Toon posts:

[F1] Racemanagers/pools 2022 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• dingoo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:41

Het Formule1 seizoen 2022 komt er aan! Wie doet waar mee? Dit lijkt me een mooi topic om dat in bij te houden. DM me voor aanvullingen!

Managers en Pools

GoT Subleagues

DM me maar als er nog meer GoT subleagues zijn!

Stand op de verschillende subleagues

Formule1meester, subleague Tweakers

F1pool, GoT-league

[Voor 7% gewijzigd door dingoo op 17-03-2022 20:52]

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:12
Ik doe al jaren mee met het F1TM spel. Ik heb me voor de Tweakers subleague aangemeld.

• dingoo
Ik ben er voor 't gemak even vanuit gegaan dat de link die er staat ook dit seizoen werkt. Laat maar weten als het fouten geeft.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:18
@dingoo Ter info, ik heb F1Pool.net ook een tijdje terug bijgewerkt met de data voor 2022.

F1Pool.net :: Yamaha Fazer FZ6 SA

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:32
Ik mis scorito in dit overzicht. Al is dat wel betaald. Maar goed voor 10 euro per jaar zijn alle sportspellen te spelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dingoo
Thanks, is aangevuld!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

torx schreef op maandag 14 maart 2022 @ 20:17:
@dingoo Ter info, ik heb F1Pool.net ook een tijdje terug bijgewerkt met de data voor 2022.
ik vind er een van 2014 [..] hoe kom ik bij de actuele seizoen?

dank je @torx is gelukt

[Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 16-03-2022 14:10]

πŸ†‚πŸ†ƒπŸ…΄πŸ…°πŸ…Ό: πŸ†πŸ…ΎπŸ…ΎπŸ†ƒπŸ…ΆπŸ…°πŸ…ΌπŸ…΄πŸ†_πŸ…²πŸ…ΎπŸ…Ό
πŸ…ΏπŸ†‚πŸ…½: πŸ…·πŸ…ΎπŸ…»πŸ…»πŸ…°πŸ…½πŸ…³πŸ…·πŸ…°πŸ†πŸ…³πŸ†‚

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:18
himlims_ schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 10:08:
ik vind er een van 2014 [..] hoe kom ik bij de actuele seizoen?
Hoe bedoel je? Je kan toch gewoon met de 2022 line-up je selectie maken?

F1Pool.net :: Yamaha Fazer FZ6 SA

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:39
Zie dat er nog geen racepool is voor F1 Fantasy van de officiΓ«le Formule1.com website.
Wil dit jaar deze is proberen. Vind het er vrij gelikt uitzien eigenlijk.
Bedoeling is hier om 5 rijders en een team te kiezen voor een zogenaamd budget van 100 mil.
Punten verdien je op allerlei manieren, zie: https://fantasy.formula1.com/points-scoring

Mochten er mensen willen meedoen:
Join the F1 Fantasy Gathering of Tweakers with invite code 1a2bf0997a here:
https://fantasy.formula1.com/app/#/league/260011

@dingoo Kan jij deze misschien toevoegen aan de startpost? :)

Update:
Pro-tip: Bij Settings kan je een nieuwe username kiezen.

[Voor 3% gewijzigd door NeonovA op 17-03-2022 10:51]

PVOutput | 3465Wp i.c.m. SB3.6-1AV-40 op ZO | Heerhugowaard | LIVE

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-03 15:55

Chakotay

Lick here to continue

*trap*

Mocht iemand nog iets met de F1 Fantasy doen, a.s. weekend is de laatste race waar je de megadriver bonus (in 1 race 3x punten) voor de 1e helft van het seizoen in kan zetten.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
De afgelopen 2 jaar deden we bij ons op het werk mee met formule1meester.nl

Op zich was het wel leuk dat je een budget hebt waardoor je een team kan samenstellen en dat je budget kan goeien.
Maar als je in begin een paar keer goed gegokt had, is het erg lastig om die in te halen.
Waardoor er al veel snel afhaakte. Dat vind ik jammer.

Wat zoek ik..
Gratis O-)
App ipv een site
Diverse voorspellingen doen
Iedereen elke week evenveel kans op de maximale punten

Optie: een ruimte waar je met elkaar kan chatten.

Welke van de vele pools komt hier voor in aanmerking en β€œsmoelt” een beetje?

Meer dan ik dacht...

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee