Toon posts:

[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Pagina: 1 2 3 ... 17 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

misschien een [ubb]-formatje of collectief lijstje aanhouden?

anders wordt dit een kansloos opsom topic, waar (bijna) niemand wijs uit kan :+

* himlims_ gaat naar de vernieuwde hungaroring

Maar dat bezoek is inmiddels standaard geworden :+

[Voor 28% gewijzigd door himlims_ op 03-02-2017 12:31]

πŸ†‚πŸ†ƒπŸ…΄πŸ…°πŸ…Ό: πŸ†πŸ…ΎπŸ…ΎπŸ†ƒπŸ…ΆπŸ…°πŸ…ΌπŸ…΄πŸ†_πŸ…²πŸ…ΎπŸ…Ό
πŸ…ΏπŸ†‚πŸ…½: πŸ…·πŸ…ΎπŸ…»πŸ…»πŸ…°πŸ…½πŸ…³πŸ…·πŸ…°πŸ†πŸ…³πŸ†‚

• SeΓ±or Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:02

SeΓ±or Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Lijkt me handiger om een kort lijstje te hebben met de kalender ipv weer die hele lap plus de reisorganisaties, ervaringen, etc.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• AGee
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Heb de titel iets aangepast.

Present! Op initiatief van mrs. naitsoezn gaan we in augustus naar Spa *O* Heb ik eindelijk eens voordeel van die nieuwe schare fans sinds de opkomst van Max :P . Hier trouwens geen gebruik gemaakt van pakket-reizen oid, gewoon zelf kaartjes gekocht en hotelletje geboekt. We zitten qua hotel in Aken, dus zullen (vooral) op zondag vroeg op moeten, maar in december was er al vrij weinig aanbod van hotels in de omgeving (of rammend duur). Maar ach, hoort er bij :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Oostenrijk op de Max tribune! Eerste keer een heel F1 weekend meemaken, alleen ongeveer 10 jaar geleden een keer op zaterdag naar Spa geweest.

Speelt padel!

• neocon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-04-2022
Ben ook van de partij in Spa.
Wordt mijn eerste GP live. :)

We hebben brons tickets, hopelijk kunnen we een mooie plek scoren.

Kan niet wachten iig.

Now Leaving Springfield - The Armpit of America's Butt-Crack

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:19
Om mezelf dan ook maar in dit topic te melden:

Sport Stadion komende jaren de Travel Partner van Max Verstappen

Komend jaar dus 5000 plaatsen op de Max Verstappen tribune in Oostenrijk, en de verkoop van de SPA arrangementen gaat binnenkort van start. https://www.sportstadion.nl/f1tickets

Iemand vorig jaar gebruik gemaakt van dergelijke diensten? (en/of het busreis arrangement naar SPA?) Ik begreep dat die wat verlaat op het circuit aankwam.

[Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 03-02-2017 16:38]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:33

Gynnad

* * *

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Hongarije, tickets via gootickets zie ik. Ben benieuwd hebben de 3 corner red Bull tickets

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:44
Ik ben op zoek naar kaarten voor de Grand Prix in Spa, op de vrijdag of zaterdag (dus bij de trainingen), maar deze lijken nog niet beschikbaar te zijn. Weet iemand wanneer deze kaarten in verkoop gaan?

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:00
Ik meld me ook even,
Dit jaar 3 stuks live,

Spanje
Monaco
Abu Dhabi

Ik heb er echt zin in

PSN: McMillan0984

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:40
Ben er ook bij in Oostenrijk, op de MV-tribune. Wat is dat oranje t-shirt wat je bij je kaartje krijgt trouwens lelijk zeg! :D

Ben er ws donderdags al, begreep dat je dan de pitstraat in mag. :)

• beste-spellen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:18
Ben er zowel in Spa als in Oostenrijk bijΒ  :*) van Oostenrijk maken we erΒ meteen maar een vakantie van en gaan we terug via Wenen, Salzburg en Innsbruck. Je moet toch dat tiendaagse-vignet ten volle benutten, anders is het weggegooid geld :+

• Arnold
  • Laatst online: 26-03 08:43
Ik ga hele weekeind naar Spa. Gold 7 tribune.

Verblijf nog wel ergens regelen dat komt komende week wel ergens haha.

[Voor 45% gewijzigd door Arnold op 04-02-2017 19:01]

• Glorfindel76
  • Registratie: December 2014
stane schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 16:44:
Ik ben op zoek naar kaarten voor de Grand Prix in Spa, op de vrijdag of zaterdag (dus bij de trainingen), maar deze lijken nog niet beschikbaar te zijn. Weet iemand wanneer deze kaarten in verkoop gaan?
Wij hebben via social deal voor 19 euro zaterdag kaarten kunnen regelen.

• beste-spellen
  • Registratie: Mei 2009
Arnold schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:00:
Verblijf nog wel ergens regelen dat komt komende week wel ergens haha.
Wacht er niet te lang mee.Β Voor Oostenrijk heb ik flink moeten zoeken voor een verblijf dat nog niet volledig volgeboekt was tijdens het raceweekend en nog enigszins in de buurt van het circuit ligt...

• Arnold
beste-spellen schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:15:
[...]

Wacht er niet te lang mee.Β Voor Oostenrijk heb ik flink moeten zoeken voor een verblijf dat nog niet volledig volgeboekt was tijdens het raceweekend en nog enigszins in de buurt van het circuit ligt...
We know... we kijken tot op een uur rijden op dit moment. Dat moet lukken.
3 dagen erg vroeg weg en wat betaalbaarder hotel is wel te overwegen.

Toch maar even geregeld al nu ;)
op Β± 40 minuten van circuit

[Voor 6% gewijzigd door Arnold op 04-02-2017 21:35]

• hanswfje
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 19-10-2022
Ik ga met mijn pa naar Oostenrijk :). Ontzettend veel zin in!

• monster944
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:28

monster944

Forza 5 : DucatiFool

Spa _/-\o_

Live your life to the Max 1.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Oostenrijk 👍 Vorig jaar was het al top, nu met 10 bekenden op reis!

• AGee
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Arnold schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:00:
Ik ga hele weekeind naar Spa. Gold 7 tribune.
Ha, daar zitten wij ook :)

[Voor 44% gewijzigd door AGee op 05-02-2017 10:15]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• nachtnet
Arnold schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:17:
[...]

We know... we kijken tot op een uur rijden op dit moment. Dat moet lukken.
3 dagen erg vroeg weg en wat betaalbaarder hotel is wel te overwegen.

Toch maar even geregeld al nu ;)
op Β± 40 minuten van circuit
Niet uit eigen ervaring, maar houd er rekening mee dat 40 minuten van het circuit op racedag wel eens meer dan het dubbele gaat zijn.. ;)

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-03 20:35
nachtnet schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 15:29:
Om mezelf dan ook maar in dit topic te melden:

Sport Stadion komende jaren de Travel Partner van Max Verstappen

[afbeelding]
Komend jaar dus 5000 plaatsen op de Max Verstappen tribune in Oostenrijk, en de verkoop van de SPA arrangementen gaat binnenkort van start. https://www.sportstadion.nl/f1tickets

Iemand vorig jaar gebruik gemaakt van dergelijke diensten? (en/of het busreis arrangement naar SPA?) Ik begreep dat die wat verlaat op het circuit aankwam.
Was Oostenrijk al niet helemaal verkocht ? Heb er zelf ook kaarten voor, ze hadden in 3 uur tijd 2500 kaarten verkocht, toen konden ze er nog 2500 krijgen, dacht dat die er ook al vandoor waren. Wij hadden de special, misschien was dat het. Overigens was goed betaalbaar! Kan niet wachten :)
beste-spellen schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 19:15:
[...]

Inderdaad, wij zaten via airbnb te kijken, die vlogen realtime voor onze ogen weg, zitten nu een uur van het circuit, maar goed mag de pret niet drukken :)F

[Voor 19% gewijzigd door z1rconium op 05-02-2017 13:30]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Camping in Oostenrijk is super gezellig dus als mensen nog iets zoeken, lekker daar je tentje neerzetten 😉

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-03 12:22

Crazy D

I think we should take a look.

Spanje :)

Exact expert nodig?

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:27
Ook Oostenrijk met een tentje op camping...ben bang dat er van slapen niet veel komt dit weekend 🍻

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-03 10:16

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Ik ben van plan naar MaleisiΓ« te gaan. Als iemand nog goede tips heeft qua beste plaatsen daar, graag :)

• Arnold
nachtnet schreef op zondag 5 februari 2017 @ 12:51:
[...]

Niet uit eigen ervaring, maar houd er rekening mee dat 40 minuten van het circuit op racedag wel eens meer dan het dubbele gaat zijn.. ;)
Ja dat zal het zeker zijn. Gewoon heel, heel vroeg weg. Maar dan is heel heel vroeg weg met normaal 40 minuten reistijd beter dan met 2 uur heel vroeg op ;)

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-03 23:28

Japser

Jeej!

Hiero: samen met vriendin naar GP van Catalunya. Hotel hebben we in Barcelona zelf, iemand gunstige tips om naar circuit te komen vanaf vrijdag tm zondag? Ik heb al wel wat gelezen over treinen maar kom dr nog niet uit wat t meest gunstig is (bijv. een OV pas kopen voor 3 dagen ofzo).

Ook schijnt er op donderdag avond een event te zijn op het circuit ofzo? Iemand hier ervaring mee?

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-03 20:59

Stoffel

Engineering the impossible

Hier eens naar Hongarije dit jaar. Normaal ging ik naar Spa, maar dat is me afgelopen jaar wat minder bevallen. Te slecht georganiseerd voor het aantal mensen en wat teveel 'nieuwe' F1 fans :) Nu Stoffel Vandoorne ook nog meedoet dit jaar verwacht ik dat het helemaal uit de hand loopt. Afgelopen jaar 4 uur compleet vast (als in geen meter bewogen) gestaan in het verkeer voordat we naar huis mochten.

• nachtnet
Arnold schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:58:
[...]

Ja dat zal het zeker zijn. Gewoon heel, heel vroeg weg. Maar dan is heel heel vroeg weg met normaal 40 minuten reistijd beter dan met 2 uur heel vroeg op ;)
Moest even twee keer lezen maar kwartje valt uiteindelijk.

met 40 Min kan je op een schappelijke heel vroeg weg tijd vertrekken, terwijl je met een normale 2 uur reistijd echt op een belachelijke heel vroeg tijd weg zou moeten.. ;)

Even een kleine disclaimer van mijzelf:
♦♦ nachtnet is NOOIT bij een grand prix geweest, en ben dat voorlopig ook nog niet van plan. Ik deel alleen wat ik uit 3e hand gehoord en gelezen heb. ♦♦ ;)

[Voor 22% gewijzigd door nachtnet op 05-02-2017 18:33]

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:21
D-Ed schreef op zondag 5 februari 2017 @ 14:44:
Camping in Oostenrijk is super gezellig dus als mensen nog iets zoeken, lekker daar je tentje neerzetten 😉
Inderdaad camping is erg leuk en direct naast het circuit. Wij gaan dit jaar ook weer naar Oostenrijk inclusief camping. Vorig jaar nog iemand van Tweakers tegen gekomen op de snelweg richting huis toen we in de file vast stonden.

• Bensimpel
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2021

Bensimpel

Positieve meneer

Zit te twijfelen om naar silverstone te gaan, weet iemand hoe het met de bus/trein zit vanaf Londen?

πŸ˜† - Denk ook eens om ;)

• Crazy D

Crazy D

Arnold schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:58:
Hangt ook erg van het circuit af. Nurburgring was erg goed geregeld en had je echt nauwelijks extra reistijd nodig. Op Silverstone (welliswaar met een bus(je) maar ja die rijdt ook over de weg) viel het ook wel erg mee. Spa vond ik echt een rampenplan. Maar sowieso, waarom zou je niet ruim de tijd nemen. Voorprogramma's zijn ook leuk! :)

Exact expert nodig?

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:40
LoeWn gaat zijn eerste GP beleven in Oostenrijk op de Max tribune. ik ben zeer benieuwd.

• sjakie66
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:55
We gaan naar Abu Dhabi. Als iemand nog goede tips heeft qua beste plaatsen daar, graag

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:39
sjakie66 schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 14:24:
We gaan naar Abu Dhabi. Als iemand nog goede tips heeft qua beste plaatsen daar, graag
Niet qua F1, maar wel voor de stad/het land.
Neem iig 2 dagen extra.
1 om naar Ferrari World te gaan (is naast het circuit).
1 om een dagje Dubai te doen (1,5 uur rijden van het circuit).

En ik kan het Novotel/Ibis "Abu Dhabi Gate" aanraden. Dat hotel heeft namelijk een Belgisch Bier CafΓ©. En het is daarmee ook een van de schaarse plaatsen waar alcohol geschonken wordt in dat land.
En het zit ook aan dezelfde kant van de stad als het circuit. De meeste hotels zitten in het centrum en dan ben je een uur langer onderweg in de spits.

En als je daar bent, overal met de taxi naar toe. Zelf rijden = zelfmoord. idioten op de weg daar.

[Voor 9% gewijzigd door RocketKoen op 10-02-2017 14:37]

TheS4ndm4n#1919

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Niet echt F1 gerelateerd en bij gebrek aan een alternatief topic voor overige raceklassen, tezamen met @bvk ga ik naar de 24 uur van Le Mans! :Y Was dit zelf al de nodige jaren voornemens om dit te gaan doen en in 2017 is het dan eindelijk zover! :)

[Voor 26% gewijzigd door CH4OS op 11-02-2017 12:33]

• nachtnet
Alleen morgen (vanaf 0:00) (Valentijnsdag) 1+1 actie Barcelona Tickets
http://www.circuitcat.com/en/f1/tarifas.php
Scheelt toch flink

• Jurgen
  • Laatst online: 07-03 09:55
nachtnet schreef op maandag 13 februari 2017 @ 21:06:
[afbeelding]http://www.circuitcat.com/en/f1/tarifas.php
Scheelt toch flink
Dat is goed nieuws, ik zat letterlijk net te kijken naar kaarten voor tribune K >:)

• nachtnet
Jurgen schreef op maandag 13 februari 2017 @ 21:22:
[...]

Dat is goed nieuws, ik zat letterlijk net te kijken naar kaarten voor tribune K >:)
Wel snel zijn straks.. aantal plaatsen zal beperkt zijn..

• Jurgen
nachtnet schreef op maandag 13 februari 2017 @ 21:24:
[...]

Wel snel zijn straks.. aantal plaatsen zal beperkt zijn..
Het ging nog prima net! Tickets zijn binnen!

Het was wel even zoeken hoe ik die korting moest activeren, maar dat was een vinkje bij het afrekenen.

• Crazy D

Crazy D

nachtnet schreef op maandag 13 februari 2017 @ 21:06:
[afbeelding]http://www.circuitcat.com/en/f1/tarifas.php
Scheelt toch flink
Crap :( Nou ja, helaas. Dan maar teveel betaald...

Exact expert nodig?

• Jurgen
Crazy D schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 14:45:
[...]

Crap :( Nou ja, helaas. Dan maar teveel betaald...
Bummer! Heb je al eerder op die tribune gezeten? Ik twijfelde tussen het stadion en hier, maar de plaatsing van de schermen in het stadion is niet ideaal wat ik zo zag.

Omdat ik dit jaar alleen met mijn vader ga wil ik toch eens tribunekaarten. Ik ben wel een paar keer general admission geweest naar diverse GP's waaronder Spanje. Maar dit is de eerste keer tribune. Kunnen we in ieder geval lekker uitslapen 's ochtends.

• Crazy D

Crazy D

Jurgen schreef op dinsdag 14 februari 2017 @ 15:02:
Bummer! Heb je al eerder op die tribune gezeten? Ik twijfelde tussen het stadion en hier, maar de plaatsing van de schermen in het stadion is niet ideaal wat ik zo zag.

Omdat ik dit jaar alleen met mijn vader ga wil ik toch eens tribunekaarten. Ik ben wel een paar keer general admission geweest naar diverse GP's waaronder Spanje. Maar dit is de eerste keer tribune. Kunnen we in ieder geval lekker uitslapen 's ochtends.
Nee maar voor zo'n prijsverschil accepteer je wel het 1 en ander haha.

Exact expert nodig?

• Jolige_Joffer
  • Laatst online: 21:05
Na 3x Spa, 1x Duitsland en 1x Oostenrijk is het dit jaar tijd voor Singapore.
Vlucht en hotel al geregeld,nu alleen nog kaartjes. Tips?

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:50
Hier nog niet voorbij zien komen: https://www.mediamarktclubgrandprix.nl/ , geen idee of de prijzen concurrerend zijn maar voor de mensen die het niet zelf allemaal willen regelen ongetwijfeld makkelijk.

Je kan nu Melbourne boeken: https://www.mediamarktclubgrandprix.nl/grandprix/melbourne

• Aquafreak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:42
thijszor schreef op zondag 19 februari 2017 @ 10:55:
Hier nog niet voorbij zien komen: https://www.mediamarktclubgrandprix.nl/ , geen idee of de prijzen concurrerend zijn maar voor de mensen die het niet zelf allemaal willen regelen ongetwijfeld makkelijk.

Je kan nu Melbourne boeken: https://www.mediamarktclubgrandprix.nl/grandprix/melbourne
Iets meer informatie mbt de link van Thijszor.

Op dit moment kan je je inschrijven voor meerdere races van komend seizoen. Zodra er 150 mensen zich hebben ingeschreven gaan ze kijken of ze iets kunnen aanbieden. Ik heb me iig aan ingeschreven voor een aantal races :9~ . Nu hopen dat ze een leuke prijs kunnen bedenken. O+

Edit; Een aantal races gaan sowieso door zie ik. oa Spanje, Oostenrijk en BelgiΓ« gaan ze binnenkort een arrangement van online zetten zodat je kan boeken :D .

[Voor 9% gewijzigd door Aquafreak op 21-02-2017 14:27]

• haroldinho
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:06
Volgende maand voor de derde keer naar Melbourne (woon zelf in Sydney, dus niet zo ver :) )!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-01 17:14
1e keer Circuit de Catalunya voor mij, tribune H, heel het weekend!

Laatste keer dat ik bij een echte race ben geweest, dus los van elke demo de laatste jaren, was de GP van Duitsland in 2005. Mijn eerste race was op de Hungaroring in 1997, Jos in de witte Tyrrell. Die mooie race die voor Damon Hill 3 ronden te lang duurde en waar Jos de finish niet haalde.

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:55
Silverstone en Spa dit jaar

Mess with the best, die like the rest

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:37
Maleisie en Abu Dhabi staan op de planning! 😎

Voor Abu Dhabi raad ik aan ok naar Dubai te gaan en vanaf daar een taxi te pakken. Dubai kan je veel leukere dingen doen en vanaf de marina is het zo'n 45 min rijden. Qua prijzen ontloopt niet zoveel.

[Voor 66% gewijzigd door Boinkie op 04-03-2017 17:06]

• SteffenV
Boinkie schreef op zaterdag 4 maart 2017 @ 17:04:
Maleisie en Abu Dhabi staan op de planning! 😎

Voor Abu Dhabi raad ik aan ok naar Dubai te gaan en vanaf daar een taxi te pakken. Dubai kan je veel leukere dingen doen en vanaf de marina is het zo'n 45 min rijden. Qua prijzen ontloopt niet zoveel.
En wat mag dat kosten? Op welke plek zit je trouwens?

Ben namelijk ook aan het bekijken of Abu Dhabi een optie is.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:37
@SteffenV Abu Dhabi is echt heel goed te doen. Je kan tussen heel veel Nederlanders zitten op the hill of een ticket op de grandstand voor bocht 4,5 en 6. Wat ik zelf de leukste plek vind. Tickets zijn er vanaf 400 euro geloof ik

Taxi vanaf dubai naar abu dhabi is ongeveer 50 euro. Wij waren met 5 man en zaten in een prima busje. Tarieven zijn vast vanuit de overheid dus tijdens F1 wordt je geen oor aangenaaid. Na de race staan er letterlijk 1000'en taxi's klaar om je te vervoeren.

Ticket heb je vanaf 400 euro bij qatar airways. Als ze de deals hebben vlieg je zelfs vanaf 300 euro.

Mocht je nog meer vragen hebben m.b.t. Dubai/Abu Dhabi. Shoot!

[Voor 8% gewijzigd door Boinkie op 04-03-2017 19:37]

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:34
Ik ben van plan Monza te bezoeken dit jaar dus vroeg me af of iemand nog tips had qua welk soort kaartjes ik moet halen?

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:07

KRAI.7

Bwoah...

Na vorig jaar bij Spa geweest te zijn (op de tribune bij Eau Rouge, Gold 3 geloof ik) bij de kwalificatie heb ik dit jaar besloten om samen met mijn vriendin naar de GP van Hongarije te gaan. 7 daagjes Hongarije geboekt, waarvan 3 dagen op het circuit. :D Supervet! Ik heb kaartjes besteld voor de Super Gold tribune! :)

• Malt007
Ik heb kaarten voor de Ascari-bocht op Monza besteld!

• Crazy D

Crazy D

Iemand nog een parkeerkaart nodig voor Barcelona, parking A?
(Parkeerplaats A. voor tribune B, C, G, H, I, N, P, S of staanplaats)
Heb nu 3 plekken |:( |:( |:( en nu ben ik wel van plan om een nieuwe auto te kopen maar veel groter dan een stationwagen zal dat niet gaan worden.

Exact expert nodig?

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:47

TommyGun

Stik er maar in!

Na ontelbare keren Spa en (tot dusver eenmalige) bezoekjes aan Duitsland (zowel Hockenheim als de NΓΌrburgring), Hongarije en Monza is het dit jaar tijd voor Barcelona :D

Wederom tickets voor een main grand stand, prijzig; maar het is zo gaaf om alles mee te krijgen rondom startopstelling en pitsstraat.

We gaan weer meerdere dagen zodat we de stad nog kunnen ontdekken en wellicht belangrijker, naar Ferrari Land (en PortAventura) kunnen :D

https://www.portaventuraworld.com

[Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 13-03-2017 14:32]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Zojuist een mailtje ontvangen van de MediaMarkt, voor 799,- naar de Grand Prix van Barcelona.

https://www.mediamarktclubgrandprix.nl/grandprix/barcelona

[Voor 94% gewijzigd door AGee op 20-03-2017 19:36. Reden: ontdaan van referral / tracker-ids]

rMBP M1 13" ο£Ώ iPhone 12 Mini ο£Ώ Watch S7 ο£Ώ AirPods Pro

• nachtnet
Spanje voor €99,- (als mijn vertaal app goed werkt) incl. Toro Rosso petje, 4 pack Red Bull, een Carlos Sainz vlag en de gp natuurlijk..

Moet je alleen nog zelf vervoer en overnachting regelen. En je zit in een vak vol met spanjaarden die allen voor SAI & ALO zijn.. OP=OP

http://tickets.redbull.co...ainz/?id=gradacarlossainz

[Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 22-03-2017 21:35]

• nachtnet
Voor iedereen die nog een zetje in de rug nodig heeft...

Bron: Algemeen Dagblad (Papieren Editie) 13 april 2017

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:27
Iemand ervaring met het kopen van tickets vis Viagogo?

• Jurgen
Remco Tr schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 11:59:
Iemand ervaring met het kopen van tickets vis Viagogo?
Zijn dat alleen toegangskaarten? Zo intrepreteer ik de site tenminste...

Mijn ervaringen zijn erg goed met het kopen van de kaarten via de officiele site. Goedkoper krijg je ze niet, En ik heb er nog nooit problemen mee gehad, dus ik zou ook geen reden kunnen bedenken om ze via een tussenpersoon te kopen.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:37

rammes

koekebakker 1e klas

check!

Italia en Abu Dhabi

Italie op camping:
https://www.monzacamping.com/gp---formula-1

hier zit je naast het circuit! maar het is geen officiele F1 camping die is een paar KM verder met ook veel slechtere faciliteiten.

Abu Dhabi moet ik nog uitzoeken waar wat en hoe, eerste gedachte was via tickettravel maar denk dat ik prima ook alles zelf kan regelen.

[Voor 85% gewijzigd door rammes op 17-04-2017 12:15]

Ik zou het doen!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Malt007 schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:35:
Ik ben van plan Monza te bezoeken dit jaar dus vroeg me af of iemand nog tips had qua welk soort kaartjes ik moet halen?
ga al jaren naar Monza, sta je op de camping of hotel?

Ik zou het doen!

• Malt007
rammes schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:30:
[...]

ga al jaren naar Monza, sta je op de camping of hotel?
Nog niks geboekt eigenlijk, ga er heen tijdens mijn vakantie wat een soort rondreis gaat worden door Italie, denk dus een agriturismo. Enig idee hoe het verkeer richting monza is op zondagochtend?

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Malt007 schreef op maandag 17 april 2017 @ 10:55:
[...]

Nog niks geboekt eigenlijk, ga er heen tijdens mijn vakantie wat een soort rondreis gaat worden door Italie, denk dus een agriturismo. Enig idee hoe het verkeer richting monza is op zondagochtend?
mijn advies, ga een dagje op de camping staan naast het circuit. Dat is beter dan zondag ochtend met de auto proberen bij het circuit te komen.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-03 15:13

spartacusNLD

This is Sparta!!

Spanje :) tribune C. Heel t weekend. Samen met me vriendin. Alles een half jaar geleden al geboekt.. Scheelt een hoop als je nu nog wil boeken.. Die hotelprijzen :D

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • +2Henk 'm!

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Om dit topic ook een beetje nuttig te laten zijn is het misschien handig om naast waar je naar toe gaat ook je verblijf gegevens en linkjes naar campings / hotels te plaatsen. Dan hebben anderen er ook wat aan.

Ik zou het doen!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

spartacusNLD schreef op maandag 17 april 2017 @ 11:21:
Spanje :) tribune C. Heel t weekend. Samen met me vriendin. Alles een half jaar geleden al geboekt.. Scheelt een hoop als je nu nog wil boeken.. Die hotelprijzen :D
Jup, kost een vermogen :D
rammes schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:13:
Om dit topic ook een beetje nuttig te laten zijn is het misschien handig om naast waar je naar toe gaat ook je verblijf gegevens en linkjes naar campings / hotels te plaatsen. Dan hebben anderen er ook wat aan.
http://www.hotelserhsrivolirambla.com/

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:39
Jolige_Joffer schreef op zondag 19 februari 2017 @ 09:53:
Na 3x Spa, 1x Duitsland en 1x Oostenrijk is het dit jaar tijd voor Singapore.
Vlucht en hotel al geregeld,nu alleen nog kaartjes. Tips?
Mocht je zelf inmiddels nog tips hebben dan houd ik me aanbevolen. Ben toevallig ten tijde van de Grand Prix in de buurt van Singapore en zou hem graag meepikken.

• Jolige_Joffer
scrappy.doo schreef op donderdag 20 april 2017 @ 09:54:
[...]

Mocht je zelf inmiddels nog tips hebben dan houd ik me aanbevolen. Ben toevallig ten tijde van de Grand Prix in de buurt van Singapore en zou hem graag meepikken.
Weinig tips, maar ik denk dat het de Stamford tribune wordt.... :9

• Jurgen
rammes schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:13:
Wij zitten in een hotelletje in Calella. Dat is vanaf het circuit ongeveer even ver als Barcelona, maar de appartementen zijn ca. de helft goedkoper voor het weekend.

Wij zijn met zijn 4en, ik ga met mijn vader het hele weekend naar het circuit, en mijn vriendin en moeder gaan lekker Barcelona in. Dat is met de trein een leuk ritje langs het water, en kost geen drol. Vrijdags gaan de dames wel mee naar het circuit, omdat ze het toch wel eens mee wilden maken nu ze in de buurt zijn... ze gaan vrolijk mee in de Max-hype.

Het voordeel dat ze vrijdag mee gaan is dat in Spanje alle tribunes op vrijdag vrij toegankelijk zijn, en aangezien het dan ook wat rustiger is kunnen we een leuk rondje lopen langs het circuit en aan alle kanten ook rondkijken, dus dan zien ze ook het meest.

Uiteraard doe ik met mijn vader op donderdag ook de pitwalk aan, helaas mogen de dames niet mee met de vrijdag tickets hiernaartoe, maar dan kunnen ze mooi een restaurant regelen voor als we terug komen. >:)

De rest van het weekend zitten we op tribune K, einde rechte stuk. Dit word mijn eerste F1 ervaring op de tribune, dus een stuk relaxter, omdat we minder druk hebben om zaterdags en zondags vroeg op het circuit te zijn.

Ondertussen is het nog maar 3 weken en dan is het al zo ver :)

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-03 16:31
Ik ben van plan om dit jaar naar de race in Abu Dhabi te gaan. Kan iemand mij vertellen welke andere autosport klasses er daar dan rijden? Ik weet al dat i.i.g. F1, F2 en GP3 daar rijden in het weekend, maar wordt er ook gereden in bijvoorbeeld een Porsche Supercup of Renault Clio Cup?

Steam

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

demo31051987 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 11:00:
Ik ben van plan om dit jaar naar de race in Abu Dhabi te gaan. Kan iemand mij vertellen welke andere autosport klasses er daar dan rijden? Ik weet al dat i.i.g. F1, F2 en GP3 daar rijden in het weekend, maar wordt er ook gereden in bijvoorbeeld een Porsche Supercup of Renault Clio Cup?
Timetable is nog niet geheel bekend denk ik, maar;

https://www.grandprixeven...bi/race-program-abu-dhabi

Porches rijden niet zo te zien; http://www.porsche.com/in...rracing/porschecups/pmsc/

[Voor 196% gewijzigd door TommyGun op 25-04-2017 11:30]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Weet iemand hoe je het best treinkaartjes kan kopen van Barcelona Gants naar Montmelo? Ik ben aan t checken op de Renfe site maar kom dr maar matig uit! Liefst een drie dagen pass zodat wij elke dag heen en terug kunnen zonder telkens losse kaartjes te moeten kopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jurgen
Nog een weekje en dan zitten we lekker naar de kwali toe te leven! Voor de tweakers die dit weekend ook naar montmelo gaan, gaan jullie de donderdag ook al naar de gridwalk?

Zaterdag en zondag zitten wij op tribune K, ik twijfel of het scherm daar wel helemaal lekker te zien is, dus voor die tijd moet ik nog even op jacht naar een spaanse sim-kaart met een beetje data zodat we ook een stream kunnen bijhouden op de telefoon in geval van nood.

Parkeren doen we op F, benieuwd hoe we hier weg gaan komen na de race.Het plan is wel om na de race naar het podium te gaan, de ingang naar de baan zit ongeveer naast onze tribune, dus dat moet wel te doen zijn.

Ik probeerde net nog even de timetable voor het weekend te zoeken, maar zo te zien heeft de site van het circuit wat probleempjes op het moment.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Japser schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 20:54:
Weet iemand hoe je het best treinkaartjes kan kopen van Barcelona Gants naar Montmelo? Ik ben aan t checken op de Renfe site maar kom dr maar matig uit! Liefst een drie dagen pass zodat wij elke dag heen en terug kunnen zonder telkens losse kaartjes te moeten kopen.
zou ik ook graag willen weten :) ben er heel t weekend.. woensdag vanaf Eindhoven vertrekken we naar barcalona. :) heb er zin in

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | Ryzen 7 3700X | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Jurgen schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 13:27:
Nog een weekje en dan zitten we lekker naar de kwali toe te leven! Voor de tweakers die dit weekend ook naar montmelo gaan, gaan jullie de donderdag ook al naar de gridwalk?
Hoe laat is de gridwalk op donderdag?

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SteffenV
Crazy D schreef op zondag 7 mei 2017 @ 13:02:
[...]

Hoe laat is de gridwalk op donderdag?
https://www.circuitcat.com/en/formula-1/schedule/ = 16.00 - 18.30.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Wij gaan wel naar de pitwalk! Hopelijk nog een coureurtje aaien =] Verder gewoon alles zoveel mogelijk meepakken de rest vh weekend!

[Voor 33% gewijzigd door Japser op 07-05-2017 17:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
Als ik goed meegelezen heb hier, zal er een redelijke vertegenwoordiging qua tweakers in Barcelona te vinden zijn.. (Kan nu al niet wachten op alle "live-on-Site-Posts en post-Q & Post-Race verslagen.. ;) ) Veel plezier allen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Evianon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 23:08
Jolige_Joffer schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:27:
[...]

Weinig tips, maar ik denk dat het de Stamford tribune wordt.... :9
Hier ook Singapore, en Stamford tijdens de race d:)b. Kijk er naar uit weer terug in Singapore te zijn, geweldige stad :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

spartacusNLD schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 19:00:
[...]

zou ik ook graag willen weten :) ben er heel t weekend.. woensdag vanaf Eindhoven vertrekken we naar barcalona. :) heb er zin in
Me2 :D

Treinticket regel ik ter plaatse wel, kan nooit ingewikkeld zijn.
Japser schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:03:
Wij gaan wel naar de pitwalk! Hopelijk nog een coureurtje aaien =] Verder gewoon alles zoveel mogelijk meepakken de rest vh weekend!
Mij niet gezien, 1x gedaan, nooit weer. Wij gaan de donderdag lekker naar Port Aventura / Ferrari Land _/-\o_

[Voor 44% gewijzigd door TommyGun op 08-05-2017 09:58]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@Gravenimage haal mij maar van de lijst (budapest) - besloten niet meer naar F1 te gaan (kut geluid haalt hele beleving onderuit)

[Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 08-05-2017 10:03]

πŸ†‚πŸ†ƒπŸ…΄πŸ…°πŸ…Ό: πŸ†πŸ…ΎπŸ…ΎπŸ†ƒπŸ…ΆπŸ…°πŸ…ΌπŸ…΄πŸ†_πŸ…²πŸ…ΎπŸ…Ό
πŸ…ΏπŸ†‚πŸ…½: πŸ…·πŸ…ΎπŸ…»πŸ…»πŸ…°πŸ…½πŸ…³πŸ…·πŸ…°πŸ†πŸ…³πŸ†‚

Acties:
  • 0Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

himlims_ schreef op maandag 8 mei 2017 @ 10:03:
@Gravenimage haal mij maar van de lijst (budapest) - besloten niet meer naar F1 te gaan (kut geluid haalt hele beleving onderuit)
en daar kom je nu pas achter :>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Japser schreef op zondag 7 mei 2017 @ 17:03:
Denk dat wij ook wel gaan, hoewel we met de auto komen (vriend van me haat vliegen...) en ik weet niet of ik zin heb om om 2u woensdagnacht te vertrekken... Aan de andere kant, om 6 u de deur uit is nog steeds niet veel beter en dan is het wel leuk om mee te maken. Op Spa ook een keer gedaan (vriend van me stond in z'n Doornbos outfit met Albers op de foto :D). Is toch leuk.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jurgen
Crazy D schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:50:
[...]

Denk dat wij ook wel gaan, hoewel we met de auto komen (vriend van me haat vliegen...) en ik weet niet of ik zin heb om om 2u woensdagnacht te vertrekken... Aan de andere kant, om 6 u de deur uit is nog steeds niet veel beter en dan is het wel leuk om mee te maken. Op Spa ook een keer gedaan (vriend van me stond in z'n Doornbos outfit met Albers op de foto :D). Is toch leuk.
Wij vertrekken woensdagmorgen ~6 uur, ook met de auto. De planning is om een uur of 8 dan aan te komen bij het hotel.

Ik las dat er vanaf dit weekend voorafgaand aan de F1 sessies rondgereden gaat worden met de Minardi tweezitter, met nog een oude V10 er in. Dat zou wel erg leuk zijn, als die het dan ook maar een paar rondjes vol houd.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jolige_Joffer
Evianon schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:11:
[...]

Hier ook Singapore, en Stamford tijdens de race d:)b. Kijk er naar uit weer terug in Singapore te zijn, geweldige stad :)
Inmiddels ticket, hotel en weekend kaarten voor Stamford geregeld. :)

Ben zelf nog nooit in Singapore geweest, maar super veel zin in

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

TommyGun schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:57:
[...]

Mij niet gezien, 1x gedaan, nooit weer. Wij gaan de donderdag lekker naar Port Aventura / Ferrari Land _/-\o_
Ik ga ervan uit dat je niet gaat vanwege de enorme verwachte drukte voor de pitwalk? Geen idee hoe dat daar is, hopelijk kan je een beetje soort van vrij rondwandelen in afgeschermd gebied. Of wordt je als een kudde vee door de pitstraat gedreven?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Japser schreef op maandag 8 mei 2017 @ 23:21:
[...]

Ik ga ervan uit dat je niet gaat vanwege de enorme verwachte drukte voor de pitwalk? Geen idee hoe dat daar is, hopelijk kan je een beetje soort van vrij rondwandelen in afgeschermd gebied. Of wordt je als een kudde vee door de pitstraat gedreven?
Dat laatste inderdaad; kudde vee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

TommyGun schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 14:33:
Dat laatste inderdaad; kudde vee.
Vond ik (jaren terug weliswaar) op Spa wel meevallen. Uiteraard was het druk maar niet zo extreem.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Japser

Japser

Jeej!

Tot op heden topweekend! Vandaag met 29c lekker quali gekeken en F2 race (dat gaat echt hard qua geluid, oordoppen verplicht) en morgen raceday! Dat wordt tof!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:36

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Present! Ik ga met m'n vader naar Hongarije. Zitten het weekend op de red Bull tribune.

Zal dan het commentaar vaak met een scanner te beluisteren is. Das wel een leuk idee. Heb een pmr porto, maar dat zal niet lukken zeker?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Terug van een weekendje Spanje. Leuk, jammer van Max maar verder wel leuke race.

Parking A is echt wel een goede plek, we waren in 10 minuten weg en op de snelweg. Goed geregeld. Leuk circuit om nog eens terug te komen.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Na een weekend Spanje wat heel goed bevallen is, een weekend spa general admission besteld. 1:45 uur met de auto vanuit Eindhoven. Met de file denk ik dik 2 uur langer als ik google mag geloven. Ben benieuwd. Iemand ervaring hiermee? Tips waar je een plekje MOET veroveren op spa?

[Voor 6% gewijzigd door spartacusNLD op 16-05-2017 12:25]

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-03 09:22
Jolige_Joffer schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:00:
[...]

Inmiddels ticket, hotel en weekend kaarten voor Stamford geregeld. :)

Ben zelf nog nooit in Singapore geweest, maar super veel zin in
Tribune is een must in Singapore. Walkabouts is echt ruk en geeft weinig mogelijkheden om de race te volgen. Ik ga dit jaar gewoon lekker op kantoor (+50% circuit zichtbaar) kijken met een livestream op de tv hier.

• Crazy D

Crazy D

spartacusNLD schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:23:
Na een weekend Spanje wat heel goed bevallen is, een weekend spa general admission besteld. 1:45 uur met de auto vanuit Eindhoven. Met de file denk ik dik 2 uur langer als ik google mag geloven. Ben benieuwd. Iemand ervaring hiermee? Tips waar je een plekje MOET veroveren op spa?
Einde lange stuk na Eau Rouge... :)

Exact expert nodig?

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Crazy D schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:44:
[...]
Einde lange stuk na Eau Rouge... :)
Dus Les Combes? :)

Pagina: 1 2 3 ... 17 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee