Hi,
Ik heb nu al enkele dagen een update van windows 10 die maar niet wil lukken.
Het gaat om deze:
Cumulative Update for Windows 10 Version 1607 for x64-based Systems (KB3197954)
Ik heb al wat bezoekjes aan onze vriend google gebracht, maar niets lijkt het probleem op te lossen.
Geprobeerd:
_C:\Windows\SoftwareDistribution\Download leegmaken en clean download laten doen
_Command prompt als admin sfc/scannow -> Dit leverde een melding op dat enkele corrupte files werden hersteld
_Command prompt als admin DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth gaf aan dat alles ok was en er geen herstelling nodig was.
Dit zou volgens Microsoft een oorzaak kunnen zijn, maar na meermaals proberen en testen blijft deze in fout gaan.
Het is trouwens niet de eerste keer dat dit voorkomt. Ik heb zo nog al eerdere updates van windows 10 gehad die blijven mislukken. Die heb ik vaak moeten 'Hiden' zodat hij mijn systeem niet bleef herstarten.
(Update is uiteindelijk gelukt, door clean download en install van die update)
Bij deze update lukt dat niet.
Iemand hetzelfde probleem of mss andere dingen die ik kan doorlopen?
Ik heb nu al enkele dagen een update van windows 10 die maar niet wil lukken.
Het gaat om deze:
Cumulative Update for Windows 10 Version 1607 for x64-based Systems (KB3197954)
Ik heb al wat bezoekjes aan onze vriend google gebracht, maar niets lijkt het probleem op te lossen.
Geprobeerd:
_C:\Windows\SoftwareDistribution\Download leegmaken en clean download laten doen
_Command prompt als admin sfc/scannow -> Dit leverde een melding op dat enkele corrupte files werden hersteld
_Command prompt als admin DISM.exe /Online /Cleanup-image /Scanhealth gaf aan dat alles ok was en er geen herstelling nodig was.
Dit zou volgens Microsoft een oorzaak kunnen zijn, maar na meermaals proberen en testen blijft deze in fout gaan.
Het is trouwens niet de eerste keer dat dit voorkomt. Ik heb zo nog al eerdere updates van windows 10 gehad die blijven mislukken. Die heb ik vaak moeten 'Hiden' zodat hij mijn systeem niet bleef herstarten.
(Update is uiteindelijk gelukt, door clean download en install van die update)
Bij deze update lukt dat niet.
Iemand hetzelfde probleem of mss andere dingen die ik kan doorlopen?