Het World of Warcraft topic - Deel 134 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.985 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02:32
Perox schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:23:
Wel oppassen met wat je allemaal roept hoor. Ik had gister nog een "akkefietje". Zo gingen we Illhoof doen, ik zou (zoals wel vaker) de imp adds mage tanken. Een mage alt van een van de priests begreep het niet helemaal dus ze begon ook mee te AoE-en, alleen trok ze daarmee wel alle aggro.. Ik cast expres lagere ranks, ik hoef alleen maar aggro, tot het er veel worden, dan moet ik er wat omleggen met wat hogere ranks).

Dus ik roep: "<insert name>, DON'T attack the imp adds!"

Krijg ik later wel even een /w dat ik toch niet zo moet schreeuwen ... het is haar eerste keer hier met haar mage.. Beetje uitleggen waarom ik dat deed hielp ook niet echt. :(
Het meisje heeft thans bij mij het labeltje "emo-kid". :+

Then again, misschien staat mijn Vent wel erg hard, het lastige is dat je dat zelf dus niet hoort. :|
Is een mage goed in imp tanken?
Bij ons "tank" ik ze altijd met SoC, wat er eigenlijk op neerkomt dat ze bijna altijd dood zijn vlakna ze spawnen, tenzij ik ff moet life tappen of gesacced wordt ofzo. Scheeld volgens mij best wel in damage vergeleken met een mage die ze levend houd met lage ranks en ze echt alleen tanked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:55

Osxy

Holy crap on a cracker

Atlas schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:48:
[...]

Ach nadat ik gestopt was met WoW was mijn vorige guild zo erg overtuigd van het nut van een prot pallie dat die nu ook expliciet op de recruitment lijst staat :P
Hebben we al ^^

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-05 21:19
Dennism schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:04:
[...]

Is een mage goed in imp tanken?
Bij ons "tank" ik ze altijd met SoC, wat er eigenlijk op neerkomt dat ze bijna altijd dood zijn vlakna ze spawnen, tenzij ik ff moet life tappen of gesacced wordt ofzo. Scheeld volgens mij best wel in damage vergeleken met een mage die ze levend houd met lage ranks en ze echt alleen tanked.
Lock > mage bij illhoof

Wat btw ook erg goed werkt is (imp) dampen magic op de paladin gooien en hem alle aggro van de imps laten krijgen. Imps laten leven en gewoon snoeihard illhoof + imp killen. Die kleine imps doen toch bijna geen auw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

osxy schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:36:
[...]

Wewt heb een keer gelijk ^^ Haha, goed terug naar officer bussiness.. Offspecs recruiten lol ..
Onze laatste recruitment status:

[...]

Hoe vaak zie je zo een recruitment status? :P
vaak genoeg hoor. vooral de high end guilds hebben vaak maar plek voor 1 soort spec van een class.. dus niet een shammie, maar idd een enh of resto shammie. Zelfde voor ferals, oomkins en resto druids. de class opzich zegt tegenwoordig erg weinig meer

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:56

Rmg

osxy schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:36:
[...]

Wewt heb een keer gelijk ^^ Haha, goed terug naar officer bussiness.. Offspecs recruiten lol ..
Onze laatste recruitment status:

[...]

Hoe vaak zie je zo een recruitment status? :P
wauw mages nodig :P, bij ons op de realm zijn mages voor raid guilds niet echt gewild, undergeared, underskilled en in overvloed of pvpers :P zit nu bij een leuke guild heeft me wat moeite gekost om er in te komen maar ik raid nou wel 3/4 keer per week :P, zit nog 1 redelijke mage in de guild verder, tussen hem en mij ongeveer 300spelldmg verschil en ongeveer 60spellhit :P enige waar ik niet veel van heb is stamina, maar das niet zon punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
Ik heb nu http://www.wowhead.com/?item=6504 ,nu ga ik voor http://www.wowhead.com/?item=16886 om die 2 te dual wielden.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 09:40
Zo! Vruchtbaar middagje tot nu toe :) Eerst m'n netherwing dailies, toen een paar horseman runs (4 keer healer ring :/), en nog ff naar Ogri'la voor m'n 4 crystals zodat ik morgen meteen m'n exhalted reward kan cashen. Daarna nog 2 horseman runs en jawohl, de caster ring dropte en ik was de enige die 'em nodig had! Jeuj, m'n 2e epic :P Oh, en ik heb de epic flying broom ook gewonnen, dus nu heb ik een leuke swift flyer voor de komende 14 dagen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 20-10-2007 17:36 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

wtf ... ik heb de hele middag al lagspikes van 0.5 tot tot 3 tot een keer zelfs bijna 10 sec
xs4all only

ligt dit gewoon aan mij of .... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Raz- schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 16:50:
[...]

wauw mages nodig :P, bij ons op de realm zijn mages voor raid guilds niet echt gewild, undergeared, underskilled en in overvloed of pvpers :P zit nu bij een leuke guild heeft me wat moeite gekost om er in te komen maar ik raid nou wel 3/4 keer per week :P, zit nog 1 redelijke mage in de guild verder, tussen hem en mij ongeveer 300spelldmg verschil en ongeveer 60spellhit :P enige waar ik niet veel van heb is stamina, maar das niet zon punt ;)
Mwoa, we hebben nu 6 of 7 raidende mages. 1 meer dan hebben we nooit meer problemen voor TK etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:56

Rmg

osxy schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:49:
[...]

Mwoa, we hebben nu 6 of 7 raidende mages. 1 meer dan hebben we nooit meer problemen voor TK etc.
mjaa ok, 25mans ;) ik zit helaas nog op de 10 mans raids :P, vorige guild waren naast mij 2 mages, de raidleader/gm en een irl vriend van hem, dus er was eigenlijk nooit plek ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Ja dat is zeker een verschil :P Stuk meer ruimte in creatieve raid opbouwingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

Weer nieuwe char begonnen :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Anoniem: 171114 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:45:
wtf ... ik heb de hele middag al lagspikes van 0.5 tot tot 3 tot een keer zelfs bijna 10 sec
xs4all only

Same, ook xs4all en heb al van meerdere in guild gehoord dat ze t ook hebben. Niet zeker of die ook xs4all zijn tho... Latency normaal <200 en nu heel onstabiel 400-750+ met de heerlijke spikes van idd 1-3sec met uitschieters tot 10sec. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98134

Hier heb ik het probleem ook en er zijn er best veel die met xs4all hetzelfde probleem hebben.

er is een topic op het wow forum hierover
http://forums.wow-europe....?topicId=1296031032&sid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 11:48
Anoniem: 117852 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:27:
[...]

Same, ook xs4all en heb al van meerdere in guild gehoord dat ze t ook hebben. Niet zeker of die ook xs4all zijn tho... Latency normaal <200 en nu heel onstabiel 400-750+ met de heerlijke spikes van idd 1-3sec met uitschieters tot 10sec. |:(
Jep ligt aan XS4all denk ik, heb het ook, hoge pings. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 09-05 21:19
Anoniem: 171114 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:45:
xs4all only

Nergens last van hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Heh, net op tijd overgestapt van XS4All naar Orange :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-05 20:53
Hydra schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:55:
Heh, net op tijd overgestapt van XS4All naar Orange :P
Het zit niet bij XS4ALL, maar bij de volgende routers in het traject.

GBLX is het probleem. Global Crossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds vanavond in Karazhan ook dc's en nu is connection compleet out, froze in WoW en kom er nieteens meer in... :X
ActualFantasy schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:05:
[...]

De hele router waar het op fout ging is nu van de aardbodem verdwenen.

Misschien zijn ze hem aan het vervangen of zo.
Yes pls, was gelukkig Karazhan al uit gegaan om vervangen te worden want da's vragen om wipes tbh. ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 117852 op 20-10-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-05 20:53
Anoniem: 117852 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:01:
Sinds vanavond in Karazhan ook dc's en nu is connection compleet out, froze in WoW en kom er nieteens meer in... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PommeFritz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07-2024

PommeFritz

...geen friet

ActualFantasy schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:05:
[...]

Ik hoop het, want het is hier ook bagger. Als ik al in kan loggen heb ik 10 seconden latency.. (XS4all)

edit: het lijkt opgelost :)

[ Voor 4% gewijzigd door PommeFritz op 20-10-2007 23:35 ]

FireFox - neem het web in eigen hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02:32
Vanavond eindelijk na iets van 5 maanden gruul farmen mijn mage blade :D

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/d.meijer/chroniasword.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Dennism op 20-10-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Net gelezen op mmo-champion:
It's worth its own news post, all the reputation requirements needed to enter heroic instances have been lowered to Honored instead of Revered.
Quote from: Tigole (Source)
Q: Heroic Keys now requires honored. Is it a bug or a new feature? I didn't find it on patch's notes.
A: That's intended. It was a late change so the patch notes haven't been updated to reflect it.
2.3 wordt echt wel de patch van de alts he? Een mens zou bijna terug willen beginnen met Wow
(als ie niet op een streng dieet van Team Fortress games stond ;) ).

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
lol, nu kun je helemaal wel vergeten om een heroic pug te doen, welkom alle net lvl 70 green geared noobs spelers !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 08-05 17:46
HolyCorn schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 10:01:
lol, nu kun je helemaal wel vergeten om een heroic pug te doen, welkom alle net lvl 70 green geared noobs spelers !
dan is t geen heroic mode meer, dan is t hardcore mode XD.

@ hieronder

t zal me niets verbazen als ze de mobs EN bosses ook nog eens lekker simpel gaan maken T_T

[ Voor 15% gewijzigd door ph4nt0m op 21-10-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Haha het hele concept van Heroics is nu pleite. Ze hebben ze al eens zwaaar generfed, maar nu ook nog de keys voor Honored beschikbaar maken, Tja :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

de revered requirement was voor mij nooit het probleem. gewoon de quests doen en 1 of 2 instance runs en je had hem al. De gear was een probleem toen ik voor het eerst een heroic in ging (old hillsbrand... slecht idee) dus er verandert vrij weinig

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-05 15:21
bestaat die site niet meer waar je de characters van GoT leden kan bekijken?
ben ff aan het kijken waar ik mijn nieuwe char ga starten namelijk.
denk dat het een mage wordt. heb een 70 warrior en 70 rogue gehad op mijn vorige account.
dus misschien eens tijd voor non toe-to-toe class.

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 23:59

DizzyWeb

Ondertiteld

PUG'en was al een ramp, word nu alleen maar erger... ik moet nog aan heroics beginnen, maar ik vond me gear nog niet goed genoeg en vond mezelf nog niet goed genoeg, maar als ik dit zo zie, kan het niet zo vreselijk moeilijk zijn, waarom zouden ze anders dit zo simpel maken?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Yay, binnen 24 uur de shadow priest en moonkin al binnen.
Tja dat krijg je als 6e alliance guild raiding wise op de server :P

[ Voor 5% gewijzigd door Osxy op 21-10-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Kapoen schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 09:41:
Net gelezen op mmo-champion:

[...]

2.3 wordt echt wel de patch van de alts he? Een mens zou bijna terug willen beginnen met Wow
(als ie niet op een streng dieet van Team Fortress games stond ;) ).
dat beaam ik :) het raiden ben ik eigenlijk toch zat..
Ben nu bezig met mijn shaman om de pvp bg's te grinden voor de S1 gladiator gear. Een kleine 55K aan honor voor 4 armor items (plus de battle tokens) en 18K voor een 1H wapen. Ik heb net mijn 20 EotS marks binnen, dus dalijk ga ik even AV/WSG/AB grinden voor de tokens. Volgend weekend is het weer AV weekend, dus dan kunnen we weer lekker honor leechen :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

DizzyWeb schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:21:
PUG'en was al een ramp, word nu alleen maar erger... ik moet nog aan heroics beginnen, maar ik vond me gear nog niet goed genoeg en vond mezelf nog niet goed genoeg, maar als ik dit zo zie, kan het niet zo vreselijk moeilijk zijn, waarom zouden ze anders dit zo simpel maken?!
het probleem is echt niet om revered te raken (of binnenkort honored) je zult nog steeds een zeer goed team moeten hebben en ook fatsoenlijike gear. Anders kom je gewoon niet ver. Moeilijk is het niet echt, heroics zijn nou niet het toppunt van tactiek e.d. maar het is een duidelijk gearcheck.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
eendje schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:54:
[...]

het probleem is echt niet om revered te raken (of binnenkort honored) je zult nog steeds een zeer goed team moeten hebben en ook fatsoenlijike gear. Anders kom je gewoon niet ver. Moeilijk is het niet echt, heroics zijn nou niet het toppunt van tactiek e.d. maar het is een duidelijk gearcheck.
Het probleem voor velen is dat het gewoon doodsaai is om dezelfde instances te blijven grinden op alts.

Met de veranderingen in 2.3 qua loot, reputation en XP evolueert WoW meer naar een spel waarbij je makkelijker kan wisselen tussen verschillende characters die voor elkaar niet moeten onderdoen qua vooruitgang.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Wat is er dan anders kwa reputatie en loot?
Krijg je meer reputatie van questen?

en is er al een datum bekend wanneer 2.3 komt?

of zal dat nog wel een tijdje duren?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 21-10-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 09-05 15:35
Xavius world server down.. meer mensen hier last van? (op Xavius of andere realm) (weer opgelost na 3 min, server loop-back though)

over die heroic key. omg :|

nu zijn het soms al semi-groene noobs die beetje heroic willen proberen..

zo had ik een maand geleden een retri pally die met zn groene gear en 2H (!!) een normal botanica wilde healen.. hij had denk ik +400 healing max..

[ Voor 7% gewijzigd door BootVluchteling op 21-10-2007 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Godverdegodver :/

Vriendin weg, geen hockey vandaag omdat het vakantie is, dus de HELE dag de tijd om WoW te spelen. Was van plan m'n Druid te levellen.

Nou...mooi niet dus. Grafische kaart heeft kuren :/

Kutmurphy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-10-2024
dacht ik gisteravond rond 10 uur weer me account te activeren na 2 maanden gestopt te zijn
is de account management site offline wegens werkzaamheden :S
nu nog steeds zelfs :(
niemand kan dus zijn account stoppen of heropenen

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
joostve schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:45:
dacht ik gisteravond rond 10 uur weer me account te activeren na 2 maanden gestopt te zijn
is de account management site offline wegens werkzaamheden :S
nu nog steeds zelfs :(
niemand kan dus zijn account stoppen of heropenen
Gewoon niet opnieuw beginnen. Zoek een vriendin, neem een relatie doe iets, maar gewoon niet gaan game :D

Vandaag moet ik maandag nog even voorbereiden hele weekend voor me uitgeschoven en nu zit ik met de gebakken peren, anyway. Ik wil pvp'en _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-10-2024
barfieldmv schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:51:
[...]

Gewoon niet opnieuw beginnen. Zoek een vriendin, neem een relatie doe iets, maar gewoon niet gaan game :D

Vandaag moet ik maandag nog even voorbereiden hele weekend voor me uitgeschoven en nu zit ik met de gebakken peren, anyway. Ik wil pvp'en _/-\o_
ik ga het alleen spelen als ik savonds echt niks te doen heb, meer niet :)
dat kansloze gegrind is verleden tijd, ook geen raids meer, misschien een keer een kleine instance maar that's it

[ Voor 11% gewijzigd door joostve op 21-10-2007 16:19 ]

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Ik stop voorlopig met me 70's. Computer heeft het toch te zwaar met dat raiden enzo, en merk dat er veel lag is de laatste tijd.(crashes) Nu 2.3 er aan komt kan ik mooi wat chars naar 30+ gooien en een mooie brede selectie hebben.

Tot nu toe een SPriest, Feral Druid en Retri Paladin. Kunnen allemaal een extra rolletje spelen als het nodig is (healen) en aan het eind kies ik wel wat ze uiteindelijk gaan worden.

Maar zit er ook aan te denk om gewoon te rerollen ergens met een Warlockje...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
junglebeast schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:44:
Ik stop voorlopig met me 70's. Computer heeft het toch te zwaar met dat raiden enzo, en merk dat er veel lag is de laatste tijd.(crashes) Nu 2.3 er aan komt kan ik mooi wat chars naar 30+ gooien en een mooie brede selectie hebben.

Tot nu toe een SPriest, Feral Druid en Retri Paladin. Kunnen allemaal een extra rolletje spelen als het nodig is (healen) en aan het eind kies ik wel wat ze uiteindelijk gaan worden.

Maar zit er ook aan te denk om gewoon te rerollen ergens met een Warlockje...
nofi, maar een retri pally is 9 van de 10 keer nutteloos is 10 man raids.. 25 kan éventueel nog wel, maar daaronder vind ik ze practisch nutteloos.. Spriest is in 5 man group soms erg lekker, maarja.. écht goed healen kan een retri pally niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Ik heb net 375 herbalism gedropt voor Enchanting. Nu moet ik uiteraard Enchanting gaan lvl-en. Nu heb ik een hele berg greenies nodig. Is het bijvoorbeeld slim om de greenies te farmen in een instance? Als ik bijv gnomeragan ga doen? Misschien stockades?

Je moet een enchanting lvl hebben om een itwm lvl te kunnen dissen. Is daar een logische combinatie voor? item lvl 25 kan Enchanting lvl 75 gedissed worden etc.

Verder nog goede tips, addons of andere goede sites met info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Carnagy schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:39:
Ik heb net 375 herbalism gedropt voor Enchanting. Nu moet ik uiteraard Enchanting gaan lvl-en. Nu heb ik een hele berg greenies nodig. Is het bijvoorbeeld slim om de greenies te farmen in een instance? Als ik bijv gnomeragan ga doen? Misschien stockades?

Je moet een enchanting lvl hebben om een itwm lvl te kunnen dissen. Is daar een logische combinatie voor? item lvl 25 kan Enchanting lvl 75 gedissed worden etc.

http://forums.wow-europe....13121383&pageNo=1&sid=1#9
http://forums.wow-europe....3121383&pageNo=2&sid=1#29

ik weet het, je houd van me O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Carnagy schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:39:

Veel geduld en ook wel wat geld tbh, dissen in instances is natuurlijk n goeie bron van dusts/shards maar t blijft lastig en in principe zul je heel veel enchants "wasten" op eigen items want de vraag is nu eenmaal vrij laag. Ik heb enchanting op lvl60 geleveld, hoogste instance waar ik redelijk doorheen kwam met wat snelheid was SM, Shadowfang Keep heb ik ook veel gedaan, best veel blue BoP items daar als ik me niet vergis.

Site met info zou ik voor elke prof gaan naar WoW forums, allemaal powerleveling guides met mats/recipes; http://forums.wow-europe....ml?topicId=13121383&sid=1

Edit: Iets met spuit elf en langzaam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Ik probeer het eigenlijk niet al te duur te maken, dus ik wilde zelf greenies gaan farmen en dissen. Ik vermoed dat jij strange dust etc van AH af haalt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Iemand die een vette naam weet voor een gnome warlock? Ik ben van plan die te lvlen, omdat ik afzie van een mage. Mijn mage heette Ijsblokje en dat gaat voor locks niet echt op ;) Dus weet je nog een mooie naam, say it please!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Anoniem: 158967 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 21:32:
Iemand die een vette naam weet voor een gnome warlock? Ik ben van plan die te lvlen, omdat ik afzie van een mage. Mijn mage heette Ijsblokje en dat gaat voor locks niet echt op ;) Dus weet je nog een mooie naam, say it please!
Taxi :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Gnock? ZomgnoSS? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

BootVluchteling schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 18:59:
[...]

nofi, maar een retri pally is 9 van de 10 keer nutteloos is 10 man raids.. 25 kan éventueel nog wel, maar daaronder vind ik ze practisch nutteloos.. Spriest is in 5 man group soms erg lekker, maarja.. écht goed healen kan een retri pally niet..
nofi taken. :) Nah zijn nu level specs...ik kijk wel wat ik ga doen op 70, en wat er nog nodig is in de guilds. Mijn Pally is net 20 ofzo. Druid gaat richting 30 en de Spriest is net 38. Dus elke keer 10 levels er tussen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 10-05 08:45

On_E

Housemusic

Yay, avondje gequest in SMV en al bijna een Flying Mount. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200262

HotDotRun ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:03
Dotverdomme :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201730

mmh zit de laatste tijd een beetje met een probleem en ik vroeg me af wat jullie mening hier over was.

Ik ben een Fury warrior die in een raid guild zit en momenteel heb ik The planar edge die kan ik binnekort upgraden naar Black Planar Edge (nog maar 3 primal nethers voor nodig). maar sinds kort ben ik een beetje aan het twijfele of ik niet beter voor hammersmith kan gaan voor de 1h mace te krijgen Drakefist hammer die geupgrade kan worden naar Dragonmaw, dit zou opzich ook mogelijk zijn. even terzijde dit zijn beide mainhand weapons als offhand gebruik ik deMerciless Gladiator's Quickblade.

Nu dacht ik van de week nog ergens aan, ik zou namelijk ook kunnen gaan proberen om te respeccen naar Armorsmith voor de Breastplate of kings te maken die ik kan upgraden naar de Bullwark of kings, maar hier door zou ik dus mijn mh weapon verliezen, dit zou dan eventueel wel nog kunnen vervangen worden door Vindicator's Brand (zak ik wel wat in dps gok ik door minder dps/min&max damage op dit sword) / de mainhand axe die prince dropt of een merciless mainhand weapon

wat zouden jullie doen in mijn situatie onder ogen houdend dat ik gewoon raid als fury warrior zijnde en we op het moment aant proberen zijn om 25 man bij elkaar te krijgen voor gruuls te starten.

ps. klik voor de armory link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-05 13:10

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Zo dit weekend ff een rustig weekend gehouden qua wow. Niet al teveel gespeeld.

Nawa heb ik nog wat gemist met Karazhan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Van het weekend toch eindelijk weer tijd gehad om te spelen. Doordeweeks zuigt echt ivm werk :/

Ik had vrijdag even gespeeld en dat was best leuk. Ff een daily gedaan en toen ben ik met een priest naar Honor Hold gegaan om daar wat chaos te veroorzaken. Dat deden we best goed >:)

In no time stond er een leger van allies om ons af te slachten. Het ging nog best leuk op ook. Die priest zat wel in 3/5 merciless met 280 res, dus die was ook erg lastig om dood te krijgen en ik als rogue heb genoeg truukjes om te ontsnappen.

Zaterdag was ik van plan lekker vroeg eruit te gaan, maar dit werd een beetje in de war gegooid door een onwijze kater ;( Uiteindelijk voelde ik me pas om 16:00 goed genoeg om me eraan te wagen. Even wat dailies gedaan. Later op de avond arena met die pala, die inmiddels full epic is. Nu kan ze wel onwijs goed healen. Ze spaced em soms nog, maar over het algemeen _/-\o_

Coolste gevecht was tegen een druid/pala combo:

De pala's zaten rond te lopen, deden elkaar niks en wachtte totdat stealth zou openen. Een druid openende dus op mijn pala en ik openen op de druid. Ik had em bijna gestunlocked maar hij kreeg net op 3% een heal.

Heel even met die druid gestoeid in catform, maar dit ging telkens net goed voor hem. Kreeg net als hij bijna dood was een heal. Hij ging dus over in bear. Ik weet niet wat voor gear hij had en voornamelijk hoeveel res, want ik deed hem vrij weinig meer. Mijn crits waren, toen hij in cat zat rond de 2k, in bear was dit echt maar 100 - 300. Ik had echt zoiets van WTF :X

Maargoed, ik besloot maar te SnD'en, expose armor en rupture te doen. De tactiek, was namelijk om hun pala oom te laten gaan. Terwijl ik zo nu en dan een healtje kreeg van de pala, hield ik de mana van de 2 pala's in de gaten.

Toen hun pala om was, had de mijne nog 2k over. Ik snel naar de pala sprinten en backstabben, stunnen. Die ging vrij eenvoudig neer. De bear daarna natuurlijk ook, maar wat was dat een gevecht zeg :D

2x evasion gebruikt, 2x adrenaline rush. Was echt een potje van rond de 10min.

Zondag heb ik wat content bekeken met Moesasji. Echt gaaf om samen te spelen. Hij weet de weg, en ik volg hem. En doordat we rogues zijn, stealthen we overal langs. Ook voelen we elkaar goed aan. Mobs slachten we met ze 2en helemaal af. Stun na stun >:)

Zo zijn we aan de attunement van Onyxia begonnen voor mij. Eerste q al gedaan dat je wat bosses moet slopen in BRS. Erg leuk was dat, mooie instance ook.

Met dailies ook aardig wat verdiend. Vooral bombing run van die Skyguard is echt gaaf. Door heel vaag te vliegen kan je die fel dingen ontwijken en doordat die plaatsen die je moet bombarderen zo dicht op elkaar liggen ben je in 5 min 11.99g rijker :D

Mijn record was 0x erafgeschoten worden en toch 15 dingen gebombardeerd 8)

Ook hadden we een Worldboss bekeken. Zo een draak in Aszhara. Ik heb er helaas niks van meegekregen op trash clearen na ;(

Toen ik fraps wilde starten om de kill op te nemen lag mijn halve party al dood. En een 2e keer proberen wilde ze niet :?

Later ook nog Kara gedaan, zodat we em vanavond kunnen clearen, maar geen drops :/ We hadden Curator, Aran en Illhoof ff gedaan, maar bijna alles werd geshard :(

Ook op 700rep na exalted, maar dat gebeurt dalijk wel. Hopelijk ook met een ring van Prince :z

edit: Nee je hebt niks gemist. We zijn er echt maar anderhalf uur gebleven ofzo. Alleen die 3 bosses gedaan en om kwart over negen stopte we alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ja erg jammer van de Lethon fight dat mensen na 1 wipe meteen het bijltje erbij neergooien. Met 4 man moet het makkelijk kunnen, maar het gaat niet zonder slag of stoot :D

Hopelijk kan ik vananvond wel mee naar Kara want die dagger van de Prince wil ik zeker hebben.

Die Onyxia questchain is een leuke chain waarbij je veel dingen moet doen en een paar instances, vroeger was je daar een week mee bezig als je pech had, of een dag als je een party had die alle instances met je deed.

Zodra je attuned ben gaan we opzoek naar een goede healer en tank in de guild die bereid zijn om een paar goud aan repairs uit te geven maar wel lol willen hebben om met z'n vieren Ony te pakken wat opzich goed te doen is.

Wanneer ga je weer Arena doen want dan join ik je wel ff voor een paar games. Kunnen we punten verzamelen voor die 2.3 gear of wapens.

Btw ik heb Team Fortress 2 besteld ... ( Orange Box ) dus mocht jij em ook aanschaffen dan kunnen we elkaar fraggen met dat spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik zat gisteren al een beetje te polsen. Had 2 mensen die wel mee wilden. Een tank waarmee ik nooit gespeeld heb en een hunter die ik ken. Hij is goed.

In principe kan ik altijd arena spelen als ik online ben, maakt mij niet zoveel uit. Volgens mij kan je trouwens wel mee met Kara, volgens mij stond je ook in die list of vergis ik me nu?

Hoeveel had je betaald voor het spel? :P Misschien koop ik em ook al als hij niet al te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

isteren voor het eerst in SSC gekeken. Gruul ging nogal snel neer voor de verandering. (Maulgar = geen enkel probleem, Gruul = kut random crushes) Nog wat tijd over dus even bij Lurker gekeken.

Oefening required, de halve raid dood omdat ze in de haast niet terug op het platform konden komen :P

Volgende keer eerst maar even droog oefenen dus ;) Wel lekker dat er gelijk 4 Nether Vortex dropte. We hebben nu bijna een hele blije warrior.

Trash tot en met Lurker zijn overigens watjes. Had verwacht dat we wel zouden wipen aangezien niemand de tactics voor SSC nog kende (stond nog niet op het program), maar niets was minder waar. Die zijn makkelijker als de gemiddelde Kara trash groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

/offtopic

via www.bol.com is het spel ongeveer 50 euro maar daar krijg je 5 spellen in totaal. Zoek op Orange Box. Mocht je Steam al hebben op je pc kan je met de CC het spel los kopen voor 22 euro en via Steam downloaden. Ik heb em gewoon besteld via bol.com.

/on topic

Ik had mij ingeschreven voor Kara en sta niet bij de subs, maargoed dat stond ik gisteren ook niet :S
Hoe meer mensen joinen voor Ony hoe minder de challange is op lv 70. Een paladin + feral druid hebben Onyxia met z'n tweeen down gekregen ( staat ergens op google video ) dus het is goed te doen met z'n drieen / vieren. Worden het er meer dan is dat geen probleem alleen de uitdaging wordt steeds kleiner.

Onyxia dropt namelijk ook Onyxia Hide Backpacks 18 slot bags, die zijn duur om te laten maken of om via AH te kopen dus waarom niet Onyxia farmen met een vaste groep elke 4 dagen om allemaal die bags te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu we toch bijna bij een nieuw topic komen
een idee,. wat misschien nog leuk is om toe te voegen
een klein lijstje met handige weetjes/quests/instances/../../
om te doen per levelgroep

voorbeeldjes

horde met tbc
lvl 10 - 20 ghostlands
1) revered met tranquillien -> blue Tranquillien Champion's Cloak
2) questchain The Farstrider Enclave -> The Traitor's Destruction = blue weapon

horde 33-36-ish
Shimmering Flats
groot plat landschap met veel mobs en bijhorende questjes + Rocket Car Parts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Fratti schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:24:

Onyxia dropt namelijk ook Onyxia Hide Backpacks 18 slot bags, die zijn duur om te laten maken of om via AH te kopen dus waarom niet Onyxia farmen met een vaste groep elke 4 dagen om allemaal die bags te halen ;)
Ik heb ook 3 Onyxia Hide Backpacks :D Die heb ik al wel een tijdje though. Dus nog van ver voor TBC :) Lucky me met raidrolls ^^

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Anoniem: 171114 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:29:
nu we toch bijna bij een nieuw topic komen
een idee,. wat misschien nog leuk is om toe te voegen
een klein lijstje met handige weetjes/quests/instances/../../
om te doen per levelgroep

voorbeeldjes

horde met tbc
lvl 10 - 20 ghostlands
1) revered met tranquillien -> blue Tranquillien Champion's Cloak
2) questchain The Farstrider Enclave -> The Traitor's Destruction = blue weapon

horde 33-36-ish
Shimmering Flats
groot plat landschap met veel mobs en bijhorende questjes + Rocket Car Parts
toon volledige bericht
Is de startpost niet al lang genoeg? :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Lief dagboek,

Ben nu eindelijk goed onderweg met mijn gear (3 stukjes Assassination en redelijk Blue's er naast) en begin ook goed richting Revered te raken met alle factions!
Tevens heb ik ook nog eens mijn Latro's Shifting Sword mogen looten in BM na talloze runs, dus hoef ik in elk geval een tijd niet meer terug naar deze PUG-killende instance.

Ook ben ik goed bezig met mijn Skinning en Leatherworking en begin nu eindelijk richting de 375 te kruipen waarna ik heerlijk Heroics mag gaan farmen voor de Primal Nethers (en badges!)

De guild die ik gejoined ben is ideaal aangezien ze met de 1e raidgroup nu de complete instance onder de knie hebben en de 2e raidgroup word op dit moment opgebouwd.
Met wat geluk kan ik direct daar bij aansluiten en heerlijk mee gaan raiden :Y)

Al met al, het komt weer helemaal goed.. alleen het kost een beetje meer inzet dan verwacht ;)

Ps. Lief Dagboek, deze schrijfstijl is wel erg apart hoor.. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:50
Anoniem: 63072 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:19:
Trash tot en met Lurker zijn overigens watjes. Had verwacht dat we wel zouden wipen aangezien niemand de tactics voor SSC nog kende (stond nog niet op het program), maar niets was minder waar. Die zijn makkelijker als de gemiddelde Kara trash groep.
Had je voor de patch er even langs moeten gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fratti schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:24:
/offtopic

via www.bol.com is het spel ongeveer 50 euro maar daar krijg je 5 spellen in totaal. Zoek op Orange Box. Mocht je Steam al hebben op je pc kan je met de CC het spel los kopen voor 22 euro en via Steam downloaden. Ik heb em gewoon besteld via bol.com.

/on topic

Ik had mij ingeschreven voor Kara en sta niet bij de subs, maargoed dat stond ik gisteren ook niet :S
Hoe meer mensen joinen voor Ony hoe minder de challange is op lv 70. Een paladin + feral druid hebben Onyxia met z'n tweeen down gekregen ( staat ergens op google video ) dus het is goed te doen met z'n drieen / vieren. Worden het er meer dan is dat geen probleem alleen de uitdaging wordt steeds kleiner.

Joh, 50 euro hehe. Ik heb steam wel omdat ik vroeger veel CS speelde, maar weer geen cc. Vind 50 euro wel iets teveel van het goede, voor iets wat ik af en toe ga spelen ;(

Had net ff ook op het forum gekeken en zie dat je een sub bent. Je krijgt dus alleen een invite als een regular niet op komt dagen. Ach misschien kunnen we het zo doen dat jij bepaalde gevechten subbed voor mij. ff kijken. Ik heb toch niet veel nodig, en bijna alle bosses waar ik wat van nodig heb, die hebben we al down :( Vraag me echt af wanneer ik die cloak van Aran krijg en die t4/ring van Curator.

Onyxia moeten we idd maar met zo weinig mogelijk man doen. Ik wil uitdaging + $$ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ring van cutaror heb ik zelf nog nooit zien droppen :P uiteindelijk maar even exalted met shatar geworden voor hun ring

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ring heb ik zelf maar een keer zien droppen, ik denk dat het een kwestie van een beetje mazzel hebben denk ik maar onze feral druid was er heel blij mee ;-)

Ik wacht het vanavond wel ff af en anders ga ik wel een heroic doen of film kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

eendje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:58:
ring van cutaror heb ik zelf nog nooit zien droppen :P uiteindelijk maar even exalted met shatar geworden voor hun ring
Die ring heb ik al een tijde :D Ik zat altijd te wachten op die ring van prince. Nooit zien droppen als ik op mijn rogue was. Alleen wanneer ik op mijn paladin was. Ik heb vorige week wel die mooie ring geloot van Hydross. Erg mooie ring :D En ik heb 2 nether vortexes gegeven aan de guildcrafter van die belt pattern die dropt in SSC. Laten maken en woppa weer veel +hit erbij :D Zit nu rond de 285 ofzo. Heeft me wel wat geld gekost. 10 primal air + shadow kopen op AH was niet goedkoop ^^. En ja, ik had geen zin die krengen te grinden.

[ Voor 9% gewijzigd door KillGhost op 22-10-2007 10:05 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Al bekend hier dat in 2.3 Heroic Keys al beschikbaar worden bij Honored rep ipv Revered ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

On_E schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:07:
Al bekend hier dat in 2.3 Heroic Keys al beschikbaar worden bij Honored rep ipv Revered ? :)
Yep, lees de afgelopen pagina's maar door. Dan zie je de mensen wel schelden en tieren dat ze het er niet echt mee eens zijn ^^.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ja vorige pagina :P

waarom letten sommigen mensen echt niet op :(
beetje rondjes lopen om Archimonde als er vuur achter je aan zit :'( |:( 7(8)7

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

Ja, en ben het er helemaal niet mee eens.
Want wat krijg je nu, allerlei mensen die net Honored zijn geworden (en dat gaat vrij makkelijk ben ik van mening) die komen met hun Green/Blue quest pakketje aan in Heroics waar ze niks te zoeken hebben.
Gevolg : Een berg whipes en een hoop ergenis en PUGs krijgen een nog slechtere naam dan dat ze al hebben :/
eendje schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:58:
ring van cutaror heb ik zelf nog nooit zien droppen :P
Fratti schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:03:
Ring heb ik zelf maar een keer zien droppen.
Ik heb hem lekker op mijn Fury Warrior :Y)
Goddamn wat waren een hoop mensen jaloers op het moment dat ik dat ding lootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

KillGhost schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:09:
[...]
Yep, lees de afgelopen pagina's maar door. Dan zie je de mensen wel schelden en tieren dat ze het er niet echt mee eens zijn ^^.
Oh ik heb de vorige pagina gemist geloof ik. :+

En om ook maar even een dagboek-achtige post te maken :

Heb afgelopen weekend alleen maar op zondagavond kunnen spelen, en ben met een Rogue maatje gaan questen in Shadowmoon Valley, waar ik nog niet eens was geweest.

Rond een uurtje of 7 begonnen met 422 gold, en rond 22:45 uur gestopt met 786 gold. :D

Kwam er tijdens het cashen van een quest ook nog achter dat de flyer riding skill maar 800 gold is, en een Mount 100, terwijl ik me kon herinneren dat ik op mijn Warlock dik 1.2k gold kwijt was.

In ieder geval goed nieuws, want nu hoef ik nog maar 114 gold bij elkaar te questen, en dan kan ik beginnen aan de Karazhan-attunement.

Toch best leuk dat questen, als je ’t met iemand samen doet. :)

Oh ja, vrijdagavond toch even bij de Headless Horseman geweest voor ik gebeld werd om Death Proof bij iemand te kijken, mooi die Attackpower ring geloot, easy epics daar.

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 22-10-2007 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik vind het idd ook belachelijk dat je op Honored al heroics kan gaan doen. Je bent al Honored op het moment dat je 2 a 3 quests gedaan heb voor die faction ( ook beetje overdreven :p ).

Ik en vele met mij hebben talloze pugs moeten doen om toch maar revered te worden om eindelijk met guildies heroics te kunnen doen, terwijl een hoop mensen deze moeite nu bespaard wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillGhost schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:33:
[...]

Is de startpost niet al lang genoeg? :D
nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Dit is mijn char nu, http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Aerie+Peak&n=Eyahn
Al best wat blue's dacht ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Rynji op 22-10-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:26

NoTimeRemains

I know

gisterenavond de knoop doorgehakt... ik ben weg bij de guild waar ik nu een jaar bij zat (sinds mijn eerste dag van wow). we kwamen maar niet verder in kara, bleven gewoon steken en daarnaast was er een kern groepje wat elke keer mee mocht.
daarnaast was er een mede warlock - kerel van bijna 30 die door RSI thuis zat en dus de hele dag online was. die kerel maakte me elke keer pislink; geen Soul Shards mee, etc. en als hij won met de rolls was hij echt helemaal schreeuwend blij... en maar inwrijven. maar ik was er wel min of meer verdrietig om, ik ken die gasten al een jaar en veel mee op vent gezeten.

ik ben nu 'K E K' [Darkspear] gejoined. een guild met een realistischere kijk op wow.
deze guild heeft nu een 2de kara team gemaakt, waar ik wss een vaste plaats krijg. ook staat gruul op de planning :) en er zijn twee vrienden van mijn oude guild mee overgegaan.

BTW geluk gehad. wilde wat Mystic Spellthread maken - 5 Primal Manas voor 5 G op AH :P die kerel had zich aardig vergist :P

BTW2 honored genoeg voor heroics... hoera de dood van de PUG is in zicht! maar idd honored ben je toch al redelijk snel dus dan krijg je toch weer die undergeared noobs in je team...

[ Voor 15% gewijzigd door NoTimeRemains op 22-10-2007 10:33 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Wie gaat zichzelf ff opofferen om een nieuwe thread te maken? Het is tijd aan het worden voor deeltje 135 :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Fratti schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:15:
Ik vind het idd ook belachelijk dat je op Honored al heroics kan gaan doen. Je bent al Honored op het moment dat je 2 a 3 quests gedaan heb voor die faction ( ook beetje overdreven :p ).

Ik en vele met mij hebben talloze pugs moeten doen om toch maar revered te worden om eindelijk met guildies heroics te kunnen doen, terwijl een hoop mensen deze moeite nu bespaard wordt.
Ze doen het overal mee toch. Net als de attunement quests dat zijn dingen waarbij je jezelf nog even moet bewijzen door die te completen ipv mee te lopen. Maar dat legt weer een drempel voor sommige en moet het maar weg want ja iedereen moet progress maken. Af en toe is het wel jammer maar oke als je weinig progress maakt is er ook niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443 in "Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel..." :*)

Ik doe mijn volgende post wel in dat topic, hier gaan toch veel mensen hem mislopen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 22-10-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-05 15:17

Darkasantion

Just keep swimming!

MantaMania schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:33:
[...]

Ze doen het overal mee toch. Net als de attunement quests dat zijn dingen waarbij je jezelf nog even moet bewijzen door die te completen ipv mee te lopen. Maar dat legt weer een drempel voor sommige en moet het maar weg want ja iedereen moet progress maken. Af en toe is het wel jammer maar oke als je weinig progress maakt is er ook niks aan.
Jammer dat ze dat doen, ik ben er zeker voor om het levelen van 20 naar 60 makkelijker te maken, omdat zodat meer mensen high level zijn en zo kunnen meedoen, vooral mensen die af en toe spelen hebben hier baat bij, zij stromen nu sneller door.

Maar dat de keys naar honored? Dat vind ik ook geen goede keuze, ik zelf been geen echte hardcore WoW'er meer hard casual(spel wel elke dag een uurtje of 2). Als je net honored bent kun je de wat moeilijkere instances net aan omdat je nog full green bent, maar omdat ik veel Instances gedaan heb voor drops en de nodige reputation ben ik nu op 1 trinket na full blue en 3 zelfs epic, waardoor ik goed mee kan draaien in heroic instances, als ik de rep eindelijk heb gehaald, maar dat hoeft nu niet meer, dankzij 2.3:S

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:01
KillGhost schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:03:
[...]
Die ring heb ik al een tijde :D Ik zat altijd te wachten op die ring van prince. Nooit zien droppen als ik op mijn rogue was. Alleen wanneer ik op mijn paladin was. Ik heb vorige week wel die mooie ring geloot van Hydross.
Join the club. Curator EN Prince weigeren gewoon... natuurlijk wel een keer of 5 gedropped toen ik op m'n tankje was... stelletje eikels ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Dotverdomme is het geworden :) En ik, in tegenstelling tot jullie, kan het topic niet bijhouden op mijn werk. Nu valt het me vies op dat er zondag niets gepost is en dat iedereen op maandagochtend zijn samenvatting geeft van het weekend? :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:39

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.