Gisteren kreeg ik een update voor de kiezen. Vanmorgen laptop opengeklapt en de update liep lekker door tot 70%. Vanaf daar tergend traag naar de 99% en toen de melding "We couldn't complete the updates. Undoing changes". Daar staat de PC nu al een paar uur op. Weet iemand welke update dit is en hoe ik hier onderuit kan?
Ik heb zojuist de PC toch maar uitgezet (ik moet toch aan het werk) en geprobeerd een safe-boot te doen. Dit werkt ook niet. Het blijkt dat je met UEFI+SSD geen safe boot meer kunt doen. Iemand een idee hoe ik toch weer in mijn PC kan?
Het lijkt te gaan om update KB3189866. De rollback is niet goed gegaan. Vervolgens met een USB recovery stick naar safe boot gegaan. Daarna een reboot en het probleem lijkt over. Dit weekend maar eens KB3189866 opnieuw installeren.
Blijkbaar ben ik niet de enige gezien de vele issues op internet...
Ik heb zojuist de PC toch maar uitgezet (ik moet toch aan het werk) en geprobeerd een safe-boot te doen. Dit werkt ook niet. Het blijkt dat je met UEFI+SSD geen safe boot meer kunt doen. Iemand een idee hoe ik toch weer in mijn PC kan?
Het lijkt te gaan om update KB3189866. De rollback is niet goed gegaan. Vervolgens met een USB recovery stick naar safe boot gegaan. Daarna een reboot en het probleem lijkt over. Dit weekend maar eens KB3189866 opnieuw installeren.
Blijkbaar ben ik niet de enige gezien de vele issues op internet...
[ Voor 29% gewijzigd door BugBoy op 15-09-2016 10:39 . Reden: Specifieke update benoemd ]
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.