niet doen!!!Pedr0 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:31:
Jezus, wat is Ghostlands een k*t gebied om je char te lvlen zeg.....
Maargoed, nu maak ik het af ook om vervolgens richting The Barrens XR te gaan. Ben lvl 16 nu en probeer hem dit weekend naar lvl 20 te brengen. Eventueel dat ik daarna nog een 2de char start die ik ook naar lvl 20 breng zodat die met patch 2.3 ff een boost kunnen hebben richting de 60/70
even doorbijten
reden dat ik dit zeg
als reward voor de questchain die eindigd met the traitor's destruction ( The Farstrider Enclave ) krijg je een blue weapon!!
daarnaast .. rond die tijd .. misschien 2 questjes daarna
wordt je ook exhaulted met tranquillien en kun je in dat dorp voor 25s een hele mooie blue cloak halen
Tranquillien Champion's Cloak
19 Armor
+7 Stamina
(met mijn laatste char een b-elf achter gekomen
wou dat ik dat 6 maand geleden wist
Staff of the Sun
or Farstrider's Longbow
or Dawnblade
or Sin'dorei Warblade
Staff of the Sun
Binds when picked up
Two-Hand Staff
44 - 66 Damage Speed 3.00
(18.3 damage per second)
+10 Intellect
+4 Spirit
Farstrider's Longbow
Bow
17 - 32 Damage Speed 1.70
(14.4 damage per second)
Dawnblade
One-Hand Dagger
15 - 29 Damage Speed 1.60
(13.8 damage per second)
+5 Stamina
Sin'dorei Warblade
Two-Hand Sword
49 - 75 Damage Speed 3.40
(18.2 damage per second)
+10 Strength
+4 Stamina
oh .. en die questchain is best te doen .. waar je voornamelijk op moet letten is dat je niet met de group die kelder instormt maar eerst alle adds killed .. en niet vergeten! beide gangen die er naar toe gaan.. want de boss gebruikt fear .. en das niet grappig om daardoor een zutzooi adds te pullen
daarnaast krijg je een reward (sword/offhand) in de prequest die je kan gebruiken om wat damage te doen
(en iedereen heeft die dus.. maar is wel zo handig dat mensen hem gebruiken
verder er zijn eigenlijk daar weinig quests die onmogelijk zijn alleen .. maar het gebied met die trollen zuidoost kan handig zijn om ff met zijn 2en te doen .. (ps ..das een gebied waar een 4tal (?) quests tegelijk te doen zijn .. (iets met voedsel poisonen .. weapons zoeken , 2x 10 lui killen , een soort boss)
suc6
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 09:21 ]