Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Cis789E.exe virus?

Pagina: 1
Acties:
  • 459 views

• Dylanh
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 03-06-2016
Goededag,

Is dit een virus? Moet ik het verwijderen?

[Voor 6% gewijzigd door Dylanh op 28-01-2015 18:54]

• Stroopwafels
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 23-03-2018
Gewoon een full system scan met Malwarebytes doen, daar haal je de meeste rotzooi mee weg.

• NLKornolio
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 01-07 17:00

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

Taskmanager > details> open file location voor misschien wat meer info ?
Resource monitor > CPU > click procces for misschien wat threads die wat vertellen ?

dan,
https://technet.microsoft...ysinternals/bb896653.aspx

[Voor 18% gewijzigd door NLKornolio op 28-01-2015 19:06]

Low Key Gaming

• Dylanh
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 03-06-2016
Bestandslocatie is weg gegrijst
Bij broncontrole zie ik niks met cis789.exe, ik draai nu wel MBAM

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23:35

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen en daarbij staat hij in het verkeerde forum (dus ik verplaats hem ook gelijk naar BV).

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines of onze Tweakers Search) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • (en als je gezocht hebt) Op welke termen heb je gezocht?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en probeer het dan nogmaals....

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True