[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:12

w00Dy

Make soap, not war

Beetje last minute zijn we van plan om naar Spa te gaan, het zou ook de eerste keer zijn dat we naar een F1 race gaan.

is om 12u met auto aankomen te laat?

Je kan met bronze tickets in 3 zones terecht, maar kan je ook wisselen van zone tijdens de race?

[ Voor 9% gewijzigd door w00Dy op 10-07-2024 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:30
Volgend weekend ga ik naar de GP van Hongarije. We zitten zelf in Budapest centrum. Heeft iemand nog goede tips/ervaringen om naar het circuit te komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06 06:45

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

w00Dy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 08:57:

is om 12u met auto aankomen te laat?

Je kan met bronze tickets in 3 zones terecht, maar kan je ook wisselen van zone tijdens de race?
Er zijn dit jaar geen parkeertickets onsite (los van de lokale aanbieders). Heb je al een parkeerticket? Dan heb je nog kans op een parkeerplek maar houd rekening met een paar kilometer lopen. En dan sta je achteraan de menigte in de Bronze zone. Met andere woorden: ja, 12 uur aankomen is te laat. Als je er om 8 uur bent dan geef ik je meer kans. Ik richt voor dit jaar op 7 uur aankomst.

Bronze ticket is gewoon algemene toegang. Je kan gaan en staan en rondlopen waar je wil (excl. tribunes en pit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 13:39

Crazy D

I think we should take a look.

micmulder schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:49:
Volgend weekend ga ik naar de GP van Hongarije. We zitten zelf in Budapest centrum. Heeft iemand nog goede tips/ervaringen om naar het circuit te komen?
Volgens een vriend van me: met de trein en dan vanaf het station lopen door het veld. Of met de pendelbussen. Je kunt natuurlijk ook altijd ff kijken op Uber wat een rit zal kosten.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wij moeten de kaartjes voor België nog op naam zetten, maar wegens omstandigheden weten we nog niet of mijn beste maatje mee gaat en ik hoop dat we daar begin volgende week duidelijkheid over krijgen zodat we actie kunnen ondernemen. Heb gelukkig al iemand anders gevraagd als back-up dus word nog even spannend :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Zo de kaarten van de Grand Prix van België staan op naam en ik de app van Spa, nu nog even wat boodschappen doen zodat we onderweg eten en drinken hebben want je mag niks mee naar binnen. Hebben mensen nog tips die er heengaan en er al eerder zijn geweest?

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 20-07-2024 23:53 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:22

Tripl3 D

Brother in Arms

G_Dragon schreef op zaterdag 20 juli 2024 @ 23:53:
Zo de kaarten van de Grand Prix van België staan op naam en ik de app van Spa, nu nog even wat boodschappen doen zodat we onderweg eten en drinken hebben want je mag niks mee naar binnen. Hebben mensen nog tips die er heengaan en er al eerder zijn geweest?
Hoe kom je erbij dat je geen eten en drinken mee naar binnen mag nemen? :? :? :?

https://www.spa-francorchamps.be/nl/faqs
TOEGELATEN VOORWERPEN

Camera’s en fototoestellen (afbeeldingen ENKEL voor persoonlijk gebruik);

Drones zijn TEN STRENGSTE verboden;

Draagbare radio’s (106.5 FM);

Voeding (enkel voor persoonlijk gebruik);

Klapstoeltjes;

Promomateriaal dat de andere toeschouwers niet stoort;

Buggy’s, rollators en rolstoelen;

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Tripl3 D schreef op maandag 22 juli 2024 @ 15:05:
[...]

Hoe kom je erbij dat je geen eten en drinken mee naar binnen mag nemen? :? :? :?

https://www.spa-francorchamps.be/nl/faqs

[...]
Oh dat is een meevaller ! We hebben die regels een paar keer goed doorgelezen maar blijkbaar toch iets gemist, dan neem ik een rugzak mee met flesjes en lekkers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Ik wilde aankomend weekend ook nog naar Spa gaan, maar dat gaat helaas niet door...
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Wel ga ik na de zomerstop naar Zandvoort! Lekker vanuit de duinen kijken!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-06 16:22
Mijn vrouw en ik hebben besloten om in maart en april 2025 een rondreis door Japan te gaan maken, we regelen alles zelf. En het toeval wil dat de GP van Japan 6 april op de planning staat, dus we zijn met plannen al rekening aan het houden om dat weekend in Osaka te zijn.

Is er iemand hier al eens eerder bij de GP van Japan geweest? Wat waren jullie ervaringen, wat is handig om te doen en wat niet? Ik ben op zoek naar tips over de kaartverkoop, die nog niet is gestart, en mogelijke verblijven in de buurt en vervoersopties.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
Poulske schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 09:46:
Mijn vrouw en ik hebben besloten om in maart en april 2025 een rondreis door Japan te gaan maken, we regelen alles zelf. En het toeval wil dat de GP van Japan 6 april op de planning staat, dus we zijn met plannen al rekening aan het houden om dat weekend in Osaka te zijn.

Is er iemand hier al eens eerder bij de GP van Japan geweest? Wat waren jullie ervaringen, wat is handig om te doen en wat niet? Ik ben op zoek naar tips over de kaartverkoop, die nog niet is gestart, en mogelijke verblijven in de buurt en vervoersopties.
Ik ben dit jaar geweest. Was heel gaaf! Maar wel een paar dingen om op te letten.
Tickets zijn geen probleem, internationaal gaat nu via formula1.com. Voor Japanners gaat het via de officiële website. Ik had GA voor 130 euro, maar kreeg via via een kaartje op de hoofdtribune bij de gasten van Ferrari.

Dan nu accommodatie en reizen. Er is eigenlijk niks in de buurt van het circuit. Ik verbleef in Nagoya, naast het station. Ongeveer 2 uur enkele reis naar Suzuka.
Maar je bent vroeg, dus misschien kan je nu wel iets in de buurt boeken. Anders zou ik kijken of ten zuiden van het circuit een optie is (Tsu), dat is een stuk rustiger qua treinen.

Dan de opties om met de trein naar Suzuka te reizen:
- Suzuka Ino station: Ongeveer een half uur lopen van het circuit. Dit is een goede optie op donderdag (pitwalk) en vrijdag en op de andere dagen om naar het circuit te reizen. Op zaterdag en zondag is het echter extreem druk om van te vertrekken (het is maar 1 perron). Reken op > 1.5 uur wachten. Koop je kaartje voor vertrek anders moet je bij aankomst op het station in de rij om bij te betalen (het laatste stuk is van een andere vervoerder)
- Suzuka Shiroko station: dit is het officiële station voor de GP. Dit is 1.5 uur lopen van het circuit maar er reiden shuttle bussen. Op de terugweg kunnen er wel lange rijen staan voor de shuttle bussen, ik heb op zaterdag gelopen. Je kunt als je in de buurt komt online een kaartje kopen voor de limited express. Voor mij was deze al uitverkocht dus ik heb een gewone trein genomen met mijn Suica pas. Duurde 1.5 uur.
- Hiratacho: deze heb ik zelf niet geprobeerd, maar kwam ik op Reddit tegen. Schijnt rustiger te zijn dan de andere opties. Ongeveer een uur lopen van het circuit.

Qua tickets is het even zoeken, maar in principe kun je naar Shiroko reizen met de Suica OV kaart. Naar Ino kun je een kaartje kopen bij de automaat. Ik zou alleen base fare betalen. Ik had de eerste dag een ticket met limited express toeslag, maar volgens mij maakt dat op deze route niet uit. Wordt ook niet gecontroleerd en anders speel je de domme toerist en betaal je bij :)

Mijn hotel in Nagoya was prima mocht je die willen, dan zoek ik het even op. edit: R&B Nagoya shinkansenguchi hotel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-06 16:22
Erapaz schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:02:
[...]

Ik ben dit jaar geweest. Was heel gaaf! Maar wel een paar dingen om op te letten.
Tickets zijn geen probleem, internationaal gaat nu via formula1.com. Voor Japanners gaat het via de officiële website. Ik had GA voor 130 euro, maar kreeg via via een kaartje op de hoofdtribune bij de gasten van Ferrari.

Dan nu accommodatie en reizen. Er is eigenlijk niks in de buurt van het circuit. Ik verbleef in Nagoya, naast het station. Ongeveer 2 uur enkele reis naar Suzuka.
Maar je bent vroeg, dus misschien kan je nu wel iets in de buurt boeken. Anders zou ik kijken of ten zuiden van het circuit een optie is (Tsu), dat is een stuk rustiger qua treinen.

Dan de opties om met de trein naar Suzuka te reizen:
- Suzuka Ino station: Ongeveer een half uur lopen van het circuit. Dit is een goede optie op donderdag (pitwalk) en vrijdag en op de andere dagen om naar het circuit te reizen. Op zaterdag en zondag is het echter extreem druk om van te vertrekken (het is maar 1 perron). Reken op > 1.5 uur wachten. Koop je kaartje voor vertrek anders moet je bij aankomst op het station in de rij om bij te betalen (het laatste stuk is van een andere vervoerder)
- Suzuka Shiroko station: dit is het officiële station voor de GP. Dit is 1.5 uur lopen van het circuit maar er reiden shuttle bussen. Op de terugweg kunnen er wel lange rijen staan voor de shuttle bussen, ik heb op zaterdag gelopen. Je kunt als je in de buurt komt online een kaartje kopen voor de limited express. Voor mij was deze al uitverkocht dus ik heb een gewone trein genomen met mijn Suica pas. Duurde 1.5 uur.
- Hiratacho: deze heb ik zelf niet geprobeerd, maar kwam ik op Reddit tegen. Schijnt rustiger te zijn dan de andere opties. Ongeveer een uur lopen van het circuit.

Qua tickets is het even zoeken, maar in principe kun je naar Shiroko reizen met de Suica OV kaart. Naar Ino kun je een kaartje kopen bij de automaat. Ik zou alleen base fare betalen. Ik had de eerste dag een ticket met limited express toeslag, maar volgens mij maakt dat op deze route niet uit. Wordt ook niet gecontroleerd en anders speel je de domme toerist en betaal je bij :)

Mijn hotel in Nagoya was prima mocht je die willen, dan zoek ik het even op. edit: R&B Nagoya shinkansenguchi hotel.
Bedankt voor de uitgebreide uitleg! Ons plan is om alleen de zondag te gaan, en vanuit Osaka met de trein op en neer naar Suzuka te gaan, omdat Osaka in ons reisschema zit maar wellicht dat vanuit Tsu handiger is, even kijken hoe we dat in het schema kunnen proppen. Vind het niet erg om daar een avondje voor te gaan puzzelen.

We hebben nog niets geboekt dus zijn ook nog nergens aan gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-06 14:14
Via mijn werkgever een kaartje gekregen voor de hoofdtribune op de vrijdag in Zandvoort :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
Poulske schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 11:46:
[...]

Bedankt voor de uitgebreide uitleg! Ons plan is om alleen de zondag te gaan, en vanuit Osaka met de trein op en neer naar Suzuka te gaan, omdat Osaka in ons reisschema zit maar wellicht dat vanuit Tsu handiger is, even kijken hoe we dat in het schema kunnen proppen. Vind het niet erg om daar een avondje voor te gaan puzzelen.

We hebben nog niets geboekt dus zijn ook nog nergens aan gebonden.
Dat kan zeker. Ik ben daar ook mensen tegen gekomen die dat deden. Op de heenweg is sowieso geen probleem. Ik ben zelf zondag na de race terug naar Tokyo gegaan. Van tevoren had ik de laatste Shinkansen geboekt om sowieso een trein te hebben (de volgende ochtend vloog ik terug naar Nederland). Die heb ik toen online omgeboekt naar een eerdere op het moment dat ik in Nagoya op het station was en mijn bagage uit het hotel had gehaald.
Het enige waar je dan nog rekening mee moet houden is na de race de shuttle bus naar het station, dat kan even duren, maar volgens mij ga je het sowieso redden. Als je eenmaal in de bus zit is het minder dan een half uur naar het station.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Zo vandaag even boodschappen gedaan voor aankomende zondag, we zijn er klaar voor!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Jh6tyu6Ex0lMh9hNRwicMRiLmc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1PNImSxYwGSp4fjGR0yQfEql.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:22
G_Dragon schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 13:10:
Zo vandaag even boodschappen gedaan voor aankomende zondag, we zijn er klaar voor!

[Afbeelding]
In die mand zit zo'n beetje alles wat ik momenteel niet mag hebben (van mezelf). Have fun! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

ctrlaltdelbe schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 17:36:
Zondag ga ik naar mijn allereerste Formule 1 race. Ik heb een ticket gekregen voor de brunch area. Wie heeft hier voor mij de gouden tips wat betreft zaken om mee te nemen, en de beste plaats om te kijken?

Mij lijkt Pouhon fijn door de vertraging van de auto’s en het scherm dat er staat maar hoor graag de mening van ervaringsdeskundigen.

Waar ik zelf al aan dacht:
Oorbescherming
Power bank
Kampeerstoel
Proviand / drank (toegelaten?)
Regenjas ( :+ )
Ik kan dit aanraden, past in of aan een kleine rugzak en ik was vorig jaar erg spijtig dat ik deze niet mee had.
https://www.decathlon.nl/...n/_/R-p-173601?mc=8492643

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-06 16:27
Ik kreeg vandaag deze email met wat je wel en niet mag meenemen naar Spa

Safety Notice! Spa 2024

No alcohol
No glass bottles / no glass
Water bottles accepted but empty 8)7

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Fox-Racing schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 18:17:

Safety Notice! Spa 2024

No alcohol
Enne, je mag geen apparatuur meenemen waarvoor een generator nodig is.
Over die generator zelf zeggen ze dan weer niets :+

edit: ze proberen de F1 en festivals echt net zo leuk te maken als vliegen :P

[ Voor 7% gewijzigd door franssie op 23-07-2024 18:23 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Fox-Racing schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 18:17:

Safety Notice! Spa 2024

No alcohol
Gelukkig wel blikjes en flesjes cola, water enz! Daar ben ik heel blij om :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Laatst online: 28-06 08:39
Het is bijna zo ver. Spa! We zitten op een camping vlakbij (20 min rijden). Ik heb parkeerkaartjes maar kan ook een shuttlebus nemen. Was vooraf het idee maar met 12,50 enkele reis en 4 personen wordt me dat toch een beetje prijzig.
Die 300 euro zal ik wel nodig hebben om daar met 4 personen de interne mens gevuld te krijgen🙄

Iemand ervaring met parkeren op geel?
Zaterdag wordt regen voorspeld dus hopelijk kunnen we een beetje wegkomen 😳

We gaan denk ik wel redelijk vroeg naar het circuit om ook de andere races te kijken.

Erg veel zin in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AH4b9B9a6Zk10jUT2E0m5vIJ9ms=/x800/filters:strip_exif()/f/image/CEeAxwdFEhKOWDOitTRyDAVb.png?f=fotoalbum_large

Vraag me af of die crowdstrike wel open is 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-06 19:52
@sNielz123 zorg vooral dat je vroeg bent inderdaad, en op zondag kan het lang duren voor je van de parkeerplaats bent. Dus of je wacht een hele tijd op het circuit/fazone, of in de auto, of je gaat eerder.
En aangezien je dichtbij zit, vermijd de snelweg (vooral op de terugweg) en pak de binnenwegen. Wel even opletten wat open is gedurende het weekend. Sommige sluiten ze af of zijn één richting.

[ Voor 3% gewijzigd door Plenkske op 24-07-2024 09:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Ik heb Waze. Werd hier als tip gegeven.
Ik rijd denk ik gewoon naar het oosten verder weg van het circuit en volg van daaruit wel waze naar de camping.

Voor mensen die nog een slaapplek zoeken. Volgens mij staan er hier nog wel wat chalets te huur want er staan er nog best wat leeg. Camping Polleur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sNielz123
Ben wel vaker op festivals geweest waar het een drama was om weg te komen. Zet in de auto wel een muziekje op of een serie/film. Er is nog nooit iemand daar gebleven omdat ie niet weg kwam dus dat zal ons ook wel niet overkomen. Met de juiste mindset valt het allemaal wel mee.
Wij Nederlanders zijn een veel te gehaast volkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wij gebruiken Google Maps, heb na lang zoeken en proberen het adres die je in waze kreeg kunnen vinden in Maps.

Wij gaan Zondag om 7 uur van huis, het is een rit van 3 tot 4 uur rijden. Zijn er dus tussen 10.00 en 11.00 als er geen files zijn op Zondagochtend, maar die kan je al raden want files zullen er zeker zijn. Toch denk ik dat we ruim op tijd vertrekken en genoeg speling hebben om te parkeren en naar onze plekken te komen, wat denken de ervaren mensen die er al eens zijn geweest? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:59
jfeelders schreef op donderdag 11 juli 2024 @ 06:57:
[...]

Er zijn dit jaar geen parkeertickets onsite (los van de lokale aanbieders). Heb je al een parkeerticket? Dan heb je nog kans op een parkeerplek maar houd rekening met een paar kilometer lopen. En dan sta je achteraan de menigte in de Bronze zone. Met andere woorden: ja, 12 uur aankomen is te laat. Als je er om 8 uur bent dan geef ik je meer kans. Ik richt voor dit jaar op 7 uur aankomst.
@G_Dragon klinkt alsof je iets vroeger je bed uit moet :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
@G_Dragon je bent te optimistisch, die tijd is juist piektijd denk ik qua parkeerfile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

mat.hi.as schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 10:19:
[...]

@G_Dragon klinkt alsof je iets vroeger je bed uit moet :)
De race is pas om 15:00? Wat mis ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
@G_Dragon dat het parkeren bij Spa gewoon altijd ruk is en er altijd file staat, zoals in dit topic vaak gemeld.

Overigens is "een paar kilometer lopen" bij parkeerplek groen onzin, tenminste tot de ingang. Het circuit is wel groot.

[ Voor 35% gewijzigd door Plenkske op 24-07-2024 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Er is trouwens meer dan F1 he, je hoeft je niet te vervelen:

FIA Formula 3 Feature Race (15 Laps or 45 Mins +1 Lap) 08:30 - 09:20
FIA Formula 2 Feature Race (25 Laps or 60 Mins +1 Lap) 10:00 - 11:05
Porsche Mobil 1 Supercup Race (12 Laps or 30 Mins) 11:45 - 12:20
Formula 1 Historic F1 Cars Demonstration 12:30 - 12:50
Formula 1 Drivers' Parade 13:00 - 13:30
Formula 1 National Anthem 14:46 - 14:48
FORMULA 1 GRAND PRIX (44 LAPS OR 120 MINS) 15:00 - 17:00

Tussen 12:20 en 15:00 is het wel heel rustig op de baan, maar in de ochtend juist niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-06 16:03
G_Dragon schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 10:17:
Wij gebruiken Google Maps, heb na lang zoeken en proberen het adres die je in waze kreeg kunnen vinden in Maps.

Wij gaan Zondag om 7 uur van huis, het is een rit van 3 tot 4 uur rijden. Zijn er dus tussen 10.00 en 11.00 als er geen files zijn op Zondagochtend, maar die kan je al raden want files zullen er zeker zijn. Toch denk ik dat we ruim op tijd vertrekken en genoeg speling hebben om te parkeren en naar onze plekken te komen, wat denken de ervaren mensen die er al eens zijn geweest? :)
Ik ben in 2022 geweest. de beschikbaarheid van parkeerplaatsen was prima, de parkeerplaats bereiken echter... Wij kwamen op zondag van de zuidkant, aangezien we het hele weekend in Belgie verbleven. Als ik het me goed herinner, hebben we toen +- een uur in de file gestaan. Je denkt misschien, dat valt mee. Maar dat is echt puur file van de grote weg (de beruchte rotonde bij Malmedy) naar de plek zelf. Als je vanaf de NL kant komt, sta je al stil op de snelweg, toch een paar kilometer van de rotonde denk ik zo. Voor je eigen veiligheid, pak die rechter baan z.s.m. We hebben daar meerdere keren mensen stil zien staan, midden op de middelste baan, om in de rechter baan in te voegen. Vervolgens moet achteropkomend verkeer in de ankers. (Dit was voor ons op vrijdag, toen we vanaf de NL-zijde kwamen.)

Het beste kun je gewoon zo vroeg mogelijk weggaan uit NL, vroeger is simpelweg beter. Met deze tijd red je de race denk ik wel, maar je zit inderdaad wel echt in de lokale spits, waar je een paar uur doet over de laatste kilometers. Dan commiteer je je wel echt aan de F1, de rest kun je denk ik niet meepakken.

Het echte drama is overigens op de terugweg. Ik neem aan dat je weer teruggaat naar NL op zondag? Ga er maar vanuit dat je nog uren (3-4) doet over de parkeerplaats afrijden. Met wat elleboogwerk en ouwehoeren kom je wel ergens in de rij terecht...

Wij hebben destijds 4 uur nodig gehad om van het circuit weer naar het huisje te komen (15 km verderop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:56
Ik ga deze race ook op zondag meemaken met het werk zowaar! Volgens mij hebben we plaatsen in de berm dus dat wordt hopelijk geen modderige boel. Busje vanuit Eindhoven vertrekt al om 6:30 zondagochtend. Ben vooral benieuwd hoe laat we weg kunnen na de race :+

Wel heel veel zin in!

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:48
G_Dragon schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 10:17:

Ik ben in het 'rampjaar' 2021 geweest, zaterdag om 07u vertrokken, netjes aangesloten in de file en kwam pas ná de kwalificatie op het circuit. Zondag om 06u vertrokken, iets asocialer gereden (ik geef het eerlijk toe) en veel later ingevoegd, en toen waren we wel ruim op tijd.

Normaal gesproken is het voor mij 2 uur rijden. Als je echt 4 uur moet rijden (normaal gesproken), zou ik dus persoonlijk eerder vertrekken. Al hoop ik ook van harte dat ze in de afgelopen jaren wat geleerd hebben, en alles een stukje soepeler verloopt. Ik snap namelijk ook dat 2021 geen normaal jaar was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
G_Dragon schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 10:20:
[...]

De race is pas om 15:00? Wat mis ik :p
Het volledige ochtendprogramma :+
Maar je wil geen stress om op tijd bij de race te zijn. Been there, done that, got the Max Verstappen-cap.

Gewoon lekker vroeg weg, s'ochtends de andere races kijken, s'middags een tukkie doen als je moe bent en dan de race kijken, en dan rustig naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
Het voordeel van laat aankomen is wel dat je vooraan op de parking staat en snel weg kan 😀

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PureLOOD
JB schreef op maandag 1 juli 2024 @ 10:50:
Heeft iemand tips voor Hongarije? Ik ben meermaals in Oostenrijk geweest en zou graag een keer met mijn zoontje willen gaan nu Max nog lekker aan het racen is. 2025 lijkt nog een redelijk stabiel jaar te worden, zodat we niet voor "spek en bonen" gaan en hij Max in het echt kan aanschouwen.

Oostenrijk heeft mijn voorkeur obv setting/overzicht en het bekende (fijn als je 1e keer met een 10 jarige gaat), maar dat is tijdens school. Dus gaat niet. Is Hongarije de moeite in dit geval?

Zo ja,
- wat is een fijne plek om te zitten?
- qua hotel, tips?
- vliegen of rijden?

Verder heb ik het gevoel dat inhalen aldaar minder is, maar heb weinig focus gehad tot nu toe op dit circuit. Is het leuk voor hem om deze te pakken?
Zoals beloofd mijn ervaringen van afgelopen weekend.

Wij zijn met Air Serbia gevlogen via Schiphol (overstap Belgrado) naar Budapest airport. 1e tip, als je gaat vliegen, kies een directe vlucht. Blijkbaar is er gedoe met het luchtruim tussen Servie en Hongarije en zo'n 75% van de vluchten heeft vertraging. Dit is vooral een risico als je moet overstappen. Air Serbia zelf was overigens prima qua service etc.

Wij zaten in een apart-hotel vlakbij Corvin plaza. Dit was prima, iets buiten het 'echte' centrum, maar genoeg op loopafstand te bereiken (restaurants, supermarkt, Mac om de hoek) Hotel was netjes en enigzins modern (voor Oostblokstandaarden zeker). Wij waren overigens met 4 volwassen mannen, dus wel een iets ander gezelschap.

Wij hadden een auto gehuurd om van het hotel naar het circuit te gaan. Ik weet niet hoe goed de overige opties waren, maar alles is beter dan met de auto denk ik. Even in het kort:

Vrijdag
Heenweg (1 uur), terugweg 1 uur

Zaterdag
Heenweg (2 uur). terugweg 1,5 uur)

Zondag
Heenweg (2,5 uur). terugweg 2 uur

Op de heenweg was vooral het laatste stuk naar de parkeerplaats een drama. Dat is best een stuk heuvelop file rijden. Niet echt lekker voor het linker been en de koppeling. Op de parkeerplaats hing echt een lucht van opgerookte koppelingen.

Op de terugweg was het vooral een uitdaging om van de parkeerplaats te komen. waar je al snel uren staat te wachten. We hadden op een gegeven moment door dat links de snelste route was, met de beste doorstroming, maar rechts stonden mensen simpelweg vast.

Het schijnt dat het OV wel redelijk goed was. In ieder geval mochten bussen over de vip-baan, dus die hadden geen last van file. Wellicht is een scooter ook nog een optie, dan ben je zo langs de file. Fietsen is denk ik te ver vanaf de stad.

Wij zaten op de 'Verstappen tribune' (Silver 2 op het circuit) Mooie plek om de start en finish (en podium een beetje) te zien en de gridwalks enzo. Voor de inhaalacties is bij bocht 1 het beste (Gold 4).

Ik zou met je zoontje niet zo snel op de Verstappen tribune gaan zitten, daar zitten toch veel 'typische Verstappen' supporters en vloeit het bier nogal rijkelijk. Ik ga zelf deze tribunes vermijden voortaan, best wat dronken lui en erg onsportief richting andere rijders (fluiten enzo). Ik denk dat een gemixte tribune leuker is. (Op SPA in ieder geval wel)

Eten en drinken op het circuit was prima. Wel lange rijen tussen de sessies door, maar als je even wat eerder of later gaat, ben je zo aan de beurt. Aan het einde van de dag zou ik wel 'niet vers bereid' eten vermijden. Ze scheppen zo patat en vlees op wat al een paar uur daar ligt. Sowieso waren de pizza en pannekoeken het lekkerste daar. Prijzen zijn oké, goedkoper dan andere circuits, maar nog steeds duurder dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
FabianNL schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 11:03:
[...]

Ik ben in het 'rampjaar' 2021 geweest, zaterdag om 07u vertrokken, netjes aangesloten in de file en kwam pas ná de kwalificatie op het circuit. Zondag om 06u vertrokken, iets asocialer gereden (ik geef het eerlijk toe) en veel later ingevoegd, en toen waren we wel ruim op tijd.

Normaal gesproken is het voor mij 2 uur rijden. Als je echt 4 uur moet rijden (normaal gesproken), zou ik dus persoonlijk eerder vertrekken. Al hoop ik ook van harte dat ze in de afgelopen jaren wat geleerd hebben, en alles een stukje soepeler verloopt. Ik snap namelijk ook dat 2021 geen normaal jaar was.
Ik zou er niet vanuitgaan. Een groot deel van de problemen zijn simpelweg geografische beperkingen. Er zijn te weinig toegangswegen, waardoor er niet genoeg capaciteit is. Meer toeganswegen passen daar gewoon niet in het landschap. Overigens is dit bij de meeste circuits zo, ik denk dat alleen de zandbakken goed met de auto te bereiken zijn. Andere circuits is een ander vervoersmiddel vaak sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:59
Ik ga voor het eerst naar de GP van Spa.
Heb een weekend ticket bronze bemachtigd.

Wil zaterdagochtend vroeg vertrekken, om ergens rond 8-8u30 te arriveren.
Hoop mijn auto dan ergens te kunnen parkeren in een van de dorpjes / gehuchten, ten noorden van Francorchamps. De afstand naar het circuit wil ik dan per fiets (mee op fietsendrager) afleggen.

Overnachten doe ik in een hotel in Aachen.

Iemand ervaring met parkeren in een van die dorpjes (Baronheid, Hockai, Cokaifange, Sart)?

Zal er daar op de snelweg (E42) voor afslag 9 Sart of afslag 10 Francorchamps of al file staan zaterdagmorgen?

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
PureLOOD schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 11:20:
[...]

Ik zou er niet vanuitgaan. Een groot deel van de problemen zijn simpelweg geografische beperkingen. Er zijn te weinig toegangswegen, waardoor er niet genoeg capaciteit is. Meer toeganswegen passen daar gewoon niet in het landschap. Overigens is dit bij de meeste circuits zo, ik denk dat alleen de zandbakken goed met de auto te bereiken zijn. Andere circuits is een ander vervoersmiddel vaak sneller.
Dit klopt wel, maar het probleem bij rampjaar 2021 was dat veel parkeervelden niet gebruikt konden worden waardoor het dus een free for all werd. Politie of organisatie doet daar dan helemaal niets (het blijft wallonië), men moest auto's gewoon langs de weg zetten en lopen. Dan wordt die file daarachter natuurlijk nog veel langer dan normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
Burning_Tyre schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 12:17:

Zal er daar op de snelweg (E42) voor afslag 9 Sart of afslag 10 Francorchamps of al file staan zaterdagmorgen?
Qua parkeren in die dorpen heb ik geen ervaring.
Ik verwacht niet dat er voor die afslagen files staan zo vroeg, maar ik zou vooral google maps in de gaten houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Iemand ervaring met parkeren in een van die dorpjes (Baronheid, Hockai, Cokaifange, Sart)?
We hebben er met de WEC gestaan en komen ook al een paar jaar door de dorpjes. Met de F1 is alles zo strak in banen geleid dat het je niet zal lukken om in de dorpjes te parkeren. Overal staat politie en word je naar de grote terreinen geleid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheNewBlood
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-06 07:06
Wij vertrekken direct naar Spa, Camping Green!

Mijn eerste keer F1 Grand Prix gaan zien, ben wel nieuwsgierig!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
Ik ga voor het eerst naar de GP van Spa.
Heb een weekend ticket bronze bemachtigd.

Wil zaterdagochtend vroeg vertrekken, om ergens rond 8-8u30 te arriveren.
Hoop mijn auto dan ergens te kunnen parkeren in een van de dorpjes / gehuchten, ten noorden van Francorchamps. De afstand naar het circuit wil ik dan per fiets (mee op fietsendrager) afleggen.

Overnachten doe ik in een hotel in Aachen.

Niet ten noorden, maar in Malmedy kun je bij de Aldi staan. Je fietst dan zo naar Les Combes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-06 14:14
Omdat ik kaartje heb gekregen voor de vrijdag in Zandvoort keek ik net naar het programma: https://dutchgp.com/programma/ -O-

Dat is best wel heel karig zonder F2 en F3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-06 17:35
@Willem30 inderdaad wat karig, maar wel om 9 uur al Snollebollekes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Willem30 schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 12:32:
Omdat ik kaartje heb gekregen voor de vrijdag in Zandvoort keek ik net naar het programma: https://dutchgp.com/programma/ -O-

Dat is best wel heel karig zonder F2 en F3.
Jammer dat Zandvoort die niet meer heeft inderdaad.
Armin van Buuren en Di-rect staan nog niet op dat schema, terwijl die de dag afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burning_Tyre
Erapaz schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 08:30:
[...]

Niet ten noorden, maar in Malmedy kun je bij de Aldi staan. Je fietst dan zo naar Les Combes.
Ah dat is een tegenvaller als dat niet lukt in in van die Noordelijke dorpjes.
Tot een km of 10 is best te fietsen (racefiets).

Hoe druk is de N68 vanuit Malmedy richting Eupen qua drukte? Dat is de andere optie ipv de E42 en dan noordelijk aanrijden.

Als ik Noordelijk kies dan ga ik afslag 9 Sart er wel af en kijk ik hoever ik kan komen. Anders is Sart zelf een optie en dan fietsen.

[ Voor 30% gewijzigd door Burning_Tyre op 25-07-2024 14:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
@Burning_Tyre vanuit Malmedy is al beter dan vanuit een parkeerveld. De meeste tijd ben je kwijt met het wegkomen van het parkeerveld, en dan tot aan de snelweg.
Ik weet even niet meer precies waar het op de snelweg mis gaat, ik dacht dat dit wat verder noordelijk was bij bv. Verviers, maar wij zijn ook wel eens de andere kant op gereden (dus eerst west en dan noord) omdat dit sneller was (geen file).

N68 vanuit Malmedy noordelijk was vorig jaar op zondag ook druk weet ik nog, google maps gaf ons daarom aan om eerst naar het westen te gaan en dan de E25 naar Luik.

[ Voor 17% gewijzigd door Plenkske op 25-07-2024 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Erapaz schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 08:30:
[...]

Les Combes is een flinke klauterpartij hoor. Heb daar beneden bij camping Eau Rouge gestaan en dat omhoog gelopen, was best een flinke tocht.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
Vanmorgen een testtochtje met de auto gedaan. Vanaf de camping is het één rechte weg ongeveer van polleur naar spa, dwars erdoorheen en dan rijd je zo naar het circuit. Vraag me wel af of dat een beetje gaat want na spa centrum komt de snelweg op diezelfde weg uit.
Als ik dan bij de rotonde bij het circuit kom lijkt het echt één weg te zijn naar de gele parking.
Volgens mij is het echt een lange file straks als het druk is.
Het is 20 min dus wat dat betreft is het wel makkelijk te doen voor ons om er vroeg te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Crazy D schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 14:16:
[...]

Les Combes is een flinke klauterpartij hoor. Heb daar beneden bij camping Eau Rouge gestaan en dat omhoog gelopen, was best een flinke tocht.
Ben daar met mijn zoon van 3 omhoog gelopen, vond het wel meevallen. Hij kan ook doorfietsen naar Blachimont of de andere kant op richting de hoofingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Burning_Tyre schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 13:19:
[...]

Ah dat is een tegenvaller als dat niet lukt in in van die Noordelijke dorpjes.
Tot een km of 10 is best te fietsen (racefiets).

Hoe druk is de N68 vanuit Malmedy richting Eupen qua drukte? Dat is de andere optie ipv de E42 en dan noordelijk aanrijden.

Als ik Noordelijk kies dan ga ik afslag 9 Sart er wel af en kijk ik hoever ik kan komen. Anders is Sart zelf een optie en dan fietsen.
Vanuit het noorden is altijd drukker, dat is namelijk de weg die de navigatie aangeeft. Ik reed vroeger al een afslag door en ging dan binnendoor naar Blachimont. Vorig jaar stond ik voorbij Malmedy naar het oosten op een camping. Ik heb toen in Malmedy geparkeerd en dat was geen probleem. Vanaf daar gaat ook een gratis shuttlebus eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-06 15:37
E25 gesloten of verplaatst? Ik heb tickets voor E25 maar het daarvoor bestemde terrein lijkt dicht en de pijlen zijn aangepast.

Lekker schuiven ondertussen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TqyBxuM8ju9UaeDFtJMWOSg8w30=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ooKEzu5Nai3jidztW51LxSbl.jpg?f=fotoalbum_large

We waren vanochtend om 8:30u op ons plekje onder de bomen bij einde Blanchimont en we hebben het circuit al rond gelopen. De auto staat vlak voor de poort op Parking Rouge dus we zijn straks met een kwartier weg. Nog een uurtje nu voordat de race begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-06 23:06
Weet iemand sinds wanneer de Zandvoort kaartjes in de verkoop zijn? Ik zag tijdens de race een melding dat de tickets on sale waren. Ging gelijk kijken en zag tot m'n verbazing dat er nog best wat keus was.

Had een zaterdag en zondag ticket voor Tarzan In 3 in m'n winkelmandje gedaan. Ik refresh de page en kreeg het idee dat er aardig wat weg was. Kan het zijn dat ze vandaag/tijdens de race in de verkoop zijn gegaan? Of was er misschien een piek in de verkoop door die reminder?

Anyway, de prijzen vielen me nog mee... aangezien ik het vorig jaar ook overwogen had bij een re-seller. Wordt m'n eerste GP. Zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
@yinx84 voor dit jaar ? Al best lang hoor. Bijna een jaar denk ik. Alleen de vrijdag is later online gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02:32
De meeste tickets worden verkocht via https://dutchgp.com/. Dat was inderdaad na de race van vorig jaar al wel mogelijk.

Ik zag inderdaad ook de banner tijdens de race. De Formule 1 houdt zelf ook een deel van de tickets in beheer en die zijn blijkbaar nog niet uitverkocht.

Bij de DutchGP lijken de prijzen wel gunstiger te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-06 23:06
Plenkske schreef op zondag 28 juli 2024 @ 18:23:
@yinx84 voor dit jaar ? Al best lang hoor. Bijna een jaar denk ik. Alleen de vrijdag is later online gekomen.
dutchgio schreef op zondag 28 juli 2024 @ 18:28:
De meeste tickets worden verkocht via https://dutchgp.com/. Dat was inderdaad na de race van vorig jaar al wel mogelijk.

Ik zag inderdaad ook de banner tijdens de race. De Formule 1 houdt zelf ook een deel van de tickets in beheer en die zijn blijkbaar nog niet uitverkocht.

Bij de DutchGP lijken de prijzen wel gunstiger te zijn.
Duidelijk, dank!

Ik heb altijd gedacht dat het vrijwel onmogelijk was om aan tickets te komen, dus eigenlijk nooit echt geprobeerd/in verdiept. Blij dat ik de melding zag vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Volgens mij was dat vooral het eerste jaar, dat het zo lastig was.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Burning_Tyre
Erapaz schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 15:58:
[...]

Vanuit het noorden is altijd drukker, dat is namelijk de weg die de navigatie aangeeft. Ik reed vroeger al een afslag door en ging dan binnendoor naar Blachimont. Vorig jaar stond ik voorbij Malmedy naar het oosten op een camping. Ik heb toen in Malmedy geparkeerd en dat was geen probleem. Vanaf daar gaat ook een gratis shuttlebus eventueel.
Na de tips hier toch gekozen om zowel zaterdag als zondag mijn auto in Malmedy te parkeren bij de Lidl aldaar. Dat ging perfect, zonder files en omleidingen. Dank daarvoor! @Erapaz en @Plenkske

Zaterdag
Zaterdag om 6uur thuis vertrokken en om ca 8uur in Malmedy aangekomen.
Van daaruit naar Combes ingang gefietst in 20min (+- 5km, 150hm, lekkere ochtend workout O-) ) en daar de fiets aan een boom geknoopt.

De zaterdag gebruikt om wat verschillende plekken te bekijken en veel te lopen (+-15km).
Van Combes naar Fanzone, van Fanzone naar Chicane, van Chicane naar Pouhon, van Pouhon naar Bruxelles en naar Kemmel.
De ochtend was droog, maar tegen de middag begon het te regenen, waarbij het 2x een periode echt heel hard ging. Alles is nat geworden, ondanks een regenjas en (te kleine) paraplu.

Viel me op dat veel mensen met hun campingstoeltje al s'ochtends vroeg een plek claimen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ba3ILDnys3OzuS-J7kFJIG_yagg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/spjt1dZpCa8bdG5YKg4CdH66.jpg?f=fotoalbum_large

Uiteindelijk quali gekeken bij bocht 11. Leek me dat dat een bocht was waar wat risico genomen zou worden op een glibberige baan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPHptTJbogR-JCBSKChMX7DLEbM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X0XHm81j0aV2KdttAszPTE39.jpg?f=fotoalbum_large

Zondag
Zondag om 7uur aangekomen in Malmedy.
Dit maal naar Ster ingang gefietst in 30min(+-7km, 160hm, helaas is dit wel weer heuvel af, dus terugweg ook weer 80hm aan 8%) en van daaruit naar Chicane gelopen (30min).

Camping stoeltje geinstalleerd op de rots en de hele dag blijven zitten. Het viel me op dat het t.o.v. de zaterdag al veel eerder veel drukker was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1d1v9-3IIiz_6UK4m2gJi5MrOn8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J7Obgy41N3DAtvnZ9fCluyew.jpg?f=fotoalbum_large

Overigens diverse mensen onderuit zien glijden op die rotsheuvel bij de chicane.

Mijn zicht op de chicane:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9XmChItkVyypKAhKdwz7eH3pAnQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qc5eOMO1R018MGLuIw2RnRHY.jpg?f=fotoalbum_large

Na einde race, terug gefietst naar Malmedy, echt heerlijk om zo langs de filerijdende auto's op te suizen.

Om 17u15 weggereden, zonder files direct de snelweg op vanuit Malmedy.
Waze stuurde me na enkele afritten er weer af vanwege een oplopende file bij Verviers. Zo binnen door naar Eupen gereden en daar weer de snelweg op.

Je kon direct de auto's eruit pikken die vanaf een weiland kwamen, want die zaten behoorlijk onder de modder.

Was 20u00 weer thuis. 2,5uur reistijd. (heenweg was 2uur)

Met de fiets naar het circuit was uiteindelijk echt perfect voor mij! (gratis parkeren & snel weg zonder files!) Maar als ik met mijn gezin of minder fitte mensen zou gaan dan wordt het wel een ander verhaal.

Heb ook diverse mensen gezien op elektrische stepjes, vouwfietsen en e-bikes vanuit Malmedy.

[ Voor 3% gewijzigd door Burning_Tyre op 29-07-2024 12:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
@Burning_Tyre mooi en duidelijk verslag ! Een prima optie dus, vanuit Malmedy. Was daar veel openbare (gratis) parkeer ruimte ? Of is dat snel vol denk je ?

En het blijkt wel weer dat de terugweg op zondag vooral problemen geeft vanaf de parkeerweilanden tot de snelweg, en even later de snelweg zelf ook (tot Verviers). Het ligt dan echt aan je timing wat de beste route is, maar dat is tegenwoordig makkelijk live te volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Burning_Tyre
Plenkske schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:21:
@Burning_Tyre mooi en duidelijk verslag ! Een prima optie dus, vanuit Malmedy. Was daar veel openbare (gratis) parkeer ruimte ? Of is dat snel vol denk je ?

En het blijkt wel weer dat de terugweg op zondag vooral problemen geeft vanaf de parkeerweilanden tot de snelweg, en even later de snelweg zelf ook (tot Verviers). Het ligt dan echt aan je timing wat de beste route is, maar dat is tegenwoordig makkelijk live te volgen.
Persoonlijk zou ik niet verder Malmedy in gaan als het bedrijven terrein waar o.a. die Lidl zich bevind. Je komt dan namelijk in de file terecht van verlatende auto's van de betaalde "asphalt" (shuttle) parkeerplaatsen.
(dit is denk ik ook de reden dat je zo makkelijk Malmedy in kan rijden, want dat is de route richting die betaalde parkeerplaatsen)

Ik zag dat er ook vlakbij de snelweg op/afritten een kleine gravelparkeerplaats is, waar wat Nederlandse auto's stonden. Maar durfde dat niet aan hem daar neer te zetten, dat is in het zicht van de verkeersregelende agenten bij de afritten.

Nu ik het kaartje op google maps bekijk denk ik dat achter de Lidl zich nog meer bedrijven bevinden waar je vast gratis kunt parkeren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p1VyJ3DEzLLyN81ZOUGqArpdEMo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pcguc2CPcXY9z1U2TSvS99Gg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Het was allemaal heel goed geregeld gisteren, op het weggaan na. Want wij stonden in The Green Parking Area, waar geen enkele begeleiding was en je meer dan een uur vaststond omdat mensen niet gewoon een rij konden vormen. Wat was dat bloed irritant en dan in België zelf werd je bij elke afslag die Waze of Maps aangaf geblokkeerd door de politie, dus we zijn daar ook een uur extra verloren.

Man man wat slecht geregeld zo, hadden om 09:30 thuis kunnen zijn maar waren pas ok 22:45 thuis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sNielz123
Wij hebben vrijdag/zaterdag/zondag in de yellow area geparkeerd.
We Zaten op Silver 1 bij La Source en dat was echt maar 15 minuten lopen vanaf de parkeerplaats waar we stonden.

Op vrijdag geen centje pijn.
Op zaterdag bij het vertrekken 5 kwartier vertraging gehad, kwam wel doordat we eerst richting de rotonde werden gestuurd maar daar moesten omdraaien omdat die weg te druk was. We werden terug geleid en daardoor veel tijd verloren.

Op zondag ingesteld op drama maar direct na de race vertrokken en we werden wel omgeleid, maar konden overal doorrijden. Zat binnen 50 minuten weer op de camping 2 dorpen verderop. Zo vroeg dat we maar meteen hebben ingepakt en naar huis gegaan zodat we 's avonds in ons eigen bedje konden slapen en de volgende ochtend de hond weer hebben opgehaald want die werd wel erg gemist :)

Was echt een super tof weekend. Heel leuk om met gezin te doen als je allemaal van F1 houdt.
Tussen de driver parade en de race in was het lang wachten maar toen zijn we de fanzone in gegaan waar een leuke DJ stond te draaien. Lekker uurtje gedanst, vonden onze jongens helemaal te gek (12 en 15). Die oudste wil al heel lang erg graag mee naar een festival, dat is nu nog erger geworden :)

Waar ik me echt over heb verbaasd zijn de prijzen, maar ook hoeveel mensen je nog dat eten ziet kopen. Doe er zelf ook wel wat aan mee, maar toch wel heel bijzonder om 50 man in een rij te zien staan voor een hamburgertje van 15,90.

Edit: Het benoemen waard is dat de F2 en F3 en de Porsche Cup ook erg tof zijn om te zien!

[ Voor 3% gewijzigd door sNielz123 op 30-07-2024 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
sNielz123 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 12:37:
Wij hebben vrijdag/zaterdag/zondag in de yellow area geparkeerd.
We Zaten op Silver 1 bij La Source en dat was echt maar 15 minuten lopen vanaf de parkeerplaats waar we stonden.

Op vrijdag geen centje pijn.
Op zaterdag bij het vertrekken 5 kwartier vertraging gehad, kwam wel doordat we eerst richting de rotonde werden gestuurd maar daar moesten omdraaien omdat die weg te druk was. We werden terug geleid en daardoor veel tijd verloren.

Op zondag ingesteld op drama maar direct na de race vertrokken en we werden wel omgeleid, maar konden overal doorrijden. Zat binnen 50 minuten weer op de camping 2 dorpen verderop. Zo vroeg dat we maar meteen hebben ingepakt en naar huis gegaan zodat we 's avonds in ons eigen bedje konden slapen en de volgende ochtend de hond weer hebben opgehaald want die werd wel erg gemist :)

Was echt een super tof weekend. Heel leuk om met gezin te doen als je allemaal van F1 houdt.
Tussen de driver parade en de race in was het lang wachten maar toen zijn we de fanzone in gegaan waar een leuke DJ stond te draaien. Lekker uurtje gedanst, vonden onze jongens helemaal te gek (12 en 15). Die oudste wil al heel lang erg graag mee naar een festival, dat is nu nog erger geworden :)

Waar ik me echt over heb verbaasd zijn de prijzen, maar ook hoeveel mensen je nog dat eten ziet kopen. Doe er zelf ook wel wat aan mee, maar toch wel heel bijzonder om 50 man in een rij te zien staan voor een hamburgertje van 15,90.

Edit: Het benoemen waard is dat de F2 en F3 en de Porsche Cup ook erg tof zijn om te zien!
Hoe het met Spa zit weet ik niet maar aantal jaren terug op Istanbul Park mocht je geen eigen consumptie meenemen. Zelfs mijn flesje water mocht niet binnen. Het zijn doorgaans lange dagen op het circuit dus ja met toch met tegenzin in de rij gaan staan. Kapatalisme all the way

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
@magnifor bij Spa mag alles mee naar binnen, als het maar geen alcohol is (sinds 2023) en niet in glas zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
G_Dragon schreef op maandag 29 juli 2024 @ 13:23:
Het was allemaal heel goed geregeld gisteren, op het weggaan na. Want wij stonden in The Green Parking Area, waar geen enkele begeleiding was en je meer dan een uur vaststond omdat mensen niet gewoon een rij konden vormen. Wat was dat bloed irritant en dan in België zelf werd je bij elke afslag die Waze of Maps aangaf geblokkeerd door de politie, dus we zijn daar ook een uur extra verloren.

Man man wat slecht geregeld zo, hadden om 09:30 thuis kunnen zijn maar waren pas ok 22:45 thuis.
bedoel je 21:30 ipv 9:30? anders ben je wel heel lang onderweg geweest en vertrokken voor de race begonnen was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Waah schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 15:05:
[...]

bedoel je 21:30 ipv 9:30? anders ben je wel heel lang onderweg geweest en vertrokken voor de race begonnen was
Haha ja

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Jammer dat het zaterdag van dat twijfelachtige weer was, maar dit is een van de mooiere foto's die ik die dag genomen heb (pit exit, 1e bocht).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nij21RO4VUBzZ0ZrskgFis_Gnus=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P51rTmkuSBpzTLwY16CcHF7M.jpg?f=fotoalbum_large

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
magnifor schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 13:28:
[...]

Hoe het met Spa zit weet ik niet maar aantal jaren terug op Istanbul Park mocht je geen eigen consumptie meenemen. Zelfs mijn flesje water mocht niet binnen. Het zijn doorgaans lange dagen op het circuit dus ja met toch met tegenzin in de rij gaan staan. Kapatalisme all the way
Was geen enkel probleem. Controle stelde niets voor. Zolang je geen bazooka open en bloot bovenop in je tas hebt liggen mag je doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Burning_Tyre schreef op maandag 29 juli 2024 @ 12:00:
[...]

Na de tips hier toch gekozen om zowel zaterdag als zondag mijn auto in Malmedy te parkeren bij de Lidl aldaar. Dat ging perfect, zonder files en omleidingen. Dank daarvoor! @Erapaz en @Plenkske

Zaterdag
Zaterdag om 6uur thuis vertrokken en om ca 8uur in Malmedy aangekomen.
Van daaruit naar Combes ingang gefietst in 20min (+- 5km, 150hm, lekkere ochtend workout O-) ) en daar de fiets aan een boom geknoopt.

De zaterdag gebruikt om wat verschillende plekken te bekijken en veel te lopen (+-15km).
Van Combes naar Fanzone, van Fanzone naar Chicane, van Chicane naar Pouhon, van Pouhon naar Bruxelles en naar Kemmel.
De ochtend was droog, maar tegen de middag begon het te regenen, waarbij het 2x een periode echt heel hard ging. Alles is nat geworden, ondanks een regenjas en (te kleine) paraplu.

Viel me op dat veel mensen met hun campingstoeltje al s'ochtends vroeg een plek claimen.
[Afbeelding]

Uiteindelijk quali gekeken bij bocht 11. Leek me dat dat een bocht was waar wat risico genomen zou worden op een glibberige baan.
[Afbeelding]

Zondag
Zondag om 7uur aangekomen in Malmedy.
Dit maal naar Ster ingang gefietst in 30min(+-7km, 160hm, helaas is dit wel weer heuvel af, dus terugweg ook weer 80hm aan 8%) en van daaruit naar Chicane gelopen (30min).

Camping stoeltje geinstalleerd op de rots en de hele dag blijven zitten. Het viel me op dat het t.o.v. de zaterdag al veel eerder veel drukker was.

[Afbeelding]

Overigens diverse mensen onderuit zien glijden op die rotsheuvel bij de chicane.

Mijn zicht op de chicane:
[Afbeelding]

Na einde race, terug gefietst naar Malmedy, echt heerlijk om zo langs de filerijdende auto's op te suizen.

[Streamable: IMG_1874]

Om 17u15 weggereden, zonder files direct de snelweg op vanuit Malmedy.
Waze stuurde me na enkele afritten er weer af vanwege een oplopende file bij Verviers. Zo binnen door naar Eupen gereden en daar weer de snelweg op.

Je kon direct de auto's eruit pikken die vanaf een weiland kwamen, want die zaten behoorlijk onder de modder.

Was 20u00 weer thuis. 2,5uur reistijd. (heenweg was 2uur)

Met de fiets naar het circuit was uiteindelijk echt perfect voor mij! (gratis parkeren & snel weg zonder files!) Maar als ik met mijn gezin of minder fitte mensen zou gaan dan wordt het wel een ander verhaal.

Heb ook diverse mensen gezien op elektrische stepjes, vouwfietsen en e-bikes vanuit Malmedy.
Top dat het gelukt is met parkeren in Malmedy!

• Tvdl2000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-06 17:06
iemand hier die toevallig ervaring heeft met de huisregels bij het bezoeken van F1 zandvoort en de camera? staat dat een camera met afschroefbare lens niet toegestaan is. na wat zoeken kwam ik iemand op gpfans tegen die had gequote van een email die hij had ontvangen na navraag dat een lens tot 15CM wel mag met afschroefbare lens camera.

gaat me er met name om, kunt bijna geen camera meer krijgen zonder afschroefbare lens. dus mag niemand ook maar enigsinds goeie foto's maken zonder bij de pers te horen?

mijn materiaal voldoet perfect aan de kleiner dan 15CM lens (als dat echt mag)... en die race engineer crap op de DGP website zelf zegt dat de regels zo zijn en verdere opheldering of verduidelijking is niet mogelijk.

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Iemand die weet hoe ik tickets nog kan delen? Tot gister stond er in de mail die je krijgt een knop "personaliseren", als je die selecteerde kon je de kaartjes delen via whattsapp of mail. Nu zie je alleen nog maar downloaden, dus weet niet hoe ik ze nu moet delen. Wie weet de oplossing?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02:32
Scuderia110 schreef op donderdag 22 augustus 2024 @ 19:31:
Iemand die weet hoe ik tickets nog kan delen? Tot gister stond er in de mail die je krijgt een knop "personaliseren", als je die selecteerde kon je de kaartjes delen via whattsapp of mail. Nu zie je alleen nog maar downloaden, dus weet niet hoe ik ze nu moet delen. Wie weet de oplossing?
Je kunt de link delen, het downloaden naar de app kunnen ze dan zelf uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scuderia110
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Die delen knop is er niet meer, het is als het goed is opgelost, ze staan uiteindelijk in de app. In elk geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 14:25
Even een algemene vraag, had de mail gekregen om kaarten te bestellen voor volgend jaar. maar is het normaal dat je op de race dag 3 a 500 euro moet betalen voor kaarten bij pitlane, main stand etc?

Vorig jaar op super friday geweest via de jumbo nog, dat was gewoon top ervaring. Genoeg te doen en te beleven. Twijfel er nu over om toch ook eens de zondag mee te pakken of misschien heel weekend. maar paar honder voor kaartje word me te gek. Is er op zondag zoveel meer dan op die super friday?

Vond die vrijdags wel leuk, met wat demo's de live optredens etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
G.Scholtens schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 13:34:
Even een algemene vraag, had de mail gekregen om kaarten te bestellen voor volgend jaar. maar is het normaal dat je op de race dag 3 a 500 euro moet betalen voor kaarten bij pitlane, main stand etc?

Vorig jaar op super friday geweest via de jumbo nog, dat was gewoon top ervaring. Genoeg te doen en te beleven. Twijfel er nu over om toch ook eens de zondag mee te pakken of misschien heel weekend. maar paar honder voor kaartje word me te gek. Is er op zondag zoveel meer dan op die super friday?

Vond die vrijdags wel leuk, met wat demo's de live optredens etc
Het schijnt dat er op zondag nog een race is, maar weet er verder niet veel van 😉

Anders koop je GA kaarten, heb me prima vermaakt afgelopen weekend.

Nú kijken of ik Abu Dhabi nog mee kan pakken, hopelijk wordt het nog spannend voor het kampioenschap.

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 14:25
Erapaz schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 12:08:
[...]

Het schijnt dat er op zondag nog een race is, maar weet er verder niet veel van 😉

Anders koop je GA kaarten, heb me prima vermaakt afgelopen weekend.

Nú kijken of ik Abu Dhabi nog mee kan pakken, hopelijk wordt het nog spannend voor het kampioenschap.
Wat houden die GA kaarten precies in? Vind de kaarten nogal duur in vergelijking met super friday.
Zijn er dan zoveel meer dingen / artiesten dan alleen de race?

paar honderd euro om een race te zien in eigen land vind ik dan beetje te

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

General Admission. Algemene toegang tot het gebried/terrein maar geen toegang tot paddock/pits/tribunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
G.Scholtens schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 09:38:
[...]

Wat houden die GA kaarten precies in? Vind de kaarten nogal duur in vergelijking met super friday.
Zijn er dan zoveel meer dingen / artiesten dan alleen de race?

paar honderd euro om een race te zien in eigen land vind ik dan beetje te
Geen idee of je serieus bent of een trol. De race dag en weekend kaarten zijn altijd veel duurder. Heeft niks met GA te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Iemand ervaringen met tickets van gpfans.com? Hebben als enige nog losse dagen tickets namelijk voor Abu Dhabi.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
Zo, Abu Dhabi geboekt. Nu maar hopen dat met de nieuwe papaya team orders Norris nog een beetje in de buurt kan komen en we een mooie titelstrijd krijgen in de laatste race.

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:41
Dit jaar naast het bezoeken van de race in Zandvoort, gaan wij over een paar dagen naar Singapore. Naast de race willen wij ook wat extra “toeristische” punten meepakken. Van vrouwlief moeten wij naar de dierentuin. Maar vanuit hier nog tips?

In ieder geval erg veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:33
Weet iemand via welke site je het beste een camping plek kan boeken voor de oranje camping van GP Oostenrijk 2025?

Kom wel veel opties tegen maar heb het idee dat dit allemaal opkopers zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

mannetje19 schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:33:
Weet iemand via welke site je het beste een camping plek kan boeken voor de oranje camping van GP Oostenrijk 2025?

Gewoon via de site van de redbullring?

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Melbourne zo goed als uitverkocht in 6 uur? :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
mannetje19 schreef op maandag 16 september 2024 @ 17:33:

Wij stonden op een erg fijne camping, terplekke geboekt.

Zoek je een rustige camping, geen feestende mensen op 10 minuten fietsen van het circuit? dan is het wat. Zoek je feest, dan niet zo.
https://www.steiermark.co...2&c0=0&activeTab=%23rooms

Wij hadden een 50m2 plek met een gezin van 6, zit naast het vliegveldje maar daar landen enkel de vliegtuigen van de teams en drivers (wat ook wel leuk is, we konden dit jaar Max uitzwaaien al was die vast niet heel vrolijk dus hij heeft vast niet teruggezwaaid). Vlakbij supermarkt, kan er lekker barbecueen als je wil, in het sportcentrum/hal heb je douches en toiletten. Allemaal netjes geregeld.

als je later nog vragen hebt kwa routes, fietsparkeerplaatsen en leuke zwembaden in de buurt, reageer dan maar als je daar aan toe bent :+

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 09-10-2024 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-06 12:45
Ik ben op zoek naar de officiële ticketverkoop voor de GP van Hongarije, loopt dit via formula1.com?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NewienM
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-06 11:07
zekerz schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:00:
Ik ben op zoek naar de officiële ticketverkoop voor de GP van Hongarije, loopt dit via formula1.com?
verstappen.com kan ook. Heb via deze site dit jaar mijn tickets geboekt. 0 problemen ervaren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
zekerz schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:00:
Nee, formula1.com is een reseller en best een dure ook. Dit is de officiële voor Hongarije: https://www.gpticketshop....ij/Formula_1.html?Lang=EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
NewienM schreef op maandag 11 november 2024 @ 14:47:
[...]

verstappen.com kan ook. Heb via deze site dit jaar mijn tickets geboekt. 0 problemen ervaren
Is een reseller en grote kans dat je op de Max tribune tussen het carnavals tuig terecht komt. Muziek zo luid dat je het commentaar niet kunt horen en mensen naast je die alleen maar roken en "bier, bier, bier" roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Saturnus schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 12:01:
Melbourne zo goed als uitverkocht in 6 uur? :|
Brazilie in een half uur, maar ik heb tickets :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
Abu Dhabi was een top trip, ik zat op zuid met een mooi uitzicht op de haven en het lange rechte stuk. Een paar sfeer plaatjes. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LPv3lrYW3AJmPi9fOqmxuwzQoLY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ugdy8M4F1sChvB95KUla7dd0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4RSYmc4Rl7LiFrSdddszkrlk4QI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wScYs0XnZMVI7UoUXNkIQOz9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SL4pJudFDdHScwNQKw-FiZTC1-E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nNZl2ox69jRt3ygz0QcTq7C3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VIGJ0McqYEns_ULOWQF0hMF2C1s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XTO2l1EFqgpPyWPERWIFpQTi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Erapaz schreef op maandag 16 december 2024 @ 13:58:
Muziek zo luid dat je het commentaar niet kunt horen
Bij Spa stond er alleen muziek aan als er geen sessie op de baan was. Bij elke sessie en klasse was gewoon het circuit commentaar te horen. Waar je bij Spa trouwens niet veel aan hebt, omdat het volgens mij in 3 of 4 talen voorbij kwam (dus omstebeurt). Daardoor liepen ze steeds achter of miste je bepaalde details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Plenkske schreef op maandag 16 december 2024 @ 14:23:
[...]

Bij Spa stond er alleen muziek aan als er geen sessie op de baan was. Bij elke sessie en klasse was gewoon het circuit commentaar te horen. Waar je bij Spa trouwens niet veel aan hebt, omdat het volgens mij in 3 of 4 talen voorbij kwam (dus omstebeurt). Daardoor liepen ze steeds achter of miste je bepaalde details.
Ik heb veel mensen gesproken in Abu Dhabi die de Verstappen reis hadden geboekt vanwege de prijs. Die baalden heel erg! Muziek stond veel te hard. Sowieso horen coureur specifieke tribunes niet bij F1.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:37
De hype is aanwezig. Ik ben onderweg via The Great Ocean Road naar Melbourne voor de Grand Prix :9~

En later dit jaar ook nog naar Azerbeidzjan voor de GP oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Hmm, ~€1100 voor een retourtje Tokyo, ~€160 tickets voor mijn favoriete circuit, kan gratis overnachten bij m’n ex, laten we zeggen €200 aan treinen en bussen, dan nog €40 om me helemaal de diabetes in te drinken met Red Bull. Dus vanaf €1500 kan ik Yuki aanmoedigen op zijn thuiscircuit.
Als hij daadwerkelijk de stoel van de tweede RBR-wagen krijgt toch maar even heel serieus over nadenken :P

Wat voor “verborgen” kosten zal ik rekening mee moeten houden? Zal wel wat leuke Suzuka-merchandise vinden, eten zal niet bepaald gratis zijn, wil dan een nieuwe powerbank, oranjerookbommen (grapje, grapje), anders nog iets?

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanger1981
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 21:01
Ample Energy schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 00:33:
Hmm, ~€1100 voor een retourtje Tokyo, ~€160 tickets voor mijn favoriete circuit, kan gratis overnachten bij m’n ex, laten we zeggen €200 aan treinen en bussen, dan nog €40 om me helemaal de diabetes in te drinken met Red Bull. Dus vanaf €1500 kan ik Yuki aanmoedigen op zijn thuiscircuit.
Als hij daadwerkelijk de stoel van de tweede RBR-wagen krijgt toch maar even heel serieus over nadenken :P

Wat voor “verborgen” kosten zal ik rekening mee moeten houden? Zal wel wat leuke Suzuka-merchandise vinden, eten zal niet bepaald gratis zijn, wil dan een nieuwe powerbank, oranjerookbommen (grapje, grapje), anders nog iets?
Zijn de tickets serieus zo goedkoop daar?

Wij zijn p.p. hetzelfde kwijt voor een bezoek aan Imola dit jaar....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
sanger1981 schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:38:
[...]

Zijn de tickets serieus zo goedkoop daar?

Wij zijn p.p. hetzelfde kwijt voor een bezoek aan Imola dit jaar....
Dat bedrag noemde mijn ex, ja. Die gaat regelmatig heen en zit dan bij Spoon. M.i. geweldige plekken, maar dat is dus op het gras en niet op een tribune. Je hebt dus minder overzicht, maar ziet wel veel actie en kan lekker vrij bewegen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste