Normaal worden er ook accounts aangemaakt met ActuallyX (waar X de naam van de persoon is), ik ga ervan uit dat die ook geverifieerd worden.LA-384 schreef op zondag 20 december 2020 @ 09:59:
[...]
Idd, het schijnt populair te zijn; https://www.gq.com/video/series/actually-me
Ik snap dat het informatief kan zijn, maar snap niet waarom men onder een fake-account reageert? Ik kan nergens het idee achter het format vinden.
Stel dat Mark Rutte hier in het [ZT] Kabinet Rutte-III en de Nederlandse politiek - Deel 2 topic komt reageren in de ik-vorm met de gebruikersnaam JanJanssen1967. Hij plempt een paar comments neer, daar maakt men een filmpje van en that's it. Het is geen dialoog wat er vastgelegd wordt, gewoon een paar random reacties. Wat is daar anders aan dan wanneer hij dat doet onder de naam MP_Mark_Rutte?
Maar dan is het geen undercover toch? Gewoon de persoon in kwestie die reageert op wat er over hem/haar gezegd wordt.mark-k schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:01:
[...]
Normaal worden er ook accounts aangemaakt met ActuallyX (waar X de naam van de persoon is), ik ga ervan uit dat die ook geverifieerd worden.
Het zal wel de bekende generatiekloof zijn dan.

[Voor 6% gewijzigd door LA-384 op 20-12-2020 10:08]
Klopt, ik heb de naam ook nooit begrepen, maar het concept is wel leuk.LA-384 schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:03:
[...]
Maar dan is het geen undercover toch? Gewoon de persoon in kwestie die reageert op wat er over hem/haar gezegd wordt.
Ik schaar me helemaal achter je verhaal. Wat Jos betreft over hem niet willen dat hij in de motorsport ging, zou absoluut kunnnen, maar als je er dan toch voor gaat, de volle 100%, Jos kennende.mphilipp schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:33:
[...]
Maar goed, het heeft goed uitgepakt. We horen later wel of er trauma's zijn/waren
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Hij reageert op wat berichten van fans die ie anders nooit gezien zou hebben. Niet teveel achter zoekenLA-384 schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:03:
[...]
Maar dan is het geen undercover toch? Gewoon de persoon in kwestie die reageert op wat er over hem/haar gezegd wordt.
Het zal wel de bekende generatiekloof zijn dan.

Ik ben benieuwd. Wat denken jullie: Wie heeft volgend jaar het sterkste duo?
Ik vind dit oprecht een lastige vraag. Twijfel vooral tussen Max/Checo en Leclerc/Sainz. En kies toch voor de laatste. Ik denk dat de RBR een lastige auto is en dat Checo daar aan moet wennen.
Terwijl Sainz me elk jaar weer verbaasd over hoe goed hij is.
Poll: Wie heeft volgend jaar het sterkte rijder-duo
• Hamilton/Bottas
• Verstappen/Perez
• Ricciardo/Norris
• Leclerc/Sainz
• Vettel/Stroll

Ook een poll maken? Klik hier
Disclaimer: waar er Verstappen/Sainz staat, hoort dat natuurlijk Verstappen/Perez te zijn. Maar geen idee hoe ik dat aan moet passen.
Ik vind dit oprecht een lastige vraag. Twijfel vooral tussen Max/Checo en Leclerc/Sainz. En kies toch voor de laatste. Ik denk dat de RBR een lastige auto is en dat Checo daar aan moet wennen.
• Hamilton/Bottas
• Verstappen/Perez
• Ricciardo/Norris
• Leclerc/Sainz
• Vettel/Stroll
Disclaimer: waar er Verstappen/Sainz staat, hoort dat natuurlijk Verstappen/Perez te zijn. Maar geen idee hoe ik dat aan moet passen.
[Voor 7% gewijzigd door BlauweFles op 20-12-2020 14:10]
Verstappen/Sainz? Ik zou je poll even bijwerken 

[Voor 50% gewijzigd door MuVo op 20-12-2020 13:09]
Verstappen/Sainz wut wat gemist?BlauweFles schreef op zondag 20 december 2020 @ 13:07:
• Hamilton/Bottas
• Verstappen/Sainz
• Ricciardo/Norris
• Leclerc/Sainz
• Vettel/Stroll
[Afbeelding]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Eerst idd meer naar de achtergrond (arme RicciardoRobertMe schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 23:08:
[...]
Volgens mij is Jos pas naar de achtergrond gestapt na de overstap naar Red Bull? In de Toro Rosso tjid was Jos vrijwel elke race aanwezig en wou die wellicht ook wat meer controle hebben. Vervolgens gebeurde hetzelfde ook nog eens aan de andere kant van de garage met Sainz Senior, en daar kwam die "ruzie" binnen het team vandaan. Red Bull zal daar, terecht, niet in mee zijn gegaan om Jos daar rond te hebben lopen en zich toch wat meer er mee te "bemoeien". In die zin dan ook een beetje hoe Red Bull werkt: de junioren bij Toro Rosso en bij de echte junioren ook wat meer betrokkenheid van ouder(s) die steun kunnen bieden, maar bij Red Bull zelf staat de coureur er veel meer alleen voor. Als ik nu ook zo even denk: de moeder van bv Albon is volgens mij wel een aantal keren op TV geweest van uit de pitbox, maar volgens mij voornamelijk / alleen bij Toro Rosso, en niet bij Red Bull. Maar dat beeld kan ook vertekend zijn doordat er uberhaupt een jaar geen gasten in de garages waren.

Testing, one, two ...
Duo maakt weinig uit als 90% uit de auto komt, dus ik mis poll-optie 'who cares, Mercedes' 

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Blauwefles was leeg bij het aanmaken van ....

@BlauweFles, wat dacht je van verwijderen en opnieuw (gecorrigeerd) plaatsen?

[Voor 16% gewijzigd door hardware-lover op 20-12-2020 13:24]
Testing, one, two ...
Mis toch nog wel Norris/RicciardoBlauweFles schreef op zondag 20 december 2020 @ 13:07:
• Hamilton/Bottas
• Verstappen/Perez
• Ricciardo/Norris
• Leclerc/Sainz
• Vettel/Stroll
[Afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Oh god…hjs schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:47:
[...]
Ja? De optie Ricciardo/Norris is toch heel anders
Verstappen en Perez en daarna Ricciardo en Norris. Verwacht wel veel van McLaren Mercedes.BlauweFles schreef op zondag 20 december 2020 @ 13:07:
• Hamilton/Bottas
• Verstappen/Perez
• Ricciardo/Norris
• Leclerc/Sainz
• Vettel/Stroll
[Afbeelding]
Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: [F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: [F1 2020] Racetopics #2
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport