Je had gelijk, het stond uit in de settings!
Ik heb nu dus ook de Model 3 Standard gereden, en moet zeggen dat die me een stuk beter bevalt dan de Standard Y. Hij voelt een stuk minder uitgekleed en rijdt beter. De vering lijkt ook beter, waar de Y bij drempels ook doorzakte doer de 3 dit niet.
Wel merk je dat het onderstel niet het beste van het beste is, bij flink gas geven in een bocht merkte je behoorlijk wat onrust, waar ik vind dat BMW dat beter doet. Maar goed, alle waar naar zijn geld, voor 32K absoluut acceptabel.
De stoel is net zoals de Y relatief kort. Prima auto eigenlijk, enige wat wat tegenvalt zijn de wieldoppen.
Wat wel opviel: beide wieltjes op het stuur werkten niet lekker. Als je wilde klikken, dus induwen, moest je echt hard duwen om de functie uit te voeren. Duwde je zo hard dat je wel een klikje hoorde was dit eigenlijk niet hard genoeg, er gebeurde dan niks. Je moest echt wat harder duwen. Mss exemplarisch, maar viel wel op daar ze bij de Y meteen hun functie uitvoeren als je de klik hoorde.
Toch eens uitrekenen hoe interessant zo een auto is. Qua restwaarde, is het de moeite waard om een trekhaak te nemen?