Mwa, ik vind het wel vergezocht. Hij is wel uitzonderlijk omdat hij door zijn vermogen natuurlijk een stuk meer invloed heeft.Caelorum schreef op zondag 12 januari 2025 @ 23:37:
@rbnw ahja, maar welk topic gaat over de impact van de acties van Elon Musk op het gebruiksgevoel van de model 3/y?
Niet dat ik vind dat de discussie interessant is, maar het is wat arbitrair om die discussie hierbuiten te laten. Nergens staat dat je het alleen over de techniek mag hebben hier. Sterker nog best wel wat posts gaan daar niet eens over, maar over bijv. service van de auto of garantieafhandeling.
Maar of het nou een Tesla Model 3 of Model Y anders laat rijden? Nee dat is m.i. gewoon geblaat. De Tesla's 3 en Y zijn gewoon heel sterk gebouwde EVs op een goed platform. Qua techniek (met de octovalve warmtepomp integratie, hoe dat werkt op lange ritten met meermaals snelladen) komt er echt nagenoeg niets in de buurt.
Dus dat het [Musk verhaal] in een ander topic hoort vind ik wel zeker, dit heeft niks met de auto zelf te maken. Sterker nog, Musk is niet eens de man geweest die het bedrijf Tesla is gestart, wel de man die het mee groot heeft gemaakt. Maar Tesla = niet Musk.
Ik ken weinig mensen die geen iPhone kopen vanwege de CEO van dat bedrijf, of elders
3MXM68, 2x FTXJ35. PV 4400Wp, fanatiek Stromeraar, Zero SR fanaat en LPG rijder - Polo 1.2 TSI Vialle LPdi, 330.000km and counting