Het World of Warcraft topic - Deel 134 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.284 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tssja wij gingen gruul gisteren en we hadden maulgar neer toen ik swapte met een andere priest want die had wat nodig van gruul, dus ik naar buiten en HS naar shatt.

We zouden daarna VR ff killen dus ik was alvast naar TK gegaan en was daar nog ff een beetje aan het killen en een q aan het doen toen ineens *POEF* Server eruit... :|
Na een tijdje kon ik weer inloggen maar de rest nog niet...(die waren nog in gruul's lair) >:)

Uiteindelijk gruul wel neer gehaald maar niet naar VR gegaan, daar was het te laat voor :'(

Gister wel erg gelachen toen ik en 4 andere guildy's SH (normal rep run) gingen doen toen vlak na de eerste boss onze shammy moest leaven, toen hebben we de rest met 4 man gedaan en dat ging damn easy zeg..Ik healen, een drood als back up healer verder hadden we een pally als tank en een mage..

Dat was de snelste en leukste SH run die ik ooit gedaan heb :P
De pally en de mage een beetje AoE'en en de drood ook een beetje dps'en en ik als main healer....echt we gingen als een speer.
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar ik verveelde me zowat op die run ;)
(en ja ik weet het was een beetje aan het slacken met rep runs, aangezien we al in SSC aan het raiden zijn) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:22:
Hehe bedankt voor de info zo leer ik weer iets ook dacht ik dat alleen bossen die mechanicals immune zijn , 5k damage is indd niet slecht :)
En ik had het niet over jou afkraken diegene weten wel wie het zijn ;)
Tussen commentaar geven en afkraken vind ik een heel verschil zitten.
Conundrum en ik (weet zeker dat je ons bedoeld met die laatste opmerking) weerleggen alleen jouw opmerking met bewijs en gaan daar verder ook niet lomp op in, maar geven een voorbeeld.

Maargoed, ik zal verdere posts van je negeren aangezien mijn kritiek niet gewenst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
deadsy33 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:16:
Verder nog wat vraagjes:

1. Is BMspecc voor Voidreaver echt zo crap (dankzij de pounding)? Persoonlijk had ik weinig moeite om mijn pet in leven te houden, maar bovenstaande hunter denkt er anders over en respecced voor dit gevecht naar MM.
Nee hoor BM is geen enkel probleem op Voidreaver, je pet picked gewoon wat chainheals mee en als je 2/5 t5 hebt dan healt hij al helemaal veel bij.
2. The Lurker Below. Deze baas heb ik nog nooit gedaan. Ik heb de tactics gelezen op bosskillers.com maar ik vraag me af of mijn pet wel nuttig is voor dit gevecht. En hoe zit het precies met de Spout spell. Werkt het ongeveer hetzelfde als de Blizzard bij Aran? En als ik het goed begrijp kan je deze ontwijken door in het water te springen en er weer uit te lopen?

[you dodged wall of text...]
Pet op lurker werkt ook, hij word niet geraakt door "spout" (spelling) en kan dus gewoon bovenblijven.

Klinkt mij als dat die classleader geen onderzoek naar zijn eigen class heeft gedaan ........ hopelijk kan je hem nog wat leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:13:
[...]Deze klaagzang hoor ik nu al 2.5 jaar ; )
Spelen ga ik toch wel hoor.. ;) Maar als dat al 2,5 jaar zo is...dan is het toch een feit dat het wel iets duidelijker op de doos zou mogen staan? Toch? Klagen doe ik verder niet, maar ik vind het vreemd...die 30 dagen heb je...maar je kunt ze niet gebruiken...om het simpel te zeggen...ik koop een spel officieel, maar kan het niet spelen...totdat ik meer geld uitgeef (en gamecards zijn er volgens mij alleen van 60 dagen?) zodat ik vervolgens dus 90 dagen heb...tis niet dat het een probleem is..mag toch wel zeggen dat ik dat raar vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Uuuuhm, dat zou het pas morgen moeten zijn hoor.
Ik weet niet wat het is, maar ik had vanochtend(bankcheck & AH scan) ook een latency van 350+
Er liep geen simpele ziel in Stormwind, waar komt ie vandaan?
Gisteravond ook al eenlatency van 250+, heeft Blizzard issues met zijn infrastructuur? kan me namelijk niet voorstellen dat dit normaal is.
En hoorde meerdere mensen erover klagen, dus het is ook niet mijn connectie(xs4all) volgens mij.
Weet iemand iets van werkzaamheden/issues/etc(las vorige week iets over telianet ofzo?)
edit: owja, level 69 op mijn main nu, dus nog maar 1 ding te gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door liledevil op 16-10-2007 09:32 ]

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den85
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 16:02
ImdaMned schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:13:

Dood gaan? Volgens mij word je als caster zijn aardig neergemept op low lvl
Volgens mij valt dat wel mee hoor met de juiste gear!

Jammer dat hier altijd van die domme reacties zijn }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach iedere class heeft zo zijn kwaliteiten, ook op lagere levels.

Als je er een twink van maakt dan kan je zeker mooie grappen uithalen. Vind het hele twinkgedoe een beetje overdreven, op 1 bg is op onze battlegroup op lvl 20-29 minimaal de helft hunters en de twinks lopen met agility enchants, armor enchants etc.

Jammer dat de meesten ondanks die gear alsnog geen skill hebben en je ze met normal gear vaak makkelijk kan ownen.

Gisteren nog ff AB gedaan met een groepje van 6 man. Steeds met zijn zessen BS pakken, 2 blijven daar en de andere 4 knallen snel de hordes op een andere node overhoop. Heb alle games gewonnen.

Het mooie is dat als je tactics in BG channel zegt mensen meteen al zeggen dat het niet werkt etc. Vervolgens win je en dan lopen ze nog te zeiken. Sommige mensen kunnen zo dom zijn in bg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
den85 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:30:
[...]

Dom? Enige decent enchant voor casters is 30 spelldmg op wapens of 22 int. Als een twink in je rug zit en crusader procced dan ben je het haasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Pffff gisteren Shade of Aran weer eens gedaan in Kara. We kregen hem pas down op de 4de try. We gaan er elke keer aan bij de elementals. Het is gewoon bijna niet te doen zonder lock. Bij de 4de try hebben we iemand gewisseld met een lock en kregen we hem down (banish/fear ftw!).
Was wel grappig, want aan het eind was alleen nog 1 rogue, een holy pally en een holy priest over :P. Rogue werd flink gehealed en priest was aan het wanden (oom) :P. Aran zat nog op 5% (ik was net daarvoor dood gegaan).

Mensen nog wat tips voor dit gevecht, want ik snap niet dat we elke keer zo'n moeite hebben met deze boss. We interrupten zijn frost + fire en hebben geen moeite met de blizzard/arcane blast/flamewreath, maar bij de elementals gaat het steeds mis :X.
Ik moet wel zeggen dat we af en toe wel pech hebben met een blizzard/flamewreath tijdens de elementals :X.

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 16-10-2007 09:38 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranno schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:24:
[...]

Nee hoor BM is geen enkel probleem op Voidreaver, je pet picked gewoon wat chainheals mee en als je 2/5 t5 hebt dan healt hij al helemaal veel bij.

[...]

Pet op lurker werkt ook, hij word niet geraakt door "spout" (spelling) en kan dus gewoon bovenblijven.

Klinkt mij als dat die classleader geen onderzoek naar zijn eigen class heeft gedaan ........ hopelijk kan je hem nog wat leren.
Eindelijk wat hunters om mee te praten ;)

Ik zelf ook altijd BM geweest, met de 41/20/0 build. De build om precies te zijn is naar mijn mening was dit altijd de beste build voor raids. Maar ik ben op het moment naar MM gespecd met nog 17 puntjes in survival voor pvp.

Edit: Foutje gemaakt met de link xD

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerry schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:37:
Pffff gisteren Shade of Aran weer eens gedaan in Kara. We kregen hem pas down op de 4de try. We gaan er elke keer aan bij de elementals. Het is gewoon bijna niet te doen zonder lock. Bij de 4de try hebben we iemand gewisseld met een lock en kregen we hem down (banish/fear ftw!).
Was wel grappig, want aan het eind was alleen nog 1 rogue, een holy pally en een holy priest over :P. Rogue werd flink gehealed en priest was aan het wanden (oom) :P. Aran zat nog op 5% (ik was net daarvoor dood gegaan).

Mensen nog wat tips voor dit gevecht, want ik snap niet dat we elke keer zo'n moeite hebben met deze boss. We interrupten zijn frost + fire en hebben geen moeite met de blizzard/arcane blast/flamewreath, maar bij de elementals gaat het steeds mis :X.
Ik moet wel zeggen dat we af en toe wel pech hebben met een blizzard/flamewreath tijdens de elementals :X.
Bij ons in de guild fearen we altijd 2 adds, of banish er ook nog 1 als we een lock erbij hebben, en daarna dpsen we er 2 of 3 van neer. Ligt er net aan hoe lang we er over doen.

Edit: Sorry voor de dubbel post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:56:
[...]
Als je de questline in netherstorm volgt, dan kun je een key krijgen voor een extra boss in herioc MT. Die boss is gewoon gratis loot/badges.
Lever niet de prison-keys in om je rep te verhogen.

Als je consortium-rep revered is krijg je een quest om in blade-edge mountain een mob te verslaan.
Hiervoor is een speciale key nodig die wordt gevormd met 5 prison-key's.
Daarna krijg je een quest om andere prison's te openen (elke keer 5 prison-key's) om een item van de king te vinden (dropchange 25%).

Keydrop-rate is ongeveer 1%

Als paladin farm ik in een uurtje 80-120 armor pieces (afhankelijk van de drukte) en met een beetje geluk heb ik er dan 1-2 key's bij

[ Voor 9% gewijzigd door sabriel op 16-10-2007 09:46 ]

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
sabriel schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:20:
Welkom bij de gemiddelde alliance pug in BG cyclone
Wij 5-baseden ook alliance PuGs pre TBC hoor, krijg je als je met 15 vriendjes AB doet. Was lekker honour farmen. Beter dat dan dat we het spel eeuwen laten doorgaan, krijgen ze tenminste een mark na 5 minuten :)
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:44:
Noem het maar weinig...is toch wel even 26 euro meer dan waar ik op gerekend had.. :S

Ik had inderdaad WOW en WOW TBC...maar dus geen Gamecard...dat zie je niet op de verpakking staan ofzo...eigenlijk vind ik dat dus best belachelijk....ik zal het wel doen, maar vaag is het wel...feitelijk koop je dus meteen 90 dagen...zijn ze zooo bang dat je er na 30 dagen al mee stopt ofzo??
Je hebt geen gamecard nodig, je kunt ook activeren met CC en dan je betaling annuleren. Speel je gewoon de eerste maand gratis. Niet miepen dus, het is heel normaal een CC te hebben ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shade draait imo alleen maar om goede timing. Dus als je flame wreath krijgt easy op de dps als hij rond 40% zit totdat de debuff weg is. En als je genoeg interrupt dan gaat de baas niet drinken, scheelt je weer een kritiek punt in het gevecht. Wat ik meestal doe als truuk is dat ik als priest ga staan op de plek waar 1 van de adds spawned, die kan ik dan direct fearen. Gewoon marken die dingen en allemaal tegelijk 1 target nuken, zijn ze zo down :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Adds killen valt ook best goed te doen. Wij doen meestal de adds killen, Raidleader doet er 1 marken asap en dan gaat de dps ze af dus 1 down 2de mark komt die down etc etc best easy zo je moet alleen zorgen dat zen mana goed blijft dus als je 2 dps'ers kan missen op de adds laat die dan nog steeds zo veel mogelijk fireballs/frostbolts interupten. zo valt 't best goed te doen =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:50:
[...]Je hebt geen gamecard nodig, je kunt ook activeren met CC en dan je betaling annuleren. Speel je gewoon de eerste maand gratis. Niet miepen dus, het is heel normaal een CC te hebben ;)
Ik zeg al niets meer hoor...ik heb bewust geen CC, maar goed...begint alvast lekker vriendelijk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Lief Dagboek,

Gisteren is bekend gemaakt dat een guild die ooit is opgestart door ex-leden van ons toen TBC kwam, met ons gaat mergen zodat we eindelijk SSC/TK en verder kunnen raiden.

Goed nieuws voor de vaste raiders bij ons in de guild, en ik begin zowaar te twijfelen of ik ook niet weer mee zal gaan raiden, alleen dan op mijn Rogue.

Probleem is alleen dat ik ontzettende kut-gear heb, en geen gold genoeg om een normale flying Mount te kopen zodat ik bv. de Kara attunement kan doen.

Mijn plan was eigenlijk om alleen maar te PvPen tot aan seizoen 3 zodat ik S1 items kon kopen met honor en dus zo goeie gear kon halen, maar met wat oude maatjes terug in de guild kriebelt het toch weer om ook regelmatig te gaan raiden.

Wat nu te doen ?

‘’Even’’ 1.000 gold grinden voor die flying Mount, kara-attunement doen, en weer gaan raiden, of toch maar gewoon het originele plan aanhouden van honor grinden, en verder alleen maar een beetje PvPen.

Keuzes, keuzes.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
Zullen ze gewoon de 2.3 al live aan het maken zijn?! :P

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Vraag jezelf 1 ding af : Ben ik dedicated genoeg om gear te gaan farmen, potions en elixirs te farmen en om dagen te whipen op een Boss? :)

Zover ik me kan herinneren ben jij ook een redelijke raider geweest, dus diep van binnen kriebelt het volgens mij wel een beetje? ;)

[ Voor 21% gewijzigd door RaseriaN op 16-10-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:35:
Iemand nog tips voor het killen van die demons als healers/tank? :) Als Druid had ik een macro' tje gemaakt die m'n wapens switched en een spelldmg trinket activeerd. Geeft me 400spelldamage. Maar nog gaat het erg moeilijk. :)

Hebben em wel op 30% gekregen. Lijkt makkelijker dan ik verwachtte, maar heb nog niet gezien op 15
%. :)
Als holy-priest trek ik van te voren altijd wat damage-gear aan, en zodra demon-phase begint equip ik ook een damage-wapen, zodat ik dan iets boven de 400spelldamage uit kom. Meestal ook nog een damage-trinket usen zodra ik de demon krijg, en dan gewoon Smiten, aangezien ze vulnerable voor Holy/Nature/Arcane zijn. Heb eigenlijk nooit problemen met de inner-demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ander vraagje.

Speelt hier iemand Alliance op Skullcrusher?

Ben ff benieuwd :P

EDIT: Of horde natuurlijk :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Een "klein lief dagboekje" dan maar :P

Woei, nadat ik twee weken geleden eindelijk maar weer es (casual) ben gaan raiden hebben we met onze guild Prince gekilled @ eerste try-avond. Eigenlijk best een easy fight zolang je maar een redelijk geared tank hebt (die z'n block shield weet te gebruiken ;P). Alleen wat zijn die infernals gaar zeg... soms kan je echt niets anders dan wipen :( :P Maargoed, uiteidelijk ging ie down.

En trouwens, wtb langere range op m'n mindflay :{ hele tijd dat geren omdat ik dus met die 26y range van MF anders telkens die shadownova (30y) op m'n dak krijg ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

RaseriaN schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:05:
[...]

Vraag jezelf 1 ding af : Ben ik dedicated genoeg om gear te gaan farmen, potions en elixirs te farmen en om dagen te whipen op een Boss? :)

Zover ik me kan herinneren ben jij ook een redelijke raider geweest, dus diep van binnen kriebelt het volgens mij wel een beetje? ;)
Het is erg lastig kiezen, want het kriebelt zeker wel een beetje (helemaal na gisteren weereens onze eerste Nefarian kill op vid te hebben gezien ‘’watch your aggro nix, chill nix, nix….’’), maar aan de andere kant heb ik helemaal de tijd niet meer om naast 2-3 avonden per week te raiden, ook nog eens hele avonden gold/mats te farmen.

Nou ja, ik ga er iig even een nachtje over slapen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ook prince gedaan weer, die dag daarvoor ook al 7 tries gedaan. Damm wat hadden we deze week moeite met prince als je na gaat dat ie vorige week in 1x down was :s Maarjah eindelijk gister naar 5 tries down, en de t4 helm voor mij dropte, maar m'n roll was niet zo goed dus die ben ik uit eindelijk mis gelopen :P Verder nog iemand die op Frostwisper speelt trouwens xD ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:10
Pedr0 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:03:
Zullen ze gewoon de 2.3 al live aan het maken zijn?! :P
Vast wel, maar niet voor morgen of de komende 4 weken.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

mwah hij zou sneller dan 2.2 komen. dus ik heb goede hoop op een week of 2

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Lief dagboek :P

Na eergisteren Karazhan me guild te hebben zien slopen, voor we uberhaupt ooit binnen geweest waren, ben ik gisteren al aangenomen in een nieuwe guild. Een van de grotere Horde guilds op de server, de Furr Balls. Gaat een drukke tijd worden, want schijnbaar hebben ze ernstig tanks tekort. Heb ook meteen een aantal uitnodigingen af moeten slaan (heb een hekel aan SL en heroic kan ik toch nog niet, om maar wat te noemen, verder stond me hoofd er ook niet naar), dus dat komt wel goed. Dus, op weg naar meer heroic keys, een sloot CE rep en nog 2500g ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:15
M1lamb3r schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:20:
[...]

Vast wel, maar niet voor morgen of de komende 4 weken.
Ik hoorde iemand volgens mij 26 oktober zeggen geen id waar ie het vandaan had tho.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

10 dagen? dat is een vrijdag. dus nee dat klopt niet :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Er was van de week nog een blue post die iets in de trend van "2.3 will be on the ptr for quite some time" zei, dus ik zou hem de komende maanden nog niet gaan verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
eendje schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:49:
10 dagen? dat is een vrijdag. dus nee dat klopt niet :P
Nee had er verder ook niet bij stil gestaan, meestal is de PTR ook zeker wel een week of 3 up dus ga d'r stiekem zelf van uit dat het minimaal nog 2-3 weken duurt.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

diezelfde blue's melden dat het niet zo lang als 2.2 zou duren. hoelang heeft 2.2 op de ptr's gestaan? 1 maand?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hmmz ja tis pas dinsdag :/ sorry
zit al een week ziek thuis, hele gevoel van dagen/tijd weg

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:18:
Verder nog iemand die op Frostwhisper speelt trouwens xD ?
o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:45:
[...]
Lever niet de prison-keys in om je rep te verhogen.

Als je consortium-rep revered is krijg je een quest om in blade-edge mountain een mob te verslaan.
Hiervoor is een speciale key nodig die wordt gevormd met 5 prison-key's.
Daarna krijg je een quest om andere prison's te openen (elke keer 5 prison-key's) om een item van de king te vinden (dropchange 25%).

Keydrop-rate is ongeveer 1%

Als paladin farm ik in een uurtje 80-120 armor pieces (afhankelijk van de drukte) en met een beetje geluk heb ik er dan 1-2 key's bij
Key droprate van de mobs ten zuiden van Area 52 is inderdaad wat laag. Maar als je daar aoe farmed krijg je er voldoende. Wat je ook kunt doen is de mobs rond de manaforge doden tot speciale warden mobs spawnen. Deze hebben een 100% key droprate. Verder willen keys ook droppen van sommige mobs in arcatraz. Maar de beste droprate die ik tot nu toe heb gezien is van mobs in herioc MT.

Ik heb trouwens maar 3 prisons in bem moeten openen voordat ik de speciale drop kreeg. Neem wel wat extra mensen mee als je de bem quests doet.

Zorg er voor dat je exalted met consortium bent als je de key quest in herioc MT doet. Daarna krijg je een permanente key waar je altijd de prison van de extra boss mee kunt openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
eendje schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:55:
diezelfde blue's melden dat het niet zo lang als 2.2 zou duren. hoelang heeft 2.2 op de ptr's gestaan? 1 maand?
1 maand? Was het maar zo. 2.2 is 13 juli de ptr's op gegaan, en uiteindelijk 26 september, dus twee en een halve maand later live gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:07:
[...]
Key droprate van de mobs ten zuiden van Area 52 is inderdaad wat laag. Maar als je daar aoe farmed krijg je er voldoende. Wat je ook kunt doen is de mobs rond de manaforge doden tot speciale warden mobs spawnen. Deze hebben een 100% key droprate. Verder willen keys ook droppen van sommige mobs in arcatraz. Maar de beste droprate die ik tot nu toe heb gezien is van mobs in herioc MT.

Ik heb trouwens maar 3 prisons in bem moeten openen voordat ik de speciale drop kreeg. Neem wel wat extra mensen mee als je de bem quests doet.

Zorg er voor dat je exalted met consortium bent als je de key quest in herioc MT doet. Daarna krijg je een permanente key waar je altijd de prison van de extra boss mee kunt openen.
welke manaforge bedoel je hiermee ?

en over de percentages, het gemiddelde is 25%. Als je pech hebt moet je het 10x doen
Ik heb als voorbeeld in 60 runs als priest in Shadowlabs maar 1x mijn chestpiece zien vallen (werd helaas geninja-ed) terwijl het een droprate heeft van ongeveer 15%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:26
sabriel schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:15:

en over de percentages, het gemiddelde is 25%. Als je pech hebt moet je het 10x doen
Ik heb als voorbeeld in 60 runs als priest in Shadowlabs maar 1x mijn chestpiece zien vallen (werd helaas geninja-ed) terwijl het een droprate heeft van ongeveer 15%.
60 runs? En ik had er al zo'n rothekel aan na mijn 10 runs voor m'n Sonic Spear (die nooit is gedropt). Ook nog zo'n 20 runs gedaan tot aan de 2e boss voor de Druid Set Gloves voor een vriend van ons, wat waren wij blij toen ze eindelijk dropten. Sindsdien SL afgezworen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool, horde of alliance ?
UTwizard schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:22:
[...]

60 runs? En ik had er al zo'n rothekel aan na mijn 10 runs voor m'n Sonic Spear (die nooit is gedropt). Ook nog zo'n 20 runs gedaan tot aan de 2e boss voor de Druid Set Gloves voor een vriend van ons, wat waren wij blij toen ze eindelijk dropten. Sindsdien SL afgezworen.
Ik heb ook zon 15 keer SL gedaan voor die Spear :/ had ik em en gelijk +35 agil erop, dropt legancy 4 dagen later in kara, kon ik weer goud uit geven voor die enchant en was dus al die moeite voor sonic spear voor niks geweest. Maarjah mij hoor je nu niet meer klagen xD

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcalite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:21
Speelt er hier nog iemand op Lightning's Blade (Horde side?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:07:
[...]

Toevallig een maat van me geholpen eergister, droppen leuke blues. Hij als rogue tanken, ik als holy priest healen. Kan je gewoon duoen dus kan me voorstellen dat een goede ranged class het kan soloen.

Edit: en idd in MT heroic droppen gemiddeld 3-8 van die keys ofzo, droprate is verder nogal crappy.

[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 16-10-2007 11:28 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:15:
[...]

De manaforge naast het consortium kampje waar je quests kunt krijgen. Weet de naam niet uit mijn hoofd.

De prison key is een speciale random drop. Je moet eerst een quest met het consortium hebben gedaan voor ze voor jou gaan droppen. Het is niet hetzelfde als een boss die altijd een serie items laat vallen waarbij dan een vast percentage voor een bepaald item is.

Normale wereld mobs hebben een 1% droprate. De warden mobs hebben een 100% droprate maar deze mobs spawnen niet altijd. Je moet zoveel mogelijk mobs rond de manaforge afmaken en dan hopen op een goede spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Lief dagboek,

GIEF nou eindelijk eens een epix casterblade! Ik wor er zo moe van!! Elke week naar Karazhan voor die vijne Prince, en naar Gruul, maar nee hoor nix nix nix nix. Ik ben het zat en ik eis van je dat je GIEF EPIXZORS!!!ONE!!!ELEVEN

kkthxbye

(vorige keer hielp het ook dus wie weet) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
UTwizard schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:22:
[...]
Sommige mensen hebben geluk andere iets minder.
Zo heb ik een 8 mechnar heroics gedaan met een rogue die al 30 keer de normale versie had gedaan voor zijn set-item van curator.Toen zijn item viel hebben we 5 min lang de zegeningen/cheers aan moeten horen, maar dit maakt het spelletje wel weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perox schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:43:
Lief dagboek,

GIEF nou eindelijk eens een epix casterblade! Ik wor er zo moe van!! Elke week naar Karazhan voor die vijne Prince, en naar Gruul, maar nee hoor nix nix nix nix. Ik ben het zat en ik eis van je dat je GIEF EPIXZORS!!!ONE!!!ELEVEN

kkthxbye

Lolz GL! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lief dagboek,

kkthxbye

Ik zal toch die aanvraag voor groepstherapie maar indienen }:O , ik heb het zelfde probleem. Ben onderhand al maanden exalted Violet eye echter nog nooit mijn T4 head zijn droppen. Heb alle healing items die ik wil op die T4 head en de Mace / cloak van prince na.

Doe tegenwoordig maar needen op de damage gear die niemand nodig heeft zodat ik tenminste nog wat aan die runs heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Lief dagboek,

kkthxbye

[wrijf in mode]
Vorige week Fang of the Leviathan naar een prot pallie, gisteren Bloodmaw Magus-Blade naar een holy pally (pvp fun gok ik)
[/wrijf in mode]

Owja, gisteren zonder een shadowpriest gruul gekilled... Wat een saaie zooi, gewoon alleen scorchen, mage shield ophouden en fireball spam als combustion up is. Anders je gewoon te snel door je mana heen : (

[ Voor 15% gewijzigd door ImdaMned op 16-10-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metalant
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:09:
[...]

Die research had ik wel gedaan, maar ik had het zo snel nergens terug gevonden. Wel dat je bij een trial ook een gamecard zou moeten invoeren of creditcard gegevens, maar dat die dan niet automatisch zouden worden aangesproken..

Dus denk ik...dan koop ik maar het echte spel, want nog expres op de doos gekeken...daar zit tenslotte de eerste 30 dagen bij en zo duur is het niet meer...
Ik heb zo'n trial van 2 euro gekocht, en daarmee een account gemaakt zonder dat ik wat voor gegevens dan ook over betalingswijze hoefde in te voeren. Bij mijn account kan ik nu een code van een retailbox invoeren, dan krijg ik ook de 30 dagen. En dan heb je nog geen gamecards gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Lief dagboek,

kkthxbye

Zit er ook al een half jaar op te wachten ongeveer :P

Heb uit pure armoede maar de staff van curator genomen.. die heeft me wel de zomer doorgeholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
metalant schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:11:
[...]

Ik heb zo'n trial van 2 euro gekocht, en daarmee een account gemaakt zonder dat ik wat voor gegevens dan ook over betalingswijze hoefde in te voeren. Bij mijn account kan ik nu een code van een retailbox invoeren, dan krijg ik ook de 30 dagen. En dan heb je nog geen gamecards gekocht.
Bij het invoeren van die retail code moet je ook betalingsgegevens opgeven volgens mij (GC/CC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Lief dagboek,

Waarom wil niemand heroic Durnholde doen :'( Er droppen daar zulke mooie rogue items maar niemand wil er heen.

Gisteren lekker bezig geweest in instances en weer wat extra gear gehaald. Helaas nogsteeds niet de epic legs van SP heroic zien droppen maar dat komt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

http://www.war-tools.com/?p=vt&i=41168 _o- _o-

Ik lig al een half uur dubbel om deze talent tree :D

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:22:
[...]

Zit er ook al een half jaar op te wachten ongeveer :P

Heb uit pure armoede maar de staff van curator genomen.. die heeft me wel de zomer doorgeholpen.
Die heb ik ook al :9 , is net als Benediction pre-tbc een groot kill me sign. Hordes zien me van mijlenver aankomen en iedereen valt mij altijd meteen aan. Of zal dat nou komen omdat ik er zo angstaanjagend uitzie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:58:
Ik zeg al niets meer hoor...ik heb bewust geen CC, maar goed...begint alvast lekker vriendelijk... ;)
Waarom niet? Niks mis met een CC hoor, Ook niet onveilig ofzo.
On_E schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:17:
Het is erg lastig kiezen, want het kriebelt zeker wel een beetje (helemaal na gisteren weereens onze eerste Nefarian kill op vid te hebben gezien ‘’watch your aggro nix, chill nix, nix….’’), maar aan de andere kant heb ik helemaal de tijd niet meer om naast 2-3 avonden per week te raiden, ook nog eens hele avonden gold/mats te farmen.

Nou ja, ik ga er iig even een nachtje over slapen. ;)
Ik zit ook met dat probleem. Het jeukt me wel weer, ik vind het kut dat er geen raids geweest zijn afgelopen week, en zit er over te denken toch bij een raidcommunity te applyen.

Maar, aan de andere kant krijg ik dan net een SMSje van m'n vriendin of we donderdagavond gezellig uit eten zullen gaan, en daar ga ik toch geen nee tegen zeggen.

Moei-lijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:26:
Lief dagboek,

Waarom wil niemand heroic Durnholde doen :'( Er droppen daar zulke mooie rogue items maar niemand wil er heen.

Gisteren lekker bezig geweest in instances en weer wat extra gear gehaald. Helaas nogsteeds niet de epic legs van SP heroic zien droppen maar dat komt nog wel.
mjja droppen daar niet leuke rogue shoulders (epix uiteraard :P )??
Moek ook maar eens naartoe dan met mijn rogue :)

Mijn rogue is echt een alt, alleen maar bleu instance gear, hetzelfde als mijn wapens.(heb nu teroks's nightmace en de mace die 3th boss dropt in SL voornamelijk voor pvp en grinden, ben mace specced)
Die moeten ook een dikke upgrade hebben maar das best lastig omdat we toch wel heel veel raiden en ik nie echt tijd heb... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Inderdaad een schitterend stukje, van hetzelfde nivo als die post over pr0nadins.

Je zou haast willen dat ze dit echt gingen implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:36:
[...]Waarom niet? Niks mis met een CC hoor, Ook niet onveilig ofzo.
Om de simpele reden dat het me al een keer aardig in de problemen had gewerkt. Veel te verleidelijk...er staat even niets op je rekening...maar met je CC kun je nog pinnen...Niet handig...weet wel dat dat ook je eigen verantwoordelijkheid is, maar goed...ik zat toen krap en veel andere keuzes had ik niet. Maar om die reden, wil ik er dus nooit meer 1 hebben. Je stelt je problemen uit en die worden alleen maar groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:11:
[...]

Precies, dus je geeft 35 euro uit...denkende te kunnen spelen en dat blijkt dan gewoon niet zo te zijn.. Moet nu eerst nog een gamecard kopen, en die code daarvan ook invoeren wil ik een account kunnen aanmaken...persoonlijk vind ik dat best een slechte manier van doen. Vooral ook, omdat het niet op de doos staat dat je al meteen een gamecard MOET hebben.

Daar had ik natuurlijk niet op gerekend.
Met je eens dragonspirit, dit had ik ook er zou een maand gratis bij zitten dus verwacht je niet dat je al direct een kaart hoeft in te voeren, gelukkig kon ik toen ik begon te spelen nog een nep creditcard invoeren :P en die gewoon snel aan het einde van de maand annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Bosmonster schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:23:
[...]

Bij het invoeren van die retail code moet je ook betalingsgegevens opgeven volgens mij (GC/CC).
Jup, maar dan kan je kiezen voor overmaken via bank :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:08:
[...]

Met je eens dragonspirit, dit had ik ook er zou een maand gratis bij zitten dus verwacht je niet dat je al direct een kaart hoeft in te voeren, gelukkig kon ik toen ik begon te spelen nog een nep creditcard invoeren :P en die gewoon snel aan het einde van de maand annuleren.
Moraal van het verhaal: Blizz moet gewoon een gratis gamecard in de doos steken, dan kan je direct 'betalen' maar het is op hun kosten dan?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizz moet gewoon niet een doos verkopen waarop staat dat je 30 dagen gratis krijgt, maar dat je 30 dagen bonus krijgt bij aanschaf van 30 dagen...daar komt het feitelijk op neer..je krijgt wel 30 dagen, maar pas als je eerste minimaal 30 dagen koopt...

Lekker ingewikkeld verhaal allemaal zo.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:38:
[...]

mjja droppen daar niet leuke rogue shoulders (epix uiteraard :P )??
Moek ook maar eens naartoe dan met mijn rogue :)

Mijn rogue is echt een alt, alleen maar bleu instance gear, hetzelfde als mijn wapens.(heb nu teroks's nightmace en de mace die 3th boss dropt in SL voornamelijk voor pvp en grinden, ben mace specced)
Die moeten ook een dikke upgrade hebben maar das best lastig omdat we toch wel heel veel raiden en ik nie echt tijd heb... :'(
Epic gloves in heroic SL, epic belt (beter dan uit Kara dacht ik zelfs) uit BM heroic, en nog een of ander epic uit Durnholde. Nog zat casual upgrades ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:33:
[...]

Epic gloves in heroic SL, epic belt (beter dan uit Kara dacht ik zelfs) uit BM heroic, en nog een of ander epic uit Durnholde. Nog zat casual upgrades ;)
hehe, knappe kerel die HC SL/BM/DH met een 'casual' pug kan clearen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:39

Seraphin

Meep?

Van mij ook maar eens een "liev dagboek" postje dan maar :)

Lang weekend achter de rug (maandag vrij!), en al 8 weken niet gespeeld dus goed los gegaan.
Zowaar allemaal goede PuG's gehad: paar SL & SH runs gedaan en allemaal zonder noemenswaardig gezeur gecleared. Het tanken ging me niet slecht af; na zo'n tijd offline dacht ik dat ik wel ff moest wennen, maar geen aggro-problemen gehad.

Mooie tank trinket uit SL geloot (weet de naam ff niet meer, de +30 defense on equip en 1280 armor on use). Ein-de-lijk de wastewalker gloves gedropped in SH, helaas ging de rogue er mee aan de haal...... kan gebeuren.

Heb mijn zinnen gezet op een mooie BG belt: Veteran's leather belt. Jammer genoeg was het AB grinden een stuk minder leuk: 30% win potjes (of minder), de rest gruwelijk ingemaakt (ik speel Horde in The Reckoning). Ik heb iig mijn tokens binnen, jammer genoeg heb ik nog een honour point tekort, maar dat haal ik wel in AV :P

Anyhoe, een goed weekend gehad, volgend weekend hopelijk mn belt bij elkaar schrapen en dan weer achter die $^%$##$%^& gloves aan.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Fratti schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:26:
Lief dagboek,

omdat heroic DH een pain in the ass is met die klotige kut patrols

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heroic DH is in 2.2 generfed, minder packs en de patrols spawnen minder mobs.

Neem gewoon een rogue mee en laat die de bommetjes plaatsen, zodra de bommen geplaatst en de eerste baas verschenen is despawnen de patrols :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:13:
[...]

Moraal van het verhaal: Blizz moet gewoon een gratis gamecard in de doos steken, dan kan je direct 'betalen' maar het is op hun kosten dan?
Een gamecard zonder dagen zou ook kunnen...die 30 dagen heb je toch al...of gewoon niet verplicht maken dat er een CC of GC wordt ingevuld bij registratie...ben je er ook al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:25:
Blizz moet gewoon niet een doos verkopen waarop staat dat je 30 dagen gratis krijgt, maar dat je 30 dagen bonus krijgt bij aanschaf van 30 dagen...daar komt het feitelijk op neer..je krijgt wel 30 dagen, maar pas als je eerste minimaal 30 dagen koopt...

Maar dat is weer niet waar :)

Je moet betalingsgegevens invullen, maar betaalt pas na je gratis 30 dagen. De betaling kun je direct eigenlijk stopzetten, zodat je niks betaalt.

De reden is dat ze voor het aanmaken van een account gewoon geldige betalingsgegevens willen hebben, ook al krijg je 30 dagen gratis. Niet zo heel vreemd, want die gegevens heb je toch nodig als je het wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:22:
Hehe bedankt voor de info zo leer ik weer iets ook dacht ik dat alleen bossen die mechanicals immune zijn , 5k damage is indd niet slecht :)
En ik had het niet over jou afkraken diegene weten wel wie het zijn ;)
Het afkraken is waar, maar dat gaat voornamelijk over je belachelijke, uit de lucht gegrepen, zelf verzonnen feiten. Dat je jezelf als rogueguru ziet terwijl je net komt kijken (zowel in wow als in RL) is leuk, maar post dan geen onzin waar we bijna geen keus hebben om op te reageren (nieuwe blind is niet uit te trinketen, sure blijf dat denken als je verbaasd facedown ligt )
den85 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:30:

Nope, meestal funny reacties (behalve die flauwe crap van imda, vast een belg), echter heeft hij wel gelijk. In de lvl 19 bracket zal je zelfs als magetwink geinstagibt worden door de 5 rogues van de tegenstander. Rogue is veruit de meest gespeelde twink op dat lvl voor een reden, en afaik is een mage geen populaire keuze, snel oom, snel dood (logisch met tig rogues om je heen).
eendje schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:21:
mwah hij zou sneller dan 2.2 komen. dus ik heb goede hoop op een week of 2
sneller dan 10 weken is niet moeilijk, maar een quote helpt altijd:
2.3 will be up on the PTR for quite some time. Several classes are likely to get more changes before 2.3 goes live, it's just a question of which changes (ie: we're still considering the mortal strike effect for aimed shot for hunters, among other possibilities).bron

On another note, sz3 arena en honor gear op ptr atm, nijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Mjah, dat gooit hun administratie weer in de war en geeft bovendien de doos ongewenst extra waarde mee. Want iedereen kan die gamecard natuurlijk gebruiken. Die kun je ook verkopen of aan iemand anders geven en garandeert hen dan niet op het gebruik door een nieuwe account.

Zoals het nu werkt is het volgens mij prima, maar je moet wel betalingsgegevens bij de hand hebben. Ik snap niet zo goed wat daar het probleem van is. Na je trial weet je wel of het wat is voor je of niet. Daarna zul je toch echt moeten gaan betalen.

Wie koopt WoW nu alleen voor die 'gratis' 30 dagen?

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 16-10-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:43:
[...]

Mwah ik ben als casual tank door alles heengekomen behalve DH (wipe net voor laatste baas ofzo). Toen bugged en geen zin meer... dat was dus in blauwe gear grotendeels maar wel met mensen die enigsinds verstand hadden :P

Edit: ja las iets over nerf moet em nog eens proberen sinds de patch.

[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 16-10-2007 13:57 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet hem ook weer eens proberen. Pre patch hebben we hem een paar maal geprobeerd, op zich nog wel te doen maar je kreeg maar 3 pogingen om Thrall te bevrijden en dat was telkens onvoldoende 8)
Een uitdaging is leuk, maar sommige gevechten staan gewoon niet in verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Alliance, speel(de) eigenlijk Horde op Kor'gall, maar dankzij een hele hoop dramah weer gevlucht naar Frostwhisper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:53:
[...]

Maar dat is weer niet waar :)

Je moet betalingsgegevens invullen, maar betaalt pas na je gratis 30 dagen. De betaling kun je direct eigenlijk stopzetten, zodat je niks betaalt.

De reden is dat ze voor het aanmaken van een account gewoon geldige betalingsgegevens willen hebben, ook al krijg je 30 dagen gratis. Niet zo heel vreemd, want die gegevens heb je toch nodig als je het wil spelen.
Laten we het er op houden dat ik het krom vind, dat als ik de optie heb om met gamecards te betalen, dat ik dan de eerste al moet aangeven, ver voordat ik die nodig heb. Wil niet zeggen dat ik er al mee stop, maar je bent toch vrij om aan te geven wanneer je verder wil. Misschien kan ik volgende maand wel helemaal niet spelen snap je?

Ik kan geen betalingsgegevens invoeren om meteen weer stop te zetten, want ik heb geen creditcard. De optie om je bank op te geven heb ik nergens gehad. Het was OF creditcard, of gamecard, en anders pech gehad.

Bij LOTRO kan het toch ook...niks creditcard ingeven. Je krijgt gewoon 30 dagen of 45 (afhankelijk van de versie) en daar kun je ook direct mee spelen. Je kunt dan later aangeven verder te willen en dat kun je dan doen door middel van gamecards, creditcard, paypal, etc...maar daar verplichten ze je dus ook niet om meteen al bij aanschaf extra tijd te kopen...het is misschien geen enkel probleem als je een creditcard hebt, maar heb je die niet...dan ben je mooi in de spreekwoordelijke aap gelogeerd en kun je nog niet spelen...zo ook dus ik gisteren...en ik had wel even zin om weer eens wat anders te gaan proberen. Dan kijk je best beteuterd als je dan gewoon niet hebt wat er nodig is...

Waarschijnlijk haal ik vandaag zo'n gamecard en het is ook geen punt...want ik speel dat heus wel langer dan 30 dagen...maar als het voor mij onduidelijk is, dan is dat vast voor meer mensen het geval. Toch jammer lijkt me. Geldige betalingsgegevens gaat natuurlijk niet op als je gebruik maakt van een gamecard...dan gebruik je gewoon een betaalde gamecard...dus je verhaal gaat ook niet helemaal op. Als ik gebruik zou willen maken van cc...dan begrijp ik dat wel...maar bij een gamecard...lijkt me dat ik dat later ook wel aan zou kunnen geven...geef ik die niet op, dan heb ik pech gehad na 30 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:25:

Ja maar dat IS dus gewoon niet zo. Als je met CC activeert heb je gewoon 30 dagen gratis, en vrijwel iedereen heeft OF een CC of kent iemand van wie hij de CC mag gebruiken. Als je je account meteen annuleert kun je gewoon spelen en wordt er geen geld afgeschreven. Dat jij geen CC hebt en je ouders ook niet is spijtig, maar je krijgt gewoon een maand gratis,

[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 16-10-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
Het is toch zo op een PvE (Normal) server dat je jezelf in PvP kan zetten? Maar als je in PvE mode staat ze je niet kunnen aanvallen?

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Pedr0 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:07:
Het is toch zo op een PvE (Normal) server dat je jezelf in PvP kan zetten? Maar als je in PvE mode staat ze je niet kunnen aanvallen?
Yup. /pvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
porn* schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:56:
[...]
Mwah ik ben als casual tank door alles heengekomen behalve DH (wipe net voor laatste baas ofzo). Toen bugged en geen zin meer... dat was dus in blauwe gear grotendeels maar wel met mensen die enigsinds verstand hadden :P

Eindbaas heroic is nog makkelijker dan gewoon.
Ik was daar als healer met 2 warriors. Eerste warrior was dood in 5s omdat hij het gevecht begon met 10% health left. Met 4 man gewoon afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nephilim schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:04:
[...]

Alliance, speel(de) eigenlijk Horde op Kor'gall, maar dankzij een hele hoop dramah weer gevlucht naar Frostwhisper.
Cool ik ook, zit momenteel in Zodiac onder de naam DeadlyImpact ;)
Mag ik vragen wat je caracter ingame is ^^ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Wel grappig om dit te lezen. Gisteren namelijk ook weer eens wat oude topics (van WoW) doorgelezen en toen kwam het ook terug dat je persé een CC moest invullen want de gamecards waren nog niet beschikbaar bij de launch in Europa :P. Behoorlijk geflipte mensen in die topics en er werd op allerlei manieren gepraat over hoe het te omzeilen.
Blizzard heeft het CC invullen even uitgeschakeld na veel kritiek van spelers.

[ Voor 29% gewijzigd door Jerry op 16-10-2007 14:13 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:43:
[...]

Gister DH normal geprobeerd met een PUG, oh my...

Na 3 wipes heb ik maar eens gevraagd hoevaak iedereen er al eerder was geweest. Iedereen was er minimaal 2x eerder geweest, en toch was er één die steeeds een patrol of andere mobs wist te pullen. 8)7 En verder iemand die steeds min-fight op /afk ging; omdat "mom's calling me". Eerste keer dat me dat is overkomen btw, een afk-er.

Maargoed, begin zelf steeds fanatieker te worden, en dan ontkom je niet aan instances, voor gear, rep en quests. En met een casual guild, waarbij er gemiddeld 4 à 5 level 70's online zijn, moet je bijna wel PUGs doen.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:56:
[...]

Als ik het zou doen dan doe ik het wel met full epic guildy's uiteraard.. :P
Ik ninja invite ze zomaar net zoals gister toen we SH gingen doen.. :P

*blablabla joins the group*
[party] blablabla says: "huh? where are we going?"
[party] Oakfriend says: "SH rep run boob, and yes your coming with us"
[party] blablabla says: "sure np :P"

Altijd leuk van die behulpzame guildy's _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:09:
Cool ik ook, zit momenteel in Zodiac onder de naam DeadlyImpact ;)
Mag ik vragen wat je caracter ingame is ^^ ?
Skadina, female Night Elf BM Hunter \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:06:
[...]

Ja maar dat IS dus gewoon niet zo. Als je met CC activeert heb je gewoon 30 dagen gratis, en vrijwel iedereen heeft OF een CC of kent iemand van wie hij de CC mag gebruiken. Als je je account meteen annuleert kun je gewoon spelen en wordt er geen geld afgeschreven. Dat jij geen CC hebt en je ouders ook niet is spijtig, maar je krijgt gewoon een maand gratis,
Ik ben op geen enkele manier meer afhankelijk van mijn ouders hoor.. ;) En of ze wel of niet een cc hebben kan me geen bal schelen...

Feit is dat die maand gratis dan dus eigenlijk alleen direct werkt als je een CC hebt. Er wordt wel vaak vanuit gegaan dat je een CC hebt, maar er zijn best nog veel mensen die geen CC hebben. En nu zul je mij er verder niet over horen, ik haal gewoon een gamecard...en daarmee is de kous af. De trail kreeg ik niet eens gedownload, anders had ik die wel eerst willen proberen...maar goed, ik geloof heus wel dat het product WoW goed is en dat ik het flink zal spelen...dus maak je maar geen zorgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Bosmonster schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:55:
[...]

Mjah, dat gooit hun administratie weer in de war en geeft bovendien de doos ongewenst extra waarde mee. Want iedereen kan die gamecard natuurlijk gebruiken. Die kun je ook verkopen of aan iemand anders geven en garandeert hen dan niet op het gebruik door een nieuwe account.

Zoals het nu werkt is het volgens mij prima, maar je moet wel betalingsgegevens bij de hand hebben. Ik snap niet zo goed wat daar het probleem van is. Na je trial weet je wel of het wat is voor je of niet. Daarna zul je toch echt moeten gaan betalen.

Moet eerlijk zeggen dat ik het ook een beetje raar vond. Speel WoW sinds release en toen kon je niet via bank betalen. Je moest dus een CC hebben of een gamecard kopen. Dit was bij heel veel mensen niet bekend en trial kon je toen nog niet spelen. Voor mij was het geen probleem, want heb een CC (moest wel eerst een vals CC nummer invullen omdat ik hem niet bij de hand had op dat moment). Toch vond ik het vreemd dat ze mensen die net zo'n spel kochten min of meer gelijk verplichten een gamecard aan te schaffen.

Maar goed, dat is verleden. Het is nu overal bekend en het staat in de topic start volgens mij. Dus als je er hier over kan miepen had je ook even de moeite kunnen nemen om de TS door te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als er op de doos staat 30 dagen gratis spelen kunnen ze er zoals je zelf al aangeeft best een gamecard van 30 dagen bij doen die je dan moet openkrassen en invullen.
Probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:55:
[...]
Iemand die de trail te kort vind en er op lvl 30 pas achterkomt dat hij het een kutspel vind. (bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Hooli-gan schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:21:
Moet eerlijk zeggen dat ik het ook een beetje raar vond. Speel WoW sinds release en toen kon je niet via bank betalen. Je moest dus een CC hebben of een gamecard kopen. Dit was bij heel veel mensen niet bekend en trial kon je toen nog niet spelen. Voor mij was het geen probleem, want heb een CC (moest wel eerst een vals CC nummer invullen omdat ik hem niet bij de hand had op dat moment). Toch vond ik het vreemd dat ze mensen die net zo'n spel kochten min of meer gelijk verplichten een gamecard aan te schaffen.

Maar goed, dat is verleden. Het is nu overal bekend en het staat in de topic start volgens mij. Dus als je er hier over kan miepen had je ook even de moeite kunnen nemen om de TS door te lezen.
Tja, voor mensen die nooit een MMORPG gespeeld hebben was het misschien vreemd, maar UO en DAoC kon je ook alleen maar met een CC betalen.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:24:
Iemand die de trail te kort vind en er op lvl 30 pas achterkomt dat hij het een kutspel vind. (bijvoorbeeld)
Als je na de trial niet weet of je 't blijft spelen zorg je OF voor een CC OF je speelt 't niet. Niet zo'n punt lijkt me.

Maargoed, eindeloze discussie dit.

[ Voor 16% gewijzigd door Hydra op 16-10-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister met een maat van mij samen geprobeert trash te killen in kara, ik combat rogue hij arc/fire mage.

We kunnen 1 zo n paardje apart pullen, dat doet hij met frostbolt.
Daarna open ik met CS en hij gaat helemaal voluit met pom pyro + arcane power zodat hij agro heeft.
Daarna doe ik voordat hij uit zijn stun komt ff een shiv met cripling en dan ga ik helemaal los op hem.
De mage heeft dus agro en blijft rondrennen en ik sta hem helemaal dood te rammen :)

Hellaas kunnen we de 2e pack niet aan, dit lukte wel toen we een shadow priest erbij haalde die hem kan shacklen :D

Iemand enig idee hoeveel man je minimaal nodig hebt voor de 1ste baas in kara?? want we komen net wat man te kort om kara te gaan runnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:45:
Van mij ook maar eens een "liev dagboek" postje dan maar :)

Lang weekend achter de rug (maandag vrij!), en al 8 weken niet gespeeld dus goed los gegaan.
Zowaar allemaal goede PuG's gehad: paar SL & SH runs gedaan en allemaal zonder noemenswaardig gezeur gecleared. Het tanken ging me niet slecht af; na zo'n tijd offline dacht ik dat ik wel ff moest wennen, maar geen aggro-problemen gehad.

Mooie tank trinket uit SL geloot (weet de naam ff niet meer, de +30 defense on equip en 1280 armor on use). Ein-de-lijk de wastewalker gloves gedropped in SH, helaas ging de rogue er mee aan de haal...... kan gebeuren.

Heb mijn zinnen gezet op een mooie BG belt: Veteran's leather belt. Jammer genoeg was het AB grinden een stuk minder leuk: 30% win potjes (of minder), de rest gruwelijk ingemaakt (ik speel Horde in The Reckoning). Ik heb iig mijn tokens binnen, jammer genoeg heb ik nog een honour point tekort, maar dat haal ik wel in AV :P

Anyhoe, een goed weekend gehad, volgend weekend hopelijk mn belt bij elkaar schrapen en dan weer achter die $^%$##$%^& gloves aan.
Heh, wat lul jij nou weer =/ Alliance verliest altijd alles in Reckoning. Anway, wat is je nick + realm? Misschien komen we elkaar is tegen :) Ik ben Ajnk van Dentarg, lvl 70 feral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Hydra schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:24:
[...]

Tja, voor mensen die nooit een MMORPG gespeeld hebben was het misschien vreemd, maar UO en DAoC kon je ook alleen maar met een CC betalen.
Tja, sorry. Was meer into RTS games destijds. Was het niet vanwege een maat van me, die ons in de betá WoW liet zien, had ik het waarschijnlijk niet zo snel gespeeld. Sinds het uit is heb ik overigens geen andere game meer aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, 2 tanks, 3 healers, 3 dps zou goed kunnen. Voor 1e boss Kara. Met betere gear kan je nog wel met minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:32:

Iemand enig idee hoeveel man je minimaal nodig hebt voor de 1ste baas in kara?? want we komen net wat man te kort om kara te gaan runnen :(
2 tanks, 2 healers en wat dps denk ik..6-7 man gok ik.
Moet je wel zorgen dat je een drood heb voor inervate zodat de healers niet zonder mana komen te zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:32:
Gister met een maat van mij samen geprobeert trash te killen in kara, ik combat rogue hij arc/fire mage.

We kunnen 1 zo n paardje apart pullen, dat doet hij met frostbolt.
Daarna open ik met CS en hij gaat helemaal voluit met pom pyro + arcane power zodat hij agro heeft.
Daarna doe ik voordat hij uit zijn stun komt ff een shiv met cripling en dan ga ik helemaal los op hem.
De mage heeft dus agro en blijft rondrennen en ik sta hem helemaal dood te rammen :)

Hellaas kunnen we de 2e pack niet aan, dit lukte wel toen we een shadow priest erbij haalde die hem kan shacklen :D

Wij deden em is met 5 man :D Moet je wel snel zijn, want trash respawned daar redelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou doable moeten zijn met 5 man, denk echter wel dat je een epic geared team nodig hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:39

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:34:
[...]

Heh, wat lul jij nou weer =/ Alliance verliest altijd alles in Reckoning. Anway, wat is je nick + realm? Misschien komen we elkaar is tegen :) Ik ben Ajnk van Dentarg, lvl 70 feral.
Het was voor mij ook een schok: toen ik zag dat het AB weekend was dacht ik "mooi, makkelijk allies pwnen!", maar ik heb toch aardig wat potjes me lopen verbijten.... misschien pech gehad (kwam regelmatig een 5-man premade group tegen van Chromaggus). Het viel me trouwens op dat heel veel potjes AB bij de start wel 15 man alliance had, maar slechts 11-12 horde, toch lastig in de eerste minuten.

Draeg, Kul Tiras, ook Feral, ik zal naar je uit kijken (/bg Hey, looting that drood's corpse gives epics!) ;)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Seraphin schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:44:
[...]
Het viel me trouwens op dat heel veel potjes AB bij de start wel 15 man alliance had, maar slechts 11-12 horde, toch lastig in de eerste minuten.
Dit is het grootste probleem in AB op het moment vind ik, gebeurt bijna ieder potje wel dat 1 van de 2 kanten met minder spelers begint, en dan een paar minuten moet wachten op versterkingen.

Vaak is de game dan al verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:41:
Zou doable moeten zijn met 5 man, denk echter wel dat je een epic geared team nodig hebt :D
komt in orde :P de DPS is al aardig epic en we zijn nu de tank en healer heel erg aant gearen* :) gaan we binnekort maar is proberen dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:52:
[...]

komt in orde :P de DPS is al aardig epic we zijn nu de tank en healer heel erg aant healen :) gaan we binnekort maar is proberen dan!
Als je attumen kan 5mannen ben je waarschijnlijk outgeared voor de instance. Het is een onwijs simpele fight maar je hebt nog steeds een bepaalde hoeveelheid dps die je moet doen, met 5 man heb je waarschijnlijk maar 1 tank dus krijgt die in non-kara gear waarschijnlijk nog redelijke klappen (weinig avoidance dus shield blocks zullen er snel af vallen)

[ Voor 6% gewijzigd door Hmzaniac op 16-10-2007 14:55 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet zorgen voor fatsoenlijke dps vooral phase 2 zal interessant zijn maar als je maar hard genoeg op dat paard doorknalt gaat dat wel snel. Neem wel een mage mee of een druid om die curse van de tank te dispellen. Shadow prot buff helpt ook dacht ik.

Je kan ook gewoon zorgen voor iets van 7 man van je eigen guild en de overige 3 vul je met wat vrienden oid. Bij ons op de server zijn er een aantal guilds die al gestopt zijn met kara en veel van die mensen willen altijd nog wel ff komen om bij een baasje te helpen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.