Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Algemeen race topic Deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 68 69 70 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

CPU's en GPU's ontleed!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Montoya200x
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
Loekoe schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:12:
Ik vind de kwalificatieformat van de Indy500 wel echt top, wat een spanning. Ik heb echt genoten gisteren.
Verder vind ik de coureurs niet buitengewoon bijzonder, weet nog niet echt voor wie ik moet gaan supporten dit weekend. Hebben jullie suggesties?
Wat suggesties betreft, dat is nog moeilijk te zeggen, want het gaat er uiteindelijk om wie voor Race day de beste auto heeft die snel is, maar OOK in traffic goed blijft presteren.

Nu is Practice 8 aan de gang op NBCSN en gaan we zien wie een snelle auto heeft die ook goed door het verkeer kan gaan en daarbij in z'n uppie ook weer van het verkeer weg kan lopen. Heerlijk om deze practise nu te zien met het drukke verkeer en het commentaar daarbij, waarbij alle ins en outs van de huidige car handling per coureur uitvoerig besproken wordt en uitgelegd wordt

Vrijdag is Carb day, met de laatste dag om de auto goed afgesteld te krijgen.
https://digbza2f4g9qo.clo...f?vs=1&d=20190513T200508Z

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 22:53
B-Real schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:49:
Wut?! Je kunt je dus gewoon inkopen bij de Indy 500?
Een reeds gekwalificeerd team/coureur heeft dan pech? Wie bepaalt wie er dan pech heeft? Gaat het per opbod?
Bijzondere constructie en ik kan me slecht voorstellen dat een reeds gekwalificeerd team/coureur zomaar hun plek afstaat voor zo'n prestigieus evenement
Volgens de regels mag het, en als je maar genoeg betaalt kan er heel veel.
Het siert Alonso wel dat ie weigert om dat te doen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 22:16

Martinspire

Awesomeness

Die gozer treft het wel bij de werkgevers van het laatste jaar :X

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 02:40
Interessant leesvoer over het McLaren/Indy fiasco, niet normaal: McLaren’s failed Indy 500 effort was a comedy of errors

PSN: KADR777

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 24-05 17:18
Wat een verhaal 8)7

Je zag bij de auto van Alonso tijdens een run ook vonken onder de auto vandaan komen. Dat zie je zeer zelden dus dat was al een slecht teken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 24-05 16:34
Wat een stelletje ongelofelijke amateurs zeg, dat dat kan gebeuren met zoveel grote namen uit de autosport....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 01:12
De blame game richt zich nu met name op Fernley, die was aangesteld als director van het Indycar programma en op Carlin, met wie Mclaren samenwerkte voor Indy.

Zak Brown 'ontspringt' de dans weer, terwijl hij degene is die de strategische keuzes gemaakt heeft:

- eigen team ipv rijden bij een ander team (Penske bijv?)
- ex-F1 man aanstellen als leider van het project, ipv iemand met recente Indycar experience
- Samenwerken met een net nieuw indycar team, die ook nog eens van 2 naar 3 auto's ging voor zijn eigen team en niet genoeg capaciteit / ervaring had.

Achteraf makkelijk praten, maar dit waren allemaal écht sléchte keuzes die voorspelbaar tot grote problemen geleid hebben.

Zak Brown, wanneer besef jij nu eindelijk eens dat jij niet de juiste man bent om een F1 team strategisch te leiden? Financieel / Marketing is hij volgens mij excellent, maar qua racen is het keer op keer fouten maken als leider.

http://www.instagram.com/gravelforbreakfast

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
Requiem19 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:51:
- ex-F1 man aanstellen als leider van het project, ipv iemand met recente Indycar experience
Ik vraag me af welke rol Andy Brown in het geheel "mocht" spelen, die ook aan boord van het McLaren Indy project zat.

Toch geen onbekende op engineering gebied in het Indy wereldje, die in het verleden zijn diensten bewezen heeft, met Indycar kampioenschap titels in 2011 en 2013 en 4 Indy 500 overwinningen... Recent nog de ondersteuning aan het team van AJ Foyt Racing in 2017, die in dat jaar de auto van Carlos Muñoz op plek 10 in de eindklassering wist te brengen.

Ervaring zat er in het McLaren team, maar om een goede auto neer te zetten, heb je die ervaring nodig op ALLE plekken binnen een team op een Super Speedway, waar elk detail zoveel malen zwaarder telt met een grid auto's, die van oorsprong allemaal identiek zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• B-Real
Requiem19 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:51:
De blame game richt zich nu met name op Fernley, die was aangesteld als director van het Indycar programma en op Carlin, met wie Mclaren samenwerkte voor Indy.

Zak Brown 'ontspringt' de dans weer, terwijl hij degene is die de strategische keuzes gemaakt heeft:

- eigen team ipv rijden bij een ander team (Penske bijv?)
- Samenwerken met een net nieuw indycar team, die ook nog eens van 2 naar 3 auto's ging voor zijn eigen team en niet genoeg capaciteit / ervaring had.

Achteraf makkelijk praten, maar dit waren allemaal écht sléchte keuzes die voorspelbaar tot grote problemen geleid hebben.

Zak Brown, wanneer besef jij nu eindelijk eens dat jij niet de juiste man bent om een F1 team strategisch te leiden? Financieel / Marketing is hij volgens mij excellent, maar qua racen is het keer op keer fouten maken als leider.
Aanvullend daarop ook gewoon een paar amateuristische fouten die ook opgemerkt hadden kunnen/moeten worden door monteurs/ingenieurs:
- afstelling vergeten om te rekenen van inches naar metric;
- verkeerde gear ratio's

Eigenlijk is het nog knap dat ze met zo'n belabberde auto/afstelling nog zo dichtbij zijn gekomen.

Anyway, wordt de Indy 500 eigenlijk nog uitgezonden door RTL 7 of Ziggo?
Ik begreep gisteren in de YT aflevering van Kalff en v/d Grint dat Alard Kalff opzoek ging naar een goede stream....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
B-Real schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:44:
Ik begreep gisteren in de YT aflevering van Kalff en v/d Grint dat Alard Kalff opzoek ging naar een goede stream....
26 mei op Ziggo Sport, Ziggo Sport Select, Ziggo Sport Racing, maar als daar niet de audio track met het originele US commentaar bij zit (naast het NL commentaar), zal er hier ook een stream opgezocht worden met NBC (Indy 500 race) en NBCSN (Indy 500 pre and after show) :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23:44
B-Real schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:44:
Ziggo zendt het hele seizoen uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: februari 2002
  • Niet online
B-Real schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 09:34:
[...]

Wat een stelletje ongelofelijke amateurs zeg, dat dat kan gebeuren met zoveel grote namen uit de autosport....
Zijn bijna allemaal dingen die in de testdagen opgelost hadden moeten worden, en die ook door alle andere teams in de testdagen gevonden zijn.

Je moet niet denken dat de andere teams die fouten niet ook gemaakt hebben, McLaren moest ze gewoon nog doen terwijl alle schijnwerpers er vol op stonden.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 23:52
Ik quote uit het artikel van AP:
“We actually had a 229 (mph) car but we had 227.5 gearing, so we beat ourselves again while we almost made it,” Brown said. “We really did put it all on the line and you could feel the anxiety. There was some real heroism in that. I don’t want the world to think McLaren is a bunch of idiots because while we did have a few, we had some real stars.”
Ook lekker motiverend voor het team om te zeggen: "Ja we hadden een paar idioten rondlopen, sorry daarvoor!" Dat je het denkt maakt nog niet dat je dat aan de pers uit kan spreken imo.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 05:45

Niellie41

GoT iRacing razende reporter

Topicstarter
De Radioactive videos van Fox Sports zijn altijd geweldig.

Volgens mij is Kyle Busch niet helemaal blij met de 2019 aero package. :X :+

NEO Endurance | Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• B-Real
Na Ford trekt ook BMW de stekker uit het WEC project, droogt lekker op zo qua fabrikanten/merken. Ze mogen zich bij het WEC toch wel eens zorgen gaan maken over de leegloop.

https://www.rtlgp.nl/item...le_mans_met_wec_programma

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
B-Real schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:52:
Na Ford trekt ook BMW de stekker uit het WEC project, droogt lekker op zo qua fabrikanten/merken. Ze mogen zich bij het WEC toch wel eens zorgen gaan maken over de leegloop.

Maar ze gaan wel door met IMSA, waar ze dezelfde reglementen hebben als de GTE klasse. :? Ik zou dan verwachten dat ze dan eventueel nog met klantenteams aan de slag gaan, net zoals Ford van plan is.

JohanKupers wijzigde deze reactie 22-05-2019 17:06 (10%)

• Ryur
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22:29
Niellie41 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 11:42:
De Radioactive videos van Fox Sports zijn altijd geweldig.
Volgens mij is Kyle Busch niet helemaal blij met de 2019 aero package. :X :+
Kyle zat laatst, volgens mij Dover, ook na de race enorm te 'klagen', wat hij toch sowieso veel doet.

Ondanks dat vind ik wel dat hij gelijk heeft!
Het is geen leuke aerokit, en vooral als ook teameigenaren zitten te klagen moet je wel uitkijken als NASCAR zijnde.

• TheBrut3
B-Real schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 13:52:

Ideaal moment om in te stappen met Toyota Gazoo. Kunnen ze stoppen met LMP1, want dat is ook niks zo.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
Voor de liefhebbers, deze Living Legend toevallig tegen het lijf gelopen op een NBCSN stream, maar ook beschikbaar op Youtube: "Drive like Andretti"

• U123456
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 20:58
How bad was it? A week before Alonso’s first test in the car, the team realized it didn’t even have a steering wheel.

The path to missing the 33-driver field began when the car was not ready the moment Texas Motor Speedway opened for the April test. Brown had personally secured a steering wheel the previous week from Cosworth to use for the test, and the mistakes piled up from there.

“We didn’t get out until midday, our steering wheel was not done on time, that’s just lack of preparation and project management organizational skills,” Brown said. “That’s where this whole thing fell down, in the project management. Zak Brown should not be digging around for steering wheels.”
Professioneel ..... :)

U123456 wijzigde deze reactie 22-05-2019 21:11 (64%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Heatonme
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
Nyck de Vries op Pole in Monaco :)F

Cyanide & Happiness - Facebook & Privacy - Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Heatonme
  • Registratie: juni 2008
  • Niet online
De Vries heeft al pole op Monaco
Allicht wordt het een Nederlands onderonsje dit weekend? :P

Cyanide & Happiness - Facebook & Privacy - Wear Sunscreen!

• AGee
  • Registratie: december 2002
  • Niet online

AGee

Formerly known as naitsoezn

En hoe :) Toch flinke verschillen. Nou nog waarmaken in de race(s)

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loekoe
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 00:09
Het schijnt dat Nyck de Vries simulatorcoureur bij Mercedes wordt.
Best een verrassing. Heeft dat iets te betekenen? Zou hij nu grote kans hebben op een zitje bij Racing Point of Williams? Of is dit echt puur voor testwerk?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ryur
Loekoe schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 09:12:
Het schijnt dat Nyck de Vries simulatorcoureur bij Mercedes wordt.
Best een verrassing. Heeft dat iets te betekenen? Zou hij nu grote kans hebben op een zitje bij Racing Point of Williams? Of is dit echt puur voor testwerk?
Op papier is het alleen testwerk.
Maar je kan je dan wel in de kijker rijden bij Mercedes zelf.

Of hij dan kans maakt op een F1 stoeltje, ik denk het niet (gezien dat RP & William niet echt 'luisteren' naar Merc, en Merc te weinig geld naartoe gooit).
Maar mogelijk in de kijker rijden voor FE programma, of een van de vele GT racings van Mercedes!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loekoe
Ryur schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 10:20:
[...]

Op papier is het alleen testwerk.
Maar je kan je dan wel in de kijker rijden bij Mercedes zelf.

Of hij dan kans maakt op een F1 stoeltje, ik denk het niet (gezien dat RP & William niet echt 'luisteren' naar Merc, en Merc te weinig geld naartoe gooit).
Maar mogelijk in de kijker rijden voor FE programma, of een van de vele GT racings van Mercedes!
Ik zat al te denken aan het Formule E programma inderdaad, zou wel heel mooi zijn. :) En Frijns presteert daar ook al goed.
Beitske zit natuurlijk wat dat betreft ook wel goed bij BMW.
Eigenlijk hebben we wel echt een leuke lichting talentvolle Nederlandse coureurs op dit moment, supertof. Grote kans dat Van Kalmthout ook (deels) in de IndyCar rijdt volgend jaar.

Loekoe wijzigde deze reactie 24-05-2019 10:23 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
Tijd voor de eerste race. Ben benieuwd of de Vries zijn pole kan verzilveren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 01:18
TheBrut3 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:29:
Nr 2 staat nu stil, dus wordt het wel een stukje makkelijker voor hem... Maar goed, met Nyck weet je het nooit ;)

Steam: Thndr,PSN: ThunderStore, Battle.Net: THNDR#2975

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

TheBrut3 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 11:29:
De start was in elk geval goed!
De Vries start op hard; verstandige keus. Zo lang mogelijk doorrijden om verkeer te vermijden is het devies. Moet hij wel niet te vaak de chicane gaan afsnijden.

CPU's en GPU's ontleed!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Edd
File in Monaco... Rode vlag..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
Helaas rijden niet alle vrouwen in de W series.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
TheBrut3 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:07:
Correctie... helaas rijden er betere vrouwen in de Formule W. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ryur
Dit was Mick Schumachers schuld!

Dus hou je vrouwonvriendelijke opmerkingen voor je.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 07:22
Gelukkig rijden er geen Tweakers in de F2 :p

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 24-05 17:42

basvn

Breezand - NHN

Kleine uitleg wat er gebeurd is? kom er nu pas in

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
Ryur schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:08:
Dit was Mick Schumachers schuld!

Dus hou je vrouwonvriendelijke opmerkingen voor je.
Nee de oorzaak is dat die trage paydrivers bestaan, net als die Raghumoeilijkeachternaam. Ik snap ook wel dat Mick geen tijd wil verliezen achter dat kansloze volk. Beetje hetzelfde als dat Hamilton of Verstappen achter een Williams of Stroll zit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PatrickC
  • Nu online
Dit kost Nick de overwinning. Hij moest nog stoppen voor een pitstop. Overwinning in het putje!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
PatrickC schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:10:
Dit kost Nick de overwinning. Hij moest nog stoppen voor een pitstop. Overwinning in het putje!
Hij ligt wel een ronde voor op de rest. Dus als het goed is ligt hij nog 1e na de stop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Wel zielig voor De Vries inderdaad. Ik kan me nog de rode vlag situatie in Monaco 2012 bij F1 herinneren, toen mochten de leiders in de race gewoon gratis van banden verwisselen tijdens de rode vlag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 00:37
Vreemd dat je wel je vleugel en alles mag veranderen maar geen banden.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Edd
basvn schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:09:
Kleine uitleg wat er gebeurd is? kom er nu pas in
Een plaatje zegt meer ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Barfman
Die schumacher begint nu al met zijn truckjes :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

Dat kan Nyck wel eens de overwinning kosten; maar wellicht zelfs een plek in de top-8.
Hij moet nog een keer stoppen; maar mag nu óók banden wisselen. Dus 2x supersoft kan ook nog. Wellicht dat hij daar wat aan heeft.

CPU's en GPU's ontleed!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
Ik gok dat hij nu met nieuwe banden start en in de laatste ronde stopt.
Maar hij was al over S/F, samen met de anderen voor de crash. Hij moet dan toch +1 lap hebben op de rest?

TheBrut3 wijzigde deze reactie 24-05-2019 12:22 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 23:40

Damian

Insane Obtrusion

Hoezo kost hem dit de overwinning?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

TheBrut3 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:22:
Ik gok dat hij nu met nieuwe banden start en in de laatste ronde stopt.
Maar hij was al over S/F, samen met de anderen voor de crash. Hij moet dan toch +1 lap hebben op de rest?
Nee, ze pakken de doorkomsten van ronde -1. Ze nemen niet een foto van de race en zetten die dan een ronde terug.

CPU's en GPU's ontleed!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 07:22
Zie ik ze voor het eerst netjes met een momentsleutel in de weer. :)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loekoe
Wat een bullshit deze regel, echt niet fair. Dit zou gewoon als verplichte pitstop moeten gelden..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

Damian schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:24:
Hoezo kost hem dit de overwinning?
Omdat er nu auto's vlak achter hem staan; die de tijd cadeau krijgen die ze verloren bij de pitstop.
Ook zij mogen nu gratis nieuwere banden halen maar hoeven niet meer te stoppen; dus dat voordeel heeft Nyck niet alleen.

Eerste auto die reeds gestopt is: P9 Galeal en P10 Schumacher hebben beide gestopt (10/11). Het gat tussen Galeal en Nyck is dus bepalend voor zijn overwinnings kans. Schumacher krijgt wellicht nog een penalty.

CPU's en GPU's ontleed!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loekoe
Luckeh schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:33:
[...]

Omdat er nu auto's vlak achter hem staan; die de tijd cadeau krijgen die ze verloren bij de pitstop.
Ook zij mogen nu gratis nieuwere banden halen maar hoeven niet meer te stoppen; dus dat voordeel heeft Nyck niet alleen.

Eerste auto die reeds gestopt is: P9 Galeal en P10 Schumacher hebben beide gestopt (10/11). Het gat tussen Galeal en Nyck is dus bepalend voor zijn overwinnings kans. Schumacher krijgt wellicht nog een penalty.
Oh wacht, dus als ik het goed begrijp moet de hele top 8 nog een keer stoppen?
Dan moet podium in ieder geval wel lukken toch als hij bij de restart pole houdt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
Hopen dat CAL nu lang buiten blijft en iedereen kan ophouden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loekoe
TheBrut3 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:36:
Hopen dat CAL nu lang buiten blijft en iedereen kan ophouden.
Lol, dat duurde niet lang hahah.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

Loekoe schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:35:
[...]
Oh wacht, dus als ik het goed begrijp moet de hele top 8 nog een keer stoppen?
Dan moet podium in ieder geval wel lukken toch als hij bij de restart pole houdt?
Tot mijn verbazing; wordt iedereen vanaf P9 op +1 ronde weergegeven door de regie...

CPU's en GPU's ontleed!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loekoe
Luckeh schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:40:
[...]

Tot mijn verbazing; wordt iedereen vanaf P9 op +1 ronde weergegeven door de regie...
Ik zie het ook inderdaad.. Ik snap er niets meer van. |:(

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Luckeh schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:40:
[...]

Daar heeft de regie niks mee te maken, dat is de timing die dat weergeeft, dus zal wel kloppen...

Wel zo eerlijk natuurlijk...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
Wel geluk dat er op vrijdag geen F1 is. Kan de F2 wat uitlopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

CPU's en GPU's ontleed!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile / Nieuwsposter
Ik vraag mij dat dus ook af hoe dat zit. Zijn de coureurs vanaf P9 nou gelapt of niet? En waarom?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

RoD schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:51:
Ik vraag mij dat dus ook af hoe dat zit. Zijn de coureurs vanaf P9 nou gelapt of niet? En waarom?
Die waren al gelapt, maar zijn door de zoveelste vreemde Schumacher actie niet ontlapt gelukkig :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

De set banden die er straks ondergaan bij Nyck moet hij ook in de sprintrace gebruiken morgen. Ik verwacht een stop in ronde #40; of eerder als hij gaat reageren op Ghiotto.

CPU's en GPU's ontleed!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Loekoe
F2 is hele seizoen al een feest om naar te kijken. De coureur kan echt het verschil maken. :D
EDIT: En een goede pitstop! Nu de auto uit de muur houden.

Loekoe wijzigde deze reactie 24-05-2019 13:00 (24%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Ik blijf het altijd een stel prutsers vinden. Ligt het aan mij of maken ze echt rare domme fouten allemaal...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 24-05 17:42

basvn

Breezand - NHN

Mooi! De Vries nog steeds aan de kop na de pitstop!
Damian schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:57:
Ik blijf het altijd een stel prutsers vinden. Ligt het aan mij of maken ze echt rare domme fouten allemaal...
Komt omdat het allemaal dezelfde auto''s zijn, enige verschil is de rijder & de afstelling

basvn wijzigde deze reactie 24-05-2019 13:00 (75%)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:57
What deed GHI? +10 sec inneens

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
Zouden alle mensen met nieuwe banden tijdens de code rood een straf krijgen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Deze is ook leuk. Alleged Race suspension procedure infringements will be investigated after the race :P

Damian wijzigde deze reactie 24-05-2019 13:02 (3%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TheBrut3
Race afgelopen.

Edit: Correa deed een Maxje.

TheBrut3 wijzigde deze reactie 24-05-2019 13:03 (51%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lasmibalsingh
De commentatoren van Ziggo mogen wel een cursus Engels gaan volgen, ze begrijpen er niets van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

Loekoe schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:56:
F2 is hele seizoen al een feest om naar te kijken. De coureur kan echt het verschil maken. :D
Ja; een stuk meer op de coureur af. Je kan ook lekker glijden met een F2 auto. Dat mis ik wel in een F1 auto.

Bij de onboard van Nyck vond ik zijn stuur wel iets "right hand down".

En die Indiër is een pannekoek. De overwinning is binnen bij Nyck.

Toch nog één rondje.

Luckeh wijzigde deze reactie 24-05-2019 13:05 (4%)

CPU's en GPU's ontleed!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 24-05 19:42
Verwarrende F2 race. Ik dacht dat ze onder code rood wel banden mochten wisselen? Hebben we dit niet tijdens F1 ook gezien?
En hoe komt het dat het halve veld op een rondje staat na de rode vlag?

Als dit zou blijft doet de Vries wel goede zaken, Latifi scoort geen punten in de deze race en mag ook niet op pole starten in de sprint race.

Erapaz wijzigde deze reactie 24-05-2019 13:07 (27%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:57
Wat een zooitje
haha

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 23:56
Lasmibalsingh schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:03:
De commentatoren van Ziggo mogen wel een cursus Engels gaan volgen, ze begrijpen er niets van.
Ik dacht dat ik het even niet goed had gehoord, maar hadden ze het bij de 'race suspension infringements' nou over 'problemen met de ophanging'? :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheBrut3
Het volkslied voor zondag is ook weer geoefend, altijd handig.
Maarten_E schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:37:
En winnen in Monaco staat altijd mooi op je palmares.
In 2017 heeft hem dat helaas ook niets gebracht.

TheBrut3 wijzigde deze reactie 24-05-2019 13:52 (63%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 23:52
Wel mooi dat Nyck de Vries zijn laatste kans (rijdt immers al 3 seizoenen in F2) met beide handen pakt.
En winnen in Monaco staat altijd mooi op je palmares.

Maarten_E wijzigde deze reactie 24-05-2019 13:37 (21%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 07:32

TrekDr0p

Lazy arze

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 02:11

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dacht dat er op vrijdag niet geracet werd om het volk de boodschappen te laten doen. Maar nu is toch die F2 race. Vreemd.
Heb hem dus ook gemist.

Wel mooi gedaan, hoop dat ie dit jaar vol weet te houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Loekoe
TheBrut3 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 13:16:
Het volkslied voor zondag is ook weer geoefend, altijd handig.

[...]

In 2017 heeft hem dat helaas ook niets gebracht.
Hoezo 'niets'? Definieer jij het niet krijgen van een zitje in de F1 als 'niets'?
Die man is echt aan een hele mooie carriere aan het bouwen, een waar veel autosporters van dromen. We kunnen niet allemaal zo ontzettend talentvol zijn als Leclerc, Verstappen, Seb of Hamilton. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 24-05 19:42
MikeyMan schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 14:00:
Dacht dat er op vrijdag niet geracet werd om het volk de boodschappen te laten doen. Maar nu is toch die F2 race. Vreemd.
Heb hem dus ook gemist.

Wel mooi gedaan, hoop dat ie dit jaar vol weet te houden.
's Middags gaat het circuit weer open, GP2/F2 is al een tijdje op de vrijdag in Monaco.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 24-05 18:39

Bloodclot

Jawier!

Vandaag dus niet zoveel bewegende beelden, gelukkig hebben we F2 nog.

YouTube: gp F2 monaco 2019 Race 1 pure sound

Rauwe V8 geluiden, incl knallen.

Bloodclot wijzigde deze reactie 24-05-2019 15:53 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeKaerften
  • Laatst online: 24-05 16:18
Bloodclot schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:43:
Vandaag dus niet zoveel bewegende beelden, ...
YouTube: gp F2 monaco 2019 Race 1 pure sound

Rauwe V8 geluiden, incl knallen.
Spoilers..?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Excuus, was hiervan niet op de hoogte dat race uitslagen niet gespoilerd mocht worden

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 02:25

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

@Bloodclot F2 hoort in het Algemeen racetopic, ik heb daarom je posts (+ die van @DeKaerften ) verplaatst.

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
Iemand trouwens een idee waar de FIA nog naar kijkt? Op de site staat nog steeds een "Provisional Classification" v0.1.
https://www.fia.com/event...on-2019/classifications-2
Bloodclot schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 15:54:
Excuus, was hiervan niet op de hoogte dat race uitslagen niet gespoilerd mocht worden
Natuurlijk mag dat. Moet iemand ze maar niet lezen. De laatste 2 pagina's (afhankelijk van je instellingen) gaan over de F2 race. :+

TheBrut3 wijzigde deze reactie 24-05-2019 16:29 (23%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

TheBrut3 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 16:23:
Iemand trouwens een idee waar de FIA nog naar kijkt? Op de site staat nog steeds een "Provisional Classification" v0.1.
https://www.fia.com/event...on-2019/classifications-2

[...]

Natuurlijk mag dat. Moet iemand ze maar niet lezen. De laatste 2 pagina's (afhankelijk van je instellingen) gaan over de F2 race. :+
Maar ik had in eerste instantie in het F1 topic geplaatst, was niet helemaal de bedoeling.

Anyway, mooie punten voor de V(F)ries!
Hopen dat ie komend weekend ook beetje kan scoren tijdens de sprintrace. Van wat ik gelezen heb, werd er redelijk wat ingehaald voor 'monacaanse' begrippen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TheBrut3 schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 16:23:
[knip]

Behalve als ze in een verkeerd topic worden gepost, waar je niet verwacht een uitslag over een andere klasse tegen te komen?

A smile a day....

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YakuzA
  • Laatst online: 23:33

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Red Bull (Technologies) gaat de aeroscreen porten naar de indycar (Y)

https://www.motorsport.co...-2020-aeroscreen/4395079/

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

Race programma dit weekend:

Zaterdag:
08:30 - Kwalificatie Formula-E (Live Ziggo Sport Racing)
12:00 - Race Formula -E (Ziggo Sport Racing)
12:00 - 3e vrije training Formula 1 (Ziggo Sport Select/Live timing/onboard)
15:00 - Kwalificatie Formula 1 (Ziggo Sport Select/Live timing/onboard)
17:15 - Formula 2 - Race 2 (Ziggo Sport Racing)

Zondag:
15:10 - Formula 1 - Race (Ziggo Sport Select/Live timing/onboard)
18:00 - Indy 500 (groene vlag circa 18:20, Ziggo Sport Select).
00:00 - Nascar Cup Series (groene vlag circa 00:15, Ziggo Sport Select).

Daarnaast zijn er ook nog Porsche Supercup op Monaco, V8 Supercars op Winton (herhalingen op Ziggo Sport Racing). Super GT op Suzuka en TCR Hockenheim (live op Motors TV).

Overigens; ik maak op uit de F2 press conference dat Nyck morgen op een reeds gebruikte set moet rijden. Ben benieuwd of dat de set soft is (15 ronden in de race?) of de set supersoft op het einde (5 ronden in de race).

CPU's en GPU's ontleed!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ryur
Luckeh schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 19:15:
Race programma dit weekend:

Zondag:
18:00 - Indy 500 (groene vlag circa 18:20, Ziggo Sport Select).
Zondag gaat de uitzending al om 17:00 op Ziggo Racing beginnen :) Om 18:00 schakelt Select er ook bij

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Edd
Kleine aanvulling op @Luckeh
Naast de Formule 1 zijn de Formule E (Race), Indy 500 en Nascar ook te zien op Ziggo kanaal 14. Dus als je thuis Ziggo hebt, kun je die ook zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

YakuzA schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 17:21:
Red Bull (Technologies) gaat de aeroscreen porten naar de indycar (Y)

https://www.motorsport.co...-2020-aeroscreen/4395079/
Dit is feitelijk een Halo gecombineerd met glas (of ander doorzichtig materiaal). Lijkt me zeer onpraktisch in een race, zeker op een oval. Dat ding blijft nooit goed schoon. Ik zie Indy ook nog wel met een "gewone" Halo eindigen.

CPU's en GPU's ontleed!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YakuzA
  • Laatst online: 23:33

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Luckeh schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 19:23:
[...]

Dit is feitelijk een Halo gecombineerd met glas (of ander doorzichtig materiaal). Lijkt me zeer onpraktisch in een race, zeker op een oval. Dat ding blijft nooit goed schoon. Ik zie Indy ook nog wel met een "gewone" Halo eindigen.
De 24 uur van Le Mans wordt toch ook gedaan met een voorruit?
Ik zie je probleem niet :)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Luckeh schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 19:15:
[knip]

Overigens; ik maak op uit de F2 press conference dat Nyck morgen op een reeds gebruikte set moet rijden. Ben benieuwd of dat de set soft is (15 ronden in de race?) of de set supersoft op het einde (5 ronden in de race).
Gezien de snelle afbouw van de zachtste band vandaag, en het aantal ronden wat nog moet worden afgelegd tijdens die race, is het vrijwel zeker de hardere band waarop gestart gaat worden.

A smile a day....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Barfman
Hoor net dat Ghiotto gedisqualificeerd is in de eerste race van Monaco, zit nu een lekker groot gat tussen de Vries en Ghiotto in het klassement.

Toch nog ff een artikel over gevonden.
http://www.fiaformula2.co...t-Feature-Race-penalties/

Barfman wijzigde deze reactie 24-05-2019 23:28 (39%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@Barfman, ik zat nét een artikel te lezen waarin o.a. die diskwalificatie stond. Zag het hier; https://www.racefans.net/...alf-the-field-a-lap-down/

A smile a day....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Barfman
Ah, er was nog niet veel te vinden, maar blijkbaar niet goed gezocht :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

YakuzA schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 21:12:
[...]

De 24 uur van Le Mans wordt toch ook gedaan met een voorruit?
Ik zie je probleem niet :)
Hmm, maar bij die auto's hebben ze ruitenwissers. Heb je het beeld al eens gezien naast de ruitenwisser? Niet fraai. Ik blijf sceptisch.

CPU's en GPU's ontleed!

• Edd
Een zware crash vandaag in de Indy Lights op Indianapolis. Gelukkig konden ze beiden er van weglopen.

En Marcus Ericsson heeft ook iets gewonnen :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: augustus 2011
  • Niet online
Luckeh schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 23:36:
[...]

Hmm, maar bij die auto's hebben ze ruitenwissers. Heb je het beeld al eens gezien naast de ruitenwisser? Niet fraai. Ik blijf sceptisch.
Je kan met tear-offs gaan werken, zitten volgens mij ook op de ruiten van (sommige) GT's en LMP's.

Indycars pitten vaak genoeg om zoiets te kunnen laten werken, NASCAR heeft ook een voorruit, rijdt rond op ovals en daar gaat het ook goed, al zijn die dingen natuurlijk aerodynamisch onvergelijkbaar.

Etcetera: Mijn Tweakblog over Chinese meuk, kartonnen games en misschien wel meer!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Imbus-sleutel in Tbird

RobinHood schreef op zaterdag 25 mei 2019 @ 01:06:
[...]

Je kan met tear-offs gaan werken, zitten volgens mij ook op de ruiten van (sommige) GT's en LMP's.

Indycars pitten vaak genoeg om zoiets te kunnen laten werken, NASCAR heeft ook een voorruit, rijdt rond op ovals en daar gaat het ook goed, al zijn die dingen natuurlijk aerodynamisch onvergelijkbaar.
Ik verwacht ook de tear-offs voor droge omstandigheden waarschijnljk voldoende zullen zijn. Maar voor natte omstandigheden niet. Nascar rijdt in de regen dan ook gewoon met ruitenwissers (bij road races) en rijden gewoon niet als het regent. Indycar raced ook niet op ovals wanneer het regent, maar van de 22 races zijn er maar 5 op ovals. De rest gaat gewoon door als het regent.

CPU's en GPU's ontleed!

Pagina: 1 ... 68 69 70 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Verenigde staten

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True