Toon posts:

[F1] Racemanagers/pools 2021 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• dingoo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-03 00:41

Het Formule1 seizoen 2021 komt er aan! Wie doet waar mee? Dit lijkt me een mooi topic om dat in bij te houden. PM me voor aanvullingen!

Managers en Pools

GoT Subleagues

PM me maar als er nog meer GoT subleagues zijn!

Stand op de verschillende subleagues

Formule1meester, subleague Tweakers

F1pool, GoT-league

[Voor 14% gewijzigd door dingoo op 14-04-2021 23:48]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:34
@dingoo F1Pool.net is ook gereedgemaakt voor 2021.
@mod De topicwarning van het F1 topic linkt nog naar de 2020 pools.

[Voor 3% gewijzigd door torx op 02-03-2021 11:46]

F1Pool.net :: Yamaha Fazer FZ6 SA

• MrSparkels
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:58
GP Poule mis ik nog in het rijtje ....

https://www.gppoule.nl

:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:19

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Heb net F1Pool.net ingevuld :)

EDIT:

let op!
Bij https://www.f1tm.nl/join/3437/d659a2 moet je betalen of doe ik iets fout? >:)

[Voor 65% gewijzigd door G_Dragon op 22-03-2021 11:39]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• dingoo
Thanks, heb het topic bijgewerkt. Voor F1tm moet je idd betalen :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De buurtjes van Fok hebben intussen hun F1 manager game ook weer bijgewerkt voor 2021; https://frontpage.fok.nl/...er-2021-is-van-start.html

EDIT:
Ik heb geen subleague aangemaakt. Ik weet niet of ik mee ga doen. :)

[Voor 18% gewijzigd door CH4OS op 22-03-2021 19:14]

• Loveless85
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:41
Klopt het dat de code voor de 'officiele' F1 Fantasy niet werkt?

krijg een 'invalid code' melding.

• dingoo
Ik had de aanname gedaan dat de code van vorig jaar zou blijven werken. Guess that was wrong. Dus als je iemand een nieuwe code voor dit jaar heeft, dan pas ik 'm aan. Anders haal ik 'm binnenkort weg.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee