![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 207% gewijzigd door ImdaMned op 15-10-2007 14:42 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 207% gewijzigd door ImdaMned op 15-10-2007 14:42 ]
[ Voor 78% gewijzigd door RaseriaN op 15-10-2007 13:13 ]
This is the Way.
Ja, fuxored it : (
en nerf locks !
[ Voor 70% gewijzigd door dynosu op 15-10-2007 13:12 ]
Als er iets is waar ik zo'n ongelofelijke hekel aan heb... Als ik BG, dan speel ik om te winnen. Als ik niet kan winnen ga ik iig zo veel mogelijk mn best doen om de loss zo goed mogelijk te maken.Anoniem: 63072 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:02:
Bah, heb ik 20 WSG marks nodig voor bracers, duurt het potje 45 minuten!
Dus ik was het spuug zat, maar had geen zin om deserter te worden, ik had er nog een paar te gaan. Ik in /bg "lose already this is a waste of time"
Ik heb een WOS-post!
Mining is op zich best te doen, maar niet zo makkelijk als herbalism.... echter je hebt wel het probleem dat je slechts 1 ding kan tracken, dus of flowers tracken of mines tracken.... dat maakt het een lastige combo.NoTimeRemains schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:07:
zo dat duurde lang
een nieuwe post is toch wel weer makkelijker te lezen.
wat zijn de voor & tegen van mining/herb ?
mining is toch redelijk lastig te doen of valt dat wel mee?
Time spend gaming is time spend well
yepdynosu schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:11:
alle afbeeldingen zijn kaputski
[...]
en nerf locks !
No guts, no glory!
Iemand mag mij de lol uitleggen van Ganken van low levels. Heb dat ook weleens gehad dat low levels pvp enabled zijn of dat ik dat ben en dat zij mij aanvallen. Ik negeer ze meestal gewoon ... er is toch geen plezier aan te beleven ... of zie ik dat nou verkeerd?Dampie schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:14:
Liev dagboek,
Gisteren wel leuke actie. Was vriendin die vroeg of ik haar ff wilde helpen in STV. Nu heb ik gelukkig al een tijdje geleden daar de laatste quest gedaan, dus ben al een tijdje af van dat je gesloopt wordt door high level players.
Maar zij is op dit moment een lvl 35 hunter en moest nog de panter boss en een zooitje van die dino's hebben. Dus ik ernaar toe om ff te helpen. Op een gegeven moment loopt ze achter mij aan en binnen een seconde lag ze plat. Ik dus zo van huh!!!!???. Loop ff terug om te zien wat er nu gebeurt was zie ik nog net een alliance wegglippen achter een boom. Aanvallen dan maar, maar had te laat door dat deze voor mij ook nog een lvl ?? was. Ik was dus duidelijk het bokje, maar heb het nog aardig weten uit te stellen door rondjes rond een boom te gaan rennen. Was echt een soort van kiekeboe spelletje geworden.
Naja, ik vond het wel lachen. Mazzel dat die gast niet aan het corpse campen ging, want dan houdt het echt helemaal op.
heared = hearGohan-san schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:21:
heb nu ook een macro gemaakt
/point
/y WWWWOOOOSSSHHHH that sound u did not heared was not spellhawk, flying passed you!!
nou goed dat woooossshhhh is misschien meer in guild grapje
maar vet man nu op weg naar mijn nether draakje, heb alle quest geaccepteerd in netherstorm op die ledge, maar moet nu echt even gaan kijken wat ik hier moet doen.
Iets van eieren verzamlen ofzo. maar geen idee hoe die eruit zien.
[ Voor 19% gewijzigd door UTwizard op 15-10-2007 13:29 ]
Anoniem: 211378
Dat probleem is wel min of meer te omzeilen met een goede up-to-date gather modTakaya82 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:12:
[...]
Mining is op zich best te doen, maar niet zo makkelijk als herbalism.... echter je hebt wel het probleem dat je slechts 1 ding kan tracken, dus of flowers tracken of mines tracken.... dat maakt het een lastige combo.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Yep, soms zie je nog wel eggs buiten of in de mine staan/liggen. Kijk anders ff op thottbot voor een img van die egs. Dan weet je meteen hoe ze eruit zien. Gewoon elke dag de daily's doen. lekker veel rep en nog beter lekker veel goud!UTwizard schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:24:
[...]
heared = hear
Netherstorm = Shadowmoon
![]()
De Eggs zul je maar heel weinig vinden. Deze komen het meest uit vermoordde beestjes of items die je gathered. Ze zien er uit als de eieren in Skettis maar dan meer geschubd en met stukken kristal die er uit steken. Er komt ook nog een paarse gloed / damp vanaf maar zoals ik al zei, je zult ze maar heel weinig zien. En als je ze ziet raad ik je aan heel snel te zijn want het gaat er daar beneden niet vriendelijk aan toe door de mensen die Netherwing rep willen.
No guts, no glory!
Doen ze dit in /1? Of.. Ken de guild verder niet zo. Zie er soms iemand van rond lopen, maar that's it. Plus dat ik /1 sowieso uit heb staan.UTwizard schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:20:
Waar ik me aan kan storen is de 'Ding!' spam, echt waar. De mensen van Eonar kennen deze guild wel: Underhill, daar heb ik een tijdje ingezeten samen met m'n vriendin.
Ik zag afgelopen weekend iemand bij ons op de server, met een normal mount gound op level 70, met de macro:Gohan-san schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:21:
heb nu ook een macro gemaakt
/point
/y WWWWOOOOSSSHHHH that sound u did not heared was not spellhawk, flying passed you!!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 142494
Ja, copy past is ook genoeg, maar je hebt het van de verkeerde bron. Namelijk een quote, die maakt van afbeeldingen een linkje ipv het plaatje zelf.ImdaMned schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:10:
[...]
Ja, fuxored it : (
geen idee wat ik fout heb gedaan, maar copy paste was niet genoeg
Ik was een keer op m'n undead mage (toen al level 70 ofzo) die elders voor die elune event aan het opzoeken, sta ik daar in dat beginnersdorp, enabled natuurlijk (moest door Darnassus) begint een level 7 nelf huntard op me te meppen. Hele tijd dus /shoo enzo, maar op een geven moment had ik zo iets van okay, moet je het zelf weten: sheep. Komt 'ie er weer uit, gaat ie me weer meppen. *zucht* Fireblast. Ventje dood, zie ik 'em ressen en HEEL hard bij me vandaan rennen. Dacht zeker dat ik een mob was ofzo, geen idee wat 'ie van plan was maar 't was wel grappig.dynosu schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:16:
Iemand mag mij de lol uitleggen van Ganken van low levels. Heb dat ook weleens gehad dat low levels pvp enabled zijn of dat ik dat ben en dat zij mij aanvallen. Ik negeer ze meestal gewoon ... er is toch geen plezier aan te beleven ... of zie ik dat nou verkeerd?
Ze zijn niet te missen hoor, er komt zo'n 'damp' van af, je ziet ze van een flinke afstand. Wel ff instant 250 rep dus reken maar dat mensen over lijken gaan die dingen te krijgen. Ik heb er 3 in het 'wild' gevonden en ook nog eens 4 ofzo bij het herben van netherdust pollen.KillGhost schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:30:
Yep, soms zie je nog wel eggs buiten of in de mine staan/liggen. Kijk anders ff op thottbot voor een img van die egs. Dan weet je meteen hoe ze eruit zien. Gewoon elke dag de daily's doen. lekker veel rep en nog beter lekker veel goud!
[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 15-10-2007 13:47 ]
https://niels.nu
Dank !Anoniem: 142494 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:36:
[...]
Ja, copy past is ook genoeg, maar je hebt het van de verkeerde bron. Namelijk een quote, die maakt van afbeeldingen een linkje ipv het plaatje zelf.
Dus gewoon ff hierna toe: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/28861077
En onderaan alles copy'en wat bij Bericht staat, niet quote bericht.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Anoniem: 142494
Dan zet ik Thorns aan.:)OkkE schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:49:
Ik had het ook een keer dat een lowlevel me aanviel, toen ben ik naar Bear form gegaan en ben ik ondertussen iets anders gaan doen. Na een aantal minuten was hij nog op me in aan het slaan.Ik heb 'm eventjes nog zijn gang laten gaan, en toen ben ik maar gewoon weg gaan lopen. Uiteindelijk issie iets anders gaan doen.
Anoniem: 222867
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 222867 op 15-10-2007 13:55 ]
brrr jailbreak!
No guts, no glory!
blup
Wees blij man. Jailbreak was echt KLOTE.eendje schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:01:
jullie hadden tenminste nog een leuke chain.. voor de horde was het vooral veel vliegen en rexxar 3x proberen te vinden..
No guts, no glory!
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Ja, maar dat maakt de herinneringen die ik ervan heb niet minder erg ^^. Plus het duurde ook gewoon altijd erg lang. Eerst alles clearen etc.Snuffel schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:15:
Was, tegenwoordig is het een mega eitje.
[ Voor 13% gewijzigd door KillGhost op 15-10-2007 14:17 ]
No guts, no glory!
Bijna een gevalletje nazorgKillGhost schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:16:
[...]
Ja, maar dat maakt de herinneringen die ik ervan heb niet minder erg ^^. Plus het duurde ook gewoon altijd erg lang. Eerst alles clearen etc.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Ach, ik was persoonlijk erg blij dat ik de key voor TK had gehaald. Heroic Shattered Halls / Arcatraz was best shit om te doen.Snuffel schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:19:
Ach, toch zijn ook die herinneringen nog steeds leuk.
Goed op het moment zelf waren ze k met p, maar achteraf kon ik er althans altijd wel om lachen.
En je had ook het gevoel dat je eindelijk weer wat bereikt had. Dat gevoel mis ik overigens in Outlands wel....
Dit weekend nog een Scholo run gedaan. Blijft ook een van de betere instances als je het mij vraagt. Ach ja, misschien ben ik wel een ouwe l*l
hehe, dat nog net niet. Maar ik heb echt heel runs gedaan om iedereen attuned te krijgenAnoniem: 211378 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:18:
[...]
Bijna een gevalletje nazorg, misschien tijd voor groepstherapie?
Gat in de markt
No guts, no glory!
Ja, op lvl70.Snuffel schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:15:
Was, tegenwoordig is het een mega eitje.
[ Voor 3% gewijzigd door Hmzaniac op 15-10-2007 14:31 ]
Ik heb een WOS-post!
[ Voor 14% gewijzigd door metalant op 15-10-2007 14:51 ]
hehe ja, laatst nog 50g gekregen door UBRS voor een groep te openenHmzaniac schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:25:
tbh zouden ze alle attunements voor pre-tbc instances moeten verwijderen. Nou zijn dingen als Ony niet zo belachelijk moeilijk op lvl70 om attuned te raken (met een beetje skill kan je jailbreak solo'en), maar vindt nog maar eens een UBRS groep voor je BWL attunement? Nou kan je het wel 3mannen, maar dan moet je wel mensen vinden die er zin in hebben en die daadwerkelijk de key hebben.
No guts, no glory!
Idd heb je hellemaal gelijk in.Anoniem: 211378 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:26:
Als ik in STV level zet ik meestal daar maar een lvl 70 char neer voor als het echt te erg wordt met ganken. Soms kan je door die grappenmakers bijna een uur niet fatsoenlijk spelen en dat is toch een beetje te gek.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Anoniem: 232381
<iniate dream sequence>Hmzaniac schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:25:
[...]
Ja, op lvl70.
tbh zouden ze alle attunements voor pre-tbc instances moeten verwijderen. Nou zijn dingen als Ony niet zo belachelijk moeilijk op lvl70 om attuned te raken (met een beetje skill kan je jailbreak solo'en), maar vindt nog maar eens een UBRS groep voor je BWL attunement? Nou kan je het wel 3mannen, maar dan moet je wel mensen vinden die er zin in hebben en die daadwerkelijk de key hebben.
Ik heb een WOS-post!
Ik zie liever dat ze het gewoon een soort 10 man instances maken waar je gewoon voor een quest even langs moet gaan in een kleine raid groep.Anoniem: 232381 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:32:
[...]
<iniate dream sequence>
Jippy, just dinged 80. Now I have to solo Ubrs to get my MC attunment.
For old time's sake!
Ik vindt het eigenlijk wel leuk dat mijn priestje al die oude attunments heeft (van MC t/m Naxx). Ik slack alleen nog met alles na kara aangezien ik toen gestopt ben met raiden.
Maar daar kan nog wat aan gedaan worden nu
Ik vind het zelf wel meevallen eigenlijk. Heb vorige week even mn Naxx-attunement gedaan (voor wat guild fun-runs), en de AD rep is echt zo gepiept. Ze hebben immers de AD-rep-gain behoorlijk geboost; zo krijg je nu 1000rep voor veel quests waar je voorheen 500 kreeg. Was dan ook binnen paar uurtjes honored.Hmzaniac schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:25:
[...]
Een beter voorbeeld: er worden op onze server nog wel eens naxx runs gedaan, puur voor de lol. Echter, als je als lvl58 direct bent doorgegaan naar outland heb je waarschijnlijk niet meer dan friendly bij de AD. Als je dus als nieuwe speler daar mee wil zal je eerst die rep moeten grinden, en dat schiet niet op.
Vervolgens moet je nog eens - tenzij je helemaal naar exalted gaat - de mats hebben voor de attunment, waaronder nexus crystals, die iedereen tegenwoordig om aan het zetten is naar small prismatics. En als je op een post-tbc server zit kan ik me voorstellen dat er uberhaupt geen of amper nexus crystals in de roulatie zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Rudi op 15-10-2007 14:40 ]
Anoniem: 158967
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 15-10-2007 14:39 ]
dan is er serieus iets loos.. 1e boss SV is opletten en tank en spank.. uit de onweer staan, 1 lock voor de banish en het is appeltje eitje..!OkkE schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:40:
Ik zit met iets...
We zijn langzaam aan bezig iedereen attuned te krijgen voor Kara (we zijn een erg casual guild), maar ik vind mijn gear op dit moment te slecht voor Kara: +622 healing. En dat wil ik verbeteren.
Ik ben sowieso bezig met mats voor de +81 healing enchant op mijn staff. Verder ben ik AH in de gaten aan het houden voor gems, die een guildie dan kan omzetten naar +healing etc. Maar, ik denk (weet) dat mijn gear zelf ook de nodig updates kan gebruiken.
Na wat zoeken op Wowhead en Wowwiki, kwam ik op de Moonglade Raiment set. Waar ik de Gloves al van heb. Mijn vraag is of deze set genoeg is voor Kara, en of ik uberhaubt de moeite moet doen. Of dat er betere updates zijn?
Als ik de comments op Wowhead mag geloven, zou het voldoende moeten zijn...
Zoals ik zei; ik zit in een casual guild, we doen 1 a 2 runs per week, en Steamvaults bijvoorbeeld, zijn we afgelopen weekend niet voorbij de eerste boss gekomen. Dus het zal even duren voor ik deze set eindelijk compleet heb.
lies, ALL LIES !metalant schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:27:
De startpost meldt nog steeds Welkom bij deel 133.
Wat wel jammer is.. is dat het "Het World of Warcraft topic" is ipv "Het Grote World of Warcraft topic".
[ Voor 14% gewijzigd door dynosu op 15-10-2007 14:49 ]
Je doet 1 a 2 Karazhan runs per week maar komt niet voorbij de 1e baas in Steamvaults? Als het met je guild niet lukt probeer het dan eens te PuG'en. Steamvaults is een van de makkelijkere level 70 instances en over het algemeen willen mensen daar wel heen zonder al te veel gezeur.OkkE schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:40:
Ik zit met iets...
We zijn langzaam aan bezig iedereen attuned te krijgen voor Kara (we zijn een erg casual guild), maar ik vind mijn gear op dit moment te slecht voor Kara: +622 healing. En dat wil ik verbeteren.
Ik ben sowieso bezig met mats voor de +81 healing enchant op mijn staff. Verder ben ik AH in de gaten aan het houden voor gems, die een guildie dan kan omzetten naar +healing etc. Maar, ik denk (weet) dat mijn gear zelf ook de nodig updates kan gebruiken.
Na wat zoeken op Wowhead en Wowwiki, kwam ik op de Moonglade Raiment set. Waar ik de Gloves al van heb. Mijn vraag is of deze set genoeg is voor Kara, en of ik uberhaubt de moeite moet doen. Of dat er betere updates zijn?
Zoals ik zei; ik zit in een casual guild, we doen 1 a 2 runs per week, en Steamvaults bijvoorbeeld, zijn we afgelopen weekend niet voorbij de eerste boss gekomen. Dus het zal even duren voor ik deze set eindelijk compleet heb.
je leest niet goed er staat nergens dat ze al karazhan doen ze zijn langzaam aan bezig iedereen attuned te maken ze doen zoals ik het lees 1 a 2 instance runs per week.UTwizard schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:50:
[...]
Je doet 1 a 2 Karazhan runs per week maar komt niet voorbij de 1e baas in Steamvaults? Als het met je guild niet lukt probeer het dan eens te PuG'en. Steamvaults is een van de makkelijkere level 70 instances en over het algemeen willen mensen daar wel heen zonder al te veel gezeur.
[ Voor 40% gewijzigd door metalant op 15-10-2007 15:00 ]
Meestal het laatste. Toch sneller en makkelijker om dan te lvl'en.metalant schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:59:
Wordt Temple of Ahn'Qiraj met de bijbehorende quest chain nog wel eens gespeeld?
Of lvld iedereen tegenwoordig heel snel naar level 70 zonder de pre-TBC dingen een blik waardig te gunnen?
No guts, no glory!
Een hunter die de boss kite terwijl de rest de twee adds killen, maar elke keer als de boss terug kwam had ik (healer) de aggro en ging ik dood, of kwam ik in de storm terecht. En als dat niet gebeurde pakte de rest te veel dmg. We hebben SV al wel eens gedaan, dus misschien was het gewoon niet onze dag.BootVluchteling schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:43:
dan is er serieus iets loos.. 1e boss SV is opletten en tank en spank.. uit de onweer staan, 1 lock voor de banish en het is appeltje eitje..!
Nee, gewone runs dus.UTwizard schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:56:
Oh, gewoon instance runs dus? Ging er van uit dat ie Karazhan runs bedoelde.
Offtopic: Hebben we op Eonar casual guilds dan? Ik dacht dat we alleen raid guilds en van die verrote Twink guilds hadden?
[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 15-10-2007 15:04 ]
Dat is eigenlijk wel zonde van al die mooie omgevingen die daar in te vinden zijn toch?KillGhost schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:02:
[...]
Meestal het laatste. Toch sneller en makkelijker om dan te lvl'en.
[ Voor 13% gewijzigd door metalant op 15-10-2007 15:04 ]
Anoniem: 221967
Zou, als ik jou was, kijken via armory update of atlas loot welke instance goede gear upgrades voor jou bevat. Het maakt volgens mij best al wel veel verschil als je ervoor zorgt dat je gear lvl70 blue's zijn. SV is idd piece of cake, dropt leuk spul voor locks daar dus 1tje meekrijgen voor de banish zou geen probleem moeten zijn, zorg verder voor 2 dps/cc en je vliegt door die instance heen.OkkE schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:40:
Ik zit met iets...
Met lvl 58 snel naar Outland. Quest reward greens zijn daar beter dan de items die je na veel pijn en moeite uit de oude endgame instances kan halen. Geen hond deed de oude endgame toen ik 58 werd, zelfs al had ik gewild, ik had er niet heen gekund. Enige keus was asap door naar 70, dan kan je tenminste nog wat instances doen.metalant schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:59:
Wordt Temple of Ahn'Qiraj met de bijbehorende quest chain nog wel eens gespeeld?
Of lvld iedereen tegenwoordig heel snel naar level 70 zonder de pre-TBC dingen een blik waardig te gunnen?
Ja wat ik ook merk is dat de nieuwelingen die na TBC begonnen zijn ook uberhaupt geen interesse meer hebben voor runs voor de fun naar zulk soort oude instances. Is best jammer want het waren best leuke instances om te doen (m.u.v. AQ40, dat was een pest instance). Alleen de oude garde is vaak te porren voor nostalgie runs.DizzyWeb schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:06:
[...]
Met lvl 58 snel naar Outland. Quest reward greens zijn daar beter dan de items die je na veel pijn en moeite uit de oude endgame instances kan halen. Geen hond deed de oude endgame toen ik 58 werd, zelfs al had ik gewild, ik had er niet heen gekund. Enige keus was asap door naar 70, dan kan je tenminste nog wat instances doen.
Anoniem: 221967
lock zorgt ervoor dat 1 ad het hele gevecht gebanished blijft. dps nuked eerst andere add, dan boss. verder uitkijken voor storm en het hele gevecht is een eitje.OkkE schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:02:
[...]
Een hunter die de boss kite terwijl de rest de twee adds killen, maar elke keer als de boss terug kwam had ik (healer) de aggro en ging ik dood, of kwam ik in de storm terecht. En als dat niet gebeurde pakte de rest te veel dmg. We hebben SV al wel eens gedaan, dus misschien was het gewoon niet onze dag.
Ik ben zelf met +700 healing kara in gelopen (zijnde een hot specced -> 16/0/45 druud in die tijd) en wat degelijke regen. De 1e fight in kara die echt een minimum steld aan je healing power romulo en juliet, of als je geluk hebt in je week Curator. Curator is ook gewoon gear check. Mijn eerste tbc epics kreeg ik pas in KZ zelf, gems niet meegerekend. Een goede check zijn heroics, als je die kan doen kan je ook KZ doen.OkkE schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:40:
Ik zit met iets...
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Wel jammer, want zeker voor de casual gamers/guilds is er volgens mij veel moois te zien, ook buiten Outland.DizzyWeb schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:06:
[...]
Met lvl 58 snel naar Outland. Quest reward greens zijn daar beter dan de items die je na veel pijn en moeite uit de oude endgame instances kan halen. Geen hond deed de oude endgame toen ik 58 werd, zelfs al had ik gewild, ik had er niet heen gekund. Enige keus was asap door naar 70, dan kan je tenminste nog wat instances doen.
Moonglade Raiment is een leuke allround set die ik als feral druid ook nog wel ga halen ooit, maar da's vooral omdat ie er wel sjiek uitziet. Check bijvoorbeeld hier eens, misschien dat je daar wat uit kan halen.OkkE schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:02:toon volledige bericht
[...]
Een hunter die de boss kite terwijl de rest de twee adds killen, maar elke keer als de boss terug kwam had ik (healer) de aggro en ging ik dood, of kwam ik in de storm terecht. En als dat niet gebeurde pakte de rest te veel dmg. We hebben SV al wel eens gedaan, dus misschien was het gewoon niet onze dag.
[...]
Nee, gewone runs dus.
En ja, we hebben iedergeval één casual guild, waar ik in zit.
--
Maar is in zo'n geval die set - Moonglade Raiment - een goed idee om achter aan te gaan?
Ik zou zeggen bedankt, is namelijk een goede manier om je weaponskill naar max te krijgenOkkE schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:49:
Ik had het ook een keer dat een lowlevel me aanviel, toen ben ik naar Bear form gegaan en ben ik ondertussen iets anders gaan doen. Na een aantal minuten was hij nog op me in aan het slaan.Ik heb 'm eventjes nog zijn gang laten gaan, en toen ben ik maar gewoon weg gaan lopen. Uiteindelijk issie iets anders gaan doen.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Het is gewoon tank en spank, eerst adds 1 voor 1 neer halen terwijl je de baas tankt. Voornaamste ding waar je op moet letten is dat je ASAP on de hurricane vandaan gaat, die 2 shot jedynosu schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:08:
[...]
Ja wat ik ook merk is dat de nieuwelingen die na TBC begonnen zijn ook uberhaupt geen interesse meer hebben voor runs voor de fun naar zulk soort oude instances. Is best jammer want het waren best leuke instances om te doen (m.u.v. AQ40, dat was een pest instance). Alleen de oude garde is vaak te porren voor nostalgie runs.
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Yep, inderdaad best zonde. En nee ik heb geen idee of die gates al open staan btw. Het zou wat zijn als dat niet zo wasmetalant schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:03:
[...]
Dat is eigenlijk wel zonde van al die mooie omgevingen die daar in te vinden zijn toch?
Maar die Gates moeten op iedere nieuwe realm toch worden geopend? Of staan die al open?
No guts, no glory!
Zonder lock is het dus een heel stuk lastigerAnoniem: 221967 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:09:
[...]
lock zorgt ervoor dat 1 ad het hele gevecht gebanished blijft. dps nuked eerst andere add, dan boss. verder uitkijken voor storm en het hele gevecht is een eitje.
ps: zou niet weten hoe men het doet zonder lock, ben daar namelijk alleen met me lock geweest
Vergeet het maar, je hebt altijd min 3 nodig om het schild van die firemob (naam vergeten) te de-activerenAnoniem: 232381 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:32:
[...]
<iniate dream sequence>
Jippy, just dinged 80. Now I have to solo Ubrs to get my MC attunment.
For old time's sake!
Ik vindt het eigenlijk wel leuk dat mijn priestje al die oude attunments heeft (van MC t/m Naxx). Ik slack alleen nog met alles na kara aangezien ik toen gestopt ben met raiden.
Maar daar kan nog wat aan gedaan worden nu
Ik kan me de eerste keer nog wel herinneren dat ik er was met mijn Holy Paladin. Dat was wel even slikken toen de groep zoveel schade kreeg door die lightning. Vooral als pala zijnde zonder HOT/AOE heal.DizzyWeb schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:14:
Zonder lock is het dus een heel stuk lastigerAls je bizarre DPS bij je hebt kan je de 2 adds neerkwakken terwijl de tank de boss neemt, maar dan gaat het langer duren en loop je meer risico met die verdomde wolken. En het word dan een stuk lastiger voor de healer. 1x een klap van die wolk en de healer heeft het druk, zeker als het lang duurt.
No guts, no glory!
Anoniem: 63072
En, wat wil je daar mee zeggen? AB is tenminste eindig zolang 1 van beide partijen in ieder geval maar 1 locatie in handen houdt. Na 45 minuten 0-0 in WSG gaat het echt nergens meer om en is er ook geen einde in zicht. En sorry, maar ik wil mijn tijd nuttig gebruiken en dat is niet een 45 minuten WSG. En na 45 minuten wil ik er iig een mark voor terug zien. En met mij dus 7 anderen. Wees echter gerust. Zodra ik mijn bracers heb ze je me daar niet meer. AB wil ik voor de lol nog wel doen, AV is leuk en top honor.Hmzaniac schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:12:toon volledige bericht
en ook maar even in het nieuwe topique, dat is wel handig.
[...]
Als er iets is waar ik zo'n ongelofelijke hekel aan heb... Als ik BG, dan speel ik om te winnen. Als ik niet kan winnen ga ik iig zo veel mogelijk mn best doen om de loss zo goed mogelijk te maken.
Als je zo graag uit de BG wil, wees een man en neem die AFK buff. Ga 15 minuten iets anders doen, ga kleien, ga naar buiten, drink een biertje, browse wat forums, maar ga niet andere mensen zitten afzeiken dat ze maar moeten verliezen omdat jij perse gelijk door wil naar je volgende BG ipv uberhaupt ook maar een poging te doen...
ik zie het tegenwoordig zelfs in AB. 300-270 horde, 3-2 bases, en er zijn mensen die alweer beginnen te roepen "omg noobs we lose just die pl0xpl0xpl0x".... ze halen het bloed onder mn nagels, dat soort mensen...
In Blasted Lands heb je 2 mobs die als je ze onder 20% hp gekregen hebt in banish-form raken voor 1 of andere quest.sabriel schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:12:
[...]
Ik zou zeggen bedankt, is namelijk een goede manier om je weaponskill naar max te krijgen
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik heb het gechecked (op een priv), daar stonden ze dicht. Dat is geen garantie dat dat op een Blizzard server ook zo is, maar als het wel zo is, dan is dat ontzettend balen. Ik ben pas begonnen met WoW op een echte server en wil de 'oude' content ook wel spelen. Dus nu moet ik naar een andere server switchen, waar de gates al open staan.KillGhost schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:13:
[...]
Yep, inderdaad best zonde. En nee ik heb geen idee of die gates al open staan btw. Het zou wat zijn als dat niet zo wasDan kan je never nooit niet AQ doen.
[ Voor 9% gewijzigd door metalant op 15-10-2007 15:28 ]
of HEEEEL veel grinden ^^.metalant schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:21:
[...]
Ik heb het gechecked (op een priv), daar stonden ze dicht. Ontzettend balen, want ik ben pas begonnen met WoW op een echte server en wil de 'oude' content ook wel spelen. Dus nu moet ik naar een andere server switchen, waar de gates al open staan.
No guts, no glory!
weapon skill is altijd maxed in pvp. je krijgt dan ook geen weapon skill van duels/world pvp/bg's en zo.sabriel schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:12:
[...]
Ik zou zeggen bedankt, is namelijk een goede manier om je weaponskill naar max te krijgen
Ik heb een WOS-post!
dan AFK je, ga je 15 minuten wat anders doen en queue je weer. Of je zorgt dat je een andere BG gequeued hebt tijdens wsg.Anoniem: 63072 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:19:
[...]
En, wat wil je daar mee zeggen? AB is tenminste eindig zolang 1 van beide partijen in ieder geval maar 1 locatie in handen houdt. Na 45 minuten 0-0 in WSG gaat het echt nergens meer om en is er ook geen einde in zicht. En sorry, maar ik wil mijn tijd nuttig gebruiken en dat is niet een 45 minuten WSG. En na 45 minuten wil ik er iig een mark voor terug zien. En met mij dus 7 anderen. Wees echter gerust. Zodra ik mijn bracers heb ze je me daar niet meer. AB wil ik voor de lol nog wel doen, AV is leuk en top honor.
Ik wil best in WSG blijven als ze de honor daar een boost geven. Major honor boost voor caps en kills en dan krijg je er nog iets voor. Tot die tijd is het voor mij een noodzakelijk kwaad voor die 20 marks en meer niet. WSG is Defective by design. En als jij met mij en die 7 in de groep zit heb je pech.
Ik speel voor mn lol en doe WSG is dat niet. Daar ga ik dus puur voor items heen. Helaas, vergelijkbare bracers voor mn lock zijn lastig te krijgen, anders ging ik wel wat anders doen.
[ Voor 16% gewijzigd door Hmzaniac op 15-10-2007 15:28 ]
Ik heb een WOS-post!
Anoniem: 26351
Is het niet zo dat op een nieuwe server de Gates na een bepaalde automatisch open gaan?metalant schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:21:
[...]
Ik heb het gechecked (op een priv), daar stonden ze dicht. Ontzettend balen, want ik ben pas begonnen met WoW op een echte server en wil de 'oude' content ook wel spelen. Dus nu moet ik naar een andere server switchen, waar de gates al open staan.
Dat zou kunnen ja, ik heb ooit wel zoiets opgevangen ja.Anoniem: 26351 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:25:
[...]
Is het niet zo dat op een nieuwe server de Gates na een bepaalde automatisch open gaan?
No guts, no glory!
Ja, lijkt me wel. Net als alle andere servers. Niet elke server heeft de complete questline gevolgd en genoeg spullen ingeleverd aan Horde/Alliance kant. Je had gewoon een paar maanden de tijd het voor elkaar te krijgen en anders ging die poort vanzelf open.Anoniem: 26351 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:25:
[...]
Is het niet zo dat op een nieuwe server de Gates na een bepaalde automatisch open gaan?
[ Voor 28% gewijzigd door Bulligan op 15-10-2007 15:29 ]
Anoniem: 232504
Banish is niet eens nodig.DizzyWeb schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:14:
[...]
Zonder lock is het dus een heel stuk lastigerAls je bizarre DPS bij je hebt kan je de 2 adds neerkwakken terwijl de tank de boss neemt, maar dan gaat het langer duren en loop je meer risico met die verdomde wolken. En het word dan een stuk lastiger voor de healer. 1x een klap van die wolk en de healer heeft het druk, zeker als het lang duurt.
Anoniem: 63072
Dan draai je het maar om. het blijft defective by design. En jouw oplossingen lossen niets op. Daar krijg ik de WSG marks niet van. oh, en ik ga niet naar 5 minuten brullen. Ik riep het na 45 minuten en toen was het met een minuut geregeld. Blijkbaar zijn de mensen die 45 minuten WSG leuk vinden in de minderheid.Hmzaniac schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:25:
[...]
dan AFK je, ga je 15 minuten wat anders doen en queue je weer. Of je zorgt dat je een andere BG gequeued hebt tijdens wsg.
Om het namelijk even om te draaien: ik heb absoluut geen wsg markers nodig. Ik loop wel eens met mn prot warrior wsg in puur voor de fun. Dat betekent dat ik wsg speel voor de lol, en dus absoluut niet voor de items ga. Helaas kom je soms wel eens in zo'n groep terecht waarbij er 4-5 man vanaf het moment dat het 0-1 is gaan schreeuwen dat we noobs zijn en maar snel moeten verliezen. Het is dat ik plezier heb in wsg, zelfs als we verliezen (zolang we maar tegenstand bieden), anders ging ik wel wat anders doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 15-10-2007 15:32 ]
Hangt af van je tank, voor een feral druid is dat niet te doen. Tenzij de dps echt lousy is, dan kan ik overal wel aggro op houden, maar dan duurt het nog een uur.Anoniem: 63072 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:31:
[...]
En wat betreft die SV boss. Beetje tank tankt gewoon boss + adds terwijl dps de adds plat nuked gewvold door de boss.
Klopt, wsg is idd broken wat dat betreft. Dat verandert het feit niet dat sommige mensen het alsnog voor de lol en de honour spelen, en die marks een leuke bijkomstigheid zijn.Anoniem: 63072 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:31:
[...]
Dan draai je het maar om. het blijft defective by design. En jouw oplossingen lossen niets op. Daar krijg ik de WSG marks niet van. oh, en ik ga niet naar 5 minuten brullen. Ik riep het na 45 minuten en toen was het met een minuut geregeld. Blijkbaar zijn de mensen die 45 minuten WSG leuk vinden in de minderheid.
En wat betreft die SV boss. Beetje tank tankt gewoon boss + adds terwijl dps de adds plat nuked gewvold door de boss.
[ Voor 7% gewijzigd door Hmzaniac op 15-10-2007 15:36 ]
Ik heb een WOS-post!
Ik ben zelf ook begonnen na TBC en vind het jammer dat ik weinig oude end-game instances heb kunnen doen. Gelukkig nog wel een maand geleden ZG gedaan met 20 lvl 70'sdynosu schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:08:
[...]
Ja wat ik ook merk is dat de nieuwelingen die na TBC begonnen zijn ook uberhaupt geen interesse meer hebben voor runs voor de fun naar zulk soort oude instances. Is best jammer want het waren best leuke instances om te doen (m.u.v. AQ40, dat was een pest instance). Alleen de oude garde is vaak te porren voor nostalgie runs.
De lijst staat op de WoW site:UTwizard schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:31:
Volgens mij zijn er onderhand geen servers meer waar de Gates nog dichtzitten. Je zult alleen haast geen guilds meer vinden die er heen willen. AQ20 wordt nog weleens gedaan als retro run maar AQ40 heb ik nog nooit gerund zien of horen worden sinds TBC.
This is the Way.
Een handige is misschien TK gaan farmen. Zodra je revered ben ga je verder heroic mechanar farmen (5 badges/run) en wat voor je tokens kopen. Desnoods wacht je nog een maandje of 1,5 op 2.3, aangezien dan items worden toegevoegd (als ik het goed hadOkkE schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:31:
Bedankt voor de replies!
Ik denk dat ik me dan maar bezig ga houden met reputation, zodat ik binnenkort heroics kan gaan doen. Bij de meeste fractions zit ik op Honored, alleen CE al zo goed als Revered.
En bedankt voor de Druid Resto wiki.
PS: Waar het volgens mij fout ging bij Steamvaults, is dat a) ik een aantal keer aggro pakte of b) ik de storm op mijn dak kreeg. Maar we hebben SV al eens geheel gedaan, dus we kunnen het wel!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq