Rdit schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:29:
Herkansing:
Dit jaar gaan we naar de GP van Hongarije,
We verblijven in een Bed and Breakfast (Zoborhegy) van (donderdag avond vertrekken) vrijdag t/m maandag ivm reistijd met de auto (14 uur) zonder de plas drink en loop pauze's
we verblijven in Budapest zelf 20 min rijden naar het Circuit.
en zitten op Tribune 11
Vorig jaar zijn mijn vriendin en ik in Hongarije geweest en we hadden toen de 3 corner package, met op vrijdag een Bronze tribune, zaterdag Gold (op het rechte stuk) en zondag Red Bull tribune. Ik zag dat ze dit jaar weer de 3 corner package hebben, maar de Bronze tribune hebben ze vervangen door de Supergold tribune. Oftewel dan zit je 2 keer op het rechte stuk, wat eigenlijk niet de mooiste plek is. Leuk is ook om 's avonds Boedapest zelf in te gaan met de auto, auto in een parkeergarage (voor een paar euro) en dan een hapje te gaan eten.
Oh ja, het eten op het circuit was vrij slecht, 5 euro voor een klein bakje lauwe frietjes, 10 euro voor een vlees-spies. Oftewel, haal wat versnaperingen in de supermarkt.
Zelf ben ik dit jaar naar Monaco geweest, ik had alleen een kaartje voor donderdag, vrijdag is gratis (met Formule 2 race en Porsche Supercup kwalificatie), kaartjes voor zaterdag en zondag daar ter plekke nog gekocht. Op zaterdag zat ik op tribune O, buitenkant zwembad, dat was stiekem wel een mooie tribune. Dan zie je pas hoe hard ze om het zwembad heen knallen.
En over een paar weken naar Oostenrijk, op de Max Verstappen tribune en een tentje op camping Blauw. Ben wel benieuwd naar de camping, of het een beetje vergelijkbaar is met de TT van Assen camping met de ronkende motoren en kampvuren.