"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Alsnog +1 voor de racemove die iedereen digitaal wel eens heeft gedaan

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Mooie reacties allemaal"I can't believe what I just saw." #NASCARPlayoffs pic.twitter.com/Eqw7tyodZF
— NASCAR (@NASCAR) 1 november 2022
Dat je dit hier eenmalig toelaat is tot daar aan toe. Kun je nagaan wat straks gebeurd aan het einde van elke race op een Martinsville of Bristol. Dan krijg je gewoon destruction derby in de laatste ronde.
Dat dit lukt is wel echt uniek, zeker omdat het ook nog wel of geen kwalificatie betrof.
Ik denk eigenlijk niet dat ze hier qua regelgeving wat mee gaan doen. NASCAR is toch vooral van de rijders regelen het onderling maar op de baan. Pas bij een echte zware crash gaan ze wat doen.
Naar beneden schieten kan eigenlijk niet vanwege de 5,6 G die hij trok door de bocht.sambalbaj schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:37:
De kans was veel groter dat hij ergens bleef hangen en naar beneden zou schieten met een ravage tot gevolg.
Dat dit lukt is wel echt uniek, zeker omdat het ook nog wel of geen kwalificatie betrof.
Ik denk eigenlijk niet dat ze hier qua regelgeving wat mee gaan doen. NASCAR is toch vooral van de rijders regelen het onderling maar op de baan. Pas bij een echte zware crash gaan ze wat doen.

Maar Nascar moet hier wel wat aan doen aangezien, stel volgend jaar Ross op de 5e plek ligt dan zal de 1e rijder denken he Ross is 5e dus de wallride is mogelijk voor de overwinning dus om te verdedigen zal ik het ook moeten doen, dus zie je ineens 10 rijders een wallride doen in de laatste ronde.
Sommige dingen/acties zijn mogelijk/leuk als 1 persoon het doet, maar niet erg logisch enof erg gevaarlijk als iedereeen zich daaraan moet gaan gedragen.
Ook moet Nascar zich afvragen hoe het er met de huidige auto uitziet als iemand z`n gas blijft hangen.
En dan vooral op wat snellere banen, hij verloor nl bijna geen snelheid.
Geen snelheid verliezen in de bocht kan een veel hogere snelheid opleveren op het daarna komende rechte stuk. En dan dodelijk zijn als de auto in de volgende muur komt.
Dit heeft goed aangetoond dat de auto echt heel erg teveel te stevig gebouwd is.
How do you save a random generator ?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Nee, het is nog niet begonnen.TheBrut3 schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:07:
Ziggo heeft nog MotoGP herhaling in beeld in plaats van NASCAR. Regent het?
Het is blijkbaar iets Amerikaans om niet op de aangekonidgde tijd te beginnen. Indycar heeft er ook een handje van. Zeggen ze bijv. 3:00 ET en dan zit je om 21:00 klaar, is er nog 40 minuten pre-race activiteiten...

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally
[Voor 6% gewijzigd door TheBrut3 op 06-11-2022 21:33]
Precies 40 minuten inderdaadNiellie41 schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:09:
Zeggen ze bijv. 3:00 ET en dan zit je om 21:00 klaar, is er nog 40 minuten pre-race activiteiten...

Ja, daar trap ik ook iedere keer weer in.Niellie41 schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:09:
[...]
Nee, het is nog niet begonnen.
Het is blijkbaar iets Amerikaans om niet op de aangekonidgde tijd te beginnen. Indycar heeft er ook een handje van. Zeggen ze bijv. 3:00 ET en dan zit je om 21:00 klaar, is er nog 40 minuten pre-race activiteiten...

Dat is ook waarom ik altijd naar de Green Flag Time zoekNiellie41 schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:09:
[...]
Nee, het is nog niet begonnen.
Die was bij NASCAR vandaag 21:37

(Makkelijk te vinden via Jayski)
Bij Indycar is die altijd stuk lastiger te vinden.
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als Elliott of Hamlin bij Chastain in de buurt komt te rijden.
https://www.motorsport.co...pole-qualifying/10401659/
Wie zich nog Silverstone kan herinneren, dat wordt spektalen sowieso.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik blijf erbij dat tecpro geweldig is, maar het is mega onhandig om voor elk ongeluk de barriere te moeten reperaren. Zal toch vast wl eenmiddenweg te vinden zijn. Misschien een barriere vóór de tecpro barriere om de tecpro te beschermen.

[Voor 53% gewijzigd door siggy op 19-11-2022 13:38]

'you put me on a shit strategy'.
Team: 'Mate, we do our best, I suggest you do the same'

[Voor 24% gewijzigd door siggy op 20-11-2022 10:38]
[Voor 9% gewijzigd door siggy op 20-11-2022 10:50]
Nja blijf het wat vinden met iemand gewoon de baan uitduwen. Stewards gewoon geen zin in gezeur...
[Voor 32% gewijzigd door siggy op 20-11-2022 11:02]
[Voor 15% gewijzigd door jan390 op 20-11-2022 11:02]
En zo vier je een overwinning
🚨F2 DRIVER ANNOUNCEMENT🚨
— Van Amersfoort Racing (@VARmotorsport) 16 december 2022
Since it is his birthday today, we figured we should make it one to remember.
On his 22nd birthday, we are excited to announce the signing of 🇳🇱 Richard Verschoor for the 2023 FIA F2 Championship.
Press release 📃 : https://t.co/9ugCjRrBDN pic.twitter.com/OxZWnCjCFO
Hopelijk maken ze komend seizoen bij VAR een goede stap voorwaarts, het kwam er afgelopen seizoen niet echt uit.NeverSettle schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 17:34:
Zojuist is Richard Verschoor aangekondigd voor VAR in F2:
[knip]
Wel fijn dat Verschoor weer aanwezig is volgend jaar, maakt het nét wat leuker om te kijken (vind ik).
Testing, one, two ...
In de Rallysport was het niet heel veel soeps, maar wel mooi om naar te kijken qua rijstijl. Heb nog met hem staan praten tijden de WRC ronde van Duitsland.
Gymkhana filmpjes waren natuurlijk super vet. Ik zal de beste man best missen. Vond hem vooral aardig en eerlijk overkomen altijd.
[Voor 8% gewijzigd door Damian op 03-01-2023 08:13]
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
Damian schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 08:08:
https://www.nu.nl/algemee...n-block-55-overleden.html
In de Rallysport was het niet heel veel soeps, maar wel mooi om naar te kijken qua rijstijl. Heb nog met hem staan praten tijden de WRC ronde van Duitsland.
Gymkhana filmpjes waren natuurlijk super vet. Ik zal de beste man best missen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Het voelt beetje als toen het nieuws over Schumacher en zijn ski ongeluk (al is die niet dood)
Hij is vooral een showman, beetje X-games achtig alleen dan met rally auto's. Op niveau (WRC) kon ie compleet geen potten breken.Damian schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 08:08:
https://www.nu.nl/algemee...n-block-55-overleden.html
Gymkhana filmpjes waren natuurlijk super vet. Ik zal de beste man best missen. Vond hem vooral aardig en eerlijk overkomen altijd.
Maar triest inderdaad. Onduidelijk of dit nu gewoon een ongeluk was tijdens een tochtje of dat ie aan het jumpen was oid.
Mwoah, ga er maar van uit dat ie niet rustig aan het toeren wasWillem30 schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 09:35:
Heftig nieuws deze ochtend. Dan doe je zoveel toffe/gevaarlijke dingen en sterf je op deze manier.
Het voelt beetje als toen het nieuws over Schumacher en zijn ski ongeluk (al is die niet dood)

https://www.caranddriver.com/news/a42381071/ken-block-dies/
Dit dus. In het harnas inderdaad.The Wasatch County (Utah) Sheriff's Office posted on Facebook that its 911 call center received a call at approximately 2 p.m. that there had been a snowmobile accident, and Search and Rescue and personnel from the Sheriff's Office, the Utah State Parks, and the U.S. Forest Service all responded. The post said: "The driver, Kenneth Block, 55-year-old male out of Park City, Utah, was riding a snowmobile on a steep slope when the snowmobile upended, landing on top of him. He was pronounced deceased at the scene from injuries sustained in the accident. Mr. Block was riding with a group but was alone when the accident occurred.
[Voor 42% gewijzigd door Damian op 03-01-2023 10:52]
Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta
Zo'n ding weegt toch wel paar honderd kiloDamian schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:51:
[...]
Mwoah, ga er maar van uit dat ie niet rustig aan het toeren wasIk kan ff de bron niet meer vinden maar las ergens dat ie van een "steep hill" aan het snowmobilen was en dat hij omgeslagen is.
https://www.caranddriver.com/news/a42381071/ken-block-dies/
[...]
Dit dus. In het harnas inderdaad.

Eigenlijk ook wel zonde voor eventuele talenten. Staat ook niets over Racing Team Nederland, neem aan dat die wel met Jumbo blijft rijden.
Betwijfel het dat RTN nog rijd. Alle coureurs waar ze mee reden zijn al naar andere teams gegaan. Misschien dat ze een jaartje overslaan, maar betwijfel dat er dit jaar nog gereden wordt.TheBrut3 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:32:
https://www.nu.nl/economi...phef-door-witwaszaak.html
Eigenlijk ook wel zonde voor eventuele talenten. Staat ook niets over Racing Team Nederland, neem aan dat die wel met Jumbo blijft rijden.
Dat gevoel heb ik ook, alles aan "nieuws" ligt al tijden stil rondom dit team. De website is ook niet actueel en dat geldt eveneens voor hun social media activiteiten. Zou me dus niet verbazen als dat het helemaal over en uit is.ge-flopt schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:36:
Betwijfel het dat RTN nog rijd. Alle coureurs waar ze mee reden zijn al naar andere teams gegaan. Misschien dat ze een jaartje overslaan, maar betwijfel dat er dit jaar nog gereden wordt.
Testing, one, two ...
Algemeen race topic: Sprintrace editie
Algemeen race topic: Endurance/Sportscar editie

Dit topic is gesloten.
Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan, en erom bedelen ook niet.
MotoGP, WSBK e.d. kunnen in MotoGP en WSBK topic besproken worden.