![]() Formula 1 Seizoen 2021 - GP-Topic Race 12
Pirelli Banden
GP topic 2021 - 19-augustus-2021 - nachtnet |
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aKIikWoG8yDe4NwEjFcgImnN.jpg?f=user_large)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2021 - GP-Topic Race 12
Pirelli Banden
GP topic 2021 - 19-augustus-2021 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 95% gewijzigd door tweakduke op 26-08-2021 11:06 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Snowhite0901 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:50:
Volgens amus brengt rb updates mee: https://www.auto-motor-un...el-1/vorschau-gp-belgien/
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
---RAWE CEEK!!!---
Een poncho zou ik sowieso altijd meenemen naar Spa, ongeacht de voorspellingenFox-Racing schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:10:
Morgenochtend vroeg naar Spa toe...
Wordt poncho meenemen ben ik bang
[Afbeelding]
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Hmm... Not too bad! Beetje (!) Regen op spa altijd leuk.Fox-Racing schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:10:
[Afbeelding]
FTFYNoFearCreations schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:14:
Hoop dat Max z'n momentum niet weer afgepakt wordt hier. Heeft genoeg pech gehad. Was er nog sprake van hier gridstraffen pakken?
"When you grow up your heart dies"
PH-MRK request startup
Inderdaad, doe normaal aub.Mrkoekie schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:42:
man man man wat heeft dit lang geduurd! @DaniëlWW2 @tweakduke @basvn weer bedankt voor de genomen moeite.
Ik heb helaas maar kennelijk ook gelukkig de 2 vorige racetopics gemist. Ik hoop oprecht dat we het hier normaal kunnen houden wat er ook gebeurd en wie er ook wint. Ik hoop ook echt dat iedereen weer kan genieten van alle info en updates die dit weekend met zich meeneemt!
Met de verwachting van regen op Spa, denk ik dat het alles behalve een saaie race gaat worden. Kimi als winnaar op zondag in de Alfatlpeter schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:45:
[...]
Inderdaad, doe normaal aub.
Ik hoop op een hele saaie race van Max op de eerste plek.
Stroll heeft ook een straf voor zijn actie bij de start van de vorige race.sjaool schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:36:
[...]
FTFY
Btw volgens mij krijgt alleen Bottas een gridstraf. Red Bull pakt ze nog niet voor een nieuwe motor wat ik begrepen heb.
Ik hoop meer op normaal taal gebruik hier in het Topic.boxlessness schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:56:
Hopelijk wordt het een wat normalere race.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Pro-tip, doe iets met een brandstof sample lift pumpredfoxert schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:06:
We zijn er weer! Collega's hebben VIP tickets gewonnen op het werk van een sponsor. Ze mogen het hele weekend de Mercedes VIP room in. De grootste Max Verstappen fans van mn werk gaan bekijken hoe ze de wagen van Lewis kunnen saboteren![]()
at your service
2021 Belgian Grand Prix weather forecast
FRIDAY, AUGUST 27 – FP1 AND FP2 WEATHER
Conditions: Fog patches at start, then mostly cloudy with showers in the afternoon.
Maximum temperature expected: 16 Celsius
Chance of rain: 60%
SATURDAY, AUGUST 28 – FP3 AND QUALIFYING WEATHER
Conditions: Foggy at dawn under low level clouds. Cloudy day with showers all day long.
Maximum temperature expected: 17 Celsius
Chance of rain: 40%
SUNDAY, AUGUST 29 – RACE WEATHER
Conditions: Mostly cloudy morning and sunny spells for the race, with a moderate chance of showers.
Maximum temperature expected: 17 Celsius
Chance of rain: 40%
Zal wel weer droog wordenFox-Racing schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:10:
[Afbeelding]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Toch veel plezierFox-Racing schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 08:10:
[Afbeelding]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Leuk feitje! waar staat deze paal? Midden in het bos heb je een lang wandelpad, staat deze in hierbij de buurt? Of moet je echt het bos in? Ben eigenlijk ook stiekem benieuwd naar nr 138...Spotmatic schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:26:
Gedeeltelijk ontopic: wie binnen het circuit van Spa-Francorchamps is, geschiedenis leuk vindt en zin heeft in een leuke boswandeling: ergens in de buurt van Raidillon (in het bos binnen het circuit) staat een stenen grenspaal nr. 137, uit het begin van de 19e eeuw. Hij staat op de toenmalige grens van België en Pruisen. Hij wordt geflankeerd door een nog oudere driehoekige grenssteen uit de late 18e eeuw, die de grens tussen de kantons Stavelot en Malmédy markeert.
Ergens anders op het circuit zou ook grenspaal 138 moeten staan, maar die heb ik niet opgezocht.
Geef maar toe, dit zagen jullie niet aankomen in dit topic.
Eigen foto:
[Afbeelding]
een treffende spreuk
Bloodclot schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:29:
[...]
Leuk feitje! waar staat deze paal? Midden in het bos heb je een lang wandelpad, staat deze in hierbij de buurt? Of moet je echt het bos in? Ben eigenlijk ook stiekem benieuwd naar nr 138...
Als ik het me goed herinner zou grenspaal nr. 137 hier ergens moeten staan: https://goo.gl/maps/7cs9ZSB2G35nWjJG8. Het staat naast een onooglijk bospad, dus niet direct langs een van de gebruikelijke wandelpaden. Het zou echter wel als pad herkenbaar moeten zijn (althans: wel toen ik er was, in 2019).Bloodclot schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:29:
[...]
Leuk feitje! waar staat deze paal? Midden in het bos heb je een lang wandelpad, staat deze in hierbij de buurt? Of moet je echt het bos in? Ben eigenlijk ook stiekem benieuwd naar nr 138...
⛔ Trackers of betalen ⛔
Het is of nu of in Monza vermoed ik, in Zandvoort zal inhalen lastiger zijn en wil je niet achteraan starten.JohanKupers schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:59:
Benieuwd of Red Bull dit weekend een penalty gaat pakken voor een motorwissel bij beide coureurs en dan vanuit de achterhoede de race gaat aanvangen.
Als het gaat regenen is dat helemaal geen slecht idee. Wegblijven uit de malaise in de eerste bocht.JohanKupers schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 10:59:
Benieuwd of Red Bull dit weekend een penalty gaat pakken voor een motorwissel bij beide coureurs en dan vanuit de achterhoede de race gaat aanvangen.
Ik verwacht dat ze het even uitstellen, mogelijk eerder bij een slechte kwalificatie en anders op een circuit waar het makkelijk inhalen is + duidelijke signalen dat ze niet kunnen winnen.dutchgio schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:16:
[...]
Het is of nu of in Monza vermoed ik, in Zandvoort zal inhalen lastiger zijn en wil je niet achteraan starten.
Helmut Marko gaf begin deze maand al aan dat ze het zeker in overweging nemen om hier voor beide rijders de 4e motor te steken. Zeker met regen lijkt mij dat ook beter dan bijv. in Monza. Zowel VER als PER zijn (meestal) goed op een natte baan.d0s schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:22:
[...]
Als het gaat regenen is dat helemaal geen slecht idee. Wegblijven uit de malaise in de eerste bocht.
Als je ergens plekken kunt goedmaken dan is het op spa.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Juist op Spa met de mogelijkheid van een regenrace kun je de schade wellicht beperkt houden door achteraan te starten.epo schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:23:
[...]
Ik verwacht dat ze het even uitstellen, mogelijk eerder bij een slechte kwalificatie en anders op een circuit waar het makkelijk inhalen is + duidelijke signalen dat ze niet kunnen winnen.
Leuk weetje: bij zijn fameuze inhaalrace in een nat Brazilië in 2016 haalde Max Sergio net voor het einde nog even in, om de derde plek van hem af te pakken. :-)hansvk schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:25:
[...]
Helmut Marko gaf begin deze maand al aan dat ze het zeker in overweging nemen om hier voor beide rijders de 4e motor te steken. Zeker met regen lijkt mij dat ook beter dan bijv. in Monza. Zowel VER als PER zijn (meestal) goed op een natte baan.
Ze hebben ook nog andere motoren in de poule die ze kunnen gebruiken. Dus het hoeft geen noodzaak te zijn om een nieuwe motor te plaatsten.dutchgio schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:27:
[...]
Het is ook maar de vraag of het een vrije keuze is wanneer ze de motor vervangen na de vorige crash, een technisch falen terwijl je in de race aan kop gaat wil je ook niet...
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ik snap de nieuwe weg helemaal en helemaal eens. maar kom op, de service van Basvn wordt ook weggehaald?! waarom? Dat is tegenwoordig gewoon zo'n beetje deel van de startpost?tweakduke schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:10:
[mbr]Schrik niet als je post weg is, maar we slaan een andere weg in. Zie DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Voeg dus inhoudelijk iets toe met je post, we snappen dat jullie er zin in dat hebben wij evengoed[/mbr]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Eens, maar kan afhangen van de omstandigheden of raceverloop. Turkije 2020, tweede plaats voor PER waar VER twee spins heeft en 6e wordt. HAM in de race erg goed en wordt afgetekend 1e.Spotmatic schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:28:
[...]
Leuk weetje: bij zijn fameuze inhaalrace in een nat Brazilië in 2016 haalde Max Sergio net voor het einde nog even in, om de derde plek van hem af te pakken. :-)
Dus Pérez zal goed zijn maar Max en Lewis zijn ongenaakbaar in die omstandigheden.
Maar het zal een keer moeten gebeuren, een dan is nu misschien wel het moment als het een regenrace wordt.hansvk schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:30:
[...]
Ze hebben ook nog andere motoren in de poule die ze kunnen gebruiken. Dus het hoeft geen noodzaak te zijn om een nieuwe motor te plaatsten.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Hier denk ik ook al een tijdje over na. Ergens in de bosjes liggen met een laser en langzaam de banden van hamilton wegbranden op het rechte stuk… moet te doen zijn!redfoxert schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:06:
We zijn er weer! Collega's hebben VIP tickets gewonnen op het werk van een sponsor. Ze mogen het hele weekend de Mercedes VIP room in. De grootste Max Verstappen fans van mn werk gaan bekijken hoe ze de wagen van Lewis kunnen saboteren![]()
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De ardennen zijn heel onvoorspelbaar, icm het circuit kun je spectaculaire situaties krijgen. regenwolken hooveren boven je/langs je heen en je weet niet wanneer het gaat regenen. Daarbij een lange(gerekte) circuit kun je situaties krijgen waar 1 sector kletskloddernat is en de andere sectoren compleet droog.psy schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:44:
De weersvoorspellingen geven wel miezerig weer aan. Lijkt niet helemaal droog te blijven al vallen de hoeveelheden mee/tegen (doorhalen wat niet va toepassing is).
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 73% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-08-2021 12:07 ]
Kan me nog wel herinneren dat er op de zondag voor de race gewoon sneeuw lag op het circuit.Bloodclot schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:59:
[...]
De ardennen zijn heel onvoorspelbaar, icm het circuit kun je spectaculaire situaties krijgen. regenwolken hooveren boven je/langs je heen en je weet niet wanneer het gaat regenen. Daarbij een lange(gerekte) circuit kun je situaties krijgen waar 1 sector kletskloddernat is en de andere sectoren compleet droog.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nope mag niet meer.MuVo schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:00:
RACEWEEK!!!![]()
Of RACEMIDWEEK?![]()
Dat was nog niet uitgesproken in dit topic, of mag dat niet meer?
Nou, gezien volgende week Zandvoort is hoop ik toch vooral op niet weer een Hamilton-Verstappen clash dit weekend.Pierre schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 09:02:
[...]
Ik hoop meer op normaal taal gebruik hier in het Topic.
Wel oppassen he, dit kan zo ineens een randzaak wordentoolkist schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:03:
[...]
Nou, gezien volgende week Zandvoort is hoop ik toch vooral op niet weer een Hamilton-Verstappen clash dit weekend.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hangt van het soort clash af. Zolang ze niet fysiek samenkomen mag er van mij veeltoolkist schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:03:
[...]
Nou, gezien volgende week Zandvoort is hoop ik toch vooral op niet weer een Hamilton-Verstappen clash dit weekend.
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Ik hoop het ook niet, maar de kans is groot dat Lewis en Max vanaf de voorste startrij vertrekken, dat wordt dan nog leuk als ze naast elkaar op Raidillon af stuiven.toolkist schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:03:
[...]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Pierre schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:01:
[...]
Kan me nog wel herinneren dat er op de zondag voor de race gewoon sneeuw lag op het circuit.
⛔ Trackers of betalen ⛔
Ik denk eigenlijk niet dat ze genoeg tijd hiervoor hebben om dit goed in te schatten. Tenzij het echt langdurige regen wordt, maar zo ziet het er nu nog niet uit. Buitjes... die kunnen dus precies over het circuit gaan, of nietnick93192 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:58:
Laten we hopen op een droge zaterdag en kletsnatte race zondag (of andersom). Dan kan Red Bull bij beide coureurs een nieuwe motor steken en vanuit de pits starten met of een specifieke droogweer, of natweer setup.
[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 26-08-2021 13:07 ]
Foei Don...tweakduke schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:34:
Mensen kunnen prima de topics zelf vinden. Bovendien zeker voor de trainingen, kwalificatie of race is begonnen hoeven we het topic niet meteen vol te spammen met one-liners en inhoudloze posts.
Vandaar dat er na de valse start wat posts naar de TC zijn gegaan.
[mbr]Voor overige feedback daarover verwijs ik jullie naar Sport Feedbacktopic [/mbr]
[ Voor 33% gewijzigd door DonJunior op 26-08-2021 13:13 ]
*sowieso
Als het op dat moment alleen om gridstraffen gaat in de huidige race, dan boeit het inderdaad nietdutchgio schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:04:
Dan krijg je gridstraffen, maar verder nog naar achteren dan p20 kun je niet.
Breken parc ferme krijg je een pitlane start voor. Dus i.p.v. P20 starten met de rest wordt het dan starten met vertraging en dus 0 kansen op inhalen bij de start noch een slipstream opkomen Kemmel straight.Plenkske schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:06:
[...]
Als het op dat moment alleen om gridstraffen gaat in de huidige race, dan boeit het inderdaad niet![]()
Maar zo gedetailleerd ken ik de regels niet.
In die tijd mochten ze nog terugrennen naar de pits en daar in de t-car stappen om vervolgens weer met een verse auto te kunnen herstarten, "sucks to be 2nd driver" want die auto stond vrijwel altijd afgesteld op de 1e coureur.RobertMe schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:12:
Dat het maar een race zoals in '98 mag worden. Hamilton die na de start Verstappen een klein tikje geeft in La Source met spin van Verstappen als gevolg waarna die door een Sauber Alfa wordt uitgeschakeld. Vervolgens Perez uitkomen Les Combes in de grindbak maar verder kan, kansloos. Hamilton ruim op kop, totdat die Perez tegen komt waarbij Toto door de pitstraat gaat om bij Horner te someren dat Perez aan de kant moet maar vervolgens Hamilton vol achterop Perez knalt. En daarna de afgeschreven oud wereldkampioen de race wint in de Jordan Aston Martin.
[ Voor 20% gewijzigd door PalingDrone op 26-08-2021 13:29 ]
Ergens mis ik dat toch wel weer hoor. Een sprintje naar de pit, dat gaf ook wel spanning. Haalt hij het, heeft het nog zin, volledige andere/verkeerde afstelling.PalingDrone schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:24:
[...]
In die tijd mochten ze nog terugrennen naar de pits en daar in de t-car stappen om vervolgens weer met een verse auto te kunnen herstarten, "sucks to be 2nd driver" want die auto stond vrijwel altijd afgesteld op de 1e coureur.
Datgene dat ik omschrijf was dus al de herstart. Bij de eerste start is het juist Coulthard die uitkomen La Source eraf vliegt. Waar die vervolgens dus in de t-car start en dan uitkomen Les Combes het grind in gaat en veel later in de race dan Schumacher zijn achtervleugel van wat korter bij komt bekijken.PalingDrone schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:24:
[...]
In die tijd mochten ze nog terugrennen naar de pits en daar in de t-car stappen om vervolgens weer met een verse auto te kunnen herstarten, "sucks to be 2nd driver" want die auto stond vrijwel altijd afgesteld op de 1e coureur.
Tja, dat ken ik van mijn iPhone. Je schrikt je telkens weer rot van de enorme regenkans, om op de dag zelf tot de conclusie te komen dat het een klein beetje motregen uiteindelijk werd.werphengel schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:47:
Het zal er zondag wel weer anders uitzien... Ff dromen dan maar. 😊
[Afbeelding]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
RobertMe schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:33:
[...]
Datgene dat ik omschrijf was dus al de herstart. Bij de eerste start is het juist Coulthard die uitkomen La Source eraf vliegt. Waar die vervolgens dus in de t-car start en dan uitkomen Les Combes het grind in gaat en veel later in de race dan Schumacher zijn achtervleugel van wat korter bij komt bekijken.
Ja precies, laat het aub droog blijven, dan is de kans het grootst dat het een cleane race wordt. Die hebben we wel even nodig na de twee voorlaatste.kevlar01 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:46:
Die high-rake van de RB16B icm full wets (hogere rijhoogte) zorgen ervoor dat de vloer flink wat downforce mist t.o.v. low-rake setups. Ik denk dat dit ook de reden is dat Max in de afgelopen regenraces minder goed voor de dag kwam dan bijv. Brazilië '16.
Laat het maar droog blijven wat mij betreft, de huidige auto is in het droog nagenoeg gelijkwaardig aan de Mercedes.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Laatste echte regenrace ging Verstappen vrij goed en ging Hamilton niet zo lekker, dat hij geholpen moest worden door een crash van de mensen die nog in de race zijn voor het stoeltje naast hem van volgend jaar.kevlar01 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:46:
Die high-rake van de RB16B icm full wets (hogere rijhoogte) zorgen ervoor dat de vloer flink wat downforce mist t.o.v. low-rake setups. Ik denk dat dit ook de reden is dat Max in de afgelopen regenraces minder goed voor de dag kwam dan bijv. Brazilië '16.
Laat het maar droog blijven wat mij betreft, de huidige auto is in het droog nagenoeg gelijkwaardig aan de Mercedes.
Zo nietszeggend zonder de uren erbijwerphengel schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:47:
Het zal er zondag wel weer anders uitzien... Ff dromen dan maar. 😊
[Afbeelding]
Niet alle onderdelen mogen gerepareerd worden volgens mij. Kan er naast zitten, maar er is wel een regel die inperkt in hoeverre eea valt onder reparatie en wanneer niet. Anders zou men oneindig de twee (niet gebruikte) motoren kunnen repareren en op die manier constant husselen.hansvk schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 11:30:
Ze hebben ook nog andere motoren in de poule die ze kunnen gebruiken. Dus het hoeft geen noodzaak te zijn om een nieuwe motor te plaatsten.
FP1 droog dus waarschijnlijk.
Ja, dit topic.FlowChef schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:42:
Zijn er nog veranderingen na de stop?
Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind
Met Coulthard zonder werkend achterlicht en met blauwe vlaggen langzaam rijdend op de racelijn, da's handig...pjlgt schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:55:
[...]
Schumacher lag ruim voor op Jan en Alleman en besloot er een driewieler van te maken door hem er bij Coutlhard achterin te prikken. https://youtu.be/fUkTSzPkiq8
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Als je over een echte regenrace spreekt zou ik niet beginnen over ImolaTransportman schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:00:
[...]
Laatste echte regenrace ging Verstappen vrij goed en ging Hamilton niet zo lekker, dat hij geholpen moest worden door een crash van de mensen die nog in de race zijn voor het stoeltje naast hem van volgend jaar.
Het was dat Lewis een foutje maakte maar ik had toch echt de indruk dat Lewis met de Mercedes sneller was in de regen.Transportman schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:00:
[...]
Laatste echte regenrace ging Verstappen vrij goed en ging Hamilton niet zo lekker, dat hij geholpen moest worden door een crash van de mensen die nog in de race zijn voor het stoeltje naast hem van volgend jaar.
Ik mag toch hopen dat ze elk weekend twee gloednieuwe motoren op de plank hebben liggen. En daarnaast ook de motoren uit de poule die te gebruiken zijn (dus niet echt afgeschreven of voor onderzoek / turnaround / ... in de fabriek). Je wilt niet op vrijdag een issue ontdekken en geen nieuwe motor mee hebben. En in Hongarije hebben ze toch ook een gloednieuwe motor erin gelepeld van zaterdag op zondag.albino71 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:04:
Ik denk dat er wel een nieuwe motor mee is
Zoals een oude regel zegt: to finish first you first have to finish keep it out of the wall.werphengel schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:20:
[...]
Het was dat Lewis een foutje maakte maar ik had toch echt de indruk dat Lewis met de Mercedes sneller was in de regen.
[ Voor 46% gewijzigd door Jasphur op 26-08-2021 17:36 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq