Weinig mensen die Karazhan pugs meemaken? Vraag me af hoe dat zal lopen. Zeker als er badges nodig gaan zijn en niet iedere guild meer Karazhan zal doen.
En met een kleiner groepje lvl 70's?Hydra schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:19:
[...]
Je gaat echt niet genoeg man AQ40 in krijgen hoor, Naxx lukt misschien nog omdat die items nog enigzins waarde hebben. AQ40 vond ik ook geen erg leuke instance. Helaas kan ik me niet in het groepje "heb AQ40 gecleared" plaatsen
[...]
Als je maar 40 man in je party hebt om binnen te komen toch?
Verwijderd
1 tank, 2 healers en wat dps.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:32:Iemand enig idee hoeveel man je minimaal nodig hebt voor de 1ste baas in kara?? want we komen net wat man te kort om kara te gaan runnen
Maar hoe minder personen hoe beter ze in hun gear moeten zitten. Als je nog nooit kara hebt gedaan dan zul je zelfs met 10 man nog de nodige moeite moeten doen.
Voor de baas staat trouwens ook een groep van 6 mobs die je eerst moet killen. Deze kunnen niet apart worden gepulled. Als je daar in een keer door heen komt dan moet de baas ook wel lukken.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 15:13 ]
PuGs zou ik niet doen, maar een samenwerking tussen een aantal raidcomms zie ik wel gebeuren. Wij deden dat vroeger ook voor MC. Helaas leidde dat echt tot een enorme teringzooi en een hoop slackers zodat je in MC tig keer zit te wipen terwijl je gewoon BWL op farm hebt.Perox schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:08:
Weinig mensen die Karazhan pugs meemaken? Vraag me af hoe dat zal lopen. Zeker als er badges nodig gaan zijn en niet iedere guild meer Karazhan zal doen.
Je kunt AQ40 in in je eentje als je maar in een raid zit, probleem is alleen dat de eerste boss al vrij pittig is, en je drie goeie tanks nodig hebt, en het helemaal geen erg leuke instance is. De trash voor de eerste boss is al een retardcheck en laat dat nu eens een groot obstakel zijn.metalant schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:09:
En met een kleiner groepje lvl 70's?
Inderdaad. Eigenlijk is elke instance boss ene gearcheck. De boss doet damage, de raid doet damage, en de damage van de boss moet outhealed worden. Vrijwel bossfight heeft eigenlijk die vergelijking. Als je minder DPS hebt, betekent dat eigenlijk altijd dat je meer healing power nodig hebt om de vergelijking recht te trekken. Minder DPS = meer damage done simpelweg omdat de fight langer duurt.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:10:
1 tank, 2 healers en wat dps.
Maar hoe minder personen hoe beter ze in hun gear moeten zitten. Als je nog nooit kara hebt gedaan dan zul je zelfs met 10 man nog de nodige moeite moeten doen.
Daarom zijn fights die 'vroeger' moeilijk waren opeens een eitje als je gear op orde is. Want zowel je healing power als DPS gaan omhoog, zodat de balans naar de raidgroup doorslaat.
Attument is simpel tank & spank met wat decursing, maar als je het met 5 man doet moet je echt goeie gear hebben.
[ Voor 32% gewijzigd door Hydra op 16-10-2007 15:15 ]
https://niels.nu
Als je AB in gaat tijdens AB weekend zonder een pre-made dan weet je eigenlijk al dat je gefarmed word. Gewoon niet aan beginnen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:34:
[...]
Heh, wat lul jij nou weer =/ Alliance verliest altijd alles in Reckoning. Anway, wat is je nick + realm? Misschien komen we elkaar is tegenIk ben Ajnk van Dentarg, lvl 70 feral.
Ik ben afgelopen weekend maar 1 premade tegen gekomen hoor.ImdaMned schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:13:
[...]
Als je AB in gaat tijdens AB weekend zonder een pre-made dan weet je eigenlijk al dat je gefarmed word. Gewoon niet aan beginnen.
En ik heb zeker een potje of 50 gespeeld als het niet meer is.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
"Don't hit the mob with thorns guys!" *Rogue1 dies* *Rogue2 dies* *Rogue3 dies*.Hydra schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:12:
Je kunt AQ40 in in je eentje als je maar in een raid zit, probleem is alleen dat de eerste boss al vrij pittig is, en je drie goeie tanks nodig hebt, en het helemaal geen erg leuke instance is. De trash voor de eerste boss is al een retardcheck en laat dat nu eens een groot obstakel zijn.
Die mobs waren echt werkelijk TE irritant voor woorden...

Net zoals die packs na Twins en voor C'thun... RAAAAAAH!

Gaat je volgens mij niet lukken :metalant schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:09:
[...]
En met een kleiner groepje lvl 70's?
schorpion : 2 tanks boss, 3 op de adds-spawns
princess : 15 amn Nature-resist meatwall
Twins : 60y van elkaar tanken
C'thun :
Zoals in vorige topic vermeld : 40 man pre-TBC kan nu waarschijnlijk met 25man worden gedaan.
Is even groot als huidige raidgrootte, en wat willen mensen dan : lvl70 epics of old-school instance met (nagenoeg) waardeloze items
[ Voor 12% gewijzigd door sabriel op 16-10-2007 15:16 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
Twin Emperors en C'thun zijn erg leuk tho ^O^Hydra schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:12:
[...]
Je kunt AQ40 in in je eentje als je maar in een raid zit, probleem is alleen dat de eerste boss al vrij pittig is, en je drie goeie tanks nodig hebt, en het helemaal geen erg leuke instance is. De trash voor de eerste boss is al een retardcheck en laat dat nu eens een groot obstakel zijn.
Voor MC en Ony heb je veel minder nodig, maar dat zijn ook erg simpele instances. Je merkt dat vele raidcomms in AQ40 problemen kregen met de focus en het feit dat het gebalanceerd is op 40 man die hun werk doen ipv 40 waarvan er maar 10 echt wakker zijn.sabriel schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:15:
Zoals in vorige topic vermeld : 40 man pre-TBC kan nu waarschijnlijk met 25man worden gedaan.
Twin emps heeft mijn raidcomm neergekregen nadat ik gestopt ben (heb ze wel gezien), toen Naxx uitkwam zijn ze Naxx gaan doen, dus ze hebben nooit C'thun gesloopt. Helaas, lijkt me een enorm gaaf gevecht.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:16:
Twin Emperors en C'thun zijn erg leuk tho ^O^
[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 16-10-2007 15:18 ]
C'thun was echt een meesterlijk gevecht, en ben blij dat ik dat gevecht heb meegemaakt en hem heb neergelegd na veel bloed, zweet, tranen, potions, flasks en foodbuffs.Hydra schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:17:
Twin emps heeft mijn raidcomm neergekregen nadat ik gestopt ben (heb ze wel gezien), toen Naxx uitkwam zijn ze Naxx gaan doen, dus ze hebben nooit C'thun gesloopt. Helaas, lijkt me een enorm gaaf gevecht.
Het vereist 40 man die helemaal geconcentreerd zijn en ook daadwerkelijk de aanwijzingen kunnen volgen op Teamspeak/Ventrilo en ook nog zelf kunnen nadenken tijdens de fight.
Verwijderd
Ja denk dat het kwa gear wel goed zit, omdat we als guild kara niet inkunnen runnen we veel heroics en dat gaat al totaal zonder moeite. Als team hebben we nu: warriot tank, druid healer, mage dps, rogue dps, shadowpriest dps. Hiermee maaien we letterlijk en figuurlijk door alle gangbare heroics heen.
We zitten nu zelfs al eraan te denken heroic BM enzo eens te gaan doen om wat tijd te doden
We zitten nu zelfs al eraan te denken heroic BM enzo eens te gaan doen om wat tijd te doden
Cthun was easy ;p ik vond battleguard sartura altijd maar een beetje irritant. Voor de rest was aq40 niet echt moeilijk. Als je je res gaer had gefarmed was huhuran zo down. We hebben toendertijd voor de hele raid in 1 week tijd alle resistance gear gefarmed uit maraudon en de silithus spawns. Was echt leuk om daar voor voor te bereiden. Ik vond de AQ40 bosses niet echt bijster interresant. Naxx daarentegen was echt super vet. Vind et nog steeds jammer dat we die instance niet hebben kunnen clearen. Hebben jullie ouro wel gedownd trouwens RaseriaN?
C'thun was ook zo'n retard-check.RaseriaN schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:22:
[...]
C'thun was echt een meesterlijk gevecht, en ben blij dat ik dat gevecht heb meegemaakt en hem heb neergelegd na veel bloed, zweet, tranen, potions, flasks en foodbuffs.
Helaas zaten er te veel retards in de group, nooit voorbij P1 gekomen.
Altijd leuk was ook de ninja-pulls : hug walls all, 1 natuurlijk vlak langs de opening --> C'thun hits you for 25k damage --> dead
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ouro kwamen we tot 50%, en toen kwam Naxxramas uit meen ik.DrProctor schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:32:
Hebben jullie ouro wel gedownd trouwens RaseriaN?
Weet niet meer precies, maar mensen gaven er niks meer om om in AQ40 rond te hangen.
Ze wilde liever door naar Naxx en daar proberen te scoren wat uiteindelijk guild heeft gemolt.
Jullie ooit Ouro of Viscidus gedaan en/of gekilled?
Ja gatver, DH doen met PUGs. Gister een pug gedaan met een paladin, shammy en 2 hunters(guildie en non-guildie), de paladin moest over 20 mins al raiden, of we ff willen opschieten
.
Paladin ging al weg na 20 mins dus, wij gewoon met 4 man, pullt de hunter (non-guildie) alle mobs rond de ingang (ja, incluis die 2 mobs aan de zijkanten als je binnenkomt die je gewoon kan skippen). Ik dus alles proberen te tanken, wonder boven wonder overleven we het. Springen we daarna naar beneden, dismissed de hunter zn pet niet en pullt bijna de halve instance... Toen maar gewoon opgegeven en geTPed.

Paladin ging al weg na 20 mins dus, wij gewoon met 4 man, pullt de hunter (non-guildie) alle mobs rond de ingang (ja, incluis die 2 mobs aan de zijkanten als je binnenkomt die je gewoon kan skippen). Ik dus alles proberen te tanken, wonder boven wonder overleven we het. Springen we daarna naar beneden, dismissed de hunter zn pet niet en pullt bijna de halve instance... Toen maar gewoon opgegeven en geTPed.
Ik denk om eerlijk te zijn dat phase2 het makkelijkste is. Als ik hem tegenwoordig in mn kara gear tank kan een priest me bijna solo ophouden met renew. Als iedereen achter hem gaat staan heb je die charge damage ook niet, dus dan heb je eigenlijk maar 1 healer nodig.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:05:
je moet zorgen voor fatsoenlijke dps vooral phase 2 zal interessant zijn maar als je maar hard genoeg op dat paard doorknalt gaat dat wel snel. Neem wel een mage mee of een druid om die curse van de tank te dispellen. Shadow prot buff helpt ook dacht ik.
Je kan ook gewoon zorgen voor iets van 7 man van je eigen guild en de overige 3 vul je met wat vrienden oid. Bij ons op de server zijn er een aantal guilds die al gestopt zijn met kara en veel van die mensen willen altijd nog wel ff komen om bij een baasje te helpen.
phase1, waarbij je paard + attumen moet tanken zal dan lastiger zijn met 1 tank en 1 healer.
Ik heb een WOS-post!
Verwijderd
mmmm die goede oude MC, BWL, AQ, Naxx en ony tijd...
Daar heb ik nog een paar hele leuke herinneringen / screenies van..
Mis het raiden daar toch wel een heel klein beetje hoor *zucht*
Heb zelf ook nooit C'thun gedaan..laatste bosses die ik gedaan heb in AQ waren twins en ik vond het een geweldig gevecht!
Beetje heen en weer rennen op me huntard vanwege de teleport en maar hopen dat de tank niet zat te slapen
Zo kan ik me ok wel een vael(of was het veal?
) gevecht herinneren waar onze tank ging tanken zonder FR gear!!
Nou dat heeft hij geweten ook!
Daar heb ik nog een paar hele leuke herinneringen / screenies van..
Mis het raiden daar toch wel een heel klein beetje hoor *zucht*
Heb zelf ook nooit C'thun gedaan..laatste bosses die ik gedaan heb in AQ waren twins en ik vond het een geweldig gevecht!
Beetje heen en weer rennen op me huntard vanwege de teleport en maar hopen dat de tank niet zat te slapen
Zo kan ik me ok wel een vael(of was het veal?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 15:48 ]
Verwijderd
ik bedoel ook de phase waar je 2 tegelijk hebt. Dacht dat hij eerst nog in het begin nog op zijn paard zat. Maar hij dismount meteen waarschijnlijk.
Wij huggen de baas meestal en laten hem tanken met zijn kont naar de raid tegen een muur. De charge doet hij dan bijna niet.
Wij huggen de baas meestal en laten hem tanken met zijn kont naar de raid tegen een muur. De charge doet hij dan bijna niet.
Verwijderd
Eerst word het paard alleen getank volgensmij, na een aantal seconden verschijnt attuman en waneer het paard op 20-30% ofzow is en attuman mount begint volgensmij fase 2.
Kan ook zijn dat het fase 3 al is ofzow ^^
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 15:51 ]
Brrrrr, packs voor C'thun! :xxxxxx
Kwas in die tijd nog een +healing stackende resto druid, en stond vrijwel altijd 1e healing done ..... brrrr teh aggro.
Ben door die packs zooo vaak afgehakt!
Kwas in die tijd nog een +healing stackende resto druid, en stond vrijwel altijd 1e healing done ..... brrrr teh aggro.
Ben door die packs zooo vaak afgehakt!
[ Voor 69% gewijzigd door Smultie op 16-10-2007 16:07 ]
Verwijderd
ach ik denk dat we het punt snappenVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:50:
Eerst word het paard alleen getank volgensmij, na een aantal seconden verschijnt attuman en waneer het paard op 20-30% ofzow is en attuman mount begint volgensmij fase 2.
Midnight tot 95%: Attumen spawnedVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:50:
Attumen of Midnight tot 0%: Fase 2 begint
Attument en Midnight tot 0%: Free epixx!
Vael blijft gaaf. Als een gek groupheals spammen en als je BA kreeg smite spammenVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:44:
Zo kan ik me ok wel een vael(of was het veal?) gevecht herinneren waar onze tank ging tanken zonder FR gear!!
FixedUTwizard schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:59:
[...]
Midnight tot 95%: Attumen spawned
Attumen of Midnight tot 25%: Fase 2 begint
Attument en Midnight tot 0%: Free epixx!
Verwijderd
Of als mage voor een heel weeshuis water en brood makenHydra schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:59:
Vael blijft gaaf. Als een gek groupheals spammen en als je BA kreeg smite spammen
Verwijderd
Ik drukte eens perongelijk shadow word pain op vael net toen we allemaal geressed waren
, snelste wipe evah
AQ40 laatst nog gedaan met een man of 30.. ging ..rap 
Eerste boss en twins waren nog het lastigste, rest was een kwestie van doodnuken, cthun was gewoon de retards dood laten gaan in de eerste beam, en vervolgens hem platnuken met de rest. Vervolgens naar viscidus gegaan en hem als eerste alliance op de server gekilled
Trash voor cthun hadden we op een gegeven moment een 'misspull', maar achteraf bleek 3 packs in een pull ook wel te doen
Pre-tbc hadden we bijna allemaal wel ervaring met alle bosses (viscidus excluded).
Eerste boss en twins waren nog het lastigste, rest was een kwestie van doodnuken, cthun was gewoon de retards dood laten gaan in de eerste beam, en vervolgens hem platnuken met de rest. Vervolgens naar viscidus gegaan en hem als eerste alliance op de server gekilled
Trash voor cthun hadden we op een gegeven moment een 'misspull', maar achteraf bleek 3 packs in een pull ook wel te doen
Pre-tbc hadden we bijna allemaal wel ervaring met alle bosses (viscidus excluded).
[ Voor 13% gewijzigd door Kees op 16-10-2007 16:06 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Shit, was niet aan het opletten, je hebt gelijk, 25% inderdaad.
Ik heb AQ40 maar tot die Bug Family gezien, maar de hele setting trok me totaal niet.
Blackwing Lair daarentegen, dat was echt top, vond ik dan.
Naxx helaas nooit gezien van binnen.
tjah als je het al gedaan hebt dan is het een stuk makkelijker. ik denk niet dat ik erg ver in aq40 kom, zelfs met een 40 man raid aangezien ik er nooit geweest ben
blup
Gek he, als je AFK gaat in een bgVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:34:
[...]
Alliance verliest altijd alles in Reckoning.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Ik heb zelf naxx wel gezien van binnen...was best leuk maar ik vond dat ze TBC te snel hadden uitgebracht nadat naxx live ging zodat ik nooit echt veel heb gezien van naxx...toch wel jammer want ik vind het zelf een geweldige instanceOn_E schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:11:
Ik heb AQ40 maar tot die Bug Family gezien, maar de hele setting trok me totaal niet.
Maar dat maakte voor sommige spelers niet uit want vlak voor TBC zag ik al een een paar warriors/hunters/pally's rondlopen in full T3

Zo zullen er nog redelijk wat spelers meer zijnVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:21:
Ik heb het helaas allemaal nooit meegemaakt![]()
Ben begonnen met WoW toen TBC uitkwam, alleen ooit een ZG gecleard met een paar lvl 70's.
Had het allemaal wel willen mee maken om eerlijk te wezen
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 16:23 ]
Verwijderd
Ik heb het helaas allemaal nooit meegemaakt
Ben begonnen met WoW toen TBC uitkwam, alleen ooit een ZG gecleard met een paar lvl 70's.
Verwijderd
Over soloen gesproken, denken jullie dat het mogelijk is om in je 1tje als rogue/druid van die righteous orbs te farmen in strat living?
Denk dat er best wel geld in te verdienen valt
Zo zat ik laatst voor mijn lockpicking in tyrs te grinden en vond ik al snel 2x de crusader enchant, deze op ah geknikkerd voor 60g p stuk en ik was ze binnen een half uur beide kwijt
Zo zat ik laatst voor mijn lockpicking in tyrs te grinden en vond ik al snel 2x de crusader enchant, deze op ah geknikkerd voor 60g p stuk en ik was ze binnen een half uur beide kwijt
BA krijgen als arcane/frostmage zijnde. Naar je ontplof plek rennen. AP aanzetten + trinkets en vol uit nuken. Daarna geteleport worden in je groep en daar ontploffen.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:03:
[...]
Of als mage voor een heel weeshuis water en brood maken
priceless.
Crusader is vooral popu voor twinks, en ik vraag me af of je dan niet heel snel de demand verzadigd. Je kunt het altijd proberen natuurlijk, maar ik vermoed dat motes/dailies grinden stukken effficienter is.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:24:
Over soloen gesproken, denken jullie dat het mogelijk is om in je 1tje als rogue/druid van die righteous orbs te farmen in strat living?
Ik heb mijn eerste Crusader aan m'n vriendin gegeven en de tweede voor 250g verkocht op AHVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:24:
Op zich is Strat Living niet zo heel moeilijk, zeker niet als je een beetje gegeared bent. Op m'n 70 Hunter kan ik een groot gedeelte van Strat solo'en, dan moet dat als 70 Druid ook wel lukken lijkt me toch.
Maar zoals Hydra al aangeeft, ik denk inderdaad dat het doen van dailies of het grinden van primals of iets dergelijks een stuk sneller geld zal binnenbrengen. Righteous Orbs gaan bij mij op de server voor 50-60g per stuk weg maar ze worden maar heel weinig meer opgekocht krijg ik het idee (raar hoe ze dan toch die hoge prijs behouden).
Verwijderd
Ik heb met m'n rogues een flink stuk van strat solo gecleared, maar moest daarbij voor de grotere pulls telkens op m'n cooldowns wachten en dan nog wast het erg tricky. M'n gear was toen nog niet zo goed, maar vermoed dat dit nog steeds zo is. Als het je niet om de uitdaging gaat denk ik niet dat het de moeite waard is.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:24:
Trouwens, even uitgerekend wat je nodig hebt om de volledige Season 1 set te kopen met honor, inclusief 2 1H wapens. (in dit geval de 2 Melee Daggers)
S1 MH + OH : 27k honor + 40 EoS marks
S1 Head : 14.5k honor + 30 AV marks
S1 Chest : 14.5k honor + 30 AB marks
S1 Shoulders : 11250 honor + 20 AB marks
S1 Leggings : 14.5k honor + 30 WSG marks
S1 Gloves : 10.5k honor + 20 AV marks
= 92.250 honor, 40 EoS marks, 50 AV marks, 50 AB marks, 30 WSG marks
Crap, kan niet op m'n guild site komen en moet overwerken...
Heren guildies, hierbij meld ik me aan voor de vashj wipes : P
Denk dat een stuk of 20 guildies dit lezen, dus moet goed komen : D
Gisteren btw erg pro bij king maulgar.
Onze mage tank: pyro richting de mage. Spellsteal/resist spellsteal/resist spellsteal/resist dood. Daarna werd z'n healer ge1shot. Ik snel ernaartoe blinken. Scorch spam en op het moment van aggro spellsteal. Helaas was de fun afgelopen toen m'n fireshield was afgelopen. 8k hp ofzo. Op 1 of andere manier issie wel down gegaan : )
Onze mage tank: pyro richting de mage. Spellsteal/resist spellsteal/resist spellsteal/resist dood. Daarna werd z'n healer ge1shot. Ik snel ernaartoe blinken. Scorch spam en op het moment van aggro spellsteal. Helaas was de fun afgelopen toen m'n fireshield was afgelopen. 8k hp ofzo. Op 1 of andere manier issie wel down gegaan : )
Thanks, kan ik vast sparenOn_E schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:42:
Trouwens, even uitgerekend wat je nodig hebt om de volledige Season 1 set te kopen met honor, inclusief 2 1H wapens. (in dit geval de 2 Melee Daggers)
get +hit? spellsteal is een arcane spell dus met talents erbij moet je toch op 99% hit kunnen komen als vaste Krosh tank, lijkt me. .01*.01=.001 = 0,1% kans op resist/resist. Kan altijd natuurlijk...ImdaMned schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:48:
Crap, kan niet op m'n guild site komen en moet overwerken...
ik vind het te kansloos voor woorden dat na 2.3 (als de test changes doorgaan) fury nog minder pvp viable is. ben niet zo'n fan van het idee dat ms als enige spec voor pvp geschikt is.. enige afwisseling waardeerde ik wel
Zo erg is dat niet hoor, met ZG heb je volgens mijn bescheiden mening al de mooiste pre-BCVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:21:
Ik heb het helaas allemaal nooit meegemaakt![]()
raid gedaan. Molten Core werd Molten Bore genoemd voor een reden, het zag er niet uit (kijk maar eens rond in Ragefire Chasm, die heeft hetzelfde theme). AQ40 was ook een k*tinstance zolang je geen 'interne' mount had. Naxxramas ga je sowieso nog te doen krijgen in de volgende expansion.
Blijft nog over BWL en AQ20
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Probeer jij maar eens 11k hp unbuffed / 160 hitrating en genoeg spelldmg/crit/int te hebben om aggro te houden : PPerox schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:58:
[...]
get +hit? spellsteal is een arcane spell dus met talents erbij moet je toch op 99% hit kunnen komen als vaste Krosh tank, lijkt me. .01*.01=.001 = 0,1% kans op resist/resist. Kan altijd natuurlijk...
Er zijn genoeg trees die niet goed zijn voor PvP... Niet alleen warriors hebben daar last van.VeldKoe schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:01:
ik vind het te kansloos voor woorden dat na 2.3 (als de test changes doorgaan) fury nog minder pvp viable is. ben niet zo'n fan van het idee dat ms als enige spec voor pvp geschikt is.. enige afwisseling waardeerde ik wel
[ Voor 33% gewijzigd door ImdaMned op 16-10-2007 17:08 ]
Niet iedereen is arcane specced voor alleen maulgarPerox schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:58:
[...]
get +hit? spellsteal is een arcane spell dus met talents erbij moet je toch op 99% hit kunnen komen als vaste Krosh tank, lijkt me. .01*.01=.001 = 0,1% kans op resist/resist. Kan altijd natuurlijk...
Ik heb een WOS-post!
Verwijderd
Pre TBC alleen ZG gecleared, AQ20 op final boss na en MC twee avonden gewiped op de eerste boss (lucifron??? of was dat nu weer een andere)
Voor de lol op level 70 die laatste boss in AQ20 nog een keer gepakt en het grootste deel van MC. En laatst op level 70 ook eindelijk een keer Onyxia gezien. Had voor de gelegenheid mn devout/virtous set uit de bank gehaald. Daar werd de healing niet beter op
En wat dat arcane speccen. Zit die +hit talent voor arcane niet gewoon in Tier 1? Dat zou ik niet arcane speccen willen noemen
Voor de lol op level 70 die laatste boss in AQ20 nog een keer gepakt en het grootste deel van MC. En laatst op level 70 ook eindelijk een keer Onyxia gezien. Had voor de gelegenheid mn devout/virtous set uit de bank gehaald. Daar werd de healing niet beter op
En wat dat arcane speccen. Zit die +hit talent voor arcane niet gewoon in Tier 1? Dat zou ik niet arcane speccen willen noemen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 17:20 ]
Een deep fire mage kiest over het algemeen 2/2 in arcane subtelty en 3/5 in arcane focus. (restpectievelijk 10 spell penetration en 40% minder aggro op arcane spells en 2/4/6/8/10 hit met arcane spells) Handig om arcane blast te spammen (vooral met 2 tier 5)Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:19:
Pre TBC alleen ZG gecleared, AQ20 op final boss na en MC twee avonden gewiped op de eerste boss (lucifron??? of was dat nu weer een andere)
Ik ben daar eens een keer na een patch gerezzed, toen hield je ineens CP nadat je dood was. Dus ik voor de gein ff Slice n Dice aan en ja hoor komt ie ineens aangestormd... de rest van de raid was net zo blij met m'n ontdekking als ikVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:05:
Ik drukte eens perongelijk shadow word pain op vael net toen we allemaal geressed waren, snelste wipe evah

Hm 1e zaten wij niet zo lang op (edit: ow tbc met 30 man las 't verkeerd), ligt mss ook aan je tanks. C'thun nooit gezien, erg jammer, wel de trash ervoorKees schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:05:
AQ40 laatst nog gedaan met een man of 30.. ging ..rap
Zo weinig mensen die die optionele bazen ook doen he, ik had Visci ook graag gedaan maarja de rest moest en zou verder in Naxx... Setting van AQ40 vond ik overigens erg vet, ja het lopen was soms met mount nog wel irritant maar vond die hele buglike fantasy sfeer wel aardig
[ Voor 23% gewijzigd door porn* op 16-10-2007 17:40 ]
Bnet pindle#2913
De eerste boss is met een normale raid niet moeilijk, maar wel met lvl 70 triggerhappy mensen die ervoor zorgen dat je op een gegeven moment de boss op 25% hebt en dan dus 6 extra mirrors hebt rondlopenporn* schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:34:
[...]
Hm 1e zaten wij niet zo lang op (edit: ow tbc met 30 man las 't verkeerd), ligt mss ook aan je tanks. C'thun nooit gezien, erg jammer, wel de trash ervoor
Zo weinig mensen die die optionele bazen ook doen he, ik had Visci ook graag gedaan maarja de rest moest en zou verder in Naxx... Setting van AQ40 vond ik overigens erg vet, ja het lopen was soms met mount nog wel irritant maar vond die hele buglike fantasy sfeer wel aardig
Maar opzich maakt het niet uit, heb in mijn healing gear de melee emperor getanked omdat een tank disconnecte, pally ftw
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ja toen ik 't goed las kon ik me d'r wel iets bij voorstellenKees schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:39:
[...]
De eerste boss is met een normale raid niet moeilijk, maar wel met lvl 70 triggerhappy mensen die ervoor zorgen dat je op een gegeven moment de boss op 25% hebt en dan dus 6 extra mirrors hebt rondlopendan gaat het snel met de mindcontrols en wipes
daarna maar wat meer focussed dps gedaan. Twins was lastig voor dezelfde reden, triggerhappy mensen.
Maar opzich maakt het niet uit, heb in mijn healing gear de melee emperor getanked omdat een tank disconnecte, pally ftw
Lijkt me eigenlijk wel leuk experiment... 1 tank voor de adds en dan kijken hoe snel de rest alles kan neernuken
QFFT maar dan nog is het eigenlijk raar... ik zie de QQ posts al wel weer komen over arms warriors die "elke 3 seconden" iemand intercepten en 2-hitten...ImdaMned schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:04:
[...]
Er zijn genoeg trees die niet goed zijn voor PvP... Niet alleen warriors hebben daar last van.
Lol zal vast wel oud zijn maar zie deze net... http://wowhead.com/?item=192 leuke use voor in BG's
[ Voor 13% gewijzigd door porn* op 16-10-2007 17:45 ]
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Ok, weer genoeg reden om me in de weekenden weer volledig op PVP te focussen zie ik alOn_E schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:42:
heb nog een volledig blauw gegearde orc klaarstaan, eens kijken hoeveel honor ik daarmee kan halen voordat 2.3 uitkomt >D
Verwijderd
Nou, het account is aangemaakt, het intro bekeken...en nu wordt er druk een update gedownload...en dat duurt nog wel even...is dat altijd zo langzaam? Ik heb een 20Mbit verbinding, maar bij het downloaden hiervan kom ik niet boven de 100KB/s uit...
http://www.wowwiki.com/Patch_mirrorsVerwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:58:
Nou, het account is aangemaakt, het intro bekeken...en nu wordt er druk een update gedownload...en dat duurt nog wel even...is dat altijd zo langzaam? Ik heb een 20Mbit verbinding, maar bij het downloaden hiervan kom ik niet boven de 100KB/s uit...
Zoals ook in de OP staat
Verwijderd
Ben bezig om 5k gold te sparen voor eindelijk die epic flyer. Nu wil ik ook wel graag een Netherdrake. Daar moet je toch Shata'ri Skyguard rep voor halen? Iemand tips hoe je dat het snelste kan doen?
Euh, nee.Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:49:
Ben bezig om 5k gold te sparen voor eindelijk die epic flyer. Nu wil ik ook wel graag een Netherdrake. Daar moet je toch Shata'ri Skyguard rep voor halen? Iemand tips hoe je dat het snelste kan doen?
http://www.wowwiki.com/Netherwing
http://www.wowwiki.com/Sha'tari_Skyguard
Vond 'm eigenlijk zo tof, dat ik er maar een sig van gemaakt heb.
Ik heb net deze van prince gekregen. Wat zijn nou de beste gems om erin te stoppen voor een raid fire mage 10/48/3
http://www.wowwiki.com/Collar_of_the_Aldor
Tier 4 Head
Tier 4 Head
Je bent echt zo trots op je 10 verloren matches?On_E schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:20:
Vond 'm eigenlijk zo tof, dat ik er maar een sig van gemaakt heb.![]()
[afbeelding]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Als je nog geen 160 hit hebt dan 4hit + 5 spelldamage, en die meta zou ik chance on next spell half cast time doen als je die vereisten hebt qua gems. Anders de 12 spelldamage en nog iets meta gem.Carnagy schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:46:
Ik heb net deze van prince gekregen. Wat zijn nou de beste gems om erin te stoppen voor een raid fire mage 10/48/3
Tier 4 Head
Dat zeg ik toch niet, dat alleen warriors daar last van hebben? Leer te reageren op wat er staat, niet op eigen hersenspinselsImdaMned schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:04:
Er zijn genoeg trees die niet goed zijn voor PvP... Niet alleen warriors hebben daar last van.
Verwijderd
Het is me allemaal gelukt, ik ben een Nightelf Druid geworden...heb inmiddels level 6 weten te bereiken...het is even wennen..toch allemaal wat anders dan ik gewend ben, maar wel leuk..
hehe.. moest ff 10 major healing power potion maken voor een vriend van me..
*boem* discovered "flask of binding light"... hoppa..
morgen wil een guildy 200-300 mana pots hebben.. ik maak ze wel
moet ook wel wat discoveren denk ik zo.
*boem* discovered "flask of binding light"... hoppa..
morgen wil een guildy 200-300 mana pots hebben.. ik maak ze wel
Het ging uiteraard meer om de rating die we kregen na die 10 losses.Atlas schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:49:
[...]
Je bent echt zo trots op je 10 verloren matches?
en arena met 3 alts in noob-gear is lastig hoor !
Verwijderd
als je onder de 1500 komt met arena is da gwn echt gwn lack of skill imo, nothing more to it ;D
Nep tweaker discoveredVerwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 00:48:
als je onder de 1500 komt met arena is da gwn echt gwn lack of skill imo, nothing more to it ;D
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Ik ben vandaag effe op een holy paladin geweest van een kamaraad (had ook effe 3 matches nodig) voor arena. Wel lachen, heb een gevecht gehad met een shadow priest terwijl we allebij zonder mana zaten xD ( de rest had elkaar al afgemaakt ^^) resultaat = een 20 min durende gevecht die uit eindelijk de priest heeft gewonnen xD
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 02:25 ]
Verwijderd
Bah, wat is gruul toch een KUT boss. Inmiddels al redelijk vaak plat, maar soms gaat heet als gisteren.
3 keer tank dood vanuit full health binnen 1 seconde. En die tank heeft de bese gear die je voor en bij gruul kan krijgen. oa 20k hp.
Hij slaat gewoon shieldblock weg en doet dan meteen twee crushing op een rij.
Gaat zo snel dat het er voor de healers als 1 klap uitziet
Als je dat drie attemtss achter elkaar hebt ben je het goed zat kan ik je vertellen!
3 keer tank dood vanuit full health binnen 1 seconde. En die tank heeft de bese gear die je voor en bij gruul kan krijgen. oa 20k hp.
Hij slaat gewoon shieldblock weg en doet dan meteen twee crushing op een rij.
Gaat zo snel dat het er voor de healers als 1 klap uitziet
Als je dat drie attemtss achter elkaar hebt ben je het goed zat kan ik je vertellen!
Verwijderd
Zow gister even de rating naar 1649 gepompt en vandaag haal ik mijn offhand gladiator zwaard op
heb al de main hand met mongoose, en hier komt uiteraard ook mongoose op..
Time to dps >D
ps hoop trouwens echt dat ze ooit iets verzinnen dat je gewoon de gloed van je wapen kan kiezen als hij de standaart gloed niet overruled. Elektriciteit op gladiator zwaarden
Time to dps >D
ps hoop trouwens echt dat ze ooit iets verzinnen dat je gewoon de gloed van je wapen kan kiezen als hij de standaart gloed niet overruled. Elektriciteit op gladiator zwaarden
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 08:21 ]
Verwijderd
Yay, gisteren Leo down. 

Erg leuk gevecht, leukste vond ik nog wel, de mensen neernuken die er niet in slagen hun inner demon te killen.
Na wat problemen te hebben gehad met m'n Inner demon, ff een stuk meer spelldmg aangetrokken. En de hele avond die demon niet meer gehad. Zal je altijd zien. Nou ja, dikke anderhalve minuut voor de enragement ging die al neer. 4 nieuwe bosses in 8 dagen, lijkt goed te gaan. 
Daarna ff bij Vashj gekeken, en dat ziet er allemaal leuk uit hoor, als die brug open gaat enzo. Even geprobeerd, en die eerste fase ziet er iig al goed te doen uit.

Erg leuk gevecht, leukste vond ik nog wel, de mensen neernuken die er niet in slagen hun inner demon te killen.
Daarna ff bij Vashj gekeken, en dat ziet er allemaal leuk uit hoor, als die brug open gaat enzo. Even geprobeerd, en die eerste fase ziet er iig al goed te doen uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 08:23 ]
ja volgens mij hadden wij server second ouro kill. Ik dacht dat alliance visci trouwens nooit killde vanwege de slechte drops.RaseriaN schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:36:
[...]
Ouro kwamen we tot 50%, en toen kwam Naxxramas uit meen ik.
Weet niet meer precies, maar mensen gaven er niks meer om om in AQ40 rond te hangen.
Ze wilde liever door naar Naxx en daar proberen te scoren wat uiteindelijk guild heeft gemolt.
Jullie ooit Ouro of Viscidus gedaan en/of gekilled?
Wij hebben eerst alles in aq40 gecleared voordat we naar naxx gingen. Daar eenmaal aangekomen hadden we spiderwing relatief snel gecleared alleen kwamen we niet voorbij patchwerk. Dat was echt een gestoorde equipment check waarbij iedereen echt top of the bill gear moest hebben. Maar helaas kwam dat nieuwe pvp systeem toen en ging iedereen pvpen ipv raiden en zijn we toen gekapt tot aan TBC.
Heb toen wel mn leukste tijd in mn wow carriere gehad. Hoe heerlijk is et om met een tier 2.5/3 rogue noobs te 2 shotten in av
Alliance heeft viscidus nooit gekilled omdat ze geen shammies hadden. 1 van de weinige fights waar horde zwaar in het voordeel was. Poison cleansing totem ftw
maar ik kan het veerkeerd hebben natuurlijk : P
oja klopt idd. Was wel 1 van de leukere fights IMO. Maar ja als rogue zijnde kan er maar 1 boss het leukst zijn in heel WoW en dat mag jij nu gaan radenImdaMned schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:30:
Alliance heeft viscidus nooit gekilled omdat ze geen shammies hadden. 1 van de weinige fights waar horde zwaar in het voordeel was. Poison cleansing totem ftw
Suppression room van Broodlord !DrProctor schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:36:
[...]
oja klopt idd. Was wel 1 van de leukere fights IMO. Maar ja als rogue zijnde kan er maar 1 boss het leukst zijn in heel WoW en dat mag jij nu gaan raden
Cleavende bosses !
did I win? did I win? did I?
Zo gisteren helemaal opnieuw begonnen op een nieuwe server na meer dan één jaar niet gespeeld te hebben....ben nu al BE Mage lvl10 
Heb je al een server uitgezocht? Ik ben gisteren begonnen op Auchindoun Horde..........Bertus schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:37:
Ik heb WoW binnen
Nu eerst... tot zondag wachten tot ik thuis ben.
[ Voor 50% gewijzigd door Pedr0 op 17-10-2007 08:53 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Jij zou dik 2k+ ratings halen natuurlijk met frisse 70 chars in greens en blues.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 00:48:

Pasgeleden een filmpje gepost met 2 gasten die naked winnen op 1850 rating.On_E schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:07:
[...]
Jij zou dik 2k+ ratings halen natuurlijk met frisse 70 chars in greens en blues.
Green/blues > naked
no skill < skill
gisteren weer naar VR gegaan. Volgens de guild op farm maar volgens mij niet. We hebben hem nu 4x doodgekregen. Meestal na 3/4 wipes. Dat vind ik niet farm. Nu hadden we hem na 3x dood, volgens mij best netjes. maar dat was dan onder de maat omdat dit een "farmbos" is..
like hell.. we hebben hem nog nooit geoneshot, zelfs na de eerste kill nog 2x 2 nachten erover gedaan hem weer te killen en nu krijgen we hem na 3x neer. Imho niets mis mee..
Probleem is dat een stuk of 3/4 mensen telkens heel hoog op de threat zitten en daar gewoon blijven hangen, zelfs na herhaaldelijke waarschuwingen om maar even te gaan /dance ofzo.. waardoor try 1 en 2 een wipe werden doordat de halve dps uitgemoord was nadat iemand agro had gepulled.. Zwaar irritant natuurlijk maar ja behalve mensen daarvoor waarschuwen kan je vrij weinig doen.. RL had het geniale idee om dan maar al je punten weg te halen als iemand agro'de maar dat vind ik zelf echt te ver gaan.
om 10 uur was hij iig down, en toen werd de raid gecalled
we hadden gruul nog up staan maar volgens RL zouden we die nooit killen met deze focus.. shit we hebben gruul op growth 21 neer gehaald en we hadden 8 healers.. zelfs als er weer agro monkeys tussen zitten halen we hem wel neer... Weg kans op t4 schoulders
ik loop nog steeds met blue's verdomme
like hell.. we hebben hem nog nooit geoneshot, zelfs na de eerste kill nog 2x 2 nachten erover gedaan hem weer te killen en nu krijgen we hem na 3x neer. Imho niets mis mee..
Probleem is dat een stuk of 3/4 mensen telkens heel hoog op de threat zitten en daar gewoon blijven hangen, zelfs na herhaaldelijke waarschuwingen om maar even te gaan /dance ofzo.. waardoor try 1 en 2 een wipe werden doordat de halve dps uitgemoord was nadat iemand agro had gepulled.. Zwaar irritant natuurlijk maar ja behalve mensen daarvoor waarschuwen kan je vrij weinig doen.. RL had het geniale idee om dan maar al je punten weg te halen als iemand agro'de maar dat vind ik zelf echt te ver gaan.
om 10 uur was hij iig down, en toen werd de raid gecalled
blup
Leuk voor die lui man !ImdaMned schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:08:
[...]
Pasgeleden een filmpje gepost met 2 gasten die naked winnen op 1850 rating.
Green/blues > naked
no skill < skill
Jullie hebben gewoon geen gevoel voor humor, een team starten, 10 keer verliezen en eindigen op 1337 rating is grappig !
<< with On_EOn_E schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:13:
[...]
Jullie hebben gewoon geen gevoel voor humor, een team starten, 10 keer verliezen en eindigen op 1337 rating is grappig !
't zou me trouwens niets verbazen als Blizzard de 1337 rating als minimum heeft ingesteld; lijkt me wel hun soort humor
Ook grappig: de armory laat alleen lifetime HK's zien als je er minimaal 1337 hebt.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Sha'Tari Skyguard heeft niks met een Netherdrake te maken. Je zult Netherwing Reputation moeten verzamelen voor een Netherdrake:Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:49:
- Quest chain (van Mordenai geloof ik) in Shadowmoon Valley om uberhaupt op Neutral te komen
- 5k goud voor de epic riding skill
- 200g voor de flyer
- Terug naar Mordenai om de vervolgchain te starten
- Dailies doen tot aan Exalted (met zo'n 250 tot 350 reputation per daily, met dus in totaal 42000 reputation te gaan)
- Af en toe heb je het geluk om een Netherwing Egg of ander quest item te vinden voor een extra 250 reputation
- Zodra je exalted bent krijg je een quest waarmee je een Netherdrake (zoals ze in Lower City staan) mag uitzoeken
Puur afgaand op dailies doe je er 2 weken over om Exalted te worden. En dan doe je iedere dag iedere daily. In totaal zijn het er een stuk of 8-9 denk ik zodra je op Revered zit.
Jij zegt dat het gear is, ik zeg dat het skill is.On_E schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:13:
[...]
Leuk voor die lui man !
Voor de rest ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat je op 1337 bent gekomen. Echt uitermate cool, stoer en vet enzo...
Neem anders nog een kopje koffie ofzo, misschien dat je ochtend-humeur minder wordt.ImdaMned schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:30:
[...]
Jij zegt dat het gear is, ik zeg dat het skill is.
Voor de rest ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat je op 1337 bent gekomen. Echt uitermate cool, stoer en vet enzo...

Vashj vind ik iig tot nu toe 1 van de leukste fights in TBC (al zijn wij nu pas bezig met het leren Kael).Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:22:
Yay, gisteren Leo down.
[afbeelding]
Erg leuk gevecht, leukste vond ik nog wel, de mensen neernuken die er niet in slagen hun inner demon te killen.Na wat problemen te hebben gehad met m'n Inner demon, ff een stuk meer spelldmg aangetrokken. En de hele avond die demon niet meer gehad. Zal je altijd zien. Nou ja, dikke anderhalve minuut voor de enragement ging die al neer. 4 nieuwe bosses in 8 dagen, lijkt goed te gaan.
[afbeelding]
Fase1 is absoluut een eitje, zolang je maar in de gaten houd dat het geen dps race is maar gewoon controlled naar de 70 brengen (doden in f1 is een absolute nogo).
Fase2 is een chaotisch gebeuren de eerste paar keer (kreeg zelf flashbacks naar 1ste baas BWL eerste tries) maar het word na een paar pogingen redelijk duidelijk wie wat moet doen en waneer.
key in Fase3 is dat je 2 ranged dps (wij gebruiken een hunter en lock) op sporebat duty zet.
Die beesten moeten down voor ze de raid bereiken en daar hun groenen smurrie gaan droppen..
Als je dit niet doet word het al snel niet meer te houden qua healing/dps omdat de raid continue aan het verplaatsen is.
Pas als de single bats een stroom bats worden gaan de hunter en lock mee dps doen op vashj, want die stroom mobs is niet te killen en is het dus ook useless om die 2 daar te laten staan (en daar is op het hoogste punt waar je kan staan als je binnenkomt lopen bij vashj.
Zelf gisteravond wat goede tries op kael gehad, ik zie dit wel binnen 2/3weken goed komen (eindelijk, ik begin echt een enorme schurft hekel aan TK te krijgen).
en troll, welke fase zitten jullie atm op vashj?
Verwijderd
Doe je snel zeg...ik heb gisteren een paar uur gespeeld en ben nog level 6...nu moet ik ook wel zeggen dat ik nog erg moet zoeken...ik begon als Nightelf en zocht me bijvoorbeeld helemaal het leplazerus naar de Fell Moss en een of ander kereltje die bij een cave ten noorden van het startgebied zou moeten staan...daar vond ik alleen een cave die vol zat met spinnen...maar goed..ik kwam wel een eindje verder had alleen misschien inmiddels al wat hoger level kunnen zijn...Pedr0 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:44:
Zo gisteren helemaal opnieuw begonnen op een nieuwe server na meer dan één jaar niet gespeeld te hebben....ben nu al BE Mage lvl10
Ik moet wel zeggen dat ik nu niet de kritieken snap dat LOTRO een kopie zou zijn van WoW. De interface mag dan wel wat familiar trekjes hebben, het is toch echt wel compleet anders. Gelukkig maar, nu heb ik gewoon twee leuke games om te spelen..
*trekt een meter hout uit een zekere holte van Imdamned*
Zooooo, voel je je nu weer beter?
Zooooo, voel je je nu weer beter?
Als je de grot met spinnen kunt vinden kun je het kereltje niet mislopen, die staat er namelijk links naastVerwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:33:
[...]
Doe je snel zeg...ik heb gisteren een paar uur gespeeld en ben nog level 6...nu moet ik ook wel zeggen dat ik nog erg moet zoeken...ik begon als Nightelf en zocht me bijvoorbeeld helemaal het leplazerus naar de Fell Moss en een of ander kereltje die bij een cave ten noorden van het startgebied zou moeten staan...daar vond ik alleen een cave die vol zat met spinnen...maar goed..ik kwam wel een eindje verder had alleen misschien inmiddels al wat hoger level kunnen zijn...
Ik moet wel zeggen dat ik nu niet de kritieken snap dat LOTRO een kopie zou zijn van WoW. De interface mag dan wel wat familiar trekjes hebben, het is toch echt wel compleet anders. Gelukkig maar, nu heb ik gewoon twee leuke games om te spelen..
En anders is http://www.thottbot.com je grote vriend!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Gisteren EINDELIJK een keer fase 3 bereikt. Hoop dingen nog finetunen mbt balletje gooien, range staan/poison cleansing. Ik zelf moet stairs 1/2 clean houden en dat gaat crap aan. 3 normale fireballs of 1 normale + crit is voldoende. Maar als je dan een periode hebt dat je niet crit dan moet het even sneller. Op het moment dat er een tainted is moet ik wat laten lopen. Maar gelukkig nam een hunter wat over op dat moment : )Routed schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:33:
[...]
en troll, welke fase zitten jullie atm op vashj?
owja: side note: omg everlast detected op london: hellgate topic : P
Mwah, de allereerste keer was ik er ook straal langsgelopen....UTwizard schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:36:
[...]
Als je de grot met spinnen kunt vinden kun je het kereltje niet mislopen, die staat er namelijk links naastIets op een verhoging.
"he daar is die cave!"
* Seraphin rent naar binnen
"shiiiiit boel spinnen"
* Seraphin rent terug
<little spider bites you>
<you die>
Ik moet zeggen dat ik graaag dat "magische" gevoel nog zou willen hebben: toen ik mn eerste char startte heb ik de hele avond met mn mond halfopen achter het scherm gezeten. Nu is het een kwestie van altje starten, door de q's blazen en de hele route naar 40 vloeken dat ik mn mount wil.
(Barrens is helemaal grafeinden lopen, volgens mij is dat de reden voor het ontstaan van Barrens-chat: iedereen rost autowalk aan en heeft vervolgens 5 minuten niets anders te doen dan /1 volgooien met onzin
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Maar ik ben blij voor je, echt !On_E schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:31:
[...]
Neem anders nog een kopje koffie ofzo, misschien dat je ochtend-humeur minder wordt.
Waarom wil niemand me geloven : /
Klopt ja, de eerste keer is het allemaal bijzonder en gaaf, daarna heb je zoiets van: 'Shit wat gaat dit traag'Seraphin schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:45:
[...]
Mwah, de allereerste keer was ik er ook straal langsgelopen....
"he daar is die cave!"
* Seraphin rent naar binnen
"shiiiiit boel spinnen"
* Seraphin rent terug
<little spider bites you>
<you die>
Ik moet zeggen dat ik graaag dat "magische" gevoel nog zou willen hebben: toen ik mn eerste char startte heb ik de hele avond met mn mond halfopen achter het scherm gezeten. Nu is het een kwestie van altje starten, door de q's blazen en de hele route naar 40 vloeken dat ik mn mount wil.
(Barrens is helemaal grafeinden lopen, volgens mij is dat de reden voor het ontstaan van Barrens-chat: iedereen rost autowalk aan en heeft vervolgens 5 minuten niets anders te doen dan /1 volgooien met onzin)
[mierenneuker]
Er staat letterlijk: Find Iverron by the cave to the north. Niet in
[/mierenneuker]
Bah. Ik bedacht dat ik toch maar voor de Hood Of Primal Life ga, zit ik op de Eunar forums te kijken, schijnt er nog helemaal niemand te zijn die dat ding kan maken op onze server, behalve één horde. 
Vanavond maar eens ff /2 spammen, of er niet toch iemand is..
Vanavond maar eens ff /2 spammen, of er niet toch iemand is..
[ Voor 14% gewijzigd door OkkE op 17-10-2007 09:54 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Zoals Hydra al aangaf (link), doe gewoon alle daily's die je kan doen, heb je tijd over, farm spullen, scheelt je een dag later tijd. Bijvoorbeeld fel gland (de meest verschrikkelijke daily trouwens maar dit terzijde), je kan er maar 12 in je bags hebben, ik gebruikte er 11, vulde het weer aan tot 12 en gebruikte dan nog 1 fel gland om de quest af te maken, zodoende hoefde ik de volgende dag (als ik wist dat ik de volgende dag weinig tijd had) maar 1 fel gland te scoren. Andere spullen zoals crystals, nethercite ore, nethercite bush.. kan je oneindig farmen, gewoon doen als je toch niets te doen hebt. De boel versnellen ---> eggs! Er zijn een paar filmpjes op youtube over waar die dingen spawnen, je kan ze oneindig inleveren, 250 rep, tenzij je human bent, dan 275 rep..Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:49:
Ik combineerde het trouwens met farmen van motes of air, zijn namelijk wat air-elementals aan de zuidkant van SMV te vinden. Dit voor de afwisseling.
Succes!
Lief dagboek;
De pug-stand van afgelopen weekend 3-1.
Weer 3 nieuwe vrienden erbij, waarvan 1 druidtank, attenooijen zeg, I was impressed! Verders een mage en een hunter, gasten die weten te improviseren als iets niet loopt zo als het hoort te lopen. Minpuntje was een andere hunter, och je kent het wel, meneer in wat epics gaat een keertje dood dus is de healer een n00b, volgens hem is hij verkeerd gespec't, hele hoop gescheld en getier en vooral 'ffs' (dan gaan bij mij toch wel de nekharen omhoog, ik kan vrij slecht tegen mensen die dat zeggen). Toen ik aangaf dat het 1 van mijn vaste Kara healers was en ze later door een betere guild werd uitgenodigd (gewoon omdat ze goed is) en daar nu haar sporen verdient en ik ook nog eens aangaf dat het geen hij maar een zij was, zegt de ukkel ook nog eens 'Oh that explains it!', dus uninvite from party en hop, op de ignore-list. Maar goed, de pug-meter is nog steeds groen!
Verwijderd
Dat staat er inderdaad..vandaar dat ik me eerst als een bezetene rond die cave heb begeven...maar ik zag niks...zal wel weer mis hebben gekeken..ach niet erg...moet er ook nog een keer een ei vandaan halen, zal ik vanavond wel ekkes gaan doen...wordt nu een.... eitje..UTwizard schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:53:
[...]
Klopt ja, de eerste keer is het allemaal bijzonder en gaaf, daarna heb je zoiets van: 'Shit wat gaat dit traag'
[mierenneuker]
Er staat letterlijk: Find Iverron by the cave to the north. Niet in
[/mierenneuker]
Dit topic is gesloten.