Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste
Acties:

• Tijn96
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23-05 17:06

Tijn96

In speed we trust

ThomasG schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:50:
[...]
Waarom zou je de duinen vlak willen maken om daar een tribune te plaatsen? De duinen zijn een tribune.
omdat je geen 200 eu kan rekenen voor een broek vol zand?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:06
Tijn96 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 16:52:
[...]

Nee, die plastic tribune stoeltjes zitten lekker..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Glorfindel76
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 19:17
[...]

In Spa doen ze het ook en die kaarten krijgen ze toch wel verkocht

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 16:52

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Als Spa €150,- voor staanplaatsgebieden kan rekenen dan kan Zandvoort dat prima voor een plekje in de duinen. ;)

"When you grow up your heart dies"

• Tijn96
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23-05 17:06

Tijn96

In speed we trust

dan kunnen ze er nog meer voor vragen. Ik zou in ieder geval voor tribunes gaan. Beter geregeld, veiliger en meer mensen op de m2

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21:13

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

Als je de tribune tegen de bestaande duin aan zet is het zelfs nog makkelijker omdat je minder materiaal nodig hebt tov een vlakke ondergrond. :Z

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 18:08
Van die 200k zullen er hoogstens 100k op een tribune zitten, tegen de dubbele of driedubbele prijs van de 150 euro voor een staanplaats uiteraard.

In Spa word je voor die bedragen ook letterlijk het bos in gestuurd _o-

En ik verwacht ook nog wel broodjes Unox a 12,50 ;)

Zandvoort is altijd al schreeuwend duur geweest, gelijk aan de strandtenten. Maar daar komen de mensen ook voor :)

Ben wel benieuwd of ze ook echt wat aan die hoofdtribune gaan doen, want op het circuit zelf schuiven ze de startlijn ook een eind naar voren richting Tarzan voor 2020, omdat de grid dan beter voor de (bestaande?) tribune te zien zou zijn.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 16:50
Gelukkig gaan er ook geen 200k mensen zijn en zeker geen 100k op de tribune.
En €200 vragen voor een duinkaartje kan makkelijk.

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

Die duinen lijken me een stuk comfortabeler met meer zicht dan de bronzen kaartjes voor Spa. :)

Maar was een paar jaar geleden bij DTM geweest, en zat toen op een tribune in de Hans Ernstbocht. En er stonden meer tribunes op plekken waar ze normaal niet staan, dus dat kan geen probleem zijn.

En die hoofdtribune gaat gewoon blijven staan waar ie staat hoor :D Die gaan ze echt niet een paar meter opschuiven :P . Bovendien hoeft de startlijn niet dezelfde lijn te zijn als de finish, en hoeft de startlijn voor de F1 niet de nieuwe norm te worden.

Strandtenten zullen wel goede zaken doen, al vraag ik me af hoe makkelijk het is om het circuit op en af te komen..... Als je eenmaal op het circuit bent, ga je dan 'even' naar een strandtent voor een lunch of een borrel of is dat dan teveel gedoe? Bovendien zijn de dichtstbijzijnde plaatsen op het strand momenteel vergeven aan standhuisjes.....

Nou ja, we gaan het zien :)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• TheBrut3
AGee schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:06:
Strandtenten zullen wel goede zaken doen
De hotels zullen goede zaken doen, de strandtenten weet ik niet. Circuitbezoekers zullen niet zo snel gaan. Misschien achteraf, maar dan hebben ze een kort piekmoment waar ze vol zitten. Overdag zullen er bij goed weer veel minder reguliere toeristen komen, want die ontwijken Zandvoort dat weekend.

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

TheBrut3 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:28:
[...]

De hotels zullen goede zaken doen, de strandtenten weet ik niet. Circuitbezoekers zullen niet zo snel gaan. Misschien achteraf, maar dan hebben ze een kort piekmoment waar ze vol zitten. Overdag zullen er bij goed weer veel minder reguliere toeristen komen, want die ontwijken Zandvoort dat weekend.
Goed weer is geen garantie, die GP wel :P . Ik denk dat de meesten nu zouden kiezen voor een garantie, achteraf kijk je een koe in de kont. Bovendien miste je een stukje in het deel dat je quote :P :
al vraag ik me af hoe makkelijk het is om het circuit op en af te komen..... Als je eenmaal op het circuit bent, ga je dan 'even' naar een strandtent voor een lunch of een borrel of is dat dan teveel gedoe? Bovendien zijn de dichtstbijzijnde plaatsen op het strand momenteel vergeven aan standhuisjes.....
Het was één geheel ;)

AGee wijzigde deze reactie 16-05-2019 20:46 (8%)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• Chiron
De enige manier om (nu) in de paddock aan de binnenkant van de baan te komen is via de tunnel. Vroeger was er ook nog een tunneltje aan de noordkant, maar ik denk dat het grootste gedeelte, zo niet alle 'gewone' toeschouwers aan de buitenkant worden geplaatst.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18:58
Dit is natuurlijk goed voor iedereen. Hotels, strandtenten, benzinestations, zelfs in Noordwijk zal het wel gemerkt worden. Het zijn toch +100.000 mensen die even een weekendje in de buurt vertoeven. DTM, Paasraces, enz, ik ben er geweest maar dat is echt een dagje uit voor 90% van de mensen. De F1 zal voor vele fans echt een weekend worden. Ik denk dat de F1 niet te vergelijken is met de grootste evenementen die ze tot nu op Zandvoort hebben gehad (ik gok de Jumbo Racedagen).

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23-05 23:02

Uit de brochure van de "Founders Club". Geen idee in hoeverre dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Nou die boten linksbovenin kunnen ze al vergeten: die kunnen daar nooit komen en als dat wel lukt, dan komen ze er nooit meer weg! :+

Volvotips.com

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheBrut3
Tackleberry schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:19:
[Afbeelding]
Uit de brochure van de "Founders Club". Geen idee in hoeverre dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
Heb je zo niet een te klein paddock voor de teams? Ze kunnen zo te zien alleen de vrachtwagens kwijt.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 21:20
[Afbeelding]
In deze podcast verteld Olav mol (of iemand anders in de podcast) dat op dat 2e terein de motorhome etc komen. Daar is dus geen plaats voor festival shizzle. :+

https://www.google.com/po...lLTI1ODgtMGQxNDk2ZWM0MGVk

In een zeer speciale nieuwe aflevering van F1 Aan Tafel bespreken Chase Carey, Alain Prost, Alexander Wurz, Valtteri Bottas, David Coulthard, Olav Mol, Jack Plooij, Rob Steltman en presentator René Hoogterp alle details rondom de terugkeer van de Nederlandse Grand Prix in 2020 op Zandvoort.

Dacuuu wijzigde deze reactie 16-05-2019 22:00 (20%)

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• TheBrut3
Dacuuu schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 22:00:
In deze podcast verteld Olav mol (of iemand anders in de podcast) dat op dat 2e terein de motorhome etc komen. Daar is dus geen plaats voor festival shizzle. :+
Dan is mijn vraag gelijk of je dan op het binnenveld wel al die tribunes kan plaatsen? Lijkt mij dat je publiek en motorhomes gescheiden wil houden.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

AGee schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:30:
[...]

Goed weer is geen garantie, die GP wel :P . Ik denk dat de meesten nu zouden kiezen voor een garantie, achteraf kijk je een koe in de kont. Bovendien miste je een stukje in het deel dat je quote :P :
Het is de GP van Nederland hoor. Laat er dan ook maar echt Nederlands weer zijn. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Edd
  • Nu online
DaniëlWW2 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:22:
[...]

Het is de GP van Nederland hoor. Laat er dan ook maar echt Nederlands weer zijn. :+
Ze zullen toch wel verteld hebben dat het soms nog weleens wil hagelen of sneeuwen in Mei? :+

Steam: Thndr,PSN: ThunderStore, Battle.Net: THNDR#2975

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:27:
[...]

Ze zullen toch wel verteld hebben dat het soms nog weleens wil hagelen of sneeuwen in Mei? :+
Sneeuwen zal denk ik net niet op zeeniveau aan de kust. Hagel is gewoon leuk want als die auto's half aan puin worden gebombardeerd dan zal de aerodynamica ook zwakker worden. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

DaniëlWW2 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:28:
[...]

Sneeuwen zal denk ik net niet op zeeniveau aan de kust. Hagel is gewoon leuk want als die auto's half aan puin worden gebombardeerd dan zal de aerodynamica ook zwakker worden. :Y)
Behalve dat een golfbal-effect (of hagelschade-effect) juist voor extra aerodynamica zorgt! 8)

Volvotips.com

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Bart-Willem schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:46:
[...]

Behalve dat een golfbal-effect (of hagelschade-effect) juist voor extra aerodynamica zorgt! 8)

[YouTube: Dimple Car Experiment]
Laten we hopen dat Mercedes daar niet aan denkt. :+

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

DaniëlWW2 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:47:
[...]

Laten we hopen dat Mercedes daar niet aan denkt. :+
Te beginnen met golfbal-helmen!

Volvotips.com

Acties:
  • +3Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: november 2007
  • Nu online
Edd schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:27:
[...]

Pirelli heeft er al een band voor

Het grote subwoofer topic | PV: 4050wp zw | Fuji X-T20 ~ 12mm f2 ~ 35mm f2 ~ 80mm macro ~ 18-55 ~ 50-140 ~ 50-230

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20:17

Martinspire

Awesomeness

Die mockup is leuk maar volgens mij is het niet handig om de duinen weg te halen. Die dingen hebben ook nog een functie en het zou zonde zijn als Noord/Zuid Holland overstroomd vanwege een grote ingang bij Zandvoort :+

Verder wat ik me nog afvroeg: is de baan in huidige vorm ook niet nog veel te kort? Gaan ze straks niet keihard onder de 1.10 duiken? Zeker met de wijzigingen, lijkt het me dat de baan nog sneller wordt dus wellicht zelfs onder de minuut?

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Wat is daar het probleem van? Oostenrijk zit ook op dat soort tijden. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De duinen in Zandvoort zijn natuurlijk ook prachtige natuurlijk tribunes. Ik heb een paar jaar geleden heerlijk een paar uur in de Gerlachbocht in een Jumbo strandstoel van de Racedagen mogen genieten. :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 18:46
Hopelijk trekken ze voor de TV beelden een Nederlandse regisseur aan. Wij kunnen dat soort dingen echt beter en het MOET beter! :P

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Spotmatic schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:26:
Hopelijk trekken ze voor de TV beelden een Nederlandse regisseur aan. Wij kunnen dat soort dingen echt beter en het MOET beter! :P
Blote tetten dus :+

Ik hoop dat we de duinen zoals ze nu zijn gewoon kunnen behouden.Dat is voor mij nou net het leuke aan Zandvoort

"The best crowd ever"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

Rukapul

Moderator General Chat
[Afbeelding]
Missen er in deze graphic niet een paar duinen a.k.a. bulten van best wel wat meters hoog?
Divak schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:14:
Dit is natuurlijk goed voor iedereen. Hotels, strandtenten, benzinestations, zelfs in Noordwijk zal het wel gemerkt worden. Het zijn toch +100.000 mensen die even een weekendje in de buurt vertoeven. DTM, Paasraces, enz, ik ben er geweest maar dat is echt een dagje uit voor 90% van de mensen. De F1 zal voor vele fans echt een weekend worden. Ik denk dat de F1 niet te vergelijken is met de grootste evenementen die ze tot nu op Zandvoort hebben gehad (ik gok de Jumbo Racedagen).
Piekbelasting is zelden echt goed.

Rukapul wijzigde deze reactie 17-05-2019 09:43 (46%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
[Afbeelding]
Bij de laatste 2 bochten wil je toch aan de buitenkant zitten? Dan zie je veel meer, anders komen ze echt in een flits voorbij en zie je ze amper.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: december 2001
  • Niet online
Lijkt mij heel erg sterk dat ze de boel op dusdanige wijze gaan verbouwen.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 17:07

Crazy D

I think we should take a look.

Martinspire schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:12:
Verder wat ik me nog afvroeg: is de baan in huidige vorm ook niet nog veel te kort? Gaan ze straks niet keihard onder de 1.10 duiken? Zeker met de wijzigingen, lijkt het me dat de baan nog sneller wordt dus wellicht zelfs onder de minuut?
Boeien. Het andere uiterste is Spa, zie je ze 44 x voorbij komen en omdat de baan zo lang is, geen uitloopronde. Kun je niet eens zwaaien naar je held... Dan liever een korte baan en dat ze 100 x voorbij komen.

Exact expert nodig? itwize.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Homeland schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:52:
[...]

Bij de laatste 2 bochten wil je toch aan de buitenkant zitten? Dan zie je veel meer, anders komen ze echt in een flits voorbij en zie je ze amper.
Ik denk dat je überhaupt geen tribunes aan de binnenkant van het circuit zou moeten plaatsen. Niet alleen zie je de helft niet, maar het blokkeert ook het zicht op de baan van de goede tribunes. Juist hier zou je met tribunes rond de buitenkant van de baan ook heel veel moeten kunnen zien. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:01:
Ik denk dat je überhaupt geen tribunes aan de binnenkant van het circuit zou moeten plaatsen. Niet alleen zie je de helft niet, maar het blokkeert ook het zicht op de baan van de goede tribunes. Juist hier zou je met tribunes rond de buitenkant van de baan ook heel veel moeten kunnen zien. :)
Dankzij alle duinen en dergelijke zie je sowieso relatief weinig, zelfs van bovenaf de hoofdtribune is het deel van de baan dat je ziet niet superveel. Het platte kaartje vertekend dat wel. Maar ben het wel met je eens want met tribunes aan de binnenkant van de baan zal het zicht sowieso nooit meer worden :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Crazy D schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:14:
[...]

Dankzij alle duinen en dergelijke zie je sowieso relatief weinig, zelfs van bovenaf de hoofdtribune is het deel van de baan dat je ziet niet superveel. Het platte kaartje vertekend dat wel. Maar ben het wel met je eens want met tribunes aan de binnenkant van de baan zal het zicht sowieso nooit meer worden :D
Ik denk gewoon in Nederlandse geografie, plat dus. :+
Maar vanaf de hoofdtribune valt het nog wel mee. Niet als je alles gaat blokkeren met nog meer tribunes. :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ThomasG
Die afbeelding is natuurlijk slechts een artist impression. Zo komt het er niet uit te zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 20:17

Martinspire

Awesomeness

Crazy D schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:34:
[...]

Boeien. Het andere uiterste is Spa, zie je ze 44 x voorbij komen en omdat de baan zo lang is, geen uitloopronde. Kun je niet eens zwaaien naar je held... Dan liever een korte baan en dat ze 100 x voorbij komen.
Mja maar dan zit er weer zo weinig tussen bij een kwalificatie en kan de rijder minder het verschil maken. Bovendien verandert het de strategieën (zeker bij regen) en hoef je minder risico te nemen bij kwalificeren, want je kunt immers een nieuwe ronde snel beginnen en hoeft dus niet tijd goed te maken.

Ideale banen zijn imo rond de 1m30s. Maar ik zie ze met de huidige plannen en huidige auto's wel onder de minuut duiken. Zelfs met demobanden zit de 1.10 er wel in denk ik

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17:55
Snelste lap (ronde record) van Max op Zandvoort is 1:19.511 met een Red Bull RB8

https://redbullracing.redbull.com/article/hello-zandvoort#

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Barfman schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:53:
Snelste lap (ronde record) van Max op Zandvoort is 1:19.511 met een Red Bull RB8

In de simulator bij Formule 1 Café zit de snelste ronde ergens rond de 1:12 geloof ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 21:02

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

sjaool schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:28:
[...]

In de simulator bij Formule 1 Café zit de snelste ronde ergens rond de 1:12 geloof ik.
En het circuit gaat aangepast - sneller - worden, dus die 1:19 gaat er sowieso aan.

Vrijheid van meningsuiting weerhoudt je er toch niet van iets aardigs te zeggen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 23-05 23:02
Rukapul schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:41:
[...]

Missen er in deze graphic niet een paar duinen a.k.a. bulten van best wel wat meters hoog?
Ik verwacht inderdaad niet dat ze (al dan niet tijdelijke) tribune gaan bouwen op de duinen. Dat zullen ze waarschijnlijk alleen op enigszins vlakke stukken doen.

Prachtig dat het circuit zo door de duinen slingert, maar het beperkt wel de mogelijkheden om uit te breiden. Aan de andere kant zou ik ook niet weten waar, want de Tarzanbocht en Hugenholz t/m Scheivlak wil je echt niet kwijt... Daadwerkelijk uitbreiden zal altijd ten koste van de natuur gaan en dat krijgen ze daar echt niet voor elkaar natuurlijk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YakuzA

YakuzA

Barfman schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:53:

Die 1:19 is wel op demobanden met 0 grip :)

PSN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Ziggo F1 Race Cafe is er nu op en geeft veel uitleg

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 17:55
YakuzA schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 22:14:
[...]

Die 1:19 is wel op demobanden met 0 grip :)
Maar dan nog is het een lap record ;)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: november 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Afgelopen weekeind was Jean Todt ook aanwezig bij de Jumbo racedagen. Het inhaalprobleem van Zandvoort werd met hem ook besproken. Hierover zei hij het volgende:
Desalniettemin beseft Todt ook wel dat het eventuele inhaalprobleem van Zandvoort niet alleen met deze rigoureuze maatregelen te ondervangen valt. "Het inhalen ligt natuurlijk ook aan het ontwerp van dit circuit. Maar ik ben nog niet heel bekend met Zandvoort. We zullen nog onderzoeken om het circuit naar de 'Grade 1'-faciliteiten te brengen en het inhalen maakt daar ook onderdeel van uit", zegt de voormalig Ferrari-man heel Zandvoort op F1-niveau te willen krijgen.
Nu is Zandvoort momenteel nog een grade 2 circuit. Weet iemand wat er allemaal gedaan zou moeten worden om van Zandvoort toch nog een grade 1 circuit te maken? Ik dacht dat grade 1 voornamelijk over faciliteiten ging (voldoende mediaruimte, paddocks, etc).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 18:45
Wat een kartbaan. Als een antieke F1 wagen zonder race afstelling op demobanden al 1:19 rijdt...

alles kan off-topic

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ankona schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:37:
Wat een kartbaan. Als een antieke F1 wagen zonder race afstelling op demobanden al 1:19 rijdt...
Dat valt toch wel mee? Er zijn meerdere circuits met snelle rondes, denk aan:
  • Monaco: 1.10.810
  • Canada: 1.10.764
  • Oostenrijk: 1.03.130
  • Hockenheim: 1.11.212
  • Brazilië: 1.07.281

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Woudloper schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:01:
Afgelopen weekeind was Jean Todt ook aanwezig bij de Jumbo racedagen. Het inhaalprobleem van Zandvoort werd met hem ook besproken. Hierover zei hij het volgende:

[...]

Nu is Zandvoort momenteel nog een grade 2 circuit. Weet iemand wat er allemaal gedaan zou moeten worden om van Zandvoort toch nog een grade 1 circuit te maken? Ik dacht dat grade 1 voornamelijk over faciliteiten ging (voldoende mediaruimte, paddocks, etc).
Van wat ik begrijp uit een snelle zoektocht. (Heel simpel, don`t shoot me.)

Grade 2 -> Grade 1 = Faciliteiten
Grade 2 -> Grade 1, Runoffs + Safety.

En voor zover ik weet is Zandvoort al een Grade 1 test iets.

Illegal_Alien wijzigde deze reactie 20-05-2019 09:28 (4%)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alexbl69
Woudloper schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:06:
[...]

Dat valt toch wel mee? Er zijn meerdere circuits met snelle rondes, denk aan:
  • Monaco: 1.10.810
  • Canada: 1.10.764
  • Oostenrijk: 1.03.130
  • Hockenheim: 1.11.212
  • Brazilië: 1.07.281
Monaco dien je mijns inziens volledig buiten beschouwing te laten. Dat circuit zou nieuw nooit meer op de kalender komen.

Het grote verschil tussen Zandvoort en de overige genoemde circuits is dat er op de laatsten overduidelijk wel goede inhaalmogelijkheden zijn, waar deze er bij Zandvoort nu niet zijn.

Het stuk van de Tarzanbocht (bocht 1) tot en met de Kumhobocht (bocht 12) is weliswaar een mooie rollercoaster, maar inhalen zal niet lukken.

Bocht 13 in aanloop naar het rechte stuk is vergelijkbaar met de aanloop naar het rechte stuk in Barcelona, en je zult er dus dezelfde problemen krijgen. Je kunt door het verlies aan downforce niet binnen een seconde van je voorganger het rechte stuk op komen, en het rechte stuk is hier ook nog eens een paar honderd meter korter dan in Barcelona waar ze elkaar al amper voorbij komen.

Mijns inziens zou bocht 13 veel meer geknepen moeten worden waardoor de snelheid er juist uitgaat. Dan kan men dichter op de voorganger het rechte stuk op komen om nog enige kans op een passeermogelijkheid te krijgen. Een beetje zoals de hairpin in Canada.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Loondijke
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 19:28
alexbl69 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:43:
[...]

Monaco dien je mijns inziens volledig buiten beschouwing te laten. Dat circuit zou nieuw nooit meer op de kalender komen.

Het grote verschil tussen Zandvoort en de overige genoemde circuits is dat er op de laatsten overduidelijk wel goede inhaalmogelijkheden zijn, waar deze er bij Zandvoort nu niet zijn.

[Afbeelding]
Het stuk van de Tarzanbocht (bocht 1) tot en met de Kumhobocht (bocht 12) is weliswaar een mooie rollercoaster, maar inhalen zal niet lukken.

Bocht 13 in aanloop naar het rechte stuk is vergelijkbaar met de aanloop naar het rechte stuk in Barcelona, en je zult er dus dezelfde problemen krijgen. Je kunt door het verlies aan downforce niet binnen een seconde van je voorganger het rechte stuk op komen, en het rechte stuk is hier ook nog eens een paar honderd meter korter dan in Barcelona waar ze elkaar al amper voorbij komen.

Mijns inziens zou bocht 13 veel meer geknepen moeten worden waardoor de snelheid er juist uitgaat. Dan kan men dichter op de voorganger het rechte stuk op komen om nog enige kans op een passeermogelijkheid te krijgen. Een beetje zoals de hairpin in Canada.
13 knijpen is direct voor de rest van de klasses wel erg rigoureus en lastig herstelbaar. Dan zou ik bocht 12 verder knijpen en lage snelheid maken. Dan hebben ze een langer recht stuk.

Bocht 13 wordt meer een kombocht, waardoor downforce minder belangrijk wordt.

Zoals eerder gezegd: het is gewoon een Hungaroring type baan, leuk om op te racen maar qua races niet heel veel inhaalacties denk ik. Maar met het klimaat en de 1e bocht zal er best wat actie zijn denk ik !

Ik hoop ook dat ze de grindbakken in tact houden en niet vervangen door die bagger! Zorgt ook voor meer spanning tijdens de races imho.

Gamert in hart en nieren! BF5 stats (and improving): [GoT] Loondijke

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 16:15

Bansheeben

There never was any cake...

alexbl69 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:43:
[...]

[Afbeelding]

Denk dat 13 eerder vergelijkbaar zal zijn met de laatste bocht van Interlagos, zeker omdat ze dus de buitenkant gaan ophogen zodat ze er met DRS open doorheen kunnen. In dat geval gaat dat echt wel prima overtake opportunities geven.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21:18
Is er nog nooit onderzocht of je bij bocht 4 en tussen bocht 9/10 een 8-vorm ongelijkvloerse kruising kan maken zoals bij Suzuka? Volgens mij heb je dan wat nuttigere rechte stukken en uitrempunten wanneer je de middensector in de tegengestelde richting rijdt, even een paintmeesterwerk als voorbeeld:

PSN: KADR777

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 11:05
Vin ik wel een goeie!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@Lasmibalsingh Jij wil dus gewoon een kopie van het zustercircuit in Japan hebben. ;)

Btw. alle wijzigingen die gedaan gaan worden zijn toch al redelijk goed uitgelegd door Jan Lammers? Volgens mij zijn het niet eens zulke heel rigoreuze ingrepen. Ze zijn vooral bedoeld om een goede flow voor de F1 wagens te creëren. De laatst bocht richting het rechte stuk doet mij trouwens meer denken aan Brazilië alleen dan rechtsom in plaats van linksom.

Zandvoort is voor de coureurs wel een heel mooie uitdaging om op de te rijden. Je hoort van verschillende coureurs dat het een behoorlijk adrenaline verhogend circuit is.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kees_B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 21:03
Lasmibalsingh schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:14:
[...]

Is er nog nooit onderzocht of je bij bocht 4 en tussen bocht 9/10 een 8-vorm ongelijkvloerse kruising kan maken zoals bij Suzuka? Volgens mij heb je dan wat nuttigere rechte stukken en uitrempunten wanneer je de middensector in de tegengestelde richting rijdt, even een paintmeesterwerk als voorbeeld:

[Afbeelding]
Voila:

bron: autoblog.nl

PV Output

Acties:
  • 0Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 21-05 00:15
Met die crossover maak je de mooiste bocht van het circuit kapot.

Niet doen. :p

Tarzan 1:1 een paar honderd meter opschuiven en het stuk tussen de Masters bocht en Arie Luyendijk opnieuw doen.

óf gewoon accepteren dat het een optocht wordt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Er hoeft helemaal niets aan de layout gewijzigd te worden, het enige wat nodig voor een onderhoudende race zijn wisselende weersomstandigheden. Komen die er niet dan zal het idd uitdraaien op een optocht, zoals op andere circuits ook al vaak het geval is.

A smile a day....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThomasG
hardware-lover schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:16:
Er hoeft helemaal niets aan de layout gewijzigd te worden, het enige wat nodig voor een onderhoudende race zijn wisselende weersomstandigheden. Komen die er niet dan zal het idd uitdraaien op een optocht, zoals op andere circuits ook al vaak het geval is.
De enige reden waarom de meeste races een optocht zijn, is omdat de meeste coureurs geen ballen meer hebben. Als ze het zouden proberen en het lukt niet, is het misschien niet mogelijk. Ze proberen echter vaak niet eens om in te halen. Het "inhalen in onmogelijk" is gewoon een fabeltje. Ze durven geen risico te nemen. Van Monaco wordt ook altijd gezegd dat je niet in kunt halen, en Verstappen had vorig jaar laten zien dat het dus wel kan; als je het maar probeert.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MichelKlok
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 16:27
Vergeet in ieder geval niet de invloed van de factor wind. Het circuit ligt vlak bij het strand dus wind vanuit het westen kan nog weleens voor verrassingen zorgen op het vlak van grip, omdat er dan zand vanaf het strand op de baan wordt geblazen of ergens anders weer wordt weggeblazen.

Parkeren is een vak, geen twee vakken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@ThomasG, Verstappen heeft op Monaco helaas ook laten zien dat het NIET altijd mogelijk is ;)
Maar aan ballen waarschijnlijk geen gebrek, al zaten ze soms in zijn keel ipv zijn broek :)

A smile a day....

Acties:
  • +6Henk 'm!

• P.K.
ThomasG schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:22:
[...]
De enige reden waarom de meeste races een optocht zijn, is omdat de meeste coureurs geen ballen meer hebben. Als ze het zouden proberen en het lukt niet, is het misschien niet mogelijk. Ze proberen echter vaak niet eens om in te halen. Het "inhalen in onmogelijk" is gewoon een fabeltje. Ze durven geen risico te nemen. Van Monaco wordt ook altijd gezegd dat je niet in kunt halen, en Verstappen had vorig jaar laten zien dat het dus wel kan; als je het maar probeert.
Ah is dat het probleem.

Niet de Pirelli banden die vergaan als je een half rondje pusht.
Niet de aerodynamica die verpest dat je iemand goed kan volgen.
Niet de brede wagens die minder ruimte laten op de baan (voor andere lijnen)

Nee gewoon wat er bij Max wél en bij de rest niet in het broekje zit. :Y)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ThomasG
P.K. schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:27:
[...]

Ah is dat het probleem.

Niet de Pirelli banden die vergaan als je een half rondje pusht.
Niet de aerodynamica die verpest dat je iemand goed kan volgen.
Niet de brede wagens die minder ruimte laten op de baan (voor andere lijnen)

Nee gewoon wat er bij Max wél en bij de rest niet in het broekje zit. :Y)
Hoe komt het dat sommige coureurs (Verstappen, Kvyat, Albon, e.d.) wel kunnen inhalen in bochten waar andere dat niet doen? Nee, ligt allemaal aan de banden, aero en breedte van de auto..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• P.K.
ThomasG schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:40:
[...]
Hoe komt het dat sommige coureurs (Verstappen, Kvyat, Albon, e.d.) wel kunnen inhalen in bochten waar andere dat niet doen? Nee, ligt allemaal aan de banden, aero en breedte van de auto..
Want vroeger had je geen coureurs die beter waren in inhalen dan anderen?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ThomasG
P.K. schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:49:
[...]

Want vroeger had je geen coureurs die beter waren in inhalen dan anderen?
Jawel. En dat is dus precies het punt. Een aantal coureurs klaagt dat ze niet kunnen inhalen want dit dat zus zo, en andere coureurs proberen het gewoon op een andere manier. Inhalen is een stuk tactiek, en vereist gewoon goed kennis van het circuit.

Als je de goede inhaal acties bekijkt, zie je dat het tactisch sterke acties zijn. De auto wordt in bocht A al dusdanig gepositioneerd dat ze in bocht B vol in de aanval kunnen. En dat hebben ze zo gepland. Net zoals dat sommige coureurs goed verdedigen, en andere zich gewoon voorbij laten rijden.

Als een aantal wel kunnen inhalen, en andere niet (soms met dezelfde auto), dan ligt het misschien niet alleen aan de auto en banden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 20:57
ThomasG schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:22:
[...]
Jawel. En dat is dus precies het punt. Een aantal coureurs klaagt dat ze niet kunnen inhalen want dit dat zus zo, en andere coureurs proberen het gewoon op een andere manier. Inhalen is een stuk tactiek, en vereist gewoon goed kennis van het circuit.

Als je de goede inhaal acties bekijkt, zie je dat het tactisch sterke acties zijn. De auto wordt in bocht A al dusdanig gepositioneerd dat ze in bocht B vol in de aanval kunnen. En dat hebben ze zo gepland. Net zoals dat sommige coureurs goed verdedigen, en andere zich gewoon voorbij laten rijden.

Als een aantal wel kunnen inhalen, en andere niet (soms met dezelfde auto), dan ligt het misschien niet alleen aan de auto en banden.
Het probleem is dat de delta te groot moet zijn om in te kunnen halen. Door de dirty air kun je met een klein verschil niet dichtbij genoeg komen (behalve straights) om in te kunnen halen bij tegenstanders met vergelijkbare snelheden. Daar klaagt Max net zo hard over.

Als er 2 seconden verschil per rondje zit, ja dan lukt het sommige / de rijders wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 22-05 13:17
Ook dat is relatief. Als je de delta bekijkt één bocht voor de inhaalactie, dan kun je verschillende situaties tegenkomen:
- Rijder 2 positioneert zich bij bocht A zodanig dat zijn exit bij bocht B veel beter is en een inhaalactie bij bocht C mogelijk is.
- Rijder 2 komt met eenzelfde exit uit bocht B als Rijder 1 en doet een poging tot inhalen dmv uitremmen.

Hier kun je met eenzelfde delta rond bocht B een compleet ander resultaat krijgen. Ook met verdedigen zie je met enige regelmaat dat de 2-3 bochten ná een inhaalpoging net zo belangrijk zijn.

Waar je mee omgaat, word je mee besmet.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P.K.
[...]

Goed, laten we er maar over op houden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chiron
P.K. schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:42:
Met die crossover maak je de mooiste bocht van het circuit kapot.

Niet doen. :p

Tarzan 1:1 een paar honderd meter opschuiven en het stuk tussen de Masters bocht en Arie Luyendijk opnieuw doen.

óf gewoon accepteren dat het een optocht wordt.
Scheivlak moet je niet gaan verpesten idd, dat is nou juist een van de bochten waar het kaf van het koren gescheiden wordt :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 18:45
[...]

Of gewoon grotere ballen en een plaat voor je kop. Sommigen gaat wat sneller voor een Do or Die actie dan anderen. (Maldonado maar ook een (jongere) Verstappen of een gefrustreerde Vettel)

alles kan off-topic

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ThomasG
Ankona schreef op maandag 20 mei 2019 @ 13:51:
[...]

Of gewoon grotere ballen en een plaat voor je kop. Sommigen gaat wat sneller voor een Do or Die actie dan anderen. (Maldonado maar ook een (jongere) Verstappen of een gefrustreerde Vettel)
Tja, als je niet bereid bent om risico's te nemen, wordt je natuurlijk nooit kampioen. Tenzij je in de beste auto rijdt waardoor dat niet hoeft *kuch* Mercedes *kuch* (al krijgen ze dit jaar welicht onderlinge strijd), of als je Maldonado heet. Zelfs de grote namen zijn meer dan eens gecrashed of hebben andere van de baan gekegeld omdat ze over het limiet zijn gegaan, maar daar hebben ze meestal ook van geleerd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• oly2k5
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 23-05 14:10
De eerste kaarten voor Zandvoort zijn al te winnen bij Radio Veronica en 538 deze week. (zie: https://www.radioveronica...grand-prix-2020-zandvoort) :9~

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

oly2k5 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:43:
De eerste kaarten voor Zandvoort zijn al te winnen bij Radio Veronica en 538 deze week. (zie: https://www.radioveronica...grand-prix-2020-zandvoort) :9~
Mooi resultaat vanuit de sponsordeal door Talpa. Ze genereren direct extra luistercijfers en publiciteit. Zeg dat ze 500 plaatsen hebben voor op de tribune, heb je toch een mooie investering.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:41

Turbo-Puppy

Litecoin Shiller 4 Life

Lasmibalsingh schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:14:
[...]

Is er nog nooit onderzocht of je bij bocht 4 en tussen bocht 9/10 een 8-vorm ongelijkvloerse kruising kan maken zoals bij Suzuka?
Waarom ongelijkvloers? .... O-) We willen spanning!

• JPM85
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
hoevenpe schreef op maandag 13 mei 2019 @ 14:19:
Zou CenterParcs Zandvoort dat weekend al in de verkoop hebben? Nu snel een huisje huren naast het circuit is waarschijnlijk een gouden greep...
Heel mei 2020 staat dicht voor de verkoop. Het desbetreffende weekend is ook verkocht aan de organisatie van de F1, dus regulier een huisje boeken zal ook niet mogelijk zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 21:42
Van het spoorwegen topic:
EDIT schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 14:19:
Voor alle mensen die discussie voerden over Haarlem - Zandvoort: volgens de NS Weekly van deze week is er een kleine update: de bovenleiding/onderstations gaan als het goed is gewoon aangepast worden, dus kan het plan van NS met een heleboel IC's per uur gewoon uitgevoerd worden. Er komen dus geen creatieve oplossingen ;)

[YouTube: NS Weekly #3]
Nieuws voor degene die met de trein hier naartoe wouden gaan.

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | Sony KDL-40WE5 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• TheBrut3
Edit... Verkeerde topic.

TheBrut3 wijzigde deze reactie 23-05-2019 18:10 (87%)

• YakuzA

YakuzA

polopolo150 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 17:34:
Van het spoorwegen topic:
[...]
Wat een saai nieuws. Het kan dus gewoon echt :P

PSN

• hoevenpe
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 21:01
polopolo150 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 17:34:
Goed nieuws, vooral omdat daardoor op zomerse dagen ook veel meer capaciteit mogelijk is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 21:14
Het vervoersprobleem in Zandvoort in een klap opgelost door Ziggo

Ziggo maakt de Formule 1 Dutch Grand Prix in Zandvoort volgend jaar voor heel Nederland gratis beschikbaar. Dat betekent dat óók huishoudens zonder Ziggo-abonnement het hele raceweekend thuis kunnen volgen.
Will Moerer, directeur van Ziggo Sport, laat in een reactie weten: ,,De populariteit van de Formule 1 in Nederland is groter dan ooit. Dit zien we ook terug in de recordaantallen kijkers. Met de komst van de Grand Prix naar Zandvoort komt de wereld van de Formule 1 nog dichterbij. Heel Nederland leeft nu al massaal mee. Van zo’n uniek Nederlands evenement moet iedereen kunnen genieten.’’

Bron : AD

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Adlermann
leekers schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:28:

Ziggo maakt de Formule 1 Dutch Grand Prix in Zandvoort volgend jaar voor heel Nederland gratis beschikbaar. Dat betekent dat óók huishoudens zonder Ziggo-abonnement het hele raceweekend thuis kunnen volgen.
Will Moerer, directeur van Ziggo Sport, laat in een reactie weten: ,,De populariteit van de Formule 1 in Nederland is groter dan ooit. Dit zien we ook terug in de recordaantallen kijkers. Met de komst van de Grand Prix naar Zandvoort komt de wereld van de Formule 1 nog dichterbij. Heel Nederland leeft nu al massaal mee. Van zo’n uniek Nederlands evenement moet iedereen kunnen genieten.’’

Bron : AD
Was het sowieso niet verplicht dat zulke grote evenementen gratis beschikbaar worden gesteld in Nederland? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
https://www.ed.nl/show/fo...-zien-via-ziggo~a2cc269e/

Formule 1 in Zandvoort gratis te zien via Ziggo

http://www.aquablog.nl | Alles over aquascaping

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 17:30
En dat is dan via een internetstream ofzo ? Drukte op de digitale snelweg dan 8)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Nu online
Adlermann schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:31:
[...]

Was het sowieso niet verplicht dat zulke grote evenementen gratis beschikbaar worden gesteld in Nederland? :)
Ik meen mij dat wel te herinneren met de TT in Assen die via de NOS werd uitgezonden. Betekent dit ook dat de NOS Louis Dekker en consorten dingen op tv laat doen, of zendt NOS zelf niks uit en linken ze door naar Ziggo?

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Edd
  • Nu online
Adlermann schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:31:
[...]

Nee, alleen als deze op de lijst "van aanmerkelijk belang voor de samenleving"wordt gezet door de overheid.
Maarten_E schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:51:
[...]

Ik meen mij dat wel te herinneren met de TT in Assen die via de NOS werd uitgezonden. Betekent dit ook dat de NOS Louis Dekker en consorten dingen op tv laat doen, of zendt NOS zelf niks uit en linken ze door naar Ziggo?
Ik vermoed dat ze gewoon het kanaal Ziggo Sport Select bij iedereen openzetten bij alle aanbieders.

Steam: Thndr,PSN: ThunderStore, Battle.Net: THNDR#2975

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 17:37
Je kan natuurlijk(als je het er voor over heb) ook met de helikopter..
https://www.nhnieuws.nl/n...dion-naar-gp-in-zandvoort

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

leekers schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:28:
Haha, ja iedereen blijft thuis kijken ipv naar het circuit te gaan :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ewoud75
  • Laatst online: 15:52
@Crazy D Des te meer ruimte wij hebben om live te genieten van F1 ;)
Zonder gekkigheid: mochten de circuitkaarten echt buitensporig duur zijn; kan er altijd vanuit huis worden gekeken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Adlermann
ewoud75 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:53:
@Crazy D Des te meer ruimte wij hebben om live te genieten van F1 ;)
Zonder gekkigheid: mochten de circuitkaarten echt buitensporig duur zijn; kan er altijd vanuit huis worden gekeken.
zal echt wel tussen de 300-500 euro zitten per kaartje hoor.

Zoveel kost een tribuneplek in Duitsland bv ook.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 17:15
Maarten_E schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:51:
[...]
Dat denk ik niet als je gratis naar Ziggo Sport kunt kijken. De NOS was het alternatief voor EuroSport die ook altijd MotoGP doet, maar onderdeel is van een pakket waar je voor moet betalen. Dus als iedereen gratis kan kijken, de noodzaak voor de NOS weg is. En dan nog: wie wil naar Dekker luisteren als je Mol kunt hebben....? :+

Поехали! - Mijn Spacenerd Tweakblog

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20:45
Adlermann schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:32:
[...]

zal echt wel tussen de 300-500 euro zitten per kaartje hoor.

Zoveel kost een tribuneplek in Duitsland bv ook.
Graag ontopic

Outerspace wijzigde deze reactie 24-05-2019 15:50 (18%)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Adlermann
Het enige nadeel is dat Zandvoort niet heel erg uitnodigend is voor darmpatienten (like me..). Dan maar 2 kilio loperamide slikken voor de race om niet aan de race te geraken :)

Hockenheim bij de mercedes grandstand had gewoon fatsoenlijke normale toiletten die non stop schoongemaakt werden...

Ik vermoed dat bij zandvoort meer euh dixies zijn :)

Adlermann wijzigde deze reactie 24-05-2019 15:51 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:40
Want echte fans herken je aan hoeveel ze betalen.
En echte fans komen niet naar de Jumbo dagen.

Graag dit soort uitingen achterwege laten

Outerspace wijzigde deze reactie 24-05-2019 15:51 (20%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ewoud75
  • Laatst online: 15:52
Ben geen Jumbo racedag bezoeker. Het moet wel betaalbaar blijven. En om nu ff 500 euries neer te leggen, per kaartje, gaat mij persoonlijk te ver. Ook mijn portemonnee heeft zijn grenzen.
Hardcore fan of niet: Je moet realistisch blijven met wat je zelf wilt en wenst te betalen.

Ik ben in verleden ook naar een aantal GP's geweest en heb genoten. Kijk al sinds 1992 naar F1.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 17:15
matthijst schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:42:
Want echte fans herken je aan hoeveel ze betalen.
En echte fans komen niet naar de Jumbo dagen.
Nee, zeiken over wie echte fan is, is verheffend...kap daar gewoon mee. Iedereen die het leuk vindt, mag dat beleven op zijn of haar eigen manier. Klaar. Het zijn vaak juist die zogenaamde 'echte' fans die de grootste snobs zijn.

Поехали! - Mijn Spacenerd Tweakblog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Adlermann
Als er gewoon echt al 500.000 vooraanvragen zijn, dan raken ze kaartjes echt wel kwijt voor 300-500 euro.

Er is gewoon minder plek, vraag-aanbod gaat dan ook gewoon zijn werk doen en de prijs opdrijven.

Meer vraag, laag aanbod. Hogere prijs.

Er zijn nu ook minder reiskosten en verblijfskosten dan bij een buitenlandse GP.

Naar zuid-duitsland rijden is ook niet gratis en een hotel is ook 100 per nacht.

Adlermann wijzigde deze reactie 24-05-2019 16:00 (25%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:40
mphilipp schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:55:
[...]

Nee, zeiken over wie echte fan is, is verheffend...kap daar gewoon mee. Iedereen die het leuk vindt, mag dat beleven op zijn of haar eigen manier. Klaar. Het zijn vaak juist die zogenaamde 'echte' fans die de grootste snobs zijn.
Dat was ook mijn punt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

Adlermann schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:59:
Als er gewoon echt al 500.000 vooraanvragen zijn, dan raken ze kaartjes echt wel kwijt voor 300-500 euro.
Ik vermoed dat 500.000 mensen op Geintresseerd hebben geklikt op Facebook :P (maar, denk ook dat het snel uitverkocht zal zijn, iig de leuke plekken, voor zover je dat nu al kunt zeggen want er is nog geen tribune-overzicht en zo)

Pagina: 1 ... 15 16 17 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True