Het World of Warcraft topic - Deel 134 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.283 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik ben op dit moment bezig met mijn Furies deck (tanking trinket)
Nu vroeg ik me af of er een Mod is die me waarschuwd op het moment dat er een Furies kaart te koop word aangeboden op het AH . Ik heb Auctioneer maar die kan dat geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Gewoon zoeken op naam van die kaart? Dan krijg je als je geen nummertoevoeging hebt opgegeven alle beschikbare kaarten vinden. Ik denk niet dat daar een mod voor is. Je zal altijd zelf op AH moeten kijken. i.e. het werkt niet dat als je in Kara zit je een berichtje krijgt dat iemand die kaart post.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
Hmzaniac schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:12:
en ook maar even in het nieuwe topique, dat is wel handig.

[...]

Als er iets is waar ik zo'n ongelofelijke hekel aan heb... Als ik BG, dan speel ik om te winnen. Als ik niet kan winnen ga ik iig zo veel mogelijk mn best doen om de loss zo goed mogelijk te maken.

Als je zo graag uit de BG wil, wees een man en neem die AFK buff. Ga 15 minuten iets anders doen, ga kleien, ga naar buiten, drink een biertje, browse wat forums, maar ga niet andere mensen zitten afzeiken dat ze maar moeten verliezen omdat jij perse gelijk door wil naar je volgende BG ipv uberhaupt ook maar een poging te doen...

ik zie het tegenwoordig zelfs in AB. 300-270 horde, 3-2 bases, en er zijn mensen die alweer beginnen te roepen "omg noobs we lose just die pl0xpl0xpl0x".... ze halen het bloed onder mn nagels, dat soort mensen...
/agree

irriteer me ook mateloos aan dat soort mensen, het is jammer dat bij hun in het hoofd allemaal van die rare ideeen zitten over het moeten hebben van dit en het moeten farmen van dat, etc.

mensen die willen farmen, prima, ga je gang, zodra je voor anderen het spelplezier gaat verpesten is het niet ok meer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:40:
[...]

rogue tier5:
(2) Set: Your Eviscerate and Envenom abilities cause 40 extra damage per combo point.
mag je mij vertellen wat er zo nuttelaloos aan is?
Omdat je in raiden geen envenom of evi gebruikt maar als je 5 cp points hebt gewoon rupture alleen als je criti met evi of envenom doen ze meer damage dan een 5 cp rupture

De rest van de bonusen vind ik wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:51:
[...]

Omdat je in raiden geen envenom of evi gebruikt maar als je 5 cp points hebt gewoon rupture alleen als je criti met evi of envenom doen ze meer damage dan een 5 cp rupture

Wat op bosses als VR dan? En ik kan S&D en Rupture, of op de nawintjuh manier rapture, ophouden en af toen ook nog wel een eviscerate gebruiken. Verder op trash/grind mobs is het niet verkeerd. Ik doe nog redelijk veel dmg met evi hoor.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:39:
Net nog iets grappigs in AB :P Ik zat em te leechen, en tabte ff terug naar wow. Zie ik daar opeens staan:

Random player: "Report Ajnk, he is leeching."
Ik: "No im just defending stables, im not leeching. Be glad that some1 is defending"
Random player: " You are leeching, i saw you standing still in steath (ik ben druid) while horde took stables."
Ik: "Oh, i think i was leeching then :P."

Kvond het wel grappig dat horde gewoon ST had gepakt (ik stond ecth bijna in de vlag) en ze me niet zagen.

Wist niet dat we hier al waren :P
ja heeeel grappig dat jij zo goed voor anderen het spelplezier kan verpesten

misschien een tip voor een mod ontwikkelaar: maak een mod waarmee je via internet een soort black-lists kan maken, kunnen dit soort figuren erop en dat bij iedereen die de mod gebruikt, op ignore/kill on sight/etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af of er raiding guilds zijn die nu handig (mis)bruik maken van de langere paladin bufs. Ik kan me zo voorstellen dat iemand een alt paladin klaar heeft staan om even voor een bossfight te buffen en daarna de paladin om te wisselen met een ander character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook BG om te winnen, wil wel weer terug naar de tijd zonder cross server bg waar je met een premade het hele weekend door ging farmen.

Toen de deserter buff kwam gewoon met de leider van de horde premades op irc afspreken dat je om de beurten een punt weg geeft om games van een uur lang te voorkomen.

Was altijd leuk om beurt AB, lieten horde 5 bases pakken en vervolgens met 15 - 15 naar BS om daar een mass fight te houden :D.

De goede oude tijd dat je nog 12 uur per dag moest spelen in de weekenden om een standing onder de 25 te behalen :+ . good old memory's O+

Moet wel zeggen dat de meeste alliance zich als halve zolen gedragen in bg, alleen AV zijn we nog in staat te winnen. Meestal gaan lui in ab stomme roadfights houden en in wsg massaal midfield farmen, zo irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Persoonlijk vind ik AB games waar vanaf het begin gelijk een mannetje of 3-5 richting de Alliance HQ gaan en daar de rest van de game blijven het ergst…..

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:56:
Ik vraag me af of er raiding guilds zijn die nu handig (mis)bruik maken van de langere paladin bufs. Ik kan me zo voorstellen dat iemand een alt paladin klaar heeft staan om even voor een bossfight te buffen en daarna de paladin om te wisselen met een ander character.
lukt niet, pala buffs zijn group only. dus als je de pala uit de groep kickt dan verdwijnen de buffs. Misschien kan het als je een DC simuleert, maar dan nog, wat een gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:56:
Hmm, nog nooit over nagedacht eigenlijk :D Maar wij hebben sowieso altijd 3 paladins mee, en vaak zelfs een 4e. Alle belangrijke buffs hebben ze dan al, alleen BoL krijgen ze echter bij een raid met 4 paladins. Toch maar eens in de groep gooien :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Dat zijn aura's, hij heeft het over blessings.

Ik denk dat het wel zou moeten werken, maar bedenk je wel dat je na iedere wipe moet reloggen, als iemand andere buffs wil moet je reloggen, als er iemand doodgaat is ie een buff kwijt, etc.

Denk dat in het geval dat je echt maar 2 pala's voor een raid kan krijgen dat het wel werkt, maar handig is het niet, denk dat je dan beter af bent met gewoon die 3e pala alt meenemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Hmzaniac op 15-10-2007 16:03 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Wordt lastig op Mechanical Bosses ofzo.. en dan nog alsof je Rupture gebruikt wanneer de Boss bijna dood is? Dan ga je uiteraard voor Evi/Envenom (mits je de juiste poison gebruikt).
Zowiezo, elke buff die je Finishing Move meer damage laat doen is een welkome buff tbh, en bij lange na niet 'nutteloos'.

En het is Crit of Critical, niet Criti :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

batsma schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:00:
[...]

lukt niet, pala buffs zijn group only. dus als je de pala uit de groep kickt dan verdwijnen de buffs. Misschien kan het als je een DC simuleert, maar dan nog, wat een gedoe.
Pala buffs zijn niet group only. Je cast em op een class en die hele class krijgt dan die buff. De buff zal niet verdwijnen als je zelf niet meer in de raid zit.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
RaseriaN schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:03:
[...]
hehe, dat heb ik hem ook al 3x verteld... het leest zo kinderachtig dat 'criti dit', 'criti dat' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 00:30

Electrowolf

Mod met Liefde!

KillGhost schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:03:
[...]

Pala buffs zijn niet group only. Je cast em op een class en die hele class krijgt dan die buff. De buff zal niet verdwijnen als je zelf niet meer in de raid zit.
Hij bedoelt denk ik de aura's, niet de buffs ;-)
Maar zelf zie ik het er niet echt van in aangezien je meestal 2-3 pallies in je raid hebt, dus je hebt alle echt nodige buffs heb je al. (salv, bow, bom, bof) Kings is wel een leuke extra, maar meer niet.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Hmzaniac schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:03:
Dat zijn aura's, hij heeft het over blessings.

Ik denk dat het wel zou moeten werken, maar bedenk je wel dat je na iedere wipe moet reloggen, als iemand andere buffs wil moet je reloggen, als er iemand doodgaat is ie een buff kwijt, etc.

Denk dat in het geval dat je echt maar 2 pala's voor een raid kan krijgen dat het wel werkt, maar handig is het niet, denk dat je dan beter af bent met gewoon die 3e pala alt meenemen.
Yep, maar kan handig zijn voor een nieuwe bosstry. Reloggen voor trash zou zonde zijn van de tijd. maar reloggen/buffen kan binnen een minuut klaar zijn.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Electrowolf schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:08:
[...]

Hij bedoelt denk ik de aura's, niet de buffs ;-)
Maar zelf zie ik het er niet echt van in aangezien je meestal 2-3 pallies in je raid hebt, dus je hebt alle echt nodige buffs heb je al. (salv, bow, bom, bof) Kings is wel een leuke extra, maar meer niet.
lol? bok is de beste buff in de game! met 3 palas ga je vaak voor BoS/BoK/ en BoM of BoW. Maar BoK overslaan is echt eeuwig zonde.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:26
We hebben een keer geprobeerd om de Paladin buffs op een Group te zetten om daarna de Paladin te laten leaven (moest sowieso weg). Zodra de Paladin de Raid uit was waren onze buffs ook weg, ik weet niet precies hoe het zit maar bij ons werkte het iig niet. En ja, ik heb het echt over buffs en niet aura's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
heb anders al meerdere malen gehad dat zodra ik een group leave dat de greater blessings verdwijnen als sneeuw onder de zon. in de tooltip staat ook dat deze blessings alleen werken voor "group-members" ofwel mensen bij jou in de group/raid.

we gaan het nog maar weer eens testen. van de normale (nu 10 minuten) blessings blijven ze wel trouwens, dat weet ik 100% zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Grote kans dat je buiten gebuffed hebt en daarna de instance ingelopen bent. Volgens mij hadden ze daar iets aan gedaan (dat je ook niet kan soulstonen buiten de instance e.d.)

Ik kan me hier iig iets van herrineren, weet niet meer precies hoe het zat, kan ook zijn dat dat nooit zo geweest is :)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:09:
[...]

lock zorgt ervoor dat 1 ad het hele gevecht gebanished blijft. dps nuked eerst andere add, dan boss. verder uitkijken voor storm en het hele gevecht is een eitje.

ps: zou niet weten hoe men het doet zonder lock, ben daar namelijk alleen met me lock geweest ;)
L2 banish + fear, en nuke alleen de boss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:03:

Het is inderdaad een gedoe waar ik ook niet echt op zit te wachten, maar ik kan we wel voorstellen dat het gebeurd. Ik ken zat guilds die pre TBC bufs gingen farmen, Ony en ZG buf om er maar een paar te noemen. Als je het daarmee vergelijkt valt dit nogal mee.

Ik heb het overigens nooit geprobeerd, dus weet ook niet of de bufs verdwijnen als de paladin uit de groep gaat.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Oh? Hoe rupture jij op bleedimmune bazen? Soms kan je alleen maar slice en dicen en eviceraten. Los daarvan heb je ook wel eens dat je SnD al goed loopt, en je rupture ook, dan doe je gewoon een eviscerate. Als de mob/boss bijna dood is, is een rupture/SnD ook zo een verspilling. Ik geef toe, het is niet de meestgebruikte move, maar ik gebruik hem zeker wel regelmatig.

Daarnaast is het voor solo-PvE zwaar relaxed hoor :)

@Kill: Ik weet nu wel dat het geen rapture is hoor :P

Je zei ook dat de T5 setbonussen zuigen. Je weet toch inmiddels wel dat je niet zomaar dingen moet roepen omdat je dan gewoon de wind van voren krijgt? :>

Want het klopt ook niet dat een 5cp eviscerate crit meer damage doet dan een rupture. Dit is volledig afhankelijk van je gear en je crit. In ogenschouw genomen dat evis zo een beetje de ability is, die zowat niet scaled met je gear, en rupture bijv wel weer erg goed scaled met AP, is de kans dat je Evis meer damage doet naarmate je gear beter wordt nihil.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

batsma schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:15:
heb anders al meerdere malen gehad dat zodra ik een group leave dat de greater blessings verdwijnen als sneeuw onder de zon. in de tooltip staat ook dat deze blessings alleen werken voor "group-members" ofwel mensen bij jou in de group/raid.

we gaan het nog maar weer eens testen. van de normale (nu 10 minuten) blessings blijven ze wel trouwens, dat weet ik 100% zeker.
Vaag. als een raid disband b.v. dan blijven al je buffs, including greater blessings, bestaan. Met group members bedoelen ze dat je in een groep moet zijn om hem te kunnen buffen. i.e. je kan niet op een ungrouped person een greater blessing doen. Misschien is het inderdaad door het zonen oid.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Niet online
je hebt gelijk bij een disband blijven ze wel, maar de laatste keer dat ik een gewone group leavde zonder te zonen ed. verdwenen de greater blessings.

Maar ik zei het al eerder, ze zitten wel vaker te prutsen bij blizz, dus we gaan het weer eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

KillGhost schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:12:
[...]

lol? bok is de beste buff in de game! met 3 palas ga je vaak voor BoS/BoK/ en BoM of BoW. Maar BoK overslaan is echt eeuwig zonde.
Bok is maximaal 20% dps increase, maar voor de meeste klasse 0%. Geeft wel wat meer survivability.
Salv is 30% harde dps increase in. Op survivability fights zou je misschien kunnen kiezen voor bok over salv, maar over het algemeen niet.

Je kan er natuurlijk wel voor kiezen om het ipv bom/bow te doen, maar zelf heb bijvoorbeeld liever bow dan bok (zijnde een healer).

[ Voor 11% gewijzigd door Electrowolf op 15-10-2007 16:29 ]

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hmzaniac schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:16:
Grote kans dat je buiten gebuffed hebt en daarna de instance ingelopen bent. Volgens mij hadden ze daar iets aan gedaan (dat je ook niet kan soulstonen buiten de instance e.d.)

Ik kan me hier iig iets van herrineren, weet niet meer precies hoe het zat, kan ook zijn dat dat nooit zo geweest is :)
vroeger toen gruul nog echt moeilijk was deed de top guild op onze server altijd een stuk of 5 paladins buiten zetten en die bufte dan de groep en dan rende ze weer naar binnen. Voor mij was dit altijd het voorbeeld waarom ik nooit van mn leven bij zo een elite guild zou willen zitten.
Wij lachen altijd op ventrilo in een deuk als we weer 5 van de gasten voor de deur zagen wachten ;)
Electrowolf schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:29:
[...]

Bok is maximaal 20% dps increase, maar voor de meeste klasse 0%. Geeft wel wat meer survivability.
Salv is 30% harde dps increase in. Op survivability fights zou je misschien kunnen kiezen voor bok over salv, maar over het algemeen niet.

Je kan er natuurlijk wel voor kiezen om het ipv bom/bow te doen, maar zelf heb bijvoorbeeld liever bow dan bok (zijnde een healer).
dus salvation verhoogt je dps met 30% ;) beetje makkelijke gezegt he.
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:18:
[...]

Oh? Hoe rupture jij op bleedimmune bazen? Soms kan je alleen maar slice en dicen en eviceraten. Los daarvan heb je ook wel eens dat je SnD al goed loopt, en je rupture ook, dan doe je gewoon een eviscerate. Als de mob/boss bijna dood is, is een rupture/SnD ook zo een verspilling. Ik geef toe, het is niet de meestgebruikte move, maar ik gebruik hem zeker wel regelmatig.

Daarnaast is het voor solo-PvE zwaar relaxed hoor :)

@Kill: Ik weet nu wel dat het geen rapture is hoor :P

Je zei ook dat de T5 setbonussen zuigen. Je weet toch inmiddels wel dat je niet zomaar dingen moet roepen omdat je dan gewoon de wind van voren krijgt? :>

Want het klopt ook niet dat een 5cp eviscerate crit meer damage doet dan een rupture. Dit is volledig afhankelijk van je gear en je crit. In ogenschouw genomen dat evis zo een beetje de ability is, die zowat niet scaled met je gear, en rupture bijv wel weer erg goed scaled met AP, is de kans dat je Evis meer damage doet naarmate je gear beter wordt nihil.
Dingen zomaar roepen is onzin natuurlijk ik vind dat alpac hier volledig gelijk in heeft tier 5 is een echt pve set. Daar ga je niet voor een evi die je op een enkele boss gebruikt en bij de laatste %. De keren dat je evi gebruikt omdat snd en rupture al goed lopen is ook minimaal.

[ Voor 59% gewijzigd door MantaMania op 15-10-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-12-2024
Net nog iets grappigs in AB Ik zat em te leechen, en tabte ff terug naar wow. Zie ik daar opeens staan:

Random player: "Report Ajnk, he is leeching."
Ik: "No im just defending stables, im not leeching. Be glad that some1 is defending"
Random player: " You are leeching, i saw you standing still in steath (ik ben druid) while horde took stables."
Ik: "Oh, i think i was leeching then ."

Kvond het wel grappig dat horde gewoon ST had gepakt (ik stond ecth bijna in de vlag) en ze me niet zagen.

Wist niet dat we hier al waren
...........................

misschien een tip voor een mod ontwikkelaar: maak een mod waarmee je via internet een soort black-lists kan maken, kunnen dit soort figuren erop en dat bij iedereen die de mod gebruikt, op ignore/kill on sight/etc.
Ik snap het niet helemaal. Als iemand in stealth staat, ergens in een stad dan is ie aan het leechen?
Of is dat in dit geval omdat 'ie AFK is en dus niet meeverdedigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
metalant schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:03:
[...]

Dat is eigenlijk wel zonde van al die mooie omgevingen die daar in te vinden zijn toch?

Maar die Gates moeten op iedere nieuwe realm toch worden geopend? Of staan die al open?
moeten geopend worden... Bij ons op Auchindoun is er nog een paar honderd heavy runecloth bandages nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

MantaMania schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:29:

dus salvation verhoogt je dps met 30% ;) beetje makkelijke gezegt he.
Salvation verhoogt je maximaal mogelijke dps met 30% als je threat capped bent. Voor een fatsoenlijke lock, spriest, dps warrior is salv waarschijnlijk een grotere dps buff dan kings. Voor rogues/hunters/mages is kings waarschijnlijk weer boeiender dan salv doordat ze een 100% aggro dump hebben.

Overigens is kings voor geen enkele class een 0% dps increase. Sure, sommige classes zullen er dpswise meer aan hebben (een spriest heeft maar een minimale buff van 10% extra int en 10% extra spi, waar voor een dps warrior of rogue 10% str 10% agi een vrij grote buff is. Maar ik kan me eigenlijk geen enkele dps class voorstellen die geen dps increase krijgt van kings (direct door meer stats danwel indirect door bijv. meer mana waardoor je iets langer door kan nuken)

[ Voor 36% gewijzigd door Hmzaniac op 15-10-2007 16:36 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Hmzaniac schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:33:
[...]

Salvation verhoogt je maximaal mogelijke dps met 30% als je threat capped bent. Voor een fatsoenlijke lock, spriest, dps warrior is salv waarschijnlijk een grotere dps buff dan kings. Voor rogues/hunters/mages is kings waarschijnlijk weer boeiender dan salv doordat ze een 100% aggro dump hebben.
ik snap dat het je maximaal mogelijk dps verhoogt maar dat is dus niet je werkelijke dps. Ik zou het wel ergknap vinden als al jullie locks, spriests en dps warriors op de max van de threat zitten non stop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

[...]

Bok geeft inderdaad meer dan DPS. Het geeft extra health, extra dps, extra mana etc. Daarom is het een verdomd goeie buff. Veel healers hebben dan weer weinig aan BoS, uitzonderingen daargelaten. En sowieso vaak neem je toch wel 3 paladins mee en dan heb je BoS, BoK en BoM/BoW. Je komt niet weg met een simpele och bok kan je er eventueel bij doen :) Ik heb ook nooit gezegd dat je BoS bijvoorbeeld moet skippen voor bok. Het mooie van BoK is ook dat ALLE classes/spec er veel profijt van hebben. Denk bijvoorbeeld aan healers die weer langer kunnen healen door een grotere manapool.

Verder geeft 30% minder threat niet automatisch aan de je ook 30% meer dps krijgt. Beetje een te simplistische redenatie.

[ Voor 8% gewijzigd door KillGhost op 15-10-2007 16:40 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf

Electrowolf

Mod met Liefde!

[...]

Indd. Speel geen rogue, maar kan me voorstellen dat hij bok boven bom kiest aangezien hij threat kan ditchen, zelfde voor Hunters. Mages willen naar mijn ervaring nog wel liever salv dan bok, aangien 1 threat reset per fight soms toch te weinig voor ze is.

@Killghost.
Ik zie bok als mooie tweede, maar je reactie deed het meer lijken op "BOK IS KING", waar ik het niet mee een was ;-)

[ Voor 9% gewijzigd door Electrowolf op 15-10-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

MantaMania schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:36:
[...]

ik snap dat het je maximaal mogelijk dps verhoogt maar dat is dus niet je werkelijke dps. Ik zou het wel ergknap vinden als al jullie locks, spriests en dps warriors op de max van de threat zitten non stop.
Meestal zijn ze met salvation niet threat capped (uitgezonderd void reaver etc.) maar ik denk dat als onze locks/spriest geen salvation zou krijgen dat ze zich dan echt in zouden moeten houden. Vooral op gruul zitten ze vrij hoog tijdens de eerste 4 growths en tijdens een banished magtheridon kunnen ze ook opeens heel erg omhoog schieten.

Dus nee, salv geeft je geen directe 30% dps increase maar het betekent wel dat je maximale dps hoger ligt. Als je als lock moet soulshatteren, als mage invisibility moet gebruiken of als rogue moet vanishen betekent dus dat salvation zin heeft gehad, want je hebt je threat reset pas later hoeven te gebruiken (en kan daarom dus meer dps doen nadat je je threat hebt gereset).

Zowiezo als je kijkt naar de fights waar aggro een issue is:

Maulgar kan dps met salvation veel harder doornuken op de eerste add
Gruul kan dps harder gaan tijdens de eerste paar growths als rage nog niet lekker loopt
Magtheridon kan dps harder gaan op de channelers vanaf het begin
Hydross kan dps harder gaan op de adds

Ik denk persoonlijk dat het grootste voordeel aan salv is dat je minder kans hebt dat je door die ene grote crit aggro trekt aan het begin van een fight. Daarna geeft het natuurlijk ook nog threat reduction, maar als je ziet dat je in vrijwel geen enkele tbc bossfight meer "even kan wachten op 5 sunders" helpt het op het begin van de fight enorm.

[ Voor 27% gewijzigd door Hmzaniac op 15-10-2007 16:44 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Electrowolf schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:38:
[...]

Indd. Speel geen rogue, maar kan me voorstellen dat hij bok boven bom kiest aangezien hij threat kan ditchen, zelfde voor Hunters. Mages willen naar mijn ervaring nog wel liever salv dan bok, aangien 1 threat reset per fight soms toch te weinig voor ze is.
Als ik ga voor puur DPS dan kies ik voor BoM, maar nogmaals er is meer in het leven dan dps :D En vaak hoef je niet te kiezen omdat je ze toch alle 3 wel krijgt in 25 man raids.

En nee zo bedoelde ik het ook niet als BOK IS KING :D Maar op de manier hoe het daar stond was het meer van och bok doen we wel als we er zin in hebben en daar is bok toch echt veel te goed voor :D

[ Voor 15% gewijzigd door KillGhost op 15-10-2007 16:42 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:17:
[...]

L2 banish + fear, en nuke alleen de boss
kan ook, maakt voor het resultaat imo niks uit. nog nooit gewiped met deze aanpak. enige is dat de gefearde elemental uit de ring kan lopen en een stuk niet geclearde instance pulled(links voor de ingang van ring, in laag watertje). nu kan je dit idd voorkomen door je curse, maar dit gaat dan weer ten koste van je focus/dps op de boss. tja, ieder zijn manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Laatst online: 15-09 11:17
metalant schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:30:
[...]

...........................

[...]

Ik snap het niet helemaal. Als iemand in stealth staat, ergens in een stad dan is ie aan het leechen?
Of is dat in dit geval omdat 'ie AFK is en dus niet meeverdedigd?
Als je in een PvP match een beetje gestealth niets staat te doen en alleen maar honor staat de vergaren zonder er iets voor te doen dan ben je idd aan het leechen.

De term komt van het Engelse leech wat letterlijk onder andere bloedzuiger betekent, of figuurlijk de betekenis van parasiet, profiteur en uitzuiger heeft.

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De eerste buf voor casters is meestal BoS, dan BoW of BoK afhankelijk van het gevecht en BoL als laatste. De eerste buf die ik aan tanks geef in 5 en 10 mans is meestal BoL, het scheelt gewoon enorm veel voor de healing. Als ik de enigste paladin ben in een 25 man zal ik de tank meestal BoK geven.
Rogues en hunters blijven wat dat betreft vreemde classes, ze lopen vaak tegen de agro grenzen aan maar willen meestal eers BoM/BoK en dan pas BoS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
[...]
Theoretisch is het meer dan 30% toch? Aangezien de damage die je doet 30% minder threat veroorzaakt, kan je om dezelfde threat te behalen nu 100/0.7 = 143% van je oorspronkelijke damage doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Goed punt :)

Hoewel je om het theoretische uiterste uit salv te halen echt vlak onder de tank moet zitten en de meeste dps'ers halen dat bij ons op ruim na niet (void reaver etc uitgezonderd). Waar kings een vaste buff geeft is salv denk ik heel erg afhankelijk van aan wie je het geeft of het echt verschil uitmaakt.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
OkkE schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:02:
[...]

Een hunter die de boss kite terwijl de rest de twee adds killen, maar elke keer als de boss terug kwam had ik (healer) de aggro en ging ik dood, of kwam ik in de storm terecht. En als dat niet gebeurde pakte de rest te veel dmg. We hebben SV al wel eens gedaan, dus misschien was het gewoon niet onze dag. :)

[...]

Nee, gewone runs dus.

En ja, we hebben iedergeval één casual guild, waar ik in zit. :P

--

Maar is in zo'n geval die set - Moonglade Raiment - een goed idee om achter aan te gaan?
een hunter die de boss kite..? waar the hell is je tank dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:46:
[...]

De eerste buf voor casters is meestal BoS, dan BoW of BoK afhankelijk van het gevecht en BoL als laatste. De eerste buf die ik aan tanks geef in 5 en 10 mans is meestal BoL, het scheelt gewoon enorm veel voor de healing. Als ik de enigste paladin ben in een 25 man zal ik de tank meestal BoK geven.
Rogues en hunters blijven wat dat betreft vreemde classes, ze lopen vaak tegen de agro grenzen aan maar willen meestal eers BoM/BoK en dan pas BoS
enige
je zal er vast het leukst/enigst uitzien van alle pala's als je de enige bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

BootVluchteling schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:52:
[...]

Die tankt de adds. Heb ook wel eens van deze tactiek gehoord, heb 'm alleen nog nooit zien werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

BootVluchteling schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:52:
[...]

Op de Adds.. :)

Mja, ik heal, hou me verder niet echt bezig met tactics. Maar ik denk dat we voor de volgende keer een andere aanpak moeten/gaan proberen. :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Log net even uit om een andere mod te installeren, maar nu zie ik dus geen Auctioneer stats meer .
Moet ik dan opnieuw scannen weer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

KunDun schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:02:
Log net even uit om een andere mod te installeren, maar nu zie ik dus geen Auctioneer stats meer .
Moet ik dan opnieuw scannen weer ?
code:
1
/auctioneer load always
Misschien?

Zoiets was het iig, dat je nog moet aangeven dat-ie bij elke login automatisch geladen wordt. :)

[ Voor 14% gewijzigd door OkkE op 15-10-2007 17:06 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:56:
[...]

enige
je zal er vast het leukst/enigst uitzien van alle pala's als je de enige bent ;)
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:41:
[...]

Kan ook, maakt voor het resultaat imo niks uit. Nog nooit gewiped met deze aanpak. Enige is dat de gefearde elemental uit de ring kan lopen en een stuk niet geclearde instance pulled(links voor de ingang van ring, in laag watertje). Nu kan je dit idd voorkomen door je curse, maar dit gaat dan weer ten koste van je focus/dps op de boss. Tja, ieder zijn manier...
Buiten het feit dat er engels/nederlandse combinaties in staan.

Begin me steeds meer te ergeren aan al die Nederlandse moraalridders hier. Kunnen we misschien gewoon een zinnig topic houden in plaats van de regelmatige verbeterslag die ik hier steeds terug zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:29:
Dingen zomaar roepen is onzin natuurlijk ik vind dat alpac hier volledig gelijk in heeft tier 5 is een echt pve set. Daar ga je niet voor een evi die je op een enkele boss gebruikt en bij de laatste %. De keren dat je evi gebruikt omdat snd en rupture al goed lopen is ook minimaal.
Das een lekker argument. Zo kan ik ook wel dingen "onderbouwen". Je vergeet even dat er redelijk veel bosses bleedimmune zijn, daar is dit een erg lekkere bonus voor. Wat betreft het laatste argument. Probeer je dpscycle te optimaliseren. Het komt echt wel voor hoor :)

Los daarvan: Als 3 rogues, die dus zelf de class spelen, zeggen dat het een goede setbonus is, zal er wel een kern van waarheid inzitten, denk je niet? :Y)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:15
OkkE schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:00:
[...]

Op de Adds.. :)

Mja, ik heal, hou me verder niet echt bezig met tactics. Maar ik denk dat we voor de volgende keer een andere aanpak moeten/gaan proberen. :P
Gaat over 1e baas (rest heeft geen adds dus lijkt me dan...)? Ik tank zelfs heroic baas + 1 of 2 adds afhankelijk van wat er in de groep zit, zo moeilijk moet dat niet zijn lijkt me. De adds doen de dmg niet, de boss ook niet, 't is meer die lightning troep die de boss cast. Maw gewoon heel de groep opletten en wegrennen als 't boven je hangt :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 13:49

heuveltje

KoelkastFilosoof

Btw is aszune de enige server waar echt om de 5 minuten er een spam komt waarbij 50 man die legendary dinges linken ?

Was in het begin wel leuk,. maar begint nu toch echt irri te worden :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:17:
[...]

[...]

Buiten het feit dat er engels/nederlandse combinaties in staan.

Begin me steeds meer te ergeren aan al die Nederlandse moraalridders hier. Kunnen we misschien gewoon een zinnig topic houden in plaats van de regelmatige verbeterslag die ik hier steeds terug zie.
1. engels/nederlandse combinaties zijn een logisch gevolg van een nederlands forum gebasseerd op een engelstalig spel...

2. nooit gedacht dat iemand mij de titel 'Nederlandse moraalridder' zou geven. was dus ook absoluut niet zo bedoeld, 't was ook geen flame(zie de ;) ), meer een goed bedoeld advies.

3. het feit dat jij je ergert en dat meld maakt dit topic toch niet zinniger? jou defenitie van een zinnig topic verschilt misschien/waarschijnlijk met die van iemand anders.

4. spelling is nooit mijn sterktste punt geweest, dus fouten met d/dt etc, I know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:03:
[...]

1. engels/nederlandse combinaties zijn een logisch gevolg van een nederlands forum gebasseerd op een engelstalig spel...

2. nooit gedacht dat iemand mij de titel 'Nederlandse moraalridder' zou geven. was dus ook absoluut niet zo bedoeld, 't was ook geen flame(zie de ;) ), meer een goed bedoeld advies.

3. het feit dat jij je ergert en dat meld maakt dit topic toch niet zinniger? jouw defenitie van een zinnig topic verschilt misschien/waarschijnlijk met die van iemand anders.

4. spelling is nooit mijn sterktste punt geweest, dus fouten met d/dt etc, I know :)
/flauwmodus disable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
dynosu schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:08:
Ja wat ik ook merk is dat de nieuwelingen die na TBC begonnen zijn ook uberhaupt geen interesse meer hebben voor runs voor de fun naar zulk soort oude instances. Is best jammer want het waren best leuke instances om te doen (m.u.v. AQ40, dat was een pest instance). Alleen de oude garde is vaak te porren voor nostalgie runs.
Mja, op zich, maar die oude garde wil wel een 'keertje', maar echt niet vaker. Die instances zuigen te hard als je ze 20+ keer gedaan hebt.

Alleen Naxx zou ik wel willen doen, maar ik heb de rep niet op m'n mage en ga daar echt iet eeuwen voor grinden. En dan nog zou ik niet aan de mats voor de quest komen.
metalant schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:21:
Ik heb het gechecked (op een priv), daar stonden ze dicht. Dat is geen garantie dat dat op een Blizzard server ook zo is, maar als het wel zo is, dan is dat ontzettend balen. Ik ben pas begonnen met WoW op een echte server en wil de 'oude' content ook wel spelen. Dus nu moet ik naar een andere server switchen, waar de gates al open staan.
Je gaat echt niet genoeg man AQ40 in krijgen hoor, Naxx lukt misschien nog omdat die items nog enigzins waarde hebben. AQ40 vond ik ook geen erg leuke instance. Helaas kan ik me niet in het groepje "heb AQ40 gecleared" plaatsen :)
Hooli-gan schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:27:
Ja, lijkt me wel. Net als alle andere servers. Niet elke server heeft de complete questline gevolgd en genoeg spullen ingeleverd aan Horde/Alliance kant. Je had gewoon een paar maanden de tijd het voor elkaar te krijgen en anders ging die poort vanzelf open.
Nope. Na verloop van tijd gaan de resources vanzelf tikken, maar dan moet nog wel iemand die questline (wat dus o.a. inhoudt dat je Nef moet killen) afmaken.
Sandor Scheffer schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:50:
/agree

irriteer me ook mateloos aan dat soort mensen, het is jammer dat bij hun in het hoofd allemaal van die rare ideeen zitten over het moeten hebben van dit en het moeten farmen van dat, etc.

mensen die willen farmen, prima, ga je gang, zodra je voor anderen het spelplezier gaat verpesten is het niet ok meer!!
Ik snap zijn punt ook wel hoor. Het gaat me te ver om neer te gaan zitten (iets te trots voor) maar ik heb ook wel eens erg frustrerende potjes meegemaakt waar alliance gaat zitten turtlen. 10 man defence dus. Ik bedoel, WTF? Waarom? Voor de HKs? Als iets geen nut heeft... Echt een pot van 2.5 uur gehad, zwaar klote.
On_E schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:57:
Persoonlijk vind ik AB games waar vanaf het begin gelijk een mannetje of 3-5 richting de Alliance HQ gaan en daar de rest van de game blijven het ergst…..
Tja, als je je laat 5-basen in 5 minuten dan zuigt je team zo hard dat je het ook verdient...

[ Voor 22% gewijzigd door Hydra op 15-10-2007 18:22 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey jongens ik ben op zoek naar een nieuwe server/ guild.

Ik speel al een aardig tijdje op Shadowsong maar de NL guild waar ik in zit word steeds minder en ik vind het tijd om maar eens verder te kijken dan de server zelf. Ik zoek een PVE realm met een nog bloeiende nl-talige guild. En het liest niet een die moeilijk doet over dat ik zoveel uur moet spelen en op die tijd stippen online moet zijn want haal ik toch niet.

Misschien als het me goed bevalt dat ik m,n andere chars naar die server haal (Druid 60, Mage 70, Warlock 70)

Alvast bedankt!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 16:03:
[...]

Wordt lastig op Mechanical Bosses ofzo.. en dan nog alsof je Rupture gebruikt wanneer de Boss bijna dood is? Dan ga je uiteraard voor Evi/Envenom (mits je de juiste poison gebruikt).
Zowiezo, elke buff die je Finishing Move meer damage laat doen is een welkome buff tbh, en bij lange na niet 'nutteloos'.

Uhm dat is wel waar maar zijn er echt zoveel bossen die immune zijn voor bleeds ?
envenom is dan standaard nuteloos omdat je daarvoor deadly poison nodig hebt dus die valt af bij mechanical.
Dan blijft evi over in 9/10 gevallen is een bos niet immune voor bleeds daarbij komt ook nog dat die set jou 200 damage geeft in een 5cp evi .
200 damage vind ik niet veel als je in een totaal raid over miljoenen gaat praten ;)

Sorry zal eraan denken crit en niet criti :)
Edit :
Ik heb even gezocht hoeveel mechanical er zijn het zijn er 4 van kara tot met BT ;)

@ MantaMania
Laat maar de meeste mogen mij hier niet en ze willen 10 van de 9 mij gewoon afkraken , maar ja ik ben eraan gewend :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:19:
Tja, als je je laat 5-basen in 5 minuten dan zuigt je team zo hard dat je het ook verdient...
Het ging erom dat sommigen al bij 0-0 richting de HQ gaan, en daar ook blijven ongeacht het verdere verloop van de game. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:23:
[...]

Uhm dat is wel waar maar zijn er echt zoveel bossen die imune zijn voor bleeds ?
envenom is dan standaard nuteloos omdat je daarvoor deadly poison nodig hebt dus die valt af bij mechanical.
Dan blijft evi over in 9/10 gevallen is een bos niet imune voor bleeds daarbij komt ook nog dat die set jou 200 damage geeft in een 5cp evi .
200 damage vind ik niet veel als je in een totaal raid over miljoenen gaat praten ;)

Edit :
Ik heb even gezocht hoeveel mechanical er zijn het zijn er 4 van kara tot met BT ;)

@ MantaMania
Laat maar de meeste mogen mij hier niet en ze willen 10 van de 9 mij gewoon afkraken , maar ja ik ben eraan gewend :)
Zoals ik al zei Alpac, er zijn veel bazen bleedimmune. Ik hoop overigens niet dat je mij bedoeld met "afkraken", want als ik iets nooit heb gedaan is het jou afkraken. Als het wel zo overkwam, excuses. Ik hou er niet van om mensen af te kraken. Daarom probeer ik altijd inhoudelijk te reageren en voornamelijk met argumenten. Ik doe dit uit mijn hoofd dus ik kan mij vergissen.
Ik zal even een opsomming maken van bosses die bleedimmune zijn en die ik heb bevochten. Hou er rekening mee, dat wij "pas" op TK/Maggy zitten.

Attumen
Moroes
Maiden
Curator
Nightbane
Netherspite
Voidreaver

Ik vind dit toch wel een aardig aantal, en dit is nog niet alles, maar alleen tot waar wij zijn gekomen. Je kan er vanuit gaan dat undeads/mechanicals bleedimmune zijn.

En je vergelijking is fout. Tuurlijk valt 200 damage in het niet bij hetgene wat je totaal aan damage doet in de raid, maar zo ken ik er nog wel 1. Zo valt mijn backstab ook in het niet, terwijl dat de move is waarmee ik het meeste damage doe.

Je zou het op de volgende manier moeten vergelijken. Getallen zijn fictief.

Situatieschets:

Bleedimmune Boss, we staan op het punt om aan te vallen. Tijdens dat gevecht, houden we SnD op, en gebruiken de andere cp's voor een Eviscerate. Laten we zeggen dat we in dat gevecht 25x evis gebruiken. 25*200 = 5000 damage.

Das toch aardig wat damage die je misloopt op een gevecht zonder de bonus. Niet iets wat het echt zou maken of breken maar het blijft een leuke bonus. Hou ook rekening met het feit dat deze bonus, wel erg relaxed is voor solo.

Daarnaast moet een bonus een leuke extra zijn imho, en mag niet overdreven goed zijn. Als je zo kijkt, is een dergelijke bonus toch erg mooi? :)

tot zover mijn onderbouwing :z

Check trouwens mijn hoedje (en hoofd On_E). Ben ik erg blij mee. Echt badass 8)

Afbeeldingslocatie: http://xs220.xs.to/xs220/07421/badasshat.jpg.xs.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:23:
[...]

Uhm dat is wel waar maar zijn er echt zoveel bossen die imune zijn voor bleeds ?
Dan blijft evi over in 9/10 gevallen is een bos niet imune voor bleeds daarbij komt ook nog dat die set jou 200 damage geeft in een 5cp evi .

Edit :

@ MantaMania
Van mij mogen er veel meer Bleed imune/ magic school imune/physical resistant mobs komen zowel bazen als gewone mobs. Niets zo leuk om als mage een resist of reflect te zien van een slowing Frostbolt en snel daarna dood te vallen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk...ik dacht...kom, laat ik ook maar eens WoW gaan spelen, kan ik niet eens een account aanmaken...servers down op dat gebied...heb ik weer.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
Die zullen over een paar uurtjes wel weer up zijn :)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:38:
Die zullen over een paar uurtjes wel weer up zijn :)
Ik hoop het, zul je altijd zien, wil je starten...kan het niet en ik kan natuurlijk ook de support webforms niet gebruiken, moet je een account voor hebben...forum idem dito...

Was nu toch wel eens een keer benieuwd.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou...hij doet het weer...maar je kunt dus gewoon nog helemaal niets...zonder dat je nog een game-card koopt ook? Er staat bij dat ik de eerste maand gratis krijg, maar je kunt je account niet aanmaken zonder een game-card toe te voegen...een creditcard heb ik niet, wil ik ook niet....dus mijn enige optie is om nog een kaart te kopen voor ik iets kan doen? Moet zeggen dat ik dat dan wel redelijk belachelijk vind...je koopt het spel en kunt dan NOG niet spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:59:
Nou...hij doet het weer...maar je kunt dus gewoon nog helemaal niets...zonder dat je nog een game-card koopt ook? Er staat bij dat ik de eerste maand gratis krijg, maar je kunt je account niet aanmaken zonder een game-card toe te voegen...een creditcard heb ik niet, wil ik ook niet....dus mijn enige optie is om nog een kaart te kopen voor ik iets kan doen? Moet zeggen dat ik dat dan wel redelijk belachelijk vind...je koopt het spel en kunt dan NOG niet spelen...
volgens mij kan je ook gewoon nog betalen via bank. soort van automatische afschrijving. weet alleen niet of dit ook de 1e x kan, maar lijkt mij van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:33
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:59:
Als je de originele versie hebt gekocht moet dit geen probleem zijn. Je voert geen game card in maar je code wat achter op het boekje staat. Overigens neem ik aan dat je de eerste versie van World of Warcraft hebt en niet Burning Crusades? Daar heb je op het moment weinig aan, aangezien het een uitbreiding is.

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Aanmelden
Bij aanschaf van WoW ontvang je een authentication key. Deze heb je nodig om je account aan te maken (wat je op de Account Creation pagina kunt doen). Let op! Bij het aanmaken van je account moet je meteen een betalingsmethode kiezen. Het feit dat je een "free month of play" ontvangt bij de aanschaf verandert daar dus niets aan! Denk er dus aan om, als je met prepaid cards wil gaan werken, dat je bij aanschaf van het spel meteen een prepaid card moet invoeren.
Nee, hij heeft gelijk....je moet voortaan een gamecard hebben!

Zo duur is wow niet meer qua aanschaf:

€15 WOW Original
€20 WOW Tbc
€26 WOW Gamecard 60 dagen

[ Voor 8% gewijzigd door Pedr0 op 15-10-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:05:
[...]

Zoals ik al zei Alpac, er zijn veel bazen bleedimmune. Ik hoop overigens niet dat je mij bedoeld met "afkraken", want als ik iets nooit heb gedaan is het jou afkraken. Als het wel zo overkwam, excuses. Ik hou er niet van om mensen af te kraken. Daarom probeer ik altijd inhoudelijk te reageren en voornamelijk met argumenten. Ik doe dit uit mijn hoofd dus ik kan mij vergissen.
Ik zal even een opsomming maken van bosses die bleedimmune zijn en die ik heb bevochten. Hou er rekening mee, dat wij "pas" op TK/Maggy zitten.

Attumen
Moroes
Maiden
Curator
Nightbane
Netherspite
Voidreaver

Ik vind dit toch wel een aardig aantal, en dit is nog niet alles, maar alleen tot waar wij zijn gekomen. Je kan er vanuit gaan dat undeads/mechanicals bleedimmune zijn.

En je vergelijking is fout. Tuurlijk valt 200 damage in het niet bij hetgene wat je totaal aan damage doet in de raid, maar zo ken ik er nog wel 1. Zo valt mijn backstab ook in het niet, terwijl dat de move is waarmee ik het meeste damage doe.

Je zou het op de volgende manier moeten vergelijken. Getallen zijn fictief.

Situatieschets:

Bleedimmune Boss, we staan op het punt om aan te vallen. Tijdens dat gevecht, houden we SnD op, en gebruiken de andere cp's voor een Eviscerate. Laten we zeggen dat we in dat gevecht 25x evis gebruiken. 25*200 = 5000 damage.

Das toch aardig wat damage die je misloopt op een gevecht zonder de bonus. Niet iets wat het echt zou maken of breken maar het blijft een leuke bonus. Hou ook rekening met het feit dat deze bonus, wel erg relaxed is voor solo.

Daarnaast moet een bonus een leuke extra zijn imho, en mag niet overdreven goed zijn. Als je zo kijkt, is een dergelijke bonus toch erg mooi? :)

tot zover mijn onderbouwing :z

Check trouwens mijn hoedje (en hoofd On_E). Ben ik erg blij mee. Echt badass 8)

[afbeelding]
Hehe bedankt voor de info zo leer ik weer iets ook dacht ik dat alleen bossen die mechanicals immune zijn , 5k damage is indd niet slecht :)
En ik had het niet over jou afkraken diegene weten wel wie het zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
jezus, ik heb consortium rep nodig. dacht even een heroic MT run te doen. viel vies tegen 2 wipes op de 1e boss.. we zijn echt niet brak gegeared maar wat doen die mobs klappen zeg :|

nref!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:30:
jezus, ik heb consortium rep nodig. dacht even een heroic MT run te doen. viel vies tegen 2 wipes op de 1e boss.. we zijn echt niet brak gegeared maar wat doen die mobs klappen zeg :|

nref!
1e boss kan idd pain in the ass zijn. wat groene shadow resistance gear op je tank maakt een wereld van verschil. boss doet alleen maar shadow damage. verder geen dps tijdens dark shell, en max range voor knockback/tanken tegen een muur.
heb je MT uiteindelijk wel gecleared? shaffar dropt leuke epic caster wrist en ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandor Scheffer schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:55:
[...]

Ja een geintje op zijn tijd kan natuurlijk niet, we zijn bezig met wow. Stel je voor he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je er achter komen of je in aanmerking komt voor gladiator rank + mount met arena? Wij staan nu #80 maar kunnen nog wel wat hoger. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was het voor de mensen tot met 30th plaats alleen ik had het ergens gelezen maar dat is een lange tijd geleden en ben er niet 100% van .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Even een 3v3 team gemaakt vandaag om wat Arena points te verzamelen, erg leuk met 2 rogues en een mage in slechte gear.

0-10, en uiteindelijk een hele mooie rating van 1337. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:14:
[...]

Nee, hij heeft gelijk....je moet voortaan een gamecard hebben!

Zo duur is wow niet meer qua aanschaf:

€15 WOW Original
€20 WOW Tbc
€26 WOW Gamecard 60 dagen
Noem het maar weinig...is toch wel even 26 euro meer dan waar ik op gerekend had.. :S

Ik had inderdaad WOW en WOW TBC...maar dus geen Gamecard...dat zie je niet op de verpakking staan ofzo...eigenlijk vind ik dat dus best belachelijk....ik zal het wel doen, maar vaag is het wel...feitelijk koop je dus meteen 90 dagen...zijn ze zooo bang dat je er na 30 dagen al mee stopt ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Laatst online: 02:09
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:44:
[...]

Noem het maar weinig...is toch wel even 26 euro meer dan waar ik op gerekend had.. :S

Ik had inderdaad WOW en WOW TBC...maar dus geen Gamecard...dat zie je niet op de verpakking staan ofzo...eigenlijk vind ik dat dus best belachelijk....ik zal het wel doen, maar vaag is het wel...feitelijk koop je dus meteen 90 dagen...zijn ze zooo bang dat je er na 30 dagen al mee stopt ofzo??
http://www.bartsmit.com/s...tail.php?productID=173516

en je heb toch 30 free game time (mix het met een trail van 14 was het toch of 7 any het is toch vrij :P)

maand erop een gamecard halen

[ Voor 11% gewijzigd door tntkiller op 16-10-2007 00:28 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:37

Osxy

Holy crap on a cracker

tntkiller schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:27:
[...]

http://www.bartsmit.com/s...tail.php?productID=173516

en je heb toch 30 free game time (mix het met een trail van 14 was het toch of 7 any het is toch vrij :P)

maand erop een gamecard halen
Je moet je account activeren met of een creditcard of een gamecard.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osxy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:13:
[...]

Je moet je account activeren met of een creditcard of een gamecard.
Precies, dus je geeft 35 euro uit...denkende te kunnen spelen en dat blijkt dan gewoon niet zo te zijn.. Moet nu eerst nog een gamecard kopen, en die code daarvan ook invoeren wil ik een account kunnen aanmaken...persoonlijk vind ik dat best een slechte manier van doen. Vooral ook, omdat het niet op de doos staat dat je al meteen een gamecard MOET hebben.

Daar had ik natuurlijk niet op gerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik denk dat ze er (imho terecht) vanuitgaan dat als je het hele spel plus expansion koopt je ook bereid bent om de maandelijkse kosten te dragen. Wil je dat niet of weet je het niet zeker dan download of koop (2 euro?) je een trial voor 2 weken.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Hydra schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:19:
Welkom bij de gemiddelde alliance pug in BG cyclone

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
~uughh

klote avond gisteren :/ eerst bij bloodboil, valt er een healer weg :( dus op naar hyjal
hyjal perfect tot aan azgalor

alle trash voor azgalor dood, midden in gevecht met azgalor => crash, instance servers down :'(

half uur later terug online, maar natuurlijk zijn er een paar mensen al weggegaan *zucht*

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
http://www.wow-europe.com is wederom down! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Leo geprobeerd. Wat een gevecht zeg, echt heel orgineel en mooi.
Alleen die inner demons gaven eigenlijk problemen. Op een gegeven moment hadden we allebei de warriors mindcontrolled omdat ze er niet ingeslaagd waren dat ding te killen. Zelfde met healers, ik krijg dat ding maar net op tijd down, scheelt geen seconde.

Iemand nog tips voor het killen van die demons als healers/tank? :) Als Druid had ik een macro' tje gemaakt die m'n wapens switched en een spelldmg trinket activeerd. Geeft me 400spelldamage. Maar nog gaat het erg moeilijk. :)

Hebben em wel op 30% gekregen. Lijkt makkelijker dan ik verwachtte, maar heb nog niet gezien op 15
%. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
welcome to maintenance day
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:35:
Alleen die inner demons gaven eigenlijk problemen. Op een gegeven moment hadden we allebei de warriors mindcontrolled omdat ze er niet ingeslaagd waren dat ding te killen. Zelfde met healers, ik krijg dat ding maar net op tijd down, scheelt geen seconde.

Iemand nog tips voor het killen van die demons als healers/tank? :) Als Druid had ik een macro' tje gemaakt die m'n wapens switched en een spelldmg trinket activeerd. Geeft me 400spelldamage. Maar nog gaat het erg moeilijk. :)

Hebben em wel op 30% gekregen. Lijkt makkelijker dan ik verwachtte, maar heb nog niet gezien op 15
zowel tanks als je healers een DPS setje aan laten trekken/semi dps set

[ Voor 69% gewijzigd door Bokkie op 16-10-2007 08:36 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:11:
[...]

Precies, dus je geeft 35 euro uit...denkende te kunnen spelen en dat blijkt dan gewoon niet zo te zijn.. Moet nu eerst nog een gamecard kopen, en die code daarvan ook invoeren wil ik een account kunnen aanmaken...persoonlijk vind ik dat best een slechte manier van doen. Vooral ook, omdat het niet op de doos staat dat je al meteen een gamecard MOET hebben.

Daar had ik natuurlijk niet op gerekend.
Daarvoor heb je de trial acount zodat je beetje kunt zien hoe de spel is als het nieks aan is laat je het gewoon liegen .
Als je het aanspreekt dan koop je gewoon alles inc de gamecard want die zul je toch 1x moeten kopen als het spel jou boeit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ow, ik dacht dat dat altijd op woensdag was??! :9

Nog mensen hier dit op "Auchindoun" spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Dat is op woensdag.

Normaal begin je het te merken op de dinsdagavond vanaf 22:00.
Vele lagspikes ed.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den85
  • Laatst online: 25-08 16:02
Goeiemorgen,

Gister een undead mage begonnen om eerst is mee te gaan pvp-en op level 18-19. >:)

Het moet een Frost mage worden, hebben jullie nog tips voor een Frost mage? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:59:
Btw is aszune de enige server waar echt om de 5 minuten er een spam komt waarbij 50 man die legendary dinges linken ?

Was in het begin wel leuk,. maar begint nu toch echt irri te worden :(
mmh zal op meerdere servers zo zijn bij ons op Talnivarr (Alliance side)is een tijdje terug zeker 4 weken lang die staff van ZG gespammed (Will of Arlok). Werd verdomd irritant als je de stad in kwam meteen spam in alle channels zelfs in 't lfg channel gelukkig is 't nu gestopt.

@Dragonspirit

je kan ook gewoon een beetje research doen voor je het spel koopt denk dat op de meeste sites staat dat een gamecard verplicht is. Heck 't staat zelfs in de topic start hier. En ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen maar staat 't echt niet op de verpakking dat je 1st moet betalen voor je kan beginnen ? :>

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nref!
Niet vergeten te stoppen met dps'en als je het bericht ziet dat de boss de void in gaat.

Andere manieren om consortium rep te verzamelen zijn de mobs ten zuiden van area 52 farmen voor die badges, 10 badges is 250 rep. Ze kunnen ook die prison keys laten vallen die ook weer goed zijn voor 250 rep.

Als je de questline in netherstorm volgt, dan kun je een key krijgen voor een extra boss in herioc MT. Die boss is gewoon gratis loot/badges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:45
Eergisteren Kael op 5% en gisteren neer, jammer dat ik op sit-out was.
Nu nog 2 weekjes farmen zodat iedereen attuned is, en dan kunnen we mh/bt in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:51:
[...]

mmh zal op meerdere servers zo zijn bij ons op Talnivarr (Alliance side)is een tijdje terug zeker 4 weken lang die staff van ZG gespammed (Will of Arlok). Werd verdomd irritant als je de stad in kwam meteen spam in alle channels zelfs in 't lfg channel gelukkig is 't nu gestopt.
Ik vind het altijd wel grappig hehe, maar op de server waar ik speel word het niet zo heel had gespammed (Quell`Serrar op Stormreaver alliance). Vind het altijd wel grappig hoe boos mensen ever kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:16:
Ik denk dat ze er (imho terecht) vanuitgaan dat als je het hele spel plus expansion koopt je ook bereid bent om de maandelijkse kosten te dragen. Wil je dat niet of weet je het niet zeker dan download of koop (2 euro?) je een trial voor 2 weken.
Dat spel plus expansion is mijn keuze...het is niet dat ik allebei in 1 pakket heb gekocht ofzo...

Maar naar mijn mening, is het onterecht dat er vanuit gegaan wordt dat ik maar weet dat ik een game card moet hebben, terwijl er op de doos staat, dat ik 30 dagen gratis erbij krijg...dan kan ik toch na 30 dagen een game card halen?

Het is heus niet dat ik die game card niet wil gaan halen, zal ik waarschijnlijk vandaag nog wel effe doen...maar het gaat me om het principe...het staat toch op de doos...maar niet dat ik nog een gamecard nodig heb, voor ik kan spelen...

Nee, ik heb geen trial geprobeerd, maar volgens mij moet je ook dan je betalingsgegevens opgeven, dus ook eventueel een gamecard...zo heb ik het in ieder geval ergens gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:51:
[...]@Dragonspirit

je kan ook gewoon een beetje research doen voor je het spel koopt denk dat op de meeste sites staat dat een gamecard verplicht is. Heck 't staat zelfs in de topic start hier. En ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen maar staat 't echt niet op de verpakking dat je 1st moet betalen voor je kan beginnen ? :>
Die research had ik wel gedaan, maar ik had het zo snel nergens terug gevonden. Wel dat je bij een trial ook een gamecard zou moeten invoeren of creditcard gegevens, maar dat die dan niet automatisch zouden worden aangesproken..

Dus denk ik...dan koop ik maar het echte spel, want nog expres op de doos gekeken...daar zit tenslotte de eerste 30 dagen bij en zo duur is het niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nref!
Consortium rep kan je beter grinden in Netherstorm. Van de mobs ten zuiden van area 52. Ze droppen een of ander item waar je stacks in van kan leveren voor rep. En ik geloof dat je ook 10 rep krijgt per kill.

Gisteren aldor rep gegrinded omdat ik toch wel eens exalted wil zijn, van 9 - 12 uur bezig geweest en als resultaat 10x fel armament en 160x Mark of Sargeras. Vanavond weer als ik tijd heb en dan eindelijk exalted :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
den85 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:49:
Goeiemorgen,

Gister een undead mage begonnen om eerst is mee te gaan pvp-en op level 18-19. >:)

Het moet een Frost mage worden, hebben jullie nog tips voor een Frost mage? :+
Dood gaan? Volgens mij word je als caster zijn aardig neergemept op low lvl
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:06:
[...]

Dat spel plus expansion is mijn keuze...het is niet dat ik allebei in 1 pakket heb gekocht ofzo...

Maar naar mijn mening, is het onterecht dat er vanuit gegaan wordt dat ik maar weet dat ik een game card moet hebben, terwijl er op de doos staat, dat ik 30 dagen gratis erbij krijg...dan kan ik toch na 30 dagen een game card halen?

Het is heus niet dat ik die game card niet wil gaan halen, zal ik waarschijnlijk vandaag nog wel effe doen...maar het gaat me om het principe...het staat toch op de doos...maar niet dat ik nog een gamecard nodig heb, voor ik kan spelen...

Nee, ik heb geen trial geprobeerd, maar volgens mij moet je ook dan je betalingsgegevens opgeven, dus ook eventueel een gamecard...zo heb ik het in ieder geval ergens gelezen...
Deze klaagzang hoor ik nu al 2.5 jaar ; )

[ Voor 55% gewijzigd door ImdaMned op 16-10-2007 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Dear Diary [wall of text incoming in 5 seconds..]

Ik zit sinds gister met mijn hunter in een nieuwe guild. Zo op het eerste gezicht hebben ze hun zaakjes wel voor elkaar. Qua progressie zitten ze op hetzelfde punt als mijn oude guild. Voorlopig doe ik nog niet echt mee met de 25man raids, aangezien ze officieel geen hunterspot hadden. Maar volgende week kan ik mee met de 25man raids. Het blijft toch wel leuk om met nieuwe mensen te spelen en de competitie aan te gaan met mijn medehunters ;)
Zo wilde de hunterclassleader even babbelen over Ventrilo over mijn talenttree, en dan met name waarom ik voor bepaalde talents had gekozen. Hij is namelijk ook BMspecced. Het was wel een interessant gesprek op Ventrilo (zowieso mijn eerste mic.gesprek op Teamspeak/Ventrilo) Lang leve mijn steenkolenengels (de eerste paar minuten), lol. Moet er eerst even inkomen..

Zo vroeg hij zich af waarom ik Imp AotHawk had. Hij vond dit een 'nutteloze' talent omdat hij altijd met AotViper rondloopt gedurende de raid. Zo komt hij dus bijna nooit onder de 60% mana, waar je jezelf te kort doet met de dps die AotHawk levert en de bijkomende procc. Terwijl AotViper pas effectief wordt onder de 60%. Trouwens, steadyshot scaled namelijk met haste rasting zodat je autoshot-steadyshot rotatie niet in de knel komt.

Verder een opmerking over Animal Handler :+ Na wat uitleg over hitrating voor je pet bij level 73mobs en lv?? bosses, begreep hij me wel waarom ik had gekozen voor deze talent. Hij had hem namelijk niet. Hij had dan wel weer 3 punten in catlike Reflexes (+dodge pet/hunter), wat weer leuk is voor solo maar nutteloos is voor de raids. Misschien voor bepaalde situaties maar dan nog..

En dan Hawk Eye, hij had 3 punten in HE en 2 in Mortal Shots. Op zich is Hawk Eye handig maar echt noodzakelijk is het niet. Het verschil tussen 12% en 30% critdamage increase is gewoon beter dan die paar extra yards.

Maargoed, ik blijf lekker BM en we zien wel waar we eindigen. Ik spreek nog wel met hem na een paar runs. Het blijft wel grappig om te zien hoe mensen over hun class nadenken.

Verder nog wat vraagjes:

1. Is BMspecc voor Voidreaver echt zo crap (dankzij de pounding)? Persoonlijk had ik weinig moeite om mijn pet in leven te houden, maar bovenstaande hunter denkt er anders over en respecced voor dit gevecht naar MM.

2. The Lurker Below. Deze baas heb ik nog nooit gedaan. Ik heb de tactics gelezen op bosskillers.com maar ik vraag me af of mijn pet wel nuttig is voor dit gevecht. En hoe zit het precies met de Spout spell. Werkt het ongeveer hetzelfde als de Blizzard bij Aran? En als ik het goed begrijp kan je deze ontwijken door in het water te springen en er weer uit te lopen?

[you dodged wall of text...]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:52

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:06:
[...]
het staat toch op de doos...maar niet dat ik nog een gamecard nodig heb, voor ik kan spelen...
Dat staat er niet op omdat je helemaal geen gamecard nodig hebt. Je kunt namelijk ook prima betalen via credit card of automatische bankafschrijving.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:09:
[...]

Die research had ik wel gedaan, maar ik had het zo snel nergens terug gevonden. Wel dat je bij een trial ook een gamecard zou moeten invoeren of creditcard gegevens, maar dat die dan niet automatisch zouden worden aangesproken..

Dus denk ik...dan koop ik maar het echte spel, want nog expres op de doos gekeken...daar zit tenslotte de eerste 30 dagen bij en zo duur is het niet meer...
Die 30 dagen krijg je erbij als je de account activeerd door middel van een timecard of je creditcard, dus als je een 30 dagen card invoert krijg je 60 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

dynosu schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:16:
[...]

Iemand mag mij de lol uitleggen van Ganken van low levels. Heb dat ook weleens gehad dat low levels pvp enabled zijn of dat ik dat ben en dat zij mij aanvallen. Ik negeer ze meestal gewoon ... er is toch geen plezier aan te beleven ... of zie ik dat nou verkeerd?
hmm, ik gank ze standaard op de boot tussen barrens / stv , wraak iets >:) hebben ze te danken aan hun lvl70 alliance vrienden.
Soms uit vervelling , rij maar eens van barens naar gadget oid dan ben je blij als er wat actie is ook al duurt dat <1 sec.
Voor de rest, als ze zelf aan het ganken zijn of indien ik er iets voor krijg (marks in hellfire/halaa bv).
Staat tegenover dat ik ook vaak zat ally's help indien ik kan helpen :)

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:35:

Ik ben zelf een MT .. ik heb nooit geen dps setje nodig. Het kan ook zonder :) ik draag wel een semi dps setje als ik leo niet tank (tis wel makkelijker)... maar als ik een volledig tank setje draag ook dan lukt het wel.

Het belangrijkste voor een tank is die shadowbolt reflecten. Kan ook in battle stance dus vecht ook in battle stance. En shield slam gebruiken is ook zeer handig. En zorg ervoor dat je met full rage aan de demon begint maakt het een stuk makkelijker.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.