Toon posts:

[F1] Seizoen 2020 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 166 Laatste
Acties:
  • 1.158.244 views

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:40
DaniëlWW2 schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:26:
[...]

Hij werd door Ron Dennis de dorpsgek genoemd. Neemt niet weg dat hij best vaak een punt heeft. ;)

[...]

Ferrari is een politiek slangennest waar elke paar jaar de prioriteiten veranderen. Daar is niks verbrand. Eerder is Ferrari de brug aan het verbranden met onzin zoals Singapore 2017 en het constante geprutst.

Bij Renault zijn er denk ik ook genoeg mensen die zich wel beseffen dat hun PU slecht is en dat ze geen budget hebben om er wat aan te doen. Als Renault al blijft, dan zijn ze de komende jaren ook geen serieuze mogelijkheid. Verstappen heeft genoeg opties. RBR zal hem willen behouden en als Hamilton gaat, dan zal Mercedes vrijwel gegarandeerd voor Verstappen gaan. McLaren is er ook nog, maar dat is waarschijnlijk op korte termijn een downgrade.

Ik denk overgens nog steeds dat er weinig gaat gebeuren. Hamilton en Verstappen blijven en ik denk dat het meer om Vettel, Ricciardo, Sainz, Russel etc zal draaien.
Ferrari is idd een wespennest en zou idd eerder naar Mercedes gaan of blijven waar je zit. Je weet alleen niet wat de toekomst gaat brengen. Stel Mercedes stopt in 2021 (misschien onzin, maar de geruchten gaan immers) en Honda trekt de stekker er weer uit, dan kan je ineens afhankelijk zijn van Ferrari of Renault. En tuurlijk zal Renault zelf ook beseffen dat hun PU niet goed genoeg is. En Ferrari weet ook dondersgoed dat zij fout zaten. maar F1 is heel veel politiek. Je kan als coureur gelijk hebben, maar daar heb je weinig aan als je straks buitenspel staat. Zie Alonso, die komt nergens meer binnen. Max heeft idd nog genoeg opties. Maar een beetje tactvol zijn in de dingen die je roept kan geen kwaad.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tomcatter_31 schreef op maandag 16 december 2019 @ 12:35:
[...]

Ferrari is idd een wespennest en zou idd eerder naar Mercedes gaan of blijven waar je zit. Je weet alleen niet wat de toekomst gaat brengen. Stel Mercedes stopt in 2021 (misschien onzin, maar de geruchten gaan immers) en Honda trekt de stekker er weer uit, dan kan je ineens afhankelijk zijn van Ferrari of Renault. En tuurlijk zal Renault zelf ook beseffen dat hun PU niet goed genoeg is. En Ferrari weet ook dondersgoed dat zij fout zaten. maar F1 is heel veel politiek. Je kan als coureur gelijk hebben, maar daar heb je weinig aan als je straks buitenspel staat. Zie Alonso, die komt nergens meer binnen. Max heeft idd nog genoeg opties. Maar een beetje tactvol zijn in de dingen die je roept kan geen kwaad.
Zelfs na de "budgetcap" geven de topteams nog makkelijk meer dan €300 miljoen per seizoen uit. Je moet wel heel erg kleinzerig zijn om dan genoegen te nemen met een mindere coureur. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:40
Tja, Ferrari liet Prost ook gaan omdat hij hun auto met een vrachtwagen vergeleek. Hun eer speelt wel een heel grote rol binnen dat team. Alonso werd (wordt) ook lange tijd gezien als een van de beste F1 coureurs. Ok, die zit in zijn nadagen wat ook zeker een factor speelt. Maar teams staan ook niet meer in de rij om hem in dienst te nemen. Honda weigert zelfs in Indycar hem van een motor te voorzien... Tuurlijk als een team een topcoureur nodig heeft, vergeten ze ook ineens weer een hoop dingen die in het verleden gebeurd zijn... maar onderschat de politiek niet als teams in hun eer zijn aangetast. Kijk naar Ferrari, we zijn nu bijna 2 maanden? verder en ze hebben het nog constant over wat Verstappen geroepen heeft... het zit behoorlijk diep bij ze.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:19

Damian

Insane Obtrusion

tvp :P

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:20
basvn schreef op maandag 16 december 2019 @ 11:37:
[...]

Gewoon er van uit gaan dat je met croissantjes/afbakbroodjes op schoot de race kan kijken :+
en een klein biertje er bij
Het is toch altijd tijd voor bier? :9B

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:02
Mooie TS, ik mis nu al de race weekenden.....

Volgend jaar, koffiedik kijkend :
Ik hoop dat RbR wat vind, en knallend van start gaat.
Mercedes zal erg sterk zijn, maar zijn gewend aan voorop rijden, als ze Max moeten gaan bijhalen dan is het andere koek. Hamilton is een echte jankerd, en alleen het commitment van toto kan ze van een ondergang redden. Ik verwacht een spannend jaar.
Gaat RbR kampioen worden? Alleen als ze een wonder auto maken. Dat zou kunnen, ik schat de kans daarop 30 procent. 70 procent kans dat Mercedes er weer mee aan de haal gaat.

Ferrari zal wisselend blijven, of Charles moet boven zich uitstijgen. Ze hebben wel een goed rijderskoppel, maar het is daar nu te Italiaans allemaal...

De rest, tsja, volstrekt onduidelijk. Volgend jaar is ook het laatste jaar met de nieuwe regels, daarna wordt het ECHT spannend!!!!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:21
Uhmmm ... 16 december en nu pas zie ik dat F1 2020 weer begonnen is :9~
Fijn om te zien dat iedereen zich weer vol overgave stort op het spelletje wat F1 heet...

Sparkels voegt dit Topic to aan zijn bookmarks

En we kunnen we verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr oOo

O en mijn voorspelling voor 2020
  • LEC word boos op VER en beukt hem de baan af...
  • Merches kondigt halverwege het seizoen aan dat ze stoppen met F1 als team
  • Crossworth kondigt aan dat ze met motoren gaan komen voor 2021
.... En voor diegene die zich afvragen waarop dit gebaseerd is ..... op niks, gewoon een voorspelling 8)7

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-06 20:43
Weet niet of die al gepost was:

YouTube: F1 New Circuit Zandvoort Part II

Iemand die afgelopen woensdag met een drone over Zandvoort vloog. Ik zie een grote zandbak, dacht dat Jan Lammers het over "een paar aanpassingen" had.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:50
2020 wat een jaar om kampioen te worden. Ik denk zelf dat Max Vettel hem gaat winnen. Wordt een samenwerking tussen Red Bull en Vettel. Hamilton gaat dus zeker niet laatste worden in de stand om het WK. Bottas gaat minimaal 2x LeClerc eraf rijden (of andersom).

Kubica maakt een come-back in de Ferrari van Red Bull Vettel. Wordt 2e acher Vettel Max, een samenwerking van Max en Jumbo. Nieuwe monteur van Jumbo bij Red Bull ook, Hema Worst , kapitein der zee, gaat zijn enkel bereken doordat Raikonnen weer een been weet te breken. Stroll gaat zijn zoon voorbij en pakte de 1e plaats in Monaco, met zijn boot wel te verstaan.

Al met al wordt het een knotsgek seizoen met veel worst en spektakel. Zelf zal ik elke race weer lekker met een stukje kaas en worst klaarzitten om de race, qualy (liefkozend) en trainingen te bekijken, blijft tenslotte een Nederlander, dus GO MAX!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Crashhill schreef op maandag 16 december 2019 @ 13:55:
2020 wat een jaar om kampioen te worden. Ik denk zelf dat Max Vettel hem gaat winnen. Wordt een samenwerking tussen Red Bull en Vettel. Hamilton gaat dus zeker niet laatste worden in de stand om het WK. Bottas gaat minimaal 2x LeClerc eraf rijden (of andersom).

Kubica maakt een come-back in de Ferrari van Red Bull Vettel. Wordt 2e acher Vettel Max, een samenwerking van Max en Jumbo. Nieuwe monteur van Jumbo bij Red Bull ook, Hema Worst , kapitein der zee, gaat zijn enkel bereken doordat Raikonnen weer een been weet te breken. Stroll gaat zijn zoon voorbij en pakte de 1e plaats in Monaco, met zijn boot wel te verstaan.

Al met al wordt het een knotsgek seizoen met veel worst en spektakel. Zelf zal ik elke race weer lekker met een stukje kaas en worst klaarzitten om de race, qualy (liefkozend) en trainingen te bekijken, blijft tenslotte een Nederlander, dus GO MAX!
Is het heel gek als ik er geen chocola van kan maken? Wat een warrig verhaal!

Te koop....

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:50
albino71 schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:03:
[...]

Is het heel gek als ik er geen chocola van kan maken? Wat een warrig verhaal!
Deze woorden zijn gebaseerd op de wintertests. Kan op het moment nog geen worst maken, zo lang het maar witte chocolade is. Een warrig verhaal is bij diepere gedachte soms een toverbal. ;)

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Testing, one, two ...

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-08-2022
De motoren lijken nu redelijk uitontwikkeld, Renault en Honda haken aan en Mercedes heeft daar niet meer het giga voordeel mee. (Een team met een Mercedes motor is toch wel zeer afgetekend laatste geworden.)

Mercedes heeft nog wel het beste totaalplaatje, goede rijders, goede auto. Ik zie die nog niet meteen wegvallen.

Mooiste zou zijn als ene Stroll mee zou doen om het kampioenschap. Gewoon omdat die vent die geen geld heeft voor de kapper maar door velen als veredelde pay-driver niet serieus genomen wordt.

alles kan off-topic

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ankona schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:08:
De motoren lijken nu redelijk uitontwikkeld, Renault en Honda haken aan en Mercedes heeft daar niet meer het giga voordeel mee. (Een team met een Mercedes motor is toch wel zeer afgetekend laatste geworden.)

[knip]
Ferrari vind van niet? Nu "Verstappen" het Ferrari trucje heeft verraden moeten ze met iets anders op de proppen komen :+

https://www.autosport.com...-engine-overhaul-for-2020

Testing, one, two ...

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:44
Ankona schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:08:
(Een team met een Mercedes motor is toch wel zeer afgetekend laatste geworden.)
Doel je nu op 2016 waarin Manor laatste werd? :+

Het is dit seizoen niet de eerste keer dat het Mercedes fabrieksteam (makkelijk) WDC wordt terwijl een klantenteam laatste is. Williams had gewoon een waardeloze auto en een waardeloze coureur. Dat zegt niks over hoe goed of slecht de motor is. Wat dan meer zegt is dat ze zelfs met DRS een Ferrari niet konden inhalen (Ferrari dan wel met trucje bleek achteraf) en ze op de baan door een Honda worden ingehaald. Maar ik vermoed dat Mercedes nog steeds minimaal de tweede motor heeft. Mogelijk dat Ferrari beter is, maar Honda & Renault zullen er momenteel nog wel achter staan. Op wat uitzonderlijke circuits na waar Mercedes meer getroffen lijkt te zijn (door hoogte), dus Oostenrijk, Mexico, Brazilië.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Crashhill schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:06:
[...]

Deze woorden zijn gebaseerd op de wintertests. Kan op het moment nog geen worst maken, zo lang het maar witte chocolade is. Een warrig verhaal is bij diepere gedachte soms een toverbal. ;)
Maar helaas voegt het niks toe en is het ook nog geen vrijdag. :+

"When you grow up your heart dies"

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Met Ferrari als kampioenenkiller in gedachte houdende begin ik me af te vragen hoe groot de kans is dat Vettel nog verder wil in de F1 na 2020. Nog een keer kampioen worden gaat nog een behoorlijke opgave worden, helemaal omdat het erg pittig in te schatten is welk team er in 2021 de beste kaarten heeft.
Hij heeft ondertussen 3 kinderen rondhobbelen en voor het geld hoeft ie het ook vast niet meer te doen, misschien gaat ie wel lekker van zijn leven genieten 🤔

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:11
Hippocampus schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:42:
- knip -

misschien gaat ie wel lekker van zijn leven genieten 🤔
Lekker naar Alfa, mooi daar wat punten bij elkaar pakken samen met Kimi :9~
zal wel niet, want Alfa moet een FER junior rijder hebben

[Voor 13% gewijzigd door basvn op 16-12-2019 15:48]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:55

pinda powerrr

Slow down...

basvn schreef op maandag 16 december 2019 @ 15:48:
[...]

Lekker naar Alfa, mooi daar wat punten bij elkaar pakken samen met Kimi :9~
zal wel niet, want Alfa moet een FER junior rijder hebben
Zo oud is Vettel nou ook weer niet :+

Waiting on the world to change

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Ook maar even speculeren.
Mercedes houd er na 2020 mee op en gaat daar als motorleverancier.
Lewis gaat naar Ferrari met Leclerc als 2e rijder.
Red Bull behoud verstappen en Vettel gaat er een jaar of 3 rijden.
Bij Alpha Tauri krijgen we dan Gasly en Albon welke mogen uitvechten wie Vettel gaat opvolgen.

• basvn
okay, plan aan t maken om naar 1e week van testdagen te gaan :)
tickets zijn die week nog te betalen
auto's kosten niet veel in Barcalona. en hotel locatie maakt daardoor niet uit

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• sjaool

sjaool

D-dark schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:08:
Lewis gaat naar Ferrari met Leclerc als 2e rijder.
Red Bull behoud verstappen en Vettel gaat er een jaar of 3 rijden.
Bij Alpha Tauri krijgen we dan Gasly en Albon welke mogen uitvechten wie Vettel gaat opvolgen.
Als Mercedes ermee kapt dan komt er geheid een Chinees team voor terug. De westerse markt doet de verbrandingsmotor zowat in de ban terwijl een heel groot deel van de wereld nog gewoon lekker verder dieselt, bromt etc. :P

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

sjaool schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:30:
[...]

Als Mercedes ermee kapt dan komt er geheid een Chinees team voor terug. De westerse markt doet de verbrandingsmotor zowat in de ban terwijl een heel groot deel van de wereld nog gewoon lekker verder dieselt, bromt etc. :P
Als je de laatste Seamen aflevering heb gezien van The Grand Tour (In Vietnam (!)), dan is wat roetdeeltjes meer geen probleem. (Vooral de tankboot.) Maar is beetje offtopic. :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Bookmarked!

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Met mijn geringe F1 geschiedenis kennis: Is het ooit gebeurd dat een regerend wereldkampioen (constructeur) er mee stopte? (Ja Brawn maar die werden overgenomen door Merc toch?)

[Voor 4% gewijzigd door Jackson6 op 17-12-2019 08:30]

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-08-2022
Teams stoppen eigenlijk nooit, ze worden overgenomen en gaan onder een nieuwe naam verder. Ooit een overzicht gezien van de historie van alle teams door de jaren heen. Er komt amper een nieuw team bij. (Volgens mij is alleen Haas als nieuw team gestart.)

alles kan off-topic

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-06 18:33
Ankona schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:37:
Teams stoppen eigenlijk nooit, ze worden overgenomen en gaan onder een nieuwe naam verder. Ooit een overzicht gezien van de historie van alle teams door de jaren heen. Er komt amper een nieuw team bij. (Volgens mij is alleen Haas als nieuw team gestart.)
HRT was toch ook nieuw meen ik me te herrineren?

PSN: Alvanosa

• Ryur
  • Laatst online: 08:20
Ankona schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:37:
HRT, Caterham (Lotus) & Manor (Virgin Racing & daarna Marussia Racing Team) waren ook volledig nieuw :)

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Alvanosa schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:41:
[...]

Vergeet Spyker niet ;)
En verde o.a.:
Virgin
HRT
Caterham
Marussia
Manor

Startten echter niet allemaal als "echt nieuw" team.

Wat @Ryur hierboven dus ook al zegt ;)

[Voor 6% gewijzigd door stefanass op 17-12-2019 08:48]

• Solkram
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-04 12:32
Alvanosa schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:41:
[...]

In 2010 kwamen er 3 volledig nieuwe teams, HRT, Manor/Marussia en Lotus/Caterham.

Er is nog nooit een constructeur gestopt als die regerend kampioen waren. Brawn GP is overgenomen, maar technisch niet gestopt.

Dit is een mooie graphic: https://www.reddit.com/r/...ownership_in_one_graphic/

[Voor 13% gewijzigd door Solkram op 17-12-2019 08:52]

• sjaool

sjaool

stefanass schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 08:47:
[...]

Vergeet Spyker niet ;)
En verde o.a.:
Virgin
HRT
Caterham
Marussia
Manor

Startten echter niet allemaal als "echt nieuw" team.

Wat @Ryur hierboven dus ook al zegt ;)
Spijker heeft het team van Midland F1 Racing overgenomen. ;)
Virgin, Manor en Marussia zijn eigenlijk hetzelfde team. Door de jaren heen is alleen de naam veranderd.
Campos Meta 1 werd overgenomen en dat werd uiteindelijk HRT. Campos Meta 1 heeft volgens de wiki nooit een race gereden. :P

[Voor 23% gewijzigd door sjaool op 17-12-2019 10:04]

• FastFred
  • Laatst online: 16:34
D-dark schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:08:
Dat dwaalt inderdaad ergens in mijn achterhoofd, ik vind het vooral opmerkelijk dat McLaren steeds meer vooraan mee doet en vanaf 2021 Mercedes motoren krijgt. Terwijl Red Bull die niet kreeg omdat ze dan een te grote bedreiging zouden vormen. Tel daarbij op dat
  • de contracten van Lewis en Valteri nog tot eind 2020 lopen en daarna onbekend
  • Mercedes actiever aan het worden is in FE
  • Als Lewis volgend jaar het WDC weer wint staat hij gelijk met Schumacher, wellicht dat hij er nog 8 van wil maken om echt de beste aller tijden wil worden maar dat is nog maar de vraag
Manor heette voorheen Marussia ;)

@Jackson6 Manor is het laatste team dat echt gestopt is en niet overgenomen is.

[Voor 30% gewijzigd door FastFred op 17-12-2019 10:10]

• FastFred
  • Laatst online: 16:34
whoops dubbelpost

[Voor 97% gewijzigd door FastFred op 17-12-2019 10:10]

• basvn

Acties:
  • +17Henk 'm!
  • Pinned

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 14:56
Is er interesse om een kleine toto te doen? Er wordt nu al zoveel gespeculeerd over 2020 dat het misschien leuk is om dit bij te houden en eind van het jaar te kijken wie er het dichtstbij zat :)

Lijkt het je leuk, stuur mij dan een PB met antwoorden op de volgende vragen, ik houd ze bij in een excelletje en zal december 2020 de uitslag bekend maken.

1: Wie wordt er WDC? (10 punten)
2: Wie wordt er WCC? (5 punten)
3: Wie wordt er WDC in de F1.5 (buiten de MER/FER/RBR coureurs) (10 punten)
4: Wie wordt er WCC in de F1.5 (buiten MER/FER/RBR) (5 punten)
5: Welke coureur wordt laatste? (3 punten)
6: Stopt VET na 2020? Ja/Nee (2 punten)
7: Stopt HAM na 2020? Ja/Nee (2 punten)
8: Toto Wolff verlaat MER voor ofwel FER ofwel de FIA? Ja/Nee (3 punten)
9: Wie wint op Zandvoort? (5 punten)
Graag per PB versturen.

Totaal te winnen punten: 45

Deadline van inzenden: 01-01-2020, daarna worden de keuzes van iedereen bekend gemaakt en kan er niet meer ingezonden worden.

[Voor 11% gewijzigd door metallicattim op 17-12-2019 13:07. Reden: 2x nr 7... / Deadline toegevoegd]

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:26
Volgens AMuS werkt de FIA race director Michael Masi in de winter aan verfjining van de richtlijnen voor de stewards tijdens races om straks beter/sneller te bepalen wat er geoorloofd is en wat niet en of er een straf voor moet komen. Ook worden alle DRS zones opnieuw geverifieerd om te kijken of ze goed waren of aanpassing nodig hebben.

https://www.auto-motor-un...delines-stewards-f1-2020/

• DeKaerften
  • Niet online
@metallicattim Tof idee! Ge-DM-d!

Je hebt twee keer een nr. 7

[Voor 12% gewijzigd door DeKaerften op 17-12-2019 10:25]

• metallicattim
DeKaerften schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:25:
@metallicattim Tof idee! Ge-DM-d!

Je hebt twee keer een nr. 7
Oh... heb het aangepast :9 Thx!

• Extigo
  • Laatst online: 16:10
Aparte keuze van Williams. Je zou toch verwachte dat ze onderzocht hebben wat voor persoon deze jongen is? Zijn actie in 2015 zou toch een grote rode vlag moeten zijn.

Steam

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-05 12:45
demo31051987 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:55:
[...]

Aparte keuze van Williams. Je zou toch verwachte dat ze onderzocht hebben wat voor persoon deze jongen is? Zijn actie in 2015 zou toch een grote rode vlag moeten zijn.
Misschien is hij wel erg goedkoop qua salaris :+ .

• Jackson6
  • Niet online
metallicattim schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:21:
Is er interesse om een kleine toto te doen? Er wordt nu al zoveel gespeculeerd over 2020 dat het misschien leuk is om dit bij te houden en eind van het jaar te kijken wie er het dichtstbij zat :)

Lijkt het je leuk, stuur mij dan een bericht met antwoorden op de volgende vragen, ik houd ze bij in een excelletje en zal december 2020 de uitslag bekend maken.

Laten we wel zeggen dat het pas doorgaat bij min. 20 deelnemers :)
1: Wie wordt er WDC? Hamilton (10 punten)
2: Wie wordt er WCC? Mercedes (5 punten)
3: Wie wordt er WDC in de F1.5 McLaren (buiten de MER/FER/RBR coureurs) (10 punten)
4: Wie wordt er WCC in de F1.5 Sainz (buiten MER/FER/RBR) (5 punten)
5: Welke coureur wordt laatste? Latifi (3 punten)
6: Stopt VET na 2020? Nee, gaat naar Mclaren of Red Bull (2 punten)
7: Stopt HAM na 2020? Nee, gaat naar Ferrari (2 punten)
8: Toto Wolff verlaat MER voor ofwel FER ofwel de FIA? Ja, naar Ferrari (3 punten)
9: Wie wint op Zandvoort? Hamilton (5 punten)

[Voor 12% gewijzigd door Jackson6 op 17-12-2019 11:23]

• metallicattim
Jackson6 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 11:16:
[...]

3: Wie wordt er WDC in de F1.5 McLaren (buiten de MER/FER/RBR coureurs) (10 punten)
4: Wie wordt er WCC in de F1.5 Sainz (buiten MER/FER/RBR) (5 punten)
6: Stopt VET na 2020? Nee, gaat naar Mclaren of Red Bull (2 punten)
7: Stopt HAM na 2020? Nee, gaat naar Ferrari (2 punten)
8: Toto Wolff verlaat MER voor ofwel FER ofwel de FIA? Ja, naar Ferrari (3 punten)
3<>4 maar heb het genoteerd! :) Succes!

• metallicattim
Full disclosure, ik doe zelf ook mee, bij deze mijn antwoorden:

1: VER
2: MER
3: NOR
4: MCL
5: LAT
6: JA
7: NEE
8: JA
9: VER

• Extigo

Lijkt het je leuk, stuur mij dan een bericht met antwoorden op de volgende vragen, ik houd ze bij in een excelletje en zal december 2020 de uitslag bekend maken.

Laten we wel zeggen dat het pas doorgaat bij min. 20 deelnemers :)
1: Wie wordt er WDC? (10 punten) - VER
2: Wie wordt er WCC? (5 punten) - MER
3: Wie wordt er WDC in de F1.5 (buiten de MER/FER/RBR coureurs) (10 punten) - SAI
4: Wie wordt er WCC in de F1.5 (buiten MER/FER/RBR) (5 punten) - MCL
5: Welke coureur wordt laatste? (3 punten) - LAT
6: Stopt VET na 2020? Ja/Nee (2 punten) - Ja
7: Stopt HAM na 2020? Ja/Nee (2 punten) - Nee
8: Toto Wolff verlaat MER voor ofwel FER ofwel de FIA? Ja/Nee (3 punten) - Nee
9: Wie wint op Zandvoort? (5 punten) - HAM

Steam

• RobertMe
FastFred schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:02:
[de contracten van Lewis en Valteri nog tot eind 2020 lopen en daarna onbekend
Dat geldt voor vrijwel alle coureurs. En sowieso heeft Bottas maar steeds een contract van één jaar gehad. Daarnaast wou* geen enkele coureur zich vast leggen tot na 2020. Met de nieuwe concorde agreement onderweg wil je natuurlijk eerst even met alle teams babbelen wat zij denken te kunnen leveren.

Zie ook Hamilton. Als die voor 2014 nog een contract bij McLaren had gehad had dat ook heel anders kunnen aflopen. En toen die zijn move naar Mercedes aankondigde verklaarde ook iedereen hem voor gek. Maar hij had gewoon de "inside info" dat Mercedes al jaren met die motor bezig was en daardoor meteen in 2014 zo sterk was.

* Volgens mij zijn er een of twee coureurs geweest afgelopen seizoen die hebben verlengd tot en met 2021. De rest ligt nog allemaal open.

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:00
1: Wie wordt er WDC? (10 punten) - VER
3: Wie wordt er WDC in de F1.5 (buiten de MER/FER/RBR coureurs) (10 punten) - NOR
8: Toto Wolff verlaat MER voor ofwel FER ofwel de FIA? Ja/Nee (3 punten) - Ja, Ferrari
9: Wie wint op Zandvoort? (5 punten) - VER

/post

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Prins Bril B)

⛔ Trackers of betalen ⛔

• metallicattim
@demo31051987 en @Sand0rf Beide staan genoteerd!

Zouden jullie a.u.b voortaan per PB willen sturen? Ik heb nu toevallig even tijd om alles bij te houden, maar via PB is dat toch makkelijker/overzichtelijker :) d:)b

• basvn
1: Wie wordt er WDC? Verstappen
2: Wie wordt er WCC? MERC
3: Wie wordt er WDC in de F1.5? Mclaren
4: Wie wordt er WCC in de F1.5? Sainz
5: Welke coureur wordt laatste? LAT
6: Stopt VET na 2020? Ja/Nee? ja
7: Stopt HAM na 2020? Ja/Nee? nee
8: Toto Wolff verlaat MER voor ofwel FER ofwel de FIA? Ja/Nee nee
9: Wie wint op Zandvoort? VER

Had hem al gestuurd, maar omdat iedereen hem post

Acties:
  • +5Henk 'm!
  • Pinned

• metallicattim
Laten we zeggen dat je tot uiterlijk 01-01-2020 kunt inzenden, dan post ik daarna een overzicht met alle keuzes :)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

1: Wie wordt er WDC? Hamilton, voor de laatste keer, kleine marge
2: Wie wordt er WCC? MERC
3: Wie wordt er WDC in de F1.5? Mclaren
4: Wie wordt er WCC in de F1.5? Sainz
6: Stopt VET na 2020? Ja/Nee? Nee
7: Stopt HAM na 2020? Ja/Nee? Nee
8: Toto Wolff verlaat MER voor ofwel FER ofwel de FIA? Ja/Nee Ja
9: Wie wint op Zandvoort? Ver

Mis nog 2021:
waar gaat max heen? (blijft bij RB)
wie gaat er naast hem zitten? (Ricciardo)
waar gaat hamilton heen? (Ferrari)
waar gaat vettel heen? (Merc)

weet ik veel :+

[Voor 17% gewijzigd door MikeyMan op 17-12-2019 12:37]

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:41

Player1S

Formerly known as L1nt

1: Wie wordt er WDC? Verstappen
2: Wie wordt er WCC? Mercedes, Albon komt net te kort
3: Wie wordt er WDC in de F1.5? Ferrari. Na ingrijpen FIA blijkt het een hele matige auto
4: Wie wordt er WCC in de F1.5? LeClerc
5: Welke coureur wordt laatste? Stroll
6: Stopt VET na 2020? Ja/Nee? Nee
7: Stopt HAM na 2020? Ja/Nee? Nee
8: Toto Wolff verlaat MER voor ofwel FER ofwel de FIA? Ja/Nee nee
9: Wie wint op Zandvoort? Ver

alles tegen beter weten in ingevuld :+

Player1s Twitch

• Boppo84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 22:33
1: Wie wordt er WDC? VER
2: Wie wordt er WCC? RBR
3: Wie wordt er WDC in de F1.5? Torro Rosso
4: Wie wordt er WCC in de F1.5? GAS
6: Stopt VET na 2020? Ja
7: Stopt HAM na 2020? Nee
8: Toto Wolff verlaat MER voor ofwel FER ofwel de FIA? Nee
9: Wie wint op Zandvoort? HAM

• Jackson6
  • Niet online
De oranjebril staat wel op hoor, haha.

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:11
1: Wie wordt er WDC? (10 punten) - HAM, Max komt op het einde dichterbij, maar net tekort.
3: Wie wordt er WDC in de F1.5 (buiten de MER/FER/RBR coureurs) (10 punten) - NOR
8: Toto Wolff verlaat MER voor ofwel FER ofwel de FIA? Ja/Nee (3 punten) - Ja, gaat naar FIA, MERC alleen als motorfabrikant door in de F1
9: Wie wint op Zandvoort? (5 punten) - VER

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

• loekf2
  • Laatst online: 06-06 20:43
Misschien hoog spuit 11 gehaalte, maar toch wel interessant die threads van @ScarbsTech op Twitter nav de zitjes test sessies van Sainz, Norris en Bottas.

Bv. Mercedes voor 2020 hogere sidepods (aka Ferrari) en ook hogere randen aan de zijkanten van de cockpit waar de halo komt.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:41

Player1S

Formerly known as L1nt

Jackson6 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:44:
De oranjebril staat wel op hoor, haha.
Ik denk oprecht dat RBR en Honda de boel goed voor elkaar zullen hebben in 2020.
Had daar een Ricciardo gereden ipv Verstappen had ik hem waarschijnlijk getipt voor de titel.

Player1s Twitch

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
3: Wie wordt er WDC in de F1.5 Ricciardo (buiten de MER/FER/RBR coureurs) (10 punten)
4: Wie wordt er WCC in de F1.5 Renault (buiten MER/FER/RBR) (5 punten)
6: Stopt VET na 2020? Ja (2 punten)
7: Stopt HAM na 2020? Nee, Ferrari (2 punten)
8: Toto Wolff verlaat MER voor ofwel FER ofwel de FIA? FIA (3 punten)
9: Wie wint op Zandvoort? Verstappen (5 punten)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:05

Chiron

Moderator Tweakers Discord
Alles valt of staat met de seizoensstart. Als RBR er meteen bij zit vanaf het begin, en Albon ook aan kan haken met minimaal P4-5 hebben ze een goede kans.
Als ze weer zoals vaker halverwege pas op stoom komen net als afgelopen seizoen heb ik er een hard hoofd in, en kan HAM alvast een 7e plekje in zn trofeeenkast vrij maken.

De klasse van HAM is dat ie afgelopen seizoen ook won, terwijl ze niet de snelsten waren. Dat is ook een kunst.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

demo31051987 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 10:55:
[...]

Moest even zoeken (ben er niet zo in thuis.) Maar bedoel je dit?: https://www.autosport.com...ed-for-disturbing-episode
British teenager Daniel Ticktum has been hit with a two-year racing ban by UK governing body the Motor Sports Association for what it deemed "a disturbing and dangerous episode".
?

• Extigo
Illegal_Alien schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 13:02:
[...]

Moest even zoeken (ben er niet zo in thuis.) Maar bedoel je dit?: https://www.autosport.com...ed-for-disturbing-episode

[...]
?
Ja, hij werd geraakt door Collard en hij vond het nodig om achter de safety car 10 auto's in de halen en Collard van de baan af te tikken.

Steam

• metallicattim
@MikeyMan @Boppo84 @hoevenpe

Staan alle 3 genoteerd!

Graag vanaf nu via PB mensen :w

[Voor 25% gewijzigd door metallicattim op 17-12-2019 13:05]

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:22

Crazy D

I think we should take a look.

Weer mooie topicstart hoor!

Ik hoop dat VER serieus mee kan strijden voor het kampioenschap maar aangezien ik ook HAM fan ben gun ik het hem ook wel :)

Exact expert nodig?

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:34
Ook per PB gestuurd:

1: Wie wordt er WDC? Hamilton
2: Wie wordt er WCC? Mercedes
3: Wie wordt er WDC in de F1.5 (buiten de MER/FER/RBR coureurs) Sainz
4: Wie wordt er WCC in de F1.5 (buiten MER/FER/RBR) McLaren
5: Welke coureur wordt laatste? Latifi
6: Stopt VET na 2020? Ja
9: Wie wint op Zandvoort? Max

No matter the age, never lose the Kramer inside

• Grimmie187
  • Laatst online: 11:16
1: Wie wordt er WDC? Leclerc
2: Wie wordt er WCC? Ferrari
3: Wie wordt er WDC in de F1.5? Sainz
4: Wie wordt er WCC in de F1.5? McLaren
5: Welke coureur wordt laatste? Russel
6: Stopt VET na 2020? Nee
9: Wie wint op Zandvoort? Verstappen

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:27
1: Wie wordt er WDC? (10 punten) - Lewis Hamilton
2: Wie wordt er WCC? (5 punten) - Mercedes
3: Wie wordt er WDC in de F1.5 (buiten de MER/FER/RBR coureurs) (10 punten) - Lando Norris
4: Wie wordt er WCC in de F1.5 (buiten MER/FER/RBR) (5 punten) - McLaren
5: Welke coureur wordt laatste? (3 punten) - Latifi
6: Stopt VET na 2020? Ja/Nee (2 punten) - Nee
7: Stopt HAM na 2020? Ja/Nee (2 punten)- Nee
9: Wie wint op Zandvoort? (5 punten) - Bottas

Ben redelijk saai vrees ik.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
1: Wie wordt er WDC? (10 punten) - Lewis Hamilton
2: Wie wordt er WCC? (5 punten) - Mercedes
3: Wie wordt er WDC in de F1.5 (buiten de MER/FER/RBR coureurs) (10 punten) - Sainz
4: Wie wordt er WCC in de F1.5 (buiten MER/FER/RBR) (5 punten) - McLaren
5: Welke coureur wordt laatste? (3 punten) - Latifi
6: Stopt VET na 2020? Ja/Nee (2 punten) - Nee
7: Stopt HAM na 2020? Ja/Nee (2 punten)- Nee
9: Wie wint op Zandvoort? (5 punten) - Sainz

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:14
3: Wie wordt er WDC in de F1.5 Sainz (buiten de MER/FER/RBR coureurs) (10 punten)
4: Wie wordt er WCC in de F1.5 MacLaren (buiten MER/FER/RBR) (5 punten)
6: Stopt VET na 2020? Ja (2 punten)
7: Stopt HAM na 2020? Nee, Ferrari (2 punten)
8: Toto Wolff verlaat MER voor ofwel FER ofwel de FIA? FER (3 punten)
Ook per Pb verstuurd

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Uiteraard per PB verzonden, maar hierbij mijn inzending.

Zal @Grimmie187 zich wel in kunnen vinden ;)

1: Wie wordt er WDC? (10 punten): Vettel
2: Wie wordt er WCC? (5 punten): Ferrari
3: Wie wordt er WDC in de F1.5 (buiten de MER/FER/RBR coureurs) (10 punten): Norris
4: Wie wordt er WCC in de F1.5 (buiten MER/FER/RBR) (5 punten): McLaren
5: Welke coureur wordt laatste? (3 punten): Latifi
6: Stopt VET na 2020? Ja/Nee (2 punten): Ja
7: Stopt HAM na 2020? Ja/Nee (2 punten): Nee
8: Toto Wolff verlaat MER voor ofwel FER ofwel de FIA? Ja/Nee (3 punten): Ja
9: Wie wint op Zandvoort? (5 punten): Vettel

Te koop....

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:11

TrekDr0p

QR niet scannen

Jongens kom op, hij gaat een excel lijstje maken.
Stuur een PB en ga niet allemaal jullie lijstjes dumpen.

Ik wil nieuws voor volgend jaar :+

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:11
Leuk idee @metallicattim, lijstje gestuurd.

Ennuh wat @TrekDr0p hierboven zegt! ;)

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

TrekDr0p schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:03:
Jongens kom op, hij gaat een excel lijstje maken.

Ik wil nieuws voor volgend jaar :+
1 voorspelling: Ocon vs Verstappen, geen idee of dat op of naast de baan gaat worden. :P

Verwacht niet echt nieuws, hier (nogmaals?) de kalenders van onthullingen en de races + leuk filmpje met "The Netherlands" i.p.v. Holland. _/-\o_ (En ja ben een Hollander :P)

https://www.formula1.com/...VjDBOcx61q0HtYFZq7hH.html

• NLRev0lution
  • Laatst online: 09:31
TrekDr0p schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 15:03:
Als er 1 schaap over de dam is.. iets met kuddedieren :+

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

@metallicattim Ben benieuwd :) Leuke idee

• sjaool

sjaool

Illegal_Alien schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:05:
[...]

1 voorspelling: Ocon vs Verstappen, geen idee of dat op of naast de baan gaat worden. :P
Zal Renault eerst die meer dan 1000pk eens goed op de baan moet krijgen... ;)
Enige wanneer het zou kunnen gebeuren als hij weer een gelapt gaat worden. :+

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 22:49
PB gestuurd, maar als laatste dan :P.. mijn inzending
1: Wie wordt er WDC? Red Bull Racing
2: Wie wordt er WCC? Verstappen
3: Wie wordt er WDC in de F1.5 McLaren
4: Wie wordt er WCC in de F1.5 Riciardo
5: Welke coureur wordt laatste? Latifi
6: Stopt VET na 2020? Ja/Nee
7: Stopt HAM na 2020? Ja/Nee
8: Toto Wolff verlaat MER voor ofwel FER ofwel de FIA? Ja/Nee
9: Wie wint op Zandvoort? Hamilton

On Topic:
Helmut ziet het weer positief in. RBR ligt schijnbaar voor op schema.
Speedweek (Duits)

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Als ie nou eens zn mond leert te houden en de prestaties op de baan laat spreken... Hier heeft echt helemaal niemand iets aan :X

[Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 18-12-2019 09:02. Reden: Beetje netjes houden aub]

• Grimmie187
  • Laatst online: 11:16
albino71 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 14:32:
Uiteraard per PB verzonden, maar hierbij mijn inzending.

Zal @Grimmie187 zich wel in kunnen vinden ;)

1: Wie wordt er WDC? (10 punten): Vettel
2: Wie wordt er WCC? (5 punten): Ferrari
3: Wie wordt er WDC in de F1.5 (buiten de MER/FER/RBR coureurs) (10 punten): Norris
4: Wie wordt er WCC in de F1.5 (buiten MER/FER/RBR) (5 punten): McLaren
5: Welke coureur wordt laatste? (3 punten): Latifi
6: Stopt VET na 2020? Ja/Nee (2 punten): Ja
7: Stopt HAM na 2020? Ja/Nee (2 punten): Nee
8: Toto Wolff verlaat MER voor ofwel FER ofwel de FIA? Ja/Nee (3 punten): Ja
9: Wie wint op Zandvoort? (5 punten): Vettel
Hoe graag ik het hem ook zou gunnen, ik zie de wederopstanding van Vettel volgend jaar niet zo snel gebeuren. Hij zal zijn alleen al zijn handen vol hebben om Leclerc in gelijkwaardig materiaal te verslaan en dan heb ik het nog niet over Mercedes + RBR..

Trouwens, waarom vult iedereen Latifi in als hekkensluiter? Ik was meer onder de indruk van zijn prestaties in voorgaande klasses dan die van Russel of laat mijn geheugen me hopeloos in de steek?

*edit* Haha, ja nogal.. 8)7 Wikipedia: Formule 2 in 2018

[Voor 4% gewijzigd door Grimmie187 op 17-12-2019 17:08]

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kunnen jullie niet beter een poll maken en daar de lijstjes op invullen? Dit is nogal beeldvullend zeg maar ;)

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:11
Grimmie187 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 17:00:
[...]

Trouwens, waarom vult iedereen Latifi in als hekkensluiter? Ik was meer onder de indruk van zijn prestaties in voorgaande klasses dan die van Russel of laat mijn geheugen me hopeloos in de steek?

*edit* Haha, ja nogal.. 8)7 Wikipedia: Formule 2 in 2018
Niet alleen in 2018..zijn hele (lange) weg naar de F1 ziet er niet heel denderend uit. Op zijn zachtst gezegd.
Stroll heeft tenminste nog een kampioenschap gehaald in de F3 ( met alle mogelijke hulp). Bij LAT zijn de centen van papa genoeg om dat zitje bij Williams te krijgen, maar hij heeft echt niets bijzonders laten zien

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Hier kan ik echt van smullen. Benieuwd of we er in 2020 ook iets van te horen krijgen.

• HeikoTheel
  • Registratie: December 2019
  • Niet online
MikeyMan schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:57:
Als ie nou eens zn waffel leert te houden en de prestaties op de baan laat spreken... Hier heeft echt helemaal niemand iets aan :X
Best wel respectloos tegenover de man die VER in de RBR heeft gezet.

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:58
Boppo84 schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 12:42:]
3: Wie wordt er WDC in de F1.5? Torro Rosso
Die heten volgend jaar Alpha Tauri ;)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

HeikoTheel schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:12:
[...]

Want?
Dat geeft hem een vrijbrief om grote verhalen te blijven verkondigen? Terwijl die vaak niet waar gemaakt zijn de afgelopen tijd. Beetje meer terughoudendheid zou iedereen beter uitkomen. Vraag dat maar aan gasly :P

[Voor 23% gewijzigd door MikeyMan op 17-12-2019 18:49]

• HeikoTheel
  • Niet online
MikeyMan schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:45:
[...]

Want?
Dat geeft hem een vrijbrief om grote verhalen te blijven verkondigen? Terwijl die vaak niet waar gemaakt zijn de afgelopen tijd. Beetje meer terughoudendheid zou iedereen beter uitkomen. Vraag dat maar aan gasly :P
Naja, waffel is nu niet echt iets wat getuigd van respect. Maar goed, kennelijk vindt jij dat wel aanvaardbaar.

Kritiek?! Prima, geen moeite mee, maar het kan ook zonder dat waffel. Het is je kind niet

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

HeikoTheel schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:08:
[...]

Naja, waffel is nu niet echt iets wat getuigd van respect. Maar goed, kennelijk vindt jij dat wel aanvaardbaar.

Kritiek?! Prima, geen moeite mee, maar het kan ook zonder dat waffel. Het is je kind niet
Tsjah... Dat zal stijl/spreektaal zijn. Is hier in de buurt geen raar woord ofzo.

Wat dat ermee te maken heeft dat ie max in de auto gezet heeft is mij nog een raadsel...

• HeikoTheel
  • Niet online
MikeyMan schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 19:21:
[...]

Tsjah... Dat zal stijl/spreektaal zijn. Is hier in de buurt geen raar woord ofzo.
Reageer dan niet.

[Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-12-2019 19:45]

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Reageer dan niet.

[Voor 85% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-12-2019 19:45]

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Misschien nog maar een keer zodat we nog een beetje on topic blijven:

• Vaal
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:03

Vaal

𝖁𝖆𝖓 𝕭𝖎𝖓𝖘𝖇𝖊𝖗𝖌𝖊𝖓, 𝖑𝖚𝖑!

Zie ik nu goed in de TS dat ze start finish op Zandvoort gaan verleggen en dat de pitlane parallel aan het Scheivlak gaat lopen?

𝕾𝖏𝖔𝖓𝖓𝖎𝖊, 𝖟𝖊 𝖑𝖊𝖌 𝖔𝖕 𝖏𝖊 𝖜𝖆𝖌𝖊𝖓!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

2021 is ook off-topic in het 2020 topic ;)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06 05:43
Een veilig lijstje, ik hoop er voor een groot deel naast te zitten :+ (ook als PB gestuurd)

1: Wie wordt er WDC? HAM (10 punten)
2: Wie wordt er WCC? MER (5 punten)
3: Wie wordt er WDC in de F1.5 (buiten de MER/FER/RBR coureurs) SAI (10 punten)
4: Wie wordt er WCC in de F1.5 (buiten MER/FER/RBR) MCL (5 punten)
5: Welke coureur wordt laatste? LAT (3 punten)
6: Stopt VET na 2020? Ja/Nee JA (2 punten)
7: Stopt HAM na 2020? Ja/Nee NEE (2 punten)
8: Toto Wolff verlaat MER voor ofwel FER ofwel de FIA? NEE Ja/Nee (3 punten)
9: Wie wint op Zandvoort? HAM (5 punten)

psn drad83

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
HeikoTheel schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 18:12:
[...]

Beginnen we hier nu ook al kleinzeerig te worden en gaan we vallen over woorden als waffel? Het einde van het vrije Tweakers is voorbij 😂

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Boinkie schreef op woensdag 18 december 2019 @ 07:27:
[...]

Beginnen we hier nu ook al kleinzeerig te worden en gaan we vallen over woorden als waffel? Het einde van het vrije Tweakers is voorbij 😂
Ik vind het wél een terechte opmerking en ik ondersteun ook het feit dat het gebruik van het woord waffel prima vervangen kan worden door mond ;)

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Outerspace schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:03:
Ik vind het wél een terechte opmerking en ik ondersteun ook het feit dat het gebruik van het woord waffel prima vervangen kan worden door mond ;)
Ik vind het wel een beetje overtrokken allemaal. Om het even in context te plaatsten.
Hou je waffel!!!

Als iemand ‘hou je waffel!’ of ‘houd je waffel dicht!’ roept, wordt je geacht je mond te houden. De kreet is reeds in de zeventiende eeuw in die betekenis wijdverspreid in Nederland. Wat is de herkomst van deze bijzondere uitdrukking?

Het bakken van waffels was vooral een vrouwenwerk. Het wafelijzer ontbrak dan ook in geen enkele uitzet. In het wafelijzer kwam een dun laagje beslag, dat vervolgens boven het vuur werd gehouden. Hier komt de uitspraak ‘hou je waffel!’ vandaan, wat feitelijk betekent: ‘hou je aandacht bij de wafel!’ De vrouwen die de wafels maakten, riepen dit naar elkaar. Want anders loopt het beslag uit het wafelijzer en/of brandt de wafel aan. Hou je waffel dus!
https://historiek.net/hou-je-waffel/63985/amp/

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

warp schreef op woensdag 18 december 2019 @ 09:17:
[...]

Ik vind wel een beetje overtrokken allemaal. Om het even in context te plaatsten.

[...]
Dat mag, het Feedback topic is the place to be :)

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:14
YakuzA schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 21:38:
[...]

2021 is ook off-topic in het 2020 topic ;)
Reageer dan niet. :+

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:07
Enig idee waar de presentatie waar ze in de video naar verwijzen (en beelden van laten zien) te vinden is?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:05

Chiron

Moderator Tweakers Discord
Ik ben ook wel benieuwd of dit nog een issue gaat worden in Zandvoort met de kombochten:

Een van de argumenten destijds in Indycar om niet voor een Halo te gaan was de visibility uit de cockpit, je kan een deel van de baan niet meer zien.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• basvn
Chiron schreef op woensdag 18 december 2019 @ 12:02:
Ik ben ook wel benieuwd of dit nog een issue gaat worden in Zandvoort met de kombochten:
[Afbeelding]

Een van de argumenten destijds in Indycar om niet voor een Halo te gaan was de visibility uit de cockpit, je kan een deel van de baan niet meer zien.
Halo of shield/screen maakt niet veel uit.

beide hebben structuur van een Halo

Pagina: 1 2 3 ... 166 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2020: Topicreeks: [F1 2020] Racetopics #2

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2020
Politiek en sport: Politieke standpunten uiten in de sport

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee