[F1 2021] Race 12 GP van België Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 46 Laatste
Acties:
  • 134.698 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Virtueel rondje met Perez:

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:36
RobertMe schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:18:
[...]

Als je over een echte regenrace spreekt zou ik niet beginnen over Imola :+ Regen voor de start, geen druppel gevallen tijdens de race en de baan was gewoon droog bij de finish.

Laatste echte regenrace die ik mij kan herinneren is Hockenheim. Waarbij Hamilton de muur van wat dichter bij ging bekijken en Bottas nog wat dichter bij ging kijken.

Of was Turkije vorig jaar ook echt in de regen? Toen Verstappen spinde achter zijn huidige teamgenoot en Hamilton een bagger kwalificatie omzette in een overwinning.
Verder hebben we natuurlijk nog Singapore gehad met de sandwich en ook daar Hamilton die ineens wint nadat die vanaf P7 of zo starte. En zo zullen er vast nog wel wat races in de regen of een goed natte baan zijn geweest.
En qua kwalificaties Turkije en Oostenrijk vorig jaar, Hongarije in 2017? Monza in 2017?
Goed, Imola was geen volwaardige regenrace, maar als de banden met extra profiel tevoorschijn komen en ze er daadwerkelijk wat rondjes op rondrijden noem ik het een regenrace. Dus nee, Hongarije was geen regenrace, die paar 100m op regenbanden telt niet.
Jasphur schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:33:
[Afbeelding][Afbeelding]

Dit is toch hoe je je track “walk” doet op Spa? :P

Want is het is zeker een lekker stukje wandelen haha

[Afbeelding]
Het is zeker een lekker stukje wandelen, alleen die klim bij Eau Rouge is best stijl. Op tv lijkt het al een flink heuveltje, maar als je beneden staat zie je dat die in het echt toch nog wat steiler is. Ik sta al met zo een gezicht als ik aan die klim moet denken...

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:30
Jasphur schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 17:33:
[Afbeelding][Afbeelding]

Dit is toch hoe je je track “walk” doet op Spa? :P

Want is het is zeker een lekker stukje wandelen haha

[Afbeelding]
Het circuit is toch maar 4KM lang meen ik? Een beetje sportman kan dat toch makkelijk wandelen. En volgens mij is Baku ook niet heel veel korter? Maar ja, de klim naar Raidillion en vervolgens de uitloop omhoog op Kemmel straight tot aan Les Combes zal wellicht wat tegen vallen. En Kemmel straight is qua track walk ook niet heel interessant, "immer grade aus".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:41

Chiron

Moderator Discord
Dat is een beste helling ja:

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 15:07

ricardo246

Life's what you make it!

RobertMe schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:01:
[...]

Het circuit is toch maar 4KM lang meen ik? Een beetje sportman kan dat toch makkelijk wandelen. En volgens mij is Baku ook niet heel veel korter? Maar ja, de klim naar Raidillion en vervolgens de uitloop omhoog op Kemmel straight tot aan Les Combes zal wellicht wat tegen vallen. En Kemmel straight is qua track walk ook niet heel interessant, "immer grade aus".
6,9 km, 103 hoogte meters en eau rouge heeft 17% stijging. Ik heb er gelopen, pittig.

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:11
[...]

Mag hopen dat ze dat zonder veel moeite kunnen afleggen inderdaad. Maar je hebt altijd van die mensen:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E9uoLfDXsAYrnI7?format=jpg&name=large

:+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• RobertMe
  • Laatst online: 23:30
ricardo246 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:08:
[...]

6,9 km, 103 hoogte meters en eau rouge heeft 17% stijging. Ik heb er gelopen, pittig.
De leuke vervolgvraag is dan natuurlijk: hoe bevalt 17% helingsgraad op de fiets? Want dat is in deze dan soort van de afweging.

Ik heb hier de Cauberg om de hoek liggen en deed tot een aantal jaartjes terug nog wel eens een rondje fietsen. Maar de Cauberg viel me dan toch zwaar tegen (op mijn versleten mountainbike :+). Denk dat ik lopen dan toch net wat prettiger zou vinden.

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

RobertMe schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:21:
[...]

De leuke vervolgvraag is dan natuurlijk: hoe bevalt 17% helingsgraad op de fiets? Want dat is in deze dan soort van de afweging.

Ik heb hier de Cauberg om de hoek liggen en deed tot een aantal jaartjes terug nog wel eens een rondje fietsen. Maar de Cauberg viel me dan toch zwaar tegen (op mijn versleten mountainbike :+). Denk dat ik lopen dan toch net wat prettiger zou vinden.
Ik ben een mtb er, geen loper, dus ik voelde mijn kuiten na het lopen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:52

Amphiebietje

In de blubber

Plenkske schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 12:41:
Tja er worden vooral buitjes voorspelt met lage aantallen: 0,1 - 0,4 mm.
Gisteren lag de nadruk wat meer op zaterdag, nu weer wat meer op de zondag (WeerOnline).
Blijft afwachten wat er in de Ardennen gebeurt.
Bij Le Mans waren dat soort hoeveelheden toch meer dan genoeg om redelijk veel chaos te veroorzaken.

Mocht de race nat zijn en BOT achter Max/PER starten, dan hoop ik dat ze hem ruim baan geven voordat hij Spa '98 2.0 veroorzaakt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Weekend Warm-Up! 2021 Belgian Grand Prix

Warm up lijkt me wel toepasselijk met deze temperaturen :)
(FF op klikken i.v.m. FOM)

[ Voor 27% gewijzigd door PalingDrone op 26-08-2021 22:24 ]

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

[...]

En Kemmel straight is qua track walk ook niet heel interessant, "immer grade aus".
Was dus wel vals plat omhoog gaat...

Strava

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:36
Amphiebietje schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:13:
[...]

Bij Le Mans waren dat soort hoeveelheden toch meer dan genoeg om redelijk veel chaos te veroorzaken.

Mocht de race nat zijn en BOT achter Max/PER starten, dan hoop ik dat ze hem ruim baan geven voordat hij Spa '98 2.0 veroorzaakt. ;)
Daar maak ik me geen zorgen over als BOT achter VER/PER start. Hongarije was hij in de nattigheid niet goed weg, Imola volgens mij ook niet geweldig, ik zou me dan eerder zorgen maken als BOT voor VER/PER start (ook omdat er dan in de kwalificatie iets niet helemaal goed is gegaan aangezien BOT een gridstraf van 5 plekken heeft).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35

franssie

Save the albatross

PalingDrone schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 22:18:
Weekend Warm-Up! 2021 Belgian Grand Prix
[YouTube: Weekend Warm-Up! 2021 Belgian Grand Prix]
Warm up lijkt me wel toepasselijk met deze temperaturen :)
(FF op klikken i.v.m. FOM)
Bijzonder opmerkelijk dat ze de foto zwart maken maar dat de video wel speelt.
Voor wie wil de foto van de video (omdat ik even wilde uitzoeken hoe ik dat makkellijk hier kon krijgen maar dat viel nog tegen die workflow).

EDIT werkt klikbaar naar de video, niet de IMG overigens (dat was het minste werk)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BonY7R-UtEChZA946p2XrkHIrmw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nsEogagspMCebBpRJ2lUBjXP.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door franssie op 26-08-2021 23:15 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:17
ricardo246 schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:08:
[...]

7km en 4m om precies te zijn. ;) Heb je er gelopen of gerend? Ik heb zelf verschillende keren daar de Spa Francorchamps Run gerend (laatste was in maart 2020 net voor de Corona ellende hier begon), 2 rondjes, dus iets meer dan 14km en ja, erg pittig maar wel leuk! >:) En hoewel Kemmel Straight vals plat lijkt, is het toch wel iets meer dan dat. En als je net daarvoor Eau Rouge bent opgerend, dan is het lastig herstellen hiervan op Kemmel Straight. Na Kemmel Straight ben je gelukkig wel op het hoogste punt van het circuit. Het hoogteprofiel van zo’n 2 rondjes ziet er dan zo uit…
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oi9VfGakheJtMirb4QA6AXMIVfw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yZaQb5bzwRMfRmGH7ulSRmAt.jpg?f=fotoalbum_large

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:11

sjaool

Every life should have 9 cats

Mijn weerbericht geeft aan dat het vandaag en morgen droog is maar dat de race wel eens op een opdrogende baan kan worden gestart (btw maar 1.1mm dus dat is niks). Maar het is en blijft Spa dus het kan zomaar weer anders zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zect90eCaGEVH6pvij3p1mR-HLc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c1Kmptlkuo5aXb2O2lqOBdb4.jpg?f=fotoalbum_large

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
FlowChef schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 15:42:
Zijn er nog veranderingen na de stop?
Stop? Welke stop?

:+

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zo, ik ben er klaar voor. Denk dat de rest van het seizoen hier al redelijk duidelijk kan worden. In bocht 1 op zondag :X. Maak me vooral een beetje zorgen over de aandacht die red bull nog aan de auto van dit jaar besteedt. Of ze wel of niet het kampioenschap binnen halen, er moet volgend jaar een hele nieuwe auto gebouwd worden.

Eerst eens zien hoe ze vandaag uit de startblokken komen. En een klein regendansje doen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door MikeyMan op 27-08-2021 08:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
Weet iemand waar ik het dag schema kan vinden van spa? Dus niet alleen de tijden van de f1, maar alle klassen die rijden vandaag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:23

basvn

Breezand - NHN

sjaool schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:29:
Mijn weerbericht geeft aan dat het vandaag en morgen droog is maar dat de race wel eens op een opdrogende baan kan worden gestart (btw maar 1.1mm dus dat is niks). Maar het is en blijft Spa dus het kan zomaar weer anders zijn.

[Afbeelding]

[ Voor 5% gewijzigd door basvn op 27-08-2021 08:45 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
MikeyMan schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:31:
Eerst eens zien hoe ze vandaag uit de startblokken komen. En een klein regendansje doen ;)
Ik begrijp de wens voor een regenrace niet zo goed. Enige garantie is dat het een chaos wordt maar voor de uitslag? Zowel HAM als VER zijn goede regenrijders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RodeStabilo schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:46:
[...]

Ik begrijp de wens voor een regenrace niet zo goed. Enige garantie is dat het een chaos wordt maar voor de uitslag? Zowel HAM als VER zijn goede regenrijders.
Levert sowieso meer actie op. Zeker op Spa. Ongeacht wie er wint.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:17
Dacuuu schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:43:
Weet iemand waar ik het dag schema kan vinden van spa? Dus niet alleen de tijden van de f1, maar alle klassen die rijden vandaag.
Hier :)

https://www.formula1.com/...21/Belgium/Timetable.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

[...]

Met een gridstraf is het podium in een regenrace imho 'makkelijker' te behalen dan zonder regenrace. Alleen is in een regenrace daarentegen weer een groter risico om vanuit achter 'in de mêlee' terecht te komen, maar zoals Hongarije liet zien is ook vooraan starten weer geen garantie om geen schade te rijden in de eerste paar bochten :+

Ik weet niet of de gridstraf deze race al gepakt wordt, maar Honda heeft de Silverstone-motor inmiddels officieel afgeschreven. Grote kans dat er dus nog een nieuwe motor gestoken zal moeten worden ergens in het seizoen.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Tot nu toe maakt HAM meer fouten in de regen dan VER. Maar het is vooral dat regen een extra spanningsfactor toevoegt aan de race waardoor het niet snel een optocht wordt. Ook komt het veld daardoor vaak wat dichter bij elkaar te liggen waardoor je meer actie op de baan ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:25

Niellie41

[object Object]

PatrickC schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:27:
[...]

7km en 4m om precies te zijn. ;) Heb je er gelopen of gerend? Ik heb zelf verschillende keren daar de Spa Francorchamps Run gerend (laatste was in maart 2020 net voor de Corona ellende hier begon), 2 rondjes, dus iets meer dan 14km en ja, erg pittig maar wel leuk! >:) En hoewel Kemmel Straight vals plat lijkt, is het toch wel iets meer dan dat. En als je net daarvoor Eau Rouge bent opgerend, dan is het lastig herstellen hiervan op Kemmel Straight. Na Kemmel Straight ben je gelukkig wel op het hoogste punt van het circuit. Het hoogteprofiel van zo’n 2 rondjes ziet er dan zo uit…
[Afbeelding]
Ik heb ook eens een rondje gerend. Het is best leuk om het circuit zo eens te zien. Alleen jammer dat alle rechte stukken veel langer duren dan in de sim. :+

Ik vond het stuk naar Blanchimon en Busstop ook verraderlijk omdat ook weer vals plat omhoog gaat. Niet zo heftig als Kemmel natuurlijk, maar meer dan ik had gedacht.

Best leuk om op zo’n circuits te rennen. Zolder wil ik ook nog eens doen. In 2018 heb ik op Daytona 5 km gedaan. Ook tof om te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 20:44

Spotmatic

Ken sent me

Niellie41 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:03:
[...]
Best leuk om op zo’n circuits te rennen. Zolder wil ik ook nog eens doen. In 2018 heb ik op Daytona 5 km gedaan. Ook tof om te zien.
Ik ben een fervente wandelaar en zou graag een rondje op het circuit wandelen (een echte trackwalk dus). Ik heb het eens geprobeerd in de binnenste ring, maar dat lukte niet (i.i.g. niet door dicht bij het circuit te blijven). Zijn er dan mogelijkheden OP het circuit? Ik hoor eigenlijk alleen maar van activiteiten voor hardlopers (bijv. ook voor Assen).

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:25

Niellie41

[object Object]

Spotmatic schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:05:
[...]

Ik ben een fervente wandelaar en zou graag een rondje op het circuit wandelen (een echte trackwalk dus). Ik heb het eens geprobeerd in de binnenste ring, maar dat lukte niet (i.i.g. niet door dicht bij het circuit te blijven). Zijn er dan mogelijkheden OP het circuit? Ik hoor eigenlijk alleen maar van activiteiten voor hardlopers (bijv. ook voor Assen).
Bij mij was het idd een hardloop wedstrijd, maar je kan het natuurlijk ook gewoon lopen. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 13:00
PatrickC schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 08:27:
[...]

[Afbeelding]
Heb je wel je DRS opengezet? Dat scheelt bijna een seconde aan het eind van Kemmel..

https://images.app.goo.gl/EaDuQCdHft5j8bTe9

Zonder gekheid, respect! Een luie bankhanger als ik zou aardig kapot zijn na een rondje Spa rennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Nu bekend is dat de motor van verstappen is afgeschreven vraag ik me af wat vanuit taktiek handig is. Nu de gridstraf pakken op een zeer snelle baan?. Door het snelheidsverschil van de Redbull is het relatief eenvoudig (risicoloos) op het zeer snelle Spa om naar voren te rijden en een top 6 te rijden? Of dit op een veel later moment in het seizoen doen?

Je wilt het niet op een semi stratencircuit doen waar inhalen zeer lastig is iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-07 13:18
Tortelli schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:29:
Nu bekend is dat de motor van verstappen is afgeschreven vraag ik me af wat vanuit taktiek handig is. Nu de gridstraf pakken op een zeer snelle baan?. Door het snelheidsverschil van de Redbull is het relatief eenvoudig (risicoloos) op het zeer snelle Spa om naar voren te rijden en een top 6 te rijden? Of dit op een veel later moment in het seizoen doen?

Je wilt het niet op een semi stratencircuit doen waar inhalen zeer lastig is iig.
Die gridstraf krijgen ze toch pas wanneer ze NOG een motor gaan vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Laatst online: 06-09 21:56
Naj_Geetsrev schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:33:
[...]

Die gridstraf krijgen ze toch pas wanneer ze NOG een motor gaan vervangen?
Als ze nu een nieuwe motor in de auto plaatsen, dus een motor die niet in de poule van 3 zit, dan worden er straffen uitgedeeld. Red Bull kan er dus voor kiezen om een andere motor uit de poule te gebruiken, echter heeft die al kilometers erop zitten en is daarmee wellicht minder betrouwbaar en/of minder doorontwikkeld.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

Monza sprint race. Dan start je daar achteraan en heb je twee kansen om naar voren te komen. Want als je de helft inhaalt in Monza tijdens de sprintrace, dan start je alsnog P10 ofzo en dan kan je weer verder inlopen. :) Nee, FIA is stom. :( :>

Maar die van Perez is ook klaar en Leclerc wisten we al.

edit: Leclerc rijdt hier nog met zijn derde omdat de nieuwe PU nog niet klaar is. :)
https://www.auto-motor-un...eclerc-defekt-gp-belgien/

[ Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-08-2021 10:48 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:40:
[...]

Monza sprint race. Dan start je daar achteraan en heb je twee kansen om naar voren te komen. Want als je de helft inhaalt in Monza tijdens de sprintrace, dan start je alsnog P10 ofzo en dan kan je weer verder inlopen. :)

Maar die van Perez is ook klaar en Leclerc wisten we al.
[Embed]
Wanneer wordt de gridstraf dan afgerekend? Na de Q of na de sprint?

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ankona schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:44:
[...]

Wanneer wordt de gridstraf dan afgerekend? Na de Q of na de sprint?
Hoe ik het had begrepen na de Q en dat is het briljante. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:41
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:45:
[...]

Werd de vorige keer de sprintrace niet sprint qualifying genoemd? (en kreeg je de poleposition prijs ook pas bij de sprintrace en niet bij kwalificatie voor de sprintrace?)

[ Voor 17% gewijzigd door Puc van S. op 27-08-2021 09:46 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16-09 13:19
[...]

Er komt toch nog een derde weekend met zo'n sprint setup? Is het niet handiger om hem daar te pakken zodat je later in het jaar een nieuwe motor hebt in plaats van aan het begin van de tweede helft? Heb je zelf nog kans dat er een reliability update meegenomen kan worden oid.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:40
[...]

Nee, straffen komen gewoon voor de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Laatst online: 00:17
Niellie41 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:03:
[...]

Ik heb ook eens een rondje gerend. Het is best leuk om het circuit zo eens te zien. Alleen jammer dat alle rechte stukken veel langer duren dan in de sim. :+

Ik vond het stuk naar Blanchimon en Busstop ook verraderlijk omdat ook weer vals plat omhoog gaat. Niet zo heftig als Kemmel natuurlijk, maar meer dan ik had gedacht.

Ja, best speciaal om op zo’n circuit te rennen. Op mijn PC al heel wat rondjes over het circuit gereden, maar als je echt op het circuit rent, krijg je pas echt een goede indruk van het circuit en de hoogteverschillen.

En inderdaad, na Stavelot als je langs de kartbaan rent het hele stuk door Blanchimont, Bus Stop en start-finish is ook vals plat omhoog en dus inderdaad verradelijk. Dat zie je niet op TV of als je een rondje op de PC rijdt op het circuit.

Ik zou de circuit run in Zandvoort graag nog eens doen, maar die valt altijd samen met de Venloop Halve Marathon en dat is een wedstrijd die ik niet wil missen.. Verder werd in het verleden nog een ‘Run am Ring’ gehouden op de Nordschleife, maar die wordt helaas niet meer georganiseerd.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 05-09 13:48

Als het een regenrace is, zou ik hem zaterdag vervangen en achteraan starten om uit de ellende te blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

meenkdrie schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:47:
[...]

Ik heb ergens een knipsel gezien dat de straffen gewoon in de sprintrace genomen kunnen worden. Ik kan het alleen niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Laatst online: 00:02
Sniffels schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:49:
[...]

Als het een regenrace is, zou ik hem zaterdag vervangen en achteraan starten om uit de ellende te blijven
Met 10 plaatsen straf zal VER naar verwachting ergens tussen plaats 11 en 14 starten. Of dat ideaal is?

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:44
Als RB zeker is dat ze genoeg motoren hebben nadat ze de 4de motor in gebruik nemen kunnen ze beter even wachten om er wellicht nog wat updates op los te laten. Monza zou dan een perfect circuit zijn.

Aan de andere kant, als het gaat regenen dit weekend kan je wellicht een gecalculeerd risiko nemen om de motor dit weekend al te gebruiken. 6-8 plaatsen naar voren in de regen moet te doen zijn op Spa. Dan kan je een top 3 rijden en de motor wisselen, dan heeft Max tevens een goede motor voor Zandvoort volgende week.

Ik vermoed dat ze er dit weekend al een nieuwe PU in lepelen, zowel Max, Perez en Leclerc. Tevens heeft Stroll al en gridstraf dus wellicht dat als voor hem mogen starten.

[ Voor 6% gewijzigd door Rene op 27-08-2021 09:57 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

hansvk schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:54:
[...]

Met 10 plaatsen straf zal VER naar verwachting ergens tussen plaats 11 en 14 starten. Of dat ideaal is?
dan kan je beter alles nieuw nemen. die laatste 9-6 auto's kom je met een paar rondes wel voorbij.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 22:12

iichel

Gazoooo

basvn schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:59:
[...]

dan kan je beter alles nieuw nemen. die laatste 9-6 auto's kom je met een paar rondes wel voorbij.
Of je hebt Mazepin in je achtervleugel bij het insturen van La Source.

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
meenkdrie schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:47:
[...]

The rules surrounding sprint races were signed off by the World Motor Sport Council earlier this week, with Masi confirming in Austria that they would be handing out penalties and dealing with on-track incidents in exactly the same way as a normal grand prix.

“If we find an incident that two drivers are involved in, in the grand prix here, we can apply a grid penalty for the next grand prix,” Masi said.

“So grid penalties and time penalties, for driving infringements and so forth, those penalties will be applied.

“The rest of the regulations regarding power units and so forth, which is subject to approval from the F1 Commission and the FIA World Motor Sport Council later this week, but they will be applied in a different way and focused on the race.

“But things that affect your grid starting position will, from the perspective of a driving infringement or anything like that, will be applied either as a grid or a time penalty at the time.”
https://www.motorsport.co...e-normal-gp-masi/6627120/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 09:40:
[...]
Monza sprint race. Dan start je daar achteraan en heb je twee kansen om naar voren te komen. Want als je de helft inhaalt in Monza tijdens de sprintrace, dan start je alsnog P10 ofzo en dan kan je weer verder inlopen. :)
Je gridstraf word pas toegepast in de echte race voor zover ik begreep ;)

dus als je 1e wordt in de q en sprintrace, start je nog als 20e voor de echte race.
HOW WILL GRID PENALTIES BE APPLIED?

All grid penalties relating to gearbox changes, exceeding power unit component allowances, arising from gaining three reprimands or tyre misuse are applied to the race only.
Maar zie dat datzelfde hier ook boven staat :)

[ Voor 23% gewijzigd door YakuzA op 27-08-2021 10:10 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Iets speciaals voor z'n thuis grandprix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:40

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Hij valt in ieder geval op maar ik vind ik hem niet mooi :N

En… misschien verblind ie zijn tegenstanders hiermee 8)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

Ik was er in 2019 voor de F1 race, en hebben na de finish / podium ceremonie het hele circuit gelopen (niet gerend). Met wat alcoholische versnaperingen op vond ik dat al pittig genoeg.

offtopic:
uit het spa topic van 2019, dus voor de mensen die erheen gaan, mogelijk dat TDF er weer bij is.
ricardo246 schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:34:
Eerste dag Spa Francorchamps zit er op. Ik heb mijn beste maat verrast met een weekend F1 na 30 jaar vriendschap. Circuit vandaag verkend en bij toeval bij Heritage F1 TDF uitgekomen. De beveiliging was effe weg gok ik, en we konden zo doorlopen op de plek waar alle F1 Trucks geparkeerd stonden. Op het einde stond TDF met 2 Minardi's, 1998/1997 en een 2011. V10, 3 liter. *O*
Uur lang uitleg gehad over de techniek en onderdelen inclusief laptops uit die jaren :o . Aardige lui
Als je er 1 wilt; 1,5 miljoen GBP.
Ik denk er even over na :X
Morgen (zaterdag) om 09:30 krijsen deze 2 beauties over het circuit. Foto's volgen nog. Epische dag. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:48
Volgende week voor Zandvoort heeft hij weer een andere thuishelm dan met rood, wit en blauw.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SkdOFjV.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
oe, heel gave strip illustratie! Nice. Maar mag je het Atomium zomaar illustreren? Dacht dat er auteursrechten op dat object zaten :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Jasphur schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:40:
[...]

oe, heel gave strip illustratie! Nice. Maar mag je het Atomium zomaar illustreren? Dacht dat er auteursrechten op dat object zaten :P
Iedereen kan de afbeelding van het Atomium gebruiken mits voorafgaand de toestemming aan de vzw Atomium of aan SOFAM wordt gevraagd en op voorwaarde dat het niet de bedoeling is:

De afbeelding van het Atomium te gebruiken in een negatieve context (racistische, antidemocratische slagzinnen enz.);
De afbeelding van het Atomium te vervalsen, te vervormen of te misbruiken (bijv. een tekening waarop het Atomium wordt opgeblazen).
Voor de reproductie van de afbeelding van het Atomium zijn auteursrechten verschuldigd, waarvoor specifieke tarieven gelden naargelang het beoogde gebruik. Deze tarieven kunnen geraadpleegd worden op de website van SOFAM.
Bron

Ik neem aan dat Alfa Romeo daar netjes aan voldaan heeft. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Jasphur schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:40:
[...]

oe, heel gave strip illustratie! Nice. Maar mag je het Atomium zomaar illustreren? Dacht dat er auteursrechten op dat object zat :P
https://www.atomium.be/copyright

Spa is niet helemaal Brussel; maar als je positief ben mag het, of wachten tot het jaar 2075 :P.
In some cases, the asbl Atomium may allow the free use of images of the Atomium:

for events organised by the City of Brussels and the Brussels-Capital Region in order to promote tourism in the capital
for use in tourist publications (guidebooks)
@sjaool Damn you })

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
YakuzA schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:07:
[...]

dus als je 1e wordt in de q en sprintrace, start je nog als 20e voor de echte race.

[...]

Maar zie dat datzelfde hier ook boven staat :)
Stomme FIA met hun hopeloze en versnipperde informatievoorziening. Leer normaal communiceren. :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:09
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:47:
[...]

Stomme FIA met hun hopeloze en versnipperde informatievoorziening. Leer normaal communiceren. :( :P
Juist door die versnippering, zijn er grijze gebieden in de regelgeving die de loopholes (waar iedereen van smult) mogelijk maken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bPmaVhCNt7w-aSXgV7IfJZ4e06Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9Nm2D1KNFuFsBA6qkjggvrQK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/15taP6dZl-SIfAtRv6l5HxQTzBE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yxWNYjh2lk3WdFKNwYqXUfHH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uTUGfDzJrnfkyq_Duv9j3ZsSWlQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vRHSbaipHGUHQ2tjwulU1utI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:47:
[...]

Stomme FIA met hun hopeloze en versnipperde informatievoorziening. Leer normaal communiceren. :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ujYbX-UOLb023etU3-udZMs6AJU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0ziJnkH2kOOQFpU5fUFvosQD.png?f=fotoalbum_large

:>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Waarom flipt mijn OCD bij dat bovenaanzicht van die helm? Zitten de ventilatiegaten niet helemaal symmetrisch of zit het Verstappen leeuwtje er net scheef op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

PalingDrone schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:08:
[...]

Waarom flipt mijn OCD bij dat bovenaanzicht van die helm? Zitten de ventilatiegaten niet helemaal symmetrisch of zit het Verstappen leeuwtje er net scheef op?
Ik denk dat de helm net niet helemaal 'verticaal' staat op die foto, maar een paar graden te veel naar links... :)

Die '33' onderaan lijkt ook niet helemaal in het midden te zitten overigens. :>

[ Voor 9% gewijzigd door kevlar01 op 27-08-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Illegal_Alien schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:43:
[...]
Spa is niet helemaal Brussel; maar als je positief ben mag het, of wachten tot het jaar 2075 :P.
Net zoals Zandvoort het Amsterdam Beach Circuit is, is Spa natuurlijk het Brussel <something> Circuit volgens de citymarketing mensen :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

tracklimits
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E9yRss0XIAAVaNz?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 13:48

oZy

YakuzA schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 10:07:

Als nog een goed moment om je motor tijdens een sprint weekend te wisselen en dan de sprint Q gewoon helemaal te skippen. Scheelt weer 100km motorstress en kans op ongelukken tov de concurrentie. Je start toch achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Nou! hup MAx, hup F1 en hup Spa.. zin in!
We hebben er allemaal zin in, maar let even op DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Geen zinloze slow-chat zonder inhoud aub.

[ Voor 66% gewijzigd door tweakduke op 27-08-2021 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Yep zin in.

Favoriete GP van het jaar.
De echte thuis GP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Veel plezier iedereen die aanwezig is!
hoe is t weer? ziet er nat uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48

Pierre

Van nature lui!

Het druppelt lijkt het, ben benieuwd naar RBR en of Mercedes de zandzakken ook weer van stal gehaald hebben.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Niet online
basvn schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:27:
Veel plezier iedereen die aanwezig is!
hoe is t weer? ziet er nat uit
volgens mijn apps is fp1 droog en fp2 met wat water erbij.
ben benieuwd wie er zin heeft om naar buiten te komen (of iedereen komt omdat ze op zondag ook regen gaan verwachten, maar zover vooruit kijken heeft voor Spa weinig zin volgens mij..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Dit kon wel eens een laaaange sessie worden.

En maar beperkte I en W sets! Why?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Mu.siQ schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:31:
Dit kon wel eens een laaaange sessie worden.

En maar beperkte I en W sets! Why?
Omdat je niet altijd maar 1000'den sets met regenbanden mee kan blijven nemen :P
Dus bedenk goed wat je met je laatste Inter doet :D

[ Voor 8% gewijzigd door Jasphur op 27-08-2021 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Hoe ver voordat de race begint mag je bepalen of je je grid penalty neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:49
Bij eau rouge is t nu droog, kwartier geleden wat gespetter gehad. Wisselvallig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
werphengel schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:33:
Hoe ver voordat de race begint mag je bepalen of je je grid penalty neemt?
Neemt? Ik weet niet beter dan dat die gewoon opgelegd wordt.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ION-
  • Laatst online: 08-09 17:33
Sinds wanneer doet jack plooij het commentaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

-ION- schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:34:
Sinds wanneer doet jack plooij het commentaar?
Hongarije ook, maar toen was Rick Winkelman ziek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
kevlar01 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:35:
[...]

Hongarije ook, maar toen was Rick Winkelman ziek.
Winkelman heeft een operatie gehad zei hij. vandaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ankona schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:34:
[...]

Neemt? Ik weet niet beter dan dat die gewoon opgelegd wordt.
Als je die opgelegd krijgt weet van tevoren niet dat je hem krijgt. Wissel je voor de 4e motor dan neem je hem omdat je weet dat je een gridstraf pakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Hoeveel blauwe en groene banden hebben de teams eigenlijk. Ze zijn nu intermediums aan gort aan het rijden, neem aan dat ze er voor de Q en race ook nog wel een paar over willen houden.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ankona schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:37:
Hoeveel blauwe en groene banden hebben de teams eigenlijk. Ze zijn nu intermediums aan gort aan het rijden, neem aan dat ze er voor de Q en race ook nog wel een paar over willen houden.
Ik meen net te hebben verstaan 3 wets (blauw) en 4 intermediaties (groen)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Ankona schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:37:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/krLnRazTj4i1JrUNTNecbRrmVko=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ff6qGsGFIF8RCobnjmMOl6U0.png?f=user_large

Wat @Mu.siQ zegt dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
lekker aan het prutsen bij Ferrari met die voorrem koelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 15-09 12:53
Mu.siQ schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:38:
[...]

Ik meen net te hebben verstaan 3 wets (blauw) en 4 intermediaties (groen)
Denk sowieso dat de mogelijkheid er is dat de fia extra banden beschikbaar kunnen stellen, italie is niet zo ver van bels. Maar normaliter inderdaad gelimieteerd aantal regen banden per weerkend

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 00:00

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Die hit & miss buien gaan voor een onzekere factor zorgen dit weekend. Er waren wel wat druppels, maar de baan is amper nat. Zondag kunnen de buien wat heftiger zijn zo te zien.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Ook bijzonder dat ze meteen bandenwarmers om banden willen doen die ze er toch af willen halen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
tweakduke schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:41:
Die hit & miss buien gaan voor een onzekere factor zorgen dit weekend. Er waren wel wat druppels, maar de baan is amper nat. Zondag kunnen de buien wat heftiger zijn zo te zien.
Interessanter wordt het als de ene kant van de baan te nat is voor slicks en de andere kant zo droog als kurk :P

Dan heb je niks aan je inters en wets en al helemaal nik aan je slicks. Maar verwacht dat ze daar dan toch voor gaan en in dat natte stuk maar wat voorzichtiger rijden oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Ankona schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:41:
Ook bijzonder dat ze meteen bandenwarmers om banden willen doen die ze er toch af willen halen.
Ik heb sowieso vaak het gevoel dat sommige monteurs (of acties) bezig zijn om het bezig zijn. Alsof ze anders overbodig denken te zijn en hun baan te verliezen oid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ankona schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:41:
Je wilt ze niet zover laten afkoelen dat als je straks tóch dit setje wilt gebruiken je eigenlijk koude banden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 15-09 12:53
leek wel of de mclaren daar een stukje terug liep op vol gas.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Reed er een paar weken geleden waar er opeens een wolkbreuk loskwam, vloog al uitbrekend rechtdoor bij la source omdat ik simpelweg de remgrip niet meer had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Opstoppinkje Pitexit. :p

En Flowvis op Max zijn Inters...

[ Voor 42% gewijzigd door Illegal_Alien op 27-08-2021 11:49 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
De eerste spins; RAI en TSU

De laatste stond daar lekker precies bij de pit exit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
Willen ze weten wat de Inter doet met de lucht ivm de flovis?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Sniffels schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:49:
Dat is inderdaad wat ze net zeiden op F1tv :)

Er zit een flink verschil in de luchtstroom om de wagen bij slicks ten opzichte van inters en wets. Dus op zich geen vreemde keuze om even een rondje of twee met inters te rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246

ricardo246

Life's what you make it!

https://www.formula1.com/...U2VePGlVrhIGa8wgCoLE.html
Voor diegene die meer over flow vis willen weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Sniffels schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 11:49:
Volgens Sky wel, inters hebben een ander aerodynamisch profiel dan slicks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
Zowel Kimi en Yuki spinnen in bocht 1.
[Streamable: F1_2021-08-27 11-47-49]https://streamable.com/5vha1k

[Streamable: F1_2021-08-27 11-48-46]https://streamable.com/hxajfp

[ Voor 23% gewijzigd door DoeEensGek op 28-08-2021 11:03 ]

Pagina: 1 2 ... 46 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geld voor naamverbasteringen.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.