't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Ah ja, check! Duidelijk, dat is dus ook geen optie.naitsoezn schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 14:12:
[...]
Ik zou er niet op rekenen![]()
https://awd.waternet.nl/nieuws/2026/dgp-2026/
Dan zou ik toch gewoon voor Heemstede gaan.
Ik was al blij, ze hebben GA1 voor 201 euro. Totdat ik zie dat er nog 85 euro erbij komt voor fee, en nog eens 18 euro aan taxes. Per ticket. Dus voor 2 tickets ben je opeens 607 euro kwijt. Laat maar...Stefan79 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 13:47:
[...]
Ik heb regelmatig gekocht via Viagogo. Het is soms wat duurder (marktconforme prijzen) maar tot nu toe nooit problemen gehad. Ze zijn alsware een tussenpartij tussen jou als koper en de verkoper. Aangezien het op naam zetten er totaal niet toe doet en niet gecontroleerd wordt loop je weinig risico. Mocht er onverhoopt wat mis gaan krijg je je geld terug. Maar dat heb ik dus nog nooit gehad.
Life is too short to drive boring cars
Ik werk in de evenementen industrie en we hebben regelmatig mensen aan de deur die daar tickets hebben gekocht die niet (meer) geldig zijn. Wees dus wel gewaarschuwd als je daar koopt en hou voorzichtig wel rekening met een scenario waardoor je wel voor de deur staat maar niet naar binnen kunt. Je krijgt via deze specifieke partij (itt marktplaats) soms wel geld terug daar heb je op dat moment niks aan als je terug naar huis moet. Ik hoop voor jou dat het gewoon goed gaat natuurlijk maar wees er sowieso flink op tijd want als t meerdere keren verkocht is dan zal t prima werken voor de eerste persoon die t ticket gebruikt.Stefan79 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 13:47:
Ik heb regelmatig gekocht via Viagogo. Het is soms wat duurder (marktconforme prijzen) maar tot nu toe nooit problemen gehad.
GA is met name op zondag wel behoorlijk druk. Je moet er op tijd bij zijn om een goede plek te hebben. Ook heb je niet overal in de GA zicht op een groot scherm waardoor de race wat minder goed te volgen is. Vorig jaar zat ik in de GA precies op de plek waar Norris uitviel dus ik heb toen zeker niet alle actie gemistSirLct schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 10:42:
[...]
Je hebt zeker een punt. Ik heb zelf alleen zitplaatsen gehad, en dat viel eerlijk gezegd best tegen. Natuurlijk zijn niet alle zitplaatsen hetzelfde, maar je kunt echt pech hebben met je plek of een onhandige hoek.
Ik ga met een kleine, en je dag is eigenlijk al minder leuk als er lange mensen voor je zitten. Met GA1 kun je natuurlijk ook pech hebben, maar daar heb je het wel iets meer zelf in de hand. Sta je niet fijn, dan kun je tenminste nog verplaatsen. Zo kijk ik er in ieder geval naar.
Als ik je auto voor mijn deur had gezien had er een deuk ingezeten! 😂Tomcatter_31 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 11:11:
[...]
In Heemstede zijn nog wel wijken waar je kan parkeren. Kan je zelfs op nodige plekken nog gratis staan. Ik parkeer bij mijn moeder voor de deur en ga morgen vanaf daar fietsen.
Eventueel kan je ook nog parkeren bij Leyduin……is gratis.
waar is datquesto schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 15:30:
[...]
GA is met name op zondag wel behoorlijk druk. Je moet er op tijd bij zijn om een goede plek te hebben. Ook heb je niet overal in de GA zicht op een groot scherm waardoor de race wat minder goed te volgen is. Vorig jaar zat ik in de GA precies op de plek waar Norris uitviel dus ik heb toen zeker niet alle actie gemist
rare reactie. Is toch gewoon openbare weg, mag je toch gewoon parkeren en dan om iemand een deuk te wensen op een willekeurige plek geparkeerd. Hoe weet je dat nu dat die voor Zandvoort komt. Wat een onzin.VFRRijder schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 17:15:
[...]
Als ik je auto voor mijn deur had gezien had er een deuk ingezeten! 😂
Zie m’n smile…..en laat ik m nou in het echt kennen………en in het eggie….als je voor m’n huis parkeert dan wordt je weggesleept 😂😂Jochem schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 18:45:
[...]
rare reactie. Is toch gewoon openbare weg, mag je toch gewoon parkeren en dan om iemand een deuk te wensen op een willekeurige plek geparkeerd. Hoe weet je dat nu dat die voor Zandvoort komt. Wat een onzin.
VFRRijder schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 17:15:
[...]
Als ik je auto voor mijn deur had gezien had er een deuk ingezeten! 😂
Als ik bij jullie parkeer, zet ik hem wel bij je op de oprit
We kennen elkaar al heel lang, dus valt in dit geval mee.Jochem schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 18:45:
[...]
rare reactie. Is toch gewoon openbare weg, mag je toch gewoon parkeren en dan om iemand een deuk te wensen op een willekeurige plek geparkeerd. Hoe weet je dat nu dat die voor Zandvoort komt. Wat een onzin.
[ Voor 20% gewijzigd door Tomcatter_31 op 20-08-2026 20:38 ]
Touché. En toch kan me het sentiment voorstellen van sommigen vandaar ook mijn felle reactie.Tomcatter_31 schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 20:37:
[...]
![]()
Als ik bij jullie parkeer, zet ik hem wel bij je op de oprit
[...]
We kennen elkaar al heel lang, dus valt in dit geval mee.
Vorig jaar hadden de stands/trucks van de Verstappen shop die buiten het circuit stonden 50% korting op alle merchandise. Op het circuit betaal je 110% van de normale webshop prijzen.laredo schreef op donderdag 20 augustus 2026 @ 09:53:
Ik ga met mijn kids zondag. Nou willen die (en ik haha) natuurlijk graag een petje van Max Verstappen/Red Bull Racing. Iemand enig idee wat die dingen daar vorig jaar kostten? Dan weet ik even of ik beter bij Bol/Amazon iets kan bestellen.
Echter… nu alles over is naar Fanatics weet ik niet of Max nog eigen merchandise trailers heeft en of die uberhaupt weer 50% korting hebben. Heb er nog geen mail over gezien ook.
Let op:
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.
Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.
Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/
Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland
De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen
De Assen vs Zandvoort discussie kan hier achterwege gelaten worden. De keuze is op Zandvoort gevallen en hierdoor is er geen discussiewaarde meer.
Ook kunnen de reacties met 'ik ben ingeloot, maar ik niet', 'ik heb ook kaarten gekocht', 'ik koop geen kaarten, want', 'ik zit in de Tarzanbocht' achterwege gelaten worden, deze voegen niks toe. Hier zal ook strakker op gemodereerd gaan worden.
Voor veelgestelde vragen zie: https://dutchgp.com/faq/
Racetopic: [F1 2021] Race 13 GP van Nederland
De stikstofproblematiek kan hier verder: De stikstofproblematiek: oorzaak, gevolgen en oplossingen