Het World of Warcraft topic - Deel 134 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.288 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gelukkig is het alleen op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 druk hier. :)
Bah. Waarom zit ik nu weer net met zo'n post bovenaan een nieuwe pagina... hehe.

[ Voor 40% gewijzigd door OkkE op 17-10-2007 14:46 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

OkkE schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:45:
Gelukkig is het alleen op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 druk hier. :)
Bah. Waarom zit ik nu weer net met zo'n post bovenaan een nieuwe pagina... hehe.
Yep, dan is het topdrukte. In het weekend is het gewoon stil en 's avonds ook wel :)

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:03
Omdat iedereen dan aan het spelen is :D

Maaruh, nog iemand antwoord op mijn (noob) vraag?

Heeft het voor mij trouwens nog nut om de low-lvl instances mee te nemen qua gear? Als het uberhaupt mogelijk is een groepje te vinden hiervoor!

[ Voor 44% gewijzigd door Pedr0 op 17-10-2007 14:56 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Pedr0 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:48:

Geen idee, er zal vast wel een mage specific quest zijn. Gewoon even zoeken op thottbot oid. Ik weet het niet zo uit mijn hoofd.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Heeft het voor mij trouwens nog nut om de low-lvl instances mee te nemen qua gear? Als het uberhaupt mogelijk is een groepje te vinden hiervoor!
Als ik zo snel je vragen achter elkaar zie ben je niet zo een uitzoeker dan kan je beter maar gewoon lekker door levelen ;)
Zelf vind ik juist de quests rondom instances en daarbinnen erg leuk en vaak leuke rewards maar dat houdt wel in dat je een beetje moet zoeken net als naar een party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
MantaMania schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:00:
Als ik zo snel je vragen achter elkaar zie ben je niet zo een uitzoeker dan kan je beter maar gewoon lekker door levelen ;)
Zelf vind ik juist de quests rondom instances en daarbinnen erg leuk en vaak leuke rewards maar dat houdt wel in dat je een beetje moet zoeken net als naar een party.
Lowlevel instances zie je in verhouding erg weinig groepen voor. Toen ik nog een klein nelfje was kon je binnen 5 minuten een SM run bijmekaar harken. Tegenwoordig is het meer "boost sm plx??//".

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Een uitzoeker ben ik zeker wel....maar waarom uitzoeken als iemand hier het antwoord kan geven :P

Maargoed, ik zoek wel........

http://thottbot.com/?cq=Mage :D

[ Voor 14% gewijzigd door Pedr0 op 17-10-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 10:18

Je zou kunnen proberen te zoeken op de woorden mage, quest en guide in google ofzo. Ook kun je wowwiki.com proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er gaan trouwens geruchten dat Blizzard bezig is met het retunen van de oude raidinstances in Azeroth voor 10 man, á la Karazhan en Zul'Aman.
Zou eigenlijk in patch 2.3 moeten zitten maar schijnbaar konden ze het niet op tijd klaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wbt low-lvl instances, als je een char begint op de wat nieuwere servers, vind je eigenlijk altijd wel een groep. Ben momenteel voornamelijk met wat alts aan het spelen (lvl3x-5x) en groepen voor GnomeR, SM, Ulda, ZF is allemaal geen probleem. Onlangs zelfs nog op 1 avond 3x ZF kunnen doen (altijd leuk healer-class spelen :P)

Gewoon lekker questen en af en toe een blik werpen op de geniale *kuck* LFG/LFM tool en inspringen als er wat leuks bij staat zou ik zeggen.
't enige nadeel is dat je, omdat het wat nieuwere servers zijn, nog wel 's complete clue-less spelers in je groep krijgt, mja, nostalgie ftw :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:12:
Gewoon lekker questen en af en toe een blik werpen op de geniale *kuck* LFG/LFM tool en inspringen als er wat leuks bij staat zou ik zeggen.
't enige nadeel is dat je, omdat het wat nieuwere servers zijn, nog wel 's complete clue-less spelers in je groep krijgt, mja, nostalgie ftw :+
Ik heb nog ergens een plaatje thuis met een screenshot waarop een groep richting de boots van van cleef loopt waarbij ze zeggen:
Anyone been this far before?
No not me.
I never got this far.
I heared this party is pretty hard.
Dan lig je toch in een deuk. Kan me nog herinneren dat ik met een collega en mijn broertje en 2 online mates voor het eerst een instance ging doen en dat we het een dag vantevoren hebben afgesproken en ook allerlei regels hadden verzonnen, bv hunter doet alle pulls, loot zus en zo etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:31

heuveltje

KoelkastFilosoof

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:04:
Er gaan trouwens geruchten dat Blizzard bezig is met het retunen van de oude raidinstances in Azeroth voor 10 man, á la Karazhan en Zul'Aman.
Zou eigenlijk in patch 2.3 moeten zitten maar schijnbaar konden ze het niet op tijd klaar krijgen.
De 4 horseman met zijn 10en ? klinkt intresant :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, geen zin om zolang te grinden voor Netherdrake :) Ik ben lui ja. Ik ben dus druid (weten ze meesten wel denk ik nu :P) dus ik ga maar gewoon voor de epic flyform. En, we staan nu #80 in 5vs5, iemand enig idee of dit misschien genoeg is voor Arena Netherdrake? >:)

Anders volgend seizoen maar met 3vs3. Resto druid - lock - rogue moet vast wel werken :D

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:10
Routed schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:22:
[...]

magoe, wat voor setup gerbuiken jullie dan??

wij usen 4teams van 3 man, een healer bovenaan de ramp die tevens eindstation is voor de core, een ranged dps (mage/hunter) die bovenaan de ramp staat en een melee die onderaan loopt en als eerste de tainted ook pakt.

Als de tainted spotted is in jouw zone ga je als healer naar je paaltje als die tainted bijna down is, melee en ranged nuken die tainted, melle>ranged, ranged>healer en die maakt de touochdown (en jah die paar sec overleven ze wel zonder healing als het goed is).

Hopenlijk vanavond weer een full clear, heb me zinnen gezet op t5 head of de healing mace.
12 stairs die gecleared worden door 6 dps-ers. De betere dps-ers op de moeilijkere stukken. 3 healers die elk 2 dps-ers healen en dienen als opvang voor de core. Op het moment dat de tainted elemental spawnd laat de dps-er alles liggen en nuked de elemental, Core oppakken, naar je healer gooien die hem naar de healer bij een shield gooit. De elementals die dan doorkomen worden dan even opgepakt door nagakillers of een stair dps-er die het even makkelijker heeft.

Probleem wat we nu hebben is dat er mensen dood gaan in fase 2. En dan gaat het snel fout.

We hebben ook al 1 x gehad dat en strider van de ene helemaal naar de andere kant liep om daar een hunter te 1 shotten. Die hunter had noooooit aggro kunnen hebben die strider omdat hij die kant niet opschiet en omdat de healers aggro zouden moeten krijgen door het healen waarna onze kite shammie het op zou pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:54

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:30:
Pfff, geen zin om zolang te grinden voor Netherdrake :) Ik ben lui ja. Ik ben dus druid (weten ze meesten wel denk ik nu :P) dus ik ga maar gewoon voor de epic flyform. En, we staan nu #80 in 5vs5, iemand enig idee of dit misschien genoeg is voor Arena Netherdrake? >:)

Anders volgend seizoen maar met 3vs3. Resto druid - lock - rogue moet vast wel werken :D
Ikzelf heb uberhaupt liever de epic flight form; instant cast ftw :)
Ik moet alleen Anzu the Raven God nog neerleggen voor ik mezelf in een uberkip kan veranderen :P

@ZoneSeek: Scorps deden wel zieke dps op een gegeven moment met stackend poisons, maar is dat niet generfed?

[ Voor 7% gewijzigd door Seraphin op 17-10-2007 15:47 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:41:
[...]

Een Ravager (met Gore en Bite) is iets beter dan een Cat (met Claw en Bite) qua dps maar heeft weer minder health. Afwegertje voor raids en instances vs solo-play. Level 70 Ravagers zitten in de Netherwing Mines, dus flying mount nodig :)

[text]
Is Scorpid niet meer de raidpet van keuze (ivm poison)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:04:
Dat zijn typische voorbeelden van dat Blizzard A zegt en de 'community' er meteen B tm. Z bij verzint.

Naxx gaat waarschijnlijk in een kleinere vorm terugkomen in WotLK. Oude raidinstances worden niet geretuned. Tijdsverspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Hydra schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:50:
[...]

Naxx gaat waarschijnlijk in een kleinere vorm terugkomen in WotLK. Oude raidinstances worden niet geretuned. Tijdsverspilling.
Soort van hellfire citadel, elke wing een eigen instance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
MantaMania schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:27:
[...]

Ik heb nog ergens een plaatje thuis met een screenshot waarop een groep richting de boots van van cleef loopt waarbij ze zeggen:
Anyone been this far before?
No not me.
I never got this far.
I heared this party is pretty hard.
Dan lig je toch in een deuk. Kan me nog herinneren dat ik met een collega en mijn broertje en 2 online mates voor het eerst een instance ging doen en dat we het een dag vantevoren hebben afgesproken en ook allerlei regels hadden verzonnen, bv hunter doet alle pulls, loot zus en zo etc etc.
_/-\o_ Geniaal ja. Good old days :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Vroeger, toen het internet nog van hout was en je met gemak 3 uur kwijt was aan Uldaman... man, wat een topinstance was dat.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Hmzaniac schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:15:
Vroeger, toen het internet nog van hout was en je met gemak 3 uur kwijt was aan Uldaman... man, wat een topinstance was dat.
Is dat ooit een topinstance geweest???
Ik speel pas 9 maanden WoW, dus mss heb ik de glorie dagen echt gemist, maar ik heb nooit iemand gehad die Uldaman echt leuk vond. ZF daarintegen met de Stairs :)

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:46:
[...]

Is Scorpid niet meer de raidpet van keuze (ivm poison)?
sinds scorpidpoison is generfed niet meer.
Kon er wel om lachen, had een week voor de nerf een lv70 farstrider (die kan je uit terokarforrest halen, ergens op een eilandje in het zuiden, overigens de meest crappy pet) en deze 'IWntbNrfd" genoemd.

Toch wel wat reacties op gekregen :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:54

Seraphin

Meep?

De tweede boss die je moest summonen met de shaft + crystal, zooo gaaf! Had altijd een beetje een Indiana Jones achtig sfeertje. Veel van die 30-45 instances (SM, Ulda, ZF, RFD, Mara) zijn echt superleuk om te doen.

In de echt lage instances (met name WC) heb ik inmiddels zo veel ninja's / kiddies / getrainde chimpansees als party member gehad dat ik er echt niet meer heen wil.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Uldaman is de meest vervelende instance in de game, vind ik dan. ;)

Gevolgd door Gnomeregan.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
On_E schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:29:

Gevolgd door Gnomeregan.
Uldaman vond ik wel leuk. Gnomeregan daarintegen...bleh.

Blackfantom Deeps en The Sunken Temple vond ik ook van die waardeloze instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Gevolgd door Gnomeregan.
Op de voet gevolgt door sunken temple dat vond ik ook een klote instances.
En brd in het begin als je de weg niet wist wat een doolhof daar.

Gnomeregan was het vooral dat stuk met die dark iron dwarfs en die bommen hoe vaak je daar wel niet wipte brrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36

Gevolgd door Gnomeregan.
Ik heb er wel goede herinneringen aan eigenlijk, vooral die laatste baas met al zn standbeeldjes die tot leven kwamen, was toch wel een flinke uitdaging met een lvl40 ofzo party. Net als die grote hal aan het eind van BRD, ook aardig wat moeite gekost voordat dat onder controle was, maar vond het wel erg leuk gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
liledevil schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:18:
[...]

Ik speel pas 9 maanden WoW, dus mss heb ik de glorie dagen echt gemist, maar ik heb nooit iemand gehad die Uldaman echt leuk vond. ZF daarintegen met de Stairs :)
Die laatste boss in Uldaman was toch ook vrij taai voor dat level. Ik heb Uldaman slechts 1x volledig afgewerkt in de 2 jaar dat ik WoW gespeeld heb :)

Zul'Farak was wel een leuke inderdaad :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:02

Valkyre

Kitesurf FTW!

Gister in een party naar Heroic SP, met
2 druids (tank + healer)
2 Rogues
1 Mage ik (sowieso met invis een shitload aan mobs geskipped :) de rest er lekker langs gestealthed :)

maar toen ook weer een nieuwe zin bedacht:
Rogues are like Chinese people they all look a like!

waren 2 undead rogues zoals de meesten, en afentoe hitte ze mijn sheep om mij te naaien, paar keer wipes gehad door ouwehoeren. en ik mij zelf met *vanish ehm invisibilty gered heb, en dus niet hoefde te Corpse Runnen :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
MantaMania schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:33:
[...]
hoe vaak je daar wel niet wipte brrrrr.
*gniffel* :+
Kapoen schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:37:
[...]
Die laatste boss in Uldaman was toch ook vrij taai voor dat level. Ik heb Uldaman slechts 1x volledig afgewerkt in de 2 jaar dat ik WoW gespeeld heb :)

Zul'Farak was wel een leuke inderdaad :)
Het grote probleem met Ulda is de grote levelrange, 35-46(of was het 47) is gewoon waaay te groot

[ Voor 53% gewijzigd door Evil_Kroki op 17-10-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Evil_Kroki schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:40:
[...]

*gniffel* :+

[...]

Het grote probleem met Ulda is de grote levelrange, 35-46(of was het 47) is gewoon waaay te groot
Dat is bij veel oude instances zo. Dat wordt ook aangepakt in 2.3 als ik mij niet vergis.
BRD was ook zo'n ongebalanceerd geval qua levels, de weg vrijmaken naar de emperor met een level 55 in je party was dolle pret :D

[ Voor 9% gewijzigd door Kapoen op 17-10-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

[...]

De instance zelf had allereerst al zo'n ongelofelijk detail dat de eerste keer dat ik daar was ik echt mn ogen uitkeek. Vervolgens is het de eerste echt _grote_ instance waar je inkomt. Wat je daarvoor hebt gedaan was wat deadmines, scarlet monestary wings, etc, maar dat was allemaal in een uurtje/1 1/2 uur gedaan.

Uldaman daarentegen was groot, en het had inderdaad het hele indiana jones gevoel... ironaya summonen. de hele lore achter uldaman en uldum, de questline met de de discs (die nog steeds niet af is helaas), en dan uiteindelijk archadeus summonen. De manier waarop je dat stuk voor de boss moest doen, en vervolgende hele bossfight zelf (die stiekem vrij complex is als je het vergelijkt met de meeste 5 man bossfights. Ik denk dat er weinig 5man non-heroic endbosses meer strategie en individuele skill nodig hebben.

Het hele grote nadeel aan uldaman was dat de level range veel te groot was. Als je het juiste level was voor het eerste deel was je te laag voor de laatste boss, en omgekeerd.

ps: check voor de grap de questlines met uldaman eens (http://www.wowwiki.com/Uldaman#Quest_guide) en vergelijk dat met welke willekeurige instance.

[ Voor 5% gewijzigd door Hmzaniac op 17-10-2007 17:00 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nee, dit is altijd een RUK-instance geweest! Met als grootste ergernis dat hier de 225+ enchanting trainer zit. Leuk was Scholo of Strat RAID (ja, vroeger mocht je er met 10 man in!)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
ME GRIMLOCK KING!

<3 transformers. pro stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil

liledevil

DELL EVIL I

Gevolgd door Gnomeregan.
In mijn eerste guild(waar ik inkwam met level 16 tussen allemaal level 60's) mocht ik hulp vragen voor iedere instance waar mijn level geschikt voor was *behalve* gnomeregan.
Dit houd dus ook in dat ik gnomeregan, nu met level 69, nog nooit van binnen heb gezien.
Sunken temple vind ik een beetje mwa mwa, duurt mijn inziens iets te lang voor wat er inzit.
Houd persoonlijk meer van die recht-toe, recht-aan instances, gewoon mobs slopen, baas+adds slopen, mobs slopen, baas slopen etc.
Puzzels(volgorde statues in Sunken Temple) enzo zijn leuk, maar zouden ook random moeten zijn. Nu is het sheet erbij en je hebt hem alsnog, liefste dat er nog een leuke elite spawnt ook als je de verkeerde zou gebruiken :) Maar ik vrees dat 99% van de community dit niet met me eens is omdat dan Sunken Temple nog een factor 2 langer zou duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:59:
[...]

Nee, dit is altijd een RUK-instance geweest! Met als grootste ergernis dat hier de 225+ enchanting trainer zit.
je bent gewoon een barbaar :+

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:02

Valkyre

Kitesurf FTW!

haha ja nostalgie,

vind zelf Sunken Temple echt wel gaaf, AOE Ftw (ook destijds rond lvl 50)
BRD was wel leuk exp wise, maar altijd zoveel onnodige wipes daar gehad, en tot op heden nog nooit die prinses aan het einde gezien :( misschien nog maar eens een lvl 70 party regelen)

ik weet nog de eerste keer dat ik WC deed met mijn mage, damn man ik weet niet hoe lang het geduurd heeft maar wat vond ik dat vet zeg, met zijn 5 samenwerken om iets gezamelijk te bereiken!
(of had ik dat nou met RFC nou ja in ieder geval samenwerken echt mega cool! destijds!)

ZF stair scene is inderdaad ook legendaries, zo vaak gedaan om Zum'rah hexxin something staff te krijgen, nooit gedropt voor mijn mage (ja op lvl 60 tijdens een boost run) en de eerste run met mijn shadow priest :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:03:
[...]

je bent gewoon een barbaar :+
undeniebly so, maar wel met 375 enchanting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

[...]

Nee, dit is altijd een RUK-instance geweest! Met als grootste ergernis dat hier de 225+ enchanting trainer zit. Leuk was Scholo of Strat RAID (ja, vroeger mocht je er met 10 man in!)
Wat nou 10 man, je mocht vroeger (echt "vroeger", dus op tijdens de beta, volgens mij ook nog release) met een gehele raid de instance in ^^. Ik heb nog filmpjes/screenshots van Deadmines met 15 man :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Oh, het was een hele tijd dat je instances mocht raiden hoor... vanaf 1.03 kon dat niet meer.
We hebben maanden de lvl60 instances kunnen raiden (scholo etc), maar ook bijvoorbeeld WC.

[ Voor 7% gewijzigd door QuarK op 17-10-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Gohan-san schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:25:
ZF stair scene is inderdaad ook legendaries, zo vaak gedaan om Zum'rah hexxin something staff te krijgen, nooit gedropt voor mijn mage (ja op lvl 60 tijdens een boost run) en de eerste run met mijn shadow priest :)
Zum'rahs vexing cane dropt van die pillendraaier met zijn ketel, niet van het stairs event </mierenneukmodus>. Die staf was vrij gewild omdat het het enige staff wapen was (anno 2005) met +dmg op tot LBRS en DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
QuarK schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:52:
Oh, het was een hele tijd dat je instances mocht raiden hoor... vanaf 1.03 kon dat niet meer.
We hebben maanden de lvl60 instances kunnen raiden (scholo etc), maar ook bijvoorbeeld WC.
Overdrijven is ook een kunst hoor :p
World of Warcraft Client Patch 1.03 Changes (2005-03-22)

Account Created: 11 February 05 22:32 CET wtf, zolang geleden alweer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
liledevil schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:02:
In mijn eerste guild(waar ik inkwam met level 16 tussen allemaal level 60's) mocht ik hulp vragen voor iedere instance waar mijn level geschikt voor was *behalve* gnomeregan.
Haha! Met m'n eerste guild op m'n huntard ben ik ook Gnomeregan ingeweest, dat was maart/april 2005 ofzo. Kwamen we in die tunnels met twee verdiepingen en al die dwarves, komen er opeens echt iets van 20 dorfs op ons af rennen. Hele club echt zo van "What the???", *SPANK*, allemaal dood. Bleek dat middendoor lopen niet zo'n goed idee was, want dan pull je de dorfs boven je.

Geen onaardige instance, heb 'em op m'n undead mage nog een keer gedaan, kwam er toen pas achter dat er een quest is een gnome te helpen een trogg invasie te stoppen, 2 jaar later ofzo :D
HolyCorn schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 18:07:
Account Created: 11 February 05 22:32 CET wtf, zolang geleden alweer :')
11 February 05 12:02 CET

Wat win ik? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Hydra op 17-10-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:38:
[...]

12 stairs die gecleared worden door 6 dps-ers. De betere dps-ers op de moeilijkere stukken. 3 healers die elk 2 dps-ers healen en dienen als opvang voor de core. Op het moment dat de tainted elemental spawnd laat de dps-er alles liggen en nuked de elemental, Core oppakken, naar je healer gooien die hem naar de healer bij een shield gooit. De elementals die dan doorkomen worden dan even opgepakt door nagakillers of een stair dps-er die het even makkelijker heeft.

Probleem wat we nu hebben is dat er mensen dood gaan in fase 2. En dan gaat het snel fout.

We hebben ook al 1 x gehad dat en strider van de ene helemaal naar de andere kant liep om daar een hunter te 1 shotten. Die hunter had noooooit aggro kunnen hebben die strider omdat hij die kant niet opschiet en omdat de healers aggro zouden moeten krijgen door het healen waarna onze kite shammie het op zou pakken.
Wij gebruiken ook 6 DPS (mages, boomkin, destro locks) met 3 healers (dispellers ivm poison op stair DPS) voor stairs. Naga DPS 2 rogues en 1 DPS warrior, strider DPS "de rest" ;) Laatste tijd nemen we 2 hunters mee ivm dubbele MD voor de kiter van de striders. Striders waren het langste het probleem, striders loose zijn pijnlijk zelfs met plate tbh maar met de MD en gewoon timers in de gaten houden gaat t heel lekker. P3 is gewoon n rush phase, voluit gaan en heel lekker imo. Afgelopen week 3e keer Vashj neer en 2e en 3e kill healing mace al gedropped. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liledevil schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:02:
[...]

Dit houd dus ook in dat ik gnomeregan, nu met level 69, nog nooit van binnen heb gezien.
Sunken temple vind ik een beetje mwa mwa, duurt mijn inziens iets te lang voor wat er inzit.
Houd persoonlijk meer van die recht-toe, recht-aan instances, gewoon mobs slopen, baas+adds slopen, mobs slopen, baas slopen etc.
Puzzels(volgorde statues in Sunken Temple) enzo zijn leuk, maar zouden ook random moeten zijn. Nu is het sheet erbij en je hebt hem alsnog, liefste dat er nog een leuke elite spawnt ook als je de verkeerde zou gebruiken :) Maar ik vrees dat 99% van de community dit niet met me eens is omdat dan Sunken Temple nog een factor 2 langer zou duren :)
Ik heb Gnomegeran ooit is een keer gedaan, maar dat was ook in de begin periode van WoW. Wel grappig dat je van uit BootyBay er zo na toe kon teleporteren, volgens mij was daar ook een quest aan verbonden om die teleport machine te kunnen gebruiken. Het leuke was dat ik daar dit ding toen voor mijn Druid had uitgehaald. Electromagnetic Gigaflux Reactivator

Ik heb daar nog dagenlang in mijn toenmalige guild nog moeten horen hoe cool dat item wel niet was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

( misschien nog maar eens een lvl 70 party regelen)
Hoezo een party? Je kan alles er solo-en :+

Ja zelfs de _complete_ kamer inc emporer :P
Dat was ff schrikken toen ik de Emporer pullde zonder dat ik de room gecleared had. Like: wist ik veel? :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Een avondje Large Radiant shards grinden in ZF :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tlforce/WoWScrnShot_101707_192037.jpg

Deze Bug wel eens vaker gezien neem ik aan? Helaas lost blizzard liever bugs op die minder belangrijk zijn en zijn ze heel goed in het nerven van de verkeerde chars :( (kon hier ook niet looten. ctrl alt del loste het probleem op)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tlforce/WoWScrnShot_101707_193301.jpg

Beste manier om deze gast aan te pakken. Zo krijg je geen agrro van de zombies en die low lvl SB's doen me niets :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ja nostalgie,

Vond ik ook wel een van de leukere events, toen ik nog een jong en onbevangen koetje was :P Vooral omdat je later dan die NPC's die met je mee vechten zelf moest omleggen. Als je dan voor de eerste ronde naar beneden keek zag je al die trollen en dacht wouw, zo veel mobs. Maar uit eindelijk met een goede groep was het makkelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maranno schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:15:
[...]

Niks op aan te merken :p, beetje rare verzameling gear btw? Illidan bow (die wil ik ook dus ^^) met sonic spear en t4 legs :S (legacy/desolation halbard, Void Reaver legs/Bow stiched ....)
Nooit gedropt/Nooit gedropt als ik er was/Nooit gedropt/Nooit gedropt als ik er was.

Ja, het suckt soms, 4x double Vanquisher of zo van Council ook :( Hopelijk weer betere kansen vandaag :)
[...]

Ik zie dat er iemand nog nooit 40 man LBRS heeft gedaan! "Everyone leave group for quest item/quest completion". Dat was pas lachen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:34:
Ik zie dat er iemand nog nooit 40 man LBRS heeft gedaan! "Everyone leave group for quest item/quest completion". Dat was pas lachen.
Wanneer kon dat dan? In mijn tijd was UBRS in ieder geval max 15 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:31:
[...]

Wanneer kon dat dan? In mijn tijd was UBRS in ieder geval max 15 man.
Ik heb een tijdje US gespeeld, toen kon het nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Takaya82 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:12:
[...]

Mining is op zich best te doen, maar niet zo makkelijk als herbalism.... echter je hebt wel het probleem dat je slechts 1 ding kan tracken, dus of flowers tracken of mines tracken.... dat maakt het een lastige combo.
heeeeele late reply :D

eenvoudige oplossing om het iets makkelijker te maken

maak een macro
code:
1
/Castsequence Find Herbs, Find Minerals

(uit me hoofd,mogelijk typefoutje)

pleur die op de spellbar
pleur een keybind aan dat vakje van de spellbar

buttonbash om de 10 meter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Over bugs gesproken.....ik ben nu mijn BE Mage aan het lvl-en en als ik aan het herben ben gaat het de eerste keer (9 v/d 10x) fout. Iemand hier nogmeer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is je skill level tov het skill level van het plantje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Levelen ging gisteren wat trager en zit nu op lvl 13.....en skill lvl weet ik zo even niet. Maar het begon al in de startarea namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeden dag mensen,

De laatste tijd dit forum lekker aan het volgen tijdens werk, zoals iedereen, wel leuk tijd verdrijf als je in de wacht staat wanneer je aan het bellen bent.
Ik speel lekker casual. Laatst mijn vrouw het spel eens uitgelegd, kom ik gister terug van werk zit ze lekker wow te spelen. Heeft ze een gnome Mage gemaakt en die eigenhandig geleveled naar lvl10. Ik kon helaas niet lekker spelen want ze vond het zo leuk dat ze na het eten nog eventjes verder wou, dat eventjes werdt 11 uur. Ik vond het lache ze moet het lopen wel onder controle krijgen maar ze had er dikke pret mee alle quests van voor tot achter lezen waar ze heen moest etc.
Heeft een van jullie ook zo iets thuis vroeg ik mij af?
min puntje ze speelt een gnome en ik horde (trolbane)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Pedr0 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 08:35:
Over bugs gesproken.....ik ben nu mijn BE Mage aan het lvl-en en als ik aan het herben ben gaat het de eerste keer (9 v/d 10x) fout. Iemand hier nogmeer last van?
Wat is je skill level met herben. Met een lage skill is het heel goed mogelijk dat het herben "failt".
Dat is geen bug, maar zit in het spel...

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil

liledevil

DELL EVIL I

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 08:49:
Goeden dag mensen,

De laatste tijd dit forum lekker aan het volgen tijdens werk, zoals iedereen, wel leuk tijd verdrijf als je in de wacht staat wanneer je aan het bellen bent.
Ik speel lekker casual. Laatst mijn vrouw het spel eens uitgelegd, kom ik gister terug van werk zit ze lekker wow te spelen. Heeft ze een gnome Mage gemaakt en die eigenhandig geleveled naar lvl10. Ik kon helaas niet lekker spelen want ze vond het zo leuk dat ze na het eten nog eventjes verder wou, dat eventjes werdt 11 uur. Ik vond het lache ze moet het lopen wel onder controle krijgen maar ze had er dikke pret mee alle quests van voor tot achter lezen waar ze heen moest etc.
Hoe komt je vrouw aan je WoW wachtwoord??? :s Hoe dan ook, nu ben je de klos he, PC-tje en WoW voor haar kopen ;)
Mijn vriendin speelt ook, maar wel op haar eigen PC onder haar eigen account, is wel leuk om samen te spelen.
Vooral als 1 van ons een instance aan het doen is, we begrijpen hoe belangrijk het af en toe kan zijn om je te focussen en zullen elkaar dus niet onnodig storen in zulke gevallen, het speelt lekker samen in instances omdat je gewoon kunt praten, je houd elkaar ook IRL in de gaten met food, drinks and pots(pindaatjes,, chippies etc ;) ).
Zonde alleen dat ze Alliance heeft gekozen waardoor dit er voor jou nu niet inzit. Ik heb mijn vriendin de keuze gegeven, waardoor ik nu ook met een mening.... uuuh..... nightelf zit. maar vind het gewoon leuker dat we er met zijn 2en plezier aan kunnen beleven.

maar ok, ik wil het even uitschreeuwen van geluk: Fel Reaver gedowned, na vele malen dat ie mij heeft beslopen en vermorseld heb ik hem gister met een paar guildmaatjes afgemaakt. Dat voelde even zo goed. Vanavond weer :)
edit : nog typo's :s

[ Voor 26% gewijzigd door liledevil op 18-10-2007 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pedr0 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 08:35:
Gewoon blijven proberen. Dat komt omdat je herbalism lvl nog niet zo hoog tov het plantje.
Goeden dag mensen,

herkenbaar :)
Toen m'n vriendin bij mij kwam wonen en ik hele dagen werken was (en zij niet) is ze ook met WoW gaan spelen na een korte uitleg. Gevolg was dat ik minder kon spelen, dus maar een eigen account gegeven.
Uiteindelijk had ze eerder een lvl60 dan ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:09
Goeden dag mensen,

Zoals DarthRaider boven mij zegt, herkenbaar :P Ik ben begonnen met WoW spelen omdat m'n vriendin er mee is begonnen op de account van haar broertje. Toen het broertje te verslaafd werd aan WoW en m'n vriendin er niet meer op kon heeft ze maar zelf een account gekocht voor op haar laptop. We wonen nu samen en als ik thuiskom van het werk zit ze 9 van de 10 keer WoW te spelen. Mains en alts levelen we altijd samen en we spelen ook maar erg weinig alleen. Op deze manier weet je ook altijd dat je een andere goede speler bij je hebt waar je op kunt vertrouwen. Mijn Main is een Hunter en die van haar een Shadow Priest, instances en guilds gaan we ook altijd samen in. De mensen die ons kennen op de server zijn ook altijd wel bereid 2 mensen te kicken uit een party zodat wij samen mee kunnen. Ikzelf omdat ik volgens velen een erg goede trapper ben en nog lekkere damage doe, m'n vriendin omdat ze idioot hoge damage doet en heel betrouwbaar is met dispellen / shackle, dat soort dingen. Het is wel een fijn gevoel om samen een goede 'reputatie' te hebben op de server.

Ik kan me dit nog herinneren, bedenk dat beide ons mains Nightelf Females zijn:
Compleet willekeurig persoon die ik nog nooit eerder had gezien whispered mij:
Hij: 'are you guys sisters or something?'
Ik: 'Where did you get that idea?'
Hij: 'well, I always see you together'
Ik: 'Hehe yea, she's my girlfriend, I'm a guy though :P '
Hij: 'ah, lucky you lol'

Nadeel is alleen wel dat omdat zij veel meer vrije tijd heeft iets voorloopt op mij wat betreft gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liledevil schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 08:55:
[...]

Hoe komt je vrouw aan je WoW wachtwoord??? :s Hoe dan ook, nu ben je de klos he, PC-tje en WoW voor haar kopen ;)
Mijn vriendin speelt ook, maar wel op haar eigen PC onder haar eigen account, is wel leuk om samen te spelen.
Dat wachtwoord is voor haar niet zo moeilijk ze kan daarnaast ook bij mijn e-mail. Maar gelukkig ben ik niet de enige die dit probleem of geluk heeft ervaren.
Voordeel is wel dat ze nu meer begrip heeft voor het gebrek aan aandacht als je aan het spelen bent. Kon haar gister mooi terug pakken met de oneliners en qoutes van de laatste maanden die ze over mij had terwijl ik aan het spelen ben.

wat betrefd nieuwe pc..... even een oude }:O uit de sloot...... geld groeit me niet op de rug!! (krijg je als je net getrouwd bent O+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:12:
Ik schiet nog steeds in de lach als ik aan een ZF-run denk waarbij er een hunter zat die constant zijn aspect of the cheetah aan had, het was nog eens een Fin ook die amper een woord Engels sprak en de rogue in onze party ging helemaal uit zijn naad elke keer. Zijn pet gebruikte hij nauwelijks, hij stond vrolijk mee te melee'en. _O- Echt, je kon me opvegen. Gief more clueless new people! Ik vind het dus geen nadeel als ik ergens lol aan beleef. :P
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:30:
Is niet lui, jij hebt er gewoon minder voor over. Op mijn main moest en zou ik dat ding zsm hebben, was ook niet voor niets de 4de ally van de server. Op de alt hoefde het allemaal niet zo snel en skipte ik wel eens wat. Persoonlijk vind ik de epic flyform van een druid nog iets aparter dan een drake trouwens. En volgens mij zit jij aardig in de buurt van een arena netherdrake met je ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allen :)
Toch ook maar eens geregistreerd, lees al een tijdje mee hier, "tijdens" het werk ;)
Ik speel op Skullcrusher, Horde. Met een shadowpriest en mage op 70.

Om maar meteen ontopic te gaan: zie hier dat er mensen zijn die WoW samen spelen met hun vriendin/vriend, goeie zaak :) ik doe dat ook, ze is een sexy female troll shaman. Leuk dat je samen erover kan praten en dat ze begrijpt als ik gevraagd wordt voor Kara raids, zoals gisterenavond. Ze hadden een shackle nodig op Moroes. En het ging weer heerlijk easy, zo'n shadowpriest met +1000shadowdmg speelt toch wel erg makkelijk!
M'n guild heeft sowieso veel stelletjes, maakt de boel stabiel en gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil

liledevil

DELL EVIL I

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:21:
[...]
Dat wachtwoord is voor haar niet zo moeilijk ze kan daarnaast ook bij mijn e-mail. Maar gelukkig ben ik niet de enige die dit probleem of geluk heeft ervaren.
Bedoelde het meer als in: tja, dan was het een kwestie van erop wachten he ;)
Voordeel is wel dat ze nu meer begrip heeft voor het gebrek aan aandacht als je aan het spelen bent. Kon haar gister mooi terug pakken met de oneliners en qoutes van de laatste maanden die ze over mij had terwijl ik aan het spelen ben.
_/-\o_ en zo hoort het, laat ze maar voelen dat ook mannen dingen kunnen onthouden :p
wat betrefd nieuwe pc..... even een oude }:O uit de sloot...... geld groeit me niet op de rug!! (krijg je als je net getrouwd bent O+ )
Achja, trouwen is volgens mij iets onbetaalbaars. zonder al the melodramatisch te worden, het lijkt met een heerlijk gevoel, we zijn nu ook bezig om te sparen voor de grote dag. En dan is een 2de PC idd een laatste prioriteit. Kan het je alleen echt van harte aanraden, alhoewel het je gewoon ca250euro per jaar kost per PC.(er vanuit gaande dat je bij wilt blijven etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:29:
Dag allen :)
Toch ook maar eens geregistreerd, lees al een tijdje mee hier, "tijdens" het werk ;)
Ik speel op Skullcrusher, Horde. Met een shadowpriest en mage op 70.

Om maar meteen ontopic te gaan: zie hier dat er mensen zijn die WoW samen spelen met hun vriendin/vriend, goeie zaak :) ik doe dat ook, ze is een sexy female troll shaman. Leuk dat je samen erover kan praten en dat ze begrijpt als ik gevraagd wordt voor Kara raids, zoals gisterenavond. Ze hadden een shackle nodig op Moroes. En het ging weer heerlijk easy, zo'n shadowpriest met +1000shadowdmg speelt toch wel erg makkelijk!
M'n guild heeft sowieso veel stelletjes, maakt de boel stabiel en gezellig :)
Ah, ik ben dus niet de enige Raven die hier meeleest ;)
Met die shackle van je ging het heerlijk easy ja. De pogingen ervoor raakten de healers steeds oom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

liledevil schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:34:
[...]

Achja, trouwen is volgens mij iets onbetaalbaars. zonder al the melodramatisch te worden, het lijkt met een heerlijk gevoel, we zijn nu ook bezig om te sparen voor de grote dag.

Trouwen an sich kost niet zo veel. In veel gemeentes is er zelf een dag in de week waarop het gratis kan :Y) Het is de hele poespas eromheen wat geld kost :+

/offtopic

Eén van de eerste guilds waarin ik zat, barstte van de stelletjes. 't leek haast wel of iedereen die joinde in paartjes kwam :p Het maakt het wel iets eenvoudiger in groepen om uit te leggen dat je even afk moet vanwege de baby of dat je pas kan spelen van 20:00u omdat dan de kinderen op bed liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:44:
[...]

Ah, ik ben dus niet de enige Raven die hier meeleest ;)
Met die shackle van je ging het heerlijk easy ja. De pogingen ervoor raakten de healers steeds oom
Hey Tool, zit je hier ook :D Ravens ftw ;)
Wel jammer dat ik vroeg weg moest, lag alsnog om kwart over 12 in bed omdat ik nog wat dingen moest doen, en weer om 6.30 op :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Even een korte vraag voor de pvp-mensen onder ons.

Heb ik het nou goed begrepen dat je vanaf patch 2.3 met honor (en wat marks) de Arena gear van S1 kan kopen? Kan het niet vinden in de patchnotes of op wowwiki bij undocumented features. Zit ik verkeerd te kijken of heb ik weer eens iets gedroomd. Enig idee of misschien zelfs een yummie linkje?

Gisteren bij verveling eens wat potjes EotS gedaan, was best wel lachen, maar vraag me af hoeveel van die potjes ik nodig zou hebben voor een epix casterweapon. (Want die dropt dus maar niet voor mij in raids).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prijslijst s1 t/m s3 gear vanaf 2.3: http://www.mmo-champion.com/#post_aprice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren eindelijk lvl 70 gedinged met mijn mage :).
Dankzij een goede pug in SV kreeg ik aardig wat xp en na nog een paar quests in nagrand kreeg ik eindelijk de gele gloed waar ik al die tijd naartoe heb gewerkt.
Tijd om even wat geld verdienen met pots en quests (geen probleem want ik zit nog in nagrand :P), zodat ik m'n flying mount kan kopen. Veel geld uitgegeven om tailoring te levelen en wat geld naar m'n main overgemaakt, zodat ik daar mijn epic flying mount kon kopen.
Ook even wat tijd besteden aan Tailoring (nu op 350), zodat ik straks m'n epic frozen shadoweave setje kan maken. Gelukkig al die tijd primal earths opgekocht en naar primal water omgezet :). Zodat ik nog maar weinig primal waters hoef te hebben. Jammer genoeg wel een frustrerende CD op shadowcloth waardoor het nog wel even gaat duren :(.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Dat vind ik nou zo leuk aan dit forum. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben helaas zelf sinds gisteren zonder vriendin...voor het eerst sinds 2 jaar en nog wat was ik helemaal alleen thuis. Mijn, inmiddels dus ex, vriendin speelde altijd ook LOTRO toen ik dat speelde en was gewoon sowieso best een fan van dat soort games. Weet ook wel zeket dat ze vanzelf een keer zou zijn gaan WoW-en.

Gisteren mijn skinning naar 24 gebracht en mijn skills met stave en defence naar 42. Ben inmiddels level 9. Alleen in het begin toen ik level 3 was een keer dood gegaan toen ik die verrekte spinnengrot was binnengehobbeld zonder daar bij na te denken (alle spinnen voor me waren al gedood, dus het leek veilig) Ging allemaal wel goed, tot ik ineens belaagd werd door 3 level 4 spinnen...dus ik zette het op een lopen, maar haalde de uitgang niet omdat inmiddels er allemaal nieuwe spinnen rondliepen...gisteren hier nog even zoete wraak voor gehaald door alle aanwezige spinnen systematisch uit te moorden... hehehe...wraak is zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Hehe, netjes lvl 9 zie ik....bij mij ging het gisteren minder hard maar heb ook niet lang gespeeld. Zit nu op lvl 13 en ga nu de Ghostlands in om vervolgens hier door te stomen naar lvl 18 ofzo.....

Daarna richting The Barrens! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
lol! ik had toch een shitload aan arcane dusts in mn bank...? (17,5 stack..)

ik had nu dus ook 900 netherweave cloth.. kwam een enchanter tegen die mn low greenies moest dissen.. (tegen betaling :P)

bleek een leuk truckje te hebben voor die netherweave..

men neme 900 netherweave cloth, 300 arcane dust en 50 rune thread, en maakt 25 arcanoweave bracers.. deze diss je weer, en je eindigd met 25 large prismatic shards (25G per stuk waard)

bank stuk leger, ik blij. nu 39 large prismatic shards :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:02:

Gisteren mijn skinning naar 24 gebracht en mijn skills met stave en defence naar 42. Ben inmiddels level 9. Alleen in het begin toen ik level 3 was een keer dood gegaan toen ik die verrekte spinnengrot was binnengehobbeld zonder daar bij na te denken (alle spinnen voor me waren al gedood, dus het leek veilig) Ging allemaal wel goed, tot ik ineens belaagd werd door 3 level 4 spinnen...dus ik zette het op een lopen, maar haalde de uitgang niet omdat inmiddels er allemaal nieuwe spinnen rondliepen...gisteren hier nog even zoete wraak voor gehaald door alle aanwezige spinnen systematisch uit te moorden... hehehe...wraak is zoet.
Haha, geweldig om dit soort verhalen te horen. Heerlijk verfrissend tussen al die "ben weer naar instance x geweest en m`n epic is weer niet gedropt :( "-posts :)

Ga zo door :+ (behalve de eerste alinea dan |:( )

[ Voor 16% gewijzigd door Spooof op 18-10-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Spooof schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:14:
[...]

Haha, geweldig om dit soort verhalen te horen. Heerlijk verfrissend tussen al die "ben weer naar instance x geweest en m`n epic is weer niet gedropt :( "-posts :)

Ga zo door :+ (behalve de eerste alinea dan |:( )
ik was gister naar kara geweest ... is me epic healing weer niet gedropped van maiden ... arme druid :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

gisteren weer eens naar maulgar geweest, m'n shoulders dropte en nu heb ik nieuwe schoulders durids rule! :P

oh en kheb ook nieuwe tanking boots

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
ff over die season 3 shizzle..

zijn dat arenapoints die je moet hebben, of honor..? ik heb dat PvP-gedoe niet zo gevolgd..

je had AV, WG, AB-rewards.. en deze season dingen is dat puur arena, en zijn die AV en andere dingen dan nog beschikbaar..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja BG awards en Arena awards staan compleet los van elkaar. Enige aanpassing is nu dat je ook met normale BG honor S1 Arena dingen kan kopen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep het zou toch mooi zijn als wij, als level 70's, deze eerste belevingen weer konden beleven :)
Nu zie je die eerste levels als een noodzaak om doorheen te stomen. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-08-2024
eendje schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:18:
gisteren weer eens naar maulgar geweest, m'n shoulders dropte en nu heb ik nieuwe schoulders durids rule! :P

oh en kheb ook nieuwe tanking boots
dynosu schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:18:

ik was gister naar kara geweest ... is me epic healing weer niet gedropped van maiden ... arme druid :( :P
Haha, voorspelbaar jongens.
eendje schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:21:
ja BG awards en Arena awards staan compleet los van elkaar. Enige aanpassing is nu dat je ook met normale BG honor S1 Arena dingen kan kopen
Maar er gaan wel rumors dat je met patch 2.3 (en dus season 3), met rating arena rewards kan kopen. Dus dat je niet xxxx punten nodig hebt, maar bijvoorbeeld 1900 rating.

"Season 3 Weapons will require a personal rating of 1850 to purchase, while shoulder slot items will require 2000. The chest, legs, hands, and head slot items will not require a rating to purchase." http://www.wowwiki.com/Arena_Rewards/Season_3

[ Voor 40% gewijzigd door Spooof op 18-10-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
eendje schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:21:
ik zie ook dat ze dingen aanpassen voor S3 met heroic badges.. klopt het trouwens dat de prijzen van de huidige omlaag gegaan zijn..? lijkt namelijk of die +51 shadow dmg en +21 sta gehalveerd is qua prijs

nog wat anders.. ik dacht dat dmg/healing done by spells altijd gelijk was..? het wordt nu namelijk uit elkaar getrokken..

bijv healing +51 and dmg + 17..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Gisteravond 6 BM runs achter elkaar gedaan met mijn nieuwe guild. Ging wel lekker. Een enchanter wilde graag exalted worden met CoT voor de 15agi on gloves enchant. En aangezien ik de Hourglass trinket wilde ging ik dus ook mee. Maar schijnbaar rust er een vloek op mij. Dat ding heb ik maar 1 keer zien droppen, en die keer dat deze dropte verloor ik de roll van een rogue. Verder de 'same old shit' van de 2e baas. Achja, denk dat ik maar eens op zoek ga naar de Blessings Deck. Een 120AP trinket is wel fijn :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Spooof schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:24:
[...]
Maar er gaan wel rumors dat je met patch 2.3 (en dus season 3), met rating arena rewards kan kopen. Dus dat je niet xxxx punten nodig hebt, maar bijvoorbeeld 1900 rating.
Dat zijn niet echt rumours hoor :) Je zal de s3-gear gewoon betalen met behaalde arena-points. Echter voordat je bepaalde zaken mág kopen moet je eerst een bepaalde rating halen, anders kan je die gear gewoon niet kopen.
BootVluchteling schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:30:
[...]

nog wat anders.. ik dacht dat dmg/healing done by spells altijd gelijk was..? het wordt nu namelijk uit elkaar getrokken..

Vanaf 2.3 krijgt Healing-gear gratis 1/3 van de +healing als +spelldamage erbij. Dus daarom zie je bij sommige gear die verschillende waarden. Voor normale damage-gear zal dit nog gewoon zijn als vanouds.

[ Voor 32% gewijzigd door Rudi op 18-10-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt wel punten nodig, maar OOK een bepaalde arena rating

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

BootVluchteling schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:30:

Goed, 17dmg x 3 = ;)

oftewel, een 3e van je +healing gear wordt geconverteerd naar +dmg gear om het de classes makkelijker te maken om te farmen met een healing specc (druids, priests, shaman, pally)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
In 2.3 gaan ze de ratings ook op de schop nemen, je krijgt te maken met zogenaamde 'Personal Ratings'. En die rating moet inderdaad 1800+ zijn. Team Rating gaat niks meer bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Ja dat zal het grinden wat makkelijker maken op mn holy paladin; al mis je dan wel het echte paladin gevoel. autoattack, ga 1m afk, loot ;)

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:14:
lol! ik had toch een shitload aan arcane dusts in mn bank...? (17,5 stack..)

ik had nu dus ook 900 netherweave cloth.. kwam een enchanter tegen die mn low greenies moest dissen.. (tegen betaling :P)

bleek een leuk truckje te hebben voor die netherweave..

men neme 900 netherweave cloth, 300 arcane dust en 50 rune thread, en maakt 25 arcanoweave bracers.. deze diss je weer, en je eindigd met 25 large prismatic shards (25G per stuk waard)

bank stuk leger, ik blij. nu 39 large prismatic shards :D
Nu weet ik niet hoe de economie op xavius is maar...
- 900 netherweave cloth = 180g (4g per stack)
- 300 arcane dust = 600g (40g per stack)
- 50 rune thread = 22.5g (.45g per stuk)
totaal 802.5g

25 shards a 25g = 625g

grats, je hebt net 177.5g vernietigd : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:37:
[...]

totaal 802.5g

25 shards a 25g = 625g

Idd, complete waste of gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
deadsy33 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:30:
Gisteravond 6 BM runs achter elkaar gedaan met mijn nieuwe guild. Ging wel lekker. Een enchanter wilde graag exalted worden met CoT voor de 15agi on gloves enchant. En aangezien ik de Hourglass trinket wilde ging ik dus ook mee. Maar schijnbaar rust er een vloek op mij. Dat ding heb ik maar 1 keer zien droppen, en die keer dat deze dropte verloor ik de roll van een rogue. Verder de 'same old shit' van de 2e baas. Achja, denk dat ik maar eens op zoek ga naar de Blessings Deck. Een 120AP trinket is wel fijn :)
Ik zie op Thottbot en Allakzham dat die Enchant een World Drop is? Dat zal dan niet kloppen lijkt me. En ik moet die Trinket ook nog steeds hebben damnit :( 15 runs ongeveer en nog nooit zien droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
ImdaMned schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:37:
[...]

totaal 802.5g

25 shards a 25g = 625g

volgens mij is die netherweave goedkoper op mijn realm.. dust ook een beetje, en rune thread is 50s per stuk..

goed, ik ben een oen.. }:O

heb iig wel genoeg shards voorlopig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even advies nodig betreffende een mage spec.
Wat ik speel, is:
PvE: Karazhan raids, Instances (binnenkort heroics), Quests.
PvP: Geen, behalve de occasional World-PvP en heel af en toe een BG/Arena.

M'n huidige spec: http://www.wowhead.com/?talent=of0VZZVAGcofxsVst
Waar ik over nadenk: http://www.wowhead.com/?talent=oZxxMzfccoekxMAMMo0xo

Ben een fan van IceBlock, het geeft je zoveel meer overlevingskansen, ook in PvE. Fire schijnt alleen beter te zijn in PvE.
Voor m'n gear, kijk op Armory: Salena, realm Skullcrusher

Binnenkort misschien naar Gruul met mn mage i.p.v. mn shadowpriest.

Edit: Ik heb Pyroblast gepakt, die ik kan casten als mn Meta gem proct (wat vrij vaak is) waardoor het een 3sec cast wordt, en voor de Blast Wave bij AoE mogelijkheden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister Arca ingeweest voor de Kara attunement, dit keer met alleen guilies. Ging erg lekker, maar wel één wipe; 3e boss (Dalliah the Doomsayer), daar was ik even vergeten dat je geen HoTs moet gebruiken als de tank de debuff heeft (en niemand had het verteld..), en de healing van de boss zelf werd niet (genoeg) geinterrupt. Verder ging het lekker, dus binnenkort naar BM. :)

Verder moet ik echt mijn Cooking eens gaan levellen, zit nog steeds op ~130 ofzo... En natuurlijk dat verdomde Fishing, grr. Dat schiet echt niet meer op, zit op ~315.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 10:55:
Ik heb even advies nodig betreffende een mage spec.
Wat ik speel, is:
PvE: Karazhan raids, Instances (binnenkort heroics), Quests.
PvP: Geen, behalve de occasional World-PvP en heel af en toe een BG/Arena.

M'n huidige spec: http://www.wowhead.com/?talent=of0VZZVAGcofxsVst
Waar ik over nadenk: http://www.wowhead.com/?talent=oZxxMzfccoekxMAMMo0xo

Ben een fan van IceBlock, het geeft je zoveel meer overlevingskansen, ook in PvE. Fire schijnt alleen beter te zijn in PvE.
Voor m'n gear, kijk op Armory: Salena, realm Skullcrusher

Binnenkort misschien naar Gruul met mn mage i.p.v. mn shadowpriest.

Edit: Ik heb Pyroblast gepakt, die ik kan casten als mn Meta gem proct (wat vrij vaak is) waardoor het een 3sec cast wordt, en voor de Blast Wave bij AoE mogelijkheden :)
Ice is ook niet zo slecht voor pve, aangezien je mindersnel door je mana heen boort, minder agro trekt en uiteindelijk op lange boss fights meer damage doet ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire is de raidspec, omdat het mana return op cast heeft, en bosses niet bepaald vaak frozen zijn, wat de basis is voor extra frost dmg. Ook is de scorch debuff makelijk op te houden met meer dan 1 firemage. Voor agro: WTB paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet me maar eens goed gaan verdiepen in al die afkortingen die hier gebruikt worden. De helft zegt me namelijk geen drol.. :P

Gisteren ook nog even bezig geweest met een of andere quest om een relic te bemachtigen...was denk ik niet echt te doen in mijn eentje op dit level...er stonden namelijk op de plek waar ik moest zijn (zo ver was ik dan nog wel gekomen ;)) een level 8 humanoid weet-ik-veel-watje...en een level 8 shaman versie daarvan...nu voelde ik mezelf best dapper..dus ik probeerde het wel, maar dat was toch niet echt doable zeg maar. Toen ik zag dat ik de shaman wel een heel eind dood had, maar die andere nog helemaal niet...en toen naar mijn eigen health bar keek die er niet bepaald rooskleurig uitzag...koos ik toch maar eieren voor mijn geld. Net op tijd ook overigens, want 2 seconden langer doorvechten had betekend dat ik het loodje had gelegd.

Ik merk overigens wel dat ik me nog aardig rot zoek, het is wel handig dat de quest persoontjes waar je heen moet een geel stipje hebben op de minimap...maar dan moet je natuurlijk wel dicht genoeg erbij zijn gekomen. In ieder geval was ik niet ontevreden met het stijgen...alleen nog net niet die level 10 gehaald...en geld heb ik ook nog niet bepaald veel, dat gaat allemaal op aan skills..Overigens dropte er gisteren wel een kleine bag...6 slots...dus da's alweer beter dan alleen het backpack. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is trouwens ook een leuke arcane/fire spec ^^ Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

OkkE schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:04:
Verder moet ik echt mijn Cooking eens gaan levellen, zit nog steeds op ~130 ofzo... En natuurlijk dat verdomde Fishing, grr. Dat schiet echt niet meer op, zit op ~315.
Ik heb cooking al geleveled naar 375 (is zo gebeurd, 2/3 dagen grinden voor vlees). Moet alleen ook nog fishing levelen, zodat ik in pure water naar motes of water kan vissen en crawdad kan vangen. Zit nu op 150 met fishing :X. Het is alleen zoooooooo saaaaaaaaai.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Zjanzjak schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:25:
Ik schiet nog steeds in de lach als ik aan een ZF-run denk waarbij er een hunter zat die constant zijn aspect of the cheetah aan had, het was nog eens een Fin ook die amper een woord Engels sprak en de rogue in onze party ging helemaal uit zijn naad elke keer. Zijn pet gebruikte hij nauwelijks, hij stond vrolijk mee te melee'en. _O- Echt, je kon me opvegen. Gief more clueless new people! Ik vind het dus geen nadeel als ik ergens lol aan beleef. :P
Nouja, in ZF vind ik dat ook nog grappig, maar als je in high end instances met die complete retards moet spelen (ik ben sowieso enorm huiverig als het om unguilded hunters gaat, het is TE makkelijk een Hunter te levellen lijkt het wel) kan dat behoorlijk frustrerend worden.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.