat niet, dus vermoed dat ze enorm veel op (mogen) nemen. Ook personen die dat weekend eigenlijk niet 'aan de beurt' zijn. Je ziet het regelmatig dat gesprekspartners elkaar waarschuwen dat er een DtS microfoon boven ze hangt.

Vermoed dat Hamilton en Verstappen geen zin hebben om daar de hele dag rekening mee te houden. Ze geven toestemming om in een aantal shots te figureren, maar verder gaat de verhaallijn totaal niet over ze. En dat is toch best vreemd, aangezien je het over de beste 2 coureurs van het hele veld hebt.
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon er echt geen zin in hebben. Zijn tenslotte toch gewoon mensen. Verstappen is sowieso al niet zo een Fame gedreven persoon..

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
OMD schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:07:
[...]
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon er echt geen zin in hebben. Zijn tenslotte toch gewoon mensen. Verstappen is sowieso al niet zo een Fame gedreven persoon..
Dat bedoelde ik ook.

De overige coureurs moeten er aan meewerken omdat het moet van Liberty. Hamilton en Verstappen zijn denk ik de enige met voldoende status dat ze het kunnen weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
VER & HAM trekken los van DTS al heel veel nieuw publiek naar de F1 bedoelen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
nachtnet schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:20:
VER & HAM trekken los van DTS al heel veel nieuw publiek naar de F1 bedoelen jullie?
Bedoelde ermee dat coureurs als ze het voor een sponsordeal of meer naamsbekendheid niet hoeven liever niet mee zullen doen met DtS. Het is een inbreuk op de rust in een toch al hectisch weekend.

Van Hamilton is wel eens voorbij gekomen dat hij zo min mogelijk PR-optredens wil doen. Dat zal ook wel voor Verstappen gelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
alexbl69 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:13:
[...]

Dat bedoelde ik ook.

De overige coureurs moeten er aan meewerken omdat het moet van Liberty. Hamilton en Verstappen zijn denk ik de enige met voldoende status dat ze het kunnen weigeren.
Hamilton zit er alleen in voor zn BLM bijdrage op het einde, anders had ie nooit meegedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

tlpeter schreef op maandag 22 maart 2021 @ 07:15:
Ik vind dat stuk over de kledinglijn van Leclerc mooi. "Ik kan zeggen wat ik wil" door Vettel _O-
Ik geloof het niet, ik ga er van uit dat er dikke boetes in z'n contract staan als hij z'n mond voorbij praat.
Ik zie het gewoon als reclame voor de sponsor die z'n logo even ingezoemd op TV heeft gehad.

Bij Ferrari geloof ik dat er voor alles een plan is (niet perse een goed plan, maar wel een plan).

Die vrouw die zich alleen maar druk leek te maken over de vraag of het logo goed zit hoort daar imho ook bij.
In fragmenten van slechts een paar seconde werd ze gepresenteerd als een soort enorme bitch die alleen maar met uiterlijk en sponsors bezig is. Wij fans voelen dan symapthie met die arme coureurs.
Hoppakee, opeens hebben wij sympathie voor Ferrari mensen.

De sponsoren krijgen een heel andere boodschap mee: bij Ferrari weten ze wat de sponsoren belangrijk vinden, namelijk dat hun logo goed in beeld wordt gebracht en dat ze aparte mensen hebben om daar voor te zorgen.
Nu verwijs ik even terug naar het begin van mijn bericht. Wat deed Vettel? Het logo van een sponsor in beeld brengen.

Doorgestoken kaart, allemaal volgens plan.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik vraag me af of Haas de Duitse sponsor heeft binnen gehaald die een Duitse coureur wilde hebben (wat met MSC gelukt is). Het is ook wel duidelijk waarom Mazepin in de andere auto zit (big money)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:25
MeNTaL_TO schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:53:
Ik vraag me af of Haas de Duitse sponsor heeft binnen gehaald die een Duitse coureur wilde hebben (wat met MSC gelukt is). Het is ook wel duidelijk waarom Mazepin in de andere auto zit (big money)
vgns mij de sponsor 1&1 wel. Deze staat nu ook op de auto en is een grote it leverancier in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Ik denk dat ze dat eruit geknipt hebben dat steiner zegt tegen die sponsor we zijn bezig met schumacher

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:23
Als ik mij de scene goed herinner zagen we daar juist een mockup van exact de racepakken zoals we ze nu zien. Dat vond ik opvallend omdat de kleuren van Mazepin zijn (Russische vlag), daar waren ze toen dus ook al ver gevorderd mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik denk het wel:
https://www.haasf1team.co...ner-uralkali-haas-f1-team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik was vast niet de eerste die dacht, sponsoren die niet al bij Mercedes, maar dat is dus ineos

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 19:36:
[...]

Ik geloof het niet, ik ga er van uit dat er dikke boetes in z'n contract staan als hij z'n mond voorbij praat.
Ik zie het gewoon als reclame voor de sponsor die z'n logo even ingezoemd op TV heeft gehad.

Bij Ferrari geloof ik dat er voor alles een plan is (niet perse een goed plan, maar wel een plan).

Die vrouw die zich alleen maar druk leek te maken over de vraag of het logo goed zit hoort daar imho ook bij.
In fragmenten van slechts een paar seconde werd ze gepresenteerd als een soort enorme bitch die alleen maar met uiterlijk en sponsors bezig is. Wij fans voelen dan symapthie met die arme coureurs.
Hoppakee, opeens hebben wij sympathie voor Ferrari mensen.

De sponsoren krijgen een heel andere boodschap mee: bij Ferrari weten ze wat de sponsoren belangrijk vinden, namelijk dat hun logo goed in beeld wordt gebracht en dat ze aparte mensen hebben om daar voor te zorgen.
Nu verwijs ik even terug naar het begin van mijn bericht. Wat deed Vettel? Het logo van een sponsor in beeld brengen.

Doorgestoken kaart, allemaal volgens plan.
Heerlijke cynische blik die ik vaak tegenkom in de politieke topics hier op GoT :D

Maar je hebt natuurlijk helemaal gelijk, men weet dat ze gefilmd worden en ze spelen daar slim op in. Ondanks dat lijkt het bij Ferrari allemaal wat stroefjes te lopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Tomahawk_nr1 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 21:10:
Was ik trouwens de enige die zich doodergerde aan de communicatie/teamleider dame van Ferrari. Ze praat tegen een viervoudig wereldkampioen alsof het een kleuter is.
Wat een irritante vrouw inderdaad!
Volgens mij waren ze bij Ferrari gewoon heel bang of Sebastian het merk hoog zou houden. Ferrari schaamt zich kapot met deze prestatie en zit gewoon in damage control.
Seb reageert er vervolgens ook op door zich als een echte kleuter te gedragen >:)

-edit-
Ik vond het laatste stuk met Hamilton er niet zomaar ingeknutseld. Het is goed dat Netflix aandacht besteedt aan het onderwerp. De meeste mensen realiseren niet dat het werkelijk zo gaat dat mensen die 'anders' zijn (huidskleur/geaardheid) anders worden behandeld door de massa wat giga impact kan hebben op de ontwikkeling en zelfwaarde van een kind. Dat patroon moet doorbroken worden en dat Netflix dit nog extra aanstipt is wat mij betreft goed van ze. Het gaat erom dat de gediscrimineerde groep ook buiten deze lijntjes gaat lopen en begrijpt dat ze hun lot in eigen handen hebben. De mensen die dit onzin vinden voelen zich misschien alsof ze zich schuldig moeten voelen, maar dat is niet zo. Behandel elkaar met gelijke waarde en val niet in het patroon van onze voorouders.

[ Voor 41% gewijzigd door FunFair op 25-03-2021 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jolige_Joffer
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 07:50
RobertMe schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 22:28:
[...]

De meeste circuits gaan met de klok mee, en echt maar enkelen tegen de klok in. Waarschijnlijk dus gewoon toevallig net gefilmd in een weekend dat tegen de klok in is (nu ik even zit te denken weet ik niet eens welke anti-clockwise is. Oostenrijk, Hongarije, Silverstone, Barcelona, Spa, Monza, Imola, Nurnbergring, Bahrein, Abu Dhabi in ieder geval niet).

Edit:
Istanbul Park anti-clockwise?
Imola is ook anti-clockwise

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Jasphur Dan post ik hem hier ook even, want er is weinig leven in de topic :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FNSUl_AMTdBXChl39oE8TTcVsQQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/R6HQBMwJMGyngUIJqBTC0lgZ.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
G_Dragon schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:42:
@Jasphur Dan post ik hem hier ook even, want er is weinig leven in de topic :P

[Afbeelding]
Netflix zet het 4e seizoen van Drive to Survive online op vrijdag 11 maart. :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mars18 schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:17:
[...]

Netflix zet het 4e seizoen van Drive to Survive online op vrijdag 11 maart. :)
Oh echt? Ik heb nog geen trailer voorbij zien komen, ben erg benieuwd :*)

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste