Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• irvine71
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 29-06 21:07
Hallo, wij gaan met een groepje naar de F1 in Hongarije.
in het verleden vind ik vaak naar races en dan was er in de avond nog een concert op het circuit, weet iemand toevallig of er iets is na de race?
Irvine

• Wyke
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 23-08 15:42
Ik ga komend weekend naar Silverstone. Op vrijdag en zaterdag mag ik op iedere tribune zitten die ik wil, mits er plaats is. Iemand nog tips voor het beste plekje tijdens de kwalificatie?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 15:50

Crazy D

I think we should take a look.

Wyke schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 09:08:
Ik ga komend weekend naar Silverstone. Op vrijdag en zaterdag mag ik op iedere tribune zitten die ik wil, mits er plaats is. Iemand nog tips voor het beste plekje tijdens de kwalificatie?
Maggotts/becketts is denk ik heel vet.
Ben zelf jaren terug geweest, op de vrijdag en zaterdag vooral bij Luffield gezeten. Tijdens de race op Woodcote. Luffield vond ik een mooiere plek.

Exact expert nodig? itwize.nl

• DJTimo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 22:24
Hier nog mensen die naar Hockenheim gaan? Ik ben op zoek naar een soort van activiteitenschema voor het aanstaande GP weekend. De site van Hockenheimring is echter niet de meest optimale navigatie die ik heb ervaren.

Verder nog ervaringen met vervoer van/naar Mannheim? Is de trein te doen of is de taxi aan te raden?

• alki
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 20:56
irvine71 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 21:07:
Hallo, wij gaan met een groepje naar de F1 in Hongarije.
in het verleden vind ik vaak naar races en dan was er in de avond nog een concert op het circuit, weet iemand toevallig of er iets is na de race?
Irvine
Ik zou een paar dagen langer blijven en een dagje naar Sziget gaan dat begint de 7e :D
Anders geef ik je wel een paar tips voor in de stad..

alki wijzigde deze reactie 15-07-2019 15:11 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:23
DJTimo schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:47:
Hier nog mensen die naar Hockenheim gaan? Ik ben op zoek naar een soort van activiteitenschema voor het aanstaande GP weekend. De site van Hockenheimring is echter niet de meest optimale navigatie die ik heb ervaren.

Verder nog ervaringen met vervoer van/naar Mannheim? Is de trein te doen of is de taxi aan te raden?
Ga ook naar hockenheim. Wel met eigen vervoer, parkeren op VFL. Van daar stukje lopen naar tribune. Programma nog niet bekeken

Acties:
  • +2Henk 'm!

• macbay
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 06-10 19:36
koendio schreef op maandag 15 juli 2019 @ 22:49:
[...]

Ga ook naar hockenheim. Wel met eigen vervoer, parkeren op VFL. Van daar stukje lopen naar tribune. Programma nog niet bekeken
Wij gaan ook. We staan op camping C3 vlak naast het circuit. Gaan erheen met de auto.
Schema was even zoeken maar dit is wat ik heb gevonden: https://www.bookf1.com/f1-germany/timetable.htm

Friday 26 July

09:45 - 10:15 ADAC F4 Practice
11:00 - 12:30 Formula 1 Practice 1
13:00 - 13:30 Formula 1 Pirelli Hot Laps
13:00 - 14:00 Formula 1 Press Conference
15:00 - 16:30 Formula 1 Practice 2
17:00 - 17:45 Porsche Mobil 1 Supercup Practice
18:05 - 18:35 Renault Clio Cup Practice

Saturday 27 July

09:10 - 09:30 Formula 1 Team Pit Stop Practice
09:45 - 10:00 ADAC F4 Qualifying 1
10:10 - 10:25 ADAC F4 Qualifying 2
10:50 - 11:20 Renault Clio Cup Qualifying
12:00 - 13:00 Formula 1 Practice 3
13:55 - 14:25 Porsche Mobil 1 Supercup Qualifying
15:00 - 16:00 Formula 1 Qualifying
16:00 - 17:00 Formula 1 Press Conference
16:20 - 16:45 Formula 1 Pirelli Hot Laps
17:00 - 17:35 ADAC F4 Race 1 (30 mins)
18:00 - 18:30 Renault Clio Cup Race 1 (25 mins + 1 Lap)
18:45 - 19:00 Formula 1 Mick Schumacher Demonstration

Sunday 28 July

09:30 - 10:00 Renault Clio Cup Race 2 (25 mins + 1 lap)
10:25 - 11:00 ADAC F4 Race 2 (30 mins)
11:25 - 12:00 Porsche Mobil 1 Supercup Race (16 Laps or 30 mins)
12:15 - 12:35 Formula 1 Pirelli Hot Laps
12:45 - 13:00 Formula 1 Mick Schumacher Demonstration
13:30 - 14:00 Formula 1 Drivers' Track Parade
14:00 - 14:15 Formula 1 Starting Grid Presentation
14:54 - 14:56 Formula 1 National Anthem
15:10 - 17:10 Formula 1 Race (67 laps or 120 mins)

macbay wijzigde deze reactie 16-07-2019 00:24 (61%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DJTimo
macbay schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 00:12:
[...]

Schema was even zoeken maar dit is wat ik heb gevonden: https://www.bookf1.com/f1-germany/timetable.htm
Die site heeft nog wel meer nuttige info. Bedankt!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• noo
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
DJTimo schreef op maandag 15 juli 2019 @ 14:47:

En naast het al geposte Race programma kan je voor het F1 Zusatzprogram hier terecht https://www.hockenheimrin...ent_Programme-Draft_5.pdf

https://www.hockenheimring.de/rahmenprogramm-formel-1

noo wijzigde deze reactie 17-07-2019 19:16 (4%)

PVOutput

• VulcanRaven
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 10:52
Ik ga naar Hockenheim en heb de tickets per post gekregen. Nu ben ik opzoek naar een handige manier om deze mee te nemen. Opvouwen en in de portemonnee doe ik liever niet gezien de kans op beschadiging / kwijtraken en dat zou een dure grap zijn. Meest ideale zou zoiets zijn: https://f1store.formula1....rd-&-ticket-holder/159975

Maar die verkopen ze zowat nergens. Heeft iemand een tip waar ik zoeits kan krijgen?

Amd Phenom II 1055T, Asus M4A89GTD-Pro, 8GB Kingston Hyperx DDR3, Ati Radeon HD4850, Corsair HX650W, Coolermaster CM 690, PS3 80 GB

• stijn1309
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 08:14
VulcanRaven schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 11:24:
Ik ga naar Hockenheim en heb de tickets per post gekregen. Nu ben ik opzoek naar een handige manier om deze mee te nemen. Opvouwen en in de portemonnee doe ik liever niet gezien de kans op beschadiging / kwijtraken en dat zou een dure grap zijn. Meest ideale zou zoiets zijn: https://f1store.formula1....rd-&-ticket-holder/159975

Maar die verkopen ze zowat nergens. Heeft iemand een tip waar ik zoeits kan krijgen?
Nee ik heb ook tijdje gezocht ernaar... als je in the F1 village bent op hockenheim kan je ze wel kopen zo'n lanyard van de F1. Nadeel is alleen... deze is net te lang dus de kaart hangt in je kruis.

Op de racedag deelde ze ook bij sportstadium deze dingen uit heb er toen daar maar eentje meegenomen. Het viel mij ook van te voren op hoe lastig eraan te komen is. Je krijgt ze wel als je kaartjes besteld via sportstadium e.d.

• Diversity
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18:10
Hier 2 jaar geleden naar GP van Amerika geweest, dat was me eerste (wel gelijk een vakantie van gemaakt). Dit is me enorm bevallen.

Kreeg nu op me verjaardag een kadootje van me vriendin en vrienden, race in Abu Dhabi van 1 december :D. Ze hebben een flink appartement gehuurd (voor een weekje) en kaartjes met tribuneplaatsen, onwijs veel zin aan. Maar wat een verassing, poeh :).

• Wyke
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 23-08 15:42
Crazy D schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 09:50:
[...]

Maggotts/becketts is denk ik heel vet.
Ben zelf jaren terug geweest, op de vrijdag en zaterdag vooral bij Luffield gezeten. Tijdens de race op Woodcote. Luffield vond ik een mooiere plek.
Bedankt voor de tip. Op vrijdag op Luffield gezeten. Mooie plek. Bij de kwalificatie uiteindelijk op het rechte stuk tegenover de pitboxen gezeten. Ook zeer cool, maar wel jammer dat de pitmuur te hoog is omdat de pitstraat op Silverstone naar beneden loopt :). Op zondag genoten van ons plekje op Village, superzicht en precies waar bijna alle actie was.

Al met al een geweldig georganiseerde Grand Prix en een aanrader voor iedereen die een keer een race wil bezoeken. Even een quote van mezelf uit het GB F1-topic:
Ik ben er geweest en het was echt super. zeer goed geregeld. parkeren gaat in no-time. rijen bij eettentjes en toiletten zijn redelijk lang maar toch steeds max 30 minuten, hetgeen ik acceptabel vind voor zo'n drukbezochte gp. enige was de driverspresentatie op de main stage. lewis kwam niet fasionably late maar echt belachelijk laat. een schande dat hij zijn fans zo lang laat wachten. en geeneens ff sorry zeggen. wat ook niet hoeft want ze juichen toch wel.

• VulcanRaven
  • Laatst online: 10:52
stijn1309 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:41:
[...]

Nee ik heb ook tijdje gezocht ernaar... als je in the F1 village bent op hockenheim kan je ze wel kopen zo'n lanyard van de F1. Nadeel is alleen... deze is net te lang dus de kaart hangt in je kruis.

Op de racedag deelde ze ook bij sportstadium deze dingen uit heb er toen daar maar eentje meegenomen. Het viel mij ook van te voren op hoe lastig eraan te komen is. Je krijgt ze wel als je kaartjes besteld via sportstadium e.d.
Ik hoor inderdaad van diverse kanten dat je die bij sportstadium erbij krijgt. Helaas bij het direct bestellen vanuit hockenheim niet :'(

Maar we hebben via via wat kunnen regelen met iemand die er nog had liggen. Dus probleem opgelost!

Amd Phenom II 1055T, Asus M4A89GTD-Pro, 8GB Kingston Hyperx DDR3, Ati Radeon HD4850, Corsair HX650W, Coolermaster CM 690, PS3 80 GB

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 21:04
Ik ga ook naar Hockenheim, met de auto. Ik wil ook een fiets meenemen zodat ik eventueel wat verder kan parkeren en de rest op de fiets doen om de drukte te vermijden. Vanaf treinstation Hockenheim is de ring ook nog 3 km lopen. Heeft iemand een idee waar ik zou kunnen parkeren op fietsafstand om de drukte te vermijden?

Ik dacht zelf aan Schwetzingen aan de andere kant van de ring.

• Malt007
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:43
Iemand nog een link voor een betrouwbare ticketverkoper voor hockenheim, zie zoveel aanbieders met debiele prijzen dat ik niet meer weet waar je waar voor je geld krijgt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• noo
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Malt007 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 21:20:
Iemand nog een link voor een betrouwbare ticketverkoper voor hockenheim, zie zoveel aanbieders met debiele prijzen dat ik niet meer weet waar je waar voor je geld krijgt.
De ticket shop van de Hockenheim Ring zelf: https://www.hockenheimring.de/tickets/formula-1-tickets/

PVOutput

• Malt007
Mijn duits is nogal beroerd merk ik. Nog iets engels of nederlands?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Malt007 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 21:52:
[...]

Mijn duits is nogal beroerd merk ik. Nog iets engels of nederlands?
Je scrolt naar onderen en klikt op EN, hoe moeilijk kan het zijn 8)7

Als je nog minder moeite wilt steken in het geheel moet je even je credit-card gegevens posten, dan is er vast wel iemand die de kaartjes voor je wil boeken ;)

AGee wijzigde deze reactie 22-07-2019 21:58 (24%)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Malt007
AGee schreef op maandag 22 juli 2019 @ 21:56:
[...]

Je scrolt naar onderen en klikt op EN, hoe moeilijk kan het zijn 8)7

Als je nog minder moeite wilt steken in het geheel moet je even je credit-card gegevens posten, dan is er vast wel iemand die de kaartjes voor je wil boeken ;)
Je zal het niet geloven maar bij het registreren engels geselecteerd, en vervolgens die halve site afgezocht hoe ik hem op engels kon zetten. Thx anyway :D

Acties:
  • +4Henk 'm!

• macbay
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 06-10 19:36
DJTimo schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 08:18:
[...]

Die site heeft nog wel meer nuttige info. Bedankt!
Op de site van Hockenheim zelf staat nu ook een stuk meer info.
https://www.hockenheimring.de/events/motorsport/formel-1/

Voor degene die een weekendkaart hebben en de James Bond auto's wil zien. Je moet even via onderstaande site reserveren.
https://www.eventworld.com/en/events/12

macbay wijzigde deze reactie 22-07-2019 23:17 (28%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DJTimo
macbay schreef op maandag 22 juli 2019 @ 23:17:
[...]

Voor degene die een weekendkaart hebben en de James Bond auto's wil zien. Je moet even via onderstaande site reserveren.
https://www.eventworld.com/en/events/12
[Afbeelding]
Done! :Y) Leuke tip, nogmaals hartelijk dank!

• Diagonaal
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:30
Iemand enig idee wat een kaartje voor alleen de zaterdag kost?

Op de officiële website staat nog steeds "tba".

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
Diagonaal schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 22:58:

Nog niet bekend. Ik denk dat ze dat pas net vooraf bekend maken.

Als ik kijk naar hoeveel plekken er nog maar vrij zijn, dan zullen er niet heel veel kaartjes in de verkoop komen.
https://www.eventimsports...eaplan/venue/event/103291

• DJTimo

ik was er zojuist maar de kassa’s waren dicht...

• hammy87
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 21:42

€120 staat hier https://www.hockenheimrin...07/Tageskasse_F1_2019.pdf via https://www.hockenheimring.de/events/motorsport/formel-1/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 15:46
RickV89 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:25:
Ik ga dit jaar voor het eerst naar de F1. Iemand al eerder in Hockenheim geweest? Ik vroeg me af of je een rugzak mag meenemen. In het reglement hebben ze het over wandeltassen(vrij vertaald) bedoelen ze daar mee van die grote backpacks of bedoelen ze de daar gewone rugzakken?
Hoe staat het er precies (in het Duits gok ik?)

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• RickV89
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 14-11 13:13
ATS schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:30:
[...]

Hoe staat het er precies (in het Duits gok ik?)
Er staat:

Sperrige Gegenstände (z. B. Fahrräder, Getränkekästen, Kamerastative, Kinderwagen, Klappstühle, Kühltaschen, Wanderrucksäcke)

• ATS
Ik denk dat ze daar van die grote trekkersrugzakken mee bedoelen. Die 60-80L dingen. Het gaat denk ik over objecten die de weg kunnen versperen. Maar er staat vast nog meer in de tekst waar dit vandaan komt. Iets meer context zou helpen.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

• RickV89
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 14-11 13:13
Hier haal ik het vandaan

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ATS
Ok. Een rugzak is dus toegestaan, maar neem niet zo'n enorm ding mee. Niets dat in de weg kan staan/liggen bij een ontruiming.

• Arjan90
  • Registratie: september 2005
  • Nu online
Wij zijn inmiddels onderweg naar Heilbronn, zo'n 50 minuten van het circuit af met de auto. We hebben alleen kaarten voor zondag, iemand ervaringen met hoe laat je er ongeveer moet zijn en of het al vanaf de eerste races Clio Cup ed druk is? Ondanks de weersvoorspelling hebben we er zin in, nog even snel poncho's gehaald dus wij zijn er klaar voor!

We zitten op Süd C, met mooi uitzicht op het stadion en het rechte stuk en live action screens, dus we zouden genoeg moeten kunnen zien.

Arjan90 wijzigde deze reactie 26-07-2019 15:26 (3%)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 08:14
Arjan90 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:20:
Wij zijn inmiddels onderweg naar Heilbronn, zo'n 50 minuten van het circuit af met de auto. We hebben alleen kaarten voor zondag, iemand ervaringen met hoe laat je er ongeveer moet zijn en of het al vanaf de eerste races Clio Cup ed druk is? Ondanks de weersvoorspelling hebben we er zin in, nog even snel poncho's gehaald dus wij zijn er klaar voor!

We zitten op Süd C, met mooi uitzicht op het stadion en het rechte stuk en live action screens, dus we zouden genoeg moeten kunnen zien.
Vorig jaar geweest en de keer daarvoor... ik weet niet waar je parkeert en die drukte. Ik had mooie parkeerkaarten redelijk vooraan waardoor ik lekker over de linkerbaan door mocht gassen naar de parkeerplaats.

Aangekomen is het op zondag 2x zo druk bij de toegang dan op de andere dagen en dan kan het 30 minuten duren voordat je erdoor bent.... afhankelijk van de ingang. Ik denk Süd c dat je minder drukte heb. Ik zat op de innerbüne en iedereen van die tribunes moesten door dezelfde controle. Dit is gewoon 's ochtends als het programma nog moet starten.

Veel plezier! Hoop op een mooie race voor je. Vorig jaar zat ik net voor de bocht waar Vettel eraf gleed >:)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Erapaz
Arjan90 schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 15:20:

Ik zit op dit moment ook op Sud C. Uitzicht is prima en temperatuur stukken beter dan de laatste 2 dagen. Ik was er rond 10 uur met de auto en het was druk, maar niet stilstaan. Ik kon nog op P2 staan, maar niet meer heel dichtbij. Maakt voor mij niet uit want ik heb een fiets mee (echt ideaal).

Vorig jaar was ik er op de motor en was het op zondag rond 10 uur al mega druk. De snelweg stond helemaal vast en de afslag dichtbij het circuit was afgesloten (met de motor mocht ik er wel door). Gisterenmiddag was het met wegrijden na FP2 ook al beet druk. Als je alleen zondag gaat zou ik gewoon lekker vroeg gaan ivm verkeer. Het opgaan van de tribune is geen probleem (geen rij vanochtend). Weggaan na de race was vorig jaar chaos, maar het regende zo hard dat iedereen al tijdens de podium ceremonie wegging en diverse tunnels waren onder gelopen. Als het goed is weer kun je misschien blijven hangen en naar het bos wandelen waar de oude ring lag en het Jim Clark monument.

Ik ga denk ik morgen maar met de trein :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: september 2005
  • Nu online
P6 was net nog prima te doen, niet in de file gestaan. Er lopen wel veel Nederlandse tokkies rond, blij dat ik niet op de Oranje tribune zit! :+ Veel plezier allemaal vandaag!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erapaz
Ben toch maar met de auto gegaan en ben ook over zonder file. Sta ergens in een winkelcentrum in Hockenheim - Nord. Kwartiertje fietsen en er rijden ook bussen.

Die Duitsers regelen dat toch een stuk beter dan de Belgen :)

Fijne wedstrijd allemaal!

• FabianNL
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21:07
Iemand ervaring met de strengheid van de toegang controle in Hongarije? Afgelopen jaren naar Spa geweest, en daar mocht je alles qua koelboxen, tassen, stoelen, eten en drinken meenemen... Bij de Hungaroring geven ze groots aan dat niks mag; maar in de praktijk?

• koendio
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:23
FabianNL schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:34:
Iemand ervaring met de strengheid van de toegang controle in Hongarije? Afgelopen jaren naar Spa geweest, en daar mocht je alles qua koelboxen, tassen, stoelen, eten en drinken meenemen... Bij de Hungaroring geven ze groots aan dat niks mag; maar in de praktijk?
2 jaar geleden was het best streng. Mensen naast ons hadden wel zachte plastic flesjes/flaconnetjes/zakjes (met sterke drank) mee naar binnen gesmokkeld, maar de tas controle bij de ingang was toen best streng.
Het kan dus wel, maar dan moet je geluk hebben. Treeen bier gaat mi sowieso niet lukken
Uit mijn hoofd koste halve liter bier iets van 5 euro

• Phehistyr
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 13-11 11:07

Phehistyr

De Epische Lurker

Halve liters Heineken zag ik gisteren voor 1000 forint, dat is iets minder dan 3 euro. Niet geprobeerd of blikjes bier mee mogen, alleen glazen flessen zijn expliciet verboden. Stoelen en koelboxen zou ik niet proberen.

Plastic (water)flesjes deden ze gisteren totaal niet moeilijk over en die kan je ter plekke bijvullen via kraantjes die daar speciaal voor staan. We gaan nu eerst rustig ontbijten enzo, daarna het terrein van het circuit weer op. Ik zal erop proberen te letten.

Edit: ik zie her en der wat goedkope blikken bier, ik denk dat een paar blikjes in je, tas geen probleem moet zijn.

Phehistyr wijzigde deze reactie 02-08-2019 12:05 (10%)

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

• FabianNL
Controle viel vanochtend inderdaad alles mee, koelbox thuis gelaten maar m'n rugzak is verder nauwelijks gecontroleerd... Had alleen fris en water bij, maar kon alles meenemen. +- €3 voor een halve liter koud bier inderdaad, zijn tenminste nog leuke prijzen!

• FabianNL
Om nog even mijn ervaringen te delen met betrekking tot Hongarije:
  • Organisatie vonden we persoonlijk super geregeld, voldoende kraampjes om te eten, voldoende locaties om drinken te halen, genoeg ruimte voor de WC's, top!
  • Qua kosten vergelijkbaar met Spa (2x geweest), maar nu wel een tribune-plaats in plaats van een plekje zoeken op een heuvel ergens... Wellicht wat minder charme, maar wel veel fijner en rustiger zitten :+
  • Gratis parkeren; ging eigenlijk perfect tot zondag ná de race... Ook toen was het weer ieder voor zich en mocht iedereen het maar weer uitzoeken. Ook dit allemaal wel beter dan Spa, maar nog steeds snap ik niet dat ze ook zondag middag niks fatsoenlijks kunnen regelen.
  • Prijzen van het drinken liggen op de +- 3 euro (0,5L Heineken) en eten is tussen de 5 en 10 euro ongeveer, afhankelijk wat je haalt natuurlijk. Al met al niet zo goedkoop als de rest van Hongarije, maar ook zeker niet duur.
  • Héél veel Polen, maar ook hier weer echt een leuke, gemoedelijke sfeer. Elkaar feliciteren, applaudisseren voor alle coureurs, grapjes maken met de Denen maar ook lachen om de Engelse. Zoals het hoort bij een GP.
Al met al kan ik Hongarije zeker aanbevelen! Qua baan wellicht niet de meest spectaculaire, maar wel veel rondjes (toch wel fijner dan Spa), goed geregeld en goed betaalbaar.

Nog even twee foto's, FP3 en toen het nog verliep volgens plan bij Max :+

• Vlamonw
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 12:41
FabianNL schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 10:47:
Om nog even mijn ervaringen te delen met betrekking tot Hongarije:
Klinkt super! Wij zijn ook aan het overwegen om volgend jaar naar de GP van Hongarije te gaan.

Waren nu nog aan het twijfelen tussen auto huren of met de busdienst op en neer te gaan (beiden met appartement in Budapest), hoe heb jij het verkeer ervaren?

• FabianNL
Vlamonw schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:12:
[...]

Klinkt super! Wij zijn ook aan het overwegen om volgend jaar naar de GP van Hongarije te gaan.

Waren nu nog aan het twijfelen tussen auto huren of met de busdienst op en neer te gaan (beiden met appartement in Budapest), hoe heb jij het verkeer ervaren?
Wij hadden inderdaad ook een appartement in Budapest, maar waren met de eigen auto (in verband met een vakantie welke we er aan vastgeplakt hadden). Ik vond het verkeer goed te doen, zowel centrum Budapest als richting het circuit.

Las wel dat er ook pendelbussen rijden en zag heel veel taxi's langskomen. Hoe vlot dat allemaal liep, durf ik niet te zeggen.

• Koploper07
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 15:55
Mijn ervaring met betrekking tot de pendelbussen was dat het dit jaar in mijn ogen veel slechter was geregeld ten opzichte van vorig jaar. Je werd dit jaar dan wel direct bij het circuit afgezet, maar we hebben zaterdag 1 uur moeten wachten en zondag 2,5 uur.
FabianNL schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 11:35:
[...]

Wij hadden inderdaad ook een appartement in Budapest, maar waren met de eigen auto (in verband met een vakantie welke we er aan vastgeplakt hadden). Ik vond het verkeer goed te doen, zowel centrum Budapest als richting het circuit.

Las wel dat er ook pendelbussen rijden en zag heel veel taxi's langskomen. Hoe vlot dat allemaal liep, durf ik niet te zeggen.

• Ekim44
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 14-08 15:02
Hoi iedereen

Ik heb dit jaar weekend kaarten voor spa op verstappen tribune..

Is er iemand bekend waar je het beste kan parkeren is dat op rood of op groen?
En welke ingang op het circuit is beter blanchimont of les combes ?

Vorig jaar stond ik op groen op zaterdag en parkeren was geen probleem maar stond wel super lang in de rij om het circuit op te komen bij les combes...
Is dat bij bij blanchimont beter?

Hoop dat iemand van jullie daar ervaring mee heb groetjes

• HTeK
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 12:55
Pendelbussen in Hongarije waren een ramp, op de zaterdag ging het op de heenweg nog wel, op de terugweg uiteindelijk maar een taxi gepakt.
Maar op zondag was het wegkomen van het circuit echt heel slecht, de rijen voor de bussen waren enorm, maar ze lieten helemaal niemand eruit bij die gate (was van plan om naar het dichtstbijzijnde treinstation te lopen). Uiteindelijk onder een opengebroken hek door geklommen om weg te komen.

• NL_Scratch
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13:32
Ekim44 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 10:59:
Hoi iedereen

Ik heb dit jaar weekend kaarten voor spa op verstappen tribune..

Is er iemand bekend waar je het beste kan parkeren is dat op rood of op groen?
En welke ingang op het circuit is beter blanchimont of les combes ?

Vorig jaar stond ik op groen op zaterdag en parkeren was geen probleem maar stond wel super lang in de rij om het circuit op te komen bij les combes...
Is dat bij bij blanchimont beter?

Hoop dat iemand van jullie daar ervaring mee heb groetjes
Voor mij dezelfde vraag. We gaan met 3 man een heel weekend met kaartjes voor de max verstappen tribune. Waar kunnen we het beste parkeren en het circuit op?

Tevens vroeg ik me af of je ook de gp2 kan bekijken met dezelfde kaartjes?

• FabianNL
NL_Scratch schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:00:
[...]

Voor mij dezelfde vraag. We gaan met 3 man een heel weekend met kaartjes voor de max verstappen tribune. Waar kunnen we het beste parkeren en het circuit op?

Volgens de officiële website:
De dichtstbijzijnde parkeerplaatsen zijn Car Park Green en Car Park Red. Er worden kosten in rekening gebracht voor de parkeerplaatsen. Zorg ervoor dat je op tijd bent.
En ja, je hoeft tijdens de GP2 niet weg te kijken, mag je ogen gewoon openhouden :+

• Crazy D
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 15:50

Crazy D

I think we should take a look.

NL_Scratch schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 10:00:

Zo vroeg mogelijk gaan en alle race klassen meepakken!
Niet alleen leuk voor die gasten dat ze ook publiek hebben, maar in het verleden regelmatig vermakelijke races gezien (of mooie crashes, zoals een vette crash van een stel mini's in Les Combes).

Exact expert nodig? itwize.nl

• NL_Scratch
Crazy D schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 11:34:
[...]

Zo vroeg mogelijk gaan en alle race klassen meepakken!
Niet alleen leuk voor die gasten dat ze ook publiek hebben, maar in het verleden regelmatig vermakelijke races gezien (of mooie crashes, zoals een vette crash van een stel mini's in Les Combes).
Top, we zitten in Duitsland dus komen van onderen naar het circuit. Als het goed is komen we dus vanaf de rustigere kant. Iemand advies voor welke parkeerplaats? Groen of rood?

• M Nieuwenhuis
  • Registratie: april 2019
  • Laatst online: 19-08 20:10
Aanbieden van tickets via Marktplaats is hier niet de bedoeling

tweakduke wijzigde deze reactie 19-08-2019 09:03 (78%)

• NL_Scratch
Wat is nog handig om mee te nemen naar de gp van België op de max verstappen tribune? Lees dat eten en drinken erg duur is dus zelf tasje met eten en drinken mee? Verrekijker las ik ook nog ergens

• FabianNL
NL_Scratch schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 23:28:
Wat is nog handig om mee te nemen naar de gp van België op de max verstappen tribune? Lees dat eten en drinken erg duur is dus zelf tasje met eten en drinken mee? Verrekijker las ik ook nog ergens
Oordopjes :+
Kan inderdaad een koeltasje met wat eten en drinken meenemen, scheelt daar weer halen. Uiteindelijk zal je toch wel daar ook drinken en eten halen, maar kom je in ieder geval de eerste uren door. Zonnebril, pet en zonnebrand; met een beetje geluk (of pech?) zit je de gehele dag in de brandende zon namelijk.

• Bloodclot
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:22

Bloodclot

Jawier!

FabianNL schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 23:56:
[...]

Oordopjes :+
Kan inderdaad een koeltasje met wat eten en drinken meenemen, scheelt daar weer halen. Uiteindelijk zal je toch wel daar ook drinken en eten halen, maar kom je in ieder geval de eerste uren door. Zonnebril, pet en zonnebrand; met een beetje geluk (of pech?) zit je de gehele dag in de brandende zon namelijk.
2017 en 2018 naar de gp in belgie geweest. Oordopjes niet echt nodig. (tenzij je toevallig hoofdpijn hebt)
De F2 start en de porsche cup hebben wel het meeste lawaai.

Of als er weer een nick schumacher in de benneton V12 van 1995(4?) langs komt. Ja dat is wel luid :)

Neem een poncho mee voor eventuele regen.
En je mag zelf eten en drinken meenemen (geen glaswerk!).

En ga tijdens de trainingen/andere raceklasses op andere posities van de baan staan, TIP: Busstop chicane (net voor start finish) heerlijk om te zien hoe hard de F1 auto's kunnen remmen vanaf topsnelheid. Tijdens de trainingen op vrijdag is het wat rustiger en kun je het allemaal goed bekijken.

Kijk een F2/F3 race bij de Les Combes bochten combinatie (of busstop) op zaterdag, veel actie daaro.

• Dannyo90
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 01-11 15:51
Wij gaan dit jaar ook voor het eerst naar de GP van België. Wij hebben helaas geen overnachting in de buurt kunnen bemachtigen dus wij zitten ongeveer 45 minuten rijden van het circuit af. Zo te lezen mogen wij dus wel eten en drinken meenemen, zolang het maar geen glaswerk is. Mag je daarnaast ook een stoel of krukje meenemen?

Het idee dat wij hebben is om fietsen mee te nemen en de auto in Malmedy neer te zetten en het laatste stuk te fietsen zodat je de eerste file ontloopt. Het lijkt mij dat er een plek is om fietsen neer te zetten hetzij met een groot kettingslot, maar ik ben benieuwd of mensen hier ervaring mee hebben...

• Huff002
  • Laatst online: 21:21
Ik heb dit jaar Bronze kaarten voor zaterdag.
Het is mijn eerste keer naar de F1 maar niet de eerste keer naar SPA.
Ik ben al een aantal keren naar de 24u geweest maar ik kan me voorstellen dat de organisatie bij F1 heel anders verloopt.

Graag wat tips van de ervaren rotten.
Waar best parkeren, welke ingang best te nemen en waar is de beste/leukste plaats langst het circuit (liefst met zicht op een scherm)?

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:35
Dannyo90 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 16:24:
Wij gaan dit jaar ook voor het eerst naar de GP van België. Wij hebben helaas geen overnachting in de buurt kunnen bemachtigen dus wij zitten ongeveer 45 minuten rijden van het circuit af. Zo te lezen mogen wij dus wel eten en drinken meenemen, zolang het maar geen glaswerk is. Mag je daarnaast ook een stoel of krukje meenemen?

Het idee dat wij hebben is om fietsen mee te nemen en de auto in Malmedy neer te zetten en het laatste stuk te fietsen zodat je de eerste file ontloopt. Het lijkt mij dat er een plek is om fietsen neer te zetten hetzij met een groot kettingslot, maar ik ben benieuwd of mensen hier ervaring mee hebben...
Twee keer ook met de fiets naar het circuit gegaan. Paar kilometer er vandaan parkeren en dan de aansluitende auto's voorbij fietsen werkt prima. Je kunt tot aan de ingang (wij kwamen toen bij de Bus Stop Chicane binnen) fietsen en daar waren plekken voorzien naast motoren en invalideplekken. Was goed te doen :)

Dit jaar zitten we op Goud 1 en staan we op de Gele parking. Eens zien hoe dat bevalt :+

@Dannyo90 , ik zie net dat er speciale parkings zijn voor mensen met fietsen: https://www.spagrandprix.com/nl/comment-venir
Huff002 schreef op zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:00:
Ik ben al een aantal keren naar de 24u geweest maar ik kan me voorstellen dat de organisatie bij F1 heel anders verloopt.

Waar best parkeren, welke ingang best te nemen en waar is de beste/leukste plaats langst het circuit (liefst met zicht op een scherm)?
Bronze is te lang geleden om je recente info te geven van mij, maar als je Bronze hebt en zicht op scherm wil hebben dan was Pouhon altijd een populaire plek, maar moet je wel heel vroeg zijn. Langs het hek zitten dan twee rijden dik iedereen tegen het hek aan geplakt.

Misschien interessante link: https://f1destinations.co...d-prix-spa-francorchamps/
Onderin vind je wat je kunt zien op de verschillende Bronze plekken.

Wom wijzigde deze reactie 26-08-2019 10:54 (31%)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Bloodclot
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 22:22

Bloodclot

Jawier!

Qua bronze + F1 race weet ik niet, overal druk, beste plekjes zitten rijen dik.

Maar qua plekjes buiten de F1 race om:
- Onderaan Raddillion+Eau Rouge: dan zie je de auto's in de kont omhoog knallen (je kunt daar ook zo'n foto laten maken op een verhoging), vlak bij biertentjes tegen het rechte stuk aan onderaan de bochten kombinatie. Trainingen+F2/3 Races erg vermakelijk om te zien!

- Bus Stop: heerlijk om te zien dat ze tegen de 300 aan komen karren en met bij het 50mtr bordje remmen om de chicane te nemen. Ook erg mooi plekje om de F2 of F3 race op zaterdag te zien. Zondags is elk plekje daar al bezet vanaf 8uur in de ochtend.

- Les Combes (einde Kemmel-straight): hier heb ik vorig jaar de F3 race en F2 race op zondag gezien, wordt veel ingehaald en gebeurt veel. Met de porsche cup is het echt ellebogenwerk eerste paar ronden met 25~auto's die wel tegen een stootje kunnen.

• Gardocki
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Ik ga dit weekend voor het eerst naar Spa op de zaterdag.
Is het op deze dag ook drama qua file? En rond welke tijd moet je ongeveer daar zijn om dat een beetje te voor te zijn?

They made me do it.

• Nobby
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 17:33

Nobby

Nuts!

* Nobby gaat naar Sao Paulo in November 8)

Ff een weekje opwarmen daar, kan het nog een beetje combineren met werk ook.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• onne
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 20:26
Ik zag dat er op zaterdag om 9:35 F1 heritage demonstration laps geprogrammeerd staan. Kan er verder weinig over vinden. Iemand een idee uit welke periode de auto’s zijn die daar aan mee doen, en dus of het de moeite is om nóg een uurtje eerder op te staan..?

• Bart-Willem
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Vrijdag weer naar Spa toe! 8) Zijn er dit keer nog werkzaamheden bij de gebruikelijke route? Er wordt wel ergens van/naar Luik gewerkt aan de weg, maar geen idee of we daar als NL-naar-Spa-gangers last van hebben? :P

Volvotips.com

• Asomers
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 17:37
Gardocki schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 13:51:
Ik ga dit weekend voor het eerst naar Spa op de zaterdag.
Is het op deze dag ook drama qua file? En rond welke tijd moet je ongeveer daar zijn om dat een beetje te voor te zijn?
In SPA is er 1 zekerheid, er is altijd file.
Vorig jaar was het ietsje beter geregeld, maar file ontkomen voor en na lukt normaal gezien niet.

• jfeelders
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19:55

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Zo, de kinderkaart en parkeerkaart Yellow waren vandeweek al gekocht, vanochtend ook de bronze zondag voor mij via Ticketswap. Goeie prijs want ik zie dat ze nu snel omhoog gaan nadat de Spagrandprix online sales zijn gesloten. Zondag lekker weer om 4u in de auto.
Heenweg geen file als je zo vroeg bent en terugweg ook vrijwel geen file als je de goede plek op het circuit kent. ;)

jfeelders wijzigde deze reactie 29-08-2019 19:37 (18%)

• tomscherpenisse
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 14-11 11:36
Ik ben zondag voor de eerste keer aanwezig bij de race op Spa. Ik heb een staanplaats (bronze ticket). Mijn vraag is wie weet waar je het beste kunt gaan staan? Wat is bijvoorbeeld een mooie bocht? Ook wel fijn als er een scherm op die plek aanwezig is. Ik hoor het graag!

• jfeelders

jfeelders

Double Cauche in de buurt van de Verstappentribune als je op tijd bent.

• Odinrage
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 14:11
Kan iemand een indicatie geven hoe laat je er het best kan zijn op de zondag met de auto?

• Adlermann
  • Laatst online: 21:47
Nobby schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:08:
* Nobby gaat naar Sao Paulo in November 8)

Ff een weekje opwarmen daar, kan het nog een beetje combineren met werk ook.
Mazzelpik; ik zit tot een paar dagen voro de grand prix in Salvador (Brazilie). Ik kan helaas geen vrij krijgen om ook nog naar de GP toe te gaan. Dat zou namelijk wel iets izjn om van mijn bucket list af te halen :P

• Bo0bz
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 13-11 19:46
Odinrage schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:04:
Kan iemand een indicatie geven hoe laat je er het best kan zijn op de zondag met de auto?
Ga er zelf morgen ochtend vroeg naar toe. De vorige keer op zondag weggereden uit Nijmegen om 5:30 . We waren inclusief file rond 9 uur bij het circuit (normale reistijd 1:50). Duurde toen zeker nog een uur voordat we binnen waren en een plek hadden gevonden met bronze kaarten. Nog Formule 2 en de Porsche cup kunnen meepakken. Terug was een grotere opgave. Wij reden rond 18:00 van het circuit af en inclusief file waren we rond 23:30 weer in Nijmegen.

Vervelend was dat er na 17:00 nergens meer eten of drinken gehaald kon worden. Alle punten waren door hun voorraden heen :(

http://wotlabs.net/eu/player/Bo0bz

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 15:34

Vanaf Eupen zo'n honkebonke weg over met een miljard haarspeldbochten. Kom je vanzelf na een bruggetje een stel lokalen tegen die parkeerkaarten verkopen. Eerst denk je dat zullen wel oplichters zijn dus snel doorrijden, maar ze werpen zich voor je auto voor 5 euro. Blijkt toch de officiële verkoop te zijn. Daarna je auto ergens in een knollenveld zetten en op naar de poort :9 .

• HaterFrame
  • Registratie: april 2004
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ff een klotevraag, waar ga ik een mogelijk aangepast programma voor morgen vinden?

I am the great Cornholio!

• FabianNL
HaterFrame schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 20:22:
Ff een klotevraag, waar ga ik een mogelijk aangepast programma voor morgen vinden?
Formule 2 race voor morgen is afgelast, Formule 1 gaat wel door. Dat is het enige wat nu bekend is, naar mijn weten... Komende uren zal wel meer informatie binnen druppelen.

Bron is Sky news - linkje: https://streamable.com/k4dki

FabianNL wijzigde deze reactie 31-08-2019 20:36 (7%)

• p.d.akkerman
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 20:53
Nog 2 dagen en dan alweer voor de 4e keer naar Monza.

• jfeelders

jfeelders

Waar we de afgelopen 2 jaar goed en snel konden weg rijden van parking yellow Ster was het dit jaar drama. We waren er 's ochtends om 6:30u dus stonden dicht bij Francorchamps. Na 3u stil staan op het parkeerveld kwam er om 20:30u beweging in. Was het parkeerprobleem volgens jullie ervaringen dit jaar erger dan afgelopen jaren?

• FabianNL
p.d.akkerman schreef op maandag 2 september 2019 @ 07:13:
Nog 2 dagen en dan alweer voor de 4e keer naar Monza.
Wat voor tickets heb je, als ik vragen mag? Zit voorzichtig te kijken naar 2020 en Monza staat, voorlopig, bovenaan ons lijstje namelijk :9

• Wom
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:35
jfeelders schreef op maandag 2 september 2019 @ 07:23:
Waar we de afgelopen 2 jaar goed en snel konden weg rijden van parking yellow Ster was het dit jaar drama. We waren er 's ochtends om 6:30u dus stonden dicht bij Francorchamps. Na 3u stil staan op het parkeerveld kwam er om 20:30u beweging in. Was het parkeerprobleem volgens jullie ervaringen dit jaar erger dan afgelopen jaren?
Stonden ook in de gele zone en zelfde ervaring als jou. Om zes uur bij de auto en rond 8 uur waren we opweg naar Verviers. Vorige keer waren we later en konden we sneller weg. We waren er nu rond 8 uur in de ochtend en stonden dichter bij het circuit. Daardoor heb je veel parkings die eerder weg kunnen dan jijzelf.

Hangt dus erg samen van waar je precies geparkeerd staat vrees ik.

Verder wel mooie dag gehad, maar dat wegrijden blijft wel een punt bij Francorchamps.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• psy
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 22:34

psy

Kennis is macht

Wij waren zaterdag daar, geparkeerd op geel.

Waren vroeg daar, er was goede begeleiding tot aan parkeerplaats grasveld, 10 minuten lopen tot bij de ingang. Hadden brons, dus heel veel lopen. Eerst bij bus-stop gezeten, eigenlijk een prima plek met goed zicht op de chicane. Later doorgelopen naar Poucon, daar was het inmiddels zo druk dat je niet meer echt een goede plek kon krijgen. Echter de zon scheen ook genadeloos, dus naast de baan op de helling was het ook loeiheet, dus we zijn lekker onder de bomen gaan zitten waar je toch ook nog een deel van de baan kon zien. Kwalificatie daar ook gekeken, met de Ziggo app ook op 4g erbij omdat het anders niet echt duidelijk was.

Van daaruit was het gefeest op de Verstappentribune ook goed te horen, wel mij iets te overdreven maarja.

Daarna naar Les Combes gegaan (wat een klim) om de F2 race te kijken. Na de horror crash van o.a. Hubert werd de race uiteraard helemaal stilgelegd en gingen we bedrukt naar huis. Bij de uitgang stond een DJ te draaien alsof er niets aan de hand was en stonden de nodige fans gewoon te feesten. Op dat moment was nog niks bekend over Hubert, maar het kwam nogal ongepast over maar het zal ook wel met crowd control te maken hebben, het was nog ontzettend druk.

Terugrijden ging langzaam, we werden ook pas veel verder de autoweg op gestuurd, we moesten eerst door het centrum van Spa rijden.

Over het eten, er was genoeg en overal te krijgen. Bij Les Combes zelfs redelijk lekkere noedels kunnen eten. Ja, het is allemaal duur maar zelf slepen met eten vind ik ook niks.

Ik vond het, als de crash niet was gebeurd, een geslaagde dag. Maar op zo'n manier zou zo'n dag gewoon niet mogen eindigen, dat is gewoon verschrikkelijk.

• p.d.akkerman
FabianNL schreef op maandag 2 september 2019 @ 09:43:
[...]

Wat voor tickets heb je, als ik vragen mag? Zit voorzichtig te kijken naar 2020 en Monza staat, voorlopig, bovenaan ons lijstje namelijk :9
De eerste keer hadden we general admission. Nu voor de 3e keer tribune 23b, uitkomen binnenkant parabolica/ ingang pitstraat.
Wat goedkopere plek met goed zicht op een scherm. 165,- voor een 3dagen ticket.

Voor een eerste keer zou ik echt gewoon simpel general admission aanbevelen. Overal langs de baan zijn mooie plekken langs het hek. Zelfs gratis bankjes en mini tribune s.
Op vrijdag mag je ook op bijna iedere tribune komen 2 of 3 volgens mij niet.

6 jaar geleden was voor ons (toen berekend op 3 man) Monza 50,- pp duurder dan Spa. Reis-camping-ticket.
Camping is wat duurder geworden. Zit nu op 260 pp voor 5 nachten voor plek van 3x3 en stroom.

• Jan 64
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 07-09 11:41
Afgelopen weekend Spa bezocht voor de eerste keer.Na informatie vooraf hebben we besloten hotelletje te boeken in epen,daar vandaan met de auto naar Verviers 25minuten,daar de bus gepakt,10euro pp voor de zaterdag en zondag,en daar naar Spa gereden,30minuten,bus stopt bij rotonde bij Paddock café.We zaten trouwens op Gold 8.prima plek.Suto kun je parkeren in Verviers bij de bus,kunnen wel 500auto s staan.

• Henri.
  • Registratie: april 2015
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen of ik kaartjes voor de race van Monza langs de baan kan kopen? (hoeft geen tribune kaart te zijn, gewoon zondag even kijken) Ik ben zondag in de buurt van Monza

• p.d.akkerman
Henri. schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:56:
Kan iemand mij vertellen of ik kaartjes voor de race van Monza langs de baan kan kopen? (hoeft geen tribune kaart te zijn, gewoon zondag even kijken) Ik ben zondag in de buurt van Monza
Ja hoor. Gisteren liepen er al officiele verkoper s rond. Verwacht dat voor het hele weekend wel.

Moeten zo nog naar het circuit

• ebis
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
Dat kon in het verleden wel altijd maar Monza is wel ongeveer het slechtste circuit om te bezoeken met staanplaatsen. Het zicht is ronduit slecht en zeer beperkt. Op veel plaatsen zie je de auto’s in een flits voorbij komen met ruim 300km per uur en krijg je verder niets mee van de race.

• jeanj
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

Henri. schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 11:56:
Ik weet het niet zeker of het nu nog kan, maar je misschien kan ook een e-ticket kopen

Everything is better with Bluetooth

• Ethiron
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 19:33

Ethiron

Advocatus diaboli

Ik ga morgen met de auto naar Monza en ga parkeren op Parking Gold, alleen kan ik nergens op de gangbare sites een adres vinden voor mijn navigatie (wel een plattegrond met de locaties van de parkeerplaatsen, maar zonder adres).

Iemand de gouden tip?! Thanks!

• p.d.akkerman
Ethiron schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 21:43:
Ik ga morgen met de auto naar Monza en ga parkeren op Parking Gold, alleen kan ik nergens op de gangbare sites een adres vinden voor mijn navigatie (wel een plattegrond met de locaties van de parkeerplaatsen, maar zonder adres).

Welke lokatie s zie je dan

• YakuzA
  • Laatst online: 22:18

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ethiron schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 21:43:

Veel nav systemen hebben ook een verstopte optie om gps coördinaten als bestemming in te voeren.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Ethiron
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 19:33

Ethiron

Advocatus diaboli

Deze bedoel ik: https://www.monzanet.it/i...monza-7IyP19kv52UbiK8.pdf

Inmiddels heb ik de plattegrond naast Google maps gelegd en gekeken wat de dichtstbijzijnde straatnaam is, daar navigeer ik naartoe en dan kom ik vast wel borden tegen.

• KekoDK
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 08-11 10:27
Ik ben van plan om in 2020 naar Oostenrijk te gaan en ik ben nu een beetje aan het kijken hoe je dat het beste kunt regelen wat betreft vervoer en verblijf. Aangezien dit onder Nederlanders een populaire plek is, hoopte ik dat jullie misschien wat tips zouden kunnen geven (ben nog nooit bij een GP aanwezig geweest, dus ben daar verder ook niet bekend mee).

Tot nu toe dacht ik eraan om met de auto te gaan en donderdag aan te komen en zondagavond weg te gaan. Dan gewoon met een tentje op de camping naast het circuit (pink) zodat we op een goede locatie liggen van de tribune die we op het oog hadden. Is dat allemaal (logistiek) goed te doen?

Alvast bedankt!

• Martijn19
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 01:57
Voor de mensen die de race in Singapore gaan bezoeken, waar gaan jullie staan/zitten? Ik heb dit keer een Premier Walkabout ticket (zone 1,2,3,4) i.p.v. the zone 4 Walkabout ticket. Wil er dus wel gebruik van maken :)

Martijn19 wijzigde deze reactie 18-09-2019 15:46 (3%)

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat

Duke rules the world...

@Martijn19 ik heb je reactie naar dit topic verplaatst :)

• Evianon
  • Registratie: mei 2014
  • Nu online
Martijn19 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 11:45:
Voor de mensen die de race in Singapore gaan bezoeken, waar gaan jullie staan/zitten? Ik heb dit keer een Premier Walkabout ticket (zone 1,2,3,4) i.p.v. the zone 4 Walkabout ticket. Wil er dus wel gebruik van maken :)
In zone 1 kun je bij uitkomen van bocht 21 aan de buitenkant aan het hek staan, sta je een meter van de wagens af die daar de bocht uitkomen. Gave plek om een tijdje te staan, tijdens quali en race moet je er wel op tijd zijn.

En het is onder een brug, erg dicht op de baan en ze gaan daar net weer op het gas, dus zonder oordoppen kun je je oren afschrijven.

En Singapore Flyer kun je (in ieder geval afgelopen jaren) gratis in met zone 1 ticket, dus ook leuk om even te doen :)

Enjoy!

• Kiwi
  • Registratie: juli 2012
  • Nu online

Kiwi

Gadgetfreak

Ik zal nog even mijn ervaringen van Monza delen voor mensen die volgend jaar (of later) gaan.

We hadden een appartement geregeld via Booking.com, midden in Milaan (5 minuten lopen van het centraal station), met de gedachte dat het met OV redelijk makkelijk naar het circuit reizen zou zijn. Dat bleek dus echt hopeloos :+
Op zaterdag dus een trein ticket gekocht naar Monza, maar die trein zat helemaal vol en reed blijkbaar 1x per 45 minuten. Vervolgens sprak vrijwel niemand daar Engels, en de medewerkers die het wel spraken wisten ook niet uit te leggen hoe je er moest komen. Uiteindelijk via een ander station met een overstap toch aangekomen en met de zwarte shuttlebus naar het park gebracht. Dat laatste ging best soepel, de bussen stonden in rijen te wachten. De terugweg was weer precies hetzelfde verhaal.
Op zondag dus maar besloten om met de auto te gaan, en dat hadden we zaterdag ook gewoon moeten doen: In iets van 20 minuten van het zuiden van Milaan naar de blauwe parkeerplaats (met zat ruimte), en daar reden ook non-stop shuttlebussen naar het circuit (nog verder het park in ook zelfs :)

Auto is dus 100% aan te raden boven OV.

AllesOverCrypto.nl

• weststar
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 18:56
KekoDK schreef op woensdag 11 september 2019 @ 15:18:
Ik ben van plan om in 2020 naar Oostenrijk te gaan en ik ben nu een beetje aan het kijken hoe je dat het beste kunt regelen wat betreft vervoer en verblijf. Aangezien dit onder Nederlanders een populaire plek is, hoopte ik dat jullie misschien wat tips zouden kunnen geven (ben nog nooit bij een GP aanwezig geweest, dus ben daar verder ook niet bekend mee).

Tot nu toe dacht ik eraan om met de auto te gaan en donderdag aan te komen en zondagavond weg te gaan. Dan gewoon met een tentje op de camping naast het circuit (pink) zodat we op een goede locatie liggen van de tribune die we op het oog hadden. Is dat allemaal (logistiek) goed te doen?

Alvast bedankt!
Vorige week hebben we een reis naar de GP Oostenrijk 2020 geboekt.

Uiteindelijk gekozen voor een vlucht naar Graz, daar een appartement te huren en de trein/bus verbinding tussen Graz en circuit te gebruiken (trein is 11 euro per retour, bus naar circuit gratis).
Weekend van vrijdag t/m maandag kost ons dan ongeveer 500 euro p.p. (eten en bier niet meegerekend 🤗)

i5 3570K @ 4,4Ghz | Asrock Z77 Pro4 M | ASUS Geforce GTX 960 STRIX | Corsair 16Gb DDR3 @1600Mhz | Crucial SSD 128 +265 Gb | CoolerMaster 212 EVO Cooler

• Martijn19
Evianon schreef op woensdag 18 september 2019 @ 19:24:
[...]

In zone 1 kun je bij uitkomen van bocht 21 aan de buitenkant aan het hek staan, sta je een meter van de wagens af die daar de bocht uitkomen. Gave plek om een tijdje te staan, tijdens quali en race moet je er wel op tijd zijn.

En het is onder een brug, erg dicht op de baan en ze gaan daar net weer op het gas, dus zonder oordoppen kun je je oren afschrijven.

En Singapore Flyer kun je (in ieder geval afgelopen jaren) gratis in met zone 1 ticket, dus ook leuk om even te doen :)

Enjoy!
Bedankt voor de tip! Ik was zeker van plan ergens in zone 1 te gaan staan, anders was het duurdere ticket natuurlijk voor niets.

Dat van de Singapore Flyer wist ik niet!
Ik zag op de website van Singapore Flyer het volgende staan: "During this period, Singapore Flyer is exclusively open to Singapore Grand Prix pass holders with access to Zone 2". Ook maar doen dus :)

• Chief
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14-11 20:23
FYI, lange rijen bij de Singapore Flyer ;)

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Mist
  • Laatst online: 11-11 21:10

Mist

Een gevaar op de weg

Om dat te voorkomen ben ik twee jaar geleden op de vrijdagavond kort voor de laatste toegang gegaan (23:15?). Het was uitgestorven, ik had een complete gondel voor mezelf :)

Gebruik de eerste dagen vooral om de opties te verkennen. Het kleine platform aan de buitenkant van bocht 3 leek toen het populairst. Mijn keuze viel op het platform bij ingaan bocht 1. Zo dicht mogelijk bij het rolstoelplatform, waar je het meest van bocht 1/2 ziet. Tevens onder de snelweg en tegenover een scherm.
(de situatie kan nu natuurlijk iets veranderd zijn, ik heb dit niet nagekeken)

Op zondag was ik een half uur voordat de poorten open gingen bij Gate 2. Dat was genoeg om mijn gewenste plekje te bemachtigen. In de loop van de middag bleek dat overigens onnodig toen de snelweg geen soelaas bood tegen een tropische bui en het platform grotendeels leegliep. De plek beviel prima, de sandwich gebeurde voor mijn neus. Na de finish snel achter de hoofdtribune langsgelopen en op de baan bij de podiumceremonie gestaan.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

• Chief
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14-11 20:23
Mist schreef op donderdag 19 september 2019 @ 23:13:
Om dat te voorkomen ben ik twee jaar geleden op de vrijdagavond kort voor de laatste toegang gegaan (23:15?). Het was uitgestorven, ik had een complete gondel voor mezelf :)

Gebruik de eerste dagen vooral om de opties te verkennen. Het kleine platform aan de buitenkant van bocht 3 leek toen het populairst. Mijn keuze viel op het platform bij ingaan bocht 1. Zo dicht mogelijk bij het rolstoelplatform, waar je het meest van bocht 1/2 ziet. Tevens onder de snelweg en tegenover een scherm.
(de situatie kan nu natuurlijk iets veranderd zijn, ik heb dit niet nagekeken)

Op zondag was ik een half uur voordat de poorten open gingen bij Gate 2. Dat was genoeg om mijn gewenste plekje te bemachtigen. In de loop van de middag bleek dat overigens onnodig toen de snelweg geen soelaas bood tegen een tropische bui en het platform grotendeels leegliep. De plek beviel prima, de sandwich gebeurde voor mijn neus. Na de finish snel achter de hoofdtribune langsgelopen en op de baan bij de podiumceremonie gestaan.
Strak idee maar 23:15 is wat laat voor mijn oudste (vorig jaar 6j). Wij slenterden vooral veel rond, keken her en der. Was toch wel erg leuk. Weet nog niet of ik morgen ga ivm de haze. Luchtkwaliteit is nu een stuk beter dan afgelopen dagen maar ik moet eigenlijk nog een boel doen voor mijn werk.... Choices.....

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• Evianon
  • Registratie: mei 2014
  • Nu online
Martijn19 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 01:54:
[...]

Dat van de Singapore Flyer wist ik niet!
Ik zag op de website van Singapore Flyer het volgende staan: "During this period, Singapore Flyer is exclusively open to Singapore Grand Prix pass holders with access to Zone 2". Ook maar doen dus :)
Dit jaar niet meer gratis helaas! Dan deze keer maar niet 3x achter elkaar :P

• Martijn19
Evianon schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 10:28:
[...]

Dit jaar niet meer gratis helaas! Dan deze keer maar niet 3x achter elkaar :P
Voor het eerst een duurder ticket gekocht en nu dit :'(

• Jolige_Joffer
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11-11 15:41
Dit hebben wij 3 jaar geleden gedaan O-)
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True