Als we het over een race hebben, dan lijkt me dat prachtig. Wanneer we het hebben over een soortgelijke situatie als afgelopen zondag... ...laat maar dan...
Mooiste zou in mijn ogen zijn, flink bui vlak voor de wedstrijd starten op full-wets en daarna naar de inters en aan het einde het laatste half uurtje/20 minuten? Nog even op slicks.
Maar ik verwacht eerlijk gezegd niet dat de, eerder voorspelde, regen zoveel roet in het eten gaat gooien. Zeker niet nu de voorspellingen weer richting droog gaan. Ik voel er overigens zelf ook niet zoveel voor om in de zeikregen op die tribune te zitten.
Ben benieuwd morgen wat we gaan zien tijdens de FP, of de teams los durven of heel voorzichtig zijn en heel veel data gaan verzamelen, het is tenslotte een nieuw circuit. Misschien dat Lando het kunstje van vorige week nogmaals kan herhalen en mee kan doen om de pole zaterdag.
Tarzanbocht zal, naar ik verwacht, in de verschillende klasses nog wel wat "slachtoffers" gaan eisen qua inschattingsfoutjes bij het uitremmen.
Heeft iemand overigens een beeld van de topsnelheid op het rechte stuk bij start/finish?
[
Voor 3% gewijzigd door
TIGER1125 op 02-09-2021 10:19
]