Juist als je al vaker topics hebt gestart, kan ik me voorstellen dat @
JackSparrow het topic sluit ipv. te wachten tot je wat laat je topicstart aanvult. Immers weet je ondertussen best wat er aan info nodig is
@
Motaro: je schrijft weinig meer dan "ik krijg best vaak de vraag wat wil je met F schijf doen". Hoe kan iemand je daar mee helpen? Je geeft geen concrete info over de situatie. Wat voor melding, waarvan, wanneer, welke tekst precies, etc. Dat is toch wel nodig om een diagnose te kunnen stellen. We kunnen niet "ruiken" of het niet bijv. een spelletje is of zoiets.
En ook, zoals in het topic zelf ook staat: het is toch nodig om aan te geven waar je vastloopt bij een eigen zoektocht. Al was het maar om (te laten zien dat je niet "een vraag over de schutting gooit en) te zorgen dat mensen die tijd maken om met je mee te denken, niet dubbel werk gaan doen. De info in je reactie hierboven is al heel erg veel uitgebreider dan wat je in je topicstart omschreef.
Al is "Google hielp niet" erg onduidelijk: er zijn vele Google hits die tips geven, heb je al die tips al geprobeerd en hielp het niet? Dat is ongeloofwaardig (alleen al in jouw topic staan wat tips die ook elders al staan), waarschijnlijker is dat je geen handige zoektermen gebruikte. Dus is het noemen van of de vele tips die je zult hebben gezien erg nodig (dan hoeven wij die tips niet dubbel te geven), of het is erg zinvol om de verschillende typen zoektermen te geven (dan kunnen we met je meedenken over het soort zoekacties).
Als je ook dat niet doet, dan geef je erg de indruk dat 'wij het maar ff moeten uitzoeken". En dat is zowel ongewenst als inefficiënt. Daarom is een veel uitgebreidere topicstart hard nodig.
Je zult bij je oudere topics gemerkt hebben dat er niet altijd mensen meedenken. Wat ik me kan voorstellen: als er geen info komt, dan heeft niet iedereen zin om mee te denken.
De moderator vraagt je ook gewoon om een nieuw uitgebreider topic te openen, en gooit dus helemaal niet de deur voor je dicht. Dus: volgens mij kan je gewoon een nieuw topic openen met meer info over situatie en eigen pogingen

Je kunt overigens met 'Toon voorbeeld' je eigen topicstart lezen
voordat je het daadwerkelijk plaatst. Dus je hoeft aanvullingen niet pas na openen van het topic te doen: simpelweg het topic wat later openen.
Misschien heb je behoorlijke dyslexie, maar het kan overigens nooit kwaad om dan tenminste wel "netjes" hoofdletters en leestekens te gebruiken. Dan helpt voor de leesbaarheid - en dus voor de manier waarop gereageerd wordt op je schrijven.'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)