ja oke een hunter is mischien niet helemaal een goeie keus daarvoor maar een warrior zou opzich best goed uit de voeten kunnen met zon legendary
Omdat er Classes : Rogue, Warrior opstaat.Defector schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:57:
maare hoe komt het dat rogues die legendary krijgen tis toch bruikbaar voor elke melee klasse ?
Classes: Rogue / WarriorVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:59:
[...]
Wee je gebeente als een hunter mij zou outrollen op die Legendary. Ik zoek em op en ga met mijn home made daggers bij hem langs.. Wees gewaarschuwd
Rogues hebben dus het meeste baat bij zo een wapen. Net zoals ik nooit op een mooie bow zou rollen, los van het feit dat ik thrown wil, maar het gaat om het idee
Geen Hunter die daar op zal rollen
Verwijderd
Goeie zaak ! De keren dat er dingen ingepikt zijn bij mijUTwizard schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:03:
[...]
Classes: Rogue / Warrior
Geen Hunter die daar op zal rollen
Moet ik eens een keer met een bow proberen. Dan gaan ze echt stampvoeten, die rare stieren. Soort van rode lap effect.
Bij een warrior komt het natuurlijk ook prima tot zijn recht. Daarom pakte ik in mijn voorbeeld een hunter erbij, maargoed, dat is niet van toepassing
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 14:07 ]
Inderdaad, gelukkig zijn er mensen op EJ die dat tot in de puntjes uitpluizen. Leuk leesvoer voor de nutteloze momenten in het levenRouted schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 13:47:
[...]
mjah die EJ link hierboven is alles wat een enhancment atm moet weten, laat het hem lezen en ervan leren.
maar ff short pointers (en die gaan gold kosten ben ik bang).
2keer axe of the legioen kopen, zijn BOE blauwe axes met een 2.4wpn speed en stats waarmee je tot iig lvl68 nog uit de voeten kan.
Scoor hem wat rightous orbs en laat er crusader enchant op zetten.
Zijn deze te duur dan 2 groene of the bandit axes, basicly alles boven de 2.4spd is goed.
str/crit gems zijn zijn vriend, leren items ook, bascily alles met agi/str/ap/crit wil je hebben.
lvl64, dan ga je (of loop je al) in nagrand rond, verzamel dat clefthoof meat en laat er door een cook food van maken, 20str+10spi is erg lekker om te hebben voor een enhancment shammy (20str is 40ap).
WF5/5 is altijd de beste keus op 2 trage wapens.
Basicly zou het tot lvl69 dps king moeten zijn in elke party waar men gewoon in normale blues/quest/set gear rond loopt, op lvl70 is dat ineens een heel anderverhaal tbh).
Doe anders eens een armory profile, dan kunnen we wat gerichter tips geven.
En openen doe ik meestal met een flameshock, stormstrike, ES/FS afhankelijk wat ik wil (mob interrupten of slowen) rond de tijd dat SS van cd is zijn de mobs meestal wel dood.
DW Axe of the Legion is inderdaad een goede keus. De +axerating is ook wel fijn (iig tot patch 2.3). Op mijn sever kosten ze rond de 100G per stuk. Crusader op beide wapens kan, maar is niet echt noodzakelijk. Ik heb het zonder gedaan.
Verder, schroom het niet om leather items te dragen ipv mail. Zoals Routed al zei, focus je op (in mijn volgorde van belangrijkheid)
Strength - Crit Rating - Agility - Hit Rating - Attack Power
Gems zijn ook makkelijk, de Bold, Sovereign en Inscribed gems zijn de beste keus voor de 3 socketkleuren.
Ben wel benieuwd naar zijn Armory Profile
Die legendary Nawa is rogues/warriors only,
dus van hunters deze keer geen last
Darn: en ik refresh al zo vaak
[ Voor 18% gewijzigd door cannibal op 18-10-2007 14:09 ]
maar dan nog ik hoor alleen over rogues die dat ding hebben terwijl het voor een warrior ook een goed wapen is.
Verwijderd
Dat dikgedrukte, + classvereisten, doet mij vermoeden dat ik niet de enige ben die nare momenten met hunters heeft gehadcannibal schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:09:
Die legendary Nawa is rogues/warriors only,
Overigens terecht van hem hoor. Maar typisch dat het in mijn ervaring altijd hunters zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 14:16 ]
Ik heb Hunters gezien met Thunderfury en ik heb Hunters gezien met Corrupted Ashbringers.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:13:
[...]
Dat dikgedrukte, + classvereisten, doet mij vermoeden dat ik niet de enige ben die nare momenten met hunters heeft gehad
Dus tjah, ik denk dat er veel mensen zijn die Hunters nogal erg vaak aparte dingen zien looten.
En een Paladin met Corrupted Ashbringer... noessss!!11
Rogues en huntards=agility freaks, dus... reken maar uit.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:06:
[...]
Goeie zaak ! De keren dat er dingen ingepikt zijn bij mijHeel eigenaardig, maar misschien ook niet, het zijn altijd van die ellendelingen (meestal Tauren Hunters), die loot voor mijn neus wegnicken.
Moet ik eens een keer met een bow proberen. Dan gaan ze echt stampvoeten, die rare stieren. Soort van rode lap effect.
Bij een warrior komt het natuurlijk ook prima tot zijn recht. Daarom pakte ik in mijn voorbeeld een hunter erbij, maargoed, dat is niet van toepassingEen warrior gun ik het wel ofc
Wegkapen moet je natuurlijk met een korrel zout nemen. Vaak weet je niet wat een ander beweegt, en zoiets gebeurt neem ik aan dan in een pug? In een guild zou het lastig zijn als er ergernissen ontstaan. Komt bij ons nog niet voor in elk geval, gelukkig. Friendship > lewt.
Verwijderd
Iemand die zei dat er echte pvpers waren gegaan naar een testserver met allemaal 500 resilience is of aan het liegen, of weet niet precies waar ie het over heeft
Als ECHTE pvper zal je namelijk nooit 500 resilience nemen, er zit een limiet op waar het werkt
Is dacht ik iets van 480, can be wrong tho!
Om de bal maar even terug te kaatsen, hoe vaak ik mijn loot al niet heb zien weggekaapt worden door Rogues... shit happens
Speciaal voor jou en anderen die later ingestroomd zijnVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:13:
[...]
Dat dikgedrukte, + classvereisten, doet mij vermoeden dat ik niet de enige ben die nare momenten met hunters heeft gehad. Schrale troost iig. Nu ik er over nadenk, hebben hunters altijd de hoofdrol gehad in zulke kwesties. Vorige keer ook, ik ben op geloof ik 2k na exalted met CoT omdat ik die Hourglass wilde. Nooit gezien, op 1 keer na en toen was er ook een hunter. Nouja, de rest laat zich raden
![]()
Overigens terecht van hem hoor. Maar typisch dat het in mijn ervaring altijd hunters zijn.
hunters/paladins met Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker
Ja, daar is dus al meer ervaring mee : P
Verwijderd
Whehe dat corrupted ding zegt me niet veel, maar die ThunderfuryRaseriaN schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:15:
[...]
Ik heb Hunters gezien met Thunderfury en ik heb Hunters gezien met Corrupted Ashbringers.
Dus tjah, ik denk dat er veel mensen zijn die Hunters nogal erg vaak aparte dingen zien looten.
En een Paladin met Corrupted Ashbringer... noessss!!11
Ja waren pugs idd. Was zelfs voordat ik zelf raidde. Gelukkig hebben we in mijn guild alleen maar pro hunters. Die kennen hun class echt zo goed. Zeer goede dps ook. Er zit maar 1 huntard bij en das die ene waar ik het laatst over had.Perox schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:15:
[...]
Rogues en huntards=agility freaks, dus... reken maar uit.![]()
Wegkapen moet je natuurlijk met een korrel zout nemen. Vaak weet je niet wat een ander beweegt, en zoiets gebeurt neem ik aan dan in een pug? In een guild zou het lastig zijn als er ergernissen ontstaan. Komt bij ons nog niet voor in elk geval, gelukkig. Friendship > lewt.
Heb je het over Bows of over swords/daggers?UTwizard schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:17:
Om de bal maar even terug te kaatsen, hoe vaak ik mijn loot al niet heb zien weggekaapt worden door Rogues... shit happens
Jaa, ik ben een "newbie", maar die ken ik welImdaMned schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:18:
[...]
Speciaal voor jou en anderen die later ingestroomd zijn
hunters/paladins met Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker
Ja, daar is dus al meer ervaring mee : P
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 14:25 ]
Corrupted Ashbringer.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:22:
Whehe dat corrupted ding zegt me niet veel, maar die Thunderfury. En die hunter waarschijnlijk maar blij zijn
Nou die Hunter is denk ik niet blij geweest..zaten maar weinig nuttige stats voor hem op TF.
En hij is vaak voor schut gezet op verschillende fora.
Zit een super stuk Lore achter die Ashbringer tbh
[ Voor 7% gewijzigd door RaseriaN op 18-10-2007 14:31 ]
Ringen en Necklaces vooral, maar ook Stellaris uit Mechanar (die won ik gelukkig wel). Ringen en Necklaces zijn natuurlijk multi-class, dat wel, maar ik heb IEDERE keer nog verloren met een roll tegen een Rogue... Hax!Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:22:
Heb je het over Bows of over swords/daggers?
Helaas kunnen Rogue's zo weinig met Axe's dus zal het wel een Warrior geweest zijn.UTwizard schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:29:
[...]
Ringen en Necklaces vooral, maar ook Stellaris uit Mechanar (die won ik gelukkig wel). Ringen en Necklaces zijn natuurlijk multi-class, dat wel, maar ik heb IEDERE keer nog verloren met een roll tegen een Rogue... Hax!
Maar leuk geprobeerd hoor
Verwijderd
over die clueless players ....
ik was laatst een pali b-elf begonnen
en daar heb je zo'n pali quest dat je in rfc een boss mag summonen
had rfc nog niet gedaan (questen rondom silvermoon/ghostland was toch iets makkelijker en had meer reward (2x blue rond lvl 20 door exhaulted met tranqui en door quest reward ftw.. anyway) , was al beetje onder mijn level dat hele rfc. maar dacht .. toch die quest eens doen
met een rl maat een pugje gestart
pali ik, mage maat, rogue, en hunter en priest
ik level 16 - 18 .. ergens in die buurt
rest tussen de 10 en 14 ofzo
de rogue
" i want to tank "

toch maar even uitgelegd dat een paladin 5 levels hoger in mail gear iets beter als tank gaat werken
lief dagboek ..
ding .. 36
ik ga me main op ander realm inhalen volgens mij
(die is al 3 maand 46 volgens mij . en deze pali ver binnen een paar weken op 36)
(ja .. ik weet dat ik dan ook daadwerkelijk iets zou moeten doen op die main anders gebeurt er zowieso weinig ..
)
ik was laatst een pali b-elf begonnen
en daar heb je zo'n pali quest dat je in rfc een boss mag summonen
had rfc nog niet gedaan (questen rondom silvermoon/ghostland was toch iets makkelijker en had meer reward (2x blue rond lvl 20 door exhaulted met tranqui en door quest reward ftw.. anyway) , was al beetje onder mijn level dat hele rfc. maar dacht .. toch die quest eens doen
met een rl maat een pugje gestart
pali ik, mage maat, rogue, en hunter en priest
ik level 16 - 18 .. ergens in die buurt
rest tussen de 10 en 14 ofzo
de rogue
" i want to tank "

toch maar even uitgelegd dat een paladin 5 levels hoger in mail gear iets beter als tank gaat werken
lief dagboek ..
ding .. 36
ik ga me main op ander realm inhalen volgens mij
(die is al 3 maand 46 volgens mij . en deze pali ver binnen een paar weken op 36)
(ja .. ik weet dat ik dan ook daadwerkelijk iets zou moeten doen op die main anders gebeurt er zowieso weinig ..
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 14:34 ]
Verwijderd
Kijk dat over BM, heb ik nou net het tegen over gesteldeVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:13:
[...]
Dat dikgedrukte, + classvereisten, doet mij vermoeden dat ik niet de enige ben die nare momenten met hunters heeft gehad. Schrale troost iig. Nu ik er over nadenk, hebben hunters altijd de hoofdrol gehad in zulke kwesties. Vorige keer ook, ik ben op geloof ik 2k na exalted met CoT omdat ik die Hourglass wilde. Nooit gezien, op 1 keer na en toen was er ook een hunter. Nouja, de rest laat zich raden
![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 14:36 ]
Nee, dat is het hem dus juist. Het was een Rogue die op Stellaris rolde, daarom werd ik er toen ook zo kwaad om. Het verschil tussen Rogues en Warriors ken ik echt wel hoorRaseriaN schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:32:
[...]
Helaas kunnen Rogue's zo weinig met Axe's dus zal het wel een Warrior geweest zijn.
Maar leuk geprobeerd hoor
Wat ben ik dan toch weer blij dat ik het enige (en enigste
) Boompje ben, in de guild. Kan ik tenminste sowieso altijd needen op healing Leather.
En natuurlijk in 5mans, waar ik vaak de enige healer, over het algemeen sowieso mag needen op healing-spul.
[ Voor 11% gewijzigd door OkkE op 18-10-2007 14:42 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Aah dalijk thuis maar het linkje bekijken. Ben wel benieuwdRaseriaN schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:25:
[...]
Corrupted Ashbringer.
Nou die Hunter is denk ik niet blij geweest..zaten maar weinig nuttige stats voor hem op TF.
En hij is vaak voor schut gezet op verschillende fora.
Zit een super stuk Lore achter die Ashbringer tbh![]()
Valt me wel tegen trouwens. Had wel verwcaht dat jij zou weten dat
Aah das wel kloteUTwizard schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:29:
[...]
Ringen en Necklaces vooral, maar ook Stellaris uit Mechanar (die won ik gelukkig wel). Ringen en Necklaces zijn natuurlijk multi-class, dat wel, maar ik heb IEDERE keer nog verloren met een roll tegen een Rogue... Hax!
Hehe, ik heb inmiddels de hoop ook al opgegeven. Ga voor de trinket van Romulo/Gruul/VR. Die ene uit mech heb ik trouwens nooit gezienVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:33:
[...]
Kijk dat over BM, heb ik nou net het tegen over gesteldeIk heb precies het zelfde probleem alleen dan net andersom, de rouge die er vandoor gaat met de trinket die ik zo graag wil
(geld ook voor de trinket in Mech btw
)
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 14:51 ]
Mensen die needen op dingen die ze nieteens kunnen dragen moeten wel HEEL diep op hun knietjes gaan wil ik niet erg m'n best gaan doen ze uit hun guild gekicked te krijgen...UTwizard schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:37:
Nee, dat is het hem dus juist. Het was een Rogue die op Stellaris rolde, daarom werd ik er toen ook zo kwaad om. Het verschil tussen Rogues en Warriors ken ik echt wel hoor
https://niels.nu
Ben ik nu de enige die een heel erg fout idee krijgt bij deze opmerking?Hydra schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:45:
moeten wel HEEL diep op hun knietjes gaan
Hij's fijnVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:44:
Valt me wel tegen trouwens. Had wel verwcaht dat jij zou weten datde ultieme sarcasm smilie is
"On your knees bitch, daddy's got a surprise for you!"RaseriaN schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:46:
Ben ik nu de enige die een heel erg fout idee krijgt bij deze opmerking?
*ZIP*
Verwijderd
*You crit $player for 99999k with the weenerspray.Hydra schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:47:
[...]
"On your knees bitch, daddy's got a surprise for you!"
*ZIP*
*$player dies
Gz btw Ras. 1e kara run een feit, dat er meerdere mogen volgen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 14:58 ]
hey but i am an enchanter! i can DE.Hydra schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:45:
[...]
Mensen die needen op dingen die ze nieteens kunnen dragen moeten wel HEEL diep op hun knietjes gaan wil ik niet erg m'n best gaan doen ze uit hun guild gekicked te krijgen...
ik need zo vaak op stuff dat ik zelf niet kan dragen, en er zijn dan anderen die voor mij op hun knietjes gaan!
Je weet toch dat de meesten die WoW spelen van het mannelijk geslacht zijn? Ook als het een female troll is.Hydra schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:47:
[...]
*ZIP*
Maarja, als dat jouw keuze is..
"it certainly isnt epic to me.."Hydra schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:47:
[...]
*ZIP*
Verwijderd
"no thanks daddy, i dont smoke"Hydra schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:47:
[...]
*ZIP*
Zomg mace stun.Hydra schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:47:
[...]
*ZIP*
Nou, om het niveau dan wat (heel klein beetje) omhoog te tillen en wat WoW-content te geven:
Lief dagboek,
Gister even snel mijn lvl1 Paladin gedeleted, veranderd in een Warrior, omdat ik mischien toch nog wel eens een 2e wil hebben en ging deze even parkeren in Stormwind. Maar ja, om niet te vaak dood te gaan, doe ik gewoon even de beginners quests.
Nou ik heb ik die echt al minstens 4-5 keer gedaan, dus dat is tikken. Ben ik er nog snel wat aan het doen in die eerste mijn bij Goldshire, kom ik een aardige Paladin tegen. Jong mannetje, maar zeer behulpzaam (wat in mijn geval verder niet echt nodig was, behalve de heals natuurlijk
)
Samen even doorgespeeld en nu staat ze dus lvl 11 in Stormwind bij de mailbox.
En krijgt ze misschien na 2.3 nog wel even snel wat love naar 60
Heb de paladin nog maar even snel wat 14 slot bags gemaakt met mijn mage, kon die ook vooruit
Maar wel leuke afwisseling met tov al die high lvl quests en het doen van daily's en van dat soort grind/farm sessies!
Lief dagboek,
Gister even snel mijn lvl1 Paladin gedeleted, veranderd in een Warrior, omdat ik mischien toch nog wel eens een 2e wil hebben en ging deze even parkeren in Stormwind. Maar ja, om niet te vaak dood te gaan, doe ik gewoon even de beginners quests.
Nou ik heb ik die echt al minstens 4-5 keer gedaan, dus dat is tikken. Ben ik er nog snel wat aan het doen in die eerste mijn bij Goldshire, kom ik een aardige Paladin tegen. Jong mannetje, maar zeer behulpzaam (wat in mijn geval verder niet echt nodig was, behalve de heals natuurlijk
Samen even doorgespeeld en nu staat ze dus lvl 11 in Stormwind bij de mailbox.
En krijgt ze misschien na 2.3 nog wel even snel wat love naar 60
Heb de paladin nog maar even snel wat 14 slot bags gemaakt met mijn mage, kon die ook vooruit
Maar wel leuke afwisseling met tov al die high lvl quests en het doen van daily's en van dat soort grind/farm sessies!
[ Voor 6% gewijzigd door cannibal op 18-10-2007 15:15 ]
Heh, ik heb wat losgemaakt zie ikFireAge schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:12:
Zomg mace stun.
Volgens mij ben ik niet de enige die schunnig denkt
Vrijdagavond is de 1e run, en dan hoop ik maar dat ik mee mag.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:53:
Gz btw Ras. 1e kara run een feit, dat er meerdere mogen volgen
Zal wel komisch worden, volledig in quest/instance Blue's en nog een enkele green.
Zelfs nog Drake Fang Talisman en CTS in mn Offhand.. lang leve LvL60 epics
Verwijderd
Oh.. ik dacht dat je al geweest was. Nouja iig droppen de 1e bazen leuke loot voor rogues, dus voor hetzelfde geld kom je al redelijk "lvl70 epicced" eruitRaseriaN schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:22:
[...]
Volgens mij ben ik niet de enige die schunnig denkt
[...]
Vrijdagavond is de 1e run, en dan hoop ik maar dat ik mee mag.
Zal wel komisch worden, volledig in quest/instance Blue's en nog een enkele green.
Zelfs nog Drake Fang Talisman en CTS in mn Offhand.. lang leve LvL60 epics
Mooie lvl 60 epics heb je al iig
Ik ga zelf ook naar kara vandaag. Was het vergeten, maar las toevallig het forum en toen kwam ik erachter. beetje dom mja
Hopelijk raak ik ook exalted dalijk en krijg ik een bepaalde ring/T4, van een bepaalde mechanical. Heb je ook geapplied btw cyril? Cyril do you copy? Beetje stil
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 15:29 ]
4x headless horseman.. 4x meleedps ring.. /cry
/edit kleine verduidelijking
[ Voor 34% gewijzigd door BootVluchteling op 18-10-2007 15:38 ]
UAERaids zijn hartstikke leuk johHydra schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:14:
[...]
Nouja, in ZF vind ik dat ook nog grappig, maar als je in high end instances met die complete retards moet spelen (ik ben sowieso enorm huiverig als het om unguilded hunters gaat, het is TE makkelijk een Hunter te levellen lijkt het wel) kan dat behoorlijk frustrerend worden.
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
Is die er al? Vertel eens wat meer erover... kan er helemaal niks over vinden op WoWHead/WikiBootVluchteling schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:36:
4x headless horseman.. 4x meleedps ring.. /cry
Wil die Epic DPS Plate Helm
http://www.wowwiki.com/Headless_Horseman ?RaseriaN schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:43:
[...]
Is die er al? Vertel eens wat meer erover... kan er helemaal niks over vinden op WoWHead/Wiki
Wil die Epic DPS Plate Helm
Zag die Helm ook wel zitten voor mijn warrior ja. Heeft heel aardige stats
Link naar drop van headless horseman
Hij's nogal easy. In SM graveyard quest started bij de pompoen en daarna dat hoopje aarde.
Hij heeft 3 fases, gewoon normaal tanken en opletten voor de bommen etc. Hij hit voor 1k op plate ongeveer.
Hij dropt een broom (en van de 4 mogeljke) en een van de 3 ringen of de plate helm. Zie hierboven voor de lewt.
Hij's nogal easy. In SM graveyard quest started bij de pompoen en daarna dat hoopje aarde.
Hij heeft 3 fases, gewoon normaal tanken en opletten voor de bommen etc. Hij hit voor 1k op plate ongeveer.
Hij dropt een broom (en van de 4 mogeljke) en een van de 3 ringen of de plate helm. Zie hierboven voor de lewt.
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Kijk hier krijg IK dan weer aparte associaties bij...maar dat komt dan vast omdat ik niet weet waar het voor staat..Warbringer schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:50:
Link naar drop van headless horseman
Scarlet Monastery : )
OMG OMG OMG
Illusionary Rod
Waarom waren deze stats er in het begin niet : /
OMG OMG OMG
Illusionary Rod
[ Voor 105% gewijzigd door ImdaMned op 18-10-2007 16:18 ]
hehehhe de eerste dagen kunnen de verschillende in-game chat channels ook nogal vreemd overkomen:Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:01:
[...]
Kijk hier krijg IK dan weer aparte associaties bij...maar dat komt dan vast omdat ik niet weet waar het voor staat..
"LFM SM.. 2 more needed!"
"WTC LW no fees"
"LFG MC lol!"
Vuistregel: als je niet weet waar de afkorting voor staat, ben je er nog niet aan toe
Je komt vanzelf wel namen in questlogs / in de steden tegen waarbij opeens het kwartje valt waar al die anderen zich zo druk over maken.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Volgens Wowwiki dropt ie ook nog snoepjes, een Cloth headpiece en/of een (companion) pet.Warbringer schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:50:
Persoonlijk wil ik graag de +healing ring, en die pet is toch ook wel erg leuk!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
En wij kunnen niet lezen wat er op zo'n miniscuul plaatje staat
Ik kan me nog een Mage herinneren die dit kreng had toen we met MC bezig waren.ImdaMned schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:11:
OMG OMG OMG
Illusionary Rod
Zucht.. good old day's zullen we maar zeggen
om ff terug te komen op mn vorige post..
4x melee dps ring toen ik op mn lock zat, nu 3x healing ring toen ik op pally ging.. apart..
4x melee dps ring toen ik op mn lock zat, nu 3x healing ring toen ik op pally ging.. apart..
Dat probleem heb ik ook eigenlijk altijd als je een custom UI download.. Bovendien ziet het er bij jou nooit zo uit als op de screenshot, je moet alle mods zelf opnieuw instellen en dat valt vaak vies tegen. Ik maak meestal zelf gewoon een UI met een combinatie van Xperl (unitframes), BarTender (actionbars), en CTmod (buffs e.d.): dat werkt meestal beter en sneller.
Ik vermoed dat in jouw geval een deel van de mods niet compatible is met 2.2. Als je een UI download is het sowieso aan te raden even te checken of de maker hem al geupdate heeft voor de laatste patch.
Groot nadeel van die premade UI´s is vaak ook dat je echt 25MB aan onnodige mods laadt die je systeem gruwelijk vertragen.
Ik vermoed dat in jouw geval een deel van de mods niet compatible is met 2.2. Als je een UI download is het sowieso aan te raden even te checken of de maker hem al geupdate heeft voor de laatste patch.
Groot nadeel van die premade UI´s is vaak ook dat je echt 25MB aan onnodige mods laadt die je systeem gruwelijk vertragen.
Meh, 10 spell critical strike rating erbij, 10 spirit eraf. Per saldo een aardige upgrade, maar je zal er echt geen 10% sneller door lvl-en, zelfs geen 5%.ImdaMned schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:11:
OMG OMG OMG
Illusionary Rod
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
trouwens, handleiding hoe het werkt..
je gaat naar SM GY en je loopt naar het plein daar buiten. op een gegeven moment zie je links een grote pompoen die je de Q geeft. neem deze Q aan en plaats de kaars die je krijgt op het hoopje grond erachter.
baas komt..
zn hoofd bepaald de totale health. je moet de horseman eigenlijk 3x naar 0 krijgen, want hij healed zichzelf als zn hoofd van zn lichaam is. als je de kans krijgt, 100000% op hoofd nuken, lichaam wordt immune.
na de 2e keer komen er pompoenen adds, die moet je ff AOE-en als ze gaan bewegen, evt frost nova, en compleet ignoren. net hoe je het hebben wil. (per ad 4444 hp)
dan weer horseman afmaken, en hoofd neernuken.. als hoofd dood is, eindigd het gevecht. de adds gaan direct ook dood. is hoofd dus op 5% hp, adds ignoren, head nuken..
loot, reset, repeat.
je gaat naar SM GY en je loopt naar het plein daar buiten. op een gegeven moment zie je links een grote pompoen die je de Q geeft. neem deze Q aan en plaats de kaars die je krijgt op het hoopje grond erachter.
baas komt..
zn hoofd bepaald de totale health. je moet de horseman eigenlijk 3x naar 0 krijgen, want hij healed zichzelf als zn hoofd van zn lichaam is. als je de kans krijgt, 100000% op hoofd nuken, lichaam wordt immune.
na de 2e keer komen er pompoenen adds, die moet je ff AOE-en als ze gaan bewegen, evt frost nova, en compleet ignoren. net hoe je het hebben wil. (per ad 4444 hp)
dan weer horseman afmaken, en hoofd neernuken.. als hoofd dood is, eindigd het gevecht. de adds gaan direct ook dood. is hoofd dus op 5% hp, adds ignoren, head nuken..
loot, reset, repeat.
shadowpriest nerfSeraphin schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:34:
[...]
Meh, 10 spell critical strike rating erbij, 10 spirit eraf. Per saldo een aardige upgrade, maar je zal er echt geen 10% sneller door lvl-en, zelfs geen 5%.
trouwens maar ff Headless Horseman gedaan... best grappig
enorm makkelijk en erg lekkere epic ring voor m'n shadowpriest ^^ daarnaast ook nog ff swift flying broom en Sinister Squashling meegepikt
Verwijderd
Ik zie niemand claimen dat je er 10% sneller door lvlt, samen met andere lowlvl 2.3 upgrades zal je wel een x% sneller lvlen (los van de andere 20-60 lvling improvements)Seraphin schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:34:
Meh, 10 spell critical strike rating erbij, 10 spirit eraf. Per saldo een aardige upgrade, maar je zal er echt geen 10% sneller door lvl-en, zelfs geen 5%.
Nee maar je ziet wel iemand helemaal door het dolle heen gaan.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:42:
[...]
Ik zie niemand claimen dat je er 10% sneller door lvlt, samen met andere lowlvl 2.3 upgrades zal je wel een x% sneller lvlen (los van de andere 20-60 lvling improvements)
Ik reageer daarop door te zeggen dat ik denk dat het feitelijke voordeel mij wat klein lijkt, en kwantificeer dat meteen zodat anderen weten welke welk beeld de genoemde verandering bij mij oproept. Als je het prettiger vindt reageer ik volgende keer wel met "bah, stelt geen ruk voor".
Overigens ben ik wel heel blij met de 20-60 improvements. Heb nog een paar verstofte 20-30 altjes die ik dan toch maar op ga levelen.
[ Voor 9% gewijzigd door Seraphin op 18-10-2007 16:51 ]
GaafImdaMned schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:11:
OMG OMG OMG
Illusionary Rod
Niet als je er ruim onder zit, is een gemiddelde level 70 5-man boss.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:46:
Is de Headless Horseman quest/mob ook te doen voor characters die nog geen lvl 70 zijn?
[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 18-10-2007 16:51 ]
wij deden em met 4x 70 en 1 lvl 62 hunter. die ging er met de +31 sta, +60 att.pwer vandoor..Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:46:
Is de Headless Horseman quest/mob ook te doen voor characters die nog geen lvl 70 zijn?
schijnt 3-manable te zijn..
alleen maar 4x per uur? of 2 uur?hoelang ben je saved? (buiten de candles om)
Ach, je had die en op dat lvl Stone of Jordan, enige upgrade daarna was rod of the ogre magi in DM noord.RaseriaN schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:28:
[...]
Ik kan me nog een Mage herinneren die dit kreng had toen we met MC bezig waren.
Zucht.. good old day's zullen we maar zeggen
Nu zie je tegenwoordig spelldmg/cit op items. Vroeger bestond dat niet en kon je alleen kiezen uit int/sta/spi. Tot aan lvl 50 had je gewoon 0 spelldmg en alleen stats.Seraphin schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:50:
[...]
Nee maar je ziet wel iemand helemaal door het dolle heen gaan.
Ik reageer daarop door te zeggen dat ik denk dat het feitelijke voordeel mij wat klein lijkt, en kwantificeer dat meteen zodat anderen weten welke welk beeld de genoemde verandering bij mij oproept. Als je het prettiger vindt reageer ik volgende keer wel met "bah, stelt geen ruk voor".
Overigens ben ik wel heel blij met de 20-60 improvements. Heb nog een paar verstofte 20-30 altjes die ik dan toch maar op ga levelen.
Wat ik begreep is het een daily, dus je mag per char (of account?) maar 1x per dag een candle halen. Maar zover ik heb kunnen vinden is er geen limiet aan hoevaak je 'm kan killen, zolang je maar mensen in je party hebt die een candle hebben...BootVluchteling schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:05:
[...]
wij deden em met 4x 70 en 1 lvl 62 hunter. die ging er met de +31 sta, +60 att.pwer vandoor..
schijnt 3-manable te zijn..
alleen maar 4x per uur? of 2 uur?hoelang ben je saved? (buiten de candles om)
Wij gaan 'm vanavond eens een paar keer killen.
4x per CHAR, niet account.. heb em al 8 x omgelegdOkkE schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:14:
[...]
Wat ik begreep is het een daily, dus je mag per char (of account?) maar 1x per dag een candle halen. Maar zover ik heb kunnen vinden is er geen limiet aan hoevaak je 'm kan killen, zolang je maar mensen in je party hebt die een candle hebben...
Wij gaan 'm vanavond eens een paar keer killen.
Geld die niet als een daily? Wat ik begreep is het gewoon 1 keer per dag candel halen en gaan met een party 5 keer killen, en dan weer een party met 4 andereBootVluchteling schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:30:
[...]
4x per CHAR, niet account.. heb em al 8 x omgelegd
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Verwijderd
Tja en ik vind de oude Robe of the Lich beter voor affliction leveling dan de nieuwe. De sloot stamina was wat ze zo goed maakte.
lees eens wat ik hierboven zei schat... je mag maar max 4x per uur die instance in..ErwienO schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:38:
[...]
Geld die niet als een daily? Wat ik begreep is het gewoon 1 keer per dag candel halen en gaan met een party 5 keer killen, en dan weer een party met 4 andereen weer 4 keer killen
Ooooow sorryBootVluchteling schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:39:
[...]
lees eens wat ik hierboven zei schat... je mag maar max 4x per uur die instance in..

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
nee ok, maar ze zouden van mn post ff een sticky moeten maken..ErwienO schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:40:
[...]
Ooooow sorryhoor wist niet dat je boos werd
dan krijg je dezelfde vraag niet 10x.
is die ook generfed?Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:38:
[...]
Tja en ik vind de oude Robe of the Lich beter voor affliction leveling dan de nieuwe. De sloot stamina was wat ze zo goed maakte.
Verwijderd
De posts van Ewien0 en Okke zijn vollediger, jouw post klopt geeneens, en als er iemand is die vaak simpele vragen stelt....BootVluchteling schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:43:
nee ok, maar ze zouden van mn post ff een sticky moeten maken..
dan krijg je dezelfde vraag niet 10x.
vond dat ook al opvallend ja, iets met een pot en een ketelVerwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:01:
[...]
De posts van Ewien0 en Okke zijn vollediger, jouw post klopt geeneens, en als er iemand is die vaak simpele vragen stelt....
Ik zit nog steeds met mijn dilemma
Ik zit dus nu in een guild die Gruul + VR + Maggy op farm heeft en vorige week voor de eerste keer Hydross + Lurker down heeft. Ik zit dus ook al sinds februari 2005 in deze guild. Ik krijg nu echter een aanbod, en ben inmiddels ook geaccepteerd, om in een guild te komen die Ilidan down heeft. Met mijn huidige guild weet ik zeker dat ik BT/MH/sunwell plateau ofzo nooit te zien krijg. Ik blijf altijd achter de feiten aanlopen. Met die nieuwe guild weet ik iig dat ik altijd alles te zien krijg. Maar ja, meer dan 2.5 herinneringen is ook vrij lastig om dat zo te vergeten. Ik heb alle first kills van alle instances meegemaakt met deze guild dus mc/bwl/aq40, geen naxx. Nu ook in TBC. Ik ben ook een van de meest actievere personen de guild en heb redelijk wat functies waaronder CO/RL/guildbank. Verder sta ik op no.1 qua dkp met 400 dkp terwijl de no.2 300 dkp heeft en een item ongeveer 20 dkp kost. Ik kan dus ten alle tijde een drop als eerste krijgen. Meer dan 75% van de mensen in onze guild heeft zelfs minder dan 75 DKP. Maar het is gewoon jammer dat we dus nooit alles kunnen zien en daar begint het nu wel te knagen. Nu ook dat ik gewoon weet dat ik zondag in die nieuwe guild, no.1 guild (aliance) op onze server, kan joinen.
Het is echt een hele lastige keuze en ik weet nog steeds niet wat ik moet doen. Lastig lastig lastig. Alleen ik heb het idee dat we net iets teveel slackers in onze guild hebben zitten en dat begint mij gewoon te irriteren. Vooral als ik er zelf weinig aan kan doen om dat te veranderen. Van de week dus met die nieuwe guild door SSC gerost en dat ging gewoon rete snel. Natuurlijk is daar het gearverschil etc, maar ook zie je dat daar veel meer focus zit.
Nou ja, van het weekend maar beslissen. Ik ben er nog niet uit
Het is echt een hele lastige keuze en ik weet nog steeds niet wat ik moet doen. Lastig lastig lastig. Alleen ik heb het idee dat we net iets teveel slackers in onze guild hebben zitten en dat begint mij gewoon te irriteren. Vooral als ik er zelf weinig aan kan doen om dat te veranderen. Van de week dus met die nieuwe guild door SSC gerost en dat ging gewoon rete snel. Natuurlijk is daar het gearverschil etc, maar ook zie je dat daar veel meer focus zit.
No guts, no glory!
Ik weet het antwoord! ZWART!Viggen schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:01:
[...]
vond dat ook al opvallend ja, iets met een pot en een ketel![]()
Het is 5x per uur.BootVluchteling schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:30:
[...]
4x per CHAR, niet account.. heb em al 8 x omgelegd
Het is 5x per account, NIET char.
Dit is dus de dungeon lockout, de q kun je ook meerdere keren doen gewoon. Ik heb de q 3x keer gedaan vandaag, en het event 20x.
[ Voor 21% gewijzigd door HolyCorn op 18-10-2007 18:26 ]
op 1 char? vind ik knap.. lukt mij nl. maar 1x (summonen that is)HolyCorn schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:24:
[...]
Het is 5x per uur.
Het is 5x per account, NIET char.
Dit is dus de dungeon lockout, de q kun je ook meerdere keren doen gewoon. Ik heb de q 3x keer gedaan vandaag, en het event 20x.
/edit
ik kan em weer accepteren de Q.. meerdere keren per dag dus..
[ Voor 10% gewijzigd door BootVluchteling op 18-10-2007 19:41 ]
Zelfde simpelheid als blizzard even aanhouden ...
Belachelijk hoe belachelijk makkelijk het is de laatste tijd om epics te krijgen .
Niet dat ik het niemand gun , maar het verliest zen charmes op deze manier .
Belachelijk hoe belachelijk makkelijk het is de laatste tijd om epics te krijgen .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
Mja, dat vind ik ook. Kijk wat er gebeurd met se.1 gear!rhermans schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:30:
Zelfde simpelheid als blizzard even aanhouden ...
Zijn de fingerdrops die de Headless Horsemen maakt ook alleen voor 14 dagen of langer? Want anders heb ik namelijk net mooie ring geloot.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Verwijderd
Leg uit...Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:02:
[...]
Mja, dat vind ik ook. Kijk wat er gebeurd met se.1 gear!
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 23:20 ]
Leuke quest die horseman
. Easy epics ftw!
Beetje druk in Scarlet monastery
.

*klikbaar*
Leuke helm geloot http://www.wowhead.com/?item=33808:

En ook de epic flying broom nog gewonnen
.
Beetje druk in Scarlet monastery

*klikbaar*

En ook de epic flying broom nog gewonnen
[ Voor 11% gewijzigd door Jerry op 18-10-2007 23:56 ]
Damn, dat evil lachje van die helm is gaaf! Erg leuke easter egg
Ik hoor net iets over een Altar die bonus spell dmg verkoopt, klopt dit? En waar vind ik die dan?
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Ik wil je beslissing niet moeilijker maker maar uit je verhaal heb ik niet echt het gevoel dat je doorhebt dat als je leaved je de guild zo ongeveer '' kapot '' maakt, sinds je bank/RL/CO bent. Uit je verhaal lees ik dat je ongeveer 98% ofzo raidattendenci zult hebben, dus wss heeft ook niemand anders ervaring met leaden.KillGhost schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:08:
Ik zit nog steeds met mijn dilemmaIk zit dus nu in een guild die Gruul + VR + Maggy op farm heeft en vorige week voor de eerste keer Hydross + Lurker down heeft. Ik zit dus ook al sinds februari 2005 in deze guild. Ik krijg nu echter een aanbod, en ben inmiddels ook geaccepteerd, om in een guild te komen die Ilidan down heeft. Met mijn huidige guild weet ik zeker dat ik BT/MH/sunwell plateau ofzo nooit te zien krijg. Ik blijf altijd achter de feiten aanlopen. Met die nieuwe guild weet ik iig dat ik altijd alles te zien krijg. Maar ja, meer dan 2.5 herinneringen is ook vrij lastig om dat zo te vergeten. Ik heb alle first kills van alle instances meegemaakt met deze guild dus mc/bwl/aq40, geen naxx. Nu ook in TBC. Ik ben ook een van de meest actievere personen de guild en heb redelijk wat functies waaronder CO/RL/guildbank. Verder sta ik op no.1 qua dkp met 400 dkp terwijl de no.2 300 dkp heeft en een item ongeveer 20 dkp kost. Ik kan dus ten alle tijde een drop als eerste krijgen. Meer dan 75% van de mensen in onze guild heeft zelfs minder dan 75 DKP. Maar het is gewoon jammer dat we dus nooit alles kunnen zien en daar begint het nu wel te knagen. Nu ook dat ik gewoon weet dat ik zondag in die nieuwe guild, no.1 guild (aliance) op onze server, kan joinen.
Toch zou mijn keuze vrij simpel zijn, move on with your life! Als je een nieuwe baan aangeboden krijgt waar je 30% meer uitbetaald voor minder werk (geen Bank/RL/CO) waarom niet? De contacten die je hebt opgebouwd raak je echt niet kwijt.
Wel zou ik ervoor zorgen dat alles goed geregeld is, je aankondigt dat je weggaat etc, na 2.5 jaar ben je ze dat op zijn minst verschuldigt. Ik ga er niet vanuit dat veel mensen het je heel kwalijk gaan nemen.
Je motivatie om van guild te wisselen blijft mij echter vrij onduidelijk, is het het feit dat je teveel slackers/unfocussed people in je raid hebt... of juist: Dat je nieuwe, betere loot wil óf dat je gewoon de nieuwe content te zien wilt krijgen! Als het om alle 3 gaat zou ik gaan, laatste 2, zou ik ook gaan, alleen de laatste? zou ik niet gaan, dat is het niet waard. (Ik kan niet echt uitleggen waarom niet, maar kommop, ga naar stage6 en bekijk een illidan kill, bewaar al je vriendschappen etc...)
I don't have a clue..
Die healing ring die van de HHM dropt is gewoon exact dezelfde als die van de heroic badges! Da's balen voor degenen die em gekocht hebben
Bnet pindle#2913
Verwijderd
precies, is een typisch geval van 'sunk costs'. zet op een rijtje wat voor jou belangrijk is in je WOW 'carriere' en kies dan vervolgens voor de guild die deze behoeften het beste kan bevredigen. uiteindelijk gaat het toch om jou plezier in het spel, niet om dat van anderen. zou een beetje krom zijn, 13e p/maand betalen om andere spelers een leuke tijd te bezorgenDionisos schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:31:
[...]
Ik wil je beslissing niet moeilijker maker maar uit je verhaal heb ik niet echt het gevoel dat je doorhebt dat als je leaved je de guild zo ongeveer '' kapot '' maakt, sinds je bank/RL/CO bent. Uit je verhaal lees ik dat je ongeveer 98% ofzo raidattendenci zult hebben, dus wss heeft ook niemand anders ervaring met leaden.
Toch zou mijn keuze vrij simpel zijn, move on with your life! Als je een nieuwe baan aangeboden krijgt waar je 30% meer uitbetaald voor minder werk (geen Bank/RL/CO) waarom niet? De contacten die je hebt opgebouwd raak je echt niet kwijt.
Wel zou ik ervoor zorgen dat alles goed geregeld is, je aankondigt dat je weggaat etc, na 2.5 jaar ben je ze dat op zijn minst verschuldigt. Ik ga er niet vanuit dat veel mensen het je heel kwalijk gaan nemen.
Je motivatie om van guild te wisselen blijft mij echter vrij onduidelijk, is het het feit dat je teveel slackers/unfocussed people in je raid hebt... of juist: Dat je nieuwe, betere loot wil óf dat je gewoon de nieuwe content te zien wilt krijgen! Als het om alle 3 gaat zou ik gaan, laatste 2, zou ik ook gaan, alleen de laatste? zou ik niet gaan, dat is het niet waard. (Ik kan niet echt uitleggen waarom niet, maar kommop, ga naar stage6 en bekijk een illidan kill, bewaar al je vriendschappen etc...)
Ik heb een stuk 30 deeltjes geleden ongeveer hetzelfde verhaal gepost... Ik ging alleen van een Lurker guild naar Kael'thas, niet een gigantische sprong. Het komt er min of meer op neer: je speelt dit spel voor je eigen plezier, zet gewoon die stap en blijf niet ongelukkig hangen terwijl je veel meer potentieel hebt en je alleen in je huidige guild zit om de rest niet in de steek te laten...KillGhost schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 18:08:
Ik zit nog steeds met mijn dilemma![]()
[verhaal]
Die stap zetten was voor mij ook behoorlijk lastig, ik voelde me wel een tijdje kut maar op een gegeven moment voel je gewoon dat verder gaan met je eigen WoW "leven" de beste keuze is... Zit inmiddels al een paar maanden in de guild waarmee ik toen dus Kael'thas had gekilled, inmiddels is Illidan al bijna een maand geleden neergegaan en ik heb het zeker naar mijn zin... Ik heb vooral het gevoel dat het niveau van de spelers waarmee ik nu speel veel dichter ligt dan dat van mijzelf.
Ik hoop dat ik het een beetje makkelijker voor je heb gemaakt door mijn eigen ervaring te posten, veel geluk
Heb het even opgezocht, m'n oude verhaal:
cls schreef op maandag 25 juni 2007 @ 04:15:
Ik zit zelf op het moment met een redelijk groot dilemma. Ik zit al vanaf het begin in een guild waar ik sinds een paar maanden geleden ook officer van ben. We hebben op dit moment Karazhan / Gruul / Magtheridon al een hele tijd op farm alleen ons enige probleem is nu ontzettend trage progress.
We waren een paar weken al begonnen in SSC, hadden voor 4 tanks all3 resistance gear bij elkaar etc tot er opeens 2 tanks moesten minderen/stoppen... Daar gingen dus de plannen om Hydross zo snel mogelijk down te krijgen. Hierna zijn we ons wat meer op Lurker wezen focusen maar ook daar gaat het niet helemaal geweldig. Ook hebben we al 2 avonden zitten proberen op Void Reaver en onze beste try tot nu toe is 9% voordat hij ging enragen.
Nu ben ik al enige tijd aan het klagen over hoe dingen gaan in onze guild. Het is nogal grappig dat deze guild zichzelf hardcore durft te noemen terwijl wij 70 mensen in de guild hebben waarvan maar ongeveer 15 tot 20 mensen (officers / core members) zeer actief zijn. De rest van de mensen zijn semi-hardcore of zelfs casual mensen die pre-TBC ook weinig raiding experience hebben gehad... Deze laatste groep zorgt IMO ook voor de wipes die we laatst hebben moeten verduren in SSC en The Eye. Hierbij moet je denken aan altijd dezelfde mensen die doodgaan bij de bommen die Void Reaver afgooit of veel te lage DPS op Hydross waardoor we hem niet dood krijgen voor de enrage.
Ik ben het ook niet eens met het huidige loot systeem dat we hebben. Er wordt aan de members vertelt dat we van een systeem gebruik maken dat 50% DKP (attendance) en 50% Farming Points (guildbank) is maar ondertussen gebeurd loot distribution gewoon in de Officer channel. Ondanks dat ik zelf een officer ben keur ik dit systeem volkomen af. Ik heb dit ook duidelijk laten weten en zelfs na een groot topic en poll op ons forum waar de meeste members voor een normaal DKP systeem pleitten wil de guildmaster van niks weten.
De guildmaster erkent ook wel dat we problemen hebben met de activity van bepaalde mensen maar zijn oplossing hierop is het constant maar inviten van mensen in de guild, vaak met alleen maar blue gear en geen enkele end game experience, waardoor de guild maar blijft groeien en groeien (we gaan richting de 80) in plaats van kleiner worden waar ik ons naar toe zou willen zien gaan. In plaats van selectief te recruiten gaat hij dus op een recruiting rampage om mensen een "try-out" te geven... Zo komen we er natuurlijk nooit.
Ik wil niet proberen arrogant over te komen, maar ik voel me persoonlijk een beetje te goed voor mijn guild. Ik maak nauwelijks (of liever gezegd, geen) fouten tijdens het raiden en het constante gewipe komt vaak door onervaren mensen die steeds dezelfde fouten maken, ook als ze er duidelijk op gewezen worden. Ook is mijn DPS ver boven het niveau van de rest van de DPSers in de guild en kunnen de tanks (op de MT na, 1 van de zeer actieve mensen) me nauwelijks bijhouden op threatmeters... Dit laatste heeft er ook toe geleid dat ik gisteravond gedwongen werd om alleen maar DoTs en mijn wand op Void Reaver te gebruiken. Nu weet ik dat Void Reaver aggro wiping abilities heeft, maar de aggro die bepaalde tanks in onze guild genereren is echt te zielig voor woorden. Om dit maar in perspectief te plaatsen, ik heb aggro GEPULLED door het gebruik van mijn wand (ipv shadowbolts).
Maar toch weet ik niet zo goed wat ik wil doen. De beste raiding guild op de server wilt mij graag hebben maar als ik nu mijn huidige guild zou verlaten voelt toch wel een beetje als verraad en ook omdat ik een hele hoop vrienden in de guild heb die ik zelf altijd heb lopen pushen om vooral door te zetten. Ik heb het allemaal meegemaakt met deze guild, van het volledig opflasken op attumen (eerste boss in karazhan) tot eindeloze pre-patch Magtheridon wipes tot we hem eindelijk killden... Maar uiteindelijk voel ik toch dat ik "te goed" voor deze guild ben geworden (ja ik weet dat het verschikkelijk klinkt, heb er even geen betere woorden voor).
Wat zouden jullie doen in deze situatie?
[ Voor 64% gewijzigd door danslo op 19-10-2007 01:36 ]
Verwijderd
In de nieuwe patch notes las ik iets over exp tussen lvl 20en 60.
Is dat een bug momenteel? dat we te weinig exp krijgen ofzo?
Of komt er gewoon een exp boost?
wordt gewoon geboostVerwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:23:
In de nieuwe patch notes las ik iets over exp tussen lvl 20en 60.
Icons are overrated
Verwijderd
Oke en is al wat bekend over de patch? (kwa datum) anders kan ik net zo goed wachten ..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 01:46 ]
Je kunt uiteraard wachten, maar het is nog niet bekend wanneer de nieuwe patch uitkomt.
Signature
It's done when it's done.. Zal best nog een paar weken duren, zag gister nog een enorme lijst met bugs, waaronder 1 die voor bepaalde mount geluiden zorgde waar er gedispelled werd... erg vaagVerwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 01:32:
Oke en is al wat bekend over de patch? (kwa datum) anders kan ik net zo goed wachten ..
Deze plek is te koop.
Jezus, wat is Ghostlands een k*t gebied om je char te lvlen zeg.....
Maargoed, nu maak ik het af ook om vervolgens richting The Barrens XR te gaan. Ben lvl 16 nu en probeer hem dit weekend naar lvl 20 te brengen. Eventueel dat ik daarna nog een 2de char start die ik ook naar lvl 20 breng zodat die met patch 2.3 ff een boost kunnen hebben richting de 60/70
Maargoed, nu maak ik het af ook om vervolgens richting The Barrens XR te gaan. Ben lvl 16 nu en probeer hem dit weekend naar lvl 20 te brengen. Eventueel dat ik daarna nog een 2de char start die ik ook naar lvl 20 breng zodat die met patch 2.3 ff een boost kunnen hebben richting de 60/70
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Verwijderd
Hey Kill, ik zou ook voor mezelf kiezen. Ook ik heb een soortgelijke situatie gehad.
Ik zat sinds lvl 20 in een Nederlandse guild. Ik had er al vrij snel vrienden gemaakt en was redelijk populair bij de mensen. Het was altijd hartstikke gezellig. Ik had het er erg naar mijn zin. Omdat ik altijd zo "aanwezig" was en iedereen hartstikke aardig tegen mij was, dacht iedereen altijd dat ik de GM was. De echte GM zag dit, en besloot mij te promoten naar een first officer, een op dat moment hoogste rank, na GM.
Langzamerhand, kwam level 70 in de buurt en toen kwamen er bepaalde geruchten. Jaa, die nawa die gaat naar een raidingguild, hoe vinden jullie dat?
Iedereen vond mij een verrader, en voelde zich gepasseerd omdat ik ze zo in de steek zou laten. Vooral de dames in de guild maakte er vooral een drama van. Net alsof ik ze nooit meer zou spreken en ik zou verdwijnen uit het spel.
Ik beloofde ze, dat ik zoiets nooit zou doen omdat ik het er zo naar mijn zin had. Op een gegeven moment dingde ik 70. Ja, wat nu he?
Ik had ondertussen al veel instances gedaan en was bekend bij bepaalde guilds. Ze vroegen mij ook wat ik in zo een noobguild deed, en dat ik veel beter verdiende. Ik antwoorde dat IK speelde, en dat als IK plezier had, ik nergens naar toe ging. Zo heb ik 3 guilds afgewimpeld.
Maargoed, ik wilde ook graag gear hebben, dus wat deed ik? PvPen voor de blue lvl 70 set. Dit heb ik weken gedaan totdat ik er helemaal ziek van was geworden. Ik had het gevoel gekregen dat ik vast zat in het spel. Ik had geen reden meer om te spelen.
Ik besloot om te applyen bij mijn huidige raidguild. Op diezelfde dag werd ik ingame gewhispered met de vraag of ik al wilde joinen. Het enige wat ik zei in gchat was: "Jongens, het was leuk geweest, heb het erg naar mijn zin gehad, maar ik heb meer ambities, ik wil verder". Geen reacties afgewacht en gelijk /gquit gedaan om het niet moeilijker te maken dan het was.
Dit resulteerde in een stormvloed van whispers varierend van: "Klootzak, wat doe je nou?" tot "Goede keus nawa, ik wist dat je dit vroeg of laat zou doen. Succes ermee"
Een week lang ben ik compleet genegeerd, op een paar personen na. Nu is alles koek en ei, ze doen hartstikke normaal. Met de mensen die ik echt mocht, heb ik dagelijks hele whispersessies.
Ondertussen, zit ik wel lekker te raiden en heb het prima naar mijn zin.
Hoop dat je er wat aan hebt
edit: wat een mooi verhaal, na het lezen ervan krijg ik tranen in mijn ogen
misschien de IT inruilen voor een carriere als scrhijver
Ik zat sinds lvl 20 in een Nederlandse guild. Ik had er al vrij snel vrienden gemaakt en was redelijk populair bij de mensen. Het was altijd hartstikke gezellig. Ik had het er erg naar mijn zin. Omdat ik altijd zo "aanwezig" was en iedereen hartstikke aardig tegen mij was, dacht iedereen altijd dat ik de GM was. De echte GM zag dit, en besloot mij te promoten naar een first officer, een op dat moment hoogste rank, na GM.
Langzamerhand, kwam level 70 in de buurt en toen kwamen er bepaalde geruchten. Jaa, die nawa die gaat naar een raidingguild, hoe vinden jullie dat?
Iedereen vond mij een verrader, en voelde zich gepasseerd omdat ik ze zo in de steek zou laten. Vooral de dames in de guild maakte er vooral een drama van. Net alsof ik ze nooit meer zou spreken en ik zou verdwijnen uit het spel.
Ik beloofde ze, dat ik zoiets nooit zou doen omdat ik het er zo naar mijn zin had. Op een gegeven moment dingde ik 70. Ja, wat nu he?
Ik had ondertussen al veel instances gedaan en was bekend bij bepaalde guilds. Ze vroegen mij ook wat ik in zo een noobguild deed, en dat ik veel beter verdiende. Ik antwoorde dat IK speelde, en dat als IK plezier had, ik nergens naar toe ging. Zo heb ik 3 guilds afgewimpeld.
Maargoed, ik wilde ook graag gear hebben, dus wat deed ik? PvPen voor de blue lvl 70 set. Dit heb ik weken gedaan totdat ik er helemaal ziek van was geworden. Ik had het gevoel gekregen dat ik vast zat in het spel. Ik had geen reden meer om te spelen.
Ik besloot om te applyen bij mijn huidige raidguild. Op diezelfde dag werd ik ingame gewhispered met de vraag of ik al wilde joinen. Het enige wat ik zei in gchat was: "Jongens, het was leuk geweest, heb het erg naar mijn zin gehad, maar ik heb meer ambities, ik wil verder". Geen reacties afgewacht en gelijk /gquit gedaan om het niet moeilijker te maken dan het was.
Dit resulteerde in een stormvloed van whispers varierend van: "Klootzak, wat doe je nou?" tot "Goede keus nawa, ik wist dat je dit vroeg of laat zou doen. Succes ermee"
Een week lang ben ik compleet genegeerd, op een paar personen na. Nu is alles koek en ei, ze doen hartstikke normaal. Met de mensen die ik echt mocht, heb ik dagelijks hele whispersessies.
Ondertussen, zit ik wel lekker te raiden en heb het prima naar mijn zin.
Hoop dat je er wat aan hebt
edit: wat een mooi verhaal, na het lezen ervan krijg ik tranen in mijn ogen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 08:37 ]
Verwijderd
Goeie morgen Tweakers 
Gistervoor het eerst mualgar gedownd met de guild =) en daarna nog effe naar gruul geweest ^^
we hebben hem tot 28 % gekregen in de laaste try (van de 4). Maarja mensen begrepen niet echt dat ze juist van elkeer weg moeten lopen na een ground slam ^^ In iedergeval maulgars helm nog mogen looten
bijna ook nog de t4 shoulders gewonnen
Maar het is zeker een weer een leuke ervaring met m'n guild =) Iedereen was zo vrolijk als het maar kon, en vooral de GL omdat de guild nog maar net anderhalve maand bestaat =)
Gistervoor het eerst mualgar gedownd met de guild =) en daarna nog effe naar gruul geweest ^^
we hebben hem tot 28 % gekregen in de laaste try (van de 4). Maarja mensen begrepen niet echt dat ze juist van elkeer weg moeten lopen na een ground slam ^^ In iedergeval maulgars helm nog mogen looten
Patch 2.3 gaat inderdaad een XP Boost geven maar ik denk dat mensen zich een beetje verkijken op 'hoeveel' dit nou precies gaat zijn. Ik lees hier alleen maar opmerkingen als: 'Ja, als 2.3 er is, dan zijn al m'n alts level 60!' Ik heb nu zelf 8 alts op m'n realm (misschien iets teveel van het goede
) en ik heb ook wel zin in 2.3 maar ik verwacht toch niet dat het zoooveel sneller zal gaan.
http://www.wowhead.com/?item=18082 ?ImdaMned schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:11:
[...]
Ach, je had die en op dat lvl Stone of Jordan, enige upgrade daarna was rod of the ogre magi in DM noord.
http://www.wowhead.com/?item=10844 ?
[ Voor 6% gewijzigd door Smultie op 19-10-2007 08:55 ]
Op Agamaggan was gister de ingang van SM GY ook het epicentrum van de wereld, vooral Horde heeft goede (honorpoints)zaken gedaan. Ik als ally had het vooral moeilijk als de partyleader niet snel genoeg de instance resette en je met tigduizend spells,hamstrings, mortalstrikes, etc etc aan je kont je probeerde in leven te blijven en als een speer de instance weer in. Later werden er hele raids georganiseerd voor SM om de horde weer aan te pakken, schitterend om /2 te zien gisteravond. AV in het superklein.Jerry schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 23:30:
Leuke quest die horseman. Easy epics ftw!
Beetje druk in Scarlet monastery.
[afbeelding]
*klikbaar*
[afbeelding]
En ook de epic flying broom nog gewonnen.
Wel de dps-ring geloot, de rare en epic broom maar de dps plate helm helaas niet zien droppen, och, vandaag weer een dag. Ik sta al geparkeerd in SM iig.
Inderdaad, het zal sneller gaan maar niet dat je binnen 1 dag van 20 naar 60 bent (om maar even een andere uiterste te noemen).UTwizard schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:39:
Patch 2.3 gaat inderdaad een XP Boost geven maar ik denk dat mensen zich een beetje verkijken op 'hoeveel' dit nou precies gaat zijn. Ik lees hier alleen maar opmerkingen als: 'Ja, als 2.3 er is, dan zijn al m'n alts level 60!' Ik heb nu zelf 8 alts op m'n realm (misschien iets teveel van het goede) en ik heb ook wel zin in 2.3 maar ik verwacht toch niet dat het zoooveel sneller zal gaan.
Ik had gisteravond eerste run mijn helm
blije drikkie daar.
Toch met die helm zo'n 40-50 meer AP en zo'n 0.5% + crit erbij. Ook de stamina is niet slecht, nu unbuffed naar 8245 ipv 8k rond. Wel van 250 hit naar 227, maar dat is nog goed te behappen dacht ik.
Maar ook bij ons was de ingang en tot ver daarbuiten 1 groot massagraf!
Dat is pas world PVP
Die ingang werd echt gewoon volledig gecamped steeds door 1 van de factions.
IIg bij ons ook een tijdje volledig door Alliance geowned, nadat er werd samengewerkt en er systematisch naar de ingang werd gewerkt.
Toch met die helm zo'n 40-50 meer AP en zo'n 0.5% + crit erbij. Ook de stamina is niet slecht, nu unbuffed naar 8245 ipv 8k rond. Wel van 250 hit naar 227, maar dat is nog goed te behappen dacht ik.
Maar ook bij ons was de ingang en tot ver daarbuiten 1 groot massagraf!
Dat is pas world PVP
Die ingang werd echt gewoon volledig gecamped steeds door 1 van de factions.
IIg bij ons ook een tijdje volledig door Alliance geowned, nadat er werd samengewerkt en er systematisch naar de ingang werd gewerkt.
[ Voor 32% gewijzigd door cannibal op 19-10-2007 09:14 ]
met de guildmaster (warrior) gisteren een aantal runs voor de HH gedaan. hij zat toen al op 40 tries en geen helm. Ik geloof dat ie uiteindelijk op 60 zat en nog geen helm. Dus "even" hh gaan doen om die helm te halen is een beetje stom.
evenals de QQ hierboven dat het eazy epix zijn en dat het allemaal maar te makkelijk is.. jongen het zijn 3 ringen en 2 helmets, 3 totaal verschillende ringen dus eigenlijk maar 1tje voor jouw class en zo goed zijn ze nou ook weer niet...
evenals de QQ hierboven dat het eazy epix zijn en dat het allemaal maar te makkelijk is.. jongen het zijn 3 ringen en 2 helmets, 3 totaal verschillende ringen dus eigenlijk maar 1tje voor jouw class en zo goed zijn ze nou ook weer niet...
blup
Dit topic is gesloten.