Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 672784

Topicstarter
Is er iemand die zijn/haar Asus TF300T heeft opgewaardeerd naar Android 4.4.2?

en heeft daar de goede software / rom van.

en vooral ook een nederlandse beschrijving van hoe dat moet?

Ik wil mijn Google Chrome (browser) casten via mijn tablet naar mijn Chromecast apparaatje op mijn tv.
Maar dat wordt pas ondersteund vanaf android 4.4.2

ik hoor graag, durf het zelf op dit moment nog niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-06 23:20
Officieel is er alleen een 4.1 update, lees je eens in op xda en kom dan met specifieke vragen terug

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Officiel is er alleen 4.1 updatem dat heb ik gelezen.

Maar zie ook dat er 4.4.2 geïnstalleerd is door mensen, maar ik zie alleen Engels en daar kan ik niet goed mee overweg.

Verder lijken mijn vragen zeer specifiek.

1. Wie heeft zijn tablet opgewaardeerd
2. Wie heeft goede software
3. Wie heeft Nederlandse beschrijving

3 specifieke vragen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-05 22:04
Zie het juiste topic

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat is het juiste topic dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Klopt mijn gevoel dat tweakers alleen voor de dames en heren die al wat verder zijn in de ict en gerelateerde onderwerpen?

gezien de reacties op mijn dacht ik heldere vraag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je hoeft toch niet gevorderd zijn in de ict om even zelf te gaan zoeken? Typ eens wat in de zoekfunctie in, en dan zul je uitkomen bij Asus Transformer Pad 300T

Wat betreft updaten, hoe je dat doet is ongetwijfeld iets over te vinden als je even op XDA zoekt, zoals hierboven aangegeven. We verwachten een beetje meer inzet, zoals ook in De regels voor dit forum is te lezen. We verwachten echt niet dat je alles weet, maar we verwachten wel dat je ook zelf een beetje je best doet als je iets wordt aangereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-06 23:20
ligt eraan hoe je het bekijkt, er wordt wel wat eigen inzet verwacht, en dan is het ook handig dat je laat weten wat je zelf al hebt gedaan.

zoeken is bijvoorbeeld al de eerste stap, dan had je dit topic al gevonden met de nodige info:
Asus Transformer Pad 300T

of deze:
Updaten Asus TF300T naar 4.4 of hoger....

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dank voor de reactie's tot nu toe!

ik heb gezocht op Asus TF300T zo heet mijn tablet officieel.
had een hit en daar wordt gesproken over 4.4.2 android, alleen gaat het hele topic over van alles en nog wat behalve over upgrade naar 4.4.2 en daar gaat het juist om.

Ik vind het fijn dat jullie mij wijzen of eigen initiatief, maar als jullie mijn topic ook goed hadden gelezen, had je gelezen dat ik helaas niet zo goed onderlegd ben in Engels, en elke verwijzing die ik zelf gevonden had staat in het Engels!!

Nogmaals dank voor de tips en Prulleman dank voor de links (helaas ook allemaal engels) maar ga kijken of ik ze kan vertalen

• CharlieFox
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-04 05:56
Post verwijderd en als separate topic herplaatst in andere pijler

[ Voor 90% gewijzigd door CharlieFox op 24-09-2015 23:06 . Reden: Als separate topic geplaatst in andere pijler ]

Alvast hartelijk dank voor de replies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan9711
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:04

Johan9711

Verslaaft aan Tweakers

Anoniem: 672784 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:15:
Dank voor de reactie's tot nu toe!

ik heb gezocht op Asus TF300T zo heet mijn tablet officieel.
had een hit en daar wordt gesproken over 4.4.2 android, alleen gaat het hele topic over van alles en nog wat behalve over upgrade naar 4.4.2 en daar gaat het juist om.

Ik vind het fijn dat jullie mij wijzen of eigen initiatief, maar als jullie mijn topic ook goed hadden gelezen, had je gelezen dat ik helaas niet zo goed onderlegd ben in Engels, en elke verwijzing die ik zelf gevonden had staat in het Engels!!

Nogmaals dank voor de tips en Prulleman dank voor de links (helaas ook allemaal engels) maar ga kijken of ik ze kan vertalen
Ik zag je post in het topic oneens met de actie van een moderator, vandaar dat ik toch nog op dit topic reageer. Via de volgende link kan je je inlezen: http://forum.xda-develope...custom-rom-tf300-t3061648

Mocht je hier geen chocola van kunnen maken, raad ik je aan er niet aan te beginnen.

Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ga er niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Overigens dank voor de link.
Pagina: 1