Het World of Warcraft topic - Deel 134 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.097 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

Anoniem: 213406 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:11:
Bah ik moet toch zeggen dat we teveel rouge's op tweakers hebben ;)
Haha nou het is mijn altje maar hoor ;)

Toch vind ik het nog steeds jammer dat ik als main niet gererolled heb naar rogue..het is en blijft een ontzettend leuke class (iig imo :) ), heerlijk dat rond sluipen en mensen lekker irriteren met sap en zo (in pvp uiteraard) :P

P.S. gister wel wat leuks in AB..horde was aan de winnende hand (zoals gewoonlijk :o ), stond er een undead warrior bij de vlag op BS.

Ik er heen sluipen en ik sap hem..gebeurt niks
Ik sap hem nog een keer..weer niks...*Blind* en toen de vlag taggen en ondertussen geholpen worden door mede alli spelers..hij zal wel pissig zijn geweest })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Anoniem: 234465 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:20:
[...]

Zooow dan hebben jullie die epic helm gezien die uit de headless horseman kan droppen?? vette plate DPS helm, die ga ik zeker farmen voor me warrior.
De looks zijn echt 8)
Gezien :? Heb hem al binnen :Y) :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/wow-hh2.jpg

* Jerry is blij

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Die easteregg van die helm is echt super ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

QuarK schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:20:
Die easteregg van die helm is echt super ;)
Klopt, je kan hem idd ook gebruiken :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Komt je hoofd dan ook los van je romp? Dat lijkt me nou een leuke use :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Nee, je doet dan een evil lachje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Wel oppassen met wat je allemaal roept hoor. Ik had gister nog een "akkefietje". Zo gingen we Illhoof doen, ik zou (zoals wel vaker) de imp adds mage tanken. Een mage alt van een van de priests begreep het niet helemaal dus ze begon ook mee te AoE-en, alleen trok ze daarmee wel alle aggro.. Ik cast expres lagere ranks, ik hoef alleen maar aggro, tot het er veel worden, dan moet ik er wat omleggen met wat hogere ranks).

Dus ik roep: "<insert name>, DON'T attack the imp adds!"

Krijg ik later wel even een /w dat ik toch niet zo moet schreeuwen ... het is haar eerste keer hier met haar mage.. Beetje uitleggen waarom ik dat deed hielp ook niet echt. :(
Het meisje heeft thans bij mij het labeltje "emo-kid". :+

Then again, misschien staat mijn Vent wel erg hard, het lastige is dat je dat zelf dus niet hoort. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

oeps beter lezen :X

Vanavond eindelijk weer een keer Kara in. Een behoorlijk tijd geleden dus heb er zin in :).
Hopelijk krijgen we Aran nu iets makkelijker neer en kunnen we wat tries doen op Prince.

[ Voor 182% gewijzigd door Jerry op 19-10-2007 14:29 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

QuarK schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:23:
Nee, je doet dan een evil lachje..
Hmm fair enough. Niet zo leuk als een losvliegend hoofd, maar toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 15:32
Ik had voor 19e een basic Sennheiser, vondt ik niet veel geld voor een verder prima presterende headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:58
Woei!! 70 geworden van de week :P
http://eu.wowarmory.com/c....xml?r=Executus&n=Gromnir

Nu ff flink gearen nog (alleen maar quests gedaan en gegrind) voor PVP!!
DPS is wel om te huilen met warrior nu zeg, haal met moeite 300 dps tijdens het grinden, doe meer dps met 1 dot van mn spriest :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Perox schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:23:

Then again, misschien staat mijn Vent wel erg hard, het lastige is dat je dat zelf dus niet hoort. :|
Kan je testen in één van de control panels. In het setup -> voice tab geloof ik.

[ Voor 0% gewijzigd door Jerry op 19-10-2007 14:35 . Reden: typo's ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 15:32
Had de helm gister ook first try op mijn Furry, wel blij mee ja.
Use had ik nog niet ontdekt, straks eens even meespelen en een keybind aanhangen ;)

Hoor toch wel dat ik (we) mazzel hebben gehad met de drops.
Gister 5x gedaan, 2x helm (1st keer en laatste keer), wat brooms, gewoon en swift en 5x de dps ring voor casters.

Wil nog terug voor de ring.
Easy kill die HH en 60 AP en Flink wat Sta is niet te versmaden, al is het maar voor speciale fights waar wat meer HP van pas komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213406

Wel oppassen met wat je allemaal roept hoor. Ik had gister nog een "akkefietje". Zo gingen we Illhoof doen, ik zou (zoals wel vaker) de imp adds mage tanken. Een mage alt van een van de priests begreep het niet helemaal dus ze begon ook mee te AoE-en, alleen trok ze daarmee wel alle aggro.. Ik cast expres lagere ranks, ik hoef alleen maar aggro, tot het er veel worden, dan moet ik er wat omleggen met wat hogere ranks).

Krijg ik later wel even een /w dat ik toch niet zo moet schreeuwen ... het is haar eerste keer hier met haar mage.. Beetje uitleggen waarom ik dat deed hielp ook niet echt. :(

Wij hadden gister gruul voor het eerst geprobeerd. Na een tijdje kwamen we er achter dat mensen zo ver mogelijk van elkaar van daan moesten gaan staan. Dus ik had vanaf try1 al een mooi plekje gevonden, maar iedereen ging maar steeds bij me staan. Ik aan het begin op vent gewoon zeggen, van ga nou eens weg bij mij ......(<name) Maar elke keer kwamen ze er weer staan. Op duur zat ik ook gewoon zowat te schreeuwen omdat mensen maar niet konden luisteren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:12:

@Blade furry verhaal. 20% increased attack speed + je doet de damage die je doet, tegelijkertijd op een andere mob/player. Uiteraard in een bepaalde range.
Yep, behalve dan poison procs. Die krijgt de extra mob/player net. Maar verder erg lekker en een leuke dpsboost :D Sheeps zouden gewoon immunity moeten krijgen tov blade flurry.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:45

Mensen corrigeren is prima, je mag namelijk toch verwachten dat er wordt bijgelezen op tactics voor de bosses waar je heen gaat?

Mensen een labeltje geven (en dan met name emo) is denk ik wel een gevoelig onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Weet je waar ik me de laaste tijd aan stoor in WOW ? Aan al die buitenlanders !. Veel servers worden overspoelt met Russen en van die oostblok troep. Wat hebben russen op een eu server te zoeken ? Ze spammen alle channels vol met met hun goore onleesbare lettertype en engels kunnen ze ook niet eens.

Verschrikkelijk zeg, gelukkig maar dat ze er niemand mee lastig vallen en niemand je verplicht daar aanstoot tot te nemen. Oftewel: laat iedereen in hun waarde

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-10-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KillGhost schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:39:
[...]
Yep, behalve dan poison procs. Die krijgt de extra mob/player net. Maar verder erg lekker en een leuke dpsboost :D Sheeps zouden gewoon immunity moeten krijgen tov blade flurry.
Ja die niet, waar ik niet over uit ben: Tellen bleedeffects ook mee in de damage, of worden die er ook uit gelaten?

Opzich is dat immune wel makkelijk :D Maar dan krijg je teveel lazy rogues, nu moet je enigzins opletten wanneer je BF gebruikt.

Over die headset: Ik zat te denken aan die aansluiting op mijn volumeregelingsmodule, maar ik ben bang dat hij spraak niet aan kan, maar alleen audio (een echte output dus, maar dat weten jullie vast wel hier op tweakers ;) ). Dus dat wordt wel een micje kopen. ben ik lekker goedkoop klaar :D

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 19-10-2007 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Teveel rogues hier !!! *rent gillend rond*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dynosu schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:51:
/target dynosu
/soothe

Rogue's zijn gewoon een leuke class... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe tegenwoordig wel he :D Ik kan me nog herinneren dat rogues in de minderheid waren en Warlocks/Mages de boventoon voerde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:54:
Hehe tegenwoordig wel he :D Ik kan me nog herinneren dat rogues in de minderheid waren en Warlocks/Mages de boventoon voerde :P
Ja komt me ook wel bekend voor nawa :)

Het valt wel op dat als ik een random BG speel dat er echt gemiddeld 50% rogue's zijn..niet dat ik dat vervelend vind ofzo,
Het tegenovergestelde juist, lekker met 3-4 rogue's samen naar de vlag sluipen en dan de 3-4 horde die daar staan teh defenden ff neermeppen...heerlijk gewoon _/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 19-10-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-06 09:26
Anoniem: 216518 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:06:
Oke thanks dacht ik ook ja dat ik met onderstaande stats wel Kara in kon.
Maar dan de vraag wat zouden jullie het eerste lvl-en?

Heb nu 6700 health
8100 mana
1130 +healing
en 110/5 mana regen while casting

Mijn health zal rond die 7500 komen buffed, blijf dit erg laag vinden.
Mana will ik ook eigenlijk richting 9K hebben
Healing wil ik naar 1300-1400 hebben
mana regen is eigenlijk het enige wat ik al behoorlijk vind, gezien ik geen epics uit Kara heb nog.

Kweet dat je alles geleidelijk omhoog moet brengen, maar gewoon om te kijken waar jullie het eerste op zouden focussen?
Manapool en +healing stats zou ik eerst verbeteren.
Ik zit zelf een beetje met het probleem dat men mana regen while casting een beetje aan de lage kant is.

http://eu.wowarmory.com/c...?r=Kul+Tiras&n=Zerotalent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dynosu schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:51:
Kijk nog iemand die het met me eens is >:) _/-\o_ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:57

On_E

Housemusic

Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:54:
De coole Warlocks zijn tegenwoordig Rogue. O-)

Ik ga denk ik maar questen trouwens de komende dagen, BGs komen me nu een beetje mijn neus uit, dus ga ik maar even questen tot ik een normale Flyer kan halen en Kara-attuned kan worden.

Dan pik ik in Kara wel gear op ipv dat ik een hele rits honor moet grinden en met een burnout vertrek. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door On_E op 19-10-2007 14:58 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

HStyles schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:48:
Weet je waar ik me de laaste tijd aan stoor in WOW ? Aan al die buitenlanders !. Veel servers worden overspoelt met Russen en van die oostblok troep. Wat hebben russen op een eu server te zoeken ? Ze spammen alle channels vol met met hun goore onleesbare lettertype en engels kunnen ze ook niet eens.
Ja, laat ze lekker op hun eigen Russische server spelen! :{ 8)7

Misschien heb jij pech op jouw server, het kan best hoor. Maar ik zou het iets anders verwoorden... Het zijn trouwens bij mij op de server ook een hoop Nederlanders die het doen, net zo erg.
Wat nog erger is is dat Moslims al Guilds aan het opzetten zijn zoals "warriors of ALLAH" Ze moeten echt overal hun religie doorheen rammen he :@
Ja, want met "Allah" in de guildname worden gelijk tientalle mensen "bekeerd". :{

Ik zie niet in wat hier verkeerd aan is, eigenlijk. Maar het schijnt steeds vaker "de trend" te zijn om over religie te vallen...

En nee, ik ben niet gelovig.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 08:26

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Wat nog erger is is dat Moslims al Guilds aan het opzetten zijn zoals "warriors of ALLAH" Ze moeten echt overal hun religie doorheen rammen he :@
Sorry maar zo'n post vind ik behoorlijk nutteloos en enigszins dicriminerend. Ik wil hun gedrag e.d. niet goedpraten maar ik denk wel dat dit een stuk genuanceerder kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:57:
[...]

Ik ga denk ik maar questen trouwens de komende dagen, BGs komen me nu een beetje mijn neus uit, dus ga ik maar even questen tot ik een normale Flyer kan halen en Kara-attuned kan worden.

Dan pik ik in Kara wel gear op ipv dat ik een hele rits honor moet grinden en met een burnout vertrek. ;)
Hahah *High five :D

Ik ga van het weekend ff Arena doen met me lockmaat en met Cyril als hij wil. Duo rogue kan ook vrij ernstig zijn. Daarnaast wat questen voor centjes/rep en nog een raid. Uitslapen en nog leuke dingen doen en dan zit het weekend er weer op ;(
Anoniem: 232504 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:55:
[...]

Ja komt me ook wel bekend voor nawa :)
Vraag me af hoe het komt. Keken mensen over rogues heen, of leek het ze niks.

Warriors of ALLAH? Serieus, die naam :')

Doet me denken aan gister trouwens, toen wij in alle rust aan het raiden waren en ons kanaal geninjad werd door guildies die ergens bij een beerfest zaten en opende met: WAAAAAAAZAAAAAAAA

Ik schrok me echt de pleuris :o

Op een gegeven moment zei zo een meisje uit de raid van:

:Hmmm drunk men all over the place. Looks like a nightmare to me
>Drunk women dont sound like a nightmare to me at all O-)
:Im not allowed to drink
>Ah, that explains a lot
:Im a muslem
>Aah i see...

Wist echt niet of ik nou voor de gek werd gehouden of niet. Maar aangezien zulke dingen vrij gevoelig liggen hield ik wijselijk mijn mond ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 19-10-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:57:
[...]

Hahaha idd dat zal me niks verbazen met zo'n geweldige class ;)
Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:00:

[...]

Vraag me af hoe het komt. Keken mensen over rogues heen, of leek het ze niks.
Allebei een beetje denk ik.. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 19-10-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 10:30

TiMMieJ

PSN: Orixez

Even een vraag voor de BM hunters hier op het forum.
Ben zelf al even om naar BM op mijn alt (oude main) maar twijfel nog even aan wat zaken.

1) Is cobra reflexes een toename in dps of meer een bezig houder voor casters?

2) Is het nu verstandiger om een scorpion of een ravager te nemen?

3) Als je bijvoorbeel een lvl 70 netherwing ravager welke abilities geven jullie deze dan?

Ik doe altijd:

- Avoidance
- Cobra Reflexes
- Natural Armor hoogst mogelijke level

Is dit verstandig of zeggen jullie doe liever meer Stamina ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 08:26

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Anoniem: 85443 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:00:
[...]

Hahah *High five :D

Ik ga van het weekend ff Arena doen met me lockmaat en met Cyril als hij wil. Duo rogue kan ook vrij ernstig zijn. Daarnaast wat questen voor centjes/rep en nog een raid. Uitslapen en nog leuke dingen doen en dan zit het weekend er weer op ;(
Ik doe wel mee hoor met wat pvp, of we kunnen oude dungeons gaan doen of farmen voor Vengeance Wrap mats, heroic of weet ik veel wat haha.

Vanavond laat kom ik misschien online want ik ga eerst lekker uit eten met m'n vriendin, zaterdagavond ben ik de gehele avond niet online. Maar overdag en zondag zeer zeker wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Anoniem: 213406 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:55:
[...]

Kijk nog iemand die het met me eens is >:) _/-\o_ d:)b
idd!, ennuh I <3 Warrior/Druid/Mage :D

ik speel zelf al een lange tijd warrior ... sinds release ... en als warrior vond ik niets zo leuk als rogues doodmeppen :P ... toen ik nog arms was dan ... tegenwoordig ben ik prot dus ken ik ut wel vergeten
Mage speel ik nu ook al 1.5 jaar. Ze is nu 40/21/0 en dat bevalt me wel :)
En druid heb ik nu een paar maandjes op lvl 70. druid is healer en healen vind ik af en toe wel ontspannend vergeleken bij tanken.

Vind het alle 3 heerlijke classes om te spelen :)

[ Voor 53% gewijzigd door dynosu op 19-10-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fratti schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:08:
[...]

Ik doe wel mee hoor met wat pvp, of we kunnen oude dungeons gaan doen of farmen voor Vengeance Wrap mats, heroic of weet ik veel wat haha.

Vanavond laat kom ik misschien online want ik ga eerst lekker uit eten met m'n vriendin, zaterdagavond ben ik de gehele avond niet online. Maar overdag en zondag zeer zeker wel :D
Ja dat moeten we ook doen ja. Wordt druk :9
Ik weet niet of ik er vanavond/morgenavond ben, maar overdag zeker 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:23
Maranno schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:04:
[...]

ja, nee en nee :p

Vent is idd iets sneller, maar quality en machine belasting zijn bij TS veel beter dan bij vent plus dat de controls bij vent gewoon irritant zijn (maar goed dat laatste is eigen mening de rest observatie)

Ik heb een tijd een Vent en een TS server draaiend gehad (werkte voor een ISP met gehoste gameservers).
Moet eerlijk zeggen dat ik TS al MINIMAAL een jaar niet meer heb gebruikt, ik vond de kwaliteit echt crap tenzij je alles vrij hoog ging zetten, dan kostte het weer veel bandbreedte en CPU usage en was de latency hoger. Maar misschien is dat tegenwoordig minder erg...

Enne de interface van vent ziet er niet uit, dat klopt. Het enige dat ik gebruik is de knop die ik bind om te praten dus dat maakt me echt niks uit :P

[ Voor 9% gewijzigd door porn* op 19-10-2007 15:16 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
dynosu schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:09:
[...]

idd!, ennuh I <3 Warrior/Druid/Mage :D

ik speel zelf al een lange tijd warrior ... sinds release ... en als warrior vond ik niets zo leuk als rogues doodmeppen :P ... toen ik nog arms was dan ... tegenwoordig ben ik prot dus ken ik ut wel vergeten
Mage speel ik nu ook al 1.5 jaar. Ze is nu 40/21/0 en dat bevalt me wel :)
En druid heb ik nu een paar maandjes op lvl 70. druid is healer en healen vind ik af en toe wel ontspannend vergeleken bij tanken.

Vind het alle 3 heerlijke classes om te spelen :)
JUIST als prot en arms hoor je rogues tot moes te stampen :P

Edit: en sinds wanneer wint Horde AV? Gisteren 6/7 potjes gewonnen :?
Doe tegenwoordig gewoon bowcrits van 1k op cloth imba!

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 19-10-2007 15:18 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TiMMieJ schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:07:
Ben zelf al even om naar BM op mijn alt (oude main) maar twijfel nog even aan wat zaken.

3) Als je bijvoorbeel een lvl 70 netherwing ravager welke abilities geven jullie deze dan?

Ik doe altijd:

- Avoidance
- Cobra Reflexes

1. Cobrareflexes is een dps upgrade, omdat skills van de pet hierdoor ook beinvloed worden.

2. Ravager omdat de posion van de scorpid genurfd is met de 2.2 patch ;)

3. Als ik het goed heb, Gore zowiezow. (Ik gebruik zelf een cat met, Growl,Cower,Dash en Claw ;))

Ik mix meestal alles een beetje, maarjah heb me nooit echt in de stamina/armour verdiept van me pet, mede omdat ik resistances neem voor raiden bij bepaalde bosses zoals curator/shade ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

porn* schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:16:
[...]

JUIST als prot en arms hoor je rogues tot moes te stampen :P

Edit: en sinds wanneer wint Horde AV? Gisteren 6/7 potjes gewonnen :?
Doe tegenwoordig gewoon bowcrits van 1k op cloth imba!
Ja ik kan rogues wel verslaan dat is ut niet ... maar ik word depressief van de kleine hoeveelheid damage die eruit gaat

[ Voor 56% gewijzigd door dynosu op 19-10-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

[mbr]Verschrikkelijk zeg, gelukkig maar dat ze er niemand mee lastig vallen en niemand je verplicht daar aanstoot tot te nemen. Oftewel: laat iedereen in hun waarde[/]
Ga lekker naar FoK! of Geenstijl joh..... doeiiiiii!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185485

Ik doe altijd:

- Avoidance
- Cobra Reflexes

Ligt eraan waar je hem voor gaat gebruiken. Raiden of sologrinden + instances

Bij raiden helpt het beetje extra armor of stamina niet echt, trash/bosses daar doen zoveel damage dat hij evengoed geoneshot wordt. Beter is het om al je damage abilities te maxen en punten in resistance te stoppen waardoor je wat minder last hebt van AoE damage.

Cobra reflexes is inderdaad de moeite waard om te kiezen.

Op dit moment is een ravager de beste keus voor raid dps, scorpions zijn ook aardig, maar er zijn aardig wat raidbosses die immune zijn voor de poison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-06 07:13

Neelon

FOR PONY!!!

Ik doe altijd:

- Avoidance
- Cobra Reflexes

DPS increase (met een beetje geluk komt je pet niet eens uit zn berserk modus), Ravager (scorpid poison is generfed), Gore is een hele goede ability (+50% crit chance), ik zou zelf Stamina erbij pakken, een Ravager heeft van nature al meer armor dan welke dps pet dan ook.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234465

OkkE schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:58:
[...]

Ja, laat ze lekker op hun eigen Russische server spelen! :{ 8)7

Misschien heb jij pech op jouw server, het kan best hoor. Maar ik zou het iets anders verwoorden... Het zijn trouwens bij mij op de server ook een hoop Nederlanders die het doen, net zo erg.

[...]

Ja, want met "Allah" in de guildname worden gelijk tientalle mensen "bekeerd". :{

Ik zie niet in wat hier verkeerd aan is, eigenlijk. Maar het schijnt steeds vaker "de trend" te zijn om over religie te vallen...

En nee, ik ben niet gelovig.
Ghehe ik heb samen met een spriest vriend van me een 2 on 2 team aangemaakt genaamd Jihad :P Je moet die namen allemaal niet zo serieus nemen joh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171

Anoniem: 216518 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:06:
Oke thanks dacht ik ook ja dat ik met onderstaande stats wel Kara in kon.
Maar dan de vraag wat zouden jullie het eerste lvl-en?

Heb nu 6700 health
8100 mana
1130 +healing
en 110/5 mana regen while casting
Dat zijn best goede stats om Kara mee te beginnen. Je health moet zeker voor het eerste deel van Kara voldoende zijn, voor Aran en Illhoof is het wel handig als deze een beetje hoger is. Ik zou eerst voor Mp5 gaan, voorals als de DPS nog wat laag is kunnen sommige gevechten lang duren en komt goede mana regen van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-06 09:08
KillGhost schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:09:
[...]

Het target inderdaad je normale target en een andere target in de buurt. Het geeft echter ook een attackspeed van 20 of 30% extra. Dus ook al heb je 1 target dan nog is het altijd goed te gebruiken.

*edit* toch iets minder werken, er zijn al veel mensen mij voorgeweest :D
De echte bonus van Blade Flurry is dat ook je Specials/Finishers (die 2000+ envenoms) geshared worden met de secundaire target :D
Helaas kan je geen poisons met de extra attacks krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-06 10:01

Seraphin

Meep?

Ik stel voor dat Blizzard op alle servers alleen nog maar degelijke Hollandsche namen van Jan de Wit toestaat.

Zeg nou zelf; de "Ridders van Oranje", "Bokkerijders" en "De Ruyters" bemand door koene lieden als "Johann" en "Maurits" zijn toch veel degelijker dan die vuige inlanders die maar denken dat hun adoratie van ketterse lieden en overtuigingen wenselijk of zelfs maar toegestaan zijn? Neen! Driewerf neen! Slechts Hollandsche pixels kunnen ons bekoren!

:/

Tjeess.... je zou op het internet toch eens met andere nationaliteiten te maken krijgen zeg.
* Seraphin zoekt naar zijn forum /ignore button.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
hmmz, tijdje geleden alweer dat ik de TOC en EULA door heb gelezen, maar verwijzingen naar IRL mogen niet in guildnamen...

Ergert het je, of offend het je, maak een ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Seraphin schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:15:
Ik stel voor dat Blizzard op alle servers alleen nog maar degelijke Hollandsche namen van Jan de Wit toestaat.

Zeg nou zelf; de "Ridders van Oranje", "Bokkerijders" en "De Ruyters" bemand door koene lieden als "Johann" en "Maurits" zijn toch veel degelijker dan die vuige inlanders die maar denken dat hun adoratie van ketterse lieden en overtuigingen wenselijk of zelfs maar toegestaan zijn? Neen! Driewerf neen! Slechts Hollandsche pixels kunnen ons bekoren!

Tjeess.... je zou op het internet toch eens met andere nationaliteiten te maken krijgen zeg.
haha HAHA HAHAHAHHAHA :') _O-

een leuke afsluiter van de werkweek en begin van het weekend.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 19-10-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

DaRKaNGLe694 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:19:
hmmz, tijdje geleden alweer dat ik de TOC en EULA door heb gelezen, maar verwijzingen naar IRL mogen niet in guildnamen...

Ergert het je, of offend het je, maak een ticket.
Uh hoe? Dan zouden guilds als Dutch Knights etc. ook niet mogen? Da's de eerste keer dat ik zoiets hoor.... Kom maar op met die quote uit de EULA :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 19-10-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:39

vhal

ಠ_ಠ

Ik doe altijd:

- Avoidance
- Cobra Reflexes

1) Het is inderdaad een toename in DPS. Grofweg is dat ongeveer 20%
2) Pre 2.2 was een scorpid een betere keus vanwege de scorpidpoison DoT. Aangezien deze is generfed kan je nu beter kiezen tussen een ravager, cat of een windserpent. Ik gebruik zelf een Windserpent en deze bevalt mij wel. Grote voordeel van deze windserpent is de Lightning Breath spell welke scaled met AP. (is ook wel eens generfed). Dit is een instant cast en met Go fot the Throat en Bestial Discipline cast je eigenlijk altijd LB als de hunter crit.
3) ik begin altijd met Avoidance, Cobra reflexes. Afhankelijk van de (raid) situatie max ik mijn pets spellresistances. Trainingcosts voor een pet kost 10silver per keer dus je kan beste respeccen voor een raid. Dus als je een avondje Hydross hebt in SSC kies je dus Nature en Frost. Armor en Stamina is leuk, maar voegt in een raid weinig toe. Misschien scheelt het wel voor de AoE damage, maar dat is wel alles. Voor solo is het daarentegen wel handig, zodat je pet net wat langer kan tanken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Goud .. echt puur goud

jij bent mijn held dit weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:15

DizzyWeb

Ondertiteld

Anoniem: 26351 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:24:
[...]

Uh hoe? Dan zouden guilds als Dutch Knights etc. ook niet mogen? Da's de eerste keer dat ik zoiets hoor.... Kom maar op met die quote uit de EULA :Y)
Lees hier maar eens. Dat met Allah is iig "moderately inappropriate".
http://www.wow-europe.com/en/policy/namingp1.html

Edit:
Real World References zijn enkel ongewenst op RP servers, zie ik.

[ Voor 8% gewijzigd door DizzyWeb op 19-10-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou je hoort het TiMMieJ, we zeggen allemaal het zelfde ;) volgesmij moet je het nu wel weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
DizzyWeb schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:29:
[...]

Edit:
En ongewenst != verboden!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:12
Omg Trollimmie! (OID) Nu weet ik weer wie je bent!!!!

Alhoewel... om de een of andere reden ken ik je naam ergens van. Overigens, je claimed dat ik je in elkaar heb gehakt... dat kan ik niet eens! :P Ik zal altijd Prot zijn op me warrior...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

DizzyWeb schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:29:
[...]

Edit:
Enige wat ik kan vinden is
"* Mimic major religions or religious figures (i.e. Jesus, Christianity, Buddha)"

Ik vraag me alleen af wat hier precies mee bedoeld wordt. Ik bedoel, ik kan me voorstellen dat ze de character naam "Jezus" niet willen hebben. Maar "Warroirs of Allah" vind ik persoonlijk nog wel kunnen.

Maar dit is inderdaad Moderately, waarbij dit de consequenties zijn:
If a player is found to have such a name for their character, guild, or pet, he/she may:
* Be assigned a randomly generated temporary name, to be changed via the online ticket system
* Be given a warning
* Be temporarily or permanently suspended from the game

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:15

DizzyWeb

Ondertiteld

porn* schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:36:
[...]

Maar als je even verder leest, dan zie je dat dergelijke namen betekenen dat je je naam moet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:09
porn* schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:36:
[...]

Voor zover ik weet zijn ongewenste intimiteiten verboden :+

Maar zolang je een "Crusader" enchant kan krijgen, vind ik niet dat "Warriors of Allah" verboden zou moeten worden. Crusader = Kruisvaarder. Kruisvaarders brachten het cristelijke geloof naar het middenoosten/Jaruzalem. "Warriors of Allah" suggereerd niet veel meer dan het tegenovergestelde.

Ik vind persoonlijk uitlatingen die het geloof, en de problemen van het dagelijks leven in het algemeen betrekken bij een fantasiewereld als WoW jammer. Ik kom er voor mijn ontspanning en vermaak en ik wil dan even niet aan de problemen van het dagelijks leven hoeven denken.

Disclaimer. Ik ben niet gelovig o.i.d. ik probeer het gewoon objectief te bekijken.

[ Voor 61% gewijzigd door Nivado op 19-10-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 10:30

TiMMieJ

PSN: Orixez

Anoniem: 213406 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:33:
Nou je hoort het TiMMieJ, we zeggen allemaal het zelfde ;) volgesmij moet je het nu wel weten ;)
Inderdaad allemaal bedankt ;)
Vanavond toch maar even een ravager halen ipv een cat dan.
En inderdaad alle resistances ipv armor/stam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Neelon schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:56:
[...]

DPS increase (met een beetje geluk komt je pet niet eens uit zn berserk modus), Ravager (scorpid poison is generfed), Gore is een hele goede ability (+50% crit chance), ik zou zelf Stamina erbij pakken, een Ravager heeft van nature al meer armor dan welke dps pet dan ook.
50% chance to deal double damage != 50% critchance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Nivado schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:39:
[...]

Voor zover ik weet zijn ongewenste intimiteiten verboden :+

Maar zolang je een "Crusader" enchant kan krijgen, vind ik niet dat "Warriors of Allah" verboden zou moeten worden. Crusader = Kruisvaarder. Kruisvaarders brachten het cristelijke geloof naar het middenoosten/Jaruzalem. "Warriors of Allah" suggereerd niet veel meer dan het tegenovergestelde.

Ik vind persoonlijk uitlatingen die het geloof, en de problemen van het dagelijks leven in het algemeen betrekken bij een fantasiewereld als WoW jammer. Ik kom er voor mijn ontspanning en vermaak en ik wil dan even niet aan de problemen van het dagelijks leven hoeven denken.

Disclaimer. Ik ben niet gelovig o.i.d. ik probeer het gewoon objectief te bekijken.
Depends, iemand een tik op zijn/haar billen geven is (bij de meeste mensen) ongewenst maar niet verboden voor zover ik weet ;)

Ach 't gaat erom dat ze iets opgenomen hebben dat hen in staat stelt mensen te dwingen een andere naam te nemen omdat die tegen de regels is. Dat de regels niet helemaal duidelijk zijn is een detail... de meeste mensen snappen echt wel wat aanstootgevend is en wat niet.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:44

Hulde, maar ik ik zal onze moslim Guildie eens inseinen. Die had pasgeleden nog een jihad afgeroepen over add-on bashers. Dit zal vast ook wel lukken : P
sn0x0r schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:37:
Omg Trollimmie! (OID) Nu weet ik weer wie je bent!!!!

Alhoewel... om de een of andere reden ken ik je naam ergens van. Overigens, je claimed dat ik je in elkaar heb gehakt... dat kan ik niet eens! :P Ik zal altijd Prot zijn op me warrior...
Eerst mij bashen op jullie forum waar ik radeondutch (de toenmalig green geared shammie) semi zat af te zeiken. Ok toegegeven. De poging tot humor was zwaar mislukt : ( en later bij de waterval van SSC liep ik naar julie toe in m'n orgrimmar show of gear (tentacle staff / orb of deception / fluitje) en toen werd ik door ayanas (dat ben jij toch?) in elkaar gebatst met de hele guild achter zich : (

1 of 2 weken geleden zoet wraak genomen door je te killen bij magtheridon !!! Dat de helft van de raidgroep meehielp zeggen we er even niet bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
porn* schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:11:
[...]
Depends, iemand een tik op zijn/haar billen geven is (bij de meeste mensen) ongewenst maar niet verboden voor zover ik weet ;)
Dat is het dus wel, maar met een naam als de jouwe zal het geen probleem zijn. Meneertje PRON

Nu ga ik snel nog 500K xp halen naar lvl 70 en dan undergeared pvp'en :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkowz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 22:03

henkowz

Pew pew

ImdaMned schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:26:
[...]
De poging tot humor was zwaar mislukt : ( en later bij de waterval van SSC liep ik naar julie toe in m'n orgrimmar show of gear (tentacle staff / orb of deception / fluitje) en toen werd ik door ayanas (dat ben jij toch?) in elkaar gebatst met de hele guild achter zich : (

1 of 2 weken geleden zoet wraak genomen door je te killen bij magtheridon !!! Dat de helft van de raidgroep meehielp zeggen we er even niet bij ;)
Haha, Trollbane fight! Bring it on Horde boy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Ik heb net zo goed als zeker een keylogger aangeklikt, dom maar gedaan. Wat te doen? Ik log nu iig niet in en ben aan het scannen met Spybot. Is dat genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Als je het helemaal zeker wilt weten: formateren die PC.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Atlas schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:48:
Als je het helemaal zeker wilt weten: formateren die PC.
Daar heb ik geen zin in :P Mooi begin van het einde als ik de beer ben. Wat wil zeggen.. Opnieuw beginnen als WotLK uitkomt als mage.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 19-10-2007 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 15:16
Anoniem: 158967 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:47:
Ik heb net zo goed als zeker een keylogger aangeklikt, dom maar gedaan. Wat te doen? Ik log nu iig niet in en ben aan het scannen met Spybot. Is dat genoeg?
Op een andere (veilige) pc ASAP! je wachtwoord wijzigen.

Erna je PC formateren is eigenlijk het enige wat veilig is. (je snapt toch wel dat je met het formateren van je PC je characters gewoon behoud he ;))

[ Voor 10% gewijzigd door Puc van S. op 19-10-2007 19:55 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:52:
[...]

Op een andere (veilige) pc ASAP! je wachtwoord wijzigen.

Erna je PC formateren is eigenlijk het enige wat veilig is. (je snapt toch wel dat je met het formateren van je PC je characters gewoon behoud he ;))
Nee, ik dacht dat je chars dan ook weggingen 8)7 Anyway, pass veranderd op andere PC, n1 tip ! Na het scannnen gauw al me gold naar een maat van me sturen lijkt me ook wel goed plan :D

OFFTOPIC: Hoe zeg je dik in het engels, phat of fat?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 19-10-2007 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fat bastard en phat shizzle !!

fat = dik
phat = gruwelijk, dope, vet

Oftewel hangt van de context af ;)

offtopic:
Goo trolly gooo trolly !! show them ur leet pro mage wtfpwn !! FOR THE HORDE !!!

edit: drugs are bad ;(

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 19-10-2007 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Je kent het bekende spreekwoord toch: Hij die de bal kaatst, kan hem terug verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand me dit nog ff bevestigen. Je krijgt dus 30% meer xp per quest en je moet 30% minder xp halen per level? Is dit niet een beetje erg veel? Niet dat ik het erg zou vinden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Nee 15 en 15%.

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 14:14

Darkasantion

Just keep swimming!

Okay even build vraag.
Ik heb een Afflicition lock met best goede gear: Buffed 8.5k Hp 707 Bonus dmg en 52 Spell hit rating.
Dit is me huidige build.
http://www.wow-europe.com...0000505000010000000000000

Maar ik zit de denken om het om te gooien naar: http://www.wow-europe.com...0000400000000000000000000
Is deze build better voor Instances? Hij geeft wat meer Stamina, zorgt voor iets meer dmg van CoA, en Fel Armor krijgt 30% boost, maar Shadowbolt cast time neemt wel toe met 0.5 seconden en ik verlies Shadowburn, en ik weet niet of dat het wel waard is.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Ik ben nu definitief met world of warcraft gestopt.
Ik word gewoon ziek van hun support.

Questen die gebugged zijn ... alles.
Zonet friendly geraakt met defilers en wsg. Dan krijg je 2 kado's met bandages/food erin.

Dus ik doos openmaken ... zit er niks in 8)7 (je ziet er niks inzitten)

ik heb al geprobeerd wtf, chache map enz te verwijderd (standaard antwoord van gm)
maar niks helpt ... Ik heb zelfs op een andere pc ingelogt ... en hetzelfde probleem.

zal wel weer een bug zijn

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 20-10-2007 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:31
Darkasantion schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:11:
Okay even build vraag.
Ik heb een Afflicition lock met best goede gear: Buffed 8.5k Hp 707 Bonus dmg en 52 Spell hit rating.
Dit is me huidige build.

Maar ik zit de denken om het om te gooien naar: http://www.wow-europe.com...0000400000000000000000000
Is deze build better voor Instances? Hij geeft wat meer Stamina, zorgt voor iets meer dmg van CoA, en Fel Armor krijgt 30% boost, maar Shadowbolt cast time neemt wel toe met 0.5 seconden en ik verlies Shadowburn, en ik weet niet of dat het wel waard is.
0.5 second op je shadowbolt is het zeer zeker wel waard, niet doen dus...

Wat ik zou doen is al die punten uit demonology halen en in destructive reach en devastation stoppen, dan is je build min of meer perfect...

zoiets dus:
http://www.wow-europe.com...0000505000500200000000000

Maar gezien jouw lage hitrating, kan je veel beter wat punten spenderen aan suppression, dan kom je dus op zoiets uit:
Fel concentration is toch maar een grind talent en zelfs zonder kan je prima farmen :)

Hou er wel rekening mee dat dit een full support warlock is door de Malediction en Shadow Embrace... Je zou eventueel nog 3 punten kunnen droppen en ze in iets anders stoppen...
Of bijvoorbeeld 5/5 SE laten vallen voor 5/5 Fel Concentration als je wat minder geeft om de damage die de tank ontvangt en wat meer geeft over je solo capaciteiten.

Improved CoA trouwens nooit doen, want ookal doe je geen CoE/CoS/CoR, dan is CoD nog steeds superieur aan CoA :) Verspilling van talentpoints dus.

[ Voor 13% gewijzigd door danslo op 20-10-2007 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Hulde, maar ik ik zal onze moslim Guildie eens inseinen. Die had pasgeleden nog een jihad afgeroepen over add-on bashers. Dit zal vast ook wel lukken : P
Ik had de post al gelezen, echter een discussie met een aardappel zou nog zinniger zijn dan met iemand die zo een post maakt (iq zal ongeveer gelijk zijn). De enkele replies in hun eenvoud waren al teveel eer, meer reacties (al zijn ze negatief) verdient zo een pindasizedbrain poster niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221967

Darkasantion schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 00:11:
Okay even build vraag.
Dit is me huidige build.

hangt er een beetje vanaf, als je alleen instances(normal+heroics) wilt doen en raiden, dan is fel concentration idd vrij nutteloos, mocht je echter nog gebieden hebbben met veel quests of wil je grinden voor profession recipes/mats dan kan ik het je zeker aan raden als affliction lock.
de 1e build die CLS voorsteld is handig voor instances+grinden, de 2e meer voor raiden, dit ivm de hitrating die je nodig hebt voor bosses, 16%.
Zou zowiezo voor shadowburn gaan, een lekkere instant cast met goede damage, kan een echte life saver zijn.
de stamina en intellect boost uit demonology zou ik laten zitten, gezien het feit je darkpact hebt+imp life tap, zal het fenomeen 'oom' niet echt snel bij jou voorkomen.
misschien kan je ff je armory link posten, dmv bepaalde loot/rep rewards/enchants/gems zou jij je hit rating kunnen boosten. voordeel hiervan is dat deze +hit dan ook geld voor je shadowbolts en niet alleen voor je dots, wat suppression doet.
mja, zoals je weet zijn er zoveel theorien over warlock builds, en zijn deze hier allemaal al meerdere malen gemaakt/gekraakt, ik vond deze build iig erg fijn spelen voor heroics+grinden tot kara.

http://www.wow-europe.com...0000505000512200010000000

(achteraf had ik liever 1 puntje van contagion in shadow embrace gestopt ivm 5% meer life drain)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Anoniem: 108648 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 02:14:
[...]

Ik had de post al gelezen, echter een discussie met een aardappel zou nog zinniger zijn dan met iemand die zo een post maakt (iq zal ongeveer gelijk zijn). De enkele replies in hun eenvoud waren al teveel eer, meer reacties (al zijn ze negatief) verdient zo een pindasizedbrain poster niet
Fight fight fight!

/popcorn

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Laatst online: 06-06 14:14

Darkasantion

Just keep swimming!

Deze is het geworden.

Goede support van partymembers dankzij improved bloodpact en shadow embrace, en hogere range van spells. DPS blijft hetzelfde, hier geen bonus effect, maar dankzij de range en lagere treat kan ik nu langer door DPS'en, dus goede vooruitgang zou ik zeggen.

[ Voor 22% gewijzigd door Darkasantion op 20-10-2007 10:57 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 13:18

NoTimeRemains

I know

hoezee voor de echte Nederlandsch mensch... blond, blauwe ogen!!!

iedereen mag van mij WoW spelen zelfs jij met je nationalistische gedachtes. het enige irritante is dat sommige mensen hun eigen taal spreken op de servers.
het is vervelend dat je het niet kan lezen. wow maar dat hebben engelse lui ook als die kut hollanders weer eens nederlands spreken of zelfs breezahs op onze server... irritant he...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lief dagboekkie

Vanaaf lekker een avondje vrij van raiden dus lekker met mijn rogue pvp'en en/of ff een instancje doen :)

Nog 2.5k honor te gaan voor mijn pvp zwaardje en dan respeccen naar combat sword spec (ben nu mace spec :) )

Zondag ook wel weer lekker ff raiden..na een dag of 2 niet geraid te hebben op me imba dorf priest :) mis ik het toch wel...het gekloot op vent en in de raid heerlijk gewoon ;)

Gister ook de melee dps ring van HHM kunnen looten wel een erg leuke ring voor pvp met veel stam en Ap.. ;)

Langzaam maar zeker wordt ik met me rogue toch wel een pvp bitch (female char ftw ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 20-10-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Ding lvl 70 op mijn eerste alt. Nu lekker PVP'en voor wat leuke rewards en van de week weer wat quests grinden om mijn flying mount/skill te betalen (500 gold to go staat nu genoeg enchanting mats in de ah voor me te wachten op bieders)

Iemand tips voor makkelijk te behalen lvl 70 equip die zonder group of instance valt te halen? Mijn HWL dagger begint een beetje achter te lopen.

(ps. het valt me mee hoeveel minder pvp agro je trekt als rogue dan als mage, niemand steekt een vinger naar me uit)
Pvp balancing is trouwens ook geheel niet aanwezig, met mijn 7k health speel ik tegen warlocks met 14k health (altijd leuk) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 13:04
ook maar weer besloten te gaan spelen :X
na een stop van 4-5 maanden ivm tekort aan tijd kan ik het niet late weer ff een char aan te maken.
damn deze verslaving :+

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bartjeuhz schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:37:
na een stop van 4-5 maanden ivm tekort aan tijd kan ik het niet late weer ff een char aan te maken.
Haha klinkt erg bekend maar welkom terug iig bartjeuhz :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 17:37
Bartjeuhz schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:37:
Idem, gestopt in April, gisteravond weer begonnen. Maar absoluut niet voor het raiden. Ik speel tegenwoordig veel Xbox 360 maar vrouwtje moet ook af en toe TV kijken en s'nachts met de TV hard aan is ook niks, dan kan ik WoW spelen voortaan. Beetje questjes doen en PVP.

Outland/Alliance server by the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een vriend van me naar mijn realm laten transferen zodat hij met mij en een paar andere gasten karazhan in kan.
Hij speelt shadowpriest, enig probleem is dat hij niet echt damage weet te doen die we uit hem proberen te halen. (Heeft nu volledige frozen shadowweave aan + lvl 70 blauwe gear)
Zelf heb ik heel weinig ervaring met priests, kan iemand mij een perfect cast cycle geven van een spriest waarmee hij maximale dps kan halen?

Ik weet zeker dat hij meer dmg kan doen, zat nl een keer met een shadowpriest in een groep die echt iedereen outdpsde! die had welliswaar iets betere gear aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 13:18

NoTimeRemains

I know

nou ja FSW gear icm met 70 gear is een aardig begin. en daar kan je heel netjes in DPSen of iig dat zou je moeten kunnen.
heb je mss een armory link? kunnen we eens kijken naar zijn spec en zijn gear.
ik ben er ook geen expert in dat moet ik er even bij zeggen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Laatst online: 15:37
Anoniem: 234465 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:11:
Ik heb een vriend van me naar mijn realm laten transferen zodat hij met mij en een paar andere gasten karazhan in kan.
Hij speelt shadowpriest, enig probleem is dat hij niet echt damage weet te doen die we uit hem proberen te halen. (Heeft nu volledige frozen shadowweave aan + lvl 70 blauwe gear)
Zelf heb ik heel weinig ervaring met priests, kan iemand mij een perfect cast cycle geven van een spriest waarmee hij maximale dps kan halen?

Ik weet zeker dat hij meer dmg kan doen, zat nl een keer met een shadowpriest in een groep die echt iedereen outdpsde! die had welliswaar iets betere gear aan.
over het algemeen is een Spriest niet echt degene die SUPER veel dmg doet..
het is meer een soort van extra toevoeging voor de mages zodat ze minder snell oom gaan in lange gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 13:04
Kaap schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:04:
[...]

Idem, gestopt in April, gisteravond weer begonnen. Maar absoluut niet voor het raiden. Ik speel tegenwoordig veel Xbox 360 maar vrouwtje moet ook af en toe TV kijken en s'nachts met de TV hard aan is ook niks, dan kan ik WoW spelen voortaan. Beetje questjes doen en PVP.

precies...heb nog behoorlijk wat dingen te doen buiten wow om...maar wil gewoon af en toe lekker kunnen gamen....en het enige wat me nog enigszins boeit is world of warcraft :P
dus beetje questen en kijke waar ik kom is het motto
geen raiden meer voor mij in ieder geval

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-06 22:33
[...]

hehe slet :) dan kom ik je nog wel eens tegen denk ik :) gisteren 70 gedingt op m'n rogue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 17:44
[...]

sommeg, kaap detected !

owja, WH suckte he : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]

ow, ik speel ook @ Outland (the server ;) :P)

gisteren weer kara gecleared, gaat steeds makkelijker... nu nog wat epix voor mij en dan ben ik ook weer blij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:31

Osxy

Holy crap on a cracker

ph4nt0m schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:35:
[...]

over het algemeen is een Spriest niet echt degene die SUPER veel dmg doet..
het is meer een soort van extra toevoeging voor de mages zodat ze minder snell oom gaan in lange gevechten.
Ghehe niet super veel dmg, shadow priests zitten vaak toch in de top 5 dmg done hoor ;)
Anoniem: 234465 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:11:

Laat hem dit eens lezen:
Ok since we are getting more and more shadow priests I think it's time for some info about raiding with shadow priest and where our focus should be with our gear.

Talent spec:
http://www.wowhead.com/?talent=rxMhzhZZVGhtMxohtEo
This would be the perfect tallent tree for a raiding shadow priest, in disc the Imp forti to support the holy priests with buffing. With meditation and inner focus since every bit of mana regen or free spells are helping.
In shadow 5/5 shadow focus till you get more +hit from gear, use the following table to decide how many point in shadow focus you need.
code:
1
2
3
4
5
6
76 hit is the cap with 5/5 Shadow Focus 
101 hit before you can go to 4/5 Shadow Focus 
126 hit before you can go to 3/5 Shadow Focus 
152 hit before you can go to 2/5 Shadow Focus 
177 hit before you can go to 1/5 Shadow Focus 
202 hit before you can go to 0/5 Shadow Focus

When you can start taking points away at shadow focus you can put those points in other shadow talents, i recomend putting them into Imp MB, since as soon as you get more +dmg you'll start using that one more.

Gear:
+shadow dmg > all.
That's the basis you can use but don't forget that you also need +hit, stam and int. Without 8k unbuffed you won't survive many fights with ease. So get that health up. Aim for 9k unbuffed mana. And for 126+ hit rating.
To get these amounts you'll need to be pretty decently geared, but that's the aime.
When you got those ammounts start stacking +shadow dmg, a lot. The more you got the more mana and health you regen.

Raid preperation:
Pots and other things to boost your +dmg are very usefull. I personaly always use:
  • Elixir of Major Shadow Power (+55 shadow dmg)
  • Elixir of Major Mageblood (+16mp5)
  • Superior Wizard Oil (+42 dmg)
  • buff food with +23 dmg
That boosts your +shadow dmg with a total of 120 wich is alot!
If we are going to a new boss it might be smart to just use a Flask of Supreme Power (+70dmg) + oil. (Or when 2.2 comes out the Flask of Pure Death (+80 shadow/fire/frost dmg) ).

Damage Cycle:
Start building up the fight with applying the dots, VT - SW:P - VE. And till the tank has agro keep using MF.
When the tank has enough threat you can start trowing in MB and SW:D (yes SW:D the damage you apply to yourself is being healed up in very short time with VE), and keep the dots up, ALWAYS. But don't reaply to early or you'll waste mana, in the ideal world you want to apply a new SW:P 0.1 sec after the last 1 has done his last dmg, and recast VT when your current 1 only has 1 sec to go.
Use your trinkets wisely. Example before your first VT and do you SW:P after it and refresh your VT before the trinket works out to have maximum result.
But most of all stay awake and keep your agro under the tank, since we don't have any permanent agro reductions (exept dieing) we need to be on the balls.
Little advice to have your dots up all the time is using a addon that gives you the times on them, I use quartz for this but you can also use dottimer.

Our raid roll:
Don't forget that our main roll in raids isn't doing top 3 damage(even tho that's very well possible) but regenning mana and health for our party and our debuffs like misery and Shadow infunerability.

Other good information:
http://forums.wow-europe....l?topicId=305841388&sid=1

Usefull macro's:
  • Shackling macro for karazhan:
    Left-click sets the Focus. On a Right-click will target the Focus and cast spell. Otherwise casts spell if applicable.
    code:
    1
    2
    3

#showtooltip Shackle Undead
    /focus [button:1] 
    /cast [button:2,target=focus] [] Shackle Undead
  • Vampiric Touch + trinket: (note you'll get a spam of item is not ready but that's a side effect you'll never forget your trinkets!)
    code:
    1
    2
    3
    4
    5
    6

#showtooltip Vampiric Touch
    /use 13
    /stopcasting
    /use 14
    /stopcasting
    /cast Vampiric Touch(Rank 3)
Greeting the local shadow nub of the guild, Docno. If anyone has a specific question just poke me ingame.
Dit heb ik voor onze shadow priests geschreven. (van mij betreft mag iedereen hem gewoon gebruiken voor guild etc, zolang mijn credits er maar bij staan ;) (Docno @ Draenor EU)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 17:37
remsie schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:40:
[...]

hehe slet :) dan kom ik je nog wel eens tegen denk ik :) gisteren 70 gedingt op m'n rogue :)
Ja, jammer dat we nu niet meer samen spelen :(
ImdaMned schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:43:
[...]

sommeg, kaap detected !

owja, WH suckte he : P
Immeh!

En ja, WHO zuigt.
Viggen schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:51:
[...]

ow, ik speel ook @ Outland (the server ;) :P)

gisteren weer kara gecleared, gaat steeds makkelijker... nu nog wat epix voor mij en dan ben ik ook weer blij :P
Tiarna voor als je es wil ouwehoeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NoTimeRemains schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:18:
nou ja FSW gear icm met 70 gear is een aardig begin. en daar kan je heel netjes in DPSen of iig dat zou je moeten kunnen.
heb je mss een armory link? kunnen we eens kijken naar zijn spec en zijn gear.
ik ben er ook geen expert in dat moet ik er even bij zeggen.
Sorry kan je niet direct de link geven, werk...

Maar zoek maar eens op de armory op : realm: Karazhan player: Parrish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

Anoniem: 234465 schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:06:
[...]

Sorry kan je niet direct de link geven, werk...

Maar zoek maar eens op de armory op : realm: Karazhan player: Parrish
Net opgezocht, het eerste en belangrijkste wat me opviel was crit gems terwijl zijn hit nog lang niet op de cap zit.
Laat hem die lap text van mij maar lezen en hopelijk pikt hij er teminste de +hit verhaal uit op want dat blijft belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dentarg ben ik een beetje zat, en ben op zoek naar een nieuwe realm. Hij moet Full, PvP en balanced zijn, waar ook PvP gespeelt word en zo groot mogelijke hoeveelheid aan PvP gedaan word. Iemand die misschien zo'n realm weet?

En.. MOET je een CC hebben of kan het ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Laatst online: 16:14
osxy schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:09:
[...]

Net opgezocht, het eerste en belangrijkste wat me opviel was crit gems terwijl zijn hit nog lang niet op de cap zit.
Laat hem die lap text van mij maar lezen en hopelijk pikt hij er teminste de +hit verhaal uit op want dat blijft belangrijk.
Zoals Osxy zegt, let op dat je aan de hit cap zit, of er in ieder geval zo dicht mogelijk bij die cap, dat is vrij belangrijk.
Daarnaast, wat er ook mee samenhangt, is crit rating. Ik heb van de shadowpriests uit onze guild begrepen dat +crit niet zo heel nuttig is, en dat de belangrijkste stat eigenlijk +dmg is (of dus eerst +hit). Daarom vind ik die trinkets met +crit allemaal een beetje nutteloos, samen met de crit gems en dergelijke, zoals Osxy eigenlijk ook al zegt.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga hem dit advies zeker even geven vanmiddag hopelijk boost het zijn dmg :) bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

evleerdam schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:53:
[...]

Zoals Osxy zegt, let op dat je aan de hit cap zit, of er in ieder geval zo dicht mogelijk bij die cap, dat is vrij belangrijk.
Daarnaast, wat er ook mee samenhangt, is crit rating. Ik heb van de shadowpriests uit onze guild begrepen dat +crit niet zo heel nuttig is, en dat de belangrijkste stat eigenlijk +dmg is (of dus eerst +hit). Daarom vind ik die trinkets met +crit allemaal een beetje nutteloos, samen met de crit gems en dergelijke, zoals Osxy eigenlijk ook al zegt.
Wewt heb een keer gelijk ^^ Haha, goed terug naar officer bussiness.. Offspecs recruiten lol ..
Onze laatste recruitment status:
We are currently recruiting the following Classes to expand and strengthen our current raiding team.

1 - Elemental Shaman
1 - Restoration Shaman
1 - Oomkin Druid
1 - Feral Druid 'Teddy Tank'
1 - Mage
Hoe vaak zie je zo een recruitment status? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

osxy schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:36:
[...]

Wewt heb een keer gelijk ^^ Haha, goed terug naar officer bussiness.. Offspecs recruiten lol ..
Onze laatste recruitment status:

[...]

Hoe vaak zie je zo een recruitment status? :P
Ach nadat ik gestopt was met WoW was mijn vorige guild zo erg overtuigd van het nut van een prot pallie dat die nu ook expliciet op de recruitment lijst staat :P

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.