1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Vraag
Alle reacties
En kan het gewoon op afstand. Is het de bedoeling nee, maar dat was terug lopen naar de machine ook niet.
Is het praktisch ja!
Daarnaast loop je risico dat controleurs meerdere keren langskomen en alsnog ontdekken dat je daar langer gestaan hebt.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ja en dit vraag ik mij af of dit dan erg is. Als ze je betrappen.Orion84 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:17:
Daarnaast loop je risico dat controleurs meerdere keren langskomen en alsnog ontdekken dat je daar langer gestaan hebt.
Als je even wegrijdt en terug komt zal het dan wel mogen
Bij betaald parkeren ben je verplicht aan je betalingsplichting te voldoen volgens mij zijn er geen andere regels.
[ Voor 12% gewijzigd door Nijn op 01-07-2019 12:25 ]
Vroeger wilden controleurs nog wel eens een krijtstreep over je band en stoeprand trekken, om te zien of je er langer bleef staan. Geen idee of en hoe ze hier tegenwoordig op controleren.Joostje123 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:19:
[...]
Ja en dit vraag ik mij af of dit dan erg is. Als ze je betrappen.
Bij betaald parkeren ben je verplicht aan je betalingsplichting te voldoen volgens mij zijn er geen andere regels.
En zoals gezegd: mijn ervaring is van jaren terug, ik kan me heel goed voorstellen dat (zeker met het uitbreiden van het gebruik van kentekenregistratie bij het parkeren) er steeds meer plekken zijn waar automaat en app dit soort acties gewoon blokkeren.
[ Voor 18% gewijzigd door Orion84 op 01-07-2019 12:25 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Dat is echt veel tekort door de bocht, dergelijke verordeningen verschillen per gemeente. Gemeenten kunnen absoluut een maximale parkeerduur instellen en langer 'mag' simpelweg niet. Je zou na de maximale parkeertijd minimaal je auto moeten verplaatsen.Joostje123 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:19:
[...]
Ja en dit vraag ik mij af of dit dan erg is. Als ze je betrappen.
@Galois Tja... maximale duur is in principe maximale duur, nu zeker je het met apps doet of vele automaten ook met het invoeren van kentekens werken is langer parkeren meestal niet meer mogelijk simpelweg omdat de plaatselijke gemeente dit niet toestaat. Je zal je auto dan minimaal naar een andere parkeerzone moeten verplaatsen.
Ik heb het zelf een tijdje geleden gehad, maximale duur was 4 uur bij een automaat waar het kenteken ingevoerd moest worden, bij opnieuw proberen parkeergeld te betalen kreeg ik de melding 'maximale parkeertijd overschreden'. Ben toen een aantal straten verder gaan staan in een andere zone en toen kon ik wel weer betalen.
Maar goed, het zal ook weer van de automaat afhangen of het wel of niet kan...
[ Voor 17% gewijzigd door MicGlou op 01-07-2019 12:30 ]
Nu rijden ze in Amsterdam gewoon met auto's rond die kentekens registreren in bepaalde zones. In dat systeem zit ook direct de controle of een auto langer dan 3u in een periode van x uur staat. Opnieuw starten van parkeeracties is zoals gezegd dan ook niet mogelijk, zowel in app als met de paal.Orion84 schreef op maandag 1 juli 2019 @ 12:24:
[...]
Vroeger wilden controleurs nog wel eens een krijtstreep over je band en stoeprand trekken, om te zien of je er langer bleef staan. Geen idee of en hoe ze hier tegenwoordig op controleren.
En zoals gezegd: mijn ervaring is van jaren terug, ik kan me heel goed voorstellen dat (zeker met het uitbreiden van het gebruik van kentekenregistratie bij het parkeren) er steeds meer plekken zijn waar automaat en app dit soort acties gewoon blokkeren.
Binnenkort ben ik in de Van Woustraat in Amsterdam, waar ze zo'n 1 uur zone hebben... Ik zal het eens testen en hier melden wat het resultaat is
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
SPAM
[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 03-01-2020 23:08 ]
En hoe open jij de slagboom na het parkeren met Parkmobile?Pepernoot schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 20:25:
Ik parkeer meestal in een parkeergarage.. Er is een handige app die laat zien welke nog vrij zijn, scheelt weer.
<knip>
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 03-01-2020 23:08 ]
Dat gaat makkelijk in <knip> garages :-)aljooge schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 20:53:
[...]
En hoe open jij de slagboom na het parkeren met Parkmobile?
[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 03-01-2020 23:11 ]
nu ben ik hier erg benieuwd naar. Want slagbomen en parkeergarages, ik haat ze. ik had hier vorig jaar een groot probleem mee omdat een automaat mijn bankpas opvrat. Andere parkeergarages zijn de automaten slecht te vinden. Is er een gemakkelijke manier?
[ Voor 1% gewijzigd door Outerspace op 03-01-2020 23:11 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 03-01-2020 23:21 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit topic is gesloten.