meen je dit serieus?
Je betwijfelt of testen nut heeft?
onze regering neemt beslutien die miljarden kosten, de economie gaat nog verder achteruit en verschilelnde vrijheden van mensen worden substantieel ingeprerkt en jij lijkt te stellen dat het daarbij niet belangrijk zou zijn zoiets te baseren op een zo nauw mogelijk beeld van het aantal besmettinge, de verspreiding hiervan en ook het verdere verloop ervan...
je lijkt te vergeten dat het Statistieken  vooral als basis van beleidsinstrumenten ongekend belangrijk is....
en hiervoor is het essentieel dat men een zo nauwkeurig mogelijk beeld behoud.
Hierbij kan het overigens ook juist erg gevaarlijk zijn dat als nederland nu werkelijk zn huidige lakse test-beleid veel serieuzer gaat nemen, het aantal gemeldde besmettingen snel sterk omhoog zal lopen... wat dan niet duid op een uitbreiding van de ziekte maar initieel vooral het gevolg zal zijn van beter testen...
maar, om veel beter een verdere verspreiding te stoppen, moet men dat wel doen en bv ook dmv contact-onderzoek personen waarmee een besmet persoon in contact was, onmidelijk ook te testen (een deel vand e besmette personen blijkt asymptomatisch te zijn, maar kan wel anderen door-besmetten).
ik weet niet of je kinderen hebt, maar als deze weer naar school moeten gaan en er blijkt op die school één person besmet te zijn, mag ik aannemen dat je graag zou willen dat dat zo snel mogelijk ontdekt wordt en dan ook per direkt alle andere personen in de direkte omgeving van die besmette persoon ook getest worden....
Ik zou iig mijn kinderen gewoon thuishouden als dat niet gegarandeert kan worden

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen