Formula 1 Seizoen 2020
KalenderRaces
|
F1 topic 2020 - 12-dec-2019 ver 0.7.2 - nachtnet op basis van startpost @SnowDude
update 09-feb-2020
1 Leestest

[Voor 200% gewijzigd door nachtnet op 09-02-2020 13:14]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Formula 1 Seizoen 2020
KalenderRaces
|
[Voor 200% gewijzigd door nachtnet op 09-02-2020 13:14]
Formula 1 Seizoen 2020
Teams
Coureurs
Reglement
Pirelli Banden
Resultaten Season 2019
|
[Voor 100% gewijzigd door nachtnet op 09-02-2020 13:24]
fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020
[Voor 52% gewijzigd door alesandro_46 op 13-12-2019 22:25]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
De 10.000 reactie limiet is al een aantal jaar geleden vervallen. Maar het kan inderdaad wel weg.alesandro_46 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:25:
Complimenten @nachtnet,Zal veel werk in zijn gaan zitten.
@DaniëlWW2, moet het topic nog 'deel 1' heten? Ik dacht dat vanaf ergens dit jaar er geen limiet op het aantal posts zit (of zoiets dergelijks).
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Volgens mij is vorig jaar een tijdje het oude topic ook open gebleven? Zaken over het oude seizoen kunnen dan ook nog even in het oude topic doorgaan.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:28:
En bij deze maak ik er een einde aan. Op naar 2020.
'Het is geen pannenkoek, toch?' 👀
— Ziggo Sport F1 (@ZiggoSportF1) 13 december 2019
🎬 @Max33Verstappen heeft het in 'Max The Movie' o.a. over zijn rivaliteit met Charles Leclerc 😯
Mis het niet!
⏰ Vanavond, 22.30 uur
📺 Ziggo Sport (Kanaal 14) & Select #F1 #ZiggoSportF1 pic.twitter.com/HvijMmgViU
[Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-12-2019 22:44]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Best, maar het is jou schuld als ik de komende dagen weer steeds reacties heen en weer moet verplaatsen.RobertMe schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:31:
[...]
Volgens mij is vorig jaar een tijdje het oude topic ook open gebleven? Zaken over het oude seizoen kunnen dan ook nog even in het oude topic doorgaan.
Ik hoop oprecht dat je gelijk hebtmetallicattim schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:55:
Ik heb er echt vertrouwen in dat VER het gaat doen volgend jaar, geen gekke reglementswijzigingen, Honda die het prima doen en absoluut degene willen zijn die én Merc verslaan in het hybride tijdperk én met de jongste F1 coureur ooit die WDC wordt. Men zal nog vele jaren over je praten, dus Honda zal en moet er alles op zetten in 2020.
Yep, ik ga er zelfs geld op zetten, weet alleen nog niet hoeveel
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
PSN: xMaurice93
Waiting on the world to change
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Februari is vroeg genoeg!Pierre schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 01:10:
@nachtnet je hebt weer je best gedaan zie ik. Is het al Maart 2020?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Precies dit - op basis waarvan zou Red Bull de strijd nu ineens aan kunnen gaan met Mercedes. Ik zie dat niet gebeuren.Maurice079 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:28:
Mercedes is aankomend seizoen gewoon wederom topfavoriet. Ik zie de RBR-Honda gewoon nog niet echt als een bedreiging hiervoor. Maakt mij natuurlijk niet minder nieuwsgierig naar aankomend seizoen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Haha misschien een extra kolom....Clavat schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 08:10:
Mooie start post..
Echter de pole van Mexico....
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Afgelopen jaren zitten ze er juist om en om naast.Wok schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:11:
[...]
Ik hoop oprecht dat je gelijk hebt
Ik zit namelijk aan de andere kant van het spectrum en verwacht dus enorme deceptieRBR zit al een paar jaar op rij er compleet naast met hun chassis en aero bij de seizoensstart, waardoor de eerste helft van seizoen al weggepist is...
⛔ Trackers of betalen ⛔
Ik zou het 2019 seizoen niet als slecht, maar als minder goed bestempelen.RobertMe schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:00:
[...]
Afgelopen jaren zitten ze er juist om en om naast.
2016: goed
2017: nieuwe reglementen en slecht
2018: goed want geen grote regelwijzigingen
2019: nieuwe reglementen en slecht
2020: geen nieuwe reglementen...?
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Is dat al ergens terug te zien? Als ik bij Ziggo Sport op Youtube kijk staat het er niet..nachtnet schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:32:
net op tijd om over te schakelen naar Ziggo. Het Max verstappen interview
rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Die krokodillentranen van Binotto over de “cheat” uitspraak van Max gaan wel heel lang door he. De hele F1 wereld riep al maanden dat Ferrari illegaal bezig was maar Ferrari pakt deze uitspraak er uit... Dat ze na de TDs vervolgens geen deuk in een pakje boter reden in vergelijk met de races tussen de zomerstop en USA is meer in het voordeel van Max dan van de rode brigade.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:38:
Maar we gaan beginnen.![]()
De "dorpsgek" Eddie Jordan denkt dat Hamilton wel naar Ferrari gaat.
https://www.topgear.com/c...tely-certain-move-ferrari
Ferrari is overduidelijk nog steeds erg zuur over Verstappen.
https://www.reddit.com/r/...listen_to_the_words_of_a/
Ik zeg uitstekend.![]()
Deze komt er vandaag overheen dat hij zelf niet denkt naar Ferrari te kunnen. Wederom uitstekend.
[Embed]
Dit komt allemaal voort uit de geruchten dat de FOM wil dat Alonso naar Mercedes gaat en Hamilton naar Ferrari. Voor zover we dat serieus kunnen nemen. In ieder geval lijkt Marko te bevestigen dat de FOM ze heeft benaderd over Alonso. Het antwoord liet zich wel raden.
https://f1i.com/news/3644...lonsos-name-to-honda.html
Als laatste zou Ferrari met een flinke motorupdate komen en zouden ze eens wat neerwaartse druk gaan genereren.![]()
https://f1i.com/news/3644...-significant-changes.html
De seizoensstart was inderdaad ook waar ik op doelde en waar ik ook op reageerde.YakuzA schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:43:
[...]
Ik zou het 2019 seizoen niet als slecht, maar als minder goed bestempelen.
In het begin van het jaar streden ze idd niet direct om de overwinning, maar kwamen ze toch best redelijk veel op het podium.
Heb via een zoekmachine een Zandvoort layout gepakt. Momenteel is de baan toch nog een zandbak.hoevenpe schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:35:
@nachtnet
Dat kaartje van Zandvoort klopt voor geen meter, enig idee hoe dat kan?
Dit is ongeveer hoe het zou moeten zijn:
[Afbeelding]
Lots of people asking when Season 2 of Drive to Survive is dropping. Don’t worry folks. We are on it! Expect announcements soon. #drivetosurvive @F1 @BoxToBoxFilms pic.twitter.com/d6lJJ8G7cd
— Paul Martin (@paulomartini75) 13 december 2019
Zou die echt al voor de feestdagen uitkomen? Seizoen 1 kwam pas in Maart dit jaar uit..nachtnet schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 11:15:
[Twitter]
[Afbeelding]
Weer wat te kijken met de kerstdagen..
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
Voor de gelegenheid vermoed ik dat ziggo kanaal 14 ook publiek beschikbaar wordt gesteld.Maarten_E schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 11:39:
Heeft iemand enig idee of de Dutch GP ook bij NOS wordt uitgezonden?
Bij de MotoGP op Assen is dat wel het geval, ben benieuwd of zij iets hebben kunnen regelen met LM of FOM.
Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN
Komt weer een week. misschien 2 weken voor de 1e race uit.kazuka schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 11:38:
[...]
Zou die echt al voor de feestdagen uitkomen? Seizoen 1 kwam pas in Maart dit jaar uit..
In de tweet hebben ze het over een announcement, dat zal dan gaan om een release date gok ik en niet de daadwerkelijke release van season 2.
I served in a company of heroes.
Helemaal mee eens. Toch had ik hem op 14 december gepost.....Help!!!! schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 10:25:
@nachtnet Bedankt weer voor de geweldig mooie topicstart en top dat je ook weer wat meer post!
* Kafka zijn laatste woorden: Kill me doctor or else you are a murderer
Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n fan van Olav en Jack, dus ik zou het persoonlijk wel kijken, maar ik denk eerder dat Ziggo tijdelijk het ziggo sport kanaal open gooit/tijdelijke accounts mogelijk maakt voor Ziggo Go dan dat ze het door de NOS laten uitzenden, als ze het al breder beschikbaar gaan maken.YakuzA schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 11:58:
[...]
Voor de gelegenheid vermoed ik dat ziggo kanaal 14 ook publiek beschikbaar wordt gesteld.
Het NOS commentaar is ongetwijfeld een stuk slechter dan het Ziggo commentaar, dus daarvoor zou ik het iig niet doen.
Bij ons in België liggen de rechten ook volledig bij play sports (in Vlaanderen dan toch). Sporza (VRT dus) mag de GP van België ook elk jaar live uitzenden. Maar ik denk wel enkel de GP, geen kwalificaties of oefenritten. En ik denk dat VRT ook wel een beperkt pakket heeft voor samenvattingen van alle gp's.thunderlight schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 11:47:
Vrees van niet daar die rechten volledig bij Ziggo liggen.
Nice Startpost btw
Volgens mij heeft ziggo gezegd dat de race voor iedereen te zien isMaarten_E schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 11:39:
Heeft iemand enig idee of de Dutch GP ook bij NOS wordt uitgezonden?
Bij de MotoGP op Assen is dat wel het geval, ben benieuwd of zij iets hebben kunnen regelen met LM of FOM.
Ziggo maakt de Ziggo Sport uitzending van de Formule 1 Dutch Grand Prix in Zandvoort in 2020 voor heel Nederland gratis beschikbaar. Dat betekent dat ook huishoudens zonder Ziggo abonnement het hele raceweekend thuis kunnen mee beleven. Ook in de jaren na 2020 zorgt Ziggo ervoor dat het Formule 1 raceweekend in Zandvoort in alle Nederlandse tv-huishoudens gratis te zien is.
[Voor 40% gewijzigd door basvn op 14-12-2019 13:00]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Netjes, bedankt voor het nazoeken!basvn schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 12:59:
[...]
Volgens mij heeft ziggo gezegd dat de race voor iedereen te zien is
https://www.ziggosport.nl...tis-uit-voor-heel-nl.html
[...]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Testing, one, two ...
Dit klopt niet. In 2018 begonnen ze met 0.6 procent achterstand en eindigde ze met 0.7 procent achterstand. Dat is dan blijkbaar goed. In 2019 begonnen ze met 0.7 en liep het terug tot 0.2 procent achterstand. Wat dan blijkbaar slecht is.RobertMe schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:00:
[...]
Afgelopen jaren zitten ze er juist om en om naast.
2016: goed
2017: nieuwe reglementen en slecht
2018: goed want geen grote regelwijzigingen
2019: nieuwe reglementen en slecht
2020: geen nieuwe reglementen...?
een treffende spreuk
😆 - Denk ook eens om ;)
Het zal flink pijn doen omdat ze niet hebben kunnen bewijzen dat Max geen punt had. Eerder het tegenovergestelde.Holkers schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 09:53:
[...]
Die krokodillentranen van Binotto over de “cheat” uitspraak van Max gaan wel heel lang door he. De hele F1 wereld riep al maanden dat Ferrari illegaal bezig was maar Ferrari pakt deze uitspraak er uit... Dat ze na de TDs vervolgens geen deuk in een pakje boter reden in vergelijk met de races tussen de zomerstop en USA is meer in het voordeel van Max dan van de rode brigade.
Irvine, wie heeft bedacht om daar een microfoon tegenaan te houden?..
Of Leclerc zich zou gaan schikken in zijn rol, wat in het artikel staat, lijkt me niet waarschijnlijk.Volgens Jordan spint ook Ferrari garen bij een dergelijke dubbele move: "Aan Ferrari-talenten geen gebrek, maar het ontbreekt het team aan iemand die de strategische lijnen vanaf de pitmuur uit kan zetten. Toto is een raceliefhebber pur sang, dus die zal het geweldig vinden om een naam als Ferrari op zijn cv te hebben staan."
Wolff en strategie? Toto Wolff is volgens mij een echte manager die zorgt dat de juiste mensen op de juiste plek zitten en iedereen zijn ding doet/kan doen. Maar hij is toch zeker niet verantwoordelijk voor "de strategie aan de pitmuur". Ik denk ook dat dat juist een groot aandeel heeft waardoor Mercedes zo succesvol is. Elke afdeling heeft de vrijheid om zijn eigen ding te doen, maar is ook zelf verantwoordelijk voor hun werk. Meest aantoonbare voor "iedereen is verantwoordelijk voor zijn werk" zie je wel op strategisch vlak. Hoe vaak James Vowles zich wel niet op de boordradio meld, for better or for worse.tweakduke schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 20:14:
Volgens Eddie Jordan gaat Hamilton 2021 naar Ferrari en neemt Toto Wolff mee.
Het blijven geruchten, maar ergens is het plausibel dat het gaat gebeuren. Het is geen geheim dat Hamilton gesprekken heeft gevoerd met Ferrari. Als Wolff meegaat, komt er een einde aan het strategische geblunder bij Ferrari.
[...]
Of Leclerc zich zou gaan schikken in zijn rol, wat in het artikel staat, lijkt me niet waarschijnlijk.
https://racingnews365.nl/...emt-wolff-met-hem-mee/amp
Ahum.tweakduke schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 20:14:
Volgens Eddie Jordan gaat Hamilton 2021 naar Ferrari en neemt Toto Wolff mee.
Het blijven geruchten, maar ergens is het plausibel dat het gaat gebeuren. Het is geen geheim dat Hamilton gesprekken heeft gevoerd met Ferrari. Als Wolff meegaat, komt er een einde aan het strategische geblunder bij Ferrari.
[...]
Of Leclerc zich zou gaan schikken in zijn rol, wat in het artikel staat, lijkt me niet waarschijnlijk.
https://racingnews365.nl/...emt-wolff-met-hem-mee/amp
Ik denk niet dat het echt een gokje is. Zak Brown is in de achtergrond bezig om McLaren haar budget enorm op te laten lopen door de ene na de andere sponsor binnen te halen. Het hoofd van de aerodynamica is trouwens ook vertrokken en nu is iedereen bij "GP2 chassis" McLaren dus weg. Ik zie McLaren ook naar de budgetcap toewerken en met een Mercedes achterin zouden ze dan mee moeten gaan doen. Het grootste gevaar is dat voor 2021 een team stupide dominant is en dan kan je moeilijker inlopen vanwege de budgetcap. Die is alleen niet zo extreem dat ik denk dat het veel meer dan een extra seizoen zal opleveren.Holkers schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 19:25:
Een gokje om naar McLaren te gaan voor 2021 zullen er wel meer willen doen. Is toch de meest voor de hand liggende uitdager van de top 3. Sainz zal inderdaad wel ergens anders tweede rijder mogen spelen (vind hem gewoon niet beter dan een tweede rijder achter een topper als Max, Charles of Lewis). Of Vettel de man voor McLaren is betwijfel ik ook, die kunnen zo maar Max of Charles strikken als 2020 niet loopt bij die rijders. Lando is hun kroonprins maar als die naar Mercedes kan zou het wel eens lastig worden om hem te behouden. Hoe dan ook, 2021 gaat echt mooi worden, onvoorspelbaar.
[Voor 55% gewijzigd door DaniëlWW2 op 14-12-2019 21:31]
Ah, maar jij had een andere bron, over het hoofd gezien
[Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 14-12-2019 21:34]
Racing365 is geen bron maar een copy paste site.tweakduke schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 21:31:
[...]
Ah, maar jij had een andere bron, over het hoofd gezien![]()
Met je management is het alsnog beroerd. Alonso had kennelijk ook flink wat invloed, maar het zag er zo uit.Blijft wel dat als je geen eigen management meeneemt naar Ferrari de kans van slagen klein is.
Wat jij eerder aangaf is het vrijwel zeker dat Vettel zijn laatste seizoen bij Ferrari gaat rijden. Volgend seizoen zullen er veel geruchten zijn over de aankomende stoelendans in 2021.
Ik denk dat Toto nooit naar Ferrari zal gaan. Hij wou ook niet naar Mercedes totdat hij een aanbod van mede eigenschap kreeg naast de dagelijkse leiding. Dat was voor hem een basisvoorwaarde. Hij wil niet werken voor iemand, hij wil zelf de leiding hebben als aandeelhouder of eigenaar. Dat zal Ferrari nooit doen.RobertMe schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 21:47:
Ter aanvulling op mijn vorige post. Ik denk overigens ook niet dat Ferrari Hamilton nodig heeft als coureur om WK te worden. Als ze Wolff met het juiste team "krijgen" kunnen die ook een auto afleveren waarmee Vettel of Leclerc kampioen kunnen worden.
Ik denk alleen dat Ferrari Hamilton nodig heeft om die mensen te krijgen. Ondanks dat ik in Hamilton iemand zie die op donderdag op het circuit aan komt en meteen na de race weer vertrekt en zich verder nergens mee bemoeit / "afstandig" is denk ik wel dat hij als meervoudig WK etc de mensen aan zich weet te binden. En waar die mensen "zelfstandig" niet naar Ferrari zullen gaan zullen ze naar alle waarschijnlijkheid wel met Hamilton mee gaan. En Hamilton en Wolff zullen vermoed ik ook een package zijn. Geen van beiden zal denk ik naar Ferrari willen gaan zonder de ander. En daarnaast zullen ze beiden denk ik ook wel hun eigen ideeën hebben over wie er dan nog meer mee moet gaan. (James Allison? Alhoewel die net een paar jaar weg is bij Ferrari; Andy Cowell?; James Vowles?).
Ik zie eerder Toto naar de FIA gaan dan Ferrari, dat is veel interesanter voor je carriere.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 22:53:
[...]
Ik denk dat Toto nooit naar Ferrari zal gaan. Hij wou ook niet naar Mercedes totdat hij een aanbod van mede eigenschap kreeg naast de dagelijkse leiding. Dat was voor hem een basisvoorwaarde. Hij wil niet werken voor iemand, hij wil zelf de leiding hebben als aandeelhouder of eigenaar. Dat zal Ferrari nooit doen.
Allison zie ik ook absoluut niet terugkeren, Andy Cowell hebben ze niet nodig en werkelijk iedereen is beter in strategie dan wie er nu zit dus James Vowles hoeft ook niet noodzakelijkerwijs.
😆 - Denk ook eens om ;)
Waar/hoe doe je dat dan?metallicattim schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:55:
Yep, ik ga er zelfs geld op zetten, weet alleen nog niet hoeveel
Alleen heeft Hamilton het in de tweede seizoenshelft ook niet echt super gedaan. De basis van zijn 2019 titel is in de eerste helft gelegd. Ofwel neemt Mercedes en Hamilton opnieuw een blitzstart ofwel kan het nog een leuk seizoen worden.Holkers schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 22:51:
Niet om op 14 december 2019 al de boeman over 2020 te spelen, maar Lewis gaat die 7de titel in 2020 gewoon binnen harken.
Mercedes en Lewis is te betrouwbaar, in elke race veel punten halen, niet afhankelijk zijn van upgrades, type 02 of 03 van een motor en bijna nooit uitvallen. Max gaat het niet redden omdat hij toch twee of drie keer gaat uitvallen in 2020 of 10 plekken achteruit moet vanwege een motorwissel. Geen reglementswijzigingen dus geen verrassingen bij de start van het seizoen. Tweede moet lukken en Lewis gaat er voor moeten rijden maar als punt bij paal komt is de combinatie van Lewis en Mercedes echt te sterk.
Toto Wolff bij Ferrari gaat pas in 2022/23 wat worden want dan heb je echt een jaar of twee nodig om op top te komen, dan is Lewis echt te oud en Toto heeft daar geen zin in. Lekker bankbiljetten tellen en Liberty media helpen. Toto is de nieuwe Bernie
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Inderdaad, Toto naar Fia.Bensimpel schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 23:41:
[...]
Ik zie eerder Toto naar de FIA gaan dan Ferrari, dat is veel interesanter voor je carriere.
ping 127.212.23.124
En jij laat je behandelen voor whatever je hiervoor gebruikt had?pjottum schreef op zondag 15 december 2019 @ 08:38:
[...]
Inderdaad, Toto naar Fia.
Wel een leuk jaar in het vooruitzicht, helaas pakt Ham pakt de zevende, wel pas in de laatste race en alleen maar omdat Bottas Max verleidt in de muur te rijden onder het hotel bij een inhaalactie, Vet gaat met pensioen want verliest 21-0 van Lec, Ham kondigt daarom in juli al aan naar Fer te gaan en Max blijft bij Red Bull wegens shitload aan euros. Ofzo. Oh, en Max wint in een euforisch Zandvoort de GP van Zandvoort.
Het zag er ook zo uit:DaniëlWW2 schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 21:34:
[...]
Racing365 is geen bron maar een copy paste site.
[...]
Met je management is het alsnog beroerd. Alonso had kennelijk ook flink wat invloed, maar het zag er zo uit.![]()
[Afbeelding]
UnibetAzzKickah schreef op zondag 15 december 2019 @ 01:27:
[...]
Waar/hoe doe je dat dan?
Zo, ook maar ff melden hierKudo's voor de TS!
Heerlijk “waarom zouden wij naar een snotneus van 22 luisteren” aldus Louis Camilleri, baas van het F1 team.alexbl69 schreef op zondag 15 december 2019 @ 11:26:
Voorlopig geen Ferrari stoeltje voor Max![]()
Ferrari geeft Verstappen trap na
Als hij het ooit al zou willen...
iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)
Hail to the king baby!
Hoezo die quote tekens? Dat is namelijk niet wat hij zei..loekf2 schreef op zondag 15 december 2019 @ 12:34:
[...]
Heerlijk “waarom zouden wij naar een snotneus van 22 luisteren” aldus Louis Camilleri, baas van het F1 team.
Leclerc weet dan ook weer wat z’n plek is....
Vind het redelijk lijken op wat Ferrari zei hoor:Grimmie187 schreef op zondag 15 december 2019 @ 17:48:
[...]
Hoezo die quote tekens? Dat is namelijk niet wat hij zei..
Net als de Televaag een beetje woorden verdraaien om Ferrari in een kwaad daglicht te zetten zodra er negatief over Max wordt gesproken. Jammer!
[Voor 12% gewijzigd door loekf2 op 15-12-2019 18:28]
iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)
Tja, noem hem een dorpsgek, maar hij riep ook als eerste dat Hamilton van McLaren naar Mercedes zou gaan. Toen werd hij ook voor gek verklaard. Hij had alleen wel gelijk zo blijkt.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:38:
Maar we gaan beginnen.![]()
De "dorpsgek" Eddie Jordan denkt dat Hamilton wel naar Ferrari gaat.
https://www.topgear.com/c...tely-certain-move-ferrari
Ferrari is overduidelijk nog steeds erg zuur over Verstappen.
https://www.reddit.com/r/...listen_to_the_words_of_a/
Ik zeg uitstekend.
[Voor 7% gewijzigd door Tomcatter_31 op 16-12-2019 10:25]
Ik zie RIC bij de grote stoelendans nog wel bij ferrari (vervanging vet) of mercedes(vervanging bot of een hamilton mocht ie naar FER gaan) binnenkomen, als Max bij Red Bull blijft.TrekDr0p schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:52:
Zo nu @nachtnet weer geland is na alle complimenten voor de TS, zal ik er maar weer eentje plaatsen.
* TrekDr0p kijkt naar TS en zag dat het goed was
Owja REN gaat waarschijnlijk 2020 weer als overgangsjaar gebruiken
https://www.gpblog.com/nl...en-beslissing-nemen-.html
Achja zal RIC wel blij mee zijn. Lekker cruise beetje geld binnen harken en na 2020 erachter komen dat alle top teams vol zitten en REN een eigen rijder in de F1 wil brengen in 2021.
Dus die gaat in 2021 test werk doen voor FER om in 2022 weer terug te komen bij SATH, om vervolgens met pensioen te gaan
Ga je je daar nu al druk om maken? Gewoon de hele dag in je agenda blokkeren.Plenkske schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:17:
Mooie startpost !!
Enig idee wat de Vietnam tijd wordt ? Ik verwacht in de ochtend NL-tijd ?
[Voor 12% gewijzigd door DJTimo op 16-12-2019 11:26]
Hij werd door Ron Dennis de dorpsgek genoemd. Neemt niet weg dat hij best vaak een punt heeft.Tomcatter_31 schreef op maandag 16 december 2019 @ 10:24:
[...]
Tja, noem hem een dorpsgek, maar hij riep ook als eerste dat Hamilton van McLaren naar Mercedes zou gaan. Toen werd hij ook voor gek verklaard. Hij had alleen wel gelijk zo blijkt.
Ferrari is een politiek slangennest waar elke paar jaar de prioriteiten veranderen. Daar is niks verbrand. Eerder is Ferrari de brug aan het verbranden met onzin zoals Singapore 2017 en het constante geprutst.De prestaties van Ferrari de laatste races laten redelijk duidelijk zien wie er gelijk had in het geheel. Ferrari erg zuur idd. Andere kant niet zo heel handig van Max ook. Die heeft intussen aardig wat bruggen achter hem verbrand. Renault hoeft ie niet meer aan te kloppen en Ferrari voorlopig ook niet meer. Niet handig als je in de toekomst die jongens nog eens nodig hebt....
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Als Toto naar de FIA wilt wilt moet hij eerst een sabbatical nemen van 3 jaar.Bensimpel schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 23:41:
[...]
Ik zie eerder Toto naar de FIA gaan dan Ferrari, dat is veel interesanter voor je carriere.
I served in a company of heroes.
Ik stel gewoon een vraag, is het dan meteen druk maken ? Maar om antwoord te geven op je vraag: nee dat doe ik niet.DJTimo schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:22:
[...]
Ga je je daar nu al druk om maken? Gewoon de hele dag in je agenda blokkeren.
op https://www.f1vietnamgp.com/ staat een timer. Kun je het zelf uitrekenen.
[Voor 5% gewijzigd door Plenkske op 16-12-2019 11:32]
Dat plaatje is niet accuraatWoudloper schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:25:
Mooie startpost, valt mij nu pas op dat bij Zandvoort de Start/Finish verlegd is en dat ook de pitstraat helemaal anders wordt dan wat het nu is.
Verder ook erg benieuwd naar het circuit van Vietman en hoe zich gaat ontvouwen. Nog een paar dagen geduld.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Plaatje klopt niet, start/finish schuift slechts 100m op richting de Tarzanbocht. Pit-ingang blijft ongewijzigd, uitgang komt na bocht 1 te liggen.Woudloper schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:25:
Mooie startpost, valt mij nu pas op dat bij Zandvoort de Start/Finish verlegd is en dat ook de pitstraat helemaal anders wordt dan wat het nu is.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het is allemaal koffiedik kijken. Wat denk ik het beste werkt is kijken wanneer het dit jaar was, oftewel 7:10 's ochtends Nederlandse tijd.Plenkske schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:31:
[...]
Ik stel gewoon een vraag, is het dan meteen druk maken ? Maar om antwoord te geven op je vraag: nee dat doe ik niet.
Ik weet dat ik dan een weekend weg ben, dus kan ik er rekening mee houden als ik de tijd weet![]()
Die timer heb ik gegoogled maar dat komt uit op vrijdag 3 april.
Dit jaar was er geen F1 in VietnamGropah schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:34:
[...]
Het is allemaal koffiedik kijken. Wat denk ik het beste werkt is kijken wanneer het dit jaar was, oftewel 7:10 's ochtends Nederlandse tijd.
[Voor 21% gewijzigd door Plenkske op 16-12-2019 11:38]
Fair enough. Dit was het eerste resultaat bij "f1 vietnam 2019 start tijd", dus dacht het om 2019 gingPlenkske schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:35:
[...]
Dit jaar was er geen F1 in Vietnammaar ik verwacht ongeveer de tijd zoals in China. Scheelt maar 1 uur in tijdzone.
Gewoon er van uit gaan dat je met croissantjes/afbakbroodjes op schoot de race kan kijkenPlenkske schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:35:
[...]
Dit jaar was er geen F1 in Vietnammaar ik verwacht ongeveer de tijd zoals in China. Scheelt maar 1 uur in tijdzone.
[Voor 6% gewijzigd door basvn op 16-12-2019 11:37]
Jupbasvn schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:37:
[...]
Gewoon er van uit gaan dat je met croissantjes/afbakbroodjes op schoot de race kan kijken
en een klein biertje er bij
Basement Bios ---- Exo-S
Dat zal eraan liggen wat nu op papier staat bij Mercedes? Meeste teams hebben wel "fardening leave" voor senior personeel (James Key is ook een jaar uit de running geweest?). En Mercedes naar FIA lijkt me dan juist makkelijker dan Mercedes naar Ferrari.Vuvuzela schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:31:
[...]
Als Toto naar de FIA wilt wilt moet hij eerst een sabbatical nemen van 3 jaar.
[Voor 7% gewijzigd door MikeyMan op 16-12-2019 11:58]
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details