Mobiliteit feedback Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:44
Roenie schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 11:28:
[...]
Het is meer een discussie over de ontwikkelingen over FSD dan dat het een uitgebreide OP behoeft lijkt mij. En dan nog, er zullen vast fanatiekelingen zijn die dat topic (kwijlend) verder uitwerken.

Kortom, een modje die een topic opent met de zin dat hier alles over FSD besproken kan worden en ze kunnen lekker los gaan. 😉
Lijkt me verstandig.

Topicstart kan altijd nog overgedragen worden aan iemand zodra die interesse er is!

https://wren.co/join/Devian

• pdidi
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
[...]
Het is meer een discussie over de ontwikkelingen over FSD dan dat het een uitgebreide OP behoeft lijkt mij. En dan nog, er zullen vast fanatiekelingen zijn die dat topic (kwijlend) verder uitwerken.

Kortom, een modje die een topic opent met de zin dat hier alles over FSD besproken kan worden en ze kunnen lekker los gaan. 😉
Eens. Zou ook mooi zijn als dan ook meteen posts over winterbanden, zomerbanden, AC/DC laden, wasboxen, verzekeringen, schadeherstel etc niet meer in het 3/Y topic komen ;)

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

[...]

Waarom moet het per se door en mod worden gestart? De kaders zijn toch helder, dan ben je vrij om een topic te openen, het is toch GoT voor en door Tweakers. En als er sturing nodig is kan er direct begonnen worden met een modbreak en/of topic warning en anders de TR-knop gebruiken.
Wat let je? ;)

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op zuid | Twente

• Roenie
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
True schreef op dinsdag 17 februari 2026 @ 14:57:
[...]

Waarom moet het per se door en mod worden gestart? De kaders zijn toch helder, dan ben je vrij om een topic te openen, het is toch GoT voor en door Tweakers. En als er sturing nodig is kan er direct begonnen worden met een modbreak en/of topic warning en anders de TR-knop gebruiken.
Wat let je? ;)
Ook prima. Maar aangezien ik daar verder niets in zal posten denk ik niet dat ik daar in eerste instantie de juiste persoon voor ben ;)

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:44
Tesla FSD in NL: Ride‑alongs en ervaringen met FSD

Ik heb deze aangemaakt. Wellicht dat een mod wat posts ernaar toe kan verplaatsen.
Heb echt niet heel erg mijn best gedaan maar we lopen al dagen om de hete brei heen met de vraag wie er een TS aan gaat maken...

https://wren.co/join/Devian

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Zie @Notna:
Notna in "[BEV] Het Elektrische auto's topic - deel 5"
Notna schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 09:32:
[mbr] Ow nee, we gaan toch niet weer die koe uit de sloot halen hé? Arme beest is inmiddels niet meer dan een hoopje botten[/]
NFI, welke koe?
  • Dieselgate, VAG boycot?
  • Chinees in het algemeen?
  • Chinees onder een Europees label/merk (Polestar)?
  • Chinese auto onder een verder van oorsprong Europees merk (Smart #1/#3)?
  • Tesla & Elon boycot?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:59

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
True schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 10:53:
Zie @Notna:
Notna in "[BEV] Het Elektrische auto's topic - deel 5"

[...]

NFI, welke koe?
  • Dieselgate, VAG boycot?
  • Chinees in het algemeen?
  • Chinees onder een Europees label/merk (Polestar)?
  • Chinese auto onder een verder van oorsprong Europees merk (Smart #1/#3)?
  • Tesla & Elon boycot?
Wat is nu precies jouw vraag? Het ging in deze specifiek over 'de CEO's van X bedrijf is een boefje' posts, maar het mag wat mij betreft best in het algemeen getrokken worden (dus al jouw punten)

Het is een oprechte vraag, ik weet even niet wat de verwachting nu is :)

Xbox Live ID:Notna8310

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Notna schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 11:00:
[...]

Wat is nu precies jouw vraag? Het ging in deze specifiek over 'de CEO's van X bedrijf is een boefje' posts, maar het mag wat mij betreft best in het algemeen getrokken worden (dus al jouw punten)

Het is een oprechte vraag, ik weet even niet wat de verwachting nu is :)
Als je omgekeerd chronologisch omhoog scrollt vanaf jouw post is het:
  1. Tesla & Elon boycot
  2. Tesla & Elon boycot
  3. Tesla & Elon boycot & Dieselgate, VAG boycot
  4. Chinese auto onder een verder van oorsprong Europees merk (Smart #1/#3)
  5. Chinees onder een Europees label/merk (Polestar)
  6. Dieselgate, VAG boycot
Was jouw modbreak puur op de laatste twee comments m.b.t. Elon? Want dat is mij niet duidelijk.
Ik vind al die punten oude koeien uit de sloot, maar omdat je niets quote en niet duidelijk genoeg bent in welke oude koe jij het over hebt.
Concreet de feedback: als je een modbreak plaatst wees heel duidelijk waar je het over hebt. Want dieselgate is in BEV OT (want ICE), VAG boycot/Tesla boycot/Chinees boycot is ook al duizend-en-één keer besproken en kan ook prima onder die oude koe geschoven worden.

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21:52
Dit is gewoon inherent aan de "grote topic xxxx" strategie van GoT. Alle oude koeien komen in alle topics na verloop van tijd vanzelf weer langs. Als je geluk heb pas na een aantal weken maar soms ook weer na een aantal dagen. Zou er verder ook geen moeite meer insteken om het hier aan te kaarten. Gewoon verder scrollen of minder vaak de topics/GoT bezoeken. Er komt vandaag een mod langs en volgens week, of al eerder, komt hetzelfde onderwerp weer langs. Beste strategie is eigenlijk nog geen aandacht geven.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:59

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
True schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 12:30:
[...]

Als je omgekeerd chronologisch omhoog scrollt vanaf jouw post is het:
  1. Tesla & Elon boycot
  2. Tesla & Elon boycot
  3. Tesla & Elon boycot & Dieselgate, VAG boycot
  4. Chinese auto onder een verder van oorsprong Europees merk (Smart #1/#3)
  5. Chinees onder een Europees label/merk (Polestar)
  6. Dieselgate, VAG boycot
Was jouw modbreak puur op de laatste twee comments m.b.t. Elon? Want dat is mij niet duidelijk.
Ik vind al die punten oude koeien uit de sloot, maar omdat je niets quote en niet duidelijk genoeg bent in welke oude koe jij het over hebt.
Concreet de feedback: als je een modbreak plaatst wees heel duidelijk waar je het over hebt. Want dieselgate is in BEV OT (want ICE), VAG boycot/Tesla boycot/Chinees boycot is ook al duizend-en-één keer besproken en kan ook prima onder die oude koe geschoven worden.
Wellicht had ik het woord 'die' er uit moeten laten en het algemeen moeten houden. Het was eerder een poging om het gesprek weer op de goede koers te krijgen. Vaak is dat met een dergelijke post prima, maar is het blijkbaar niet specifiek (of niet duidelijk genoeg) voor jou (en wellicht anderen) wat mijn intentie was. Ik zal de tekst wel wat specifieker maken.

Xbox Live ID:Notna8310

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:03

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

revolution-nl in "[BEV] Het Elektrische auto's topic - deel 5"

Kunnen mods eens wat strengen modderen, en politieke beschouwingen weg modderen en verwijzen naar een forum wat hiervoor bedoelt is.

Namelijk: Actualiteit, wetenschap en maatschappij

De anti-Musk, Anti-China, Anti-VS anti-Alles commentaren lopen de spuigaten uit in MOB.
Meerdere draadjes worden hierdoor qua inhoud verpest, waarbij er vaak ook nog eens een politieke of ideologisch gedreven discussie ontstaat die niet meer gaat over de inhoud van het topic. Bijzonder ergelijk.
Kunnen wij eens ophouden met (geo)politieke motieven om een auto al dan niet in een shortlist op te nemen.

Dit hele topic wordt hierdoor vervuild door persoonlijke politieke voorkeuren en ideologieën. Volgens mij is er een hier een heel apart forum omdat dit te bespreken namelijk Actualiteit, wetenschap en maatschappij

Buiten gewoon irritant!

[ Voor 89% gewijzigd door revolution-nl op 04-03-2026 14:40 ]

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

revolution-nl schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 14:37:

Kunnen mods eens wat strengen modderen, en politieke beschouwingen weg modderen en verwijzen naar een forum wat hiervoor bedoelt is.

De anti-Musk, Anti-China, Anti-VS anti-Alles commentaren lopen de spuigaten uit in MOB.
Meerdere draadjes worden hierdoor qua inhoud verpest, waarbij er vaak ook nog eens een politieke of ideologisch gedreven discussie ontstaat die niet meer gaat over de inhoud van het topic. Bijzonder ergelijk.

[...]
M.i. horen die hele shortlist vraagstukken ook gewoon prima in een individueel eigen topic. In de PV-topics horen ook geen vragen over een eigen opstelling en in het subforum Duurzame energie en installaties worden doorgaans ook aankoopadvies topics geopend voor de vraag over een specifieke situatie m.b.t. airco's en WP'en.

Er is toch ook geen algemeen ICE-topic waar men vraagt voor advies op hun shortlist voor een nieuwe auto, maar maakt met ook gewoon een nieuw topic aan.

Anderzijds zou ik het heel vervelend vinden als ik in de markt ben voor een nieuwe kostbare zaak en niemand verwittigd mij dat er toch wel degelijk bepaalde negatieve connotaties aan een merk of type hangen waar ik nog niet zo snel bij stil stond.

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:03

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

True schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 14:59:
[...]

M.i. horen die hele shortlist vraagstukken ook gewoon prima in een individueel eigen topic. In de PV-topics horen ook geen vragen over een eigen opstelling en in het subforum Duurzame energie en installaties worden doorgaans ook aankoopadvies topics geopend voor de vraag over een specifieke situatie m.b.t. airco's en WP'en.

Er is toch ook geen algemeen ICE-topic waar men vraagt voor advies op hun shortlist voor een nieuwe auto, maar maakt met ook gewoon een nieuw topic aan.

Anderzijds zou ik het heel vervelend vinden als ik in de markt ben voor een nieuwe kostbare zaak en niemand verwittigd mij dat er toch wel degelijk bepaalde negatieve connotaties aan een merk of type hangen waar ik nog niet zo snel bij stil stond.
Niet het punt, het punt is dat bij generieke vragen er een reactie komt welke enkel en alleen gecentreerd is rondom een persoonlijke ideologische en politieke voorkeur waardoor hier een discussie over ontstaat, wat volledig voorbij gaat aan de initiële vraag

Vroemt met EV | 10.000WP | 14kWh Thuisaccu | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS | LG-WH27s Boiler

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:49
revolution-nl schreef op woensdag 4 maart 2026 @ 14:37:

[...]
Ipv zelf te willen modden in het topic kan je dan beter hier iets posten of de post rapporteren.

Het komt nogal 'ikke met het wijsvingertje' over.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste