[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 13:48
Even een algemene vraag, had de mail gekregen om kaarten te bestellen voor volgend jaar. maar is het normaal dat je op de race dag 3 a 500 euro moet betalen voor kaarten bij pitlane, main stand etc?

Vorig jaar op super friday geweest via de jumbo nog, dat was gewoon top ervaring. Genoeg te doen en te beleven. Twijfel er nu over om toch ook eens de zondag mee te pakken of misschien heel weekend. maar paar honder voor kaartje word me te gek. Is er op zondag zoveel meer dan op die super friday?

Vond die vrijdags wel leuk, met wat demo's de live optredens etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
G.Scholtens schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:34:
Even een algemene vraag, had de mail gekregen om kaarten te bestellen voor volgend jaar. maar is het normaal dat je op de race dag 3 a 500 euro moet betalen voor kaarten bij pitlane, main stand etc?

Vorig jaar op super friday geweest via de jumbo nog, dat was gewoon top ervaring. Genoeg te doen en te beleven. Twijfel er nu over om toch ook eens de zondag mee te pakken of misschien heel weekend. maar paar honder voor kaartje word me te gek. Is er op zondag zoveel meer dan op die super friday?

Vond die vrijdags wel leuk, met wat demo's de live optredens etc
Het schijnt dat er op zondag nog een race is, maar weet er verder niet veel van 😉

Anders koop je GA kaarten, heb me prima vermaakt afgelopen weekend.

Nú kijken of ik Abu Dhabi nog mee kan pakken, hopelijk wordt het nog spannend voor het kampioenschap.

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-06 13:48
Erapaz schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 12:08:
[...]

Het schijnt dat er op zondag nog een race is, maar weet er verder niet veel van 😉

Anders koop je GA kaarten, heb me prima vermaakt afgelopen weekend.

Nú kijken of ik Abu Dhabi nog mee kan pakken, hopelijk wordt het nog spannend voor het kampioenschap.
Wat houden die GA kaarten precies in? Vind de kaarten nogal duur in vergelijking met super friday.
Zijn er dan zoveel meer dingen / artiesten dan alleen de race?

paar honderd euro om een race te zien in eigen land vind ik dan beetje te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-06 04:10

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

General Admission. Algemene toegang tot het gebried/terrein maar geen toegang tot paddock/pits/tribunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
G.Scholtens schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 09:38:
[...]

Wat houden die GA kaarten precies in? Vind de kaarten nogal duur in vergelijking met super friday.
Zijn er dan zoveel meer dingen / artiesten dan alleen de race?

paar honderd euro om een race te zien in eigen land vind ik dan beetje te
Geen idee of je serieus bent of een trol. De race dag en weekend kaarten zijn altijd veel duurder. Heeft niks met GA te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Iemand ervaringen met tickets van gpfans.com? Hebben als enige nog losse dagen tickets namelijk voor Abu Dhabi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
Zo, Abu Dhabi geboekt. Nu maar hopen dat met de nieuwe papaya team orders Norris nog een beetje in de buurt kan komen en we een mooie titelstrijd krijgen in de laatste race.

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Dit jaar naast het bezoeken van de race in Zandvoort, gaan wij over een paar dagen naar Singapore. Naast de race willen wij ook wat extra “toeristische” punten meepakken. Van vrouwlief moeten wij naar de dierentuin. Maar vanuit hier nog tips?

In ieder geval erg veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-06 13:43
Weet iemand via welke site je het beste een camping plek kan boeken voor de oranje camping van GP Oostenrijk 2025?

Kom wel veel opties tegen maar heb het idee dat dit allemaal opkopers zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 19:58

Crazy D

I think we should take a look.

mannetje19 schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:33:
Weet iemand via welke site je het beste een camping plek kan boeken voor de oranje camping van GP Oostenrijk 2025?

Gewoon via de site van de redbullring?

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Melbourne zo goed als uitverkocht in 6 uur? :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-06 14:36
mannetje19 schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:33:

Wij stonden op een erg fijne camping, terplekke geboekt.

Zoek je een rustige camping, geen feestende mensen op 10 minuten fietsen van het circuit? dan is het wat. Zoek je feest, dan niet zo.
https://www.steiermark.co...2&c0=0&activeTab=%23rooms

Wij hadden een 50m2 plek met een gezin van 6, zit naast het vliegveldje maar daar landen enkel de vliegtuigen van de teams en drivers (wat ook wel leuk is, we konden dit jaar Max uitzwaaien al was die vast niet heel vrolijk dus hij heeft vast niet teruggezwaaid). Vlakbij supermarkt, kan er lekker barbecueen als je wil, in het sportcentrum/hal heb je douches en toiletten. Allemaal netjes geregeld.

als je later nog vragen hebt kwa routes, fietsparkeerplaatsen en leuke zwembaden in de buurt, reageer dan maar als je daar aan toe bent :+

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 09-10-2024 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06 14:52
Ik ben op zoek naar de officiële ticketverkoop voor de GP van Hongarije, loopt dit via formula1.com?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NewienM
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-06 15:49
zekerz schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:00:
Ik ben op zoek naar de officiële ticketverkoop voor de GP van Hongarije, loopt dit via formula1.com?
verstappen.com kan ook. Heb via deze site dit jaar mijn tickets geboekt. 0 problemen ervaren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
zekerz schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:00:
Nee, formula1.com is een reseller en best een dure ook. Dit is de officiële voor Hongarije: https://www.gpticketshop....ij/Formula_1.html?Lang=EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
NewienM schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:47:
[...]

verstappen.com kan ook. Heb via deze site dit jaar mijn tickets geboekt. 0 problemen ervaren
Is een reseller en grote kans dat je op de Max tribune tussen het carnavals tuig terecht komt. Muziek zo luid dat je het commentaar niet kunt horen en mensen naast je die alleen maar roken en "bier, bier, bier" roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Saturnus schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 12:01:
Melbourne zo goed als uitverkocht in 6 uur? :|
Brazilie in een half uur, maar ik heb tickets :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
Abu Dhabi was een top trip, ik zat op zuid met een mooi uitzicht op de haven en het lange rechte stuk. Een paar sfeer plaatjes. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LPv3lrYW3AJmPi9fOqmxuwzQoLY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ugdy8M4F1sChvB95KUla7dd0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4RSYmc4Rl7LiFrSdddszkrlk4QI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wScYs0XnZMVI7UoUXNkIQOz9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SL4pJudFDdHScwNQKw-FiZTC1-E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nNZl2ox69jRt3ygz0QcTq7C3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VIGJ0McqYEns_ULOWQF0hMF2C1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XTO2l1EFqgpPyWPERWIFpQTi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:02
Erapaz schreef op maandag 16 december 2024 @ 13:58:
Muziek zo luid dat je het commentaar niet kunt horen
Bij Spa stond er alleen muziek aan als er geen sessie op de baan was. Bij elke sessie en klasse was gewoon het circuit commentaar te horen. Waar je bij Spa trouwens niet veel aan hebt, omdat het volgens mij in 3 of 4 talen voorbij kwam (dus omstebeurt). Daardoor liepen ze steeds achter of miste je bepaalde details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Plenkske schreef op maandag 16 december 2024 @ 14:23:
[...]

Bij Spa stond er alleen muziek aan als er geen sessie op de baan was. Bij elke sessie en klasse was gewoon het circuit commentaar te horen. Waar je bij Spa trouwens niet veel aan hebt, omdat het volgens mij in 3 of 4 talen voorbij kwam (dus omstebeurt). Daardoor liepen ze steeds achter of miste je bepaalde details.
Ik heb veel mensen gesproken in Abu Dhabi die de Verstappen reis hadden geboekt vanwege de prijs. Die baalden heel erg! Muziek stond veel te hard. Sowieso horen coureur specifieke tribunes niet bij F1.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:09
De hype is aanwezig. Ik ben onderweg via The Great Ocean Road naar Melbourne voor de Grand Prix :9~

En later dit jaar ook nog naar Azerbeidzjan voor de GP oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:46
Hmm, ~€1100 voor een retourtje Tokyo, ~€160 tickets voor mijn favoriete circuit, kan gratis overnachten bij m’n ex, laten we zeggen €200 aan treinen en bussen, dan nog €40 om me helemaal de diabetes in te drinken met Red Bull. Dus vanaf €1500 kan ik Yuki aanmoedigen op zijn thuiscircuit.
Als hij daadwerkelijk de stoel van de tweede RBR-wagen krijgt toch maar even heel serieus over nadenken :P

Wat voor “verborgen” kosten zal ik rekening mee moeten houden? Zal wel wat leuke Suzuka-merchandise vinden, eten zal niet bepaald gratis zijn, wil dan een nieuwe powerbank, oranjerookbommen (grapje, grapje), anders nog iets?

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanger1981
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 14-06 21:40
Ample Energy schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 00:33:
Hmm, ~€1100 voor een retourtje Tokyo, ~€160 tickets voor mijn favoriete circuit, kan gratis overnachten bij m’n ex, laten we zeggen €200 aan treinen en bussen, dan nog €40 om me helemaal de diabetes in te drinken met Red Bull. Dus vanaf €1500 kan ik Yuki aanmoedigen op zijn thuiscircuit.
Als hij daadwerkelijk de stoel van de tweede RBR-wagen krijgt toch maar even heel serieus over nadenken :P

Wat voor “verborgen” kosten zal ik rekening mee moeten houden? Zal wel wat leuke Suzuka-merchandise vinden, eten zal niet bepaald gratis zijn, wil dan een nieuwe powerbank, oranjerookbommen (grapje, grapje), anders nog iets?
Zijn de tickets serieus zo goedkoop daar?

Wij zijn p.p. hetzelfde kwijt voor een bezoek aan Imola dit jaar....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:46
sanger1981 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:38:
[...]

Zijn de tickets serieus zo goedkoop daar?

Wij zijn p.p. hetzelfde kwijt voor een bezoek aan Imola dit jaar....
Dat bedrag noemde mijn ex, ja. Die gaat regelmatig heen en zit dan bij Spoon. M.i. geweldige plekken, maar dat is dus op het gras en niet op een tribune. Je hebt dus minder overzicht, maar ziet wel veel actie en kan lekker vrij bewegen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste