Verwijderd schreef op woensdag 3 november 2021 @ 00:53:
ik heb al veel vaker hier geroepen geef ze gewoon een X liter aan brandstof maximale afmetingen aan de auto's en diverse testen voor veiligheid en wens ze succes! De winnaar van de WCC moet op uiterlijk 31-12-XXXX van dat jaar zijn tekeningen en software delen met de andere teams zodat die eventuele achterstanden kunnen inlopen en gaan met die [
Afbeelding]
Ik ben voor, al zou ik zo'n team iets meer tijd willen gunnen. Als jij door een vondst een jaar dominant beide titels weet te pakken, goed bezig!

Lukt je dat het seizoen erna opnieuw? Dan deel je je informatie met de andere teams. Zie bijvoorbeeld Mercedes, dat voor het eerst sinds 2014 serieuze tegenstand heeft in de titelstrijd. Met een regel zoals hierboven omschreven, had Mercedes al in 2016 tekeningen en andere info van hun auto moeten vrijgeven, en was de dominantie al eerder doorbroken.
Kijk, als je fan van Hamilton bent is het natuurlijk fantastisch als-ie elke race onbedreigd naar de overwinning cruised, maar als je (zoals ik bijvoorbeeld) neutraal F1 fan bent, is er geen ruk aan als iemand alle overwinningen aan elkaar rijgt zonder enige serieuze concurrentie
Overigens had ik dit vroeger ook met Schumacher en Ferrari en Vettel en RedBull, het gaat me om de dominantie ansich, niet om een specifiek team of een specifieke coureur. Dominantie is van alle tijden, maar wmb slecht voor de sport. Tel daar een inconsequente FIA bij op, en ik moet bekennen dat ik m'n interesse in de sport een beetje begin te verliezen.
[
Voor 5% gewijzigd door
Destruction op 03-11-2021 18:33
]
Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.