Sorry dit is toch het feedback topic? Voor mods enzo?Hippe Lip schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:30:
@CurtPoindexter
Is het een idee om die vraag dáár te stellen? Dan weten ze daar wellicht beter waar je het over hebt dan hier?

Sorry dit is toch het feedback topic? Voor mods enzo?Hippe Lip schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:30:
@CurtPoindexter
Is het een idee om die vraag dáár te stellen? Dan weten ze daar wellicht beter waar je het over hebt dan hier?
Je bedoelt net zoals de templates in de aankoopadvies fora en dergelijke? Dat kan helaas voor zover ik weet alleen per forum worden ingesteld en niet voor een individueel topicCurtPoindexter schreef op maandag 23 september 2019 @ 07:59:
Is het een idee post-advies-ding willen toevoegen aan het Tesla-lever-topic? Daarmee kunnen we wellicht veel vragen voorkomen. Ik zit te denken aan de volgende tekst:
[...]
Is dit een idee, en is dit een beetje een goede tekst?
De laatste 7 pagina's zijn eigenlijk allemaal hetzelfde en 10K posts "is die van jou er al?" "nee nog niet" is misschien niet zo informatief.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Nee ik zat te denken aan zoiets als onder het Trump topic:Orion84 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 16:41:
[...]
Je bedoelt net zoals de templates in de aankoopadvies fora en dergelijke? Dat kan helaas voor zover ik weet alleen per forum worden ingesteld en niet voor een individueel topic
[Voor 11% gewijzigd door CurtPoindexter op 02-10-2019 17:34]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Excuus, je hebt gelijk. Niet goed gelezen en anders begrepen.CurtPoindexter schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 16:37:
[...]
Sorry dit is toch het feedback topic? Voor mods enzo?
Taal is makkelijker als je denkt...
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
@Orion84 och sorry hoor dat ik wat humor wilde gebruiken om aan te tonen dat zijn vraag niet echt duidelijk was en dat het me lastig lijkt voor mensen om antwoord te geven op een dergelijke vraag. De E-tron is nét uit dus hoe kan men hier op antwoorden??DonJunior schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:01:
[mbr]*knip*
Als je niets toe te voegen hebt, reageer dan niet.[/mbr]
Commentaar op de moderatie hoort in elk geval zeker niet in het topic thuis. Bij deze dus even verplaatst naar het feedbacktopic.DonJunior schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:49:
[...]
@Orion84 och sorry hoor dat ik wat humor wilde gebruiken om aan te tonen dat zijn vraag niet echt duidelijk was en dat het me lastig lijkt voor mensen om antwoord te geven op een dergelijke vraag. De E-tron is nét uit dus hoe kan men hier op antwoorden??
Excuses.. het stoort me gewoon dat men zulke simpele vragen stelt zonder zelf dingen uit te zoeken. Het wordt allemaal zo snel en makkelijk op Tweaker fora geflikkerd zonder nog maar enigszins zelf na te denken.Orion84 schreef op maandag 28 oktober 2019 @ 12:52:
[...]
[..]
Dat het een lastige vraag is om te beantwoorden kan je ook op een minder lullige manier brengen.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Cunning linguist.
Aarde aan de mods, aarde aan de mods...Bart ® schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:16:
Het is al vaker geroepen, om [EV] Laden, laadpalen, providers en laadpassen op te splitsen in een topic over laden/laadpassen/laadkosten/providers/laadlocaties, en een topic over laadpalen/installaties/elektra/techniek. Ik wil daar best wel werk van maken, maar er moet ook wat werk gedaan worden door mods (topic titel veranderen, posts verplaatsen, 'handhaving' in de eerste periode zodat reacties in het juiste topic komen, etc. Hoe staan jullie hier tegenover?
Cunning linguist.
Misschien ook een idee om dit af te stemmen met de TS van Zelfbouw Laadpaal ervaringen ?Bart ® schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 08:16:
Het is al vaker geroepen, om [EV] Laden, laadpalen, providers en laadpassen op te splitsen in een topic over laden/laadpassen/laadkosten/providers/laadlocaties, en een topic over laadpalen/installaties/elektra/techniek. Ik wil daar best wel werk van maken, maar er moet ook wat werk gedaan worden door mods (topic titel veranderen, posts verplaatsen, 'handhaving' in de eerste periode zodat reacties in het juiste topic komen, etc. Hoe staan jullie hier tegenover?
Hij vindt vooral Franse auto's in de zoekopdrachten:Vervolgens neig ik zelf vrij snel naar iets Aziatisch omdat ik graag wil dat het een betrouwbare auto is, ik wil geen wekelijks belletje krijgen van mijn vrouw dat de auto niet start of dat er weer eens iets niet werkt.
Vervolgens ga ik hier op in door gericht advies te geven m.b.t. modellen (Kia Clarens al gecheckt?) en ook door aan te geven dat Franse en Italiaanse auto's idd doorgaans minder betrouwbaar zijn.Wat me opviel is dat ik de volgende auto's vaak tegenkwam:
Renault Grand Scenic (3e generatie)
Citroen C4 Grand Picasso
Peugeot 5008 (1e generatie, 2009 / 2016)
Opel Zafira
In mindere mate kwam ik de volgende auto's tegen:
Dacia Lodgy
Ford Grand C-Max
Volkswagen Touran
En bijna geen aziatische auto's. Sporadisch een Mazda 5 (geen handige achterbank) of een Mitsubishi Grandis (is een optie, wel erg zware auto).
Alle vier die auto's die ik in hoge mate tegenkom roepen bij mij niet meteen een gevoel op dat ze heel betrouwbaar zijn.
Wat zouden jullie doen in mijn situatie? Toch kijken naar eerdere jaren en dan toch kiezen voor een japanner? Of zouden jullie het wel aan durven?
SM > Verkeer & Vervoer feedbackDieken Taffert schreef op donderdag 12 december 2019 @ 10:00:
Beste Tweakers mods,
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.
Over mij
[Voor 11% gewijzigd door bottom line op 28-12-2019 19:46]
[Voor 36% gewijzigd door bottom line op 28-12-2019 19:05]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
[Voor 105% gewijzigd door bottom line op 29-12-2019 01:30]
Weet je, je kan ook gewoon even niks typen.
dat lijkt me toch voor nu duidelijk zat. Het is in overleg, dus chill en relax.deepbass909 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 20:27:
Op dit moment ben ik in overleg met de mede mods hierover. Zodra we hierover duidelijke afspraken hebben, komen we hierop terug.
Ik zou ook heel veel azijn pissen als ik dagen/uren aan een topic heb gezeten waar super veel vraag naar is en iedereen kan zien dat er heel veel vraag naar is.Anoniem: 320788 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 23:34:
[...]
Weet je, je kan ook gewoon even niks typen.
Met honing bereik je meer dan met dat azijn pissen van je
[...]
dat lijkt me toch voor nu duidelijk zat. Het is in overleg, dus chill en relax.
[Voor 11% gewijzigd door bottom line op 29-12-2019 01:33]
[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 320788 op 28-12-2019 23:55]
Thanks @Snow_KingMits goed onderbouwd en beschreven kan je gewoon een topic maken. Niet alles hoeft in grote topics waar informatie vaak niet terug te vinden is.
[Voor 27% gewijzigd door bottom line op 29-12-2019 00:26]
Je slaat hiermee inderdaad de spijker op zijn kop, het lijkt alsof er met twee maten gemeten wordt.Smobbo schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 20:38:
Ah, dit topic over het hoofd gezien, had al een PM naar @deepbass909 gestuurd.
Helemaal eens met @bottom line Aub het tesla M3 topic weer openen!
Het argument dat de Kona en E-Niro zo anders ten opzichte van de andere hyundais en Kia’s vind ik dan weer raar. Had dan 1 topic over alle Hyundai/KIA ev’s gemaakt (incl KIA soul), zijn namelijk nog veel meer gelijkend dan een tesla M3 en de S en X !
Volgens mij is het een goed idee om ook te kijken naar de drukte in een topic... het algemene tesla topic wordt verzopen in M3 berichten, waardoor andere zaken gewoon niet opvallen.
[Voor 5% gewijzigd door revolution-nl op 29-12-2019 12:44]
10.000WP | Vroemt met EV en verwarmt met lucht/lucht warmtepomp | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS
Het gaat erom dat de mods een consistent beleid voeren. Zoals hierboven terecht wordt aangegeven is het bijzonder dat er een apart Hyundai Ioniq en Kona topic is en dat er een groot Kia topic maar ook een Kia e-Niro topic.Steven.w schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:46:
Ik vind een los Model 3 topic een beetje overdreven. Het Teslatopic volstaat mijns inziens prima en ik heb geen behoefte aan nog een Tesla-Topic.
10.000WP | Vroemt met EV en verwarmt met lucht/lucht warmtepomp | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS
Dat kan ook een keuze zijn, maar voeg dan ook de Kia e-Niro samen in het grote Kia Topic, en maak een groot Hyundai Topic en neem afscheid van de Kona EV en de Ioniq Electric.Steven.w schreef op zondag 29 december 2019 @ 13:12:
Dat kan wel zijn, maar ik zit niet te wachten op nog een tesla topic bovenaan mijn lijst van topics. Mijns inziens volstaat het huidige topic daar prima voor.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Prima, dan ook het Kona en Ioniq topic samenvoegen.wimmel_1 schreef op zondag 29 december 2019 @ 13:41:
@deepbass909 Mogen wij voor ieder model VW dan ook een eigen topic gaan maken of laten we daar de scheiding gewoon liggen waar 'ie nu ook al (terecht) ligt (ICE / EV)?
Ik vind een VW Up nou ook niet écht te vergelijken met een een VW Touareg dus die twee passen dan ook niet in één topic op GoT, hé![]()
[Voor 8% gewijzigd door CyBeRSPiN op 29-12-2019 14:25]
En mensen die niks met tesla hebben krijgen een extra topic bovenaan hun lijst met topics waar ze niet op zitten te wachten. Nee dank u. We zijn niet allemaal Teslafan. Als je zo graag alles wil lezen, kan je prima een paar pagina’s terugscrollen.Smobbo schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:26:
@CyBeRSPiN, daar heb je zeker gelijk in. Mijn irritatie zit hem er vooral in dat gewoon tesla nieuws niet meer te volgen is, een leuke foto van een model Y zie je alleen als je toevallig binnen een half uur het topic bezoekt, daarna is hij alweer verzopen in de andere berichten...
Je kunt aan de topicstarter(s) vragen om interessante posts te gaan pinnen, dan kan je daar op filteren. Wordt in het Tesla topic maar amper gedaan is juist daarvoor bedoeld. O wacht, je bent zelf een van de topicstartersSmobbo schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:26:
@CyBeRSPiN, daar heb je zeker gelijk in. Mijn irritatie zit hem er vooral in dat gewoon tesla nieuws niet meer te volgen is, een leuke foto van een model Y zie je alleen als je toevallig binnen een half uur het topic bezoekt, daarna is hij alweer verzopen in de andere berichten...
[Voor 3% gewijzigd door CyBeRSPiN op 29-12-2019 14:32]
Het meest leesbare voor de rest van de wereld is dat er 1 Tesla topic is, want het interesseert ons niet dat er zoveel pagina's verder zijn. In het Motortopic hebben we met enige regelmaat drukke dagen dat er flink wat pagina's doorheen gaan, en daar hoor je toch ook niet @Joopieboy vragen om z'n eigen BMW motorrad topic? Het is toch kolder om dit voor het ene merk wel te doen en het andere niet, alleen omdat jij niet een topic door wilt lezen...Smobbo schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:23:
Jongens, laten we ff onthouden waarom we in de basis wel of niet een extra topic hebben: leesbaarheid en gebruiksgemak van het forum.
Het gaat er niet om of het nou per merk, per type, per weetikveel verdeeld is. Bijdehandjes zoals @wimmel_1 helpen dus ook niet.
Het tesla topic is nu gewoon te druk, berichten die je in de ochtend post zijn in de middag al 5-10 pagina’s naar achteren, dat maakt het gewoon onleesbaar.
De meest logische knip is dan het eruit halen van de M3 Posts, naar een los topic.
Haha, serieus?Steven.w schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:29:
[...]
En mensen die niks met tesla hebben krijgen een extra topic bovenaan hun lijst met topics waar ze niet op zitten te wachten. Nee dank u. We zijn niet allemaal Teslafan. Als je zo graag alles wil lezen, kan je prima een paar pagina’s terugscrollen.
[Voor 31% gewijzigd door Smobbo op 29-12-2019 14:40]
Mja precies dat, om dat ik of @Bommes veel reizen maken en daar een eigen topic voor willen bijhouden, dat was ook teveel volgens de heren geleerden. Daar hebben we één apart motor topic voor. En de huiskamer is daar ook weer niet geschikt voor.SmurfLink schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:32:
[...]
Het meest leesbare voor de rest van de wereld is dat er 1 Tesla topic is, want het interesseert ons niet dat er zoveel pagina's verder zijn. In het Motortopic hebben we met enige regelmaat drukke dagen dat er flink wat pagina's doorheen gaan, en daar hoor je toch ook niet @Joopieboy vragen om z'n eigen BMW motorrad topic? Het is toch kolder om dit voor het ene merk wel te doen en het andere niet, alleen omdat jij niet een topic door wilt lezen...
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Waarom apple met een hoofdletter schrijven? Ja het is een merk, maar begint erg sterk naar een geloof te neigen, want officieel hoor je 'god' en 'jezus' ook met een hoofdletter te schrijven...wimmel_1 schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:40:
@Joopieboy Ik zou eigenlijk liever zien dat je Apple met een hoofdletter schrijft. Die kleine 'a' zou me bijna gaan laten denken dat je een hekel aan dat merk hebt als toekomstig BMW rijder
Als we alles correct gaan doen moet er ook niet over een M3 geschreven worden bij het Tesla topic... da's toch echt een BMW heb ik me laten vertellen...wimmel_1 schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:40:
@Joopieboy Ik zou eigenlijk liever zien dat je Apple met een hoofdletter schrijft. Die kleine 'a' zou me bijna gaan laten denken dat je een hekel aan dat merk hebt als toekomstig BMW rijder
En mensen die geen Hyundai fan zijn krijgen momenteel 3 topics voorgeschoteld bij hun lijst topics.Steven.w schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:29:
[...]
En mensen die niks met tesla hebben krijgen een extra topic bovenaan hun lijst met topics waar ze niet op zitten te wachten. Nee dank u. We zijn niet allemaal Teslafan. Als je zo graag alles wil lezen, kan je prima een paar pagina’s terugscrollen.
Die topics zijn bij lange na niet zo populair als de teslatopics en dus staan ze zelden allemaal bovenaan. Bij tesla m3 topic zal dat anders zijn en de meeste mensen hebben daar gewoon geen behoefte aan.bottom line schreef op zondag 29 december 2019 @ 15:41:
[...]
En mensen die geen Hyundai fan zijn krijgen momenteel 3 topics voorgeschoteld bij hun lijst topics.
Wat is dit nu voor argument ?
Dus?Steven.w schreef op zondag 29 december 2019 @ 16:24:
[...]
Die topics zijn bij lange na niet zo populair als de teslatopics en dus staan ze zelden allemaal bovenaan. Bij tesla m3 topic zal dat anders zijn en de meeste mensen hebben daar gewoon geen behoefte aan.
Jammer dat je nu op de man gaat spelen. Ik ben helemaal negens jaloers op. Ik ben simpelweg niet geïnteresseerd in tesla en heb geen behoefte aan zoveel topics bovenaan de lijst en al helemaal niet als het argument is dat de teslaliefhebber anders teveel pagina’s terug moet bladeren in het topic. Dat is mijn mening en ik denk dat anderen die mening delen.bottom line schreef op zondag 29 december 2019 @ 16:46:
[...]
Dus?
Het is niet omdat jou topics af en toe bovenaan staan dat ik daarop klik?
Ik doe enkel de topics open welke ik interessant vind, wat boeit mij dat nu of dat nu topics zijn die onderaan staan of bovenaan?
Uit jou reactie haal je gewoon conclusies dat je jaloers bent om het succes van Tesla. Tesla gaat altijd bovenaan staan, en ik ga mijn topic niet terugvinden omdat ik dan 1x moet scrollen.
Ik zeg gelijke monniken gelijke kappen.Joopieboy schreef op zondag 29 december 2019 @ 14:35:
[...]
Mja precies dat, om dat ik of @Bommes veel reizen maken en daar een eigen topic voor willen bijhouden, dat was ook teveel volgens de heren geleerden. Daar hebben we één apart motor topic voor. En de huiskamer is daar ook weer niet geschikt voor.
VV gedeelte wordt gezien als extraatje, en dat je over bepaalde merken mee kunt praten of ervaringen kan delen prima. Dat tesla inmiddels de nieuwe apple is...
Mijn nieuwste reis verslag lees je hier-<klik klik>- - Adventures are not always fun while you're having them
Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente
Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten
Valide puntpedorus schreef op zondag 29 december 2019 @ 23:48:
Ongeluk door onterecht voorrang verlenen (posts TS)
Het is misschien een gek idee, maar ik zou het leuk vinden als een TS minstens een dag de tijd zou krijgen om te reageren in eigen topic, ondanks dat er allerlei mensen zijn die off-topic gaan. Nu is die kans er niet.
Top. Ik vond het ook al een vreemd besluit. Het was duidelijk een populair topic. Als een merk zo populair is dat het veel topics oplevert, zou ik eerder zeggen: Reden om er een subforum van te maken (zie apple) met losse topics, dan alles op 1 hoop te willen blijven gooien.Outerspace schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 14:40:
Na overleg hebben we besloten om het M3 topic weer te openen en separaat te draaien naast het algemene Tesla topic. Dit doen we omdat het toch erg stormloopt en de rest van alle andere berichten ondersneeuwt.
Ik zal je topic weer openzetten @bottom line . Mijn vriendelijk verzoek is om niet diverse mods aan te schrijven, maar 1 mod en daarna (als je er niet uit zou komen) naar dit topic te gaan. Dat scheelt verwarring aan beide zijde
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Die actie heb ik al uitgezet naar de topicstarters van het huidig deelCyBeRSPiN schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 15:59:
Denk dat er dan ook even een nieuw deeltje van het algemene Tesla topic moet komen, want iedereen wijzen op het Model 3 topic is ondoenlijk..
Misschien iets om er een keer over na te denken en over andere varianten ervanJvS schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 16:01:
[...]
Top. Ik vond het ook al een vreemd besluit. Het was duidelijk een populair topic. Als een merk zo populair is dat het veel topics oplevert, zou ik eerder zeggen: Reden om er een subforum van te maken (zie apple) met losse topics, dan alles op 1 hoop te willen blijven gooien.
Goeie beslissing
Dat zag ik niet aankomen. 1ste regel in de SP.... omdat het toch erg stormloopt en de rest van alle andere berichten ondersneeuwt.
Heb ik ook gedaan. Deepbass had mijn bericht niet gelezen of iets mee gedaan, dus theoretisch gezien heb ik enkel PWM aangesproken en daarvan toestemming 'gekregen'.Ik zal je topic weer openzetten @bottom line . Mijn vriendelijk verzoek is om niet diverse mods aan te schrijven, maar 1 mod en daarna (als je er niet uit zou komen) naar dit topic te gaan. Dat scheelt verwarring aan beide zijde
Uhh, nee, je hebt 2 mods los van elkaar aangesproken die dus niet van elkaar wisten dat je nog meer mensen benaderd had met je vraag. Deepbass wist dus niet beter of je had het topic geopend voor je reactie van hem had. Dat is vragen om spraakverwarringen. Door 1 mod te benaderen of beide mods in 1 bericht had je je dit gedoe kunnen besparen.bottom line schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 11:02:
[...]
Dat zag ik niet aankomen. 1ste regel in de SP.
[...]
Heb ik ook gedaan. Deepbass had mijn bericht niet gelezen of iets mee gedaan, dus theoretisch gezien heb ik enkel PWM aangesproken en daarvan toestemming 'gekregen'.
Ik ben ook tamelijk misnoegd van hoe jij hier stennis liep te schoppen in beschonken toestand, zelfs nadat al was aangegeven dat we gingen overleggen hoe dit verder op te pakken.Ben hier erg door misnoegd en vraag me echt nu serieus af waarom ik hier nog moeite in zou moeten steken. Had veel zin om alles gewoon te verwijderen, en laat het dan maar bij het oude als je dat zo goed vindt voor de eenvoud van het forum.
Dat vind ik ook niet echt redelijk. Iemand steekt veel tijd in een topicstart, er is duidelijk behoefte aan, maar vanwege een ongeschreven regel (liever geen topics over een model of type auto?) wordt het gesloten.Orion84 schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 14:58:
[...]
Het is vervelend hoe dit gelopen is, waarbij ook onze interne communicatie beter had gekund, maar jouw geklaag hier snap ik weinig van.
Beetje onzin om weer een nieuw tesla topic naast de 2 al reeds bestaande te openen eerlijk gezegd .Outerspace schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 14:40:
Na overleg hebben we besloten om het M3 topic weer te openen en separaat te draaien naast het algemene Tesla topic. Dit doen we omdat het toch erg stormloopt en de rest van alle andere berichten ondersneeuwt.
Ik zal je topic weer openzetten @bottom line . Mijn vriendelijk verzoek is om niet diverse mods aan te schrijven, maar 1 mod en daarna (als je er niet uit zou komen) naar dit topic te gaan. Dat scheelt verwarring aan beide zijde
"Beautiful Clean Coal"
Dat mag je vindenleekers schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 06:25:
[...]
Beetje onzin om weer een nieuw tesla topic naast de 2 al reeds bestaande te openen eerlijk gezegd .
Ik mis de rest van je post? Waar is je beargumentatie?leekers schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 06:25:
[...]
Beetje onzin om weer een nieuw tesla topic naast de 2 al reeds bestaande te openen eerlijk gezegd .
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
Lol ik mis bij jullie ook nogal eens iets . zit al 3 maanden op een uitslag van een moderator overleg te wachten .Yorinn schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 11:53:
[...]
Ik mis de rest van je post? Waar is je beargumentatie?
"Beautiful Clean Coal"
Niets moet toch. Maar als een topic heel hard gaat, is het toch logisch om niet alles in 1 topic te knallen, maar het te splitsen? Als het veel topics worden, dan is het tijd om te kijken of je subforums kan splitsen.leekers schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 12:14:
[...]
Lol ik mis bij jullie ook nogal eens iets . zit al 3 maanden op een uitslag van een moderator overleg te wachten .
Over dit onderwerp 2 dezelfde topics over het merk Tesla is a niet nodig en b verwarrend voeg ze dan gewoon samen of moeten we over elk model van elk merk aparte topics maken tegenwoordig .
Er is geen verschil is beide Tesla topics en beide bezet door Tesla M3 rijders die sinds een 6 mnd of korter een Tesla hebbenCaelorum schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 14:40:
Het gaat hier over een algemeen topic, waar 95% van de posts (zo'n paar honderd per dag op sommige dagen) over 1 specifiek model gaat. Dat scheiden creëert gewoon overzicht. Dat zie je nu al terug. Beide topics zijn ineens een stuk interessanter geworden.
"Beautiful Clean Coal"
Het idee is juist dat die onderwerpen uit elkaar gaan zodat beiden overzichtelijker worden. Dat is nu al een stuk beter.leekers schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 16:45:
[...]
Er is geen verschil is beide Tesla topics en beide bezet door Tesla M3 rijders die sinds een 6 mnd of korter een Tesla hebben
[Voor 22% gewijzigd door Outerspace op 04-01-2020 10:49]
Dus het topic dat eerst werd gesloten omdat het onzin was om voor een specifiek model een topic te openen is nu wel de bedoelingYorinn schreef op zondag 5 januari 2020 @ 12:26:
[modbreak]Ik zie nog regelmatig berichten/vragen over de Model 3 langskomen in dit topic. Kunnen we deze centraal houden in Het grote Tesla Model 3 topic zodat het niet versplinterd?
Edit: En weer open. Dat was een verkeerd knopje.[/]
Ik heb je reactie richting het feedbacktopic verplaatst, gezien die hier beter past. Zie ook de discussie hierboven over je vraag, die is al uitgebreid besproken.DeFeCt schreef op zondag 5 januari 2020 @ 20:39:
[...]
Dus het topic dat eerst werd gesloten omdat het onzin was om voor een specifiek model een topic te openen is nu wel de bedoeling
[Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 05-01-2020 20:58]
| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |
[Voor 3% gewijzigd door S_Chief op 11-01-2020 22:38]
You save everyone, but who saves you?
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Hier sluit ik me volledig bij aan. De E-Golf is technologisch afwijkend tov zowel de ID serie alsook de normale Golf modellen. Dus mijns inziens alle redenen om een eigen topic te hebben.RonaldPr schreef op zondag 12 januari 2020 @ 10:40:
Er is ook een los Ioniq en Kona forum zelfs de E-Niro staat apart en dat is vrijwel dezelfde auto als de Kona.
Ik ben voorstander om het zo te laten dus een apart E-Golf forum.
I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!
Eens!Kecin schreef op zondag 12 januari 2020 @ 16:16:
Ik vind een topic per auto helemaal niet erg, sterker nog, eerder overzichtelijker. Wanneer de techniek echt anders is krijg je dus ook andere problemen/features, etc.
Andere kant is ook weer zo dat het onoverzichtelijk wordt omdat veel auto's techniek en andere dingen onderling delen en dan mis je weer op die manier info als je niet in het algemeen kan lezen over bepaalde merken.Kecin schreef op zondag 12 januari 2020 @ 16:16:
Ik vind een topic per auto helemaal niet erg, sterker nog, eerder overzichtelijker. Wanneer de techniek echt anders is krijg je dus ook andere problemen/features, etc.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details