Het World of Warcraft topic - Deel 134 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.286 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:25

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Zjanzjak schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:55:
fel gland (de meest verschrikkelijke daily trouwens maar dit terzijde)
Eensch is :|

Leukste quest is met de booterang luie peons op hun sodemieter geven. Geweldig :D

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:51:
Maar ik ben blij voor je, echt !

Waarom wil niemand me geloven : /
Because.. it's so full of sarcasm! ;(

Goddamn, wat duurt dat Leatherworking levelen lang zeg.. en het vreet echt materials :/
Ik kan kiezen voor uren farmen voor een berg thick leather of ik kan kiezen voor zwaar veel gold steken in het kopen van materials op de AH :(. Helaas is mijn Warrior nu Prot, dus ik kan er niet zo makkelijk Daily's op doen.. en mijn Rogue heeft al die Quests nog niet (gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja lw lvling is echt niet tof.. het irritantste is dat je ook aan het einde niets leuk kan verkopen. Je hebt namelijk constant van die idioten die dingen op de AH zetten onder de prijs wat de mats kosten.. dat zweepje voor 50g bo ofzo.. terwijl d'r een primal might ingaat :| dus gold verdienen zit er ook niet in :|

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 19:26
OkkE schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:54:
Bah. Ik bedacht dat ik toch maar voor de Hood Of Primal Life ga, zit ik op de Eunar forums te kijken, schijnt er nog helemaal niemand te zijn die dat ding kan maken op onze server, behalve één horde. :(

Vanavond maar eens ff /2 spammen, of er niet toch iemand is.. :)
Ik heb hem laatst rondgeroepen zien worden in Trade, er zijn Alliance die hem kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Mooi. Ga ik maar eens rond vragen vanavond. :)

Moet ik ondertussen eens een prijs gaan bedenken, wat ik er voor wil betalen. :D Heb alle mats behalve het Leather. Maarja, die Primal Might kan ik natuurlijk niet geven.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

heeft iemand toevallig een site waar alle dailies op staan?

ik heb er nu een stuk of 5

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik vooral nog even moet weten is waar ik extra bags kan kopen, jullie veteranen kunnen mij dat vast vertellen. Nu zit iedere keer mijn ene bag vol en dat is behoorlijk irritant. Vind het echt niet heel erg om af en toe terug te teleporten, maar niet continue als het effe kan.. :P

Ik heb begrepen dat bags af en toe droppen, maar je zult ze toch ook wel ergens kunnen kopen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:39

Seraphin

Meep?

Vraagje over honor in BG's; wat is een een "normaal" honor gain voor AV?
Gisteren een avondje AV gedaan, en haalde 300-350 honor per match (15-20 minuten per match). Is dat een beetje normaal voor non-AV-weekend matches?

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:28:
Wat ik vooral nog even moet weten is waar ik extra bags kan kopen, jullie veteranen kunnen mij dat vast vertellen. Nu zit iedere keer mijn ene bag vol en dat is behoorlijk irritant. Vind het echt niet heel erg om af en toe terug te teleporten, maar niet continue als het effe kan.. :P

Ik heb begrepen dat bags af en toe droppen, maar je zult ze toch ook wel ergens kunnen kopen lijkt me?
In Darnassus bij de Leatherworker zul je ze sowieso kunnen kopen. Gewoon even aan een guard vragen waar de Leatherworker is zodra je in Darnassus bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56

Bags kan je het beste uit de auction house halen, voor 1-2g heb je meestal wel 10 of zelfs 12 slot bags.
Dit lijkt op een laag level misschien een hoop geld, maar je hebt t zo weer terug doordat je veel meer meuk mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren eindelijk exalted met Ogri'la geworden :).
Dus gelijk maar de Crystalline crossbow & Vortex Walking Boots gehaald voor mijn dps setje (ik ben prot specced) :).
Nu maar even gaan werken aan Netherwing rep, maar met die quests ben ik wel even bezig. Best frustrerende quests vergeleken met Ogri'la/skyguard :X.

[ Voor 8% gewijzigd door Jerry op 17-10-2007 10:34 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Ze droppen idd, en je kan ze van een <bag vendor> kopen. Maar het is slimmer om naar een hoofdstad te gaan (Darnassus in jouw geval) en op het Auction House te kijken. 6-slot bags moet je voor 4s kunnen vinden, 10-slot bags doen tussen de 50s en 1g.

Overigens: maak een tweede char aan, en loop daarmee direct naar je hoofdstad en parkeer dat char bij de bank / AH (je zogenaamde "bank-char"), op die manier heb je altijd snel toegang tot AH, en met het char wat je speelt mail je gewoon overtollige items naar je bank char.

[edit]
Ow ja: download & install Auctioneer! http://www.auctioneeraddon.com als ik me niet vergis. Bijna verplichte kost als je niet heel veel g wil verspillen op AH.

[ Voor 7% gewijzigd door Seraphin op 17-10-2007 10:35 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
On_E schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:07:
[...]

Jij zou dik 2k+ ratings halen natuurlijk met frisse 70 chars in greens en blues. :z
Nee, maar om 10 amtches te verliezen op een 1500 start rating...Dan heeft hij wel gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

ActualFantasy schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:34:
[...]

Nee, maar om 10 amtches te verliezen op een 1500 start rating...Dan heeft hij wel gelijk.
Ja hij heeft gelijk, ik en mijn 2 alt maatjes kunnen er helemaal niets van.

Allemaal happy nu ?

}:O

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:27:
heeft iemand toevallig een site waar alle dailies op staan?

ik heb er nu een stuk of 5
http://www.wowwiki.com/Daily_Quests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
UTwizard schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:28:
Puur afgaand op dailies doe je er 2 weken over om Exalted te worden. En dan doe je iedere dag iedere daily. In totaal zijn het er een stuk of 8-9 denk ik zodra je op Revered zit.
Elke dag die dailies doen is behoorlijk wat werk trouwens, ze zijn een stuk meer grindy dan de Sha'tari en Ogri'la quests. Die felgland quest en guest in Nagrand skip ik altijd omdat ze gewoon enorm irritant zijn.
Seraphin schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:45:
Ik moet zeggen dat ik graaag dat "magische" gevoel nog zou willen hebben: toen ik mn eerste char startte heb ik de hele avond met mn mond halfopen achter het scherm gezeten. Nu is het een kwestie van altje starten, door de q's blazen en de hele route naar 40 vloeken dat ik mn mount wil.
Ik ken het :) Ik had dat gevoel weer een beetje terug toen TBC uitkwam. Allemaal zones die ik nog niet kende, en waar je steeds nieuwe beesten en dingen tegenkwam. Eerste keer levellen blijft gewoon het leukst omdat dan alles nog nieuw is.
(Barrens is helemaal grafeinden lopen, volgens mij is dat de reden voor het ontstaan van Barrens-chat: iedereen rost autowalk aan en heeft vervolgens 5 minuten niets anders te doen dan /1 volgooien met onzin :P )
Heh, inderdaad. Deed ik ook op m'n lock hoor. Het is enorm klote een class te spelen die geen speed increase heeft. Druids bijvoorbeeld zijn al een stuk fijner te spelen dan warlocks wat dat betreft.
SnoeiKoei schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:03:
Eensch is :|

Leukste quest is met de booterang luie peons op hun sodemieter geven. Geweldig :D
"ME NO WORK NO MORE! WORK IS DA POO!"
"AIAIAIAI! WHY DOES IT PUT DA BOOTERANG ON DA SKIN, WHY?"

<3 dragonmaw peons :D
Jerry schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:32:
Nu maar even gaan werken aan Netherwing rep, maar met die quests ben ik wel even bezig. Best frustrerende quests vergeleken met Ogri'la/skyguard :X.
De quests vallen wel mee als je eenmaal honoured bent en wat meer keuze hebt. Wat kloteriger is dat je rondzoeft op je epic mount, dismount bij een netherdust bush, en je dan "RHAAAA" hoort en compleet aan gort gemept wordt door een Ascendant. Kloterige aan die epic mount is dat je sneller vliegt dan WoW de mobs kan laden.

Oh, en grinden en dan van je mount gegooid worden omdat iemand de race quest doet, ook altijd fijn. Murphy zorgt er natuurlijk ook voor dat je dan boven de afgrond hangt.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!
On_E schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:37:
[...]

Ja hij heeft gelijk, ik en mijn 2 alt maatjes kunnen er helemaal niets van.

Allemaal happy nu ?

}:O
Trek het je niet aan ; ) I'm just another tard on the internet : )

zelfkennis ftw \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:33:
[...]

Ze droppen idd, en je kan ze van een <bag vendor> kopen. Maar het is slimmer om naar een hoofdstad te gaan (Darnassus in jouw geval) en op het Auction House te kijken. 6-slot bags moet je voor 4s kunnen vinden, 10-slot bags doen tussen de 50s en 1g.

Overigens: maak een tweede char aan, en loop daarmee direct naar je hoofdstad en parkeer dat char bij de bank / AH (je zogenaamde "bank-char"), op die manier heb je altijd snel toegang tot AH, en met het char wat je speelt mail je gewoon overtollige items naar je bank char.

[edit]
Ow ja: download & install Auctioneer! http://www.auctioneeraddon.com als ik me niet vergis. Bijna verplichte kost als je niet heel veel g wil verspillen op AH.
Hoop nuttige info, en inderdaad...dat zijn nogal prijzen zeg...voor ik een gold heb zal nog wel even duren ben ik bang.. ik zit momenteel misschien op 10 silver en dat is het hem wel...

Zal waarschijnlijk sowieso nog wel meer chars aan gaan maken. Veel te benieuwd naar verschillende classes. Druid is bijvoorbeeld wel tof...maar er zal vast wel meer tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05

Gisteren heeft een vriend van mij even persoonlijk 5 bags met 12 slots komen afgeven....en een lening van 100G die ik hem zeker ga terug betalen ook al hoeft hij dat niet terug te hebben! :9

[ Voor 3% gewijzigd door Pedr0 op 17-10-2007 10:50 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:42:
[...]

Hoop nuttige info, en inderdaad...dat zijn nogal prijzen zeg...voor ik een gold heb zal nog wel even duren ben ik bang.. ik zit momenteel misschien op 10 silver en dat is het hem wel...

Zal waarschijnlijk sowieso nog wel meer chars aan gaan maken. Veel te benieuwd naar verschillende classes. Druid is bijvoorbeeld wel tof...maar er zal vast wel meer tof zijn.
Bag vendor zit in Darnassus trouwens, als je binnen komt lopen links. Er staat zo'n huge boom-figuur, daar voor staan wat npc's. Als je op de npc's afloopt en dan door loopt onder de palen door, dan kom je bij het eerste "winkeltje", daar is een bag vendor.

Een 2e char, Bank alt, is trouwens zeker geen slecht idee. En natuurlijk Skinning en Mining of Herbalism nemen. Dat levert tenminste geld op. :)

Op welke server speel je trouwens? Als het toevallig Eonar is, moet je mij eens aanspreken, geef ik je wel wat gold en/of bags.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Hydra schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:39:
Elke dag die dailies doen is behoorlijk wat werk trouwens, ze zijn een stuk meer grindy dan de Sha'tari en Ogri'la quests. Die felgland quest en guest in Nagrand skip ik altijd omdat ze gewoon enorm irritant zijn.
Klopt, die 2 sla ik ook altijd over omdat ze verschrikkelijk zijn om te doen. En ja, dat is inderdaad wat werk, daarom ben ik ook nog niet exalted ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Hydra schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:39:

Die skipte ik juist niet. Ik ben skinner en heb veel goud kunnen verdienen door die leather te verpatsen :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

OkkE schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:46:
[...]

Bag vendor zit in Darnassus trouwens, als je binnen komt lopen links. Er staat zo'n huge boom-figuur, daar voor staan wat npc's. Als je op de npc's afloopt en dan door loopt onder de palen door, dan kom je bij het eerste "winkeltje", daar is een bag vendor.

Een 2e char, Bank alt, is trouwens zeker geen slecht idee. En natuurlijk Skinning en Mining of Herbalism nemen. Dat levert tenminste geld op. :)

Op welke server speel je trouwens? Als het toevallig Eonar is, moet je mij eens aanspreken, geef ik je wel wat gold en/of bags.
Let wel op dat bag vendors vaak een stuk duurder zijn dan AH; met name de kleine bags (6-8-10 slots) kosten behoorlijk veel bij een vendor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:46:
[...]

Volgens mij was dat Arathor, ik wist natuurlijk helemaal niet wat ik zou moeten kiezen en heb dus maar de adviezen van de game gevolgd... Kun je toevallig ook karakters maken op meerdere servers? Zoiets kan bijvoorbeeld wel bij Lord of the Rings...dus ik gok dat het hier ook wel zal kunnen.

Ben ik even blij dat ik gisteren alvast Skinning heb geselecteerd.. :P Andere dingen ben ik nog niet tegengekomen bij mijn weten. Heb skinning alleen nog niet kunnen gebruiken want vrij snel daarna ben ik uitgelogd...was toen net voor het eerst in Darnassus binnengewandeld... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

eendje schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:18:
ja lw lvling is echt niet tof.. het irritantste is dat je ook aan het einde niets leuk kan verkopen. Je hebt namelijk constant van die idioten die dingen op de AH zetten onder de prijs wat de mats kosten.. dat zweepje voor 50g bo ofzo.. terwijl d'r een primal might ingaat :| dus gold verdienen zit er ook niet in :|
Gelukkig kan ik op mn Warrior Alt zelf Transmuten dus ansich maakt dat niet uit.
Heb Leatherworking ook niet genomen voor de inkomsten, maar meer voor de gear die ik kan maken.
Voor inkomsten heb ik Daily's en Herb ik gewoon een paar stacks met mn Warrior ;)
Fel Lotus voor 25g, Felweed voor 20g+ en Dreaming Glory voor 22g+... hij's fijn :D

Levert Skinning nog wat op? Of is die markt gewoon zwaar verneuktkrachtzadigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:59:
[...]

Gelukkig kan ik op mn Warrior Alt zelf Transmuten dus ansich maakt dat niet uit.
Heb Leatherworking ook niet genomen voor de inkomsten, maar meer voor de gear die ik kan maken.
Voor inkomsten heb ik Daily's en Herb ik gewoon een paar stacks met mn Warrior ;)
Fel Lotus voor 25g, Felweed voor 20g+ en Dreaming Glory voor 22g+... hij's fijn :D

Volgens mij scrapped omzetten naar normal en dan naar heavy. Schijnt genoeg gold op te leveren.op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

ImdaMned schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:00:
[...]

Volgens mij scrapped omzetten naar normal en dan naar heavy. Schijnt genoeg gold op te leveren.op de AH.
Bij mij op de server heeft iedereen dat inmiddels door: de prijzen van een stack knothide scraps is in +/-4 weken tijd van 90s omhoog gegaan naar 2.5g

Overigens is het omzetten van scraps naar leather een LW skill en geen skinning skill.

Armor kits verkopen wel nog steeds goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Gisteravond even met de beste alliance guild op onze server meegegaan om atunement te regelen voor BT/MH. Eerst snel door SSC gerost, damn wat ging dat snel :) Toch leuk om te zien hoe zij dat nu doen. Vashj dus ook gedaan. Best wel grappig om te doen. Toen daarna nog even snel Alar gedaan, en toen was de raid over. Dus van de week nog even mee naar TK voor KT en dan maar op naar MH :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:57:
Volgens mij was dat Arathor, ik wist natuurlijk helemaal niet wat ik zou moeten kiezen en heb dus maar de adviezen van de game gevolgd... Kun je toevallig ook karakters maken op meerdere servers? Zoiets kan bijvoorbeeld wel bij Lord of the Rings...dus ik gok dat het hier ook wel zal kunnen.
Het is inderdaad mogelijk om op verschillende servers chars aan te maken. Met een maximum van 10 per server, en waarschijnlijk ook wel een max in totaal. Je kunt alleen niets tussen verschillende servers sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Seraphin schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:04:
[...]

Bij mij op de server heeft iedereen dat inmiddels door: de prijzen van een stack knothide scraps is in +/-4 weken tijd van 90s omhoog gegaan naar 2.5g

Overigens is het omzetten van scraps naar leather een LW skill en geen skinning skill.

Armor kits verkopen wel nog steeds goed
Toch eens vragen hoe m'n guildie aan gold kwam door LW te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:19:
Toch een vragen hoe m'n guildie aan gold kwam door LW te hebben.
Doe dat maar eens.. ben heel benieuwd namelijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

RaseriaN schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:59:
[...]

Heavy knothide schijnt idd veel op te brengen. Verder verkoop ik op dit moment een stack knothide leather rond de 13G. Toch niet slecht. Ik kan me het begin van TBC nog wel herinneren. Gewoon 40g per stack ofzo :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillGhost schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:07:
Gisteravond even met de beste alliance guild op onze server meegegaan om atunement te regelen voor BT/MH. Eerst snel door SSC gerost, damn wat ging dat snel :) Toch leuk om te zien hoe zij dat nu doen. Vashj dus ook gedaan. Best wel grappig om te doen. Toen daarna nog even snel Alar gedaan, en toen was de raid over. Dus van de week nog even mee naar TK voor KT en dan maar op naar MH :)
Dat doen ze omdat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Zij een rogue zoeken en ik interesse heb :) Zij hebben inmiddels maandag ook Illidan voor het eerst neergekregen.

[ Voor 15% gewijzigd door KillGhost op 17-10-2007 11:31 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:18:
[...]

Het is inderdaad mogelijk om op verschillende servers chars aan te maken. Met een maximum van 10 per server, en waarschijnlijk ook wel een max in totaal. Je kunt alleen niets tussen verschillende servers sturen.
Nee, dat snap ik wel.. :) Ik bedoel maar te zeggen, ik ben nog laag genoeg in level om een karakter ook op een andere server te beginnen. Dat zou dan bijvoorbeeld kunnen betekenen dat ik een server kan kiezen waar wat meer GoTters zitten.. ;)

Gisteren zat er in ieder geval al een of andere flippo achter me aan die amper een woord engels kon en die maar continue met me wilde duelleren...ik voelde me nog een echte noob en heb hem een keer of 4 geweigerd...maar toen hij maar bleef aandringen heb ik geaccepteerd en zijn personage geroosterd met Wrath en Moonfire..daarna werd het rustig...en begon hij me te whispen...helft van de tijd verstond ik er geen bal van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Jerry schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:32:
Gisteren eindelijk exalted met Ogri'la geworden :).
Dus gelijk maar de Crystalline crossbow & Vortex Walking Boots gehaald voor mijn dps setje (ik ben prot specced) :).
Netherwing daily is heel goed te doen, en als je onderzoekt waar je die eieren kan vinden, gaat het hard. Had in 9 dagen m'n eigen draakje (minimaal 30-35% rep van de eieren). O+

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:30:
Gisteren zat er in ieder geval al een of andere flippo achter me aan die amper een woord engels kon en die maar continue met me wilde duelleren...ik voelde me nog een echte noob en heb hem een keer of 4 geweigerd...maar toen hij maar bleef aandringen heb ik geaccepteerd en zijn personage geroosterd met Wrath en Moonfire..daarna werd het rustig...en begon hij me te whispen...helft van de tijd verstond ik er geen bal van...
Daar heb je /ignore voor ;)

Wat is trouwens die daily quest in Nagrand? Heb daar echt nog nooit van gehoord en kan ook niks vinden op de wiki.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
ImdaMned schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:19:
Toch eens vragen hoe m'n guildie aan gold kwam door LW te hebben.
Paar leuke patterns hebben en die met een lfee craften door in /trade te spammen? Zelf heb ik nog bijna niks kunnen verdienen met LW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Black-Hole schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:35:

Wat is trouwens die daily quest in Nagrand? Heb daar echt nog nooit van gehoord en kan ook niks vinden op de wiki.
Netherwing daily: http://www.wowwiki.com/Quest:Disrupting_the_Twilight_Portal

Je moet daar 20 level 70 mobs killen. Was een interessante quest geweest als d'r geen elite patrols rondliepen die je royaal pwnen als je ze niet aan ziet komen. Nu is het gewoon de moeite niet waard IMHO. Betekent sowieso dat ik minder snel m'n dragon heb, tja, boeiend, ben revered nu dus gaat wel komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black-Hole schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:35:
[...]

Ach ja...ik erger me niet snel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

[...]Gisteren zat er in ieder geval al een of andere flippo achter me aan die amper een woord engels kon en die maar continue met me wilde duelleren...ik voelde me nog een echte noob en heb hem een keer of 4 geweigerd...maar toen hij maar bleef aandringen heb ik geaccepteerd en zijn personage geroosterd met Wrath en Moonfire..daarna werd het rustig...en begon hij me te whispen...helft van de tijd verstond ik er geen bal van...
Leuk altijd dat soort figuren, gewoon op ignore zetten. Ik weet niet waar je ergens liep, maar rond Goldshire vind ik het bij ons(wildhammer) gewoon te erg, zo erg dat ik vaak gewoon door de bossen cross ipv de weg.
Mss ook nog een newbie vraagje van mij, maar klopt het dat de Mana-classes bij het inloggen ook nog 0 mana hebben dat dit op moet bouwen. Op mijn rogue steeds als ik inlog of naar een instance ga begin ik met 0 energy.
Vooral leuk, net als gisteravond, als je midden in een gebied hebt uitgelogd omdat er iemand aan de deur stond, en dan weer inlogt. Naast dat ik niet meer in stealth stond had ik dus ook geen energy maar wel meteen 2 mobs op mijn nek. met 230/~7000health het afgemaakt, maar leuk is anders :)

edit:typo

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
liledevil schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:42:
Mss ook nog een newbie vraagje van mij, maar klopt het dat de Mana-classes bij het inloggen ook nog 0 mana hebben dat dit op moet bouwen. Op mijn rogue steeds als ik inlog of naar een instance ga begin ik met 0 energy.
Mana classes houden gewoon de hoeveelheid mana die ze hadden toen ze uitlogden. Net zoals je health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
Hydra schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:43:
[...]

Mana classes houden gewoon de hoeveelheid mana die ze hadden toen ze uitlogden. Net zoals je health.
Even aanvullen, rage en energy bouw je op zodra je een mob aanvalt/abilities gebruikt. Je begint dus altijd op nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18

Neelon

FOR PONY!!!

Hydra schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:38:
[...]

Netherwing daily: http://www.wowwiki.com/Quest:Disrupting_the_Twilight_Portal

Je moet daar 20 level 70 mobs killen. Was een interessante quest geweest als d'r geen elite patrols rondliepen die je royaal pwnen als je ze niet aan ziet komen. Nu is het gewoon de moeite niet waard IMHO. Betekent sowieso dat ik minder snel m'n dragon heb, tja, boeiend, ben revered nu dus gaat wel komen :)
Niks elite patrols. Ga onder die poort staan en pull de groepen aan de voor en achterkant. Slechts 1 respawnronde en klaar is je daily. En als zo'n chanter aan het channelen is, dan linkt ie niet met eentje die er langs hobbelt als die gepulled is.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Black-Hole schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:47:
[...]

Even aanvullen, rage en energy bouw je op zodra je een mob aanvalt/abilities gebruikt. Je begint dus altijd op nul.
Kan me herinneren dat m'n imba rogue lvl 10 altijd een fight begon met 100 energy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:50

Snuffel

Vroem!

Hydra schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:43:
[...]

Psies, net als je gold, die hoef je ook niet meer op te bouwen :P

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Black-Hole schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:37:
[...]

Paar leuke patterns hebben en die met een lfee craften door in /trade te spammen? Zelf heb ik nog bijna niks kunnen verdienen met LW.
Ik heb het idee dat low lvl Copper ore minen nog altijd de meest winstgevende activiteit is. En dan gewoon terwijl je een altje lvled zodat je er nog wat nuttigs aan overhoud oid. (100 gold voor lvl 40 _/-\o_ zonder nuttige drops en met genoeg twink gear van de AH )

Enchanting en Skinning (wat ik vanaf lvl 60 heb gedaan) werkt trouwens niet lekker. Ik zou nu voor Enchanting Mining zijn gegaan)

Mijn Main(object[] args) heeft nu Tailoring/Alchemy voor de transmutation mastery en cheap ass pots van herbs@ah.

@Okke
Rogues starten ook altijd UNSTEALTHED 8)7 |:(

[ Voor 22% gewijzigd door barfieldmv op 17-10-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Dat zou dan bijvoorbeeld kunnen betekenen dat ik een server kan kiezen waar wat meer GoTters zitten.. ;)
Klopt. Alleen verschilt het volgens mij nogal. Is niet één server met alle Gotters er op. :)
Gisteren zat er in ieder geval al een of andere flippo achter me aan die amper een woord engels kon en die maar continue met me wilde duelleren...
Zulke zijn zwaar irritant inderdaad. Opeens een "X wants to duel with you" scherm. En soms, als je nee doet, doen ze het gewoon opnieuw. Grr.
Niet helemaal.

Mana - altijd vol als je inlogt.
Energy - begint vol te lopen bij inloggen. is dus ook al vol bij inloggen; volgens KillGhost (ik speel druid, en na shapeshift begin je wel op 0)
Rage - begint bij aanvallen of bij gebruik van abillities.

[ Voor 4% gewijzigd door OkkE op 17-10-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

barfieldmv schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:54:
[...]

Ik heb het idee dat low lvl Copper ore minen nog altijd de meest winstgevende activiteit is. En dan gewoon terwijl je een altje lvled zodat je er nog wat nuttigs aan overhoud oid. (100 gold voor lvl 40 _/-\o_ zonder nuttige drops en met genoeg twink gear van de AH )
Heb zelf ook het idee dat mining -in ieder geval op laag lvl- het meeste oplevert. NAdeel is wel dat je vaak behoorlijk moet omlopen om bij de vein te komen. Skinnen vraagt niet echt een extra inspanning.

Iemand nog opmerkingen over wat een "normale" hoeveelheid honor is voor een AV potje (15-20 minuten zergen naar de general). Ben trouwens erg benieuwd wat de gevolgen zijn van 2.3 voor AV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

OkkE schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:56:
Klopt. Alleen verschilt het volgens mij nogal. Is niet één server met alle Gotters er op. :)
Moet je voorstellen.. dat je met Smultie en imdaMned en Hydra en Conundrum en mij op 1 server zit?
Damn.. ik zou gillend gek worden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-06 14:23
RaseriaN schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:00:
[...]

Moet je voorstellen.. dat je met Smultie en imdaMned en Hydra en Conundrum en mij op 1 server zit?
Hehe qft.

Daarover gesproken: iemand hier die op Lag'Akir zit? (Al'Akir) en dan horde side?

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

[...]

Awmagawd!!!!11one ... geiv tranzfer plxx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:15
Ja volgens mij kun je iets van 450-500 pakken als je wint terwijl je al je eigen torens nog hebt en alle enemy objectives hebt gecaptured. Gebeurt nooit en gemiddeld pak ik in AV ook 300-350 bij een loss geloof ik, winnen is iig nog +100 honor dan.

Grappig trouwens dat de horde nu vaak wint ipv 99/100 potjes verliezen zoals vroeger :P

[ Voor 15% gewijzigd door porn* op 17-10-2007 12:04 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Hmzaniac schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:25:
[...]

Ja, op lvl70.

Een beter voorbeeld: er worden op onze server nog wel eens naxx runs gedaan, puur voor de lol. Echter, als je als lvl58 direct bent doorgegaan naar outland heb je waarschijnlijk niet meer dan friendly bij de AD. Als je dus als nieuwe speler daar mee wil zal je eerst die rep moeten grinden, en dat schiet niet op.

Vervolgens moet je nog eens - tenzij je helemaal naar exalted gaat - de mats hebben voor de attunment, waaronder nexus crystals, die iedereen tegenwoordig om aan het zetten is naar small prismatics. En als je op een post-tbc server zit kan ik me voorstellen dat er uberhaupt geen of amper nexus crystals in de roulatie zijn.
njah , naxx is easy , 4 of 5 strat runs zou je genoeg rep moeten hebben voor argent dawn indien je wel de quest voor ze gedaan hebt.
mats zou idd een probleem kunnen zijn maar op onze realm genoeg nexus crystals , verkopen trouwens voor het zelfde als een small prismatic te koop is , waarom zou je ze omzetten dan 8)
ik had trouwens geen enkel probleem met pretbc attunments op mijn druid , Onxy, Naxx, BWL & MC heb ik allemaal maar op onze realm zijn toch nog vrij regelmatig raids naar die dungeons _/-\o_

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik zit bij smultie en conundram op de server...

vroeger zat jarnotjuh daar ook bij : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

[...]

Ik begin altijd op 100 hoor met energy. Of misschien ook niet. Ik begin nu te twijfelen :D Nooit op gelet eigenlijk hehe.

[ Voor 12% gewijzigd door KillGhost op 17-10-2007 12:09 ]

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

KillGhost schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:28:
[...]
hehe ja, laatst nog 50g gekregen door UBRS voor een groep te openen :D
hehe
'do you have the key to UBRS'
'no , but i have a ring .... '
'ok nvm ....'
Ze snappen dat ook niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

dontcare schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:08:
[...]

hehe
'ok nvm ....'
lol ja :) Wat heb ik toch lekker veel goud gekregen om telkens ubrs te openen :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:07:
Ik zit bij smultie en conundram op de server...

vroeger zat jarnotjuh daar ook bij : P
Owja crap, jullie zitten op Trollbane.. was ik eventjes vergeten.
Jarnotjuh is gestopt trouwens... had wel verwacht dat hij dit zou melden hier maar helaas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
ImdaMned schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:30:
Alliance heeft viscidus nooit gekilled omdat ze geen shammies hadden. 1 van de weinige fights waar horde zwaar in het voordeel was. Poison cleansing totem ftw
Forces of Will heeft het 1 keer gedaan op Earthen Ring. Voor de rest niemand op onze server.
FoW is een alliance-raidguild.
Maar hoorde wel dat het niet een leuk gevecht is waar horde "eindelijk" eens in het voordeel was.
Eerlijk is eerlijk, alliance hadden met Paladins (BoS) en fearward wel makkelijker, jammer alleen dat meeste tanks dan ook het begrip stance-dancen maar niet onder de knie kregen _/-\o_

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja...ik ben toch nog een echte noob in het WoW wereldje...maakt niet uit, ik kom er allemaal wel uit, geef het 2 dagen en ik kan wel vooruit...zal maar even snel level 10 zien te halen, dan kan ik transformen naar een beer.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
[...]

Ga eens een rogue spelen prutsert :D
Neelon schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:50:
Niks elite patrols. Ga onder die poort staan en pull de groepen aan de voor en achterkant. Slechts 1 respawnronde en klaar is je daily. En als zo'n chanter aan het channelen is, dan linkt ie niet met eentje die er langs hobbelt als die gepulled is.
Zal eens kijken, maar weet niet of ik genoeg range kan krijgen om die mobs een beetje fatsoenlijk te killen. Die elite ogres patrollen zowel voor als achter die poort langs. En sowieso is het kut steeds naar Nagrand te moeten.
Ik ben in het echt veel minder trollish hoor. Maargoed, jij bent een stinkende pinkskin dus mij zie je toch niet voordat je dood bent (fear mah leet pvp skillz!)
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:17:
Ach ja...ik ben toch nog een echte noob in het WoW wereldje...maakt niet uit, ik kom er allemaal wel uit, geef het 2 dagen en ik kan wel vooruit...zal maar even snel level 10 zien te halen, dan kan ik transformen naar een beer.. :P
Gief ride plx! Ik vond nog steeds dat je bear druids zou moeten kunnen mounten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

dontcare schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:08:
[...]

hehe
'ok nvm ....'
Dat is ook zo'n gekloot als niet de hele party de Arca key heeft, en mensen gaan dood (behalve met een Lock in de party uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hydra schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:18:
Gief ride plx! Ik vond nog steeds dat je bear druids zou moeten kunnen mounten...
Hey! Niks niet. Er wordt niet op mijn rug gereden, niet eens door kleine Gnomes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:42:
[...]

Eerste keer is idd het lastigst, weinig geld etc.
Veel mensen hier spelen al langer dan een jaar, hebben meerdere charackters op lvl70 en maken dan even 100G over om een nieuwe character wat lucht te geven, een paar 16-20 slots bag om te beginnen op lvl 1 is natuurlijk altijd wel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]Gief ride plx! Ik vond nog steeds dat je bear druids zou moeten kunnen mounten...
Om de dooie dood niet.. ;) Niemand berijdt mij en komt levend weg.. ;) (tenzij het een hele mooie vrouw is natuurlijk.. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

sabriel schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:16:
[...]

jammer alleen dat meeste tanks dan ook het begrip stance-dancen maar niet onder de knie kregen _/-\o_
altijd jammer dat dat meteen gedacht werd terwijl de meeste tanks gewoon keurig konden stance dancen zeker omdat de helft van de guilds niet eens een dwarf priest hadden of er niet altijd bij was.
Helaas hadden wij niet die o shit ik was net te laat knop waarmee je jezelf eens kon redden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
ImdaMned schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:48:
Crap, kan niet op m'n guild site komen en moet overwerken...
Heren guildies, hierbij meld ik me aan voor de vashj wipes : P
Denk dat een stuk of 20 guildies dit lezen, dus moet goed komen : D

Gisteren btw erg pro bij king maulgar.

Onze mage tank: pyro richting de mage. Spellsteal/resist spellsteal/resist spellsteal/resist dood. Daarna werd z'n healer ge1shot. Ik snel ernaartoe blinken. Scorch spam en op het moment van aggro spellsteal. Helaas was de fun afgelopen toen m'n fireshield was afgelopen. 8k hp ofzo. Op 1 of andere manier issie wel down gegaan : )
Pfff en dan niet eens ff zeggen hoe :( Een zekere warlock pakte teveel aggro en werd omgedoopt tot nieuwe "mage tank". Ik hield elke keer maar 300-800 hp over maarja alles kan als je minimaal 5 healers op je hebt en een beetje drain life. Best wel grappig dat ik geen soulshatter had gebruikt, anders was het één grote wipe geworden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Ik ben in het echt veel minder trollish hoor. Maargoed, jij bent een stinkende pinkskin dus mij zie je toch niet voordat je dood bent (fear mah leet pvp skillz!)
enterprise? :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
MantaMania schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:22:
[...]
altijd jammer dat dat meteen gedacht werd terwijl de meeste tanks gewoon keurig konden stance dancen zeker omdat de helft van de guilds niet eens een dwarf priest hadden of er niet altijd bij was.
Helaas hadden wij niet die o shit ik was net te laat knop waarmee je jezelf eens kon redden ;)
Werd vaak gedacht en was bij de raidgroep waar ik in zat wel het gevaar.
Het geschreeuw om fearward was soms niet van de lucht (nefarian was zo'n gevecht).
Tank gefeared, net op het moment dat hij een shadowflame doet, 5 healers dood.

En wat ik het meeste mis in TBC, zijn de class-calls. Meesterlijk, gaf toch een extra dimensie aan het gevecht _/-\o_, soms als priest de tank "dood-gehealed"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiQu1D
  • Laatst online: 23:54
Strikeman225 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:03:
[...]

Hehe qft.

Daarover gesproken: iemand hier die op Lag'Akir zit? (Al'Akir) en dan horde side?
Heb een nightelf druid "gehad" op Al'lagir XD
Misschien dat we outdoor elkaar gespot of gekilled hadden, welke guild zit je overigens en hoe lang speel je al?

Bestaat darkstorm enzo nog eigenlijk? Ben allang niet meer op de server geweest

Failure is part of the process. You don't know where you're vulnerable until your fail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

sabriel schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:32:

En wat ik het meeste mis in TBC, zijn de class-calls. Meesterlijk, gaf toch een extra dimensie aan het gevecht _/-\o_, soms als priest de tank "dood-gehealed"
Beter opletten dan de volgende keer :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

sabriel schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:32:

Mja, Nef had een fijne classcall voor de hunters.

"oops...zero durability on my bow"
"oops...again zero durability on my 2nd bow"
"uhm..anyone got a repairbot?"

:+

Totdat je erachter kwam dat er een mod bestond voor dit probleem. Of gewoon ff een macrotje maken

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
ImdaMned schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:43:
[...]

Suppression room van Broodlord !
Cleavende bosses !

did I win? did I win? did I?
nee :P vael met combat dagger build :D Backstab spam tot je overagroed ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Ik heb een vraag voor de andere Hunters die hier op GoT zitten. Ik ben vanaf level 10 op m'n Hunter eigenlijk al een Hybrid geweest met een 0/30/31 build, Scatter Shot, Wyvern Sting, de 15% extra agility, bestaan veel variaties van deze build maar de grote lijnen zijn over het algemeen hetzelfde. Nu ben ik gisteren gerespecced naar 41/20/0 om te kijken hoe dat speelt. Ik schrok alleen een beetje van mijn Crit % en Attack Power (of het gebrek daarvan als je het zo wilt noemen). Als er meer Hunters zijn hier met een 41/20/0 build, wat voor AP en Crit % (Unbuffed) zou ik nu voor mezelf moeten hebben wat acceptabel is? Als pet heb ik op het moment een Blackwind Sabercat uit Skettis, deze wou ik misschien gaan vervangen met een Eclipsion Dragonhawk (Non-caster) uit Eclipse Point. Wat pointers zou wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
KillGhost schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:33:
[...]
Beter opletten dan de volgende keer :D
Zeg dat tegen de 5 priests die toen Main Healer waren.
2 Dots waren niet erg, maar het gebeurde wel eens dat we eerst een warrior classcall hadden (MT in berserker-stance) en dan priestcall. En met dat dood-healen (corrupted heal), is maar 1 keer gebeurd omdat een priest niet zat op te letten. Daarna een macrootje, en geen problemen meer.

Ook leuk was de rouge-call, werden ze allemaal voor nefarian geroot, warrior draaid nef 180 graden, maar wel de verkeerde kant op, shadowflame over raid, 15 clothies dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

gok dat ie wel gezien is maar uit Zul'Aman:
http://www.worldofraids.com/news/october/2.3/bearmount.jpg
Giev bear mount to bear !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

DrProctor schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:42:
[...]

nee :P vael met combat dagger build :D Backstab spam tot je overagroed ftw!
vael was cool ja als een rogue. SPAMMEN! :D

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
UTwizard schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:45:
Ik heb een vraag voor de andere Hunters die hier op GoT zitten.
Persoonlijk heb ik het andersom ik kan maar niet wennen aand een build met meer dan 9 punten in SV.

http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Stormrage&n=Onaga

2000 AP 30% crit, probeer momenteel weer wat meer AP te krijgen zonder crit te verliezen, onze vaste SV hunter kan ik hiermee zonder al te veel moeite outdamagen (mits pet gebruikt kan op de desnetreffende boss).

De increased attack speed in de BM tree is nogal overpowered wat ervoor zorgt dat je zonder pet al redelijk kan bijbliven bij de collegae.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
RaseriaN schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:13:
[...]
Owja crap, jullie zitten op Trollbane.. was ik eventjes vergeten.
Jarnotjuh is gestopt trouwens... had wel verwacht dat hij dit zou melden hier maar helaas ;(
Wat niet is kan nog komen toch? :P
Nog niet echt de zin in gehad om het WoW topic te checken, sinds ik drukker bezig ben met andere games.. ;)

Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/4203/wow2007101401245471zn1.th.jpg
Alles weg! :o :P Waarom dat het plaatje nu zo raar doet, dont know..

Iedereen zegt dat ik ooit terugkom, maar ik geloof er weinig van, heb het echt gezien met dat spel. :)
Komt vast nog wel zover dat ik het ga missen, en dan zal ik misschien me account weer verlengen om wat tegen mensen te praten, maar meer ook niet..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Maranno schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:56:
[...]

Persoonlijk heb ik het andersom ik kan maar niet wennen aand een build met meer dan 9 punten in SV.

2000 AP 30% crit, probeer momenteel weer wat meer AP te krijgen zonder crit te verliezen, onze vaste SV hunter kan ik hiermee zonder al te veel moeite outdamagen (mits pet gebruikt kan op de desnetreffende boss).

De increased attack speed in de BM tree is nogal overpowered wat ervoor zorgt dat je zonder pet al redelijk kan bijbliven bij de collegae.
Damn zeg, maar ik zie dat je ook al BT geared bent, zo ver komt het bij mij helaas nog lang niet. Als ik nieuwe gems ga kopen / grinden en nog wat reputation verzamel bij sommige factions is het voor mij ook een grote boost, dat vanavond maar gaan doen dan, bedankt voor je reply :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
Maranno schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:56:
[...]

29% crit, WoW rondt naar beneden af :P

edit: ow je hebt een mount trinket aan :+

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 17-10-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
UTwizard schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:02:
[...]
Damn zeg, maar ik zie dat je ook al BT geared bent, zo ver komt het bij mij helaas nog lang niet. Als ik nieuwe gems ga kopen / grinden en nog wat reputation verzamel bij sommige factions is het voor mij ook een grote boost, dat vanavond maar gaan doen dan, bedankt voor je reply :)
Zijn bezig met illidan op dit moment gisteren aantal keer phase3 (niet slecht voor 1e serieuze avond aan tries), hadden maandag niet meer dan een uurtje over nadat council plat was gegaan.

je wil je richten op 25% crit en 2000AP en daarna focussen op crit todat je tegen de 30% zit en dan weer AP verzamelen, voor SV geld dit ook maar door je Agi en crit skills gaat de 30% crit een stuk makkelijker, als MM zal je meer AP hebben als basis dan als BM/SV maar aangezien BM zijn damage voor 40% uit zijn pet haalt is AP wat minder belangrijk weer, je vertrouwd op crit voor GftT en Ferocious Inspiration en AP voor je white dmg.
Bosmonster schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:12:
[...]

29% crit, WoW rondt naar beneden af :P

edit: ow je hebt een mount trinket aan :+
mijn andere trinket is

Ashtongue Talisman of swiftness
http://wowhead.com/?item=32487

of

Bloodlust Brooch
http://wowhead.com/?item=29383

afhankelijk van de situatie.

p.s. Mieren**** ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Ashrah op 17-10-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:22:
[...]

Om de dooie dood niet.. ;) Niemand berijdt mij en komt levend weg.. ;) (tenzij het een hele mooie vrouw is natuurlijk.. :P)
Ik vind nog steeds, dat je druids moet kunnen skinnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Zou jij het geloven als ik zeg dat ik normaal ook veel minder troll? ;)
Pinkskin!? Beetje mijn Humans voor gek zetten? Ik heb tenminste geen Nightelfs >:)
jarnotjuh schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:59:
Nog niet echt de zin in gehad om het WoW topic te checken, sinds ik drukker bezig ben met andere games.. ;)

[afbeelding]

Iedereen zegt dat ik ooit terugkom, maar ik geloof er weinig van, heb het echt gezien met dat spel. :)
Komt vast nog wel zover dat ik het ga missen, en dan zal ik misschien me account weer verlengen om wat tegen mensen te praten, maar meer ook niet..
Yey! Afscheid post van Jarnotjuh! -O-
Je komt wel terug... ik ben ook teruggekomen naar Frostmane en ben zelfs weer met mijn Rogue begonnen. Zodra WotLK er weer is, kom je weer braaf terug om te levelen en te raiden!
Tot die tijd houden we wel contact via msn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:21:
[...]

Ik ook. Gief leather!

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
jarnotjuh schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:59:
[...]

[afbeelding]

En nou niet stiekum terug komen of gaan forum creepen he

Zelf speel ik ook steeds vaker ET:Quake Wars maar mijn alt Rogue is nu lvl 68 en de lvl 70 koorts begint ook mee te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:21:
[...]

Tsja, het zou toch ook mogelijk moeten zijn om humans te kunnen skinnen / vlees voor je pet te looten... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RaseriaN schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:22:
Zou jij het geloven als ik zeg dat ik normaal ook veel minder troll? ;)
Pinkskin!? Beetje mijn Humans voor gek zetten? Ik heb tenminste geen Nightelfs >:)
Opinions are like nightelves, everyone has one :P

Ik ben er tenminste achter gekomen dat ik fout zat, en heb die fout ook gecorrigeerd. Jij speelt nog steeds alliance!
Seraphin schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:27:
Tsja, het zou toch ook mogelijk moeten zijn om humans te kunnen skinnen / vlees voor je pet te looten... >:)
Ik vind Cannibalize geweldig als racial. Niks vervelenders dan door een undead afgemaakt te worden waarna 'ie van je corpse gaat eten!

"Alliance, the other white meat"

[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 17-10-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Hydra schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:29:
[...]

Ik ben er tenminste achter gekomen dat ik fout zat, en heb die fout ook gecorrigeerd. Jij speelt nog steeds alliance!

[...]

Ik vind Cannibalize geweldig als racial. Niks vervelenders dan door een undead afgemaakt te worden waarna 'ie van je corpse gaat eten!

We know what to do with chick... humans.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Hydra schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:29:

Ik heb een LvL61 Tauren Shaman op mijn account staan.. maarja :Y)
Ben toch meer een Alliance persoon ben ik bang.. en vooral Humans!

Dat Cannibalize is echt een gemene.. even een extra steekje er boven op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 16:59
Zal eens kijken, maar weet niet of ik genoeg range kan krijgen om die mobs een beetje fatsoenlijk te killen. Die elite ogres patrollen zowel voor als achter die poort langs. En sowieso is het kut steeds naar Nagrand te moeten.
Moet geen probleem zijn voor je.
Ik doe deze daily niet dagelijks (wat een uitspraak) maar als ik de daily's in SMV doe dan pik ik deze wel op. Ben ik dan toevallig in de buurt dan doe ik 'em even. Tijdens het wachten op de spawns voor de 2de ronde vlieg ik even rond om te herb'en danwel mine'n.
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:22:
[...]
Ben jij niet die ene keeper die toen bij FcDenHaag heeft gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zjanzjak schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:31:
[...]
Ben jij niet die ene keeper die toen bij FcDenHaag heeft gespeeld?
Whahaha...nee, helaas.. ;) dan had ik nu wel wat meer geld op de bankrekening gok ik zo.. ;) Maar nee, zo'n anaalridder ben ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Dear god, zullen we de mental images bewaren voor thuis, ik moet 3,5 uur op m'n werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:45:
Ik heb een vraag voor de andere Hunters die hier op GoT zitten. Ik ben vanaf level 10 op m'n Hunter eigenlijk al een Hybrid geweest met een 0/30/31 build, Scatter Shot, Wyvern Sting, de 15% extra agility, bestaan veel variaties van deze build maar de grote lijnen zijn over het algemeen hetzelfde. Nu ben ik gisteren gerespecced naar 41/20/0 om te kijken hoe dat speelt. Ik schrok alleen een beetje van mijn Crit % en Attack Power (of het gebrek daarvan als je het zo wilt noemen). Als er meer Hunters zijn hier met een 41/20/0 build, wat voor AP en Crit % (Unbuffed) zou ik nu voor mezelf moeten hebben wat acceptabel is? Als pet heb ik op het moment een Blackwind Sabercat uit Skettis, deze wou ik misschien gaan vervangen met een Eclipsion Dragonhawk (Non-caster) uit Eclipse Point. Wat pointers zou wel fijn zijn.
Een Ravager (met Gore en Bite) is iets beter dan een Cat (met Claw en Bite) qua dps maar heeft weer minder health. Afwegertje voor raids en instances vs solo-play. Level 70 Ravagers zitten in de Netherwing Mines, dus flying mount nodig :)

Staar je niet blind op je stats na een respec naar BM, Serpent Swiftness is gewoon zo imba dat je dat makkelijk overkomt in pure shot damage icm je extra pet damage. Op level 70 is het erg afhankelijk van gear, maar 1600 ap en 20% crit is toch zeker wel handig, alhoewel je dat zonder problemen rustig op kan bouwen. Je kan mijn build overnemen als je wilt, profiel zit hieronder. Verder, probeer zoveel mogelijk met agility/crit gems te werken, AP gems zijn goed om mee te beginnen tussen 60-70 maar daarna scaled agility veel beter, zeker met raid buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikeman225
  • Laatst online: 25-06 14:23
LiQu1D schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:33:
[...]

Heb een nightelf druid "gehad" op Al'lagir XD
Misschien dat we outdoor elkaar gespot of gekilled hadden, welke guild zit je overigens en hoe lang speel je al?

Bestaat darkstorm enzo nog eigenlijk? Ben allang niet meer op de server geweest
Ik zat in No Danger (voor de opsplitsing... ik had je volgens mij wel vaak in silifuzz gezien). Nadat TBC gelanceerd was heb ik voornamelijk op mezelf gelvl'ed en nu heb ik 4 70's op crash'akir.

Darkstorm bestaat nog steeds, alleen is niet meer de #1 raiding guild, dat is Apex nu. SotGeeks is nu #3 :)

"For me there's only one music: good music" || WoW: Kazzak: Isímode (100 Pala); Al'Akir: Lolalock (90 Lock), Strikeman (Mage), Sherpepunt(Warrior), Dadruid(Druid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:41:
[...]

Een Ravager (met Gore en Bite) is iets beter dan een Cat (met Claw en Bite) qua dps maar heeft weer minder health. Afwegertje voor raids en instances vs solo-play. Level 70 Ravagers zitten in de Netherwing Mines, dus flying mount nodig :)

Staar je niet blind op je stats na een respec naar BM, Serpent Swiftness is gewoon zo imba dat je dat makkelijk overkomt in pure shot damage icm je extra pet damage. Op level 70 is het erg afhankelijk van gear, maar 1600 ap en 20% crit is toch zeker wel handig, alhoewel je dat zonder problemen rustig op kan bouwen. Je kan mijn build overnemen als je wilt, profiel zit hieronder. Verder, probeer zoveel mogelijk met agility/crit gems te werken, AP gems zijn goed om mee te beginnen tussen 60-70 maar daarna scaled agility veel beter, zeker met raid buffs.
Niks op aan te merken :p, beetje rare verzameling gear btw? Illidan bow (die wil ik ook dus ^^) met sonic spear en t4 legs :S (legacy/desolation halbard, Void Reaver legs/Bow stiched ....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
RaseriaN schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:21:
[...]

Doe dat maar eens.. ben heel benieuwd namelijk :Y)
1001 manieren..
  • idd de scraps>knothide>heavy knothide truuk.
  • Cobrascales skinnen van de mobs die ze droppen (meestal wel 15/20g stuk waard).
  • Cobrascales/heavy clefthood leather en primals verzamelen en cobrahide/clefthide leg armors maken (resp de 40ap/12crit en 30sta/10agi armors als ik het goed heb).
  • Clefthoofs in nagrand grinden (en dan het liefste die bulls rond halaa en dat horde dorp), heavy clefthoof kan je meestal wel voor 4/5g stuk verkopen.. en buiten dat je gaat er een hoop nodig hebben om van 350>375 te komen.
  • Die manadingen in netherstorm vlak buiten area 52 of rond die dome grinden, zijn en skinnable en droppen motes of mana en die dingen die per stack van 20 2g75s waard zijn en greenies cq een blauwtje nu en dan (op een goede avond haalde ik daar 5/600g vandaan toen ik reserve stond voor Karazhan).
  • Exalted met CE en HH worden, de paterns voor nethercleft (HH) en nethercobra (CE) kopen en die maken (moeten wel primal nether in). uiteraard de ander de mats laten meebrengen en een fee voor de nether laten dokken tenzij je zelf de mats kan missen (meeste is easy te grinden).
  • Opletten in /2 als je in een major city bent of er iemand een LW zoek en dan vragen wat hij wil hebben en als je het kan maken gewoon 5g fee oid vragen.
noujah enz enz enz..
ImdaMned schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:43:
[...]

Gisteren EINDELIJK een keer fase 3 bereikt. Hoop dingen nog finetunen mbt balletje gooien, range staan/poison cleansing. Ik zelf moet stairs 1/2 clean houden en dat gaat crap aan. 3 normale fireballs of 1 normale + crit is voldoende. Maar als je dan een periode hebt dat je niet crit dan moet het even sneller. Op het moment dat er een tainted is moet ik wat laten lopen. Maar gelukkig nam een hunter wat over op dat moment : )

owja: side note: omg everlast detected op london: hellgate topic : P
Mjah, hij is weer eens gestopt.. de lul :P

magoe, wat voor setup gerbuiken jullie dan??

wij usen 4teams van 3 man, een healer bovenaan de ramp die tevens eindstation is voor de core, een ranged dps (mage/hunter) die bovenaan de ramp staat en een melee die onderaan loopt en als eerste de tainted ook pakt.

Als de tainted spotted is in jouw zone ga je als healer naar je paaltje als die tainted bijna down is, melee en ranged nuken die tainted, melle>ranged, ranged>healer en die maakt de touochdown (en jah die paar sec overleven ze wel zonder healing als het goed is).

Hopenlijk vanavond weer een full clear, heb me zinnen gezet op t5 head of de healing mace.

[ Voor 31% gewijzigd door Routed op 17-10-2007 14:31 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
Even noob vraagje....waar kan je ook alweer de class quests vinden? Ben nu BE Mage lvl 10 dus als het goed is is er dan weer een nieuwe class quest.

Gewoon bij de Mage trainer?

Btw, wat gaat dit topic hard zeg...jezus....5min neit gekeken en alweer bijna een pagina vol, lol :+

[ Voor 22% gewijzigd door Pedr0 op 17-10-2007 14:38 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Pedr0 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:37:
Even noob vraagje....waar kan je ook alweer de class quests vinden? Ben nu BE Mage lvl 10 dus als het goed is is er dan weer een nieuwe class quest.

Gewoon bij de Mage trainer?

Btw, wat gaat dit topic hard zeg...jezus....5min neit gekeken en alweer bijna een pagina vol, lol :+
Je hebt er inderdaad een dagtaak aan om bij te blijven EN te posten :D

No guts, no glory!

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.