rammes schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:13:
Om dit topic ook een beetje nuttig te laten zijn is het misschien handig om naast waar je naar toe gaat ook je verblijf gegevens en linkjes naar campings / hotels te plaatsen. Dan hebben anderen er ook wat aan.
Wij zitten in een hotelletje in Calella. Dat is vanaf het circuit ongeveer even ver als Barcelona, maar de appartementen zijn ca. de helft goedkoper voor het weekend.
Wij zijn met zijn 4en, ik ga met mijn vader het hele weekend naar het circuit, en mijn vriendin en moeder gaan lekker Barcelona in. Dat is met de trein een leuk ritje langs het water, en kost geen drol. Vrijdags gaan de dames wel mee naar het circuit, omdat ze het toch wel eens mee wilden maken nu ze in de buurt zijn... ze gaan vrolijk mee in de Max-hype.
Het voordeel dat ze vrijdag mee gaan is dat in Spanje alle tribunes op vrijdag vrij toegankelijk zijn, en aangezien het dan ook wat rustiger is kunnen we een leuk rondje lopen langs het circuit en aan alle kanten ook rondkijken, dus dan zien ze ook het meest.
Uiteraard doe ik met mijn vader op donderdag ook de pitwalk aan, helaas mogen de dames niet mee met de vrijdag tickets hiernaartoe, maar dan kunnen ze mooi een restaurant regelen voor als we terug komen.
De rest van het weekend zitten we op tribune K, einde rechte stuk. Dit word mijn eerste F1 ervaring op de tribune, dus een stuk relaxter, omdat we minder druk hebben om zaterdags en zondags vroeg op het circuit te zijn.
Ondertussen is het nog maar 3 weken en dan is het al zo ver