Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?

Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 12:52

Crazy D

I think we should take a look.

quote:
Yup. Iig jaren terug daar gezeten toen daar nog een tribune stond. Mega klapper met de Mini race daar mee gemaakt, ladingen auto's die de bocht niet haalden. En de laatste jaren zijn daar volgens mij wat inhaalacties geweest.

Hebben ook in het gras bij Pouhon gezeten maar aantal inhaalacties was daar stukken minder.

Of uiteraard de busstop maar dan moet je om 6 u daar gaan zitten en niet meer van je plaats komen....

Exact expert nodig? itwize.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14-10 17:01
heeft iemand een idee hoe druk het is bij de qualificatie in spa? Moet je dan ook echt 2 uur eerder vertrekken?

Steam: iantje31 | Intel Core i5 - 4460, 16 GB RAM MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

quote:
iantje31 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 19:22:
heeft iemand een idee hoe druk het is bij de qualificatie in spa? Moet je dan ook echt 2 uur eerder vertrekken?
Ervaring van Spa is van 10 jaar terug... Barcelona was behoorlijk druk tijdens de kwalificatie zelf maar de rest van de dag viel het mee (zonde, de andere klassen zijn ook leuk om te kijken). Maar gezien de geweldige wegen om bij Spa te komen zou ik sowieso rekening houden met vertraging. En ik zou sowieso ook gewoon bij de 1e trainings en kwalies van de dag aanwezig proberen te zijn :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iantje31
quote:
Crazy D schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 19:43:
[...]

Ervaring van Spa is van 10 jaar terug... Barcelona was behoorlijk druk tijdens de kwalificatie zelf maar de rest van de dag viel het mee (zonde, de andere klassen zijn ook leuk om te kijken). Maar gezien de geweldige wegen om bij Spa te komen zou ik sowieso rekening houden met vertraging. En ik zou sowieso ook gewoon bij de 1e trainings en kwalies van de dag aanwezig proberen te zijn :)
Bedankt voor de tips. Ik ga gewoon rekening houden met ongeveer een uur in de file vanaf Zuid Limburg.

Steam: iantje31 | Intel Core i5 - 4460, 16 GB RAM MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

quote:
iantje31 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 19:44:
Bedankt voor de tips. Ik ga gewoon rekening houden met ongeveer een uur in de file vanaf Zuid Limburg.
Vrije trainingen gebruiken voor mooie foto's, kun je tijdens kwalie en de race gewoon de aandacht daarbij houden 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iantje31
quote:
Crazy D schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 19:49:
[...]

Vrije trainingen gebruiken voor mooie foto's, kun je tijdens kwalie en de race gewoon de aandacht daarbij houden 8)
Precies, dat dacht ik idd ook al, bedankt! :D
Ben al wat vaker op Spa geweest voor de ELMS en World Series by renault. Ook hier is de infrastructuur daar een ramp

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10-09 10:41
Ik zou zeker op tijd gaan! Vorig jaar daar de WEC 6h gezien, dat is maar een schijntje van wat je voor de F1 betaald en je kunt overal terecht :D 33 Euro of zo voor 3(?) dagen Ook zeker een aanbeveling om eens te bezoeken :)

Maar Les combes is inderdaad een mooie plaats. Ook Eau rouge zelf is zeker mooi om al die auto's aan te zien komen racen en dan omhoog. Tenzij ze eraf vliegen, dan is dat een iets minder leuke plaats. Stond er toen een ford onderaan een klapband had en de muur in dook en terug het circuit op :X

Busstop is ook een mooie plaats maar erg druk. Dat was met de WEC al zo dus dat lijkt me bij F1 nog erger. Geniet er in ieder geval van.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leoon.
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 14-10 19:38

Leoon.

waka waka hey hey

Ik ga dit jaar ook naar spa, heel veel zin in! Twee jaar geleden naar Oostenrijk geweest naar de Red Bull Ring was ook leuk :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• TakeAway
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16:46
Hier ook aanwezig in Spa op de zondag :9

Acties:
  • +2Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 13:34

rammes

koekebakker 1e klas

De kalender voor 2018 is er!

De voorlopige F1-kalender 2018:
25 maart: GP van Australië (Melbourne)
8 april: GP van China* (Shanghai)
15 april: GP van Bahrein (Sakhir)
29 april: GP van Azerbeidzjan (Baku)
13 mei: GP van Spanje (Barcelona)
27 mei: GP van Monaco (Monaco)
10 juni: GP van Canada (Montréal)
24 juni: GP van Frankrijk (Paul Ricard)
1 juli: GP van Oostenrijk (Spielberg)
8 juli: GP van Groot-Brittannië (Silverstone)
22 juli: GP van Duitsland (Hockenheim)
29 juli: GP van Hongarije (Boedapest)
26 augustus: GP van België (Spa-Francorchamps)
2 september: GP van Italië (Monza)
16 september: GP van Singapore* (Marina Bay)
30 september: GP van Rusland (Sochi)
7 oktober: GP van Japan (Suzuka)
21 oktober: GP van de Verenigde Staten (Austin)
28 oktober: GP van Mexico (Mexico-Stad)
11 november: GP van Brazilië (São Paulo)
25 november: GP van Abu Dhabi (Yas Marina)

Over Frankrijk, jarenlang naar MagnyCours geweest. Nu staat Paul Ricard op de calender, weet iemand of dat een beetje een leuke omgeving is en of er een camping naast t circuit zit? Op googlemaps zie ik alleen maar heuvels, totaal niet handig voor de F1 campeerder. Iemand ervaring?

Ik zou het doen!

• Rdit
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 29-08 16:05

Rdit

Gewoon, omdat het kan

Wij gaan naar Hongarije :p

==/\== 500px ==/\==

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

quote:
iets meer info mag best hoor

Ik zou het doen!

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 13:16

Pierre

Zucht

Ik ben volgend jaar in juni op vakantie in Canada, dan gaan we daar lekker even kijken. Kijken of snel kaarten kan regelen ;)

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

• Rdit

Rdit

Gewoon, omdat het kan

quote:
rammes schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 13:37:
[...]

iets meer info mag best hoor
haha, ja sorry :P

wat wil je weten
:9 :D

==/\== 500px ==/\==

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

quote:
Rdit schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:01:
[...]

haha, ja sorry :P

wat wil je weten
:9 :D
Om dit topic ook een beetje nuttig te laten zijn is het misschien handig om naast waar je naar toe gaat ook je verblijf gegevens en linkjes naar campings / hotels te plaatsen. Dan hebben anderen er ook wat aan.

Ik zou het doen!

• Robertdj
  • Registratie: januari 2014
  • Niet online
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Rdit

Rdit

Gewoon, omdat het kan

Herkansing:

Dit jaar gaan we naar de GP van Hongarije,

We verblijven in een Bed and Breakfast (Zoborhegy) van (donderdag avond vertrekken) vrijdag t/m maandag ivm reistijd met de auto (14 uur) zonder de plas drink en loop pauze's :P

we verblijven in Budapest zelf 20 min rijden naar het Circuit.

en zitten op Tribune Brons 2

==/\== 500px ==/\==

• Toewan
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 30-09 15:29
quote:
Rdit schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:29:
Herkansing:

Dit jaar gaan we naar de GP van Hongarije,

We verblijven in een Bed and Breakfast (Zoborhegy) van (donderdag avond vertrekken) vrijdag t/m maandag ivm reistijd met de auto (14 uur) zonder de plas drink en loop pauze's :P

we verblijven in Budapest zelf 20 min rijden naar het Circuit.

en zitten op Tribune 11
Vorig jaar zijn mijn vriendin en ik in Hongarije geweest en we hadden toen de 3 corner package, met op vrijdag een Bronze tribune, zaterdag Gold (op het rechte stuk) en zondag Red Bull tribune. Ik zag dat ze dit jaar weer de 3 corner package hebben, maar de Bronze tribune hebben ze vervangen door de Supergold tribune. Oftewel dan zit je 2 keer op het rechte stuk, wat eigenlijk niet de mooiste plek is. Leuk is ook om 's avonds Boedapest zelf in te gaan met de auto, auto in een parkeergarage (voor een paar euro) en dan een hapje te gaan eten.
Oh ja, het eten op het circuit was vrij slecht, 5 euro voor een klein bakje lauwe frietjes, 10 euro voor een vlees-spies. Oftewel, haal wat versnaperingen in de supermarkt.

Zelf ben ik dit jaar naar Monaco geweest, ik had alleen een kaartje voor donderdag, vrijdag is gratis (met Formule 2 race en Porsche Supercup kwalificatie), kaartjes voor zaterdag en zondag daar ter plekke nog gekocht. Op zaterdag zat ik op tribune O, buitenkant zwembad, dat was stiekem wel een mooie tribune. Dan zie je pas hoe hard ze om het zwembad heen knallen.
En over een paar weken naar Oostenrijk, op de Max Verstappen tribune en een tentje op camping Blauw. Ben wel benieuwd naar de camping, of het een beetje vergelijkbaar is met de TT van Assen camping met de ronkende motoren en kampvuren.

• TommyGun
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 13:31

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Toewan schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:51:
[...]

Oh ja, het eten op het circuit was vrij slecht, 5 euro voor een klein bakje lauwe frietjes, 10 euro voor een vlees-spies. Oftewel, haal wat versnaperingen in de supermarkt.
Wel heel erg veel keuze qua eten. Er zijn genoeg circuits waar bijna niets te halen is.

En Boedapest, tja... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ O+ O+ O+

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Gynnad
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 11:23

Gynnad

* * *

Wij zelf gaan ook naar Boedapest dit jaar (eerste keer naar de F1 & Boedapest), zitten inderdaad 2x op het rechte stuk dat is inderdaad een beetje jammer, maar zal de pret niet drukken:
Friday = Gold 1
Saturday = Super Gold
Sunday = Red Bull

We vliegen woensdag 26 augustus heen, gaan dan wat in Boedapest doen. Donderdag even Boedapest en 's avonds pitwalk, vrijdag, zaterdag en zondag naar het circuit en dan hebben we maandag nog 1 dag Boedapest. Dinsdag vliegen we weer terug, had misschien een dag korter gekunt, alleen kwam op maandag met de vlucht niet handig uit.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Hari-Bo
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 16:51

Hari-Bo

F5 addict

Vorig jaar in Spanje geweest bij Max zijn eerste (tot nu enige) overwinning, dit jaar de grand prix van België met een gold tribune de eerste bocht na start finish met een VIP arrangement en 50 meter voor het circuit parkeren, kan niet wachten :)

kokenmetvuur.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 13:54

FreakNL

Well do ya punk?

Ik zit nu in Baku, hotel kamer met track view.

En ik heb niet eens iets met de GP :X

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Gynnad schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:56:
Wij zelf gaan ook naar Boedapest dit jaar (eerste keer naar de F1 & Boedapest), zitten inderdaad 2x op het rechte stuk dat is inderdaad een beetje jammer, maar zal de pret niet drukken:
S/F is, zeker tijdens de race, juist ideaal. Startopstelling meepikken, pitstops bekijken _/-\o_

• DJTimo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:05
quote:
FreakNL schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 22:08:
Ik zit nu in Baku, hotel kamer met track view.

En ik heb niet eens iets met de GP :X
Whatevah, je kunt je foto's in het Baku topic kwijt. :9

• Jurgen
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:02
quote:
Gynnad schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 21:56:
Friday = Gold 1
Saturday = Super Gold
Sunday = Red Bull

We vliegen woensdag 26 augustus heen, gaan dan wat in Boedapest doen. Donderdag even Boedapest en 's avonds pitwalk, vrijdag, zaterdag en zondag naar het circuit en dan hebben we maandag nog 1 dag Boedapest. Dinsdag vliegen we weer terug, had misschien een dag korter gekunt, alleen kwam op maandag met de vlucht niet handig uit.
Toen ik in Bodapest bij de race was zaten we ook aan het rechte stuk (wel aan het begin). Volgens mij wel een van de beste plekjes van het circuit. Veel gezien, en zoals hierboven ook al even geopperd is het leuk om de hektiek van de startopstelling mee te krijgen.

• Jogem
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 29-09 12:20
Komende zomer naar Indonesië om te reizen. Wil dan eigenlijk de GP van Malaysia meepakken, iemand ervaring met deze race/circuit? Alle tips zijn welkom :-D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
Is er iemand die tips heeft voor een slaapplek in de buurt van Spa-Franchorchamps? Ik kan weinig tot geen AirBnB's vinden in/nabij Spa, ook hotels in de buurt zijn vrij prijzig. Wij hebben weekend tickets, dus zijn van plan om vrijdag heen te gaan.

Dj-sannieboy wijzigde deze reactie 25-06-2017 21:40 (18%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 09:28
quote:
Dj-sannieboy schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:34:
Is er iemand die tips heeft voor een slaapplek in de buurt van Spa-Franchorchamps? Ik kan weinig tot geen AirBnB's vinden in/nabij Spa, ook hotels in de buurt zijn vrij prijzig. Wij hebben weekend tickets, dus zijn van plan om vrijdag heen te gaan.
Past net wat beter in [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken? , maar ik denk dat het vinden van goedkope overnachtingen in de buurt op deze termijn een lastige uitdaging wordt. Spa staat niet bekend om de goede bereikbaarheid (en hotels zullen lang van te voren volgeboekt zijn) Misschien op de camping nog?

nachtnet zonder hoofdletter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online
Ik ga dit jaar naar Spa om voor het eerst een GP bij te wonen! Enorm veel zin in, alleen nog wel op zoek naar een slaapplaatst. Iemand (behalve de camping) tips?!

Dj-sannieboy wijzigde deze reactie 25-06-2017 23:17 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 09-10 15:44

Ereaser

XBL: Ereaser NL

quote:
Dj-sannieboy schreef op zondag 25 juni 2017 @ 21:34:
Via booking.com zitten wij 15km van het Circuit af en vrij goedkoop. €192 met zijn 3en, we slapen wel op pallets met matras en moeten eigen slaapzak meenemen :p

Maar dat is al uitverkocht zie ik net.

• Rdit

Rdit

Gewoon, omdat het kan

quote:
Ereaser schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:22:
[...]

Via booking.com zitten wij 15km van het Circuit af en vrij goedkoop. €192 met zijn 3en, we slapen wel op pallets met matras en moeten eigen slaapzak meenemen :p

Maar dat is al uitverkocht zie ik net.
ach... meeste tijd zit je toch op het circuit :P

==/\== 500px ==/\==

• Dj-sannieboy
  • Niet online
Inmiddels een budget slaapplek gevonden via Airbnb op zo'n 26/31km afstand (afhankelijk van de route). Nu nog ff zoeken waar we (zaterdag en zondag) de auto het best kunnen parkeren en waar we willen gaan staan/zitten tijdens de race :)

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Dj-sannieboy schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:17:
Ik ga dit jaar naar Spa om voor het eerst een GP bij te wonen! Enorm veel zin in, alleen nog wel op zoek naar een slaapplaatst. Iemand (behalve de camping) tips?!
Ben je behoorlijk laat mee. Hotel kun je het beste een half jaar van te voren boeken.

2 jaar terug besloten we enkele dagen van te voren nog een hotel te zoeken. Uiteindelijk uitgekomen in Duitsland :+ :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online
quote:
TommyGun schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:10:
[...]

Ben je behoorlijk laat mee. Hotel kun je het beste een half jaar van te voren boeken.

2 jaar terug besloten we enkele dagen van te voren nog een hotel te zoeken. Uiteindelijk uitgekomen in Duitsland :+ :D
Ik heb de kaartjes gekregen (alvast voor m'n verjaardag) en weet zodoende nog niet zo lang dat ik ga :)

• SWtoro
  • Laatst online: 28-06-2017
Ha,

pas redelijk recent de beslissing genomen om naar de GP van Hongarije te gaan (vakanties laten zich niet zo makkelijk bevestigen door de baas). Ticket is al geregeld alleen qua slaapplek is nog een vraagteken. Nu ben ik deze site http://www.theflyingdutchmax.nl/ tegengekomen. Een Nederlandse camping vlak naast het circuit met alle toeters en bellen.

Iemand ervaringen met dergelijke campings? Ik vind het zelf een groot voordeel dat je naast het circuit zit en dus niet veel tijd en geld kwijt bent aan het iedere keer heen en weer gereis.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gynnad

Gynnad

* * *

quote:
SWtoro schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 18:56:
Iemand ervaringen met dergelijke campings? Ik vind het zelf een groot voordeel dat je naast het circuit zit en dus niet veel tijd en geld kwijt bent aan het iedere keer heen en weer gereis.
Behalve dat Boedapest natuurlijk een ontzettend mooie stad is, niet ver van het circuit af ligt (rijden bussen van het centrum naar het circuit) en Hongarije redelijk goedkoop is.

• Rdit

Rdit

Gewoon, omdat het kan

@SWtoro wij hebben een hotel/BB in de rand van Boedapest. ongeveer 20 min rijden naar circuit,

voor +- €150,- P.P. 4 nachten inc. ontbijt misschien is deze optie nog wat voor je om naar te kijken?

Rdit wijzigde deze reactie 28-06-2017 08:06 (7%)

==/\== 500px ==/\==

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 15:35
Volgende week naar Oostenrijk voor mijn eerste f1 ervaring. Heb er veel zin in. Iemand enig idee hoe het zit met verkeersdrukte rond Spielberg? Zelf hebben wij een vakantiehuisje in Hohentauern op ruim 45 minuten rijden (ja dichterbij was er al niks meer mogelijk :( )

Zijn de welbekende druktes er ook op vrijdag en zaterdag? En als je zondagochtend al vroeg gaat?

• Rdit

Rdit

Gewoon, omdat het kan

quote:
LoeWn schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:13:
Volgende week naar Oostenrijk voor mijn eerste f1 ervaring. Heb er veel zin in. Iemand enig idee hoe het zit met verkeersdrukte rond Spielberg? Zelf hebben wij een vakantiehuisje in Hohentauern op ruim 45 minuten rijden (ja dichterbij was er al niks meer mogelijk :( )

Zijn de welbekende druktes er ook op vrijdag en zaterdag? En als je zondagochtend al vroeg gaat?
vrijdag's en de zaterdagen vallen in het algemeen altijd wel mee, behalve als je een uurtje voor de Quali wil aankomen, dan kan het spannend worden als het druk is :P . zondag zou ik gewoon als de eerste race's beginnen F2 enz dan al lekker er zijn, voor 11 uur zoizo dan heb je altijd speling iig ;) :9

==/\== 500px ==/\==

• Maarten810
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 12-10 21:45
Dit jaar ben ik te vinden op:
Monza, 8B Prima Variante
Abu Dhabi, Marina Grand stand

Geboekt via Sportstadion.
Erg veel zin in! :)

• D-Ed
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 11:19
Wij ook naar Oostenrijk en vandaag te horen gekregen dat we lekker met de camper gaan *O* *O*

Nu maar hopen op wat regen en zonneschijn in de juiste volgordes en dat de Red Bull's blijven rijden -O-

• LoeWn
Tot nu toe toch redelijk wat regen voorspeld. Alleen op zondag begint het al minder te worden, dus ben bang dat het allemaal doorschuift naar donderdag-vrijdag..

• Snuurtje
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 12:48
Ik ga naar mijn eerste race, Spa met 4 vrienden! Hebben general admission tickets. Schijnt wel prima te zijn daar.

• Rdit

Rdit

Gewoon, omdat het kan

quote:
Snuurtje schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 13:23:
Ik ga naar mijn eerste race, Spa met 4 vrienden! Hebben general admission tickets. Schijnt wel prima te zijn daar.
er zijn genoeg staan plekken ja ;)

==/\== 500px ==/\==

• I-King
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 13:35
quote:
I-King schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:32:
Is er iemand die ervaring heeft met de camping in Oostenrijk? Is er (makkelijk) eten te krijgen voor een redelijke prijs? Het wordt mijn eerste GP met 3 vrienden. We hebben kaartjes voor de Max Verstappen tribune, maar we zijn nog aan 't twijfelen wat we allemaal mee gaan slepen! Ervaringsdeskundigen mogen me een DM sturen, dan hoeft dit topic verder niet vervuild te worden. Ik heb er zin in! Hopen dat het geluk van Max hier weer gevonden wordt :)
Crosspost vanuit het andere topic, ik las dat al meer mensen gaan of zijn geweest, hebben jullie nog tips wat het beste mee te nemen naar de camping? Is het eten/drinken daar te doen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Toewan
quote:
I-King schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 16:50:
[...]

Crosspost vanuit het andere topic, ik las dat al meer mensen gaan of zijn geweest, hebben jullie nog tips wat het beste mee te nemen naar de camping? Is het eten/drinken daar te doen?
Daar ben ik ook benieuwd naar. Als ik Google maps mag geloven is er in Spielberg zelf een Spar (die niet op zondag open is) op 2,5 kilometer van het circuit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Waffle
  • Laatst online: 28-03 09:29
Geen idee eigenlijk. Vorig jaar vooral op het circuit en naast het circuit eten gehaald.

En zelf bolletjes/krentenbollen/etc meegenomen voor in de ochtend.

Eten op het circuit achter de tribunes was vorig jaar niet al te best. Bij die F1 fan zone was het stukken beter.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 16:28

Beaves

Usque ad Finem

We (pa, broer en ik) gaan naar de GP van Oostenrijk aankomend weekend, we slapen in een appartement (Erzberg Alpin Resort), 45 minuten vanaf het circuit. We zitten samen met nog 4997 andere Nederlanders op de Verstappen tribune. Ik ben benieuwd wat mensen vorig jaar ervaren hebben, qua eten/drinken en algehele beleving. Zit je bijvoorbeeld droog op die tribune? Ik lees hierboven dat eten in/bij de F1 zone wel te pruimen was, wat mooi is gezien deze vlakbij de tribune staat als ik me niet vergis :)

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

Jongens (en dames? :D), even voor mijn eigen helderheid. Ik ben aantal jaar geleden naar spielberg geweest en zat op de hoofdtribune. Een ware aanslag voor je oren en ik weet dat er oordoppen werden uitgedeeld, is dit vanuit de organisatie van de F1, maw als je naar de F1 gaat krijg je die oordoppen dan gratis?

Komend seizoen ga ik namelijk naar Spa en voor mijzelf heb ik oordoppen gefixt (degelijke, goeie). Dit omdat ik op het lumieuze idee kwam om tijdens de race de oordoppen even uit te doen om te horen hoe dat klinkt ---> een maand lang een heel harde piep in mijn oren en tot op heden als het stil is een zachtere vervelende ruis/piep in mijn oren.

Nu hebben we staanplaatsen bij Spa dus verwacht dat het minder vervelend is maar toch, gun andere mensen niet wat ik heb overgehouden. We gaan ongeveer met alle mannen uit de familie heen, dus het is meer voor hun welzijn :+.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jurgen
quote:
Leoon. schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:42:
Jongens (en dames? :D), even voor mijn eigen helderheid. Ik ben aantal jaar geleden naar spielberg geweest en zat op de hoofdtribune. Een ware aanslag voor je oren en ik weet dat er oordoppen werden uitgedeeld, is dit vanuit de organisatie van de F1, maw als je naar de F1 gaat krijg je die oordoppen dan gratis?

Komend seizoen ga ik namelijk naar Spa en voor mijzelf heb ik oordoppen gefixt (degelijke, goeie). Dit omdat ik op het lumieuze idee kwam om tijdens de race de oordoppen even uit te doen om te horen hoe dat klinkt ---> een maand lang een heel harde piep in mijn oren en tot op heden als het stil is een zachtere vervelende ruis/piep in mijn oren.

Nu hebben we staanplaatsen bij Spa dus verwacht dat het minder vervelend is maar toch, gun andere mensen niet wat ik heb overgehouden. We gaan ongeveer met alle mannen uit de familie heen, dus het is meer voor hun welzijn :+.
De laatste jaren dat ik geweest ben heb je de oordoppen alleen nodig voor de F2, GP3 en Porsches (die laatste alleen als je gevoelige oren hebt >:) ).

De races heb ik zonder gekeken. Alleen bij de start is het even echt veel, voor de rest is er niets aan de hand.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Jurgen schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:45:
[...]

De laatste jaren dat ik geweest ben heb je de oordoppen alleen nodig voor de F2, GP3 en Porsches (die laatste alleen als je gevoelige oren hebt >:) ).

De races heb ik zonder gekeken. Alleen bij de start is het even echt veel, voor de rest is er niets aan de hand.
Dit dus.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D-Ed
quote:
Beaves schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:36:
We (pa, broer en ik) gaan naar de GP van Oostenrijk aankomend weekend, we slapen in een appartement (Erzberg Alpin Resort), 45 minuten vanaf het circuit. We zitten samen met nog 4997 andere Nederlanders op de Verstappen tribune. Ik ben benieuwd wat mensen vorig jaar ervaren hebben, qua eten/drinken en algehele beleving. Zit je bijvoorbeeld droog op die tribune? Ik lees hierboven dat eten in/bij de F1 zone wel te pruimen was, wat mooi is gezien deze vlakbij de tribune staat als ik me niet vergis :)
Wij hebben vorig jaar vnml schnitzels gegeten drie dagen lang, afgewisseld met broodje schnitzel :+

Dit jaar gaan we met een camper en hopen we wel wat meer zelf te koken maar tja.. Als je daar toch rondloopt dan duik je zo weer een eetbarretje in waar ze, je raad het al, schnitzels verkopen _/-\o_

De algehele beleving is werkelijk top! De 'oranje tribune' kijkt uit over zo'n 60 a 70% van het circuit en op vrijdag aankomen is ook fantastisch (lekker rustig nog dus je kunt alles in de fanzone bekijken en checken zonder lange rijen.

Drankjes, hapjes, oordoppen en poncho's zijn te krijgen bij de kleine standjes recht onder de tribunes.

Al met al is alles gewoon super geregeld daar *O*

Wij vertrekken donderdag op vrijdagnacht d:)b :)F

Acties:
  • 0Henk 'm!

• I-King
quote:
Leoon. schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 11:42:

Kun jij toevallig wat vertellen over het eten, prijzen en drukte? Ik ga dit jaar ook, maar ben vooral benieuwd of het de moeite loont zelf wat mee te slepen of dat de prijzen wel OK zijn.
Ik zit zelf op de camping ook, maar het wordt voor mij ook de eerste keer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DJTimo
Onderschat gehoorbeschadinging niet. Ook wanneer je denkt dat "het wel zonder kan", loop je vaak kans op permanente schade. Goede oordoppen horen lekker te zitten en zou je bij wijze van spreken de hele dag moeten kunnen dragen zonder er last van te hebben. Echt geen excuus om zonder bescherming op de tribune te zitten. Doe je ze uit, doe het dan voor eventjes en alleen als het nodig is. (horen jullie ook de stem van mijn moeder? :? )

Ik vertrek zelf woensdagavond met de auto, ben er donderdagochtend (in Spielberg dus). Voor mij ook de eerste GP. Ben reuze benieuwd naar de prijzen ook. Wat kostte een pint vorig jaar bv?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gynnad

Gynnad

* * *

quote:
DJTimo schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:19:
Onderschat gehoorbeschadinging niet. Ook wanneer je denkt dat "het wel zonder kan", loop je vaak kans op permanente schade. Goede oordoppen horen lekker te zitten en zou je bij wijze van spreken de hele dag moeten kunnen dragen zonder er last van te hebben. Echt geen excuus om zonder bescherming op de tribune te zitten. Doe je ze uit, doe het dan voor eventjes en alleen als het nodig is. (horen jullie ook de stem van mijn moeder? :? )

Ik vertrek zelf woensdagavond met de auto, ben er donderdagochtend (in Spielberg dus). Voor mij ook de eerste GP. Ben reuze benieuwd naar de prijzen ook. Wat kostte een pint vorig jaar bv?
Absoluut belangrijk, mijn vraag is echter hoe zit het met de F1 wagens van deze tijd, ze zeggen dat het geluid stukken minder is geworden..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 16:47
Het is wel minder, maar nog altijd luid en op niveau gehoorbeschadiging..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leoon.

Leoon.

waka waka hey hey

quote:
I-King schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:12:
[...]

Kun jij toevallig wat vertellen over het eten, prijzen en drukte? Ik ga dit jaar ook, maar ben vooral benieuwd of het de moeite loont zelf wat mee te slepen of dat de prijzen wel OK zijn.
Kan ik me weinig van herinneren. Wel dat je afdoende keus had uit vooral fastfood meen ik. Prijzen zullen wel aan de hoge kant liggen, denk ik. Wat ik vooral herinner zijn de prijzen voor merchandise. Die lagen zo schrikbarend hoog dat echt teleurgesteld was. (is een herinnering, kan wat genuanceerder zijn). Het was in 't seizoen dat Max nog in Toro Rosso reed,dacht z'n eerste jaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14-10 22:10
Tickets voor Singapore: Esplanade Waterfront Grandstand zijn inmiddels geboekt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• nielsz09
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 13-08 14:22
Na jaren Nurburgring en vorig jaar Spanje ga ik dit jaar na Spa toe. Tribune Silver 2.
Iemand nog do's en dont's voor Spa behalve op tijd vertrekken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• I-King
We hadden de Max Verstappen camping in Oostenrijk gebroekt via Sport Stadion, maar helaas zat de camping voucher er niet bij tijdens verzending. Aangezien ze hun serienummers niet bij hebben gehouden kunnen we ons dus nog last-minute een andere camping opzoeken... Waarschijnlijk mogen we ook de MV camping niet op, dus dat is wel al een aardige domper zo vooraf :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

quote:
Boinkie schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:38:
Het is wel minder, maar nog altijd luid en op niveau gehoorbeschadiging..
Op een (overdekte) tribune is het inderdaad wel verstandig ze in te houden. Geluid wordt vaak versterkt namelijk door de constructie.

TommyGun wijzigde deze reactie 04-07-2017 15:54 (7%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 15:13

Kiwi

Gadgetfreak

quote:
I-King schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 12:12:
[...]

Ik ben vorig jaar geweest, en avondeten hebben we elke keer in de fan zone gehaald. Er is niet bijzonder veel, en rond de tijd dat we wat gingen halen was eigenlijk alleen de schnitzel tent nog open. Dus elke avond een schnitzel burger gehaald, was iets van 7 euro volgens mij. Overigens kan je prima even naar Spielberg (iets van 5 minuten met de auto) om bij een van de supermarkten wat te halen.

Qua drukte was het eigenlijk prima, gezellig druk, maar het was niet zo druk dat je je een weg moest banen door de menigte :P Zorg wel dat je op tijd bent als je naar een signeersessie wilt, wij moesten na meer dan een uur wachten genoegen nemen met een hek wat precies voor onze neus dicht ging...

AllesOverCrypto.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D-Ed
quote:
Kiwi schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:57:
[...]

Ik ben vorig jaar geweest, en avondeten hebben we elke keer in de fan zone gehaald. Er is niet bijzonder veel, en rond de tijd dat we wat gingen halen was eigenlijk alleen de schnitzel tent nog open. Dus elke avond een schnitzel burger gehaald, was iets van 7 euro volgens mij. Overigens kan je prima even naar Spielberg (iets van 5 minuten met de auto) om bij een van de supermarkten wat te halen.

Qua drukte was het eigenlijk prima, gezellig druk, maar het was niet zo druk dat je je een weg moest banen door de menigte :P Zorg wel dat je op tijd bent als je naar een signeersessie wilt, wij moesten na meer dan een uur wachten genoegen nemen met een hek wat precies voor onze neus dicht ging...
Zojuist de email ontvangen van Sportstadion ivm de race in Oostenrijk, zei hebben het over ruim 10.000 bezoekers alleen al uit NL. Kan zo maar eens wat drukker worden dan vorig jaar _/-\o_

Hier overigens de link voor de mensen die ook op de camping komen te staan: https://www.sportstadion.nl/verstappen-camping-spielberg-oostenrijk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 15:13

Kiwi

Gadgetfreak

Dat is wel een flink aantal meer dan vorig jaar ja haha. Vooral leuk om op de terugweg veel Nederlanders tegen te komen, we hadden helaas veel file en stilstaand verkeer. Maar daar hebben we mooi onze overtollige blikjes Red Bull aan uit lopen delen :+

Voor mensen die niet op de Verstappen camping staan maar op de blauwe camping: Probeer dicht bij de Oostenrijkse Red Bull fanclub te staan :) Vorig jaar veel gratis bier gekregen (althans, we konden die mensen niet bepaald verstaan, dus geen idee of we moesten betalen :+ )

AllesOverCrypto.nl

Acties:
  • +2Henk 'm!

• D-Ed
quote:
Kiwi schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:48:
Dat is wel een flink aantal meer dan vorig jaar ja haha. Vooral leuk om op de terugweg veel Nederlanders tegen te komen, we hadden helaas veel file en stilstaand verkeer. Maar daar hebben we mooi onze overtollige blikjes Red Bull aan uit lopen delen :+

Voor mensen die niet op de Verstappen camping staan maar op de blauwe camping: Probeer dicht bij de Oostenrijkse Red Bull fanclub te staan :) Vorig jaar veel gratis bier gekregen (althans, we konden die mensen niet bepaald verstaan, dus geen idee of we moesten betalen :+ )
Goede tips! Wij stonden vooral tussen de Mercedes en Ferrari fans in de file :+ (overigens prima sfeertje!

Nog een kleine tip, achterin camping blauw (achterin dat kleine dorpje) is een grote schuur omgebouwd tot discotheek waar zo'n beetje alle locals in een straal van 100km naartoe komen om te feesten! Daar hebben we vorig jaar ontzettend veel plezier gehad met de locals (en indien je vrijgezel bent, van vrouwen houd en op avontuur wil.. Thats the place to be..)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toewan
quote:
I-King schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:30:
We hadden de Max Verstappen camping in Oostenrijk gebroekt via Sport Stadion, maar helaas zat de camping voucher er niet bij tijdens verzending. Aangezien ze hun serienummers niet bij hebben gehouden kunnen we ons dus nog last-minute een andere camping opzoeken... Waarschijnlijk mogen we ook de MV camping niet op, dus dat is wel al een aardige domper zo vooraf :/
Balen dat je zeer waarschijnlijk nog een campingplaats moet zoeken. Ik zou proberen te bellen met www.gpticketshop.com of een email sturen, ik heb daar zelf 3 weken terug mijn campingplaats voor blauw besteld. De voorverkoop is beëindigd, maar ze geven daar aan dat er (behalve voor camping rood) nog plaatsen zijn. De prijs was hetzelfde als bij Sportstadion.

Goede tips @Kiwi en @D-Ed d:)b

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 12:33
T is nog ff weg maar voor de 3e keer Monza.
Op camping monza naast de eerste chicane.

2013 hadden we general admission. 2015 binnenkant eindebparaboliva 23a geloof ik. Ter hoogte van de pitlane entry en dit jaar weer dezelfde plek.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Waffle
  • Laatst online: 28-03 09:29
quote:
D-Ed schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:54:
[...]

Goede tips! Wij stonden vooral tussen de Mercedes en Ferrari fans in de file :+ (overigens prima sfeertje!

Nog een kleine tip, achterin camping blauw (achterin dat kleine dorpje) is een grote schuur omgebouwd tot discotheek waar zo'n beetje alle locals in een straal van 100km naartoe komen om te feesten! Daar hebben we vorig jaar ontzettend veel plezier gehad met de locals (en indien je vrijgezel bent, van vrouwen houd en op avontuur wil.. Thats the place to be..)
Met de Duitse fans op de foto vanwege onze oranje shirts. Dat was jij toch in de file? Was inderdaad een goede sfeer.

• D-Ed
quote:
Waffle schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 01:15:
[...]

Met de Duitse fans op de foto vanwege onze oranje shirts. Dat was jij toch in de file? Was inderdaad een goede sfeer.
Dat zal zo maar eens kunnen idd 8)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 686932
  • Registratie: oktober 2019
  • Niet online
Zo, nog een paar namen toegevoegd aan het lijstje in de startpost. Ik heb mijn best gedaan, sorry als ik een paar gemist heb!
Morgenvroeg vertrekken wij naar Oostenrijk en verblijven wij in een hotel, zo'n 40min van Spielberg. :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14:38
Wij vertrekken morgen middag ook. Ik ga samen met een goede vriend. Onze eerste keer en ook naar de camping. Ben niet zo'n kampeerder dus erg benieuwd naar de hele ervaring. Voor de volgende keer lijkt mij hotelletje met douche en bedje ook wel fijn. Maar goed, eerst dit gewoon eens beleven! Wij hebben overigens geen tribune kaarten maar kunnen plekje zoeken op de bult ;-)

Erg benieuwd hoe het gaat bevallen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 16:29
Zo ik heb weekend! Vanavond de tas inpakken en morgen vroeg met me pa en broer rijden we naar Oostenrijk. Zitten in hotel in Graz, kleine 45 minuten rijden naar het circuit. We hebben tickets voor de steiermark tribüne in vak B. Dus precies bij de apex van bocht 1. Wordt mijn eerste formule 1 weekend / live race en ben dan ook erg benieuwd!!

PSN: Sasha1103 iRacing Profiel

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand een tip voor een betaalbare scanner? Weet niet zo goed waar ik op moet zoeken. Als ik op scanner zoek, krijg ik vooral scanners voor aan de pc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 14:38
Nog meer nachtbrakers? Manmanman, nu al mega gaar in de auto :D :X :z

Kees_frl wijzigde deze reactie 07-07-2017 01:45 (8%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• D-Ed
quote:
Kees_frl schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 01:44:
Nog meer nachtbrakers? Manmanman, nu al mega gaar in de auto :D :X :z
:w
Een KM Of 70 van Frankfurt door de regen..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RadioX
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 16:31
Hier een km of 100 van de grens bij Oostenrijk 😉 , aardig wat regen en onweer gehad, nu is het gelukkig droog !

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LoeWn
quote:
D-Ed schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:54:
[...]

Is dit m?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D-Ed

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LoeWn
Ziet er goed uit! Gaan we zeker even kijken later!

@D-Ed weet jij een leuke plek om te eten vanavond met 5 man? Beetje degelijk eten om de vette happen af te wisselen..

LoeWn wijzigde deze reactie 07-07-2017 12:04 (55%)

• D-Ed
quote:
LoeWn schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 10:49:
Ziet er goed uit! Gaan we zeker even kijken later!

@D-Ed weet jij een leuke plek om te eten vanavond met 5 man? Beetje degelijk eten om de vette happen af te wisselen..
Zo, gisteren top! Nu pas weer alles aan het bijlezen ( de rest slaapt nog :+ )

Wij hebben zelf bbq gehad met vlees van de boer, vandaag pasta en tussendoor de hapjes op het circuit.. Geen idee van restaurants om eerlijk te zijn.

• LoeWn
Gisteren was zeker top! Super avond gehad daar. En natuurlijk een enorme kater...
En we staan er weer :D

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DJTimo
quote:
D-Ed schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:38:
[...]

Iemand al de aanbieding gezien voor volgend jaar?

https://www.sportstadion.nl/spielberg2018

Toch wel weer zin om te boeken om eerlijk te zijn! :9
Zit net naar die aanbieding te kijken, maar het is op veel punten slechter dan dit jaar.

De Max Verstappen tribune heeft minder uitzicht op het circuit dan de "oude" Red Bull tribune. Evenals de MV premium tribune overigens, alleen zit je daar dan nog bij een mogelijke inhaalplek. Het uitzicht vanaf de "oude" Red Bull tribune is nu ook slechter omdat je nu tegen die nieuwe tribune aan kijkt ipv tegen die stier en mogelijk het zicht (deels) beperkt op bocht 6 en 7.
Vanaf alle MV tribunes is het een pokke eind lopen naar de fanzone en camping.
De prijzen zijn flink hoger.

Ik loop eigenlijk helemaal niet warm om volgend jaar weer te gaan, hoe leuk ik het afgelopen weekend ook heb gehad. :/

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Wij zijn ook weer terug uit Oostenrijk, was een superweekend ondanks de domper op zondag! Wat een sfeer zeg op de tribune en ook in het appartementencomplex waar we zaten was het een groot Nederlands feest. Alvast een van de vele foto's die ik gemaakt heb:

Ik zal snel de overige foto's uitzoeken, heb zoveel beelden gemaakt van vooral de vele Nederlandse fans, wat was dat een feest zeg :)

• LoeWn
@DJTimo Eigenlijk ben ik het op alle vlakken wel met je eens. Alleen gaan wij zeker weten volgend jaar wel weer. De plekken van de 'huidige' Max Verstappen tribune zijn eigenlijk nagenoeg perfect. Helaas zie je de start en de laatste bocht niet, maar voor de rest is het allemaal super goed te volgen. Heel erg boven verwachting. De nieuwe tribunes zijn daarom inderdaad geen verbetering.

Toch vind ik dat niet heel erg. In de praktijk kijk ik toch alleen op het lange rechte stuk en de rest op de TV. Op een gegeven moment is het veld zo verdeeld dat je toch niet overal tegelijk meer kunt kijken.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 15:55

Martinspire

Awesomeness

quote:
DJTimo schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:05:
[...]
Zit net naar die aanbieding te kijken, maar het is op veel punten slechter dan dit jaar.

[afbeelding]

De Max Verstappen tribune heeft minder uitzicht op het circuit dan de "oude" Red Bull tribune. Evenals de MV premium tribune overigens, alleen zit je daar dan nog bij een mogelijke inhaalplek. Het uitzicht vanaf de "oude" Red Bull tribune is nu ook slechter omdat je nu tegen die nieuwe tribune aan kijkt ipv tegen die stier en mogelijk het zicht (deels) beperkt op bocht 6 en 7.

Ik loop eigenlijk helemaal niet warm om volgend jaar weer te gaan, hoe leuk ik het afgelopen weekend ook heb gehad. :/
Qua loopafstand: maken ze niet misschien nog wat extra bruggen dan? Lijkt me wel met die extra tribunes?

Verder lijkt me MNO dan wel de beste plekken omdat je toch nog wat van het eerste rechte stuk ziet, het hele 2e stuk en ook nog veel van het derde stuk? Of zitten daar nog wat heuvels voor?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 15:27

thalantis

7220 Wp

Dit filmpje is vanaf de redbull tribune D-sectie, heb je even een idee
YouTube: View from Red Bull grandstand at 2015 Austrian F1 Grand Prix

en Upper G-sectie

YouTube: Austrian Grand Prix F1 2016 - Red Bull Grandstand, upper section G

Met MNO zie je denk ik ook nog bocht 3

thalantis wijzigde deze reactie 11-07-2017 10:41 (33%)

Jsunnyreports

• I-King
Hier zie je de 'nieuwe' podiums ook al beiden liggen. Ik denk dat ze inderdaad beide een vermindering zijn dan de huidige RB podia. Ik twijfel wat ik doe volgend jaar! Ook omdat ik nog niet weet wie mee gaat, en ik wel al de namen en geboortedatums door moet geven...

Acties:
  • +4Henk 'm!

• D-Ed
quote:
DJTimo schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 10:05:
[...]

[afbeelding]

Je hebt helemaal gelijk..

Sterker nog.. Ik ben op dit moment een klachtmail aan het schrijven.. Vooral met de ervaring van vorig jaar tov de organisatie van (met namen de camping) dit jaar..

Het lijkt erop dat Sportstadion het grote geld begint te ruiken.. Vorig jaar "Max tribune" €99,- Dit jaar €119,- en voor 2018 hebben we nog vier dagen om te beslissen om van de 'VROEGBOEKKORTING' gebruik te maken... €149,- |:(

Dit terwijl de camping zoveel slechter was dan vorig jaar (weinig douches en toiletten, véél te krappe campeerplekken etc.). Ze mogen echt wel even te horen krijgen dat we niet alles voor zoete koek slikken..

• Quantor
  • Registratie: september 2000
  • Niet online
Ik heb al geboekt uitgaande dat de niet premium max tribune, dezelfde was als dit jaar. Vond het ook echt een leuk weekend ondanks de domper tijdens de race. Tribune Sud-West lijkt me dan een betere optie, zodat je bocht 1 goed ziet, hetzelfde voor de premium max tribune, daar zie je bocht 3 weer goed en dat zijn de 2 bochten waar wordt ingehaald. Maar inderdaad het is wel een eind lopen naar de schnitzel tent.

\o/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Ik vond het jammer dat de schnitzelburger tent alleen beneden stond, ik weet zeker dat een tweede achter de Max Verstappen tribune enorm goede zaken gedaan had :9

• Brandtair
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 04-10 19:49
Ben in Spanje er live bij geweest en moet zeggen dat het eigenlijk voor Verstappen fans zonde is om naar de wedstijden te gaan. Op tv zie je het beter, kan je weg zonder dat het pijn doet aan de portomonee.
Maar ik heb toen wel nog genoten van de wedstrijd alleen het jammere is dat het bij zo een wedstrijd echt alleen maar om het geld draait. Voor die honderden euro's krijg je niet een boekje met info erbij nee die kost 15 euro en ze geven ook niet even oordopjes weg nee die kosten ook weer 5 euro. En dan vond ik nog het ergst dat ook als je weekend kaartjes voor de hoofdtribune hebt er geen voedselbonnen tegenover kunnen staan. Maar eerst toch het aanbod aan voedsel stalletjes vergroten zodat er de volgende keer geen hamburgers zonder hamburger word uitgedeeld (voor 5 euro). Gemiste kans in mijn ogen voor zo een mooi evenement.

Wat vinden jullie van de service die je krijgt bij een bezoek aan een f1 race?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

quote:
Brandtair schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 16:02:
Ben in Spanje er live bij geweest en moet zeggen dat het eigenlijk voor Verstappen fans zonde is om naar de wedstijden te gaan. Op tv zie je het beter, kan je weg zonder dat het pijn doet aan de portomonee.
Maar ik heb toen wel nog genoten van de wedstrijd alleen het jammere is dat het bij zo een wedstrijd echt alleen maar om het geld draait. Voor die honderden euro's krijg je niet een boekje met info erbij nee die kost 15 euro en ze geven ook niet even oordopjes weg nee die kosten ook weer 5 euro. En dan vond ik nog het ergst dat ook als je weekend kaartjes voor de hoofdtribune hebt er geen voedselbonnen tegenover kunnen staan. Maar eerst toch het aanbod aan voedsel stalletjes vergroten zodat er de volgende keer geen hamburgers zonder hamburger word uitgedeeld (voor 5 euro). Gemiste kans in mijn ogen voor zo een mooi evenement.

Wat vinden jullie van de service die je krijgt bij een bezoek aan een f1 race?
Volgens mij is het maar bij een paar races echt goed geregeld. Veelal Europese races zijn saai omdat er simpelweg weinig budget is (er wordt verlies gemaakt op veel banen, dus dan krijg je dat). Maar van wat ik hoor is bv Spanje net als Spa echt niet de moeite waard. Oostenrijk ziet er bv een stuk beter uit, net als Hongarije, maar ik weet bij die laatste niet hoe het met de faciliteiten zit. Middenoosten zou ik persoonlijk niet heen gaan, net als Maleisië vanwege de strenge islamitische regels (voor je het weet wordt je voor iets vaags als verkrachting opgepakt).

Canada, Australië en Amerika lijken me ook nog wel prima banen. Bij Mexico en Brazilë lijkt het me ook niet allemaal even fantastisch (qua faciliteiten), maar de sfeer is daar wel weer erg goed.

Martinspire wijzigde deze reactie 15-07-2017 16:23 (8%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Iemand hier al eens in Hongarije geweest? Klopt het dat er weinig rondom de race wordt georganiseerd?

Kan ook weinig regels terug vinden over camera en eten/drinken zelf meenemen.

MikeyMan wijzigde deze reactie 17-07-2017 21:28 (28%)

• mvrhrln
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 14:43
27e naar Spa

Weekend erna naar Monza ! overnachten in Milaan, iemand tips over hoe het beste op tijd bij circuit te zijn (OV ? Taxi ?).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

quote:
MikeyMan schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:27:
Iemand hier al eens in Hongarije geweest? Klopt het dat er weinig rondom de race wordt georganiseerd?

Nooit geweest, maar volgens mij gaan de meesten buiten de race toch de stad in. Ik zou zeggen: zoek even wat foto's en video's op. Veel kun je tegenwoordig al online bekijken.

• Jurgen
quote:

3 jaar geleden ben ik er geweest.

Buiten de race om zaten we in budapest zelf, dus om het circuit kan ik je niet vertellen hoe het zit. Het vervoer met de bus was prima geregeld vanuit de stad.

Camera, eten en drinken meenemen was geen probleem, zolang het maar geen glas is. alle regels staan hier:
http://hungaroring.hu/en/...la-1/terms-and-conditions

• Gynnad

Gynnad

* * *

quote:

Ik ga zelf over 1 week naar Boedapest, maar wij zitten zelf ook in de stad omdat daar meer te doen is en op korte afstand van het circuit ligt. Weet niet of je al een hotel/camping hebt, maar anders loont het zeker om naar hotels in Boedapest te kijken..

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Thanks@hierboven

Ik zit in een hotel, ibis heroes plaza, dus ben in de stad. Maar had gedacht dat ze wel e.e.a. zouden organiseren aan concerten etc.

DSLR en drinken mee gaan we doen :p

• Rdit

Rdit

Gewoon, omdat het kan

Gaan er nog mensen naar de Hungaroring? zie er een paar mensen tussen staan hier :D

Met de auto of vliegtuig?

Wij gaan met de auto

==/\== 500px ==/\==

• Jurgen
Veel plezier voor de mensen die er dit weekend bij zijn. Ik weet dat opkomen S/F een erg goede plek is met general admission tickets, maar wel snel vol.
Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True