Van het weekend toch eindelijk weer tijd gehad om te spelen. Doordeweeks zuigt echt ivm werk
Ik had vrijdag even gespeeld en dat was best leuk. Ff een daily gedaan en toen ben ik met een priest naar Honor Hold gegaan om daar wat chaos te veroorzaken. Dat deden we best goed
In no time stond er een leger van allies om ons af te slachten. Het ging nog best leuk op ook. Die priest zat wel in 3/5 merciless met 280 res, dus die was ook erg lastig om dood te krijgen en ik als rogue heb genoeg truukjes om te ontsnappen.
Zaterdag was ik van plan lekker vroeg eruit te gaan, maar dit werd een beetje in de war gegooid door een onwijze kater

Uiteindelijk voelde ik me pas om 16:00 goed genoeg om me eraan te wagen. Even wat dailies gedaan. Later op de avond arena met die pala, die inmiddels full epic is. Nu kan ze wel onwijs goed healen. Ze spaced em soms nog, maar over het algemeen
Coolste gevecht was tegen een druid/pala combo:
De pala's zaten rond te lopen, deden elkaar niks en wachtte totdat stealth zou openen. Een druid openende dus op mijn pala en ik openen op de druid. Ik had em bijna gestunlocked maar hij kreeg net op 3% een heal.
Heel even met die druid gestoeid in catform, maar dit ging telkens net goed voor hem. Kreeg net als hij bijna dood was een heal. Hij ging dus over in bear. Ik weet niet wat voor gear hij had en voornamelijk hoeveel res, want ik deed hem vrij weinig meer. Mijn crits waren, toen hij in cat zat rond de 2k, in bear was dit echt maar 100 - 300. Ik had echt zoiets van WTF
Maargoed, ik besloot maar te SnD'en, expose armor en rupture te doen. De tactiek, was namelijk om hun pala oom te laten gaan. Terwijl ik zo nu en dan een healtje kreeg van de pala, hield ik de mana van de 2 pala's in de gaten.
Toen hun pala om was, had de mijne nog 2k over. Ik snel naar de pala sprinten en backstabben, stunnen. Die ging vrij eenvoudig neer. De bear daarna natuurlijk ook, maar wat was dat een gevecht zeg
2x evasion gebruikt, 2x adrenaline rush. Was echt een potje van rond de 10min.
Zondag heb ik wat content bekeken met Moesasji. Echt gaaf om samen te spelen. Hij weet de weg, en ik volg hem. En doordat we rogues zijn, stealthen we overal langs. Ook voelen we elkaar goed aan. Mobs slachten we met ze 2en helemaal af. Stun na stun
Zo zijn we aan de attunement van Onyxia begonnen voor mij. Eerste q al gedaan dat je wat bosses moet slopen in BRS. Erg leuk was dat, mooie instance ook.
Met dailies ook aardig wat verdiend. Vooral bombing run van die Skyguard is echt gaaf. Door heel vaag te vliegen kan je die fel dingen ontwijken en doordat die plaatsen die je moet bombarderen zo dicht op elkaar liggen ben je in 5 min 11.99g rijker
Mijn record was 0x erafgeschoten worden en toch 15 dingen gebombardeerd
Ook hadden we een Worldboss bekeken. Zo een draak in Aszhara. Ik heb er helaas niks van meegekregen op trash clearen na
Toen ik fraps wilde starten om de kill op te nemen lag mijn halve party al dood. En een 2e keer proberen wilde ze niet
Later ook nog Kara gedaan, zodat we em vanavond kunnen clearen, maar geen drops

We hadden Curator, Aran en Illhoof ff gedaan, maar bijna alles werd geshard
Ook op 700rep na exalted, maar dat gebeurt dalijk wel. Hopelijk ook met een ring van Prince
edit: Nee je hebt niks gemist. We zijn er echt maar anderhalf uur gebleven ofzo. Alleen die 3 bosses gedaan en om kwart over negen stopte we alweer.