windows 10 vraagt elke keer om F schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 795 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:02

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Topicstarter
hoi

ik krijg best vaak de vraag wat wil je met F schijf doen hoe zet ik dit uit wand ik heb alleen C en D schijf maar een F schijf ?.

vast bedankt :D

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44

nelizmastr

Goed wies kapot

Hier kunnen we niets mee. *knip* Volgens mij was jij geen mod, of wel? :+

[ Voor 57% gewijzigd door TheVMaster op 29-06-2017 09:04 ]

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 15:38

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

wand?

Ongetwijfeld heb je iets extra's aangesloten op je PC namelijk: een USB-stick, een SD-card, een smartphone of iets anders. Windows gaat absoluut geen drive-letters toekennen aan devices die niet zijn aangesloten.

Daarnaast heb je gewoon (gezien je post-history) tijden meegelezen in wat Windows 10 topics; het lijkt me dan niet ondenkbaar dat je Computer Management / Disk Management / diskpart voorbij hebt zien komen. Met die tools kom je er vast wel achter waarom jij een melding krijgt dat er een F schijf zou moeten zijn.

Sterker nog; je hebt ook een E schijf (zeeeer waarschijnlijk) maar die vergeet je simpelweg te vermelden of/waar deze voor gebruikt is/wordt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Wat is de output van de commando "net use" in een prompt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:39

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines of onze Tweakers Search) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • (en als je gezocht hebt) Op welke termen heb je gezocht?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en probeer het dan nogmaals....

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Dit topic is gesloten.