Het World of Warcraft topic - Deel 134 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.292 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:31:
Jezus, wat is Ghostlands een k*t gebied om je char te lvlen zeg.....

Maargoed, nu maak ik het af ook om vervolgens richting The Barrens XR te gaan. Ben lvl 16 nu en probeer hem dit weekend naar lvl 20 te brengen. Eventueel dat ik daarna nog een 2de char start die ik ook naar lvl 20 breng zodat die met patch 2.3 ff een boost kunnen hebben richting de 60/70 :+
niet doen!!!

even doorbijten :)
reden dat ik dit zeg

als reward voor de questchain die eindigd met the traitor's destruction ( The Farstrider Enclave ) krijg je een blue weapon!!

daarnaast .. rond die tijd .. misschien 2 questjes daarna
wordt je ook exhaulted met tranquillien en kun je in dat dorp voor 25s een hele mooie blue cloak halen
Tranquillien Champion's Cloak
19 Armor
+7 Stamina

(met mijn laatste char een b-elf achter gekomen
wou dat ik dat 6 maand geleden wist :( .. )

Staff of the Sun
or Farstrider's Longbow
or Dawnblade
or Sin'dorei Warblade

Staff of the Sun
Binds when picked up
Two-Hand Staff
44 - 66 Damage Speed 3.00
(18.3 damage per second)
+10 Intellect
+4 Spirit

Farstrider's Longbow
Bow
17 - 32 Damage Speed 1.70
(14.4 damage per second)

Dawnblade
One-Hand Dagger
15 - 29 Damage Speed 1.60
(13.8 damage per second)
+5 Stamina

Sin'dorei Warblade O+
Two-Hand Sword
49 - 75 Damage Speed 3.40
(18.2 damage per second)
+10 Strength
+4 Stamina

oh .. en die questchain is best te doen .. waar je voornamelijk op moet letten is dat je niet met de group die kelder instormt maar eerst alle adds killed .. en niet vergeten! beide gangen die er naar toe gaan.. want de boss gebruikt fear .. en das niet grappig om daardoor een zutzooi adds te pullen

daarnaast krijg je een reward (sword/offhand) in de prequest die je kan gebruiken om wat damage te doen
(en iedereen heeft die dus.. maar is wel zo handig dat mensen hem gebruiken ;) )

verder er zijn eigenlijk daar weinig quests die onmogelijk zijn alleen .. maar het gebied met die trollen zuidoost kan handig zijn om ff met zijn 2en te doen .. (ps ..das een gebied waar een 4tal (?) quests tegelijk te doen zijn .. (iets met voedsel poisonen .. weapons zoeken , 2x 10 lui killen , een soort boss)

suc6

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:09:
[...]

als reward voor de questchain die eindigd met the traitor's destruction ( The Farstrider Enclave ) krijg je een blue weapon!!

daarnaast .. rond die tijd .. misschien 2 questjes daarna
wordt je ook exhaulted met tranquillien en kun je in dat dorp voor 25s een hele mooie blue cloak hale
Tranquillien Champion's Cloak

(met mijn laatste char een b-elf achter gekomen
wou dat ik dat 6 maand geleden wist :( .. )
Ik vond Ghostlands eigenlijk juist heel erg leuk. Nieuw gebied, nieuwe dingetjes, toch alles redelijk in de buurt van elkaar. Heb me daar prima vermaakt en voelde me bijna weer echt een nieuwe speler B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:06
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:09:
[...]

niet doen!!!

even doorbijten :)
reden dat ik dit zeg

...................................................
Nice....thx voor de TIP....even doorbijten dus! Tranquillien Champion's Cloak _/-\o_

http://thottbot.com/q9282

[ Voor 76% gewijzigd door Pedr0 op 19-10-2007 09:34 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

eendje schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:07:
met de guildmaster (warrior) gisteren een aantal runs voor de HH gedaan. hij zat toen al op 40 tries en geen helm. Ik geloof dat ie uiteindelijk op 60 zat en nog geen helm. Dus "even" hh gaan doen om die helm te halen is een beetje stom.

evenals de QQ hierboven dat het eazy epix zijn en dat het allemaal maar te makkelijk is.. jongen het zijn 3 ringen en 2 helmets, 3 totaal verschillende ringen dus eigenlijk maar 1tje voor jouw class en zo goed zijn ze nou ook weer niet...
Wel slim van Blizzard dat ze de epics non-disenchantable/niet-te-verkopen gemaakt hebben ;).
Ik heb zelf iets van 8 runs naar HH gedaan. Hij dropte de 5de keer. Na de 6de keer begon ik wel kramp in mijn pols te krijgen van het button-bashen :P. Lastig als je als enige tank in de guild online bent :X.

Het gevecht is na 1x gezien te hebben een eitje. Gewoon dps horseman, dps hoofd, dps horseman, dps hoofd en dan is ie ongeveer wel dood. Gewoon de adds negeren (1x thunderclap om de healer even te ontzien).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog meer info toegevoegd ondertussen .. maar omdat je al reply had gedaan maak ik je er nog ff attent op door dit postje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteravond eerst ff 3 bosses neergelegd in tempest keep, waar ik als protection warrior talon of the phoenix als speelgoed meekreeg ^^. Vanavond met druid naar Kara en hopen op de mace van prince :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ghostlands pwnt keihard :)
Heerlijke levels daar.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Ik vind het toch wel handig, die exp boost in 2.3. Mijn priest is nu bijna 70 (nog 8 blokjes :)), en zodra 2.3 komt ga ik verder op mijn warrior (52) en m`n shaman (45). Tot die tijd ga ik nog wat pvp`en en een beetje geld grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister dus een aantal maal de HHM gekilled, mooi die +46 healing ring mogen looten, yay! En uiteraard een Broom... helaas wel de level 40 Broom, en als je er één hebt, pass je op de rest uiteraard.

Bij ons is ook de helm niet gedropt na 7 keer. Vanavond en de rest van het weekend nog een aantal keer doen, want zijn toch wel twee guildies die um graag willen hebben.

Trouwens ook gelijk 5 Honorable Kills er bij, want het was natuurlijk gelijk een klein beetje World PVP net buiten SM. Dat was toch wel lache.
Viel me trouwens op, als ik in Cat of Bear stond, werd ik (bijna) niet aangevallen, stond ik in Caster te healen was er altijd wel een Rogue die me te pakken nam. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt omdat je als caster zijnde erg, erg zwak bent. In cat/bear zijn je overlevingskansen toch net wat groter :P

Backstabs van mij critten wel rond de 2k in die form. Cat is al wat minder, bear is rond de 1k :D

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:06:
Komt omdat je als caster zijnde erg, erg zwak bent. In cat/bear zijn je overlevingskansen toch net wat groter :P

Backstabs van mij critten wel rond de 2k in die form. Cat is al wat minder, bear is rond de 1k :D
cat heeft zelfde hoeveelheid armor als castervorm .... Alleen bear & oomkin krijgen extra armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:27

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:06:

Plus dat de andere partij het meestal niet zo leuk vind als jij mensen staat te healen.
PVP healing-threat is hoooooog ;)

Over de 2.3 boost in 20-60 xp. Ben daar ook wel blij mee. Heb lvl 26, 43 en 50 altjes die nu stof lopen te happen, dit motiveert toch om weer eens een beetje te lvl-en. Hoeft voor mij niet 3 keer zo snel te gaan, 2.5 keer zo snel is genoeg ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Lief dagboek,

Gisteren maar weer eens naar Karazhan. Chest dropte nix, prince dropte nix, illhoof dropte nix. way to go way to go, ik word dat Karazhan zoooo zat :(

Daarna maar uit de raid gegaan voor anderen die ook wat bosses wilden, en maar weer een paar potjes EotS gespeeld. In ieder geval moet ik die honor voor de S1 spellblade vrij makkelijk bij elkaar kunnen sprokkelen voordat 2.3 uitkomt, heb ik in ieder geval nog wel een +200-ish spelldamage blade. Niet zo goed als de mindblade van prince, maar toch wat.

Kan natuurlijk ook een Arena maatje zoeken voor 13 weken arena... mja, misschien allebei maar doen.

Geen signup post voor de 25 man raids voor deze week op het guild forum. Is de fut eruit? In ieder geval is pvp nog leuk, de rest gaan we wel zien. Ik <3 de mage aoe bomb. Goed je gaat dood, dat weet je, maar oh, teh chaos die je kan veroorzaken. Net op tijd iceblocken is natuurlijk het allerleukste >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Perox schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:12:
Lief dagboek,

Gisteren maar weer eens naar Karazhan. Chest dropte nix, prince dropte nix, illhoof dropte nix.
Ik was helemaal niet online gisteren !

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gelevelled tot level 10, niet veel verder dus, maar toen kwam ik er eigenlijk even niet meer uit. Je krijgt de quest om de Great Bear Spirit te vinden, die heb ik nog gevonden, maar daarna moest ik naar Auberdine waar ik absoluut niet van weet hoe ik er moet komen.

Er staat dat ik een transport zou moeten regelen op een hippogryph, maar die heb ik dus nog niet weten te vinden. Probleem was echter dat ik ook op geen enkele andere manier daar wist te komen. Dus ik ging maar met goede moed lopen...bad idea!

Al snel kwam ik in een of andere doorgang, die er wel veelbelovend uitzag, maar daar liepen elementals rond waarvan het level stond op ?? Ik kon het zelfs niet meer op een lopen zetten toen ik die zag...1 klap en ik was het bokje...terugkomen was ook niet te doen, want ik spawnde in een gebied met nog meer van die ?? elementals..en mijn return home dingetje was nog op cooldown...dus logde ik maar uit...

Toch maar zien dat ik die hippogryph vind vanavond ofzo... vaag dat ik die kan missen, zou toch wel te vinden moeten zijn lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hearthstone :)

editje
vergelijkbaar iets had ik met tauren druid en onze vergelijkbare zone waar je naar teleport (naam kwijt iets met moon) - toen ik nog ene newbie was :P
kon de 'terug naar thunderbluff fp' niet vinden, wel een andere fp .. (wist op dat moment nog niet dat er 2 waren) maar die andere fp zei dat ik geen connecting places had :S

zag wel een grot die uit zou komen in het volgende landje ... maar die werd bewaakt door lvl 50's (bleek na beetje zoeken na paar keer heel rap dood te gaan) .. uiteindelijk dus in dat volgende gebied wel aangekomen (dood , resurect , dood , resurect tot halverwege de grot .. en toen had ik ineens de spirit healer aan de andere kant van de grot .. joepie .. maar dat bleek dus (achteraf) lvl 45 - 55 zone ofzo .. :D )

ik heel lang aan het prutsen daar dus .. en ik vloeken en doen ..
en op werk dit verhaal aan collega zo van .. wtf moet ik doen ..

en hij dus " :D hearthstone :D duh " doen ..

oh .. ja .. blush* :/ |:( *blush*

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zeg ik...mijn return home dingetje.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:10:
[...]

cat heeft zelfde hoeveelheid armor als castervorm .... Alleen bear & oomkin krijgen extra armor.
Weet je dat zeker? Ik merk toch wel degelijk verschil in crits. Krijgen cat's mss veel agility dat ze toch wat meer armor hebben? Want het scheelt idd niet heel erg veel. Denk 500 damage, maar toch he :)
Seraphin schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:12:
[...]

Plus dat de andere partij het meestal niet zo leuk vind als jij mensen staat te healen.
PVP healing-threat is hoooooog ;)

Over de 2.3 boost in 20-60 xp. Ben daar ook wel blij mee. Heb lvl 26, 43 en 50 altjes die nu stof lopen te happen, dit motiveert toch om weer eens een beetje te lvl-en. Hoeft voor mij niet 3 keer zo snel te gaan, 2.5 keer zo snel is genoeg ;)
Hehe zeker, ik pak ook altijd de healers. Das echt leuk, die staan altijd zo leuk afgezonderd van het groepje + de rest wordt niet meer gehealed :D

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:25:
[...]

Weet je dat zeker? Ik merk toch wel degelijk verschil in crits. Krijgen cat's mss veel agility dat ze toch wat meer armor hebben? Want het scheelt idd niet heel erg veel. Denk 500 damage, maar toch he :)
Ja, wat wel zo is is dat echte feral gear vaak meer armor + agility heeft. Daarom pak je echte healers sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:25:
Zover ik weet krijgen we in Cat alleen extra attackpower, maar moet eerlijk zeggen dat ik daar verder nooit op gelet heb. :o

Wat dynosu zegt klinkt trouwens wel logisch. Zit op Feral gear idd meer +Armor, daar zou het verschil in kunnen zitten. :)

[ Voor 12% gewijzigd door OkkE op 19-10-2007 10:32 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:21
Als je Darnassus binnenkomt moet je rechtuit lopen, aan de andere kant van de Bank / centrale boom staat een soort van paarse lichtstraal. Dat is een teleport naar een heel klein dorpje. In dat dorpje kun je de boot pakken of de Hippogryph naar Auberdine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:31:
[...]

Ja, wat wel zo is is dat echte feral gear vaak meer armor + agility heeft. Daarom pak je echte healers sneller.
Dan zal het wel zijn dat ik dingen door elkaar haal :) maargoed, ik heb dus gemerkt dat de casterform zwakker is dan de cat.

Maar ik vergelijk dan waarschijnlijk 2 verschillende specs.
OkkE schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:31:
[...]

Zover ik weet krijgen we in Cat alleen extra attackpower, maar moet eerlijk zeggen dat ik daar verder nooit op gelet heb. :o

Wat dynosu zegt klinkt trouwens wel logisch. Zit op Feral gear idd meer +Armor, daar zou het verschil in kunnen zitten. :)
Ja van dat AP weet ik het wel. Zal wel zijn van Dynosu zegt. Klinkt best logisch idd. Ik heb er overigens helemaal niet op gelet. Ik speel een ECHTE assassin ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

OkkE schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:31:
[...]

Van Wowwiki:
Cat Form has the following benefits:

* Attack Power is increased by 2 x your level + agility
* Immunity to Polymorph effects
* Shapeshifting breaks snare, root, and polymorph effects.
* Can use Cat Form Abilities.

Lijkt me duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:32:
[...]

Als je Darnassus binnenkomt moet je rechtuit lopen, aan de andere kant van de Bank / centrale boom staat een soort van paarse lichtstraal. Dat is een teleport naar een heel klein dorpje. In dat dorpje kun je de boot pakken of de Hippogryph naar Auberdine.
Ah kijk...dat soort dingen moet je maar net weten..er waren in ieder geval weinig mensen op de server die antwoord gaven als je wat vroeg...(lees: geen)

Ik was er sort of van overtuigd dat ik op dezelfde plek moest zijn als waar die Great Bear Spirit zat, maar dat had ik dus helemaal mis...waar zit er overigens ergens een Inn in Darnassus? Die ben ik nog niet tegengekomen...kan ik er even mijn home van maken..die staat nu nog op Dolna...nog iets.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:38:
[...]

Ah kijk...dat soort dingen moet je maar net weten..er waren in ieder geval weinig mensen op de server die antwoord gaven als je wat vroeg...(lees: geen)

Ik was er sort of van overtuigd dat ik op dezelfde plek moest zijn als waar die Great Bear Spirit zat, maar dat had ik dus helemaal mis...waar zit er overigens ergens een Inn in Darnassus? Die ben ik nog niet tegengekomen...kan ik er even mijn home van maken..die staat nu nog op Dolna...nog iets.. :)
Als je in een grote stad als Darnassus bent kan je aan de lokale gaurds vragen waar de Inn, Bank, Auction House, etc zit, dit komt dan op je minimap te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:12

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:38:
[...]

Even aan een gaurd vragen. Nu zijn die in darnassus ook nogal dun gezaaid. (echt een baggercity dat :) ) maar de aanhouder wint :)

Verder staan er voor in's bijna altijd wel een mailbox dus als je die ziet zit je ook in de buurt :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:33:
[...]

Dan zal het wel zijn dat ik dingen door elkaar haal :) maargoed, ik heb dus gemerkt dat de casterform zwakker is dan de cat.

Maar ik vergelijk dan waarschijnlijk 2 verschillende specs.

[...]

Ja van dat AP weet ik het wel. Zal wel zijn van Dynosu zegt. Klinkt best logisch idd. Ik heb er overigens helemaal niet op gelet. Ik speel een ECHTE assassin ;)
Ik ben een tijd feral geweest met druid en je merkt het verschil enorm in pvp :) En wees lief voor druids nawintjuh :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel me echt wel een vette WoW noob hoor als ik jullie erover zie babbelen en ik mezelf weer eens compleet verdwaald weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Pedr0 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:31:
Jezus, wat is Ghostlands een k*t gebied om je char te lvlen zeg.....
Err? Reteveel quests met erg goeie rewards, en je kunt je char zonder problemen naar 20 levellen daar.

Morgen maar eens wat headless horseman runs gaan doen, gief epixx ring!!!
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:44:
Ik voel me echt wel een vette WoW noob hoor als ik jullie erover zie babbelen en ik mezelf weer eens compleet verdwaald weet...
Wees blij. WoW was het leukst toen alles nog nieuw was :)

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 19-10-2007 10:46 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach .. dat waren we allemaal ooit, toch ;) ?

(dan heb je zeker het editje van me voorlaatste post gemist ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:08:
Ik zit nog steeds met mijn dilemma :( Ik zit dus nu in een guild die Gruul + VR + Maggy op farm heeft en vorige week voor de eerste keer Hydross + Lurker down heeft. Ik zit dus ook al sinds februari 2005 in deze guild. Ik krijg nu echter een aanbod, en ben inmiddels ook geaccepteerd, om in een guild te komen die Ilidan down heeft. Met mijn huidige guild weet ik zeker dat ik BT/MH/sunwell plateau ofzo nooit te zien krijg. Ik blijf altijd achter de feiten aanlopen. Met die nieuwe guild weet ik iig dat ik altijd alles te zien krijg. Maar ja, meer dan 2.5 herinneringen is ook vrij lastig om dat zo te vergeten. Ik heb alle first kills van alle instances meegemaakt met deze guild dus mc/bwl/aq40, geen naxx. Nu ook in TBC. Ik ben ook een van de meest actievere personen de guild en heb redelijk wat functies waaronder CO/RL/guildbank. Verder sta ik op no.1 qua dkp met 400 dkp terwijl de no.2 300 dkp heeft en een item ongeveer 20 dkp kost. Ik kan dus ten alle tijde een drop als eerste krijgen. Meer dan 75% van de mensen in onze guild heeft zelfs minder dan 75 DKP. Maar het is gewoon jammer dat we dus nooit alles kunnen zien en daar begint het nu wel te knagen. Nu ook dat ik gewoon weet dat ik zondag in die nieuwe guild, no.1 guild (aliance) op onze server, kan joinen.

Het is echt een hele lastige keuze en ik weet nog steeds niet wat ik moet doen. Lastig lastig lastig. Alleen ik heb het idee dat we net iets teveel slackers in onze guild hebben zitten en dat begint mij gewoon te irriteren. Vooral als ik er zelf weinig aan kan doen om dat te veranderen. Van de week dus met die nieuwe guild door SSC gerost en dat ging gewoon rete snel. Natuurlijk is daar het gearverschil etc, maar ook zie je dat daar veel meer focus zit.

Nou ja, van het weekend maar beslissen. Ik ben er nog niet uit :(
Oei das lastig Danny. Ik heb dit zelf 5 maandjes geleden ook gedaan, alleen dan het tegenovergestelde. Ik ging van een gilde die SSC/TK aan het doen was naar een gilde met wat oude vrienden uit Ultima Online en Planetarion om onze oude gilde weer op te richten. Das dus een dikke stap terug want we moesten zelf het raiden opzetten, mensen trainen, recruiten, etc. (Echt meteen helemaal terug naar Karazhan, en zelfs dat duurde een maandje)
Ben daar nu Gilde Leider en we zijn bijna op hetzelfde niveau als mijn oude gilde was, in stukken minder tijd. Mijn grootste motivatie was dan dat ik de manier van raid leiden, raids opzetten, taktieken enzo niet goed vond en dat 50% of die oude gilde gewoon enorm slack was. Daar werd niets aan gedaan, er werd gewoon dik geleeched en daar kan ik niet zo goed tegen. Ik vind dat iedereen in een raid / in de gilde gewoon zijn best moet doen. Als je een mindere speler bent prima maar dat betekend imo niet dat je er dan ook meteen maar minder moeite in moet stoppen.

Anyway - terug naar jou verhaal. 2,5 jaar is een erg lange tijd - maar ik weet hoe frustrerend het kan zijn om op een niveau vast te zitten terwijl je weet dat je makkelijk de andere content aankunt. Dat is zonde en je wil toch graag verder. Aan de andere kant, je geeft hier wel een stapel contacten voor op. In een andere gilde zitten is gewoon niet hetzelfde en je verliest instance/heroic/pvp contacten of je het nu wilt of niet.
Je moet voor jezelf afvragen wat dan belangrijker is en in welke mate je huidige gilde je irriteerd. Als je normaal gesproken jezelf prima amuseert (behalve dan dat je graag hoger content wil zien) dan zou ik gewoon blijven waar je bent.
Anders ga je naar de nieuwe gilde, zie je idd hoger content maar je bent dan geen CO,RL of Bank en je gaat je snel genoeg vervelen om binnen de gilde dan op een lager niveau te spelen, vooral als je zo aktief speelt. Die nieuwe epics en bazen amuseren je ook maar een beperkte tijd imo, je huidige situatie is dan veel meer waard.

Maar goed blijft moeilijk en ik begrijp het best. Ik wil ook graag BT doen, maar dat zit er ook niet in nu. :-/ Ik zou alle voordelen en nadelen anders eens op een rijtje zetten en toch ervoor zorgen dat je de juiste keuze maakt.
En zoals iemand anders al opmerkte - als je dan je huidige gilde gaat verlaten zou ik het weggaan allemaal wel goed regelen, vervanging zorgen, de officers enzo het eerst laten weten, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:44:
Toch vind ik het juist wel leuk om weer eens beginners verhalen te lezen. :) Zoals iemand eerder al zei; alleen maar raid-verhalen begint ook saai te worden. En het doet me denken aan mij bijna 2 jaar Account Created: 16 April 05 13:08 CEST -- ruim 2 jaar dus al 8)7 geleden; hoe ik mijn ogen elke dag weer uitkeek. Dat mis ik soms, WoW is al wel erg "gewoon" geworden ondertussen, al blijft het leuk. :)

[ Voor 6% gewijzigd door OkkE op 19-10-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:42:
[...]

Ik ben een tijd feral geweest met druid en je merkt het verschil enorm in pvp :) En wees lief voor druids nawintjuh :D
Hehe, dat lijkt me inderdaad wel cool. Keer als druid pvpen. En ik ben altijd lief voor ze Ik /pat ze altijd :D

Zo van: maak je geen zorgen lief beertje, ik doe jou niks, jij bent schattig :9
Iemand in mijn guild bijt mij altijd als ik dat doe :P

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:59:
[...]

Hehe, dat lijkt me inderdaad wel cool. Keer als druid pvpen. En ik ben altijd lief voor ze Ik /pat ze altijd :D

Maar goed ook, tegen beertjes maak je toch weinig kans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:57:
[...]

Toch vind ik het juist wel leuk om weer eens beginners verhalen te lezen. :) Zoals iemand eerder al zei; alleen maar raid-verhalen begint ook saai te worden. En het doet me denken aan mij bijna 2 jaar geleden; hoe ik mijn ogen elke dag weer uitkeek. Dat mis ik soms, WoW is al wel erg "gewoon" geworden ondertussen, al blijft het leuk. :)
Ben blij dat ik aan een behoefte kan voldoen.. ;)

Het is wel even lastig voor een beginner...ik ken ook helemaal niemand op de server, en heb nog geen contact gehad, behalve met die vreemde knakker...die maar met me wilde duelleren...

Gisteren was er weer zo'n overmoedige rogue die dacht dat ik wel een gezellige en makkelijk verslaanbare noob was, maar dat viel toch blijkbaar wel tegen, want ook deze kerel was supersnel gefrituurd, met ook dank aan mijn nieuwe skills entangle in combinatie met de level 2 spells wrath en moon...ik zette hem vast en kon hem vervolgens op afstand flamberen..waarom zou je tenslotte in de vuurlinie gaan staan als je je tegenstander op afstand kan bakken? ;)

Ik heb nu zo'n beetje alle quests gedaan in de beginarea, al heb ik de relic-quest nog even uitgesteld. Zonder groep gaat me dat denk ik niet lukken...staan nog twee quests op completed, maar die kan ik dus pas inleveren als ik mijn weg veilig heb gesteld.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLmaN schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:00:
[...]

Maar goed ook, tegen beertjes maak je toch weinig kans :P
Druids zijn idd 1 van de lastige classes voor mij als rogue. Maar met focus en een goeie cd management wel goed te doen. Als ik met onze best gegearde druid (feral; Hromotlk is zijn naam) ga vechten is het altijd close. Of hij wint net, of ik win net.

Degene die wint heeft altijd <3% hp over :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:59:
[...]

Oke je mag blijven voor deze keer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

ImdaMned schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:04:
[...]

Probeer jij maar eens 11k hp unbuffed / 160 hitrating en genoeg spelldmg/crit/int te hebben om aggro te houden : P
16% nodig, 10% van arcane focus, dat laat 6% over, x 12.6= 76 hitrating nodig van items. Niet helemaal hetzelfde als 160... :+

Ik heb zelf nog nooit Krosh getanked maar wel altijd green stamina gear verzameld, en ik wed dat ik dat makkelijk zou halen, 76 hitrating met 11k hp. Ik ben niet de Krosh tank, dus ik heb maar 3/5 Arcane focus atm (voornamelijk om het sheepen in TK soepel te laten verlopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:02:
[...]

Ben blij dat ik aan een behoefte kan voldoen.. ;)

Het is wel even lastig voor een beginner...ik ken ook helemaal niemand op de server, en heb nog geen contact gehad, behalve met die vreemde knakker...die maar met me wilde duelleren...

Gisteren was er weer zo'n overmoedige rogue die dacht dat ik wel een gezellige en makkelijk verslaanbare noob was, maar dat viel toch blijkbaar wel tegen, want ook deze kerel was supersnel gefrituurd, met ook dank aan mijn nieuwe skills entangle in combinatie met de level 2 spells wrath en moon...ik zette hem vast en kon hem vervolgens op afstand flamberen..waarom zou je tenslotte in de vuurlinie gaan staan als je je tegenstander op afstand kan bakken? ;)

Ik heb nu zo'n beetje alle quests gedaan in de beginarea, al heb ik de relic-quest nog even uitgesteld. Zonder groep gaat me dat denk ik niet lukken...staan nog twee quests op completed, maar die kan ik dus pas inleveren als ik mijn weg veilig heb gesteld.. :D
Je bent een gelukking mens. De eerste 2 maanden dat je WoW speeld, zijn de mooiste.
:)

Duel. Ik weiger dat bijna altijd. 99% zijn het lvl18 die een lvl 10 in elkaar willen timmeren.... No fun.

Ik weet niet of je deze quest al hebt gedaan, maar in de toren, waar je die relic quest hebt gehad, zit helemaal boven in nog een druid met een leuke quest. ik geloof dat hij er 2 heeft. Best aardige quests.

En als je de quest lijn volgt, sturende quests je vanzelf naar een volgend gebied. Dat zit bij WoW best goed in elkaar.
Even goed lezen en je kunt door. Je moet ongeveer lvl 12+ zijn om naar het gebied na darnassus te gaan (als ik mij goed herinner.)

Good Luck and Have fun!

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Zo, beetje guild drama ook, beste tank weg naar een raidguild omdat hij gefrustreerd raakte dat er steeds kara runs gecancelled worden. De guild wil niet erg groeien, maar aan de andere kant wel graag Kara-and-beyond doen. Mijn voorstel is dus om niet als guild maar als raidcommunity verder te gaan, zodat we ook mensen aan kunnen nemen die in andere guilds zitten en graag willen raiden.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
check deze link: http://forums.worldofwarc...ml?topicId=11621243&sid=1 voor meer easy to miss quests :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Lief dagboek :p

Gisteren zwaar gelachen ( tranen in m'n ogen ) met Nawintjuh tijdens onze Kara run.
Nawa deed mee aan de wedstrijd meeste deaths during the raid en verloor deze nipt van een andere speler.
Ik heb gelukkig meer geluk gehad, Moroes dropte de mooie leather boots voor mij wat een mooie upgrade was voor m'n rogue.
Ik heb nu al zin in a.s. zondag wanneer we weer naar Kara gaan, alleen moet Nawa even een mic kopen, scheelt mij weer typen :p

Wie helpt mij hem te overtuigen een mic aan te schaffen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:05
Fratti schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:29:

Gisteren zwaar gelachen ( tranen in m'n ogen ) met Nawintjuh tijdens onze Kara run.
Nawa deed mee aan de wedstrijd meeste deaths during the raid en verloor deze nipt van een andere speler.
Ik heb gelukkig meer geluk gehad, Moroes dropte de mooie leather boots voor mij wat een mooie upgrade was voor m'n rogue.
Ik heb nu al zin in a.s. zondag wanneer we weer naar Kara gaan, alleen moet Nawa even een mic kopen, scheelt mij weer typen :p

Nawintjuh
L2BUYAMIC

ik hoop dat het hem heeft overtuigd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook de HH Q gedaan, eerste drop gelijk de healing ring, erg leuk voor mijn resto shammie. Wil deze als main gaan gebruiken,daar ons guild voldoende hunters heeft en geen BM hunters mee neemt. Dit laatste snap ik nog steeds niet, maarja men wil het gewoon niet.

Begin deze week Durnholde in een PuG gedaan en dat ging wonderbaarlijk goed. van het weekend BM nog maar eens doen en dan kan mijn fresh geared shammie naar Kara.

Heb nu 6700 health
8100 mana
1130 +healing
en 110/5 mana regen while casting

Wat adviseren jullie om als eerste te verhogen? Heb nog geen headenchant (nog niet revered met HH)
En mijn gloves en pants zijn nog niet geenchant, beide zijn bleu's maar niet echt healing gear. Dus twijfel eigenlijk om deze nog te doen, of om hiermee te wachten, want ze zullen toch snel vervangen gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nawa...

KOOP EEN MIC or else -400 dkp :P

laat die arme jongen nou niet de hele tijd typen... :)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:42:
Gisteren ook de HH Q gedaan, eerste drop gelijk de healing ring, erg leuk voor mijn resto shammie. Wil deze als main gaan gebruiken,daar ons guild voldoende hunters heeft en geen BM hunters mee neemt. Dit laatste snap ik nog steeds niet, maarja men wil het gewoon niet.
Nou sommige mensen denken dat hunters zoals wij, complete noobs zijn en denken dat we niet weten dat we onze pet op passive moeten zetten, zodat pets niet onverwachte pulls maken.

Ik vind het zelf ook complete onzin, met name omdat BM hunter meestal de nr.1 DPSers zijn op boss fights ;) Gelukkig doet mijn guild daar niet moeilijk over ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:47:
nawa...

KOOP EEN MIC or else -400 dkp :P

laat die arme jongen nou niet de hele tijd typen... :)
-50 dkp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:21
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:51:
[...]

Nou sommige mensen denken dat hunters zoals wij, complete noobs zijn en denken dat we niet weten dat we onze pet op passive moeten zetten, zodat pets niet onverwachte pulls maken.

Ik vind het zelf ook complete onzin, met name omdat BM hunter meestal de nr.1 DPSers zijn op boss fights ;) Gelukkig doet mijn guild daar niet moeilijk over ^^
Des te beter het voelt als je ze een keer het tegenovergestelde bewijst ;) Ik ken het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

Heb nu 6700 health
8100 mana
1130 +healing
Voor Kara is dit al wel te doen hoor, en als shaman moet je voornamelijk op MP/5 en healing letten, zolang je genoeg mp/5 hebt is de grootte van je manapool niet echt heel belangrijk. HP ook niet echt, maar je moet natuurlijk wel zorgen dat je de AoE damage in raids kunt overleven (dus zeker 7500hp ofzo halen) Zie bijvoorbeeld ook de gear van een ex-guildie van me: klik, of voor een meer kara geared variant mijn eigen shaman-alt: klik

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 10:54:
[...]

Oei das lastig Danny. Ik heb dit zelf 5 maandjes geleden ook gedaan, alleen dan het tegenovergestelde. Ik ging van een gilde die SSC/TK aan het doen was naar een gilde met wat oude vrienden uit Ultima Online en Planetarion om onze oude gilde weer op te richten. Das dus een dikke stap terug want we moesten zelf het raiden opzetten, mensen trainen, recruiten, etc. (Echt meteen helemaal terug naar Karazhan, en zelfs dat duurde een maandje)
Ben daar nu Gilde Leider en we zijn bijna op hetzelfde niveau als mijn oude gilde was, in stukken minder tijd. Mijn grootste motivatie was dan dat ik de manier van raid leiden, raids opzetten, taktieken enzo niet goed vond en dat 50% of die oude gilde gewoon enorm slack was. Daar werd niets aan gedaan, er werd gewoon dik geleeched en daar kan ik niet zo goed tegen. Ik vind dat iedereen in een raid / in de gilde gewoon zijn best moet doen. Als je een mindere speler bent prima maar dat betekend imo niet dat je er dan ook meteen maar minder moeite in moet stoppen.

Anyway - terug naar jou verhaal. 2,5 jaar is een erg lange tijd - maar ik weet hoe frustrerend het kan zijn om op een niveau vast te zitten terwijl je weet dat je makkelijk de andere content aankunt. Dat is zonde en je wil toch graag verder. Aan de andere kant, je geeft hier wel een stapel contacten voor op. In een andere gilde zitten is gewoon niet hetzelfde en je verliest instance/heroic/pvp contacten of je het nu wilt of niet.
Je moet voor jezelf afvragen wat dan belangrijker is en in welke mate je huidige gilde je irriteerd. Als je normaal gesproken jezelf prima amuseert (behalve dan dat je graag hoger content wil zien) dan zou ik gewoon blijven waar je bent.
Anders ga je naar de nieuwe gilde, zie je idd hoger content maar je bent dan geen CO,RL of Bank en je gaat je snel genoeg vervelen om binnen de gilde dan op een lager niveau te spelen, vooral als je zo aktief speelt. Die nieuwe epics en bazen amuseren je ook maar een beperkte tijd imo, je huidige situatie is dan veel meer waard.

Maar goed blijft moeilijk en ik begrijp het best. Ik wil ook graag BT doen, maar dat zit er ook niet in nu. :-/ Ik zou alle voordelen en nadelen anders eens op een rijtje zetten en toch ervoor zorgen dat je de juiste keuze maakt.
En zoals iemand anders al opmerkte - als je dan je huidige gilde gaat verlaten zou ik het weggaan allemaal wel goed regelen, vervanging zorgen, de officers enzo het eerst laten weten, etc etc.
Er zijn wel 3 officers ofzo die het weten hoor, waaronder ook onze MT. Ze begrijpen mij echter wel. Ik lig ook voortdurend in de clinch met onze guildleader, niemand mag hem echt, maar niemand doet er ook wat aan omdat hij dus al 2.5 jaar de GM is. Hij was eerst gequit,waar iedereen wel redelijk blij mee was. Toen moest de huidige GM 3 weken op vakantie ivm een trouwerij in China, en toen de oude GM voor die 3 weken weer terug. Alleen denkt die oude GM nu dat hij weer GM kan blijven voor altijd. Hij is gequit toen het erg slecht ging met de guild. Ik heb toen 2 weken een gigantische recruitmentrun gehouden waardoor de guild er weer bovenop kwam. Het had niet 1 of 2 weken later moeten komen want anders was de guild gewoon dood. En ik irriteer mij mateloos aan het feit dat het nu op deze manier weer zo gaat. Leaven als we hem het hardst nodig hebben en terugkomen en leiderschap weer "opeisen" als het weer redelijk gaat. Hij is toen wel geleaved ivm dat hij minder kon spelen door de geboorte van zijn dochter, maar hij vond wow al een tijdje ruk en wilde overspringen naar LOTRO. Dat is hij toen begonnen, maar is blijkbaar toch niet zo goed bevallen ook. Guildrama ftw eh :D Verder heb ik het nog wel naar mijn zin hoor. De enige reden waarom ik b.v. niet zo gaan zijn toch de vrienden die ik heb gemaakt in die periode. Maar ja als die al aangeven dat zij mij wel begrijpen... Ander nadeel is nog wel dat hun raidtijden ietsje minder geschikt zijn voor mijn situatie. Nog wel te doen though.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rochette schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:14:
Duel. Ik weiger dat bijna altijd. 99% zijn het lvl18 die een lvl 10 in elkaar willen timmeren.... No fun.
jup

en als je het weigert krijg je instantly opnieuw de request
dat 4 keer achter elkaar

ben normaal al niet zo'n fan van duels maar dat gedrag heeft het helemaal vern*****

heb dus nu ook een duel decline addon geinstalleerd en dat bevalt ... errrrggggg goed >:) :> O+

(krijg je natuurlijk wel alsnog het /chicken naar je hoofd .. maar dan doe ik meestal iets van /pat en /smile en /wave en begrijpen ze wel dat het toch geen zin gaat hebben bij mij .. en zo niet .. /ignore doet wonderen )

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ignore functie werkt prima tegen duels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Best dom, omdat dat toch retegoeie dps geeft :D Bij ons staat er steevast een BM hunter op 1.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:09:
ignore functie werkt prima tegen duels
klopt .. maaar

1. dan moet ik zelf wat doen ..
2. lijst is niet infinite (zonder addons)

nu heb ik een 1 keer iets hoeven doen en kan ik rustig rondlopen zonder de hele tijd no te hoeven drukken en linkermuis rechtermuis ignore te doen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik heb addons die al mijn ignores over all mijn chars sharen en ook de lijst wat grotere limiet geven ... dus ik heb nergens last van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Haha nu hopen dat Nawa reageert en vandaag nog een mic koopt :p

Lache gieren brullen op ventrillo ftw.. daar heb ik gewoon teveel goeie herinneringen aan :D

1e keer Ring Ring Ring Ring Ring Ring .... BANANAPHONE!!!! op ventrillo .. heerlijk... maanden daarna zat het nog in ons hoofd.

1e keer op een zaterdagavond stomdronken met een paar engelsen, schotten, nederlanders en belgen op ventrillo een worldboss doen, na 40 wipes ( niet door lack of focus ) maar eerder lack of alcohol en teveel gelach de boss eindelijk down gekregen.

1e keer Ony down met alleen een Feral druid en een holy priest ... 35 minuten intense battle, geweldige kick.

1e keer alle lv 60 5 man dungeons op lv 60 met diezelfde feral druid en mijzelf als holy priest met z'n tweeen gecleared. Via ventrillo echt geweldige communicatie gehad en beiden volledige concentratie op wat we deden.

Ach zo weet ik nog veel meer dingen op te noemen, maar dit zijn toch wel de mooiste momenten.

Ow ja .. nog een ... 1e keer RL ruzie meegemaakt omdat vrouwlief vond dat ze te weinig aandacht kreeg van haar man die wow speelde, en ons op vent voor van alles en nogwat uitmaakte. Uiteindelijk hebben wij haar zover gekregen dat ze een char aanmaakte en sindsdien zat ze bij ons in de guild en was ze zelfs eerder 60 dan haar man hahaha....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:18:
ik heb addons die al mijn ignores over all mijn chars sharen en ook de lijst wat grotere limiet geven ... dus ik heb nergens last van :D
Nice, heb je een naam? Ik moet nu om de zoveel tijd wat oude entries eruit gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:29:

Hehe, ja ik ga dalijk wel naar de mediamarkt. Gisteren was ondanks het wipefest wel supervet. Aggro die je pakt na een backstab en dan vanishen, wachten en aanvallen om vervolgens weer aggro te pakken en niks kunnen doen behalve lijdzaam toekijken en evasion aanzetten :') Vooral die Skeletal Ushers hadden een hekel aan mij.

Hoeveel was het nou geworden? Ik op 15 ofzo, en Nalar op 18? Ik heb me iig wel erg vermaakt :D
Zondag hopen dat hjun er weer is. Een fury warrior als OT was het toch net niet :o

Uiteindelijke bill was trouwens 51g. Je was net offline, toen ik erachter kwam, maar nu weet je het :P
dynosu schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:07:
[...]

Oke je mag blijven voor deze keer :D
:D aait het beertje en geeft hem een zelfgekookt en gevangen visje

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:25:
[...]

Hehe, ja ik ga dalijk wel naar de mediamarkt. Gisteren was ondanks het wipefest wel supervet. Aggro die je pakt na een backstab en dan vanishen, wachten en aanvallen om vervolgens weer aggro te pakken en niks kunnen doen behalve lijdzaam toekijken en evasion aanzetten :') Vooral die Skeletal Ushers hadden een hekel aan mij.

Hoeveel was het nou geworden? Ik op 15 ofzo, en Nalar op 18? Ik heb me iig wel erg vermaakt :D
Zondag hopen dat hjun er weer is. Een fury warrior als OT was het toch net niet :o
Ja Nalar had gewonnen idd qua deaths. Maar zo merk je toch wel hoe belangrijk een goede build is ( tevens gear ) om encounters aan te pakken, want gisteren was gelukkig leuk omdat wij een lol hadden, maar als dit bij m'n oude guild was gebeurd dan was ik stront chagrijnig naar m'n bed gegaan haha.

Ik was iets van 12g in totaal kwijt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over speech gesproken .. hebben jullie ook iets van bijna 2 sec lag met de ingame speach ?

we zaten zo vaak door elkaar te met een rl mate lullen dat ik enorme lag vermoede, we hadden daar een stuk minder last van met msn bijvoorbeeld

eens tegelijk msn en ingame chat aangezet .. bijna 2 sec verschil :S :O

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:28:
[...]

Ja Nalar had gewonnen idd qua deaths. Maar zo merk je toch wel hoe belangrijk een goede build is ( tevens gear ) om encounters aan te pakken, want gisteren was gelukkig leuk omdat wij een lol hadden, maar als dit bij m'n oude guild was gebeurd dan was ik stront chagrijnig naar m'n bed gegaan haha.

Ik was iets van 12g in totaal kwijt :D
Ja het is dat jij er was, maar normaal gesproken zit ik me na 2 wipes al helemaal op te vreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:21:
Haha nu hopen dat Nawa reageert en vandaag nog een mic koopt :p

Ow ja .. nog een ... 1e keer RL ruzie meegemaakt omdat vrouwlief vond dat ze te weinig aandacht kreeg van haar man die wow speelde, en ons op vent voor van alles en nogwat uitmaakte. Uiteindelijk hebben wij haar zover gekregen dat ze een char aanmaakte en sindsdien zat ze bij ons in de guild en was ze zelfs eerder 60 dan haar man hahaha....
ja laten we hopen dat nawa een mic gaat kopen nu..GO GO GO NAWA! ;)

@ het RL verhaal...
ROFL...dat zijn de puike verhalen, heerlijk _/-\o_

edit: beetje late post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ik ga wel een mic kopen. Als ik die gister had, kon ik een ninjapull voorkomen. Autowalk en chatten hoeft niet altijd goed te gaan. Gevolg van mijn actie was dat Cyril mindcontrolled was en vervolgens 3 mensen neerstak (tank, healer en nog iets) :')

Hoe werkt dat trouwens in Ventrilo? Moet je press to talk doen, of staat het standaard aan?

Bij nader inzien ga ik voor de commanderset. Ik zie een koptelefoon met een micje eraan wel zitten :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:35:
Hehe ik ga wel een mic kopen. Als ik die gister had, kon ik een ninjapull voorkomen. Autowalk en chatten hoeft niet altijd goed te gaan. Gevolg van mijn actie was dat Cyril mindcontrolled was en vervolgens 3 mensen neerstak (tank, healer en nog iets) :')

Hoe werkt dat trouwens in Ventrilo? Moet je press to talk doen, of staat het standaard aan?

Bij nader inzien ga ik voor de commanderset. Ik zie een koptelefoon met een micje eraan wel zitten :D
Press to talk of niet...kun je instellen maar PTT(lol nee geen post :) ) vind ik toch wel erg relaxed ;)

Ik heb zelf de microsoft lifechat3000x (Geloof dat hij zo heet) en daar zit ook de mic aan de headset en dat werkt wel erg lekker,
Hij is niet zo heel duur en wel mooi geluid enzo..
Hoop dat je er wat aan heb nawa.. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:35:

Kan allebei, maar beste is push to talk doen. Dan horen mensen niet je gesmak of gekuch ^^

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35

Heb nu 6700 health
8100 mana
1130 +healing
Dit lijkt me ok genoeg om karazhan aan te vangen.
Ben met ongeveer dezelfde stats aan karazhan begonnen op men shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:03:
[...]

Er zijn wel 3 officers ofzo die het weten hoor, waaronder ook onze MT. Ze begrijpen mij echter wel. Ik lig ook voortdurend in de clinch met onze guildleader, niemand mag hem echt, maar niemand doet er ook wat aan omdat hij dus al 2.5 jaar de GM is. Hij was eerst gequit,waar iedereen wel redelijk blij mee was. Toen moest de huidige GM 3 weken op vakantie ivm een trouwerij in China, en toen de oude GM voor die 3 weken weer terug. Alleen denkt die oude GM nu dat hij weer GM kan blijven voor altijd. Hij is gequit toen het erg slecht ging met de guild. Ik heb toen 2 weken een gigantische recruitmentrun gehouden waardoor de guild er weer bovenop kwam. Het had niet 1 of 2 weken later moeten komen want anders was de guild gewoon dood. En ik irriteer mij mateloos aan het feit dat het nu op deze manier weer zo gaat. Leaven als we hem het hardst nodig hebben en terugkomen en leiderschap weer "opeisen" als het weer redelijk gaat. Hij is toen wel geleaved ivm dat hij minder kon spelen door de geboorte van zijn dochter, maar hij vond wow al een tijdje ruk en wilde overspringen naar LOTRO. Dat is hij toen begonnen, maar is blijkbaar toch niet zo goed bevallen ook. Guildrama ftw eh :D Verder heb ik het nog wel naar mijn zin hoor. De enige reden waarom ik b.v. niet zo gaan zijn toch de vrienden die ik heb gemaakt in die periode. Maar ja als die al aangeven dat zij mij wel begrijpen... Ander nadeel is nog wel dat hun raidtijden ietsje minder geschikt zijn voor mijn situatie. Nog wel te doen though.
Ja met die zaken in het achterhoofd is het toch wat anders. Blijft een moeilijke afweging, maar ik zou er dan eventueel ook aan denken om toch de overstap te maken.

Als je het ECHT niet meer weet, reroll Horde en kom naar Twisting Nether ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:43:
[...]
Kan allebei, maar beste is push to talk doen. Dan horen mensen niet je gesmak of gekuch ^^
Jah of laat nou net de raid leader een dikke echo op z'n mic hebben bij Gruul. Je had het eens moeten horen en zien. Iedereen maar schreewen doe die mic uit! het zelfde in de chat. Maar jah als raid leader kun je jezelf moeilijk op mute zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:53:
[...]

Jah of laat nou net de raid leader een dikke echo op z'n mic hebben bij Gruul. Je had het eens moeten horen en zien. Iedereen maar schreewen doe die mic uit! het zelfde in de chat. Maar jah als raid leader kun je jezelf moeilijk op mute zetten :P
Dan heeft hij waarschijnlijk zijn speakers aan staan waardoor het dus gaat echo'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:25:
[...]
:D aait het beertje en geeft hem een zelfgekookt en gevangen visje
Ben inmiddels een boompje op me druid. :D maar dank je :D

./pat nawintjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:59:
[...]

Dan heeft hij waarschijnlijk zijn speakers aan staan waardoor het dus gaat echo'en.
Hij gebruikte alleen een HS zij hij, majah ik ben zowiezow niet blij dat ze vent gebruiken inplaats van ts. TS heeft gewoon beter kwaliteit geluid, wel wat meer lag in het praten maar toch vind ik TS beter om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:51:
[...]

achja, sommige guildleaders/recruiters zijn nogal kortzichtig en denken ws nog steeds dat BM hunters idioten zijn met hun pet op aggressive... 8)7

Tis eerder een beperking van het verstand van zulke personen...gisteren een full Kara clear waar 2 BM hunters doodleuk op plaats 1 en 2 stonden. (beide +/- 25%)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:39:
[...]

Press to talk of niet...kun je instellen maar PTT(lol nee geen post :) ) vind ik toch wel erg relaxed ;)

Ik heb zelf de microsoft lifechat3000x (Geloof dat hij zo heet) en daar zit ook de mic aan de headset en dat werkt wel erg lekker,
Hij is niet zo heel duur en wel mooi geluid enzo..
Hoop dat je er wat aan heb nawa.. :)
Aah, net nu ik een hele zoektocht op internet heb gehouden :+

Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/Images/Products/m/161349.jpg.image Zat ik aan te denken.
Ik heb namelijk ook een Logitec boxenset, en in het volumecontrole moduleding zit al een aansluiting voor een headset. Een logitec erop aansluiten vond ik wel mooi :+

Maar ik zal ook ff naar die MS kijken. MS maakt zeer degelijke spullen. Heb toetsenbord (Multimedia Keyboard) waar 2x cola over heen gegaan is, en ik heb vaak in woede met mijn vuist erop geslagen. Doet het nog perfect, en de knopjes drukken lekker soepel in :)

Achteraf gezien is PTT beter. Mensen hoeven mijn gescheld niet te horen :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:05:
[...]

Hij gebruikte alleen een HS zij hij, majah ik ben zowiezow niet blij dat ze vent gebruiken inplaats van ts. TS heeft gewoon beter kwaliteit geluid, wel wat meer lag in het praten maar toch vind ik TS beter om te gebruiken.
Daar zijn de discussies toch nogal over verdeeld, heb veel gelezen dat meeste Vent stuk beter vinden. En geluidsqualiteit is ook in te stellen (server-side) dat wel, maar als je dus heel el cheapo kwaliteit op Vent hebt ligt dat aan je el cheapo hoster, niet aan Vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

cannibal schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:17:
[...]

Daar zijn de discussies toch nogal over verdeeld, heb veel gelezen dat meeste Vent stuk beter vinden. En geluidsqualiteit is ook in te stellen (server-side) dat wel, maar als je dus heel el cheapo kwaliteit op Vent hebt ligt dat aan je el cheapo hoster, niet aan Vent.
Ik vind vent zelf inderdaad beter dan TS. Het werkt ook beter imho.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:04:
[...]

Druids zijn idd 1 van de lastige classes voor mij als rogue. Maar met focus en een goeie cd management wel goed te doen. Als ik met onze best gegearde druid (feral; Hromotlk is zijn naam) ga vechten is het altijd close. Of hij wint net, of ik win net.

Degene die wint heeft altijd <3% hp over :D
(Feral) Druids zijn DE lastigste voor zowel rogue als warrior! Als ik in arena 1 vs 1 volle hp overben win ik het gewoon nooit:
1 ze dodgen erg veel
2 ze hebben ziekelijk veel armor en hp
3 door thorns sla ik mezelf helemaal dood :S

Dit heb ik zowel met me warrior als met me rogue in arena, nref dr00ds plx!

Zooow dan hebben jullie die epic helm gezien die uit de headless horseman kan droppen?? vette plate DPS helm, die ga ik zeker farmen voor me warrior.
De looks zijn echt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:20:
[...]

(Feral) Druids zijn DE lastigste voor zowel rogue als warrior! Als ik in arena 1 vs 1 volle hp overben win ik het gewoon nooit:
1 ze dodgen erg veel
2 ze hebben ziekelijk veel armor en hp
3 door thorns sla ik mezelf helemaal dood :S

Dit heb ik zowel met me warrior als met me rogue in arena, nref dr00ds plx!

Zooow dan hebben jullie die epic helm gezien die uit de headless horseman kan droppen?? vette plate DPS helm, die ga ik zeker farmen voor me warrior.
De looks zijn echt 8)
Ja hebt wel gelijk hoor, maar mijn ervaring is dat het niet het lastigste is. Maargoed, ik speel ook PvP met een PvE build, dus wellicht dat, dat de zaken ook veranderd.

Met druids ga ik altijd gewoon closecombat rondjes rennen. Evasion aan = 75%dodge, + wat procenten parry + dubbele mongoose proc is redelijk untouchable. Ik spaar in evasion combopunten op voor een stun, en als de evasion afloopt gelijk een kidneyshot. Verder gewoon voldottten en hopen dat het lukt. Ik heb wel al mijn cd's nodig. Als ik er 1 mis dan wordt het al lastig. Maar dingen als Adrenaline rush/blade furry, is gewoon erg lekker daarvoor.

Ik ondervind veel meer problemen met frostmages. Maargoed hier weer hetzelfde verhaal. Waar mijn PvE build tegen druids mss een voordeel is, is het tegen mages een zwaar nadeel, alleen al omdat je geen 2x kan vanishen.
dynosu schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:00:
[...]

Ben inmiddels een boompje op me druid. :D maar dank je :D

./pat nawintjuh
Grrr :P

doet me erg denken aan die ene strip met: "We're all druids, we should work together !" :')

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:49:

Ja met die zaken in het achterhoofd is het toch wat anders. Blijft een moeilijke afweging, maar ik zou er dan eventueel ook aan denken om toch de overstap te maken.

Als je het ECHT niet meer weet, reroll Horde en kom naar Twisting Nether ;-)
Hehe, wie weet! Maar ik heb eigenlijk geen zin om weer helemaal naar lvl 70 te moeten lvl'en :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Mooie headset hoor Nawa, gewoon PTT gebruiken is veel prettiger dan puur op je stem reageren want dan horen wij jou gekuch gesmak en andere achtergrond geluiden.

Ik heb zelf de Medusa 5.1 headset en ben daar zeer tevreden over, echter gebruik ik momenteel een headset van amper een tientje daar deze prettiger zit en minder zwaar is dat de Medusa. En qua mic van dezelfde kwaliteit.

[ Voor 4% gewijzigd door CartmanMMA op 19-10-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:17:
[...]

Aah, net nu ik een hele zoektocht op internet heb gehouden :+

[afbeelding] Zat ik aan te denken.
Ik heb namelijk ook een Logitec boxenset, en in het volumecontrole moduleding zit al een aansluiting voor een headset. Een logitec erop aansluiten vond ik wel mooi :+

Maar ik zal ook ff naar die MS kijken. MS maakt zeer degelijke spullen. Heb toetsenbord (Multimedia Keyboard) waar 2x cola over heen gegaan is, en ik heb vaak in woede met mijn vuist erop geslagen. Doet het nog perfect, en de knopjes drukken lekker soepel in :)

Achteraf gezien is PTT beter. Mensen hoeven mijn gescheld niet te horen :9
Als je echt kwaliteit wilt, moet je gaan voor een Sennheiser Headset....misschien €10 à €15 meer maar dan heb je ook wat!

http://www.mycom.nl/Products/View/144320.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zo: logitech USB microfoon (gewoon een staande microfoon) en dan een philips hoofd telefoon

Zo zit je niet met zo n irritante spriet bij je bek, is het lichter voor je hoofd, en heb je ook nog goede kwaliteit geluid :)

Zit op de microfoon gewoon muteknop wat ook wel lekker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
waarom zo duur? Ik heb een logitech headset voor 5 euro gekocht die gebruik ik al 3 jaar en dat ding werkt als een tierelier. Muziek heb ik gewoon uit mn boxen en ik ben prima te horen op ventrilo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik heb wel een mic op mijn pc thuis maar die staat meestal op mute :D Ik praat eigenlijk alleen tijdens karazhan enzow. Ik schijn nogal .... aggressief over te komen op TS tijdens raids ... dus ik hou me klep wel, dan kan ik mezelf niet in problemen brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond Ventrillo ook altijd beter dan TS.
Maar in ons huidige guild gebruiken we TS en dit bevalt erg goed. Denk dat laatste versie's verbeterd zijn (of vroegeren TS welke ik heb gerbuikt op een crappy server draaide).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33
KillGhost schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:19:
[...]
Ik vind vent zelf inderdaad beter dan TS. Het werkt ook beter imho.
Vent is sneller, betere kwaliteit, lichter. Need I say more? ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Pedr0 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:37:
[...]

Als je echt kwaliteit wilt, moet je gaan voor een Sennheiser Headset....misschien €10 à €15 meer maar dan heb je ook wat!

http://www.mycom.nl/Products/View/144320.aspx
Heb die nu ongeveer 2 weken, na daarvoor een Logitech cheap-ass-gratis-bij-een-webcam-dingetje te hebben gehad, en ben er érg over te spreken. Geluid is gewoon zoooooo veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Sennheiser is the best! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:30:
[...]
Hehe, wie weet! Maar ik heb eigenlijk geen zin om weer helemaal naar lvl 70 te moeten lvl'en :D
Nou inderdaad, ik heb dit nu 3 maal gedaan en ben er ook wel wat zat van. Dat is dus ook het gedeelte waar ik met Wrath of the Lich King helemaal geen zin in heb. Zal waarschijnlijk 1 karakter helemaal niet meer oplevelen voor een lange tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmjjaaa op mijn MS headset zit ook een mic mute knop afstandsbediening samen met volume ..werkt erg lekker :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:27:
[...]

Ja hebt wel gelijk hoor, maar mijn ervaring is dat het niet het lastigste is. Maargoed, ik speel ook PvP met een PvE build, dus wellicht dat, dat de zaken ook veranderd.

Met druids ga ik altijd gewoon closecombat rondjes rennen. Evasion aan = 75%dodge, + wat procenten parry + dubbele mongoose proc is redelijk untouchable. Ik spaar in evasion combopunten op voor een stun, en als de evasion afloopt gelijk een kidneyshot. Verder gewoon voldottten en hopen dat het lukt. Ik heb wel al mijn cd's nodig. Als ik er 1 mis dan wordt het al lastig. Maar dingen als Adrenaline rush/blade furry, is gewoon erg lekker daarvoor.

Ik ondervind veel meer problemen met frostmages. Maargoed hier weer hetzelfde verhaal. Waar mijn PvE build tegen druids mss een voordeel is, is het tegen mages een zwaar nadeel, alleen al omdat je geen 2x kan vanishen.

[...]

Grrr :P

doet me erg denken aan die ene strip met: "We're all druids, we should work together !" :')
Met blade furry raak je toch alleen meerdere targets? Dan is dat toch niet zo nuttig in een duel of wel?

Ik kan het mis hebben hoor, het is voor mij ook een zeer slaapverwekkende vrijdagmiddag :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:58:
[...]

Met blade furry raak je toch alleen meerdere targets? Dan is dat toch niet zo nuttig in een duel of wel?

Ik kan het mis hebben hoor, het is voor mij ook een zeer slaapverwekkende vrijdagmiddag :z
Blade flurry increased wel je attack speed en als je dat samen met S&D aanzet...dan ga je als een raket zeg OMG.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

[...]

Blade furry zorgt voor zoveel % attack speed. De additional functie is dat het dmg kan doen bij meerdere targets, maar de primaire functie is de attackspeed increase.

Oaky, je was mij net een seconde te snel af :p

[ Voor 4% gewijzigd door CartmanMMA op 19-10-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

[...]

en increased attack speed, wat het dan weer een beetje nuttig maakt in duels,
maar je verliest dus 50% van de functionaliteit ja :)

edit: Typo en overbodig:( (denk ook een keer een nuttige bijdrage te kunnen leveren :( ) :p

[ Voor 9% gewijzigd door liledevil op 19-10-2007 14:03 ]

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
porn* schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:48:
[...]Vent is sneller, betere kwaliteit, lichter. Need I say more? ;)
ja, nee en nee :p

Vent is idd iets sneller, maar quality en machine belasting zijn bij TS veel beter dan bij vent plus dat de controls bij vent gewoon irritant zijn (maar goed dat laatste is eigen mening de rest observatie)

Ik heb een tijd een Vent en een TS server draaiend gehad (werkte voor een ISP met gehoste gameservers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:01:
[...]

Blade furry zorgt voor zoveel % attack speed. De additional functie is dat het dmg kan doen bij meerdere targets, maar de primaire functie is de attackspeed increase.

Oaky, je was mij net een seconde te snel af :p
hehe np Fratti

BF werkt trouwens wel erg lekker met grinden...openen met cheap shot ff een sinister erachter aan voor ff een of twee meer CP's dan S&D aanzetten samen met BF, evasion erbij en dan een paar trash tegelijk taggen...werkt prima. ;)

Doe het vaak bij BT voor scryer rep..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke thanks dacht ik ook ja dat ik met onderstaande stats wel Kara in kon.
Maar dan de vraag wat zouden jullie het eerste lvl-en?

Heb nu 6700 health
8100 mana
1130 +healing

Mijn health zal rond die 7500 komen buffed, blijf dit erg laag vinden.
Mana will ik ook eigenlijk richting 9K hebben
Healing wil ik naar 1300-1400 hebben
mana regen is eigenlijk het enige wat ik al behoorlijk vind, gezien ik geen epics uit Kara heb nog.

Kweet dat je alles geleidelijk omhoog moet brengen, maar gewoon om te kijken waar jullie het eerste op zouden focussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

[...]

Het target inderdaad je normale target en een andere target in de buurt. Het geeft echter ook een attackspeed van 20 of 30% extra. Dus ook al heb je 1 target dan nog is het altijd goed te gebruiken.

*edit* toch iets minder werken, er zijn al veel mensen mij voorgeweest :D

[ Voor 6% gewijzigd door KillGhost op 19-10-2007 14:12 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah ik moet toch zeggen dat we teveel rouge's op tweakers hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:11:
Bah ik moet toch zeggen dat we teveel rouge's op tweakers hebben ;)
rogues ftw!! omgwtfpwnbbq

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 13:31:
Mooie headset hoor Nawa, gewoon PTT gebruiken is veel prettiger dan puur op je stem reageren want dan horen wij jou gekuch gesmak en andere achtergrond geluiden.

Ik heb zelf de Medusa 5.1 headset en ben daar zeer tevreden over, echter gebruik ik momenteel een headset van amper een tientje daar deze prettiger zit en minder zwaar is dat de Medusa. En qua mic van dezelfde kwaliteit.
Ja dank je, en PTT wordt het zeker :)

@jou en anderen -> Ik kan idd een dure headset halen, wordt er dan idd 1tje die 5.1 simuleert (Sennheiser heeft daar een mooie van). "Probleem" is alleen dat ik het zonde van het geld vind. Waarom? Ik ga hem alleen gebruiken in situaties waar ik een mic nodig heb. Ik heb al een 5.1 set + een stereo met versterker die op de pc staan aangesloten. een 5.1 headset erbij is net teveel van et goede :+

Wat ik dus een beetje zoek is een headset die redelijk geluid geeft en goed betaalbaar is. Dat was volgens mij die Logitec dus.

Aan de ene kant, zou ik dus ook alleen een mic kunnen kopen, maar daar moet ik dan weer een mooie plekje voor op mijn bureau vinden. Headset is wat dat betreft makkelijker.

@Blade furry verhaal. 20% increased attack speed + je doet de damage die je doet, tegelijkertijd op een andere mob/player. Uiteraard in een bepaalde range.

Voor duels maakt het idd, niet uit, maar in Arena/Raids moet je echt oppassen dat je geen geccde mobs losmaakt, of aggro trekt.

Trolls hebben het wat dat betreft erg fijn op 1 punt. Die racial + SnD + BF + eventueel haste = >:)
Maar ik prijs mezelf ook gelukkig met WOTF en Cana. WOTF kwam gisteren weer goed van pas :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 14:15 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.